RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Niconorov Egor Eugen 


Исаков Вадим Юрьевич (54)

Скребец Корина (16)




Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Senior Brand Manager/Marketing Director Assistant (Produs Vinicol)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Senior Brand Manager/Marketing Director Assistant (Produs Vinicol)

Responsabiltăți:
● Contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul întregii companii;
● Organizează studii de piață și culege, prin intermediul lor, informații despre poziția brandurilor în piață;
● Monitorizează procesul de creeare de produse noi;
● Asigura implementarea și respectarea best practices;
● Păstrează în ordine și updatat Planul de Marketing/High Level Roadmap/Buget Traker/ MindMap-ul activităților de Mk;
● Oferă suport Directorului de Marketing în activitățile zilnice.

Cerințe:
● Studii superioare: va constitui avantaj studii în marketing;;
● Experiență profesională în domeniu, minim 4 ani (prezintă avantaj activitatea în companii internaționale);
● Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - la nivel avansat;
● Abilitatea în project management;
● Abilități de leadership.

Compania oferă:
● Loc de muncă stabil în una din cele mai renumite companii de vinuri din R.M;
● Grafic de lucru stabil: luni-vineri, 09:00 - 18:00;
● Posibilități de creștere în carieră.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SBM

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SBM

Telefon de contact : 060 102 909
26-10-2020
Big Data Engineer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Big Data Engineer

Company description:
Our aim is to become a Centre of Excellence for Big Data & Analytics, Cloud solutions, Internet
of Things and vv Intelligence, enabling our customers to use the best technologies and tools to
accelerate their business, shorten their time to market, be agile and innovative.

Job summary:
We value open-minded people who take pride in their work and want to
make a difference. If you share our passion for big data and want to be part of a growing team
where you can grow both professionally and personally, please come talk to us.

Roles & Responsibilities:
● Develop big data solutions for near real-time stream processing, as well as batch processing on the Big Data platform;
● Work with business domain experts, data scientists and application developers to identify data that is relevant for analysis and develop a scalable solution;
● Keep up to date with new developments in the big data ecosystem and learn new technologies;
● Ensure on-time quality deliverable with ability to coordinate effectively with the rest of the team;

Requirements:
● Good understanding of (one or more): system design, distributed systems, database systems,cloud infrastructure, security, performance optimizations;
● Ability to create simple, elegant design;
● Able to pick up a new language or framework in very short time;

Qualifications:
● 4+ years of general software programming experience; at least one year of industry experience;
● 4+ years of modern, production level Python/Scala/JavaScript;
● Experience with Hadoop eco-system (MapR, Hbase, Hive);
● Experience with large scale distributed computing, API design for distributed services;
● Knowledge of SQL and conventional databases;
● Experience in NOSQL technologies like Hbase, Cassandra, MongoDB;
● Understanding of cloud, and distributed systems principles, including load balancing, networks, scaling, in-memory vs. Disk.

Project & Benefits:
● The end client is a multinational company in the manufacturing industry, located in Switzerland.;
● You can work from our office in Cluj or remote, except for 3 days every 2 months when you’ll work from our client onsite.;
● We offer a very attractive salary package, work flexibility and the opportunity to grow professionally..

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr90@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy “Big Data Engineer” in the subject line or resume.
Регион: Кишинёв
email address: rr90@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy “Big Data Engineer” in the subject line or resume.
26-10-2020
Linux System Administrator


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Linux System Administrator

Company description:
Cloud professional service partner offering the customers cloud and cloud support for public clouds (AWS, Azure,Google), Microsoft systems, and partly virtualization technologies.

Job summary:
As part of our team you will provide services for Linux / Unix servers for customer without any
geographical boundaries. We are allowing you to evaluate your previous working experience with Unix / Linux systems and relational robust and stable databases.

