RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Parcalab Natalia  (21)

Безереу Наталия Андреевна  

Arion Radion (51)

Скиба Виктория Викторовна (16)




Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
CARPET LUX
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
RPH Marketing Service
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 15 июля
Agent Paza

з/п Negociabil
Customagic

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate tehnica ;
• Responsabilitate si atentie maxima ;
• Peresoana energica si puternic fizic;
• Flexibilitate.
• Rezistenta la stres si lucru si orientarea spre instruire.

Obligațiile postului:
• Deschiderea si inchiderea magazinului.;
• Asigurarea securitatii angajatilor si a clientilor.
• Evidenţa bunurilor material si a ordinei in magazine.
• Controlul venirei si plecarii de la serviciu al lucratorilor.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.
• Grafic flexibil.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
13-07-2020
Manager achizitii

з/п Negociabil
Customagic

Pe perioada acestei pandemii cind tara noastra se afla intr-o situatie nu prea favorabila pentru societate compania Alimer- Comert va ofera pentru a va ajuta si a avea o ocupatie de lunga durata un loc de munca extrem de atractiv cu o dinamica in crestere pe piata Moldovei. Noi producem si distribuim produse alimentare ceia ce va asigura cu un loc de munca care neprivind la orice situatie nu veti ramine fara job.

Compania este in cautare unui ,,Manager-achizitii,, aceea persoana care va imparti orice moment trait impreuna cu colectivul energic si mereu pozitiv,aceea persoana care are o imaginatie si o gindire dezvoltata multilateral pentru a ajuta sa ne destingem si mai sus decit suntem.Avem nevoie de o persoana pozitiva si energica.

De la dumnevoastra se cere:
- Studii superioare( de dorit in domeniul economic sau ceva legat de sfera data)
- Persoana activa si comunicabila.
- Darul de a convinge pe oricine.
- Dorinta de a munci.
- Gindire analitica.

Obligatiuni:
- Sa fie mereu la current cu moderarile care apar in companie,
- Lucru cu toate reducerile si actiile companiei.
- Formarea si scrierea contractelor cu furnizorii.
- Sa cunoasca toate produsele care trebuie pentru companie.

Compania noastra mare va ofera:
- Lucru bine platit si la timp.
- Grafic stabil : 9-18 de L-V
- Colectiv prietenos si tinar.
- Dezvoltarea personala si cresterea in cariera.
- O ambianta placuta de munca.

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com Tel. 069666793
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 069666793
13-07-2020
Operator Contabil

з/п Negociabil
Customagic

Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.3 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Prelucrarea datelor contabile;
Introducerea documentației primare;
Evidența mărfii la depozit;
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 069666793
13-07-2020
Administrator in Family Market

з/п Negociabil
Customagic

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare sau medii de specialitare finisate;
- Experienta in calitate de vinzator sau vinzator superior minim 1 an;
- Cunostinte si abilitati de gestionare a muncii unui colectiv de subalterni;
- Cunostinte sau experienta in motivarea si ridicarea eficacitatii angajatilor la locul de munca;
- Tendinta spre crestere profesionala;

Obligatiuni:
- Indeplinirea corecta a sarcinilor in dependenta se cerinte:
- Invatarea corecta a angajatilor din magazin:
- Pastrarea linistei si ordinei intre lucratori:

Oferim:
- Salariu in dependenta de abilitati si cunostinte;
- Echipa deja formata de vinzatori si casieri;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala;

Candidatii sunt rugati sa expedieze un CV cu indicarea postului la adresa electronica: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
13-07-2020
Analist Serviciu Client

з/п Negociabil
Customagic

Aventura ta de lucru cu clienții începe acum, vino și vezi cât de departe te putem lua!

Cum ar trebui să fie candidatul ideal?
1. Să fie responsabil.
2. Să fie amabil.
3. Să fie punctual.
4. Facultatea prezintă un avantaj, dar acceptăm și candidați cu studii medii în contabilitate.
5. Să cunoască Programa 1C.
6. Să comunice eficient, verbal și în scris în limba romană, dacă știe rusa e la fel un avantaj.
7. Abilitatea de a lucra în echipă.

