RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 





Дроздова Олеся Георгиевна (32)


Залевский Анатолий Викторович 




Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
АВК
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Compania Farmaceutica
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 10 декабря
Șef secție Secție Imobiliară


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Șef secție
Secție Imobiliară
Departamentul Logistică

Misiune post:
Definirea si punerea in aplicare a politicii imobiliare a băncii; elaborarea si implementarea proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii; asigurarea stării funcţionale a infrastructurii si fondului imobiliar al băncii.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Planificarea, implementarea si asigurarea urmăririi derulării proiectelor imobiliare ale bancii;
Dirijarea si coordonarea documentelor necesare pentru achiziţia, arenda imobilului inclusiv evidenţa contractelor fondului imobiliar al MBSG;
Asigurarea receptiei la terminarea lucrarilor si la expirarea perioadei de garantie pentru proiectele derulate;
Realizarea studiilor privind gradul de ocupare a spatiilor închiriate / proprietate;
Controlul efectuarii deservirii curente şi reparaţiilor infrastructurii băncii (sistemelor de aprovizionare cu energie electrica, căldură şi apă, sisteme de canalizare, ventilare, de filtrare a apei etc.);
Intocmirea si gestionarea corecta a bugetului.

Cerinţe:
Experienta profesionala in domeniul imobiliar;
Experienta manageriala;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă și engleză;
Cunoştinţe operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
07-12-2018
Operator CNC cu experienta


Artgranit

Operator CNC cu experienta

Cerinte:
- Studii superioare
- Experiență de lucru cu echipament CNC
- Pasaport RO constituie un avantaj
- Cunoaşterea limbilor română, rusă
- Responsabilitate, iniţiativă, punctualitate

Beneficii:

- Compania oferă un pachet salarial atractiv
- Activitate cu program complex

cristina.jaloba@artgranit.md
, 068 212 224
https://999.md/ru/48873858 (link-ul info dupa necesitati)
Регион: Кишинёв
cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48873858 (link-ul info dupa necesitati)
07-12-2018
Depozitar - Stivuitorist


Artgranit

Depozitar - Stivuitorist

Cerinţe:
- Cunoaşterea limbilor română, rusă

Beneficii:
- Activitate într-un mediu dinamic şi profesionist
- Compania oferă un pachet salarial atractiv
- Colectiv tânăr şi dinamic
- Perspective de realizare personală şi profesională

cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48618990 (link-ul info dupa necesitati)
Регион: Кишинёв
cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48618990 (link-ul info dupa necesitati)
07-12-2018
Specialist asambarea ramelor / Lemnar


Artgranit

Specialist asambarea ramelor / Lemnar

Cerinţe:
- Experienţă în domeniul respectiv
- Cunoasterea limbilor română, rusă
- Operativitate în realizarea atribuţiilor specifice
- Responsabilitate, iniţiativă, punctualitate

Beneficii:
- Activitate într-un mediu dinamic și profesionist
- Compania oferă un pachet salarial atractiv
- Colectiv tânăr şi dinamic

cristina.jaloba@artgranit.md
, 068 212 224
https://999.md/ru/48618460 (link-ul info dupa necesitati)
Регион: Кишинёв
cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48618460 (link-ul info dupa necesitati)
07-12-2018
Specialist prelucrare piatra


Artgranit

Specialist prelucrare piatra

Cerințe:
- Experienţă în domeniul prelucrării pietrii
- Responsabilitate, iniţiativă, punctualitate
- Monitorizarea şi întreţinerea ordinei comenzilor

Beneficii:
- Compania oferă un pachet salarial atractiv
- Colectiv tânăr şi dinamic
- Perspectivă de dezvoltare personală şi profesională

cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48618898 (link-ul info dupa necesitati)
Регион: Кишинёв
cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48618898 (link-ul info dupa necesitati)
07-12-2018
Muncitor necalificat prelucrare piatra


Artgranit

Muncitor necalificat prelucrare piatra

Cerinţe:
- Responsabilitate, iniţiativă, punctualitate
- Monitorizarea şi întreţinerea ordinei comenzilor

Beneficii:
- Compania oferă un pachet salarial atractiv
- Colectiv tânăr şi dinamic
- Perspective de realizare personală şi profesională

cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48618799 (link-ul info dupa necesitati)
Регион: Кишинёв
cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48618799 (link-ul info dupa necesitati)
07-12-2018
Muncitor auxiliar


Artgranit

Muncitor auxiliar

Cerinţe:
- Capacitate înaltă de muncă, lucru în echipă
- Responsabilitate, iniţiativă, punctualitate
- Cunoaşterea limbilor română, rusă
- Abilităţi practice de lucru

