RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Захаров Надежда  (20)

Боровский Дмитрий (15)

Iatco Ana (18)

Budeanu Anastasia (23)

Danu Lina (31)



Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
CARPET LUX
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
RPH Marketing Service
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 18 сентября
Depozitar biscuiti

з/п Negociabil
Customagic

Responsabilitati:
- Strângerea comenzilor de biscuiți și sticksuri ;
- Spălarea lăzilor în mașina de spălat;
- Tipărirea etichetelor ;

Cerințe față de candidat:
• abilități aritmetice bune (capacitate de a număra fără greșeli).
Calități personale:
• responsabilitate, dorință de a munci;
• loialitate, punctualitate;
• atenție,disciplinare ;

Oferim:
• Pachet social deplin;
• Salariu stabil;
• Grafic stabil:luni-vineri de la 9.00-18.00;
• Echipă tânară, energică și prietenoasă;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Așteptăm CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeți la adresa electronică customagic-hr@mail.ru tel. 069666793
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 069666793
16-09-2020
Merchandiser

з/п Negociabil
Customagic

Cerințe față de candidat:

Cunoasterea bună a limbii române (limba rusă este un avantaj);
Responsabilitate, sârguință, devotament;
Dorință de a învăța
Persoană activă și pozitivă.
Obligații:

Viitorul coleg(ă) va merge împreună cu agentul comercial și se ocupă de:

Aranjarea produselor la raft;
Desfasurarea degustarilor de produse a companiei;
Verificarea prețurilor și termenilor de valabilitate.
Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire (seminare, traininguri, instruire în teren);
Colectiv tânăr și prietenos;
Posibilități de creștere și dezvoltare în cadrul companiei;
Salariu motivant.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica:customagic.edinet@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic.edinet@mail.ru
Telefon: 060005305
16-09-2020
Contabil

з/п Negociabil
Customagic

Sarcini de bază:
- Formarea/prelucrarea documentelor primare ;
- Emiterea facturilor de vânzare ;
- Verificarea decontărilor cu contraagenți ;
- Alte sarcini specificate de contabilitate ;

Cerințe:
- Studii superioare-Contabilitate;
- Cunoașterea programului 1C 8.3, excel, word;
- Capacitatea de organizare,responsabilitate;
- Cunoașterea limbii romane și ruse;

Grafic de muncă L-V - 09:00 -18:00
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
16-09-2020
Chelneri

з/п Negociabil
Customagic

Avem deja o echipă unită, veselă şi energică, mai sunt doar citeva poziţii libere.

Oferim:
- Muncă în ture ( 3/3 zile);
- Pachet social deplin;
- Salariu super atractiv cu posibilitati de crestere (% din vinzari + banii de ceai pe care ii face fiecare in parte);

Asteptam CV-ul la adresa electronica angajare-hr@mail.ru
Tel. 076059034 Victoria
Регион: Кишинёв
E-mail: angajare-hr@mail.ru
Tel. 076059034
16-09-2020
Operator privind introducerea, validare de date

з/п Negociabil
Customagic

Sarcini de baza:
- Introducerea datelor în baza de date în baza documentelor;
- Verificarea datelor din baza de date cu cele din documente;
- Prelucrarea informației conform datelor introduse;
- Cooperarea cu agenții de vânzari;
- Realizarea raportului privind clienții debitori;

Cerințe:
- Studii medii;
- Responsabilitate, punctualitate;

Compania noastra vă oferă:
- Stabilitate;

- Grafic stabil de L-V de la 09:00-18:00
- Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
- Dezvoltare profesională.
- Colectiv prietenos si atmosfera placuta la locul de munca.

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
16-09-2020
Analist-economist

з/п Negociabil
Customagic

Pe perioada acestei pandemii cind tara noastra se afla intr-o situatie nu prea favorabila pentru societate compania Alimer- Comert va ofera pentru a va ajuta si a avea o ocupatie de lunga durata un loc de munca extrem de atractiv cu o dinamica in crestere pe piata Moldovei. Noi producem si distribuim produse alimentare ceia ce va asigura cu un loc de munca care neprivind la orice situatie nu veti ramine fara job.

