RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Тулюлюк Сергей Викторович (35)

Русу Валерий Валериевич (33)

Марчук Александр Валерьевич (17)

Lesan Victor (32)

Panuş Alex 



Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
АВК
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Compania Farmaceutica
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 17 февраля
Consultant vanzari

з/п 3500
Meraki217

Esti o fire sociabila si creativa?
Iti place sa impachetezi in mod deosebit cadourile pentru cei dragi?
Daca da, atunci te vrem în echipa noastra in calitate de Consultant vanzari!
Cine suntem noi?

Cu cat mai frumos este impachetat cadoul, cu atat mai mare placerea de a-l darui si de a-l deschide! La Meraki 217, noi credem ca, uneori, ambalajul sau povestea cadoului pot face mai mult decat darul in sine.
Am deschis Meraki 217 pe strada Bucuresti nr. 33, un loc dedicat sută la suta bucuriei de a oferi cadouri. Aici promovam ambalajul reutilizabil, care poate fi un cadou in sine.
Suntem o echipă pozitiva și dinamica, un loc de muncă plăcut.

Cerinţe:
• Cunoaşterea limbilor romana, rusa;
• Abilitati excelente de comunicare in limba romana;
• Creativitate, imaginatie, pasiune si dorinta de a invata;
• Responsabilitate
• Punctualitate
• Cunostinte PC, Microsoft Office.

Condiţii de lucru:
* Graficul de lucru: de luni – până vineri, de la 10:00 până la 19:00.

Cei interesaţi vă rugăm să ne expediați CV-ul la adresa: manager@meraki.md
În subiectul mesajului specificaţi Consultant vanzari
Регион: Кишинёв
+373 79 024 333

meraki@meraki.md

www.meraki.md/
12-02-2019
Technical Account Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Technical Account Manager

Company:
Foreign company specialized in IT field.

Main responsibilities:
● Manage onboarding project and communication with customer;
 Create a demo presentation for the customer;
 Communicate and iterate the project with customer until the project launch;
 Get customer specific requirements;
 Implement requirements at the GoParrot platform.
● Ongoing customer support;
 Diagnose and troubleshoot customer complaints;
 Communicate with customers to resolve issues;
 Properly escalate unresolved issues to appropriate internal teams.
● Document technical knowledge in the form of notes:
● Maintain jovial relationships with clients:

Requirements:
● Proven work experience as a customer technical Support or similar role;
● experience with software tools like word, excel and databases;
● Ability to diagnose and troubleshoot basic technical issues;
● Excellent problem-solving and communication skills;
● Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal;
● English - upper-intermediate to advanced;
● Basic photo editing skills (preferred);

The company offer:
● Amazing team to work with;
● Interesting projects;
● Competitive salary;
● Official employment in an IT Company in a dynamic startup environment.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code TAM in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code TAM in the subject line or CV.

Phone: 069104433
12-02-2019
Consultant vânzări (tehnica electronica)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Consultant vânzări (tehnica electronica)

Compania:
Companie internațională de produse electronice și telefoane mobile.

Responsabilități:
● Promovarea și vânzarea produselor companiei
● Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă
● Să fii la curent cu produsele, serviciile și să fie la curent cu noile tehnologii, pentru a răspunde prompt și clar nevoilor clienților

Cerințe de bază:
● Nivel de studii – facultate în curs sau studii universitare finalizate
● Experiență de minimum 1 an în vânzări – reprezintă un plus
● Interes pentru tehnologii noi
● Fluență în limba română, rusă; engleza – reprezintă un plus
● Utilizator avansat al PC-ului (pachet Microsoft Office)
● Relaționare și comunicare eficiente

Oferta:
● Pachet salarial constând în salariu fix + comisioane și bonus-uri lunare, în funcție de realizări
● Dezvoltarea unei cariere solide în vânzări

Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

Toate CV-urile primite vor fi analizate.
Регион: Кишинёв
adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-02-2019
Consultant vanzari