Beneficii:
- Activitate într-un mediu dinamic şi profesionist
- Compania oferă un pachet salarial atractiv
- Colectiv tânăr şi dinamic
- Perspective de realizare personală şi profesională

cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48617650 (link-ul info dupa necesitati)
Регион: Кишинёв

cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48617650 (link-ul info dupa necesitati)
07-12-2018
Manager vinzari


Artgranit

Manager vinzari

Ești o persoană care îi place frumosul?
- Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică?
- Vrei un salariu stabil ? cu perspectivă de creștere

Necesar:
- Cunoaşterea limbilor română, rusă
- Abilităţi de comunicare
- Responsabilitate, iniţiativă, punctualitate

Beneficii:
- Compania oferă un pachet salarial atractiv, alături de un colectiv tânăr şi dinamic
- Salariu fix + % progresive din vânzările efectuate

cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48618646 (link-ul info dupa necesitati)

Регион: Кишинёв
cristina.jaloba@artgranit.md, 068 212 224
https://999.md/ru/48618646 (link-ul info dupa necesitati)
07-12-2018
Analist financiar Sectia Suport CLA


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Analist  financiar

Sectia Suport CLA

Departamentul Clienti Corporativi si Autoritati Locale

 

Misiune post: Analiza și estimarea tranzacțiilor purtatoare de riscuri cu clienți persoane juridice

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiu în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

·         Analiza economico-financiara a cererilor de credit și angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente;
·         Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din categoria clientela comerciala;
·         Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Bancii;
·         Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clientela comerciala.


Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic;

·         Experienta in domeniul bancar – minim 1 an;

·         Experienta in domeniul analizei financiare a intreprinderilor sau contabilității;

·         Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice - MS Office, in special (Word, Excel, PowerPoint);

·         Cunoaşterea limbii române, ruse si engleze;

·         Pastrarea confidentialitatii informatiei;

·         Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв

07-12-2018
Consilier Financiar Bancar


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Financiar Bancar

Departament Relații Corporative

 

Misiune post: Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (non cash) pentru persoane fizice si  juridice.

 Promovarea si vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi:

  • Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu prin virament cu clienţii băncii.
  • Atragerea clienţilor noi.
  • Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.

 

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare in domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
  • Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
  • Vorbirea fluentă a limbilor: română și rusă, engleza (constituie avantaj);
  • Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
  • Atenţie la detalii.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв

07-12-2018
Specialist Proiecte Imobiliare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Specialist Proiecte Imobiliare

Secţia Imobiliară

Departamentul Logistică

 

Misiune post: Implementarea proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

ü  Perfectarea documentelor necesare pentru achiziţionarea şi/sau arenda imobilului inclusiv evidenţa contractelor fondului imobiliar al băncii;

ü  Asigurarea funcționării optime a imobilelor băncii din punct de vedere al derulării contractelor de furnizare a utilitarilor, administrării spaţiilor, prin:

o    Asigurarea respectării obligațiunilor contractuale de către prestatori externi

o    Urmărirea bugetelor de consum şi propunerea acțiunilor de optimizare

ü  Verificarea documentelor justificative si ordinelor de plata aferente activității Secţiei Imobiliare

 

Cerințe:

·         Studii superioare cu profil tehnic sau economic

·         Experienţă de muncă într-un domeniu asemănător va fi un avantaj

·         Cunoștințe de utilizare a calculatorului la nivel înalt


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

07-12-2018
Торговый представитель г. Кишинёв


АВК

Группа компаний "АВК", являясь одним из лидеров по производству и реализации конфет, печенья, шоколада и глазури на территории Украины, России, Молдовы и других стран СНГ и Европы, объявляет вакансии:


Торговый представитель г. Кишинёв


Обязанности:
- Продвижение продукции компании.
- Организация продаж на вверенной территории


Требования:

- Коммуникабельность

- Полный рабочий день
 

Мы предлагаем:
- Достойную оплату труда, премии.
- Профессиональное развитие
- Полный соц. пакет
- Компенсацию транспортных расходов, амортизация.
- Корпоративную мобильную связь
 

E-mail: igori.kuchinskii@avk.com.ua

Tel:068500833
Регион: Кишинёв

07-12-2018
ВОДИТЕЛЬ-ЭКСПЕДИТОР


зоофирма

Торговая компания объявляет набор на должность
ВОДИТЕЛЬ-ЭКСПЕДИТОР.