Compania este in cautare unui ,,Analist-economist,, aceea persoana care va imparti orice moment trait impreuna cu colectivul energic si mereu pozitiv,aceea persoana care are o imaginative si o gindire dezvoltata multilateral pentru a ajuta sa ne destingem si mai sus decit suntem.

Pentru a va alege anume pe dumnevoastra este nevoie de:
1. Cunoasterea programei 1C, Excel,World si alte programe.
2. Studii superioare in domeniul economic.
3. Gindire analitica si dezvoltata.
4. Persoana dinamica si energica.
5. Persoana rabdatoare.

Obligatiunile dumnevoastra vor fi:
- Analiza marfei si asortimentului ei.
- Merchandising( tot cei legat de aranjarea marfei)
- Sa cunoasca toate datele despre marfa noua aparuta in companie.
- Sa ajute la dezvoltarea economiei legate de marfa prin magazine.

Compania noastra mare va ofera:
- Pachet social deplin,angajare oficiala.
- Salariu motivant , fara intirziere.
- Grafic putin instabil; 8-18 sau 9-18
- Companie mare si puternica.
- Colectiv prietenos si tinar.
- Cresterea si dezvoltarea in companie.
- Dorinta permanenta de a lucra

Detalii la 068787733 expediati CV pe adresa de mail :
hrcustomagic@gmail.com
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 068787733
16-09-2020
Agent comercial (Cahul)/ Торговый агент (Кагул)

з/п Negociabil
Customagic

Ești o persoană pozitivă? Poți sau vrei să înveți să vinzi și să primești plăcere de la asta? Ai suficientă ambiție pentru a învinge orice obstacol în calea spre succes?!

Atunci te invităm în echipa nostră!
Vino cu potențial și noi oferim instruire gratuită.

Cerințe față de candidat:
- Studii superioare (finalizate/ nefinalizate), sau studii medii de specialitate;
- Permis de conducere cat. B;
- Responsabilitate, ambiție, gândire analitică, orientare spre rezultat;
- Abilități de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni;
- Dorința de a învața ceva nou;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurență sanatoasă în muncă;
- Posibilitatea de a-ți influența singur salariu;
- Dezvoltare profesională și creștere în carieră;
- Bonus pentru reușite în muncă;
- Acces la rețeaua corporativă de telefonie;

Asteptăm CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeți la adresa electronică hrcustomagic@gmail.com

Doar candidații selectați în bază de CV vor fi invitați la interviu.
---
Позитивный ли вы человек? Можете ли вы или хотите научиться продавать и получать от этого удовольствие? У вас достаточно амбиций, чтобы преодолеть любое препятствие на пути к успеху?

Тогда мы приглашаем вас в нашу команду!

Требования к кандидату:
- высшее образование (законченное / незаконченное) или среднее специальное образование;
- Водительские прав кат. B;
- ответственность, амбиции, аналитическое мышление, ориентация на результат;
- Возможность быстро установить контакт с любым типом людей;
- желание узнать что-то новое;

Мы предлагаем:
- полный социальный пакет;
- возможность влиять на зарплату;
- профессиональное развитие и карьерный рост;
- Бонус за успехи в работе;
- доступ к корпоративной телефонной сети;

Oтправьте нам свое резюме по адресу электронной почты hrcustomagic@gmail.com

Только кандидаты, выбранные по резюме, будут приглашены на собеседование.
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 060005305
16-09-2020
Agent Comercial / Торговый агент (Briceni,Lipcani)

з/п Negociabil
Customagic

Cu ocazia extinderii Compania “Augur Perla” distribuitor a mărcilor comerciale “DeliCarne” și “ City”; unul din cei mai mari distribuitori excluzivi de produse alimentare în Moldova, angajează în echipa sa Agenți în vânzări/ Agenți Comerciali

Cerințe față de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare (finalizate/ sau în curs cu frecvență redusă);
- Permis de conducere cat. B .
- Responsabilitate, ambiție, gândire analitică, optimism, poziție activă de viață, orientare spre rezultat;
- Abilitați de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni;
- Dorința de a învața.

