RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Niconorov Egor Eugen 


Исаков Вадим Юрьевич (54)

Скребец Корина (16)




Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

SPECIALIȘTI ÎN CONSTRUCȚIE


Firma Nr 1 SRL

Companie GERMANĂ oferă locuri de muncă în domeniul construcției.
Specialiști precum:
- Electricieni;
- Tencuitori;
- Instalatori termic-sanitari;
- Lucrători la fasadă;
- Meșteri faianță/teracotă.

Beneficii:
- Contract de muncă Legal;
- Salariu motivant de la 1500 euro;
- Bonusuri lunare;
- Cazare/transport asigurat.

Detalii la numărul de telefon: 067179103
https://www.facebook.com/nr1.moldova/
https://ok.ru/nr1.moldova
SRL "PRO-CUB" Seria A MMII Nr. 056534
Регион: Кишинёв
067179103
26-10-2020
Manager de Proiect BERLIZZO Events


Berlizzo Group

Manager de Proiect BERLIZZO Events .

Compania te-a dat în căutare!
Concursul de selectare a candidaților pentru postul vacant de Manager de proiect și-a dat startul!
Dacă ești orientat către soluții, chiar și atunci când ele nu par a fi la orizont și tratezi provocările cu curiozitate și creativitate, ai putea fi alesul/aleasa.
Ne place ce îți place și ție - evenimentele! Iar dacă pe lângă această pasiune comună te și regăsești în lista următoare de criterii - ești piesa lipsă din puzzle-ul nostru!
Ești sociabil și interacționezi ușor cu oamenii
Zâmbești des și ești o fire pozitivă
Ești dispus să înveți și să te dezvolți continuu
Ai simț estetic și creativ
Negociezi de parcă ai juca monopoly
Ai experiență în elaborarea bugetelor și ofertelor
Ești organizat și responsabil, cu maximă atenție la detalii
Cunoști limba română, rusă, engleza fiind binevenită și ea
Îți place să muncești
La rândul nostru, suntem gata să îți oferim tot ce meriți pentru productivitate maximă.
Cafea bună, atmosferă de creație și colegi faini,
Birou cu scaun și laptop,
Telefon și internet non stop,
Șef de treabă (dar exigent)

Dacă simți că am vorbit despre tine, trimite-ne un mesaj cu CV-ul tău la hr@berlizzo.md indicând obligatoriu poziția Project Manager Berlizzo Events.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Регион: Кишинёв
hr@berlizzo.md
26-10-2020
Manager vînzări B2B (servicii creditare)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager vînzări B2B (servicii creditare)

Responsabilități:
- Întocmirea și pregătirea ofertelor comerciale;
- Căutarea activă și atragerea noilor clienți (B2B);
- Negocierea și stabilirea relațiilor noi de parteneriat;
- Efectuarea planului de vînzări;
- Administrarea bazei de date a clienților;

Cerințe:
- Studii superioare Economice;
- Experiență minim 1 an în vînzări;
- Abilități de operare PC;
- Cunoașterea limbilor româna, rusa, engleza;
- Permis de conducere categoria B;
- Responsabilitate, seriozitate, receptivitate, onestitate;

Se oferă:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9.00 – 18:00);

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MVC în subiect sau să apeleze la mob: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MVC în subiect sau să apeleze la mob: 062101257
26-10-2020
Contabil Șef (part-time)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Șef (part-time)

Responsabilități:
- Formarea/ prelucrarea documentelor primare;
- Organizarea, gestionarea, monitorizarea, controlul și asumarea responsabilității cu privire la desfășurarea în mod eficient și în termen a evidenței contabile și asigurarea respectării reglementărilor legislative în vigoare;
- Raportare financiara și fiscala;
- Coordonarea cheltuielilor conform bugetului planificat;
- Recepționarea și verificarea facturilor primite de la furnizori în conformitate cu legislația locală;
- Contabilitatea bunurilor, creanțelor și datoriilor;
- Alte sarcini aferente domeniul contabil;