Primary job responsibilities:
• Administrate Linux server - monitoring and remote management of servers in cloud environments Amazon AWS, MS Azure Google
• Manage user requirements
• Install all updates, management of backups, application installation
• Administrate of large systems of international companies
• Participate in the incident, problem and change management processes

Required skills:
• 1+ years of technology knowledge of the one commercial Unix systems and Linux (RedHat, SUSE, CentOS, Fedora, Ubuntu, Debian)
• Basic knowledge of Oracle, PostgreSQL, MySQL, MariaDB database is an advantage
• Willingness and ability to learn new technologies and procedures
• Responsibility, ability to work effectively in the team
• Communication skills in English (B1 / B2 written and spoken) language

What we offer:
• Full time contract
• Professional growth and development through certified training programs and knowledge sharing
• Competitive salary
• Meal vouchers
• Large variety of other benefits and sports events

Interested candidates are invited to submit a CV at natalia.rotaru@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code L-SA in the subject line or resume.

Only shortlisted candidates will be contacted.
Регион: Кишинёв
e-mail: natalia.rotaru@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code L-SA in the subject line or resume.
26-10-2020
Specialist Resurse Umane


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting SRL (www.search4staff.com) – este in cautare de:

Specialist Resurse Umane

Compania: specializată in serviciile de leasing de personal.

Responsabilitati:
● Managementul documentelor de resurse umane (perfectarea actelor conform codului muncii, contractelor individuale de muncă, ordinelor, tabelelor de pontaj deplasarilor, etc);
● Coordonarea cadrului legal in relatii de munca intre angajat si angajator
● Colaborarea cu companiile partenere.

Cerinte:
● Experientă în domeniu (posibilitatea de angajare si fără experiență)
● Studii superioare;
● Cunoasterea limbilor: RO, RU - nivel avansat;
● Cunoasterea calculatorului (MS Office - Word, Excel);
● Capacitatea de a lucra în echipă;
● Se accepta persoane fara experienta;

Beneficii:
● Salariul atractiv;
● Oficiul în centrul orașului;
● Instruire in serviciu.

Grafic: 9:00 - 18:00

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: fm20@search4staff.com sau sa apeleze tel.: 022209133
In CV indicati postul vacant: “HRS”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: fm20@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “HRS”

tel.: 022209133
26-10-2020
Web Developer


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Web Developer

Companie:
Compania Consult Group este un birou de avocatură, ce prestează servicii de consultanță la nivel național cât și la nivel internațional.

Responsabilități principale:
- Dezvoltarea de soluții web (cu PHP, My SQL și JavaScript), de preferință în WordPress;
- Asigurarea bunei funcționări a website-ului companiei/adăugarea contentului nou;
- Arhitectură de sistem cu site-uri web complexe;
- Modificarea CRM;
- Implemetarea noilor standarte (Web design la necesitate).

Cerinţe:
- Studii în domeniul IT;
- Experiență în crearea aplicațiilor, website-urilor;
- Cunoștințe a Wordpress, PHP, Java Script, My SQL;
- Posibilitatea de a programa module personalizate WordPress și de a configura aplicațiile WordPress;
- Cunoașterea limbii române, ruse, engleze.

Oferta companiei:
- Proiecte interesante și complexe;
- Salariu negociabil;
- Posibilitate de creștere și dezvoltare independentă.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul Wrr în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul Wrr în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
26-10-2020
Manager logist-Transport Aerian


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager logist-Transport Aerian

Despre companie: Compania de transport și logistică, lider în transportul mărfurilor în containere din orice parte a lumii în Moldova, cu o experiență pe piață mai mult de 20 de ani.

Responsabilități:
- Coordonarea procesului de expediere a mărfurilor pe cale aeriană;
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții noi și partenerii existenți;
- Negocierea tarifelor și contractelor cu clienții;
- Organizarea traseului optim și calculul costului de transport;
- Interecțiunea cu transportatorii liniilor aeriene;
- Evidența actelor (facturare, întocmirea documentelor de însoțire pentru transport, coordonarea contractelor și încasărilor);
- Organizarea transportului internațional de marfă;
- Identificarea noilor clienți și oportunități de dezvoltare a business-ului;

Cerințe:
- Studii superioare Logistică/ Economie;
- Experiența în domeniul minim 1 an;
- Abilități excelente de organizare şi comunicare;
- Cunoștințe bune de operare Windows și Microsift Office;
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze (obligatoriu);

Se oferă:
- Angajare oficială + pachet social deplin;
- Salariu motivant;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9:00 – 18:00);
- Tichete de masă;
- Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com , indicând codul VLN în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com , indicând codul VLN în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
26-10-2020
Manager logist-Transport Maritim (LCL)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager logist-Transport Maritim (LCL)

Despre companie: Compania de transport și logistică, lider în transportul mărfurilor în containere din orice parte a lumii în Moldova, cu o experiență pe piață mai mult de 20 de ani.