Ce vei face?
1.Vei apela clienții privind verificarea soldurilor, datoriilor.
2.Vei colabora cu agenții de vânzări privind situația clienților, datorii, vânzări etc.
3.Vei pregăti rapoarte privind vânzările efectuate.
4. Vei comunica cu colegii: )

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix + bonusuri, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Grafic de muncă 09:00- 18:00;
5. Șef bun și înțelegător;
6. Participarea la evenimente corporate (Team building-uri)
7. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
8. Program corect de lucru de luni până vineri.
9. Instruire și pregătire profesională.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Departamentul HR își dorește să se întâlnească cu candidații și să aibă interviuri chiar pentru săptămâna asta.
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din cele 7 puncte, trimite-ne un e-mail cu

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru cu subiectul mesajului “Analist serviciu client “.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
13-07-2020
Директор-маркетолог

з/п Negociabil
Customagic

Если вам интиресно изучение предпочтений покупателей и повышение уровня
товарооборота фирмы

Вы обладаете аналитическим складом ума и необычайные креативностью.

Вам нравится интересная многограмня работа и вы хотите получить массу адреналина и возможности проявлять творческие способности должности Маркетолог для вас и ваша дорога в корпорации Customagic развивающийся, успешная и лидирующие на рынке Молдовы

Требования:
- Высшее образование (маркетинг);
- Опыт работы более 3 года в сфере розничных продаж продуктов питания;
- Творческий и научно-аналитический склад ума;
- Креативность и нестандартность мышления;
- Способность отличного анализа и генерации идей;
- Активность, энергичность, ориентированность на результат;
- Готовность к командировкам.

Действия:

Просим Вас внимательно ознакомиться с требованиями к Вакансии.

Отправить полное резюме с указанием вакансии по электронному адресу customagic-hr@mail.ru

Предварительный отбор осуществляется в 2 этапа:
1 этап. Отбор резюме с УКАЗАНИЕМ ВАКАНСИИ.
2 этап. Собеседование с отобранными кандидатами, прошедшими конкурс.

Условия:
- Достойная и своевременная оплата труда;
- Социальный пакет;
- Стабильность;
- Лояльность компании.
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
13-07-2020
Specialist Resurse Umane

з/п Negociabil
Customagic

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare ;
- Responsabilitate, axare spre rezultat;
- Abilitati de operare in Word, Exel;
- Cunosterea legislatiei muncii;
- Cunoasterea limbilor rusa si romana;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala;
- Salariu motivant;
- Numar de tel. Corporativ;

Vreti sa faceti parte din echipa noastra, trimite-ti CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru

Selectarea candidatilor se petrece in 2 etape:
1. Examinarea CV-urilor;
2. Interviu cu candidatii care au trecut prima etapa;
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru
13-07-2020
Lucru în domeniul curățeniei – GERMANIA


INFO-MUNCA


Lucru pentru FEMEI responsabile.

În atribuția angajatului intră:
-dezinfectarea suprafețelor localului;
-curățarea geamurilor și echipamentul localului;
-menținerea în ordine a locului de muncă.

Beneficii:
-salarii începând de la 1000 euro;
-angajare legală cu contract de muncă;
-cazare;
-transport garantat.

Cerințe față de angajat:
-pașaport European.

Pentru a beneficia de un loc de munca sigur contactați-ne la numărul: 067432239
Sau accesați:
www.infomunca.md
https://www.facebook.com/infomuncamd
https://ok.ru/infomuncamd

#Germania,servicii de menaj,urgent,acte europene, personal calificat,personal necalificat, muncă în deposit,fabrica de mobile,muncește legal,lucru legal,siguranta,cazare/transport asigurat,contract de munca,colectiv unit,pasaport european,bonusuri,salarii motivante,lucru peste hotare,pachet de secretariat complect,premii lunare,responsabilitate,curatenie,restaurante,benzinarii,cafenele,lucru pentru femei,salarii impozitate,cu experienta,fara experienta
Регион: Кишинёв
Pentru a beneficia de un loc de munca sigur contactați-ne la numărul: 067432239
Sau accesați:
www.infomunca.md
https://www.facebook.com/infomuncamd
https://ok.ru/infomuncamd
12-07-2020
Muncitori în seră ( castraveți, roșii )


INFO-MUNCA

Obține acum un CONTRACT de muncă LEGAL ÎN POLONIA.
Munca se desfășoară în seră de legume.