Cerințe:
- Studii Economice/Financiare;
- Experiență: cel puțin 2-3 ani;
- Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel, 1C);
- Cunoașterea limbii române, ruse;
- Persoană organizată, responsabilă, punctuală, atentă la detalii;

Se oferă:
- Angajare oficială + pachet social deplin;
- Grafic de muncă part-time: Luni- Vineri ;

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul VLB în subiect sau să apeleze la nr. de telefon mobil: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul VLB în subiect sau să apeleze la nr. de telefon mobil: 062101257
26-10-2020
Сотрудник без опыта


Studio Moderna

Studio-Moderna –Международный холдинг мультиканальных продаж, в Центральной и Восточной Европе, с вертикально интегрированной сетью, охватывающей более 360 миллионов потребителей в 21 стране.
Мы вместе развиваемся и помогаем друг другу. Мы окружение сильных и успешных людей.
Мы расширяемся и с радостью примем к себе в команду нового сотрудника!
Работа должна приносить удовольствие и шуршание в кошельке!


Почему стоит работать в нашей компании?

Обязанности
- Информирование VIP клиентов телемагазина о новинках и акциях по телефону
- Прямые продажи (без холодных звонков и поиска клиентов)
- Оформление заказов

Требования:
Четкая дикция, грамотная русская речь, коммуникабельность, позитивный настрой на работу, готовность работать в сфере продаж

Что мы вам предлагаем?
- Официальное трудоустройство в соответствии с ТКРМ
- 100% официальная заработная плата, которая состоит из фиксированной части и поощрительных бонусов
- Своевременные выплаты заработной платы 10-го числа на банковскую карту
- Удобный график работы - 5/2 (8 или 6 часов) и специальный график для студентов, 4 часа в день.
- Оплачиваемый отпуск уже через полгода работы
- Специальную программу в которой вы сможете с легкостью следить за вашим рабочим временем и продажами которые вы сделали
- Работа в дружном коллективе и в комфортабельном офисе
- Бесплатное первоначальное обучение и тренинги по повышению квалификации за счет компании
- Возможность карьерного роста
- Скидки на товары компании сотрудникам
- Ежемесячные конкурсы и розыгрыши призов внутри коллектива

Мы ценим и поощряем развитие наших сотрудников, по этому, пройди сейчас школу Studio Moderna и получи работы в сфере продаж.
Нам не важен твой опыт, нам важен ты!
Регион: Кишинёв
Где нас найти:
https://studiomoderna.md и https://www.facebook.com/studiomoderna.career/

Для записи на собеседование просьба направлять свое резюме по адресу:irina.coliceva@studio-moderna.com
или звоните по телефону:
079809887
Viber: 079809894
26-10-2020
Менеджер по продажам

з/п 8500
Studio Moderna

Studio-Moderna –Международный холдинг мультиканальных продаж, в Центральной и Восточной Европе, с вертикально интегрированной сетью, охватывающей более 360 миллионов потребителей в 21 стране.

Почему стоит работать в нашей компании?

Потому что только у нашей компании на рынке Российской Федерации есть:

- 8 федеральных каналов которые круглосуточно показывают нашу рекламу
- Сеть из 14-ти брендовых розничных магазинов
-Больше 80-ти клиентов ежедневно заказывают нашу товары на нашем сайте
- Более 3000 клиентов связываются с нами на ежедневной основе для оформления заказов
-1 000 000 россиян полюбили наши товары за 17 лет существования на рынке

Что будешь делать:
- Работать с постоянными клиентами по телефону (без холодных звонков и поиска клиентов)
- Информировать о новинках и акциях
- Оформлять заявки клиентам, прямые продажи
- Работать за компьютером

Что мы ожидаем:
- Четкую дикцию, грамотную русскую речь, коммуникабельность, позитивный настрой на работу, готовность работать в сфере продаж