Responsabilități:
- Coordonarea procesului de expediere a mărfurilor LCL (less then container load)
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții noi și partenerii existenți;
- Negocierea tarifelor și contractelor cu clienții;
- Organizarea traseului optim și calculul costului de transport;
- Interecțiunea cu transportatorii liniilor maritime și brokerii vamali;
- Evidenta actelor (facturare, întocmirea documentelor de însoțire pentru transport, coordonarea contractelor și încasărilor);
- Organizarea transportului internațional de marfă;
- Identificarea noilor clienți și oportunități de dezvoltare a business-ului;

Cerințe:
- Studii superioare Logistică/ Economie;
- Experiența în domeniul minim 1 an;
- Abilități excelente de organizare şi comunicare;
- Cunoștințe bune de operare Windows și Microsift Office;
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze (obligatoriu);

Se oferă:
- Angajare oficială + pachet social deplin;
- Salariu motivant;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9:00 – 18:00);
- Tichete de masă;
- Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul VLM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul VLM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
26-10-2020
Contabil Șef


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Șef

Despre companie: Compania de transport și logistică, lider în transportul mărfurilor în containere din orice parte a lumii în Moldova, cu o experiență pe piață mai mult de 20 de ani.

Responsabilități:
- Formarea/ prelucrarea documentelor primare;
- Organizarea, gestionarea, monitorizarea, controlul și asumarea responsabilității cu privire la desfășurarea în mod eficient și în termen a evidenței contabile și asigurarea respectării reglementărilor legislative în vigoare;
- Raportare financiară și fiscală;
- Coordonarea cheltuielilor conform bugetului planificat;
- Recepționarea și verificarea facturilor primite de la furnizori în conformitate cu legislația locală;
- Contabilitatea bunurilor, creanțelor și datoriilor;
- Alte sarcini aferente domeniul contabil;

Cerințe:
- Studii Economice/Financiare;
- Experiență: cel puțin 2-3 ani;
- Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel, 1:C);
- Cunoașterea limbii române, ruse (scris și vorbit);
- Persoană organizată, responsabilă, punctuală, atentă la detalii;

Se oferă:
- Angajare oficială + pachet social deplin;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9:00 – 18:00);
- Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul VLB în subiect sau să apeleze la mob. 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul VLB în subiect sau să apeleze la mob. 062101257
26-10-2020
Asistent Logistică


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Asistent Logistică

Despre companie: Compania belgiană cu profil agro-alimentar. O companie cu adevărat unică, capabilă să răspundă cerințelor clienților de orice fel încântând tradițiile belgiene vechi de secole și introducând politici îndrăznețe, inovatoare.

Responsabilități:
- Efectuarea ofertelor de preț pentru cererile clienților;
- Coordonarea procesului de transport a mărfurilor prin Franța;
- Interacțiunea cu clienții din Franța;
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții noi și cei existenți;

Cerințe:
- Studii Economice;
- Cunoașterea limbii franceza la nivel B2 (engleza ar fi un avantaj);
- Disponibilitate de a calatori peste hotare;
- Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel);
- Persoană organizată, responsabilă, punctuală, atentă la detalii;

Se oferă:
- Angajare oficială + pachet social deplin;
- Posibilitățile de a călători în străinătate;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9:00 – 18:00);
- Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CML în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CML în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
26-10-2020
Contabil operator


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil operator

Despre companie: Compania belgiana cu profil agro-alimentar. O companie cu adevărat unică, capabilă să răspundă cerințelor clienților de orice fel încântând tradițiile belgiene vechi de secole și introducând politici îndrăznețe, inovatoare.

