RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
BAFIMOB
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Samani
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 21 июня
«Super-Admin» într-un centru stomatologic «De cinci stele»!

з/п 6.000
Premium stomatologie «Diplomat Med»

Suntem o clinică stomatologică de «Cinci stele» care își iubește pacienții, echipa, îi respectă părerea și și-a pus drept scop să ajungă №1 la nivel mondial!

Suntem mândri că, timp de 4 ani, am creat o echipă excelentă care își face lucrul la superlativ. :)

Înțelegem că cea mai bună deservire a clienților este posibilă doar dispunând de cel mai bun administrator de recepție și, deci, anunțăm un concurs pentru acest post!


De ce abilități trebuie să dispuneți?
- Să vă placă lucrul cu oamenii (service-ul).
- Să știți limbile rusă și română la nivel de comunicare.
- Limba engleză la nivel de conversație va constitui un atu față de alți candidați.
- Să fiți rezistent/ă la stres.
- Să fiți capabil/ă să vă adaptați conform noilor situații.

Ce va trebui să faceți?
- Să programați pacienții la o consultație a medicului.
- Să întâlniți pacienții în clinică și să aveți grijă de confortul acestora.
- Să lucrați cu rapoartele, care este o statistică zilnică simplă.
- Să vă iubiți lucrul. Doar așa veți reuși! :)

Ce vă oferim în schimb?
- Compania va avea grijă de Dvs.: angajare oficială, pachet social.
- Libertate financiară: Salariul Dvs. este până la 7.000 lei +
- Influența asupra companiei: opinia Dvs. este importantă și se va lua în considerație.
- Creștere profesională: achităm training-uri pentru Dvs.
- Loc de muncă confortabil și plăcut în cadrul unei clinici moderne de clasa «Premium».
O ceașcă de cafea plăcut mirositoare în fiecare dimineață. În fiecare zi! :)

Vreau să mă înregistrez!
1. Expediați-ne CV-ul.
2. Așteptați un sunet în decursul a 3 zile lucrătoare.
3. Veniți la interviu.
4. Și gata, lucrăm împreună! :)
Регион: Кишинёв
Expediați CV-ul + Foto + mențiunea «Super-Admin» aici: paint1987@mail.ru.
Întrebări de genul «Se poate să vin deja?!» aici: 068 95 66 36.
Puteți vedea «Cine sunt și aceștia?» aici: Dent.md.
20-06-2018
MATRIX


Magaziner/Depozitar

Magaziner/Depozitar
Compania “NeoMatrix” SRL anunţă concurs pentru suplinirea functiei vacante de Magaziner (Depozitar) .

Responsabilităţi principale:
- Îndeplinirea operaţiunilor de recepţionare, livrare, păstrare şi evidenţă a marfii;
- Depozitarea marfii;
- Respectarea procedurilor interne ale copaniei;
- Predarea-primirea produselor din gestiune;
- Efectuarea lucrului în conformitate cu politica companiei, legislaţia şi normele de tehnica securităţii muncii specifice locului de muncă.

Aptitudini si competente necesare:
- Studii medii / medii speciale;
- Experiența într-un post similar de cel puțin 1 an;
- Aptitudini de lucru in MS Office si 1C;
- Responsabilitate, punctualitate, spirit de iniţiativă.

Persoanele interesate rugam să trimită CV-ul cu indicarea funcţiei, la adresa de e-mail: career@matrix.md

Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
career@matrix.md
20-06-2018
Help Desk Application Support (English & Italian languages)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, is looking for candidates for the open vacancy of:

Help Desk Application Support (English & Italian languages)

The Company:
International IT Company

Responsibilities:
• Management of incoming calls
• Analysis and processing of demands
• Monitoring and documentation of problem solving activities
• Configuration and remote control of product/service
• Providing information about the customers status and technical support

Requirements:
• English and Italian - medium/advanced
• Microsoft Office (Word, Excel), Internet, E-mail
• Strong organizational and control skills, rapid problem solving, results orientation, effectiveness in interpersonal relationships and the ability to listen, attention to detail

The Offer:
• Competitive salary
• Official employment and full social package
• Pleasant working conditions
• Young and enthusiastic team
• Full training provided by the Company

If you’re interested, please send your CV in English to the HR-Consulting email address: tv70@search4staff.com ; and stipulate the vacancy code (HDAS) in the subject title.