з/п 3500
Meraki217

Esti o fire sociabila si creativa?
Iti place sa impachetezi in mod deosebit cadourile pentru cei dragi?
Daca da, atunci te vrem în echipa noastra in calitate de Consultant vanzari!
Cine suntem noi?
Cu cat mai frumos este impachetat cadoul, cu atat mai mare placerea de a-l darui si de a-l deschide! La Meraki 217, noi credem ca, uneori, ambalajul sau povestea cadoului pot face mai mult decat darul in sine.
Am deschis Meraki 217 pe strada Bucuresti nr. 33, un loc dedicat sută la suta bucuriei de a oferi cadouri. Aici promovam ambalajul reutilizabil, care poate fi un cadou in sine.
Suntem o echipă pozitiva și dinamica, un loc de muncă plăcut.

Cerinţe:
• Cunoaşterea limbilor romana, rusa;
• Abilitati excelente de comunicare in limba romana;
• Creativitate, imaginatie, pasiune si dorinta de a invata;
• Responsabilitate
• Punctualitate
• Cunostinte PC, Microsoft Office.

Condiţii de lucru:
* Graficul de lucru: de luni – până vineri, de la 10:00 până la 19:00.
Cei interesaţi vă rugăm să ne expediați CV-ul la adresa: manager@meraki.md
În subiectul mesajului specificaţi Consultant vanzari
Регион: Кишинёв
meraki@meraki.md

www.meraki.md

+373 79 024 333
12-02-2019
Consultant vânzări (tehnica electronica)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Consultant vânzări (tehnica electronica)

Compania:
Companie internațională de produse electronice și telefoane mobile.

Responsabilități:
● Promovarea și vânzarea produselor companiei
● Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă
● Să fii la curent cu produsele, serviciile și să fie la curent cu noile tehnologii, pentru a răspunde prompt și clar nevoilor clienților

Cerințe de bază:
● Nivel de studii – facultate în curs sau studii universitare finalizate
● Experiență de minimum 1 an în vânzări – reprezintă un plus
● Interes pentru tehnologii noi
● Fluență în limba română, rusă; engleza – reprezintă un plus
● Utilizator avansat al PC-ului (pachet Microsoft Office)
● Relaționare și comunicare eficiente

Oferta:
● Pachet salarial constând în salariu fix + comisioane și bonus-uri lunare, în funcție de realizări
● Dezvoltarea unei cariere solide în vânzări

Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

Toate CV-urile primite vor fi analizate.
Регион: Кишинёв
adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-02-2019
Маркетинг Менеджер (международная компания, официальный представитель в РМ)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Маркетинг Менеджер (международная компания, официальный представитель в РМ)

Обязанности:
• Адаптация маркетинговой стратегии для местного рынка;
• Адаптации материалов для местного рынка (баннеры, брошюры...);
• Мониторинг маркетинговой активности вендоров;
• Мониторинг установки торгового оборудования;
• Сообщение партнёрам о новой продукции;
• Составление отчетов о проделанной работе;
• Проверка перевода текстов для местного рынка.

Требования:
● Высшее образование;
● Знание языков: Русский, Румынский - в совершенстве; Английский – средний;
● Навыки ПК: PPT, Excel (vlookup, сводные таблицы), Word (средний уровень);
● Личные качества: организованность, исполнительность.

Условия:
● Официальное трудоустройство;

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
Регион: Кишинёв
e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM ; В теме письма укажите – «MKOR»

Контактные телефоны: 022202986; 068503560.
12-02-2019
Маркетинг Менеджер (международная компания, официальный представитель в РМ)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Маркетинг Менеджер (международная компания, официальный представитель в РМ)

Обязанности:
• Адаптация маркетинговой стратегии для местного рынка;
• Адаптации материалов для местного рынка (баннеры, брошюры...);
• Мониторинг маркетинговой активности вендоров;
• Мониторинг установки торгового оборудования;
• Сообщение партнёрам о новой продукции;
• Составление отчетов о проделанной работе;
• Проверка перевода текстов для местного рынка.

Требования:
● Высшее образование;
● Знание языков: Русский, Румынский - в совершенстве; Английский – средний;
● Навыки ПК: PPT, Excel (vlookup, сводные таблицы), Word (средний уровень);
● Личные качества: организованность, исполнительность.