Responsabilități:
• Formarea/Prelucrarea documentelor primare;
• Lucrul cu facturile fiscale;
• Asistență Contabilului;

Cerințe:
• Studii superioare Contabile/Economice finisate sau în curs;
• Cunoașterea limbilor română și rusă, franceza (nivel B1-B2);
• Dorință de studiere a programului 1:C;
• Abilități de operare PC (MS Office: Word, Excel);
• Capacități foarte bune de organizare;
• Responsabilitate, punctualitate, onestitate, receptivitate;

Se oferă:
• Angajare oficială + pachet social deplin;
• Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9:00 – 18:00);
• Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CMC în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257.
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CMC în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257.
26-10-2020
Manager marketing


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager marketing

Despre companie: Compania belgiana cu profil agro-alimentar. O companie cu adevărat unică, capabilă să răspundă cerințelor clienților de orice fel încântând tradițiile belgiene vechi de secole și introducând politici îndrăznețe, inovatoare.

Responsabilități:

- Elaborarea fiselor tehnice pentru produsele companiei;
- Menținerea relațiilor cu clienții (telefon, email);
- Mentenanța site-ului;
- Elaborarea ofertelor si promoțiilor pentru clienți;
- Organizarea și participarea în expozițiilor internaționale;

Cerințe:
- Studii Economice;
- Cunoașterea limbii franceze (nivel B1) si engleze (nivel B2) ;
- Disponibilitate de a calatori peste hotare;
- Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel);
- Persoană organizată, responsabilă, punctuală, atentă la detalii;

Se oferă:
- Angajare oficială + pachet social deplin;
- Posibilitățile de a călători în străinătate;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9:00 – 18:00);
- Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CMM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CMM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
26-10-2020
Manager vînzări auto


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager vînzări auto

Despre companie: Unul dintre cei mai importanți importatori auto din Moldova, specializat în import și vînzarea automobilelor rulate din Europa în Republica Moldova.

Responsabilități:
- Promovarea și vînzarea produselor companiei;
- Consultarea și menținerea relațiilor cu clienții (direct/ telefon);
- Realizarea și pregătirea documentelor de creditare;
- Atingerea obiectivelor de vînzări;

Cerințe:
- Experiență în domeniul comerțului/ vînzărilor;
- Cunoașterea limbii române, ruse;
- Permis de conducere (categoria B);
- Abilități de operare MS Office: Word, Excel, Photoshop (avantaj);
- Persoană organizată, responsabilă, comunicabilă;

Se oferă:
- Salariul fix + BONUSURI;
- Prînz gratuit;
- Perspective de creștere în carieră;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 8:00 – 18:00), Sîmbătă (9.00-16.00);
- Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul SMV în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul SMV în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
26-10-2020
Contabil (sectia cadre)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil (sectia cadre)

Responsabilități:
- Pregătirea dosarelor de angajare;
- Evidența cadrelor;
- Calcularea salariilor, diurnelor, concediilor;
- Alte sarcini specificate de contabil-șef;

Cerințe:
- Studii superioare Economie/Contabilitate/Finanțe;
- Experiență în contabilitate (avantaj);
- Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel, 1C);
- Cunoașterea limbilor româna, rusa;
- Responsabilitate, seriozitate, receptivitate, onestitate;

Se oferă:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant;
- Perspective de creștere în carieră;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 8:30 – 18:00);

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CAS în subiect sau să apeleze la mob: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CAS în subiect sau să apeleze la mob: 062101257
26-10-2020
Маркетолог


HR-Consulting (search4staff.com)]

HR-Consulting (www.search4staff.com) - по запросу своего клиента ищет кандидата на вакансию:

Маркетолог

О компании: Международная и одна из ведущих финансовых компании предлагающих консультации по работе на финансовых рынках, форекс трейдинг и обучающие курсы.

Обязанности:
• Поиск новых форматов и площадок;
• Анализ конкурентов;
• Акции, каналы продвижения (соц.сети, мессенджеры), для выработки стратегий привлечения;
• Проведение Event – мероприятий;
• Разработка локальных акций, новых POS-материалов;
• Медиапланирование;
• Создание, участие, мониторинг, работа с группами финансовой направленности с целью создания трафика и направления его на сайт;
• Создание контента для соц. сетей;
• Работа с местными блогерами;
• Работа с профильными ресурсами и форумами.

Требования:
• Знания финансовых рынков (желательно);
• Наличие собственной клиентской базы является преимуществом.;
• Опыт работы с соц. сетями и контекстной рекламой;
• Организаторские способности, целеустремленность, коммуникабельность, пунктуальность;
• Знание русского, румынского, английского языка.