Что мы предлагаем:
- Официальное трудоустройство в соответствии с ТКРМ
-100% официальная заработная плата, которая состоит из фиксированной части и поощрительных бонусов
- Своевременные выплаты заработной платы 10-го числа на банковскую карту
- Гибкий график работы - 8, 6 и специальный график для студентов, 4 часа в день с двумя плавающими выходными на неделе
- Оплачиваемый отпуск уже через полгода работы
- Специальную программу в которой вы сможете с легкостью следить за вашим рабочим временем и продажами которые вы сделали
- Работа в дружном коллективе и в комфортабельном офисе
- Бесплатное первоначальное обучение и тренинги по повышению квалификации за счет компании
- Возможность карьерного роста
- Скидки на товары компании сотрудникам
- Ежемесячные конкурсы и розыгрыши призов внутри коллектива

Мы ценим и поощряем развитие наших сотрудников, по этому, пройди сейчас школу Studio Moderna и получи работы в сфере продаж.

Регион: Кишинёв
Где нас найти:
https://studiomoderna.md и https://www.facebook.com/studiomoderna.career/
Для записи на собеседование просьба направлять свое резюме по адресу: irina.coliceva@studio-moderna.com или звоните по телефону: 079809887, 079809894.
26-10-2020
Водители-Грузчики категории С или С+Е для перевозок по всей территории Канады

з/п $4000 - $5500
Canadian Transportation Company

Заработок от $4000 - $5500 CAD!!!
Требования:
• Действительные водительские права – категория C или С+Е;
• Опыт вождения по категории C или С+Е не менее 2х лет;
• Организаторские способности, умение работать в команде;
• Пунктуальность, исполнительность, добросовестность;
• Хорошая физическая подготовка;
• Румынский/болгарский загран паспорт

Специфика работы
• Гражданские перевозки домов и квартир, автомобилей, коммерческие перевозки;
• Территориально компания обслуживает только Канаду (без пересечения границ);
• Водитель с помощью одного или нескольких помощников загружает и разгружает грузовик;
Поможем в процессе получения Канадских прав, поиске съёмной комнаты или квартиры.
Наша цель обзавестись командой надёжных водителей, которые, после обучения, смогут качественно выполнить весь объём работ возложенных на них.
За большей информацией звоните по номеру 069581602.
Если вас заинтересовало наше предложение, высылайте ваше CV на адрес: james@mmovers.ca
Регион: Кишинёв
james@mmovers.ca
26-10-2020
Soferi-Hamali categoria C sau C+E cu experienta pentru activitate pe teritoriul Canadei

з/п $4000 - $5500
Canadian Transportation Company

Salariul de la $4000-$5500 CAD!!!
Cerinte fata de candidat:
* Permis de conducere valabil de categoria C sau C+E;
* Experienta la volan de tip C sau C+E minim 2 ani;
* Abilitati organizatorice si dorinta de a lucra in echipa;
* Punctualitate, responsabilitate, seriozitate;
* Conditie fizica
* Pasaport International Roman / Bulgar (buletinul nu se accepta)

Specificul postului de lucru:
* Stramutari rezidentiale si corporative, transporturi de automobile;
* Transportul are loc doar pe teritoriul Canadei (fara traversarea frontierelor)
* Soferul cu ajutorul unuia sau mai multor hamali este responsabil de incarcarea si descarcarea camionului;
Oferim ajutor in procesul de dobindire a permisului de conducere Canadian si a locului de trai.
Obiectivul nostru este sa recrutam o echipa de soferi experimentati care in urma cursului de instruire vor reusi sa indeplineasca volumul de lucru prevazut de companie.
Pentru mai multe detalii sunati la tel. 069581602.
Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze expediind CV la adresa electronica james@mmovers.ca
Регион: Кишинёв
james@mmovers.ca
26-10-2020
Moving Consultant

з/п 11000 - 15000 LEI
Canadian Transportation Company

The Moving Consultant has the responsibility as a sales professional to represent and produce bookings of our moving and storage services.

In this role, you will assist the consumers with their relocation needs by estimating what will be moved, the cost invovled with the move, arranging and scheduling all packing or storage services.