See you at the interview!
Регион: Кишинёв
email address: tv70@search4staff.com ; and stipulate the vacancy code (HDAS) in the subject title.
20-06-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
20-06-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
20-06-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
20-06-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
20-06-2018
Content Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Content Manager

Company: Foreign company specialized in biotechnology that continuously create sustainable, innovative and health-friendly solutions in the field of food safety, nutrition and green chemistry.

Job description:
-Creating content for our mail campains and our social network profiles
-Manage our social network accounts
-Preparing and managing promotions
-Design and preparing promotion materials as brochures, images, publications

The Offer:
-Will have its own portofolio for an europeen company
-Experience in a multinational company with europeen management
-Good office conditions, serving fruits, coffee/ tea
-Young team
-Working in a multinational company with worldwide activities
-Schedule work: 9:00-18:00

Requirements:
● Photoshop skills
● Communication skills
● Design skills
● Software design knowledge
● What are desired background/qualifications:
● University degree in arts, communication, web design
● Strong written and spoken English and French skills

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CTM) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CTM) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
20-06-2018
MATRIX


Vînzător consultant în magazinul Online Matrix

Vînzător consultant în magazinul Online Matrix
Dacă eşti activ cu multe idei şi ambiţii te invităm să faci parte din echipa noastră!
Suntem siguri că te vei descurca, iar noi suntem gata să te invăţăm totul ce cunoaştem.

cum te vedem noi
- curios de a invăţa ceva nou
- atent la detalii
- să iubeşti ceea ce faci.

Descrierea postului:
- preluarea, înregistrarea, confirmarea şi gestionarea comenzilor efectuate telefonic şi on-line;
- oferirea de suport clienţilor magazinului on-line: informaţii despre produse şi modul lor de folosire, consultanţă în alegerea produselor;

Beneficii:
- mediu de lucru plăcut, prietenos
- posibilitatea de a dobîndi noi cunoştinţe într-un domeniu în dezvoltare
- oportunitate de dezvoltare profesională într-o companie care-şi datorează succesul angajaţilor săi
- salariu motivant şi bonusuri de performanţă.

Persoanele interesate rugăm să trimită CV-ul cu indicarea funcţiei la adresa de e-mail: career@matrix.md
Регион: Кишинёв
career@matrix.md
20-06-2018
«Super-Admin» într-un centru stomatologic «De cinci stele»!

з/п 6.000
Premium stomatologie «Diplomat Med»

Suntem o clinică stomatologică de «Cinci stele» care își iubește pacienții, echipa, îi respectă părerea și și-a pus drept scop să ajungă №1 la nivel mondial!

Suntem mândri că, timp de 4 ani, am creat o echipă excelentă care își face lucrul la superlativ. :)

Înțelegem că cea mai bună deservire a clienților este posibilă doar dispunând de cel mai bun administrator de recepție și, deci, anunțăm un concurs pentru acest post!

De ce abilități trebuie să dispuneți?
- Să vă placă lucrul cu oamenii (service-ul).
- Să știți limbile rusă și română la nivel de comunicare.
- Limba engleză la nivel de conversație va constitui un atu față de alți candidați.
- Să fiți rezistent/ă la stres.
- Să fiți capabil/ă să vă adaptați conform noilor situații.

Ce va trebui să faceți?
- Să programați pacienții la o consultație a medicului.
- Să întâlniți pacienții în clinică și să aveți grijă de confortul acestora.
- Să lucrați cu rapoartele, care este o statistică zilnică simplă.
- Să vă iubiți lucrul. Doar așa veți reuși! :)

Ce vă oferim în schimb?
- Compania va avea grijă de Dvs.: angajare oficială, pachet social.
- Libertate financiară: Salariul Dvs. este până la 7.000 lei +
- Influența asupra companiei: opinia Dvs. este importantă și se va lua în considerație.
- Creștere profesională: achităm training-uri pentru Dvs.
- Loc de muncă confortabil și plăcut în cadrul unei clinici moderne de clasa «Premium».
- O ceașcă de cafea plăcut mirositoare în fiecare dimineață. În fiecare zi! :)

Vreau să mă înregistrez!
1. Expediați-ne CV-ul.
2. Așteptați un sunet în decursul a 3 zile lucrătoare.
3. Veniți la interviu.
4. Și gata, lucrăm împreună! :)

Регион: Кишинёв
Expediați CV-ul + Foto + mențiunea «Super-Admin» aici: paint1987@mail.ru.
Întrebări de genul «Se poate să vin deja?!» aici: 068 95 66 36.
Puteți vedea «Cine sunt și aceștia?» aici: Dent.md.