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurență sănătoasă în muncă;
- Mașina de la companie;
- Acces la rețeaua corporativă de telefonie;
- O bază stabilă de clienți și salariu influențat de %-ul din vinzări;
- Prime banești în dependență de reușite;
- Dezvoltare profesională și creștere în carieră;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com Tel. 069666793
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 060005305
16-09-2020
Agenti Comerciali (Nordul Moldovei)

з/п Negociabil
Customagic

Ofertă este valabilă pentru persoanele care locuiesc în regiunile: Briceni, Lipcani, Soroca
Pentru candidați puternici găsim un post de muncă oricând!

Ești o persoană pozitivă? Poți sau vrei să înveti să vinzi și să primești plăcere de la asta? Ai suficientă ambiție pentru a învinge orice obstacol în calea spre succes?!

Atunci te invităm în echipa nostră!
La noi lucrează cei mai buni !!!
Vino cu potential și noi oferim instruire gratuită.

Cerințe față de candidat:
- Studii superioare (finalizate/ nefinalizate), sau studii medii de specialitate;
- Permis de conducere cat. B;
- Responsabilitate, ambiție, gândire analitică, orientare spre rezultat;
- Abilitați de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni;
- Dorința de a învața ceva nou;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurență sanatoasă în munca;
- Posibilitatea de a-ți influența singur salariu;
- Dezvoltare profesională și creștere în carieră;
- Bonus pentru reușite în muncă (financiar, odihnă în țară sau peste hotare);

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeți la adresa electronică customagic.edinet@mail.ru
Doar candidații selectați în bază de CV vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic.edinet@mail.ru
Telefon: 060005305
16-09-2020
Менеджер телефонных продаж

з/п от 5000
Moltrend

О компании:
MolTrend - интернет магазин, продающий инновационные, трендовые товары. Мы инвестируем много сил и времени в разработку маркетинговых коммуникаций для каждого товара. Наша специализация - это продукция бытового назначения, товары для дома и семьи. Мы работаем по всей Молдове и продолжаем развиваться. MolTrend - это дружная команда профессионалов, которая усовершенствует свою работу каждый день.

Наша компания находится в поисках целеустремленных людей с развитыми коммуникативными способностями, на вакансию “Оператор в Call-Center”

Что входит в работу?
- Работа с постоянной и входящей клиентской базой;
- Информирование клиентов о новинках, скидках и предложениях;
- Обработка входящих заявок от клиентов;
- Предложение сопутствующих товаров;
Какие навыки необходимы?
- Владение русским и румынским языками;
- Обучаемость (Быстро усваивать новую информацию);
- Вежливость и грамотность в общении;
- Опыт в продажах будет преимуществом;
Что мы предлагаем?
- Первоначальное обучение, и поддержку в процессе;
- Фиксированная заработная плата +бонусы
- Гибкий график который можно совмещать с учебой или дополнительной работой;
- Оплачиваемый испытательный срок (1 месяц)
- Чай, кофе в доступе 24/7;
- Полный социальный пакет;
- Официальное трудоустройство;
- Удобное расположение офиса;

Резюме отправлять на почту hr@mail.moltrend.ru с пометкой «Работа для студентов». Успей стать частью нашей команды!



Регион: Кишинёв
069864747(Полина)
15-09-2020
Менеджер телефонных продаж

з/п от 5000
Moltrend

О компании:
MolTrend - интернет магазин, продающий инновационные, трендовые товары. Мы инвестируем много сил и времени в разработку маркетинговых коммуникаций для каждого товара. Наша специализация - это продукция бытового назначения, товары для дома и семьи. Мы работаем по всей Молдове и продолжаем развиваться. MolTrend - это дружная команда профессионалов, которая усовершенствует свою работу каждый день.

Наша компания находится в поисках целеустремленных людей с развитыми коммуникативными способностями, на вакансию “Оператор в Call-Center”

Что входит в работу?
- Работа с постоянной и входящей клиентской базой;
- Информирование клиентов о новинках, скидках и предложениях;
- Обработка входящих заявок от клиентов;
- Предложение сопутствующих товаров;
Какие навыки необходимы?
- Владение русским и румынским языками;
- Обучаемость (Быстро усваивать новую информацию);
- Вежливость и грамотность в общении;
- Опыт в продажах будет преимуществом;
Что мы предлагаем?
- Первоначальное обучение, и поддержку в процессе;
- Фиксированная заработная плата +бонусы
- Гибкий график который можно совмещать с учебой или дополнительной работой;
- Оплачиваемый испытательный срок (1 месяц)
- Чай, кофе в доступе 24/7;
- Полный социальный пакет;
- Официальное трудоустройство;
- Удобное расположение офиса;

Резюме отправлять на почту hr@mail.moltrend.ru с пометкой «Работа для студентов». Успей стать частью нашей команды!
Регион: Кишинёв
069864747(Полина)
15-09-2020
Specialist Resurse Umane


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting SRL (www.search4staff.com) – este in cautare de:

Specialist Resurse Umane

Compania: specializată in serviciile de leasing de personal.