Our Requirements:
- Fluent English (oral and written);
- Previous work experience abroad (will be considered an advantage);
- Excellent business communication and problem-solving skills;
- Possess strong customer service skills (attentiveness, tenacity, patience, positive language, etc)
- Strong sales skills (presentation and persuasive abilities, etc)
- Ability to work evening-night shifts
- Commitment to long-term employment
- Commitment to continuous improvement, learning, and growth

Main Responsibilities:
- Effectively present companies' services over the phone, email and livechat
- Prepare accurate moving estimates and follow pricing guidelines
- Perform follow-ups (by telephone, email, and sms) on pending estimates and quotes
- Maintain direct contact with customers to answer questions and resolve issues prior to the move
- Communicate all customer expectations to the Management and Operations Team
- Provide customer support services to booked customers
- Keep an accurate and detailed record of actions taken
- Achieve and exceed daily and monthly booking targets

We offer:
- Probation period: 1 month (9500-11000 lei depending on qualifications and proven skills);
- Competitive salary (Base + Tiered Commission) with Limitless Earnings
- Company-paid taxi services;
- Official employment;
- Professional working environment (friendly team and comfortable office);
- Career opportunities;
- Tea, coffee every day; fresh fruits every Wednesday; dining area;
- Evening shift: 4:00pm to 12:30am (working shift may vary);
- 5 Business days of unpaid training (4pm-9pm).

Apply via email to hr@glorificator.md with the subject "Moving Consultant" if:
- you meet our requirements
- you have an updated CV in English with a recent photo
- you like logical, critical and creative thinking!
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
26-10-2020
Customer Service Sales Representatives

з/п 12000 - 15000 LEI
Canadian Transportation Company

Сanadian moving company with an office in Chisinau is looking to hire ambitious Customer Support.

We offer:
- Official employment;
- Opportunities for growth;
- 5 days of unpaid training (5 hours per day);
- Salary 9500 mdl during the first 3 months of probation period. 12000 mdl after the probation period.
- Tea, coffee as much as you need.

Our Requirements:
• Advanced communication skills in English (speak/write B2 – C2)
• Previous work experience in a similar role is an asset
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European clients is welcomed
• Work shift (may vary): 4 PM - 12:30 AM (30-min break)
• Computer literacy (full use of Browsers, E-mail, Office applications)
• Punctual and committed to continuous learning, self-improvement, and growth
• Commitment to long-term employment

Your skills and abilities:
• Excellent customer service and problem-solving skills
• Ability to work in a team environment and high-pressure situations
• Excellent verbal, spelling and typing skills
We invite all interested candidates to submit their CVs in English via e-mail to hr@glorificator.md with the subject line - "Customer Service & Sales Representative".
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
26-10-2020
Customer Satisfaction and Resolution Specialist from 15 000 MDL

з/п 15000 - 18000 LEI
Canadian Transportation Company

If you have passion for problem solving and providing world-class customer service, then we want to talk to you!
We are a growing Canadian Moving Company and are looking for a talented customer satisfaction and claims resolution specialist.

Responsibilities and Expectations:
1) Handling and resolving customer complaints in a timely manner:
• research, investigate, negotiate, and resolve of all types of customer complaints via telephone, email;
• analyze complaints to determine root cause, interact with customers to ensure the most appropriate resolution for both the company and the customer;
• handle escalated telephone calls from customer service team to ensure a positive outcome;
• ability to display empathy and deal with difficult customers;
• ensure customers are satisfied with the services offered by the company;
• properly document the account with necessary details and follow up information;
• work collaboratively with internal departments to resolve customer complaints and escalate to management when necessary.
2) Collect and process customer feedbacks and testimonials.
3) Monitor company’s online reputation:
• Foster positive online reviews;
• Address and fix online negative reviews promptly.
4) Prepare weekly and monthly reports and statistics.
5) Research and propose initiatives for claims policy improvements.
6) Research and propose initiatives for claims prevention.
7) Promote a positive overall customer experience with ALL customers and agents.

Competencies:
• Conflict Management;
• Communication;
• Customer Focus.

