RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Брага Галина Сергеевна (28)

Moraru Viorel 

Рябой Артём (23)





Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


ITN
ANDY’S PIZZA
Indra
Moldtelecom
ITN
Coca-Cola
EFES
МАСТЕР ПРОДАЖ
«Green Hills Market»
Magenta
Est Computer
Mezellini
"Новое Радио"
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
NovoNordisk
Samani








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 27 сентября
Contabil


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:

Contabil

Responsabilităţi:
Contabilitatea pe sectoare de evidenţă;
Pregătirea situaţiilor centralizate lunare.

Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare în contabilitate;
Experienţă de lucru în calitate de contabil nu mai puţin de 2 ani;
Cunoaşterea Standartelor Internaţionale de Raportare Financiară;
Cunoasterea legislatiei fiscale în vigoare;
Capacitate de analiză şi control;
Lucru în echipă;
Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză;
Operare PC (Windows, MS Office, programe de contabilitate).

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219


Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
27-09-2016
Manager Produs


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Manager Produs
Secţie Piaţa Clienţi Persoane Juridice
Departamentul Strategie şi Marketing


Misiune post: Elaborarea, dezvoltarea şi promovarea produselor şi serviciilor băncii din segmentul pieţei clienţilor persoane juridice în vederea creşterii competitivităţii Băncii pe piaţa produselor gestionate

Responsabilităţi:
• Elaborarea şi dezvoltarea ofertei de produse a băncii raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile pe piaţă;
• Îmbunătățirea continua a produselor, serviciilor si a proceselor aferente, inclusiv acordând prioritate satisfacției necesitaților și așteptărilor clienților si altor părți interesante, in vederea atingerii rezultatelor comerciale așteptate.
• Creşterea nivelului de fidelitate a clienţilor faţă de produsele si serviciile Băncii;
• Contribuirea la crearea planurilor de promovare pentru produsele şi serviciile băncii din segmentul pieţei clienţilor persoane juridice şi urmărirea executării lor;
• Elaborarea şi actualizarea DNI aferente produselor gestionate;
• Promovarea calitativa si eficientă a produselor şi serviciilor băncii.

Experienţă profesională:
• Experienţă minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar
• Cunoaşterea cadrului normativ financiar-bancar
• Cunoaşterea tehnologiei produselor bancare, de dorit a produselor din segmentul pieții persoanelor juridice si persoane fizice cu activitate de antreprenoriat
• Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
• Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze
• Studii superioare cu profil economic

Profilul candidatului:
• Capacitate de analiză şi sinteză
• Iniţiativă, integritate şi obiectivitate
• Creativitate
• Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
• Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
• Orientare spre rezultat
• Orientare spre client
• Lucru în echipă
• Rezistență la stres
• Responsabilitate, imparţialitate

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, până pe 30.09.2016, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax: 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md, fax: 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.
27-09-2016
Dispatcher

з/п 700$
Benefic Group SRL

Se cauta Dispatcher in Companie de Transport Americana cu un Salariu foarte bun.
Obligatoriu de stiut Limba Engleza la Perfectie !!!!
Регион: Кишинёв
email - daria.rusetcaia@gmail.com
27-09-2016
Manager de vinzari

з/п 2000-5000 lei
Friends Adv

Dorim sa devenim o familie mai mare de aceea cautam noi persoane :

Ce se cere de la tine :
-Studii superioare
-experienţă în vînzări de cel puţin 1 an
-cunoaşterea limbilor române şi ruse
-abilităţi de comunicare şi negociere
-rapiditate , responsabilitate, punctualitate
- dorinţa de a învăţa

Ce vei trebui să faci :
-promovarea produselor şi serviciilor companiei
-negocierea,încheierea contractelor şi urmărirea derulării acestora
-discuţii cu furnizorii şi clienţii
-intreţinerea ordinii comenzilor

Doritorii trebuie să expedieze CV-ul la adresa de email daria.rusetcaia@gmail.com
Регион: Кишинёв
email- daria.rusetcaia@gmail.com
27-09-2016
Barman


muzCafe

Cerințe:
- Cunoașterea limbii române și ruse;
- Studii sau cursuri în domeniu;
- Experiență de muncă;
- Persoana responsabilă și cu dorința de a se dezvolta permanent.