Условия:
● Официальное трудоустройство;

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
Регион: Кишинёв
e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM ; В теме письма укажите – «MKOR»

Контактные телефоны: 022202986; 068503560.
12-02-2019
Road Construction Engineer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Road Construction Engineer

Requirements:
- Solid experience in roads project design and currently applied construction solutions, with focus on road structure thickness calculation. Experience with ROBUR software is an advantage;
- Solid knowledge of relevant road construction standards and normative documentation applicable in Moldova;
- Experience with bill of quantities elaboration in WINSMETA;
- Solid knowledge of the Moldovan road designer community;
- Experience in construction materials testing and quality evaluation is an advantage: resipe design asphalt mixes, recycled materials mixes, stabilized aggregates;
- Solid experience of materials application techniques: asphalt, stabilized recycled material mixes;
- Project management skills in road construction will be considered an advantage;
- Knowledge of Ministry of Transportation and State Road Administration relevant road development programs will be an advantage;

Education and skill requirements
- University degree in road design and construction; Masters degree on road construction topic will be considered an advantage;
- Excellent communication skills. Excellent knowledge of Romanian and English. Knowledge of Russian language will be considered an advantage;
- Project management skills will be considered an advantage;
- Solid knowledge of Excel, AutoCAD, ROBUR, WINSMETA;

Responsibilities :
- Supports and brings technical expertise to clients through presentation of available products, technologies and solutions performance;
- Identifies new trends and opportunities in the construction industry, especially in the infrastructure development;
- Maintains and develops data bases of road projects under development;
- Is responsible for the transfer of international road construction techniques to Moldova;
- Presents activity reports according to company standards and management requirements;
- Respects all company internal procedures;

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RCER in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RCER in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-02-2019
Road Construction Engineer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Road Construction Engineer

Requirements:
- Solid experience in roads project design and currently applied construction solutions, with focus on road structure thickness calculation. Experience with ROBUR software is an advantage;
- Solid knowledge of relevant road construction standards and normative documentation applicable in Moldova;
- Experience with bill of quantities elaboration in WINSMETA;
- Solid knowledge of the Moldovan road designer community;
- Experience in construction materials testing and quality evaluation is an advantage: resipe design asphalt mixes, recycled materials mixes, stabilized aggregates;
- Solid experience of materials application techniques: asphalt, stabilized recycled material mixes;
- Project management skills in road construction will be considered an advantage;
- Knowledge of Ministry of Transportation and State Road Administration relevant road development programs will be an advantage;

Education and skill requirements
- University degree in road design and construction; Masters degree on road construction topic will be considered an advantage;
- Excellent communication skills. Excellent knowledge of Romanian and English. Knowledge of Russian language will be considered an advantage;
- Project management skills will be considered an advantage;
- Solid knowledge of Excel, AutoCAD, ROBUR, WINSMETA;

Responsibilities :
- Supports and brings technical expertise to clients through presentation of available products, technologies and solutions performance;
- Identifies new trends and opportunities in the construction industry, especially in the infrastructure development;
- Maintains and develops data bases of road projects under development;
- Is responsible for the transfer of international road construction techniques to Moldova;
- Presents activity reports according to company standards and management requirements;
- Respects all company internal procedures;

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RCER in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RCER in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-02-2019
Agent vânzări (tehnica agricola)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant:

Agent vânzări (tehnica agricola)

Cerinte:
• Experienta de cel putin 3 ani in vanzari
• Cunoasterea tehnicilor profesionale de vanzare, negociere si mercantizare
• Atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor
• Capacitate de adaptare si invatare rapida
• Disponibilitate la efort sustinut si munca de teren
• Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv
• Capacitate de mediere, gestionare si rezolvare prompta a problemelor
• Orientare catre rezultat
• Cunostinte operare PC (Excel, Word)
• Cunoasterea limbilor romina, rusa, engleza (avantaj)
• Permis conducere categoria B

Responsabilitati:
• Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi
• Dezvoltarea portofoliului actual de clienti
• Mentine si dezvolta relatii profesionale cu clientii in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor si fidelizarii acestora

CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560
12-02-2019
Coordonator audit de produs (Team Leader)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting, agenție de recrutare in Moldova care activează din anul 1995 este in căutare candidatului pentru poziția:

Coordonator audit de produs (Team Leader)

În calitate de Coordonator Audit Team Leader, principalele misiuni vor fi:
- Monitorizarea fluxului de mărfuri şi cel monetar;
- Realizarea de rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare în vederea monitorizării indicatorilor ;
- Identificarea disfuncționalităților şi informarea permanentă a responsabililor în vederea corectării acestora;
- Coordonarea si motivarea echipei de auditori ;
- Organizarea și monitorizarea activității zilnice a echipei, asigurând obiectivele cantitative și calitative fixate;
- Transmiterea către colaboratori/manageri ierarhici a rapoartelor de activitate a echipei și semnalarea eventualelor întârzieri și probleme identificate;
- Asigurarea respectării procedurilor și a strategiilor stabilite.

Candidatul ideal:
- Studii superioare in domeniul economic;
- Experienta in domeniul economic de 3-5 ani (experienta in raportare, analiza financiara sau audit reprezinta un avantaj);
- Cunoștințe de limba franceză - nivel B1(cunoașterea limbii engleza reprezinta un avantaj);
- Cunoştinţe solide de operare pachet MS Office – în special Excel;
- Rigurozitate, responsabilitate si atenție la detalii;
- Abilitați de organizare si motivare echipa (experienta într-o poziție similara reprezinta un avantaj)

Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Formare profesională în cadrul unei echipe de profesioniști.

Sunteți interesați?! Va rugam sa ne transmiteţi CV pe adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
12-02-2019
HR Manager

з/п Достойный уровень оплаты труда по результатам собесед
Canadian Transportation Company

Должностные обязанности:
• Поиск и подбор персонала различного уровня
• Проведение телефонного интервью и собеседований с кандидатами
• Оценка и отбор кандидата
• Планирование потребности в кадрах, создание кадрового резерва

Требования
• Преимуществом является уверенное знание английского языка
• Опыт работы в сфере HR от 2-3 лет
• Профессиональная компетентность

Личные качества:
• Самостоятельность
• Готовность добиваться результата
• Желание с удовольствием решать вопросы персонала

Мы предлагаем:
• Работа в крупной, стабильной, динамично развивающейся компании
• Официальное трудоустройство
• График работы индивидуальный
• Социальный пакет
• Уровень заработной платы – по итогам собеседования
• Уютный офис в центре города
• Доброжелательный коллектив и адекватные руководители
Если вас заинтересовало предложение, отправляйте CV c фотографией по электронному адресу: jobs.glorificator@gmail.com c пометкой «HR Manager» и указанием контактного телефона.
Регион: Кишинёв
jobs.glorificator@gmail.com
12-02-2019
Sales Representative $650-$1000

з/п 650 - 1000 USD
Canadian Transportation Company

We are a fast-growing Canadian moving company. We provide residential and commercial relocation services. Our office in Chisinau is looking to hire a highly experienced, enthusiastic and ambitious Sales Representative.

Requirements:
• Must be fanatical about selling and obsessed with customers
• Advanced communication skills in English (speak and write fluently)
• Previous work experience in a similar role
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European clients
• Able to work evening-night shift: 4 PM - 12:30 AM (30-min break)
• Computer literacy (full use of Browsers, E-mail, Office applications)
• Punctual and committed to continuous learning, self-improvement, and growth
• Commitment to long-term employment

Required skills and abilities:
• Strong Sales, Communication and Negotiation Skills
• Strong organizational, planning and prioritizing skills
• Excellent presentation and persuasive abilities
• Excellent customer service and problem-solving skills
• Ability to work in a team environment and high-pressure situations
• Keyboard typing speed of 40 WMP

Main Responsibilities:
• Effectively present companies' relocation services over the phone and by email
• Effectively sell over the phone
• Close and secure sales
• Tie daily activities to quota achievement
• Create, maintain and increase customer database
• Detailed list of duties will be discussed at the interview