Lucru constă în:
-culesul legumelor (roșii,castravet);
-tăierea frunzelor;
-încărcarea/descărcarea;
-alegerea/aranjarea;
-împachetarea;
-plantarea rasadelor.

Beneficii:
-cazare/transport ASIGURAT;
-salariu motivant;
-asigurare medical.

Nu rată șansă să-ți alegi cel mai bun loc de muncă!
Sună la numărul: 067-43-22-39
Sau accesați: www.infomunca.md
https://www.facebook.com/infomuncamd
https://ok.ru/infomuncamd

#lucru, cerinte, beneficii, salariu motivant, legal, Polonia, contract, necalificat/calificat, sera,plantare,contract de munca, premii, grafic fexibil, pe ture, transport garantat, cazare garantata, salariu atractiv, bonusuri, punctualitate, seriozitate, calitate, fabrica, siguranta, constructie, sera,agricultura ,depozite, fabric,sera.
Регион: Кишинёв
Nu rată șansă să-ți alegi cel mai bun loc de muncă!
Sună la numărul: 067-43-22-39
Sau accesați: www.infomunca.md
https://www.facebook.com/infomuncamd
https://ok.ru/infomuncamd

11-07-2020
Lucru in Europa la depozit de haine (Zara,H&M,Bershka)


LUCRU BUN

Companie din Polonia angajeaza personal necalificat la depozit de sortare a hainelor.

Obligatiuni :
-Control de calitate;
-Lucru cu scanerul;
-Impachetarea si sortarea hainelor de brand.

Cerinte:
- Pasaport biometric;
- Femei si cupluri cu virsta cuprinsa intre 20-50 ani.

Beneficii:
- Angajare oficiala;
- Contract LEGAL de munca;
- Salariu achitat la timp;
- Transport și Cazare Asigurat;
- Asigurare medicala;
- Conditii de munca si trai bune.

CONTACTEAZĂ-NE ACUM la nr. de telefon: 067-38-91-02

Pentru mai multe detalii accesează:
www.lucrubun.md
https://www.facebook.com/lucrubun.europa/ https://
ok.ru/lucrubun.europa

Va rugăm să ne lăsăți un mesaj în formularul de mai jos și vom reveni cu un apel în cel mai apropiat timp!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdHe0R5XeGrYhW6pl4ckI2xvv7mCVIVRxDJtirrhvqeirMR-Q/viewform
Регион: Кишинёв
067389102
11-07-2020
Asistent(a) medical(a) / Медсестра (5000mdl)

з/п negociabil
My Clinic

Asistent(a) medical(a) / Медсестра (5000mdl)
Cerinţe faţă de candidat:
- studii medicale medii sau superioare;
- experiență în domeniul de cel puțin 1 an;
- experienta in desfasurarea proceduri fizioterapeutice (vor constitui un avantaj);
- abilități de comunicare, punctualitate, acurateţe

Responsabilităţile de bază:
- recoltarea sângelui din vene;
- efectuarea electrocardiograma(ECG) - va instruim;
- desfasurarea proceduri fizioterapeutice (instruim)

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru 2/2 с 9:00-19:00;
- salariu 5000 lei pentru 15 zile lucratoare;
- angajarea oficiala;
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr@my-clinic.md sau sunaţi la numarul 068640379
_________________________________________________________________________________

Требования к кандидату:
- среднее или высшее медицинское образование;
- опыт работы в данной сфере не менее 1 года;
- опыт проведения физиотерапевтических процедур (желательно);
- коммуникабельность, пунктуальность, опрятность