Qualifications and Requirements:
• 2 years of customer resolution/problem solving experience required.
• Proven ability to deal with difficult customers.
• Working Shift: from 4pm to 12:30am or it may be flexible start earlier or later in order to accomplish a mission or complete a task.
• Demonstrates superior oral and written communication skills.
• Proficiency in MS Office and multiple computer applications required.
• Strong typing skills required.
• Ability to manage competing priorities and responsibilities.
• Excellent organization and follow-up skills.

Benefits:
• motivational salary from 15000 MDL,
• bonuses applicable after 3 to 6 months of continuous and successful work,
• prospect of becoming the Customer Satisfaction Manager

We invite all interested candidates to submit their CVs in English with photo via e-mail to hr@glorificator.md with subject line - " Customer Satisfaction & Resolution Specialist".
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
26-10-2020
Dispatch - Manager

з/п 14000 - 20000 LEI
Canadian Transportation Company

Who are we:
A team of 20 young and dedicated people bridging administrative tasks, handling sales, operations, and marketing for the Canadian sister company.

What do we offer:
• Cozy and conveniently located office
• Friendly team
• Opportunities for growth
• Motivating salary: from 11000 MDL guaranteed to go up to 14000 MDL in no more than 3 months of employment (depending on performance). Targeted salary within 12 months of employment is 20000 MDL

Our Requirements:
• Able to work evening-night shift (6pm - 3am).
• Able to work overtime when required.
• Able to work Tuesday - Saturday.
• Excellent English Language command
• Strong provable customer service and problem-solving skills
• Previous work experience in a similar role is an asset
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European customers is an asset
• Commitment to long-term employment

Your Skills and Abilities:
• High moral character and integrity
• A high degree of emotional self-control
• Good communication skills
• Self-confidence
• Effective at multi-tasking

Eligible candidates will submit CV + Photo in English Language only to hr@glorificator.md with the subject line “Dispatch Manager”.

Only selected candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
26-10-2020
Șef department vînzări (produse cosmetice)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Șef department vînzări (produse cosmetice)

Despre companie: Distribuitor al produselor farmaceutice, parafarmaceutice și cosmetice, un partener de încredere, fiind deschiși pentru noi contacte și relații de afaceri.

Responsabilități:
• Coordonarea departamentului de vînzări și efectuarea planului de vînzări;
• Dezvoltarea noilor clienți și control asupra celor existenți, dezvoltarea teritorială;
• Măsurarea indicatorilor de vînzări,analiza, raportare;
• Implementarea măsurilor pentru creșterea vînzărilor;
• Participarea la selecția personalului, formarea și dezvoltarea angajaților;
• Gestionarea creanțelor.

Cerințe:
• Cunoașterea limbilor română, rusă;
• Studii superioare;
• Experienţă în vânzări (minim 2 ani);
• Permis de conducere categoria B;
• Utilizator PC (Excel, 1C);

Beneficii:
• Grafic de lucru 9.00 -18.00, luni-vineri;
• Salariu fix motivant + bonusuri din vânzări;
• Automobil și telefon de serviciu;
• Oportunitate pentru dezvoltarea carierei;

Cei interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul FAM .

Detalii la nr. de telefon: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul FAM .

Detalii la nr. de telefon: 062101257
26-10-2020
HR-Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

HR-Manager

Responsabilități:
• Organizarea și coordonarea procesului de recrutare și selecție pentru posturile vacante;
• Elaborarea programului de instruire a personalului (cursuri de perfecționare);
• Implementare și coordonarea sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (180 angajați);
• Realizarea fișelor de post și întreținerea bazei de date;
• Efectuara instructajului periodic în domeniul protecției muncii.
• Realizarea rapoartelor (rapoarte de evidență, de activare/dezactivare a actelor de asigurare medicală, lunare, anuale)

Cerințe:
• Cunoașterea limbilor română, rusă;
• Studii superioare (psihologie, resurse umane);
• Experienţă în domeniul similar (minim 3 ani);

Beneficii:
• Grafic de lucru 9.00 -18.00, luni-vineri;
• Salariu fix motivant + bonusuri;
• Oportunitate pentru dezvoltarea carierei;

Cei interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul FAH .