Avantaje:
- Salariu motivant și apreciere;
- Alimentație și transport achitat de către companie;
- Traininguri și dezvoltare profesională;
- Lucru într-o echipă tînară și ambițioasă.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică: hr@44.md indicînd POZIȚIA la care aplica sau sa ne contacteze la numerele de telefon 078898905, 022-855724.

Vom fi bucuroși să colaboram.
Регион: Кишинёв
hr@44.md sau la numerele de telefon: 022855724 078898905
27-09-2016
Chelner


muzCafe

Cerințe :
- Cunoașterea limbii române și ruse;
- Studii sau cursuri de specialitate;
- Pesoană responsabilă, amabilă și energică;
- Curiozitate și interes față de domeniul de lucru.

Avantaje:
- Salariu motivant și apreciere;
- Alimentaţie și transport achitat de către companie;
- Traininguri și creștere profesională;
- Lucru într­-o echipă tînără, energică și profesionistă.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică: hr@44.md indicînd POZIȚIA la care aplica sau sa ne contacteze la numerele de telefon 078898905, 022-855724.

Vom fi bucuroși să colaborăm.
Регион: Кишинёв
hr@44.md sau la numerele de telefon: 022855724 078898905
27-09-2016
Sofer international (EUROPA)

з/п 1350-1550 euro
Brinkman Trans-Holland

Intreprindere cu capital strain ,,Brinkman Trans-Holland” ofera locuri de munca in calitate de soferi international pe TIR in Europa

Cerinte:
• Experinta de lucru pe TIR
• Pasaport Moldovenesc sau European
• Permis cat. C/E , cartela digitala, permis international, ADR
• Cunoasterea limbei Engleze sau Germane (cel putin la nivel de comunicare elimentar)
• Responsabilitate si Seriozitate

Oferim:
• Salariu / Diurna stabila, Minimal: 1350-1550 euro pe luna.
• Pachet Social Complet in MD si concediul anual platit.
• Pregatirea documentelor/permis de munca in Polonia/viza, etc din contul companiei
• Graficul de lucru - 3 luni de munca si 1 luna odihna (la domiciliu)
• Transportul TUR-RETUR din partea companiei
• Directile principale: Polonia/Olanda/Germania/Danemarka/Suedia
• Lucru permanent de 1 sofer sau 2 soferi la cabina, Trailer-Frigo.
• Auto park: Euro5/6: SCANIA,VOLVO,DAF,MERCEDES
Регион: Кишинёв

Date de contact:
Tel: (+373 22) 85-61-97
(+373) – 078887884
e-mail: officemd@brinkmantransnl.com
www.brinkmantransholland.nl
27-09-2016
Web Designer


HR Simple Solutions

Compania de recrutare "HR Simple Solutions" la solicitarea clienților săi, caută candidați la următorul post vacant:
Web Designer

Dacă ești creativ, cu multe idei inovative și iți dorești să ții pasul cu dezvoltarea rapidă a tehnologiilor informaționale din țară, acest post vacant este pentru tine.
Companie: Marsala Performant Agency, dezvoltator al paginilor web și a LP-urilor (landing page).

Responsabilități de bază:
• Elaborarea și crearea paginilor web, paginilor de aterizare (landing page), a brand book-urilor
• Desenarea imaginilor, bannerelor, animațiilor etc;
• Dezvoltarea navigațiilor pe site prin categorizarea conținutului și direcționarea traficului prin conținut.

Cerințe față de candidați:
• Studii superioare finisate;
• Experienţă de cel putin 6 luni în dezvoltarea paginilor web și a paginilor de aterizare;
• Cunoașterea bună a pachetului de programe Adobe (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Flash Professional),Corel Draw;
• Cunoștințe de bază în HTML5;
• Creativitate, operativitate,
• Respectarea deadline-urilor;
• Bune capacităţi de comunicare şi de lucru în echipă.

Oferta companiei:
• Echipă tînară și prietenoasă;
• Posibilitatea de creștere și dezvoltare profesională;
• Remunerare și condiții de muncă motivante.