Responsabilitati:
● Managementul documentelor de resurse umane (perfectarea actelor conform codului muncii, contractelor individuale de muncă, ordinelor, tabelelor de pontaj deplasarilor, etc);
● Coordonarea cadrului legal in relatii de munca intre angajat si angajator
● Colaborarea cu companiile partenere.

Cerinte:
● Experientă în domeniu (posibilitatea de angajare si fără experiență)
● Studii superioare;
● Cunoasterea limbilor: RO, RU - nivel avansat;
● Cunoasterea calculatorului (MS Office - Word, Excel);
● Capacitatea de a lucra în echipă;
● Se accepta persoane fara experienta;

Beneficii:
● Salariul atractiv;
● Oficiul în centrul orașului;
● Instruire in serviciu.

Grafic: 9:00 - 18:00

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: fm20@search4staff.com sau sa apeleze tel.: 022209133
In CV indicati postul vacant: “HRS”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: fm20@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “HRS”

tel.: 022209133
15-09-2020
Consilier clienți – telefon


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Consilier clienți – telefon

RESPONSABILITĂȚI:
● Sună si dezvoltă portofoliul de clienti ;
● Oferă asistență telefonică clienților companiei în ce privește serviciile de care aceștia beneficiază, modalitatea de colaborare, produsele şi soluțiile companiei;
● Consiliază clienții din portofoliul alocat pentru achiziția de noi produse;
● Menține bune relații cu clienții companiei;
● Informează clienții despre condiții contractuale, stadiul comenzilor acestora, proiecte și oferte în derulare,etc;
● Oferă suport clienților, prin telefon, în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu societatea;
● Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții; dacă este cazul, direcționează apelurile către departamentele interesate;
● Realizează obiectivele de performanță, inclusiv cele pe proiecte;
● Fidelizează clienții prin acțiuni specifice stabilite de șefii ierarhici;
● Întocmește, completează și arhivează documente specifice colaborării cu clienții firmei;
● Completează, în soft-urile/aplicațiile companiei și bazele de date puse la dispoziție de aceasta, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
● Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.

Cerinte:
● Experiența în activitate de relaționare cu clienții, call center sau vânzări prin telefon (constituie un avantaj);
● Cunoasterea MS Office;
● Abilități de comunicare și de relaționare;
● Capacitate și dorință de a învăța lucruri noi;
● Capacitate bună de planificare și organizare a timpului și a sarcinilor de muncă:
● Orientare spre rezultat;
● Atitudine pozitivă;
● Responsabilitate, corectitudine, implicare si seriozitate;

Ce oferim:
● Mediul de lucru dinamic și plăcut în companie internațională;
● Salariu motivant;
● Grafic stabil de lucru de luni până vineri;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: pp70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CCT

Telefon de contact : 068503560

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: pp70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CCT

Telefon de contact : 068503560
15-09-2020
MANAGER DEPARTAMENT LOGISTICĂ


HR-Consulting (search4staff.com)

MANAGER DEPARTAMENT LOGISTICĂ

RESPONSABILIĂȚI:
• Organizarea traseelor pentru curieri ;
• Mărirea vitezei și diminuarea costurilor transportării mărfii ;
• Angajarea și managementul personalului din subordine ;
• Analiza și Raportarea indicatorilor de performanță ;
• Căutarea soluțiilor noi pentru eficientizarea proceselor .

CERINȚE:
• Experiența în domeniul logisticii ;
• Cunoașterea programelor de lucru 1C și alte softuri specific logisticii ;
• Cunoașterea limbii de stat și a limbii ruse ;
• Experiență în magazine online, curierat express ;
• Responsabilitate și deschidere spre experiențe noi;

CONDIȚII DE LUCRU:
• Sporire de calificare prin participarea la training-uri din domeniu;
• Grafic de lucru 09:00 – 18:00 5 zile lucrătoare;
• Contract de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată;
• Posibilitatea de promovare în cadrul companiei;
• Acoperirea cheltuielilor de transport și amortizarea automobilului ;
• Salariu motivant + bonusuri de performanță ;
• Echipă tînără și motivată.