20-06-2018
«Super-Admin» într-un centru stomatologic «De cinci stele»!

з/п 6.000
Premium stomatologie «Diplomat Med»

Suntem o clinică stomatologică de «Cinci stele» care își iubește pacienții, echipa, îi respectă părerea și și-a pus drept scop să ajungă №1 la nivel mondial!

Suntem mândri că, timp de 4 ani, am creat o echipă excelentă care își face lucrul la superlativ. :)

Înțelegem că cea mai bună deservire a clienților este posibilă doar dispunând de cel mai bun administrator de recepție și, deci, anunțăm un concurs pentru acest post!

De ce abilități trebuie să dispuneți?
- Să vă placă lucrul cu oamenii (service-ul).
- Să știți limbile rusă și română la nivel de comunicare.
- Limba engleză la nivel de conversație va constitui un atu față de alți candidați.
- Să fiți rezistent/ă la stres.
- Să fiți capabil/ă să vă adaptați conform noilor situații.

Ce va trebui să faceți?
- Să programați pacienții la o consultație a medicului.
- Să întâlniți pacienții în clinică și să aveți grijă de confortul acestora.
- Să lucrați cu rapoartele, care este o statistică zilnică simplă.
- Să vă iubiți lucrul. Doar așa veți reuși! :)

Ce vă oferim în schimb?
- Compania va avea grijă de Dvs.: angajare oficială, pachet social.
- Libertate financiară: Salariul Dvs. este până la 7.000 lei +
- Influența asupra companiei: opinia Dvs. este importantă și se va lua în considerație.
- Creștere profesională: achităm training-uri pentru Dvs.
- Loc de muncă confortabil și plăcut în cadrul unei clinici moderne de clasa «Premium».
- O ceașcă de cafea plăcut mirositoare în fiecare dimineață. În fiecare zi! :)

Vreau să mă înregistrez!
1. Expediați-ne CV-ul.
2. Așteptați un sunet în decursul a 3 zile lucrătoare.
3. Veniți la interviu.
4. Și gata, lucrăm împreună! :)
Регион: Кишинёв
Expediați CV-ul + Foto + mențiunea «Super-Admin» aici: paint1987@mail.ru.
Întrebări de genul «Se poate să vin deja?!» aici: 068 95 66 36.
Puteți vedea «Cine sunt și aceștia?» aici: Dent.md.
20-06-2018
«Super-Admin» într-un centru stomatologic «De cinci stele»!

з/п 6.000
Premium stomatologie «Diplomat Med»

Suntem o clinică stomatologică de «Cinci stele» care își iubește pacienții, echipa, îi respectă părerea și și-a pus drept scop să ajungă №1 la nivel mondial!

Suntem mândri că, timp de 4 ani, am creat o echipă excelentă care își face lucrul la superlativ. :)

Înțelegem că cea mai bună deservire a clienților este posibilă doar dispunând de cel mai bun administrator de recepție și, deci, anunțăm un concurs pentru acest post!

De ce abilități trebuie să dispuneți?
- Să vă placă lucrul cu oamenii (service-ul).
- Să știți limbile rusă și română la nivel de comunicare.
- Limba engleză la nivel de conversație va constitui un atu față de alți candidați.
- Să fiți rezistent/ă la stres.
- Să fiți capabil/ă să vă adaptați conform noilor situații.

Ce va trebui să faceți?
- Să programați pacienții la o consultație a medicului.
- Să întâlniți pacienții în clinică și să aveți grijă de confortul acestora.
- Să lucrați cu rapoartele, care este o statistică zilnică simplă.
- Să vă iubiți lucrul. Doar așa veți reuși! :)

Ce vă oferim în schimb?
- Compania va avea grijă de Dvs.: angajare oficială, pachet social.
- Libertate financiară: Salariul Dvs. este până la 7.000 lei +
- Influența asupra companiei: opinia Dvs. este importantă și se va lua în considerație.
- Creștere profesională: achităm training-uri pentru Dvs.
- Loc de muncă confortabil și plăcut în cadrul unei clinici moderne de clasa «Premium».
- O ceașcă de cafea plăcut mirositoare în fiecare dimineață. În fiecare zi! :)

Vreau să mă înregistrez!
1. Expediați-ne CV-ul.
2. Așteptați un sunet în decursul a 3 zile lucrătoare.
3. Veniți la interviu.
4. Și gata, lucrăm împreună! :)
Регион: Кишинёв
Expediați CV-ul + Foto + mențiunea «Super-Admin» aici: paint1987@mail.ru.
Întrebări de genul «Se poate să vin deja?!» aici: 068 95 66 36.
Puteți vedea «Cine sunt și aceștia?» aici: Dent.md.
20-06-2018
Content Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Content Manager

Company: Foreign company specialized in biotechnology that continuously create sustainable, innovative and health-friendly solutions in the field of food safety, nutrition and green chemistry.