Alte informații:
Program de lucru – de luni pînă vineri, de la 09.00 – 18.00.
Candidaţii interesați sunt invitați să transmită CV-urile și Portfolio la adresa recrutare@simplehr.md, indicînd codul postului vacant WD09.
Регион: Кишинёв
recrutare@simplehr.md
27-09-2016
Vînzător în magazin de electrocasnice “Gefest” (sect. Botanica)

з/п de la 4 200 lei
"Decostar" SRL

5 zile lucrătoare, 2 zile libere.
Salariu: de la 4200 lei.
Регион: Кишинёв
Vă rugăm să trimiteţi CV
pe e-mail: locvacant@gmail.com
GSM: 068304304
Tel./fax: (022) 43-31-34
27-09-2016
DESIGNER DE INTERIOR


Compania de recrutare "HR Simple Solutions" la solicitarea clienților săi, caută candidați la următorul post vacant:

DESIGNER DE INTERIOR

Companie: Studioul de design, Key Interiors
Studioul de design Key Interiors crește pe zi ce trece! Ca să reușim să facem față numeroaselor proiecte, angajăm DESIGNER DE INTERIOR.

Ce sarcini vei avea:
• Deplasări la clienți si preluarea mărimilor.
• Realizarea releveelor spațiilor.
• Elaborarea conceptelor proiectelor în 2D (colaj, schițe, în creion), a proiectelor de design și vizualizări fotorealistice 3D.
• Elaborarea proiectelor tehnice.
• Coordonarea proiectelor cu Art-Directorul si Managerul de proiect.
• Prezentarea proiectelor beneficiarilor si argumentarea proiectelor.
• Dupa caz, supervizarea proiectelor la etapa de implementare.

Ce candidați vom aprecia:
• Cu studii superioare de profil (designer interior, arhitectură),
• Cu experiență, obligatorie, în proiectare și design,
• Creativ, ... foarte creativ,
• Căruia îi plac provocările de a îndeplini proiecte în diverse stiluri,
• Dar suficient de autoorganizat și responsabil de a le duce la bun sfîrșit și de a ține cont de toate detaliile,
• Care proiectează cu success în 3DS MAX, V-ray, Photoshop, AutoCad,
• Cunoasterea programelor SketchUp, Corel Drow, Adobe Ilustrator, altor programe – vor genera aplauzele noastre!
• Care dau dovada de capacitate de a se încadra în termenii stabiliți.

Ce oferim:
• Un salariu începind de la 7500 lei în dependență de nivelul de profesionalism;
• Dotare tehnică necesara pentru realizarea celor mai ingenioase idei;
• Echipă în care comunicam cu respect și apreciem ideile si aportul fiecarui membru.

Cum să aplici:
Fă un refresh la portofoliul și CV-ul tău și expediază-le la adresa de email: studio@keyinteriors.md.
Vom analiza creativitatea proiectelor și calitatea lucrărilor 3D și cei mai buni candidați vor fi invitați la un interviu.
Pentru detalii despre studiou vizitați: http://keyinteriors.md/
https://www.facebook.com/keyinteriors.md/?fref=ts
Регион: Кишинёв
HR Simple Solutions
27-09-2016
Менеджер по продажам


HR Simple Solutions

Рекрутинговая компания "HR Simple Solutions" по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на должность:
Менеджер по продажам

Компания: Наш клиент, ведущий национальный производитель LED освещения в Молдове, разработчик световых проектов и уникальных световых решений для коммерческих, офисных и уличных площадок.

Основные обязанности:
- активный поиск новых клиентов;
- выстраивание долгосрочных отношений с клиентами;
- прием и обработка заказов клиентов;
- консультирование клиентов по техническим вопросам;
- оперативное решение всех возникающих вопросов с клиентами.

Требования к кандидатам:
- высшее / среднее-специальное образование;
- опыт работы не менее 1 года;
- уверенный пользователь ПК;
- хорошие навыки делового общения, грамотная речь;
- целеустремленность, ответственность, нацеленность на высокий профессиональный результат.
- приветствуются навыки и знания в области продаж;
- наличие личного автомобиля.

Предлагаемые условия работы:
- молодой и сплоченный коллектив;
- полный соц. пакет;
- испытательный срок до 1 месяца (оплачиваемый);
- достойная заработная плата (от 6 000-20 000 лей);
- возможность карьерного и заработного роста в динамично развивающейся компании.