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail : pp40@search4staff.com ; indicînd codul poziției: MDL

Numărul de contact: +373 68 503 560.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail : pp40@search4staff.com ; indicînd codul poziției: MDL

Numărul de contact: +373 68 503 560.
15-09-2020
MANAGER DEPARTAMENT ACHIZIȚII


HR-Consulting (search4staff.com)

MANAGER DEPARTAMENT ACHIZIȚII

RESPONSABILIĂȚI:
• Organizarea proceselor de achiziții ;
• Managementul și dezvoltarea personalului din subordine;
• Gestionarea optima a resurselor financiare și materiale ;
• Analiza și Raportarea indicatorilor de performanță ;
• Creșterea eficienței capitalului alocat stocului
• Interacțiunea cu alte departamente.

CERINȚE:
• Experiența în domeniul achizițiilor ;
• Cunoașterea programelor de lucru 1C și alte softuri specific domeniului ;
• Cunoașterea limbii de stat,ruse și engleze ;
• Experiență în magazine online, curierat express ;
• Responsabilitate și deschidere spre experiențe noi;

CONDIȚII DE LUCRU:
• Sporire de calificare prin participarea la training-uri din domeniu;
• Grafic de lucru 09:00 – 18:00 5 zile lucrătoare;
• Contract de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată;
• Posibilitatea de promovare în cadrul companiei;
• Acoperirea cheltuielilor de transport și amortizarea automobilului ;
• Se preconizează deplasări de serviciu ;
• Salariu motivant + bonusuri de performanță ;
• Echipă tînără și motivată.

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: MDA

Numărul de contact: +373 68 503 560.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: MDA

Numărul de contact: +373 68 503 560.
15-09-2020
Agent Voiaj


HR-Consulting (search4staff.com)

Agent Voiaj

RESPONSABILIĂȚI:
● Comunicarea cu clienții din R.Moldova cît și din Romania;
● Preluarea solicitări;
● Procesarea solicitări;
● Procesarea rezervări;
● Înregistrarea solicitărilor în sistemul intern;
● Menținerea clienților existenți;

CERINȚE:
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj;
● Utilizator sigur PC (MS Office,Internet);
● Cunoașterea limbii de stat, ruse și engleze;
● Cunoașterea sistemelor de ticketing (Amadeus, Gabriel) va constitui un avantaj;
● Responsabilitate și deschidere spre experiențe noi;

CONDIȚII DE LUCRU:
● Deplasări de serviciu în Romania;
● Grafic de lucru flexibil;
● Contract de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată;
● Concediu aprobat în orice perioadă a anului;
● Training-uri, teambuilding-uri;
● Posibilitatea de promovare în cadrul companiei;
● Echipă tînără și motivată.

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.
15-09-2020
Agent Voiaj


HR-Consulting (search4staff.com)

Agent Voiaj

RESPONSABILIĂȚI:
● Comunicarea cu clienții din R.Moldova cît și din Romania;
● Preluarea solicitări;
● Procesarea solicitări;
● Procesarea rezervări;
● Înregistrarea solicitărilor în sistemul intern;
● Menținerea clienților existenți;

CERINȚE:
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj;
● Utilizator sigur PC (MS Office,Internet);
● Cunoașterea limbii de stat, ruse și engleze;
● Cunoașterea sistemelor de ticketing (Amadeus, Gabriel) va constitui un avantaj;
● Responsabilitate și deschidere spre experiențe noi;

CONDIȚII DE LUCRU:
● Deplasări de serviciu în Romania;
● Grafic de lucru flexibil;
● Contract de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată;
● Concediu aprobat în orice perioadă a anului;
● Training-uri, teambuilding-uri;
● Posibilitatea de promovare în cadrul companiei;
● Echipă tînără și motivată.