Обязанности:
- забор крови из вены;
- проведение электрокардиографии (ЭКГ) - обучаем;
- проведение физиотерапевтических процедур (обучаем)

Условия работы:
- офис в центре города;
- график работы 2/2 с 9:00-19:00;
- заработная плата 5000 лей за 15 рабочих дней;
- официальное трудоустройство;
- скидки на услуги компании

Высылайте свое CV на электронную почту hr@my-clinic.md или звоните по номеру 068640379
Регион: Кишинёв
hr@my-clinic.md
068640379
10-07-2020
Kinetoterapeut / Кинетотерапевт

з/п договорная
My Clinic

Kinetoterapeut / Кинетотерапевт
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare sau medii de specialitate ( institutul sportiv sau de medicina;)
- experienta minim de 3 ani;
- cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional;
- responsabilitatea,punctualitate si socializare;

Responsabilităţile de bază:
- oferirea consultațiilor pacienților;
- Efectuarea procedurilor: masaj de reabilitare, gimnastica de corectie;
- controlul asupra dinamicii stării pacientului;

Beneficii oferite:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru flexibil;
- salariu motivant (garantam pacienti multi!);
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr@my-clinic.md sau sunaţi la numarul 068640379
Регион: Кишинёв
hr@my-clinic.md
068640379
10-07-2020
Acupuncturist / Иглотерапевт

з/п negociabil
My Clinic

Acupuncturist / Иглотерапевт
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare de specialitate (medicale);
- cunostinte in medicina netraditionala;
- experienta in domeniu pina la 2 ani;
- cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional;
- responsabilitatea,punctualitate si socializare;

Responsabilităţile de bază:
- oferirea consultațiilor pacienților;
- prescrierea corectă a tratamentului;
- efectuarea procedurilor (stabilirea punctelor specifice pentru acupunctura);
- controlul asupra dinamicii stării pacientului

Beneficii oferite:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru flexibil;
- salariu motivant (garantam pacienti multi!);
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr@my-clinic.md sau sunaţi la numarul 068640379
Регион: Кишинёв
hr@my-clinic.md
068640379
10-07-2020
Specialist în masaj

з/п договорная
My Clinic

Specialist în masaj
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare sau medii de specialitate (institutul sportiv);
- experienta minim 2 ani;
- cunoasterea diferite tehnici de masaj (manual, clasic, terapeutic)

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru pe schimburi (9-15/ 15-20);
- va garantam multi clienti si salariu motivant;
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr@my-clinic.md sau sunaţi la numarul 068640379

________________________________________________________________________

Требования к кандидату:
- высшее или среднее специальное образование (кинетотерапия);
- опыт работы минимум 1 год;
- владение различными техниками массажа (классический, лечебный)
Условия работы:
- офис в центре города;
- сменный график работы (9-15/ 15-20);
- гарантированы клиенты и мотивирующая заработная плата;
- скидки на услуги компании

Высылайте свое CV на электронную почту: hr@my-clinic.md или звоните по номеру 068640379
Регион: Кишинёв
hr@my-clinic.md
068640379
10-07-2020
Asistent(a) medical(a) de fizioproceduri / Медсестра-Медбрат по физиопроцедурам

з/п negociabil
My Clinic

Asistent(a) medical(a) de fizioproceduri / Медсестра-Медбрат по физиопроцедурам
Cerinţe faţă de candidat:
- studii medicale medii sau superioare;
- experiență în domeniul de cel puțin 1 an;
- experienta in desfasurarea proceduri fizioterapeutice (vor constitui un avantaj);
- abilități de comunicare, punctualitate, acurateţe

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru pe schimburi;
- salariu motivant;
- angajarea oficiala;
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr@my-clinic.md sau sunaţi la numarul 068640379
_________________________________________________________________________________

Требования к кандидату:
- среднее или высшее медицинское образование;
- опыт работы в данной сфере не менее 1 года;
- опыт проведения физиотерапевтических процедур (желательно);
- коммуникабельность, пунктуальность, опрятность