График работы: Пн-Пт c 9. 00 до 18. 00.
Заинтересованных кандидатов просим направлять резюме с обязательной фотографией по адресу recrutare@simplehr.md, с указанием кода вакансии MVP09.
Резюме БЕЗ ФОТОГРАФИЙ НЕ РАССМАТРИВАЕТСЯ!!!
Регион: Кишинёв
recrutare@simplehr.md
27-09-2016
Lucrator sala


Star Kebab

Lucrator sala - persoana responsabila de a asigura ordinea si curatenia in local.

Cerinte:
- Dorinta de a munci si de a se dezvolta profesional;
- Persoana pozitiva si energica.

Beneficii:
- Pachet social complet si alimentatia gratuita;
- Transportul asigurat din partea localului;
- Participarea la traininguri;
- Crestere profesionala;
- Lucru intr-o echipa tinara, activa si prietenoasa.

Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul la adresa electronica hr@starkebab.md sau sa ne contacteze la numarul de telefon: 060669769 sau 022855724.
Регион: Кишинёв
hr@starkebab.md sau la numerele de telefon: 022855724 060669769
27-09-2016
СОТРУДНИК ПРОИЗВОДСТВА


HR Simple Solutions

Рекрутинговая компания "HR Simple Solutions" по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на должность:
СОТРУДНИК ПРОИЗВОДСТВА

Компания: Наш клиент, ведущий национальный производитель LED освещения в Молдове, разработчик световых проектов и уникальных световых решений для коммерческих, офисных и уличных площадок.

Основные обязанности:
- работа на конвейерной линии;
- выполнение производственных норм.
- обеспечение бесперебойной работы производства.

Требования к кандидатам:
- среднее техническое образование;
- минимальный опыт работы - 1 год;
- ориентация на процесс, внимательность;
- ответственность, дисциплинированность;
- отсутствие судимостей.

Предлагаемые условия работы:
- молодой и сплоченный коллектив;
- полный соц. пакет;
- испытательный срок до 1 месяца (оплачиваемый);
- достойная заработная плата (3000-6000 леев);
- возможность карьерного и заработного роста в динамично развивающейся компании.

График работы: Пн-Пт c 9. 00 до 18. 00.
Заинтересованных кандидатов просим направлять резюме с обязательной фотографией по адресу recrutare@simplehr.md, с указанием кода вакансии SOP09.
Резюме БЕЗ ФОТОГРАФИЙ НЕ РАССМАТРИВАЮТСЯ!!!
Регион: Кишинёв
recrutare@simplehr.md
27-09-2016
OPERATOR CALL-CENTER (limba română)


HR Simple Solutions

Compania de recrutare "HR Simple Solutions" la solicitarea clienților săi, caută candidați la următorul post vacant:
OPERATOR CALL-CENTER (limba română)

Dacă îți place să comunici la telefon, îşi place să convingi oamenii, atunci expediază CV-ul tău.
Companie: IMAS Chișinău este o companie privată care activează pe piața din R. Moldova de peste 14 ani. Domeniul de activitate este efectuarea de sondaje de opinie şi studii în cele mai diverse domenii.

Responsabilități de bază:
• Contactarea persoanelor din baza de date;
• Realizarea interviurilor telefonice;
• Introducerea informațiilor în formularele de sondaj, la calculator.

Cerințe față de candidați:
• Cunoaşterea limbilor română și rusă la nivel avansat - obligatoriu;
• Dicție clară și exprimare corectă în limba română;
Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
• Comportament profesionist la telefon;
• Disponibilitate de lucru 8 ore pe zi.
• Putere de convingere, orientare spre lucru repetitiv.

Oferta companiei:
* Contract individiual de muncă;
* Oficiu confortabil, cu cea mai modernă dotare;
* Venit atractiv format din salariu fix + bonificații în funcție de performanță;
* Acumularea experienței în domeniul comunicării și marketingului;
* Posibilitate de promovare;
* Traininguri de dezvoltare profesională;
* Participare în proiecte variate şi dinamice.

Candidaţii interesați sunt invitați să transmită CV-urile la adresa recrutare@simplehr.md, indicînd codul postului vacant OCCRO9.
Регион: Кишинёв
ecrutare@simplehr.md
27-09-2016
MODERATOR PETRECERI COPII


HR Simple Solutions

Compania de recrutare "HR Simple Solutions" la solicitarea clienților săi, caută candidați la următorul post vacant:
MODERATOR PETRECERI COPII

Vrei să urmezi o carieră în domeniul animaţiei sau vrei să participi pe viitor la organizarea petrecerilor pentru copii? Ei bine, PLANETA CLOUNELLA îţi oferă o șansă!!! Cu angajamente pe termen lung de un job permanent, ai posibilitate să cîștigi venituri substanţiale şi în acelaş timp să te distrezi.