Detalii la nr. de telefon: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul FAH .

Detalii la nr. de telefon: 062101257
26-10-2020
Specialist SMM/Social Media Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Specialist SMM/Social Media Manager

Responsabilități:
- Crearea conținutului pentru grupurile țintă de clienți și canalele de comunicare (Facebook, Instagram, site-ul companiei);
- Administrarea conturilor și comunicarea pe rețelele sociale;
- Implementarea campaniilor publicitare și monitorizarea eficienței promovării;
- Atragerea și creșterea audienței;
- Elaborarea rapoartelor privind impactul campaniilor promoționale;

Cerințe:
- Abilitatea de a crea un content atrăgător (Română/Rusa);
- Buna înțelegere a platformelor de socializare;
- Înțelegerea principiilor generale ale SEO;
- Experiență cu serviciile de analiză Google Analytics, Yandex, Metrica;
- Experiență în realizarea de publicitate direcționată;

Se oferă:
- Angajare oficială;
- Comdiții moderne de lucru în oficiu
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9.00 – 18:00);

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul TLM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul TLM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
26-10-2020
Șef depozit


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Șef depozit

Atribuții și responsabilități:
● Asigură gestionarea stocurilor de marfă și mișcarea lor;
● Asigură completarea comenzilor către clienți, emiterii conturilor spre plată, verificării corespunderii produsului eliberat către persoane fizice conform comenzii;
● Asigură recepționare mărfii de la clienți;
● Răspunde de îndeplinirea la timp a sarcinilor sale de serviciu;
● Asigură evidența cash-ului și înregistrării corecte în sistemul 1C a vânzărilor.

Cerințe:
● Cunoștințe de contabilitate primară;
● Cunoștințe de operare PC (MS Office);
● Aptitudine generală de învățare, comunicare, calcul, lucrul cu documentele;
● Respectarea strictă a instrucțiunilor.

Compania oferă:
● Grafic de lucru: luni-vineri, 08:30 - 17:30;
● Salariul motivant + sistema de bonusare;
● Echipă profesionistă;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SED

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
dresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SED

Telefon de contact : 060 102 909
26-10-2020
Operator recuperare creanțe


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său,companie de microcreditare, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Operator recuperare creanțe

Responsabilități:
- Contactarea debitorilor prin intermediul telefonului;
- Lucru cu baza de date și actualizarea acesteia în permanență;
- Negocierea opțiunilor de achitare a creanțelor cu debitorii;
- Raportare regulată;

Cerințe:
- Studii superioare Economie/Drept;
- Experiență în recuperarea creanțelor/celectarea datoriilor (minim 1 an);
- Cunoașterea limbilor româna, rusa;
- Cunoașterea MS Office (Word, Excel);

Se oferă:
- Angajare oficială;
- Oficiul în centrul orașului;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9.00 – 18:00);

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul ORC în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul ORC în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
26-10-2020
Asistent Client Service


O.C.N. BT Leasing MD SRL


Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională;
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
26-10-2020
Asistent Client Service


O.C.N. BT Leasing MD SRL


Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională;
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
26-10-2020
Contabil Operator


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


Contabil Operator
Cerinţe:
- Studii superioare sau medii de specialitate economice (in contabilitate);
- Cunoasterea Standardelor Nationale de Contabilitate (ar fi un avantaj) ;
- Cunoștințe de operare la calculator: Excell,Word, 1C (ar fi un avantaj);
- Cunoașterea limbii române, ruse;
- Abilităţi de comunicare, disciplină, responsabilitate.
Responsabilităţi:
- Evidenta operațiunilor de facturare / încasăre aferente contractelor de leasing;
Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.
Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail: hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
26-10-2020

1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

Менеджер по продажам


- Менеджер по продажам

Нам нужен выездной менеджер по продажам, ответственный и очень общительный, готовый развиваться и расти вместе с нами.

подробнее...

E-mail: alexandru.raducan@imperlux.md
Телефон: 068689070

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)