Job description:
-Creating content for our mail campains and our social network profiles
-Manage our social network accounts
-Preparing and managing promotions
-Design and preparing promotion materials as brochures, images, publications

The Offer:
-Will have its own portofolio for an europeen company
-Experience in a multinational company with europeen management
-Good office conditions, serving fruits, coffee/ tea
-Young team
-Working in a multinational company with worldwide activities
-Schedule work: 9:00-18:00

Requirements:
● Photoshop skills
● Communication skills
● Design skills
● Software design knowledge
● What are desired background/qualifications:
● University degree in arts, communication, web design
● Strong written and spoken English and French skills

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CTM) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CTM) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
20-06-2018
MATRIX


Vînzător consultant în magazinul Online Matrix

Vînzător consultant în magazinul Online Matrix
Dacă eşti activ cu multe idei şi ambiţii te invităm să faci parte din echipa noastră!
Suntem siguri că te vei descurca, iar noi suntem gata să te invăţăm totul ce cunoaştem.

cum te vedem noi
- curios de a invăţa ceva nou
- atent la detalii
- să iubeşti ceea ce faci.

Descrierea postului:
- preluarea, înregistrarea, confirmarea şi gestionarea comenzilor efectuate telefonic şi on-line;
- oferirea de suport clienţilor magazinului on-line: informaţii despre produse şi modul lor de folosire, consultanţă în alegerea produselor;

Beneficii:
- mediu de lucru plăcut, prietenos
- posibilitatea de a dobîndi noi cunoştinţe într-un domeniu în dezvoltare
- oportunitate de dezvoltare profesională într-o companie care-şi datorează succesul angajaţilor săi
- salariu motivant şi bonusuri de performanţă.

Persoanele interesate rugăm să trimită CV-ul cu indicarea funcţiei la adresa de e-mail: career@matrix.md
Регион: Кишинёв
career@matrix.md
20-06-2018
Marketing department (reprezentant CDG)


Centrul de Diagnostic German

Marketing department (reprezentant CDG)

Condiţiile de muncă:

Standarde europene de management
Colectiv tînăr şi motivat
Oficiu modern, amplasat în centrul Chişinăului
Ambianţă placută
Automobil de serviciu
Calculator de serviciu
Tablet şi telefon de serviciu
Salarii competitive

Cerinţe faţă de candidaţi:

*Cunoaşterea perfectă a limbii române, ruse (engleza sau germana, precum şi alte limbi străine constituie un avantaj);
*Studii medicale (obligator);
*Experienţă în vînzări sau marketing va constitui un avantaj
*Cunoaşterea calculatorului ( World, Excel, PowerPoint, KeyNote );
*Să fie responsabili, comunicativi si punctuali;
*Permis de conducere Cat B

Va rugam sa transmiteti CV-ul pe adresa electronică: cv@german-diagnostic.md
Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Регион: Кишинёв
Marketing department (reprezentant CDG)

Condiţiile de muncă:

Standarde europene de management
Colectiv tînăr şi motivat
Oficiu modern, amplasat în centrul Chişinăului
Ambianţă placută
Automobil de serviciu
Calculator de serviciu
Tablet şi telefon de serviciu
Salarii competitive

Cerinţe faţă de candidaţi:

*Cunoaşterea perfectă a limbii române, ruse (engleza sau germana, precum şi alte limbi străine constituie un avantaj);
*Studii medicale (obligator);
*Experienţă în vînzări sau marketing va constitui un avantaj
*Cunoaşterea calculatorului ( World, Excel, PowerPoint, KeyNote );
*Să fie responsabili, comunicativi si punctuali;
*Permis de conducere Cat B

Va rugam sa transmiteti CV-ul pe adresa electronică: cv@german-diagnostic.md
Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
20-06-2018
Șofer Livrare cu Scuter, Categoria A

з/п -
Star Kebab

Beneficii:
- Lucru într-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune;
- Avansare în carieră și pe scară ierarhică;
- Traininguri de pregătire și perfecționare profesională;
- Alimentație gratuită.