Условия:
• Достойный уровень дохода + ежемесячная премия и бонусы;
• Дотация на питание;
• Большая библиотека профессиональной литературы;
• Социальный пакет: частичная компенсация занятий спортом; изучения иностранного языка на платформе SkyEng;
• График работы: понедельник-пятница (9.00-18.00).

Высылайте свое резюме на электронный адрес: rr70@search4staff.com ; с указанием кода MAL в теме или звоните по тел.: 062 101 257
Регион: Кишинёв
e-mail: rr70@search4staff.com ; с указанием кода MAL в теме или звоните по тел.: 062 101 257
26-10-2020
Responsabil Vânzări (zona Chisinau)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său,Compania LaFarge, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Responsabil Vânzări (zona Chisinau)

Cerințe:
• Studii superioare (marketing / economie / comercial);
• Experiența minim 3 ani în vânzări;
• Vorbire fluentă în limbile Româna și Rusa, Engleza (este un avantaj);
• Abilitați excelente de comunicare, negociere, perseverența și persuasiune;
• Cunoașterea tehnicilor de vânzări asertive;
• Utilizator confident PC – MS Office;
• Permis și experiența de conducere a automobilului, categoria B

Responsabilități:
• Analiza și prospectarea potențialilor Clienți;
• Crearea și dezvoltarea bazei de date a Clienților;
• Efectuarea de cold-calling și vânzări active;
• Crearea de prezentări și oferte comerciale;
• Prezentarea serviciilor companiei către Client;
• Menținerea relației de încredere și buna colaborare cu Clienții;
• Negocierea și încheierea contractelor;
• Analiza și statistica vînzărilor.

Alte cerinte:
• Adaptare la un program de lucru flexibil, deplasări de serviciu;
• Orientare către client

Beneficii:
• Activitate într-o companie internațională cu grija față de angajații săi, inclusiv sub aspectul Sanătății și Securității în Muncă și dezvoltare profesională;
• Pachet social și salarial atractiv format din salariu de baza și bonusuri de performanță;
• Angajare oficială și posibilitate de dezvoltare profesională.

Cei interesați sunt rugați să aplice CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com . Detalii la telefon: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com . Detalii la telefon: 062101257
26-10-2020
Contabil Șef Adjunct


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Șef Adjunct

Responsabilități:
- Gestionarea și evidența mijloacelor de transport proprii și în locațiune;
- Evidența foilor de parcurs, anvelopelor, acumulatoarelor;
- Casarea combustibilului;
- Alte sarcini specificate de contabil-șef;

Cerințe:
- Studii superioare Economie/Contabilitate/Finanțe;
- Experiență de 1-2 ani în contabilitate;
- Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel, 1C);
- Cunoașterea limbilor româna, rusa;
- Responsabilitate, seriozitate, receptivitate, onestitate;

Se oferă:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant;
- Perspective de creștere în carieră;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 8:30 – 18:00);

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CAG în subiect sau să apeleze la mob. 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CAG în subiect sau să apeleze la mob. 062101257
26-10-2020
Șef departament vînzări (servicii creditare)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Șef departament vînzări (servicii creditare)

Despre companie: Companie internațională, nebancară de creditare care oferă împrumuturi clienților din Moldova.

Responsabilități:
- Pregătirea ofertelor comerciale;
- Încheierea contractelor privind acordarea de împrumuturi clienților pentru achiziționarea de bunuri;
- Cercetarea pieței;
- Negocierea și stabilirea relațiilor noi de parteneriat (B2B);
- Efectuarea planului de vînzări;

Cerințe:
- Studii superioare Economice;
- Experiență de 2-3 ani în vînzări;
- Abilități de operare PC;
- Cunoașterea limbilor româna, rusa, engleza;
- Permis de conducere (categoria B);
- Abilități de comunicare, negociere, convingere;

Se oferă:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9.00 – 18:00);

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul SVD în subiect sau să apeleze la tel.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul SVD în subiect sau să apeleze la tel.: 062101257
26-10-2020
Agent Vânzări (produse pentru vinificație)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Agent Vânzări (produse pentru vinificație)

Despre companie: Dealer oficial în Republica Moldova al producătorilor europeni de utilaje agricole pentru vii/ livezi și a produselor oenologice.