Cerinţe faţă de candidat:
- Experienţa în calitate de animator (constituie avantaj);
- Vocație artistică;
- Dragoste față de copii și teatru;
- Capacitate de învățare rapidă a procedeielor de lucru, metodologiilor şi materialelor utilizate;
- Cunoașterea limbilor română şi rusă;
- Cunoașterea diverselor dansuri, trucuri şi jocuri de echipă pentru diferite categorii de vîrstă şi pentru grupuri numeroase de copii (constituie avantaj);
- Capacitate de modelare a baloanelor (constituie avantaj).

Calităţi OBLIGATORII:
- Capacitate bună de comunicare (de exprimare și ascultare activă);
- Responsabilitate;
- Pozitivism;
- Fantezie, creativitate;
- Temperament activ.

Compania oferă:
- Salariu Fix + bonus pentru fiecare petrecere;
- Pachet social deplin;
- Colectiv tînăr și prietenos;
- Echipament de lucru profesionist.
- Spațiu pentru repetiții.

Candidaţii interesați sunt invitați să transmită CV-urile la adresa recrutare@simplehr.md, indicînd codul postului vacant MPC09.
Регион: Кишинёв
recrutare@simplehr.md
27-09-2016
Analist financiar


ViTRA SRL

Compania "VITRA" angajeaza

Analist financiar

Cerințe:
- Studii economice superioare;
- cunoasterea limbii romane si ruse;
- experiență în domeniu constiuie un avantaj,
- cunoștințe de operare PC, 1C - constituie un avantaj
- capacitate de analiza si sinteza.
- Seriozitate, responsabilitate, disciplină, punctualitate.

Responsabilitati:
- Elaborarea și întocmirea rapoartelor financiare;
- Urmarirea bugetelor, bugetarea companiei;
- Calcularea indicatorilor economico-financiari;
- Stabilirea si monitorizarea preturilor;
- Pregatirea altor rapoarte cerute de conducere;

Oferim:
- salariul atractiv;
- pachet social;
- colectiv tinar;
- bon de masa;

Persoanele cointeresate le rugăm să expedieze CV-ul cu poza la adresa electronică :
hr@vitra.md
De mentionat OBLIGATORIU în subiectul scrisorii pentru ce post vacant optaţi.
Регион: Кишинёв
tel. 079606070
27-09-2016
Специалист по рекламе

з/п 7500 lei
Bebelux SRL

Требования:
Высшее образование по специальности
Опыт работы от 1-го года
Русский и румынский языки в совершенстве
Office, CorelDraw, Adobe Photoshop, Internet (английский)
Умение создавать flash/gif банера
Знание основ SEO и SMO
Навыки копирайтинга
Острый и живой ум
Способность к самоорганизации
Стрессоустойчивость и умение работать САМОСТОЯТЕЛЬНО
Приятная внешность и улыбка
Отсутствие никотиновой и пищевой зависимостей
Коммуникабельность, жизнелюбие

Пожелания:
Английский язык
Широкий кругозор (Хотя бы не путать амфору с амебой)
Кишинёвская прописка

Обязанности:
- Разработка и реализация рекламных программ и компаний
- Разработка акций, конкурсов, скидок для магазина
- Подготовка информационных материалов концептуального и рекламного характера
- Ведение сайта компании (строго необходим опыт заполнения сайтов)
- Ведение наших профайлов в социальных сетях

Комментарии:
Ищем сотрудника на длительный период
Работа творческая и ответственная
Коллектив небольшой и Вам понравится
Офис в Джамбо
В первый год , 80% всей работы будет связана с нашим сайтом и социальными сетями
З/П при соответствии всем требованиям - от 7 500 лей чистыми. Будет увеличиваться по мере Вашей полезности
Полный социальный пакет. 100% оплачиваемый отпуск и больничный
Справки: только в письменном виде