Oferim:
- Motivare financiară;
- Lucru în cadrul unui colectiv tânăr și dinamic.

Cerințe:
- Permis de conducere categoria A1 și B;
- Cunoașterea limbilor română și rusă;
- Deținător de automobil propriu;
- Cunoașterea și orientarea rapidă în Chișinău.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@starkebab.md sau să ne contacteze la următoarele numere de telefon: 060669769 sau 022 855 726.

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
E-mail: hr@starkebab.md

Telefon: 060669769 sau 022 855 726.
20-06-2018
Tranșator

з/п -
Hala de producere

Responsabilități:
- Tranșarea cărnii după coeficienții stabiliți;
- Respectarea metodelor și procedurilor de lucru;
- Menținerea igienei și a standartelor de siguranță.

Beneficii:
- Lucru într-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune;
- Salariu motivant și alimentație gratuită
- Training-uri de dezvoltare personală;

Cerințe:
- Studii sau experiență în domeniul ar constitui un avantaj;
- Pasionat de bucătarie.

Persoanele interesate sunt rugate să ne sune la numerele de telefon 060669769 / 022855726 sau să expedieze CV-ul pe adresa casamare.cap@mail.ru

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
E-mail: hr@starkebab.md

Telefon: 060669769 sau 022 855 726.
20-06-2018
Ajutor de Bucătar (Semifabricate)

з/п -
Star Kebab

Beneficii:
- Lucru într-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune;
- Traininguri de dezvoltare personală;
- Salariu motivant și alimentație gratuită.

Cerințe:
- Studii sau experiență în domeniul ar constitui un avantaj;
- Pasionat de bucătarie.

Responsabilități:
- Prepararea produselor semifabricate la producere;
- Respectarea tehnologiei preparării produselor;
- Menținerea igienei și a standartelor de siguranță.

Persoanele interesate sunt rugate să ne sune la numerele de telefon 060669769 / 022855726 sau să expedieze CV-ul pe adresa casamare.cap@mail.ru

Multumim anticipat.
Регион: Кишинёв
E-mail: hr@starkebab.md

Telefon: 060669769 sau 022 855 726.
20-06-2018
Bucătar (fără experiență) la Star Kebab


Star Kebab

Beneficii:
- Lucru într-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune;
- Avansare în carieră și pe scară ierarhică;
- Asigurarea cu transport a angajatilor;
- O masă gratuită în timpul programului de lucru;
- Traininguri de pregătire și perfecționare profesională;
- Cafea și ceai la un preț de vis :)

Cerințe:
- Cunoașterea limbii romane și ruse;
- Studii sau experiență în domeniul ar constitui un avantaj;
- Pasionat de bucătarie, plin de creativitate și pregătit pentru noi provocări;
- Persoană energică, harnică și pozitivă.

Responsabilități:
- Prepararea produselor alimentare din meniul localului;
- Deservirea oapetelui în cele mai bune condiții;
- Respectarea tehnologiei preparării bucatelor;
- Menținerea igienei și a standartelor de siguranță.
Регион: Кишинёв
E-mail: hr@starkebab.md

Telefon: 060669769 sau 022 855 726.
20-06-2018
Работа в Германии,Болгарии,Литве,Эстонии