Обязанности:
- Развоз товара по точкам города

Требования:
- Проживание желательно в районе Буюкань или Дурлешть
- Наличие водительских прав категории В, С, опыт вождения
- Возрастная категория желательно до 45 лет, поскольку присутствует физическая нагрузка
- Желателен опыт работы,
- Желание работать, активность, порядочность

Фирма предлагает:
- Стабильную зар.плату (7000 леев, отпускные, повышение зарплаты в ближайшей перспективе)
- Полный соц.пакет

Отправляйте свои резюме на lexxus73@mail.ru
Другие вакансии тут www.jobinfo.md
Регион: Кишинёв
069010687
07-12-2018
Manager Assistant (Secretary-Referent)


IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.

Announce vacancy of

 

Manager Assistant

(Secretary-Referent)

 

Responsibilities:

To assist Director and his Department in all functions

 

Requirements:

  • University Degree
  • Experience in the same position will be an advantage
  • Proficiency in Romanian, Russian and English is a must
  • Proficiency level in MS Office
  • Strong organizational skills
  • Good communicative skills
  • Flexibility in work schedule

 

We offer:

  • Official employment & salary;
  • Friendly work environment;
  • Trainings and professional development;
  • Good working conditions in a modern office with professional team;
  • Social benefits (meal, private insurance, gym).

 

Please send your CV on e-mail: 

E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 403 219
Регион: Кишинёв

07-12-2018
Analist risc de credit Departamentul Risc Management


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Analist risc de credit
Departamentul Risc Management

Misiune post: Identificarea şi cuantificarea într-o maniera independentă a riscurilor de natură macroeconomica şi sectorială, riscurilor de piaţă şi credit, precum şi emiterea propunerilor pentru minimizarea efectelor negative ale acestora asupra performanţei Băncii; efectuarea prognozelor şi estimărilor pentru crearea de provizioane; realizarea simulărilor şi scenariilor de stres.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

Responsabilităţi:
Analiza portofoliilor de credit;
Analiza periodică a sectoarelor economiei naţionale;
Identificarea riscurilor sectoriale şi emiterea recomandărilor pentru minimizarea acestor riscuri;
Elaborarea şi aplicarea scenariilor de stres pentru riscul de credit;
Estimarea provizioanelor pentru riscul de credit;
Efectuarea simulărilor la nivel de portofoliu de credite;
Monitorizarea indicatorilor legați de riscul de credit;
Analiza statistică a informaţiei;
Perfectarea rapoartelor;
Elaborarea normelor şi procedurilor interne pentru domeniul gestionat

Cerinţe:
Cunoașterea procesului de creditare in segmentele Retail/NonRetail;
Experienţă într-un domeniu de analiză şi/sau raportare – minim 1 an;
Cunoştinţe avansate de lucru în Excel;
Studii superioare cu profil financiar – bancar, economic sau statistic;
Cunoaşterea limbii romane; rusa, engleza la nivel cel puțin intermediar

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
07-12-2018
Consilier Clientela or. Briceni


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul

 

Consilier Clientela

or. Briceni


Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice.

 

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).


Responsabilităţi:

  • Atragerea clienţilor persoane fizice;
  • Dezvoltarea  relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.


Experienţa profesională:

·         Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;

·         Studii superioare economice/financiare;

·         Cunoşterea produselor bancare;

·         Cunoştinţe de aplicare a MS Office;

·         Cunoaşterea limbilor: română, rusă;

·         Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

·         Permis de conducere categoria B (cu experienta de sofat).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв

07-12-2018
Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni or. Briceni


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Specialist creditare

Sucursala nr. 46 Briceni

or. Briceni

 

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).

 

Responsabilităţi:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

 

Cerinţe:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Permis de conducere categoria B (cu experiență de șofat);
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв

07-12-2018
Агент по продажам (г. Единец)


АВК

Иностранная компания приглашает на работу:


Агент по продажам (г. Единец)


Обязанности:
- продвижение продукции компании;
- организация продаж на вверенной территории

Требования:
- коммуникативные навыки;
- наличие собственного автомобиля обязательно.


Предлагаем:
- достойную заработную плату и бонусы;
- перспективы профессионального развития;
- полный социальный пакет;
- возмещение расходов, связанных с эксплуатацией и износом транспортного средства;
- корпоративная телефонная связь.


Если Вы соответствуете всем перечисленным выше требованиям, просим выслать резюме на адрес электронной почты: Octavian.Perciun@avk.com.ua 
Телефон: 060601244.

Регион: Кишинёв

07-12-2018
Technical Writer


Est-computer

Technical Writer

The Technical Writer will be a part of a product development team. The Technical Writer's primary responsibilities will be to research, develop, and write documentation for a technical audience, documenting business scenarios, FAQs, and installation instructions. The Writer must possess a solid understanding of XML and HTML. The writer will work with the Documentation Manager and other writers to define writing assignments.