We offer:
- Competitive targeted salary of $1000;
- Probation period: 1 to 3 months (from $650 per month);
- Official employment;
- Professional working environment (friendly team and comfortable office);
- Opportunities for growth;
- 5-7 days unpaid training (3-5 hours per day);
- Tea, coffee as much as you need; fresh fruits every Wednesday; cozy dining area to have lunch and take a rest.
We invite all suitable candidates to submit their CVs in English via e-mail to jobs.glorificator@gmail.com stating the position for which you are applying in the subject line - "Sales Representative"
We will contact only eligible candidates.
Регион: Кишинёв
jobs.glorificator@gmail.com
12-02-2019
Dispatch-Manager up to $1500

з/п Достойный уровень оплаты труда по результатам собесед
Canadian Transportation Company

A fast-growing Canadian moving company is looking for experienced dispatchers with the following responsibilities, skills and requirements:

Requirements:
• Able to work evening-night shift
• Advanced English Language command
• Strong provable customer service skills and problem-solving skills
• Previous work experience in a similar role
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European customers (considered as advantage)
• Punctual and committed to continuous learning and growth
• Commitment to long-term employment

Required skills and abilities:
• Strong written and oral communication skills
• Strong organizational, planning and prioritizing skills
• Ability to work in a team environment and high pressure situations
• Ability to deal with customers and complaints, while remaining calm and professional
• Ability to make decision and act on them with limited time and information
• Able to handle multiple tasks to receive and communicate information to and from several sources

Responsibilities:
• Act as a communication bridge between drivers-movers, customers and the office
• Determine and update daily , weekly and monthly availability of drivers and movers
• Dispatch 10-15 crews on a daily basis to assigned jobs
• Monitor all mobile units (trucks) and ensure on-time arrivals, inform promptly customers if any delays
• Address and mediate any issues, concerns or complaints arising during ongoing relocations
• Process and receive payments from customers
• Detailed job description will be provided and discussed at the interview

We offer:
• Cozy and conveniently located office
• Friendly team
• Opportunities for growth
• Motivating salary: up to $1500
Eligible candidates will submit CV + Photo in English Language only to jobs.glorificator@gmail.com
Only selected candidates will be contacted.
Регион: Кишинёв
jobs.glorificator@gmail.com
12-02-2019
Coordonator audit de produs (Team Leader)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting, agenție de recrutare in Moldova care activează din anul 1995 este in căutare candidatului pentru poziția:

Coordonator audit de produs (Team Leader)

În calitate de Coordonator Audit Team Leader, principalele misiuni vor fi:
- Monitorizarea fluxului de mărfuri şi cel monetar;
- Realizarea de rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare în vederea monitorizării indicatorilor ;
- Identificarea disfuncționalităților şi informarea permanentă a responsabililor în vederea corectării acestora;
- Coordonarea si motivarea echipei de auditori ;
- Organizarea și monitorizarea activității zilnice a echipei, asigurând obiectivele cantitative și calitative fixate;
- Transmiterea către colaboratori/manageri ierarhici a rapoartelor de activitate a echipei și semnalarea eventualelor întârzieri și probleme identificate;
- Asigurarea respectării procedurilor și a strategiilor stabilite.

Candidatul ideal:
- Studii superioare in domeniul economic;
- Experienta in domeniul economic de 3-5 ani (experienta in raportare, analiza financiara sau audit reprezinta un avantaj);
- Cunoștințe de limba franceză - nivel B1(cunoașterea limbii engleza reprezinta un avantaj);
- Cunoştinţe solide de operare pachet MS Office – în special Excel;
- Rigurozitate, responsabilitate si atenție la detalii;
- Abilitați de organizare si motivare echipa (experienta într-o poziție similara reprezinta un avantaj)

Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Formare profesională în cadrul unei echipe de profesioniști.

Sunteți interesați?! Va rugam sa ne transmiteţi CV pe adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
12-02-2019
Chelner


muzCafe

Sectorul: Botanica, Centru
Studii: medii
Experiență: te instruim noi :)
Grafic de lucru: pe schimburi (zi/noapte)
Responsanbilități: deservirea oaspeților cu dispoziție bună :)

Ce îți oferim?