Условия работы:
- офис в центре города;
- посменный график работы;
- мотивирующая заработная плата;
- официальное трудоустройство;
- скидки на услуги компании

Высылайте свое CV на электронную почту hr@my-clinic.md или звоните по номеру 068640379

Регион: Кишинёв
hr@my-clinic.md
068640379
10-07-2020
Manager Vânzări

з/п договорная
My Clinic

Manager Vânzări
Cerinţe faţă de candidat:
- studii medii sau superioare (experienta in domeniul vanzarilor vor constitui un avantaj);
- abilități de comunicare, negociere și convingere;
- vorbirea fluentă a limbii române si limbii ruse;
- dorința de crestere si dezvoltare profesionala;

Responsabilităţile de bază:
- Consultarea clientilor si prezentarea competenta a serviciilor ce le presteaza centru;
- Deservirea calitativa a clientilor;
- Aplicarea cunoştinţelor şi aptitudinilor necesare pentru a consolida şi menţine clientul fidel;

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru : 5 zile lucratoare, doua libere (9-18.00);
- salariul motivant (parte fixa+ schema de bonusare);
-va garantam multi clienti (noi va oferim clientii, nu se necesita cautarea lor!);
- reduceri la serviciile ce le prestăm;

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr@my-clinic.md sau sunaţi la numarul 068640379
Регион: Кишинёв
hr@my-clinic.md
068640379
10-07-2020
Moving Consultant

з/п 11000 - 15000 LEI
Toronto Moving Company

The Moving Consultant has the responsibility as a sales professional to represent and produce bookings of our moving and storage services.

In this role, you will assist the consumers with their relocation needs by estimating what will be moved, the cost invovled with the move, arranging and scheduling all packing or storage services.

Our Requirements:
- Fluent English (oral and written);
- Previous work experience abroad (will be considered an advantage);
- Excellent business communication and problem-solving skills;
- Possess strong customer service skills (attentiveness, tenacity, patience, positive language, etc)
- Strong sales skills (presentation and persuasive abilities, etc)
- Ability to work evening-night shifts
- Commitment to long-term employment
- Commitment to continuous improvement, learning, and growth

Main Responsibilities:
- Effectively present companies' services over the phone, email and livechat
- Prepare accurate moving estimates and follow pricing guidelines
- Perform follow-ups (by telephone, email, and sms) on pending estimates and quotes
- Maintain direct contact with customers to answer questions and resolve issues prior to the move
- Communicate all customer expectations to the Management and Operations Team
- Provide customer support services to booked customers
- Keep an accurate and detailed record of actions taken
- Achieve and exceed daily and monthly booking targets

We offer:
- Probation period: 1 month (9500-11000 lei depending on qualifications and proven skills);
- Competitive salary (Base + Tiered Commission) with Limitless Earnings
- Company-paid taxi services;
- Official employment;
- Professional working environment (friendly team and comfortable office);
- Career opportunities;
- Tea, coffee every day; fresh fruits every Wednesday; dining area;
- Evening shift: 4:00pm to 12:30am (working shift may vary);
- 5 Business days of unpaid training (4pm-9pm).

Apply via email to hr@glorificator.md with the subject "Moving Consultant" if:
- you meet our requirements
- you have an updated CV in English with a recent photo
- you like logical, critical and creative thinking!
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
10-07-2020
Customer Service Sales Representatives

з/п 12000 - 15000 LEI
Toronto Moving Company

Сanadian moving company with an office in Chisinau is looking to hire ambitious Customer Support.

We offer:
- Official employment;
- Opportunities for growth;
- 5 days of unpaid training (5 hours per day);
- Salary 9500 mdl during the first 3 months of probation period. 12000 mdl after the probation period.
- Tea, coffee as much as you need.