Действия:
Резюме на присылайте на: officebebelux@mail.ru русском языке, так как мы хотим убедиться, что вы знаете не только румынский, но и русский
Укажите в теме письма должность, на которую Вы претендуете
Две фотографии: портретная и в полный рост, в хорошем разрешении
Это не конкурс красоты, и не синекура, мы просто хотим знать, как вы выглядите, по причине постоянных контактов с людьми на этой должности
Укажите, пожалуйста, ваш семейный статус, наличие (и их возраст) или отсутствие детей
Всё вышеперечисленное, для сохранения вашего и нашего времени

Собеседование:
Собеседование состоится по мере поступления резюме
Приглашенные будут извещены о точном месте и времени заблаговременно
Регион: Кишинёв
022-505568
27-09-2016
Agent comercial


ViTRA SRL

In legatura cu posibilitatea de dezvoltare si extindere " Vitra" angajeaza:

Agent comercial (vinzari)

Responsabilitati:
- atragerea clientilor noi,
- consultarea clientilor privind produsele Companiei;
- negocierea conditiilor contractuale.

Cerinte:
- studii superioare;
- experienta in domeniu;
- permis de conducere cat. B;
- capacitati de comunicare si relationare cu clientii;
- energic, responsabil, organizat si orientat spre rezultate;
- o buna cunoastere a limbii romane si ruse.

Oferim:
- Salariu avantajos;
- Pachet social;
- Bon de masa;
- Masina de serviciu;
- Telefon de serviciu;

Crestere profesionala. Rugam sa transmite-ti CV cu poza la adresa electronica:
hr@vitra.md
Регион: Кишинёв
tel. 079606070
27-09-2016
Office Manager


IM MISO TEXTILE SRL

IM “MISO TEXTILE” SRL anunță concurs pentru funcția vacanta de Office Manager:

Responsabilități:
• Desfășurarea tuturor activităților de secretariat
• Înregistrarea și arhivarea documentelor, corespondenței și a mesajelor primite
• Asigurarea comunicării eficiente între departamentele companiei și prezentarea informației exacte
• Promovarea imaginii companiei prin comportament și activitate
• Organizarea aspectului de birou și menținerea livrărilor de papetărie și echipament
• Fixarea și aranjarea întîlnirilor
• Organizarea întrunirilor
• Pregătirea scrisorilor, diferitor prezentări și a rapoartelor
• Executarea oricăror altor instrucțiuni care vin de la superiorul ierarhic

Cerințe:
• Experiența solicitată: Servicii publice/Secretariat;
• Educație: Studii superioare;
• Abilități lingvistice: Fluență în limbile română, rusă și engleză (scris și vorbit);
• Abilități calculator: Microsoft Office;
• Abilități: organizarea efectivă a muncii; o bună comunicare și încadrarea în lucrul de echipă; acordarea unei atenții deosebite la detalii; abilități bune în management și aspecte administrative.
• Orientare: inițiativă și auto-motivare în manevrarea tuturor sarcinilor atribuite.

Noi oferim:
• Salariu atractiv;
• Un mediu de lucru plăcut;
• Oportunitatea dezvoltării carierei .

Candidații sunt rugați să depună CV-urile cu o fotografie la adresa info@misosrl.com indicand in subiectul mesajului denumirea fubctiei, pana la data de 31.10.2016
Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Регион: Кишинёв
Email: info@misosrl.com
tel: 022271009
27-09-2016
Главный бухгалтер


Victoria Gomon SRL

Объявление только для бухгалтеров.

Victoria Gomon, SRL ищет ГЛАВНОГО БУХГАЛТЕРА в команду способных и продуктивных людей!

Компания Victoria Gomon, SRL является современной динамично развивающейся компанией, с большими планами на будущее. Сейчас мы издаём справочник Строительство и оборудование, газету Stroika, сайт www.stroika.md, а также организуем семинары и тренинги, на которых известные и опытные спикеры предоставляют свои консультации.

Мы ищем активных, позитивных, умных, общительных и жизнерадостных людей, у которых есть жизненные цели.

Сегодня нам нужен главный бухгалтер (преимущественно - женщина от 30 до 50 лет с высшим образованием) – настоящий профессионал в бухгалтерии, которая знает все хозяйственные операции и процессы в бухгалтерии. Имеет опыт работы главным бухгалтером более 2-х лет.

Ценный конечный продукт главного бухгалтера в нашей компании – это идеальная бухгалтерия, правильный финансовый и управленческий учёт, которые способствуют процветанию компании, и её сотрудников.