Roles and responsibilities
Create documentation plans
Research, develop, and write documentation for a technical audience
Document business scenarios with accompanying examples
Develop troubleshooting information
Develop FAQs
Develop training tutorials including samples in Java, XML, DB
Work closely with development, customer support, product management, and various other teams to develop high-quality documentation for a targeted audience.
Draft, edit, and publish content for multiple deliverables, including online help, system messages, FAQs release notes, and administrator support.
Maintain content for and manage multiple projects simultaneously, learn the products, meet documentation deadlines and work independently with minimal supervision, and work as an integral part of the product team.
Engage in continuous process improvements in content streamlining, information architecture with other team members and SMEs.

Required skill set
BS/BA or Certificate in Technical Communication or BS in Computer Science
Technical writing experience, preferably in enterprise-level software organization
Experience in developing content in DITA and HTML in compliance with the requirements for minimalistic writing and content reuse.
Experience in developing content in Adobe Captivate.
Experience using Help authoring tools, version control software, screen capture, and tutorial creation software
Demonstrated ability to assimilate technically complex information and to write clearly. Must have flexibility, the ability to manage priorities, familiarity with traditional and Agile software development life cycles, and the ability to interact with all levels within the development organization.
Ability to handle multi-tasking and workflow disruptions, working as a team member as well as independently.
Able to work well under deadline pressure and have an aptitude for learning new tools and technologies quickly
Able to follow instructions and to oversee or modify a schedule of tasks with minimal supervision
Excellent judgment, time management and decision-making skills
Must be able to provide writing samples

Company offers:
Attractive salary depending on qualification/experience/skills)
Spot bonuses, and bonuses based on the performance of the product .
Compensation revised in April every year to reflect improved performance and also to keep the compensation on par with the top employers in Moldova and Romania.
Excellent opportunity to grow professionally on world-renowned products and projects of varying complexity
Flexible working hours based on your understanding with your manager
Training & development opportunities, certification
Working within a young and dynamic team
Sport activities, social events and celebration of major releases at restaurants, in the office, or on the nature, which adds to the atmosphere of friendship and cooperation.

About us:
Est Computer, founded in 2000, is one of the oldest companies in Eastern Europe. It was distinguished with the International Star for Quality in Geneva in 2012 for its achievements, customer satisfaction and care of its employees. We are located in Chisinau, Stefan cel Mare 171/1 (“Eximbank” building, vis-a-vis Kentford)

Please:
Send your CV/Resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com.

Indicate full personal and contact data including your Skype name (since you will be interviewed from US), and the date when you revised your resume.
In your message text indicate the source from where you learnt about us (if you learnt from a jobs site, please, indicate that site). If you are recommended to us by somebody, please, indicate the full name and contact data of the person who recommended you.
Регион: Кишинёв
resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com
07-12-2018
Analist salarizare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Analist salarizare

Sectia Remunerare, Salarizare, Buget si Avantaje Sociale

Departamentul Resurse Umane

 

Beneficiile pe care le oferim:

·       Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·       Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·       Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·       Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·       Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·       Salariu fix + alte avantaje financiare;

·       Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

·       Participă la elaborarea politicii de remunerare și beneficii pentru salariaţi și pune în aplicare masurile aprobate de către Administrația Băncii;

·       Elaborează raportări interne şi externe ce țin de domeniul resurselor umane, prevăzute de legislația în vigoare și conforme exigențelor Societe Generale;

·       Participa la elaborarea şi gestionarea bugetului Resurselor Umane;

·       Estimează evoluţia masei salariale;

·       Participa la procesul lunar de calcul și achitare a salariului, precum si a altor beneficii salariale.


Cerinţe:

·       Studii superioare in domeniul financiar, contabil, sau alte domenii relevate poziției;

·       Experiență de muncă într-o funcție similară minim 3 ani;

·       Cunoştinţe în domeniul gestionării și măsurării indicatorilor principali caracteristici activităţii resurselor umane şi remunerării muncii;

·       Cunoaşterea cerinţelor de bază a legislaţiei muncii, salarizării, Codului Fiscal, Standardelor Naţionale de Contabilitate ce ţin de activitatea resurselor umane şi remunerarea muncii;

·       Cunoașterea  fluentă  a limbilor: română, engleză şi rusă;

·       Cunoașterea avansata a aplicațiilor MS Office;

·       Aptitudini analitice, experiență în perfectarea rapoartelor;

·       Competențe în materie de urmărire bugetara.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

07-12-2018

1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

Est-computer

- Front-end developer for Moldovan Office of an American Company
+ Technical Writer

- QA Specialists
- Web Developers, Content Developers, Graphical Designers
- Software Developers in Test
- Java Developer
- Angajam studenti
подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)