Our Requirements:
• Advanced communication skills in English (speak/write B2 – C2)
• Previous work experience in a similar role is an asset
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European clients is welcomed
• Work shift (may vary): 4 PM - 12:30 AM (30-min break)
• Computer literacy (full use of Browsers, E-mail, Office applications)
• Punctual and committed to continuous learning, self-improvement, and growth
• Commitment to long-term employment

Your skills and abilities:
• Excellent customer service and problem-solving skills
• Ability to work in a team environment and high-pressure situations
• Excellent verbal, spelling and typing skills
We invite all interested candidates to submit their CVs in English via e-mail to hr@glorificator.md with the subject line - "Customer Service & Sales Representative".
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
10-07-2020
Customer service representative

з/п 11000 - 15000 LEI
Toronto Moving Company

Leading Canadian Transportation Company looking for customer service representatives for our office in Chisinau.
Requirements:
- Fluent English (perfect oral and written);
- Very good presentation and negotiation skills;
- Previous experience in foreign companies, as a dispatcher in logistics industry, is an asset;
- Good selling and customer service abilities;
Responsibilities:
- To identify the clients’ needs and to offer the adequate solutions using individual approach;
- To offer the information regarding the company’s products and services;
- To increase the client database.
We offer:
- Excellent environment where you will be part of a large Canadian Moving Company;
- Competitive salary starting from 8500 LEI first 3 months, and from 11000 LEI plus bonuses;
- Attractive compensation and benefits package;
- Professional development;
- Career growth opportunities;
- Tea, coffee as much as you need; fresh fruits every Wednesday; cozy dining area to have lunch and take a rest;
- Evening schedule with shift: 4.00pm to 12:30am
Suitable candidates are asked to send a detailed CV in English via e-mail to hr@glorificator.md

Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
10-07-2020
Customer Satisfaction and Resolution Specialist from 15 000 MDL

з/п 15000 - 18000 LEI
Toronto Moving Company

If you have passion for problem solving and providing world-class customer service, then we want to talk to you!
We are a growing Canadian Moving Company and are looking for a talented customer satisfaction and claims resolution specialist.

Responsibilities and Expectations:
1) Handling and resolving customer complaints in a timely manner:
• research, investigate, negotiate, and resolve of all types of customer complaints via telephone, email;
• analyze complaints to determine root cause, interact with customers to ensure the most appropriate resolution for both the company and the customer;
• handle escalated telephone calls from customer service team to ensure a positive outcome;
• ability to display empathy and deal with difficult customers;
• ensure customers are satisfied with the services offered by the company;
• properly document the account with necessary details and follow up information;
• work collaboratively with internal departments to resolve customer complaints and escalate to management when necessary.
2) Collect and process customer feedbacks and testimonials.
3) Monitor company’s online reputation:
• Foster positive online reviews;
• Address and fix online negative reviews promptly.
4) Prepare weekly and monthly reports and statistics.
5) Research and propose initiatives for claims policy improvements.
6) Research and propose initiatives for claims prevention.
7) Promote a positive overall customer experience with ALL customers and agents.

Competencies:
• Conflict Management;
• Communication;
• Customer Focus.

Qualifications and Requirements:
• 2 years of customer resolution/problem solving experience required.
• Proven ability to deal with difficult customers.
• Working Shift: from 4pm to 12:30am or it may be flexible start earlier or later in order to accomplish a mission or complete a task.
• Demonstrates superior oral and written communication skills.
• Proficiency in MS Office and multiple computer applications required.
• Strong typing skills required.
• Ability to manage competing priorities and responsibilities.
• Excellent organization and follow-up skills.

Benefits:
• motivational salary from 15000 MDL,
• bonuses applicable after 3 to 6 months of continuous and successful work,
• prospect of becoming the Customer Satisfaction Manager

We invite all interested candidates to submit their CVs in English with photo via e-mail to hr@glorificator.md with subject line - " Customer Satisfaction & Resolution Specialist".
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
10-07-2020

1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

CARPET LUX


- Грузчик
- Продавец-консультант в магазин ковров CARPET LUX
- Vânzător-consultant în magazinul de covoare CARPET LUX

подробнее...

тел.069117555

carpetlux@mail.ru


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)