Responsabilități:
• Identificarea clienților noi și colaborarea cu clienții existenți (B2B);
• Convorbiri telefonice cu clienții și/sau furnizorii. Prelucrarea solicitărilor parvenite;
• Pregătirea ofertelor comerciale și negocierea condițiilor contractuale;
• Suport și consultarea clienților;
• Introducerea/redactarea informațiilor în bazele de date.

Cerințe:
• Orientare spre rezultat;
• Cunoasterea limbilor română, rusă, engleza (avantaj);
• Studii superioare tehnologice (Industria alimentară);
• Experienţă în vânzări, negociere și comunicare;
• Disponibilitate la deplasări pe teritoriul țării și peste hotare;
• Permis de conducere categoria B;

Beneficii:
• Grafic de lucru 8.30-17.30, luni-vineri;
• Salariu motivant achitat la timp + bonusuri din vânzări;
• Automobil și telefon de serviciu;

Amplasare oficiu:
• la intrare în localitatea Magdacesti (lîngă restaurantul La Plopi)

Cei interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MOP.

Detalii la la nr. de telefon : 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MOP.

Detalii la la nr. de telefon : 062101257
26-10-2020
Agent vînzări (tehnica agricolă)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Agent vînzări (tehnica agricolă)

Despre companie: Dealer oficial în Republica Moldova al producătorilor europeni de utilaje agricole pentru vii/ livezi și a produselor oenologice.

Responsabilități:
• Identificarea clienților noi și colaborarea cu clienții existenți (B2B);
• Convorbiri telefonice cu clienții și/sau furnizorii. Prelucrarea solicitărilor parvenite;
• Pregătirea ofertelor comerciale și negocierea condițiilor contractuale;
• Suport și consultarea clienților;
• Introducerea/redactarea informațiilor în bazele de date.

Cerințe:
• Orientare spre rezultat;
• Cunoașterea limbilor română, rusă, engleza (avantaj);
• Studii superioare tehnologice;
• Experienţă în vânzări, negociere și comunicare;
• Permis de conducere categoria B;

Beneficii:
• Grafic de lucru 8.30 -17.30, luni-vineri;
• Salariu motivant achitat la timp + bonusuri din vânzări;
• Automobil și telefon de serviciu;

Amplasare oficiu:
• la intrare în localitatea Măgdăcești (lîngă restaurantul La Plopi)

Cei interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MOL .

Detalii la la nr. de telefon : 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MOL .

Detalii la la nr. de telefon : 062101257
26-10-2020
Office Manager / Secretara


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Office Manager / Secretara

Despre companie: Dealer oficial în Republica Moldova al producătorilor europeni de utilaje agricole pentru vii/ livezi și a produselor oenologice.

Responsabilități:
• Elaborarea, redactarea, înregistrarea, expedierea documentelor;
• Perfectarea facturilor fiscale;
• Organizarea achiziţiilor de bunuri pentru necesităţile curente ale companiei;
• Perfectarea diferitelor documente și contracte;
• Comunicarea cu partenerii din numele companiei;
• Primirea, înregistrarea, scanarea documentelor contabile și distribuirea lor conform procedurilor interne;
• Executarea altor indicații și dispoziții;

Cerințe:
• Studii superioare;
• Cunoașterea fluentă a limbilor româna, rusa, engleza;
• Abilitatea de a îndeplini sarcinile la timp, atenție la detalii;
• Experiență de muncă în domeniu similar va fi un avantaj;
• Capacități analitice și de convingere;

Beneficii:
• Angajare oficială. Pachet social complet;
• Salariu motivant achitat la timp;
• Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă;
• Grafic de lucru 8:30-17:30, luni-vineri;
• Oportunități de dezvoltare profesională;

Amplasarea oficiului:
• la intrare în localitatea Măgdăcești (lîngă restaurantul La Plopi)

Cei interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MOI .

Detalii la la nr. de telefon : 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MOI .

Detalii la la nr. de telefon : 062101257
26-10-2020

1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

Менеджер по продажам


- Менеджер по продажам

Нам нужен выездной менеджер по продажам, ответственный и очень общительный, готовый развиваться и расти вместе с нами.

подробнее...

E-mail: alexandru.raducan@imperlux.md
Телефон: 068689070

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)