Подходящие профессиональные навыки для главного бухгалтера:
- Умение начинать, продолжать и заканчивать различные дела, от мелких до крупных.
- Умение вести аналитический учёт.
- Грамотное и быстрое формирование, а также учёт первичной документации.
- Правильное начисление заработной платы сотрудникам и безошибочный расчёт налогов к уплате.
- Жёсткий контроль организации бухучёта по срокам и порядку.
- Уверенное владение компьютером, отличное знание программы 1С, и умение работать с офисными приложениями Word, Excel.
- Личное стремление к постоянному обучению для эффективного выполнения работы, профессионального и личностного роста.
- Умение наблюдать и следить за изменениями в законодательных актах.
- Способность критически смотреть на вещи.
- Способность брать и понимать свою ответственность, как перед компанией, так и перед государством.

В нашей работе следует быть эмоционально устойчивым, внимательным, аккуратным, ответственным, исполнительным и честным сотрудником.

Мы предоставляем:
- комфортабельное рабочее место (зимой тепло, летом прохладно);
- корпоративную связь;
- возможность влиять на свой доход и много зарабатывать;
- возможность обучаться, и расти в личном и профессиональном плане;
- полный социальный пакет, подарки и премии.

Если вы считаете, что у нас слишком высокие требования для главного бухгалтера, то вам не следует к нам обращаться.
Однако, если вы хотите развиваться и быть в команде успешных людей, и вы не боитесь трудностей, тогда отсылайте нам ваше резюме или CV на почту info@stroika.md

В теме письма укажите желаемую должность и источник, из которого вы узнали о нашем объявлении.

Просьба составлять резюме или CV по всем правилам (полные базовые данные, период работы и обучения в хронологическом порядке, наличие фотографии).
Регион: Кишинёв
info@stroika.md
069980070
27-09-2016

1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

Est Computer


  • Senior Java Developers
  • Undergraduate and graduate students’ Program
  • Testing and QA specialists
  • JavaScript Frontend
  • JavaScript Web UI Developer
  • Java Developers
  • Software Developers in Test
  • Students in IT or Mathematics

подробнее...
 Send your resume as a MS Word file attached to a message to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com.
Tacit Knowledge

- Software Engineer
-
Front End Engineer
- Quality Engineer
-
SiteOps Engineer
- Associate Software Engineer

подробнее...
Tacit Knowledge offers a best-of-class working environment, tools, and compensation.

If you believe your skills and experience match our positions and you 
would like to work for a company that believes software is a craft, 
please follow the links above to submit your resume.

Apply: http://www.tacitknowledge.com/careers/


ICS Endava SRL

- Internship Program in Application Management
- Internship for Application Management Analysts
- Internship Program for Development
- Internship Program for Software Testing

- Technical Group Leader
- Senior Project Manager
- Senior Application Management DB Engineer
- Senior Systems Engineer
- Applications Management Android Engineer
- Applications Management iOS Engineer
- IT Support Engineer

- Network Security Engineer
- iOS Developer

- Java Developer

- Manual QA Engineers
-
Automation QA Engineers
- DevOps Engineer

- Scala Developers
- IT Support Engineer Internship Programme

- Senior Java Developer 

подробнее...


Avantaj Prim

1. ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

2. КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР

3. PHP ПРОГРАММИСТ

4. QA-ENGINEER

5. HTML-ВЕРСТАЛЬЩИК

6. SEO СПЕЦИАЛИСТ

7. МЕНЕДЖЕР ПО РАБОТЕ С КЛИЕНТАМИ

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com

Телефон: 067106725 (Екатерина)

Alba Iulia 75 (корпус V), of. 710 (7 этаж)


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Manager Produs

- Coordonator Proiecte
- ANALIST FORMARE
- MANAGER RELATII CU CLIENTII
- Manager Dezvoltare
- Analist programator, Departamentul Tehnologii Informaţionale
- Ofiţer
- Manager Produs, Secţie Piaţa Clienţi Persoane Juridice
- Manager Animare Secția Animare si Monitorizare Vânzări
- Departamentul Retail Management si Monitorizare
- Analist studii de piaţă
- Specialist Creditare Persoane Fizice sau Juridice
- MANAGER RELAŢII CLIENŢI ÎMM
- Consilier Multimedia
- Operator Ghişeu Universal or. Chişinău, Briceni, Rezina si Floresti

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)