з/п 2000е
Privat

Работа в Германии:
- Медицинский персонал (мед. сестра или брат): Работа предоставляется в доме престарелых. Зарплата 1200евро с увеличением. Знание языка не требуется.Помогаем с подтверждением диплома. С паспортом евросоюза.
-Доктор, Мед. сестра или мед.брат: Работа предоставляется в больницах. Нужны медсестры со знанием работы в операционной, хирургии, акушеры, детские, работающие в больницах и другие. Зарплата 2000евро брутто. Знание немецкого языка обязательно на уровне В1 с дипломом об окончании. Проживание в квартире рядом с больницей. Помогаем с подтверждением диплома. С паспортом евросоюза или биометрический. С биометрическим паспортом открываем немецкую рабочую визу. Необходимые документы: паспорт,диплом о знании языка,CV.
- работники в ресторан: уборка торжественного зала, коридоров, туалет, на посудомойку. Проживание и питание бесплатное. Зарплата: 800 евро. С паспортом евросоюза.
- работники в бюргер-ресторан: официант,повар,бармен,уборщики. Проживание 85 евро с зарплаты. Зарплата: 9евро брутто час. Знание языка немецкого или английского на разговорном уровне.С паспортом евросоюза.
- работники на упаковку на мясокомбинат. Проживание 100-150 евро с зарплаты. Зарплата: 9,80евро брутто час. Знание языка не требуется.С паспортом евросоюза.
- работники на чистку лука,упаковку чипсов,работа в интернет магазине. Проживание 250 евро с зарплаты. Зарплата: 1350евро чистыми. Знание языка не требуется.С паспортом евросоюза или ID-carta.
- Шофёр кат. В на почту «Гермес» или DHL. Зар. плата 1400 евро. С евро паспортом или румынская ID-carta.
-Шофёр c кат. С и Е. Зарплата 1000 евро. Проживание и питание бесплатное. С евро паспортом.
-Работа в Германии для тех кто хочет эмигрировать. Нужны IT-профессионалы в разных направлениях. Зарплата 3500 евро брутто.Знание языка хотя бы английский на уровне В2. С евро паспортом. Также можно с биометрическим паспортом, знание немецкого языка уровень В2 или предоставим курсы. Помогаем с оформлением документов. Работа по контракту.
-Работа в Германии для тех кто хочет эмигрировать. Нужны работники железной дороги в различных направлениях с дипломом. Зарплата 2500 евро брутто.С биометрическим паспортом, знание немецкого языка уровень В2 или предоставим курсы. Затем в Германии пройдёте курс обучения. Стипендия 1700 евро. Работа по контракту.
-уборка в магазинах и супермаркетах. Зарплата 800 евро. Проживание бесплатное. На питание выдаётся 5 евро каждый рабочий день.С паспортом евросоюза.
-на завод нужны: сварщики, слесарь-сварщик,электрик.Зарплата 10-13евро брутто. Желательно знать язык для более быстрого трудоустройства. С паспортом евросоюза.
-нужны:электрики с опытом и умеющие читать планы,схемы.Зарплата 10,50евро брутто. Знание языка не требуется. С паспортом евросоюза.
-мастер по ремонту грузовых автомобилей.Зарплата 1500 евро. С паспортом евросоюза.
-водитель кат.С,код 95.Зарплата 1500 евро. С паспортом евросоюза.
-электрики(30%-электрик,70%-гипс-картон,другие строительные работы).Зарплата 1500 евро. С паспортом евросоюза.
-специалист по покраске дверей,карнизов пульверизатором.Зарплата 1420 евро. С паспортом евросоюза.
-требуется плотник(обработка,покраска,ремонт дверей и окон).Зарплата 1420 евро. С паспортом евросоюза.
Работа в Болгарии: шофера на фуру Евро-5. Зарплата 1800 евро. С паспортом евросоюза.
Работа в Литве: газосварщики, полуавтомат, код 135,МИГ МАГ. Зарплата- 5 евро нетто час. Знание языка не требуется.С паспортом евросоюза или биометрический.
Эстония: разнорабочие на обслуживание дорог. Зарплата- 5 евро нетто час. Проживание бесплатное. Знание языка не требуется.С биометрическим паспортом.
Звоните:+37369745478. Это вайбер и вацаб.

Регион: Кишинёв
+37369745478
20-06-2018

<<11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >>
Горячие вакансии

Est-computer


- QA Specialists
- Web Developers, Content Developers, Graphical Designers
- Software Developers in Test
- Java Developer
- Angajam studenti
подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Consilier evaluator
- Șef secție Secție Imobiliară
- Responsabil afaceri corporative
- ASISTENT EXECUTIV
- Șef secție Secţia Procurări
- Ofiţer Recuperare
- Manager comunicare
- Operator
- Manager Animare
- Coordonator Securitate Informationala
- MANAGER RELAȚII CLIENȚI CLA
- Specialist creditare or. Chişinău
- Operator Ghişeu Universal, or. Hîncești, Chișinău, Ialoveni și Ungheni
- Consilier Clientela Multimedia

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
BAFIMOB


-
Специалист по рекламе
-
Сборщик мебели
-
Дизайнер-мобилизатор, технический директор


подробнее...
Телефон: 069105054, 022-501411 
E-mail: bafimob@mail.ru
Веб-сайт: www.bafimob.md

P.A.A.

- Asistent Contabil
подробнее...

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica:  office@paa.md,  dchirilov@paa.md.  Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