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.
15-09-2020
Agent Voiaj


HR-Consulting (search4staff.com)

Agent Voiaj

RESPONSABILIĂȚI:
● Comunicarea cu clienții din R.Moldova cît și din Romania;
● Preluarea solicitări;
● Procesarea solicitări;
● Procesarea rezervări;
● Înregistrarea solicitărilor în sistemul intern;
● Menținerea clienților existenți;

CERINȚE:
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj;
● Utilizator sigur PC (MS Office,Internet);
● Cunoașterea limbii de stat, ruse și engleze;
● Cunoașterea sistemelor de ticketing (Amadeus, Gabriel) va constitui un avantaj;
● Responsabilitate și deschidere spre experiențe noi;

CONDIȚII DE LUCRU:
● Deplasări de serviciu în Romania;
● Grafic de lucru flexibil;
● Contract de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată;
● Concediu aprobat în orice perioadă a anului;
● Training-uri, teambuilding-uri;
● Posibilitatea de promovare în cadrul companiei;
● Echipă tînără și motivată.

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.
15-09-2020
Agent Voiaj


HR-Consulting (search4staff.com)

Agent Voiaj

RESPONSABILIĂȚI:
● Comunicarea cu clienții din R.Moldova cît și din Romania;
● Preluarea solicitări;
● Procesarea solicitări;
● Procesarea rezervări;
● Înregistrarea solicitărilor în sistemul intern;
● Menținerea clienților existenți;

CERINȚE:
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj;
● Utilizator sigur PC (MS Office,Internet);
● Cunoașterea limbii de stat, ruse și engleze;
● Cunoașterea sistemelor de ticketing (Amadeus, Gabriel) va constitui un avantaj;
● Responsabilitate și deschidere spre experiențe noi;

CONDIȚII DE LUCRU:
● Deplasări de serviciu în Romania;
● Grafic de lucru flexibil;
● Contract de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată;
● Concediu aprobat în orice perioadă a anului;
● Training-uri, teambuilding-uri;
● Posibilitatea de promovare în cadrul companiei;
● Echipă tînără și motivată.

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.
15-09-2020
Big Data Engineer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Big Data Engineer

Company description:
Our aim is to become a Centre of Excellence for Big Data & Analytics, Cloud solutions, Internet
of Things and vv Intelligence, enabling our customers to use the best technologies and tools to
accelerate their business, shorten their time to market, be agile and innovative.

Job summary:
We value open-minded people who take pride in their work and want to
make a difference. If you share our passion for big data and want to be part of a growing team
where you can grow both professionally and personally, please come talk to us.

Roles & Responsibilities:
● Develop big data solutions for near real-time stream processing, as well as batch processing on the Big Data platform;
● Work with business domain experts, data scientists and application developers to identify data that is relevant for analysis and develop a scalable solution;
● Keep up to date with new developments in the big data ecosystem and learn new technologies;
● Ensure on-time quality deliverable with ability to coordinate effectively with the rest of the team;

Requirements:
● Good understanding of (one or more): system design, distributed systems, database systems,cloud infrastructure, security, performance optimizations;
● Ability to create simple, elegant design;
● Able to pick up a new language or framework in very short time;

Qualifications:
● 4+ years of general software programming experience; at least one year of industry experience;
● 4+ years of modern, production level Python/Scala/JavaScript;
● Experience with Hadoop eco-system (MapR, Hbase, Hive);
● Experience with large scale distributed computing, API design for distributed services;
● Knowledge of SQL and conventional databases;
● Experience in NOSQL technologies like Hbase, Cassandra, MongoDB;
● Understanding of cloud, and distributed systems principles, including load balancing, networks, scaling, in-memory vs. Disk.

Project & Benefits:
● The end client is a multinational company in the manufacturing industry, located in Switzerland.;
● You can work from our office in Cluj or remote, except for 3 days every 2 months when you’ll work from our client onsite.;
● We offer a very attractive salary package, work flexibility and the opportunity to grow professionally..

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr90@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy “Big Data Engineer” in the subject line or resume.
Регион: Кишинёв
email address: rr90@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy “Big Data Engineer” in the subject line or resume.
15-09-2020

1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

CARPET LUX


- Грузчик
- Продавец-консультант в магазин ковров CARPET LUX
- Vânzător-consultant în magazinul de covoare CARPET LUX

подробнее...

тел.069117555

carpetlux@mail.ru


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)