Salariu fix + bonus
Echipă tînără și energică
Alimentație gratuită
Posibilitatea de creștere profesională
Traininguri și team-building-uri gratuite
Uniformă brandată.
Contactează-ne acum şi aplică la postul dorit!
Регион: Кишинёв
Contactează-ne acum şi aplică la postul dorit!

E-mail: hr@muzcafe.md
Telefon: 060669727, 022 000 252.
12-02-2019
Barman


muzCafe

Sectorul: Botanica Centru
Studii: Superioare finisate sau în curs de finisare
Experienta la o pozitie administrativa constituie un avantaj
Grafic de lucru: pe schimburi (zi/noapte)

Responsabilități: Organizarea echipei de lucru, asigurarea unei deserviri conform celor mai înalte standarte și cu bună dispoziție, menținerea în stare ideală a bunurilor localului

Ce îți oferim

Salariu din % vînzări + bonus
Program de inițiere în funcție
Echpă tînără și energică
Alimentație gratuită
Posibilitate de crestere pe scara ierarhică
Traininguri și team-building- uri din contul companiei
Contactează-ne acum şi aplică la postul dorit!
Регион: Кишинёв
Contactează-ne acum şi aplică la postul dorit!
E-mail: hr@muzcafe.md
12-02-2019
Barman


muzCafe

Sectorul: Centru, Botanica;
Studii: cursuri de specialitate;
Experiență în domeniu minim 1 an;
Grafic de lucru: pe schimburi (zi/noapte);
Responsanbilități: pregătirea băuturilor cu multă dispoziție.

Ce îți oferim?

Salariu fix + bonus;
Echipă tînără și energică;
Alimentație gratuită;
Posibilitatea de creștere profesională;
Traininguri și team-building-uri gratuite.
Contactează-ne acum şi aplică la postul dorit! Expediază-nu CV-ul la adresa electronică: hr@muzcafe.md !
Регион: Кишинёв
Contactează-ne acum şi aplică la postul dorit! Expediază-nu CV-ul la adresa electronică: hr@muzcafe.md !
Telefon: 060669727, 022 000 252.
12-02-2019
Bucatar


muzCafe

Sectorul: Botanica, Centru
Studii: medii speciale
Experiență: te instruim noi :)
Grafic de lucru: pe schimburi (zi/noapte)
Responsanbilități: prepararea bucatelor cu bun gust

Ce îți oferim?

Salariu fix + bonus
Echipă tînără și energică
Alimentație gratuită
Posibilitatea de creștere profesională
Traininguri și team-building-uri gratuite
Contactează-ne acum şi aplică la postul dorit!
Регион: Кишинёв
Contactează-ne acum şi aplică la postul dorit!
E-mail: hr@muzcafe.md
Telefon: 060669727, 022 000 252
12-02-2019
Hostess


muzCafe

Avantaje:
- Salariu fix + bonusare;
- Alimentatie si transport pe timp de noapte din partea companiei;
- Traininguri pentru dezvoltare personala si profesionala;
- Posibilitati de crestere profesionala;
- Lucru interesant, dinamic intr-o echipa tinara si ambitioasa.

Cerinte:
- Studii superioare finisate sau in curs de finisare;
- Cunoasterea limbii romane si ruse;
- Abilitati de prezentare si comunicare;
- Persoana organizata, energica si pozitiva;
- Disponibilitatea de a lucra in picioare;
- Experienta in domeniu constituie un avantaj.

Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul la adresa electronica: hr@muzcafe.md indicind POZITIA la care aplica.

Vom fi bucurosi sa colaboram!
Регион: Кишинёв
Vom fi bucurosi sa colaboram!

E-mail: hr@muzcafe.md
Telefon: 060669727
12-02-2019

<<11  12  13  14  15  16  17  18  [19]  20  >>
Горячие вакансии

Est-computer

- Database Developer
- QA Specialists
- Software Developers in Test
- Java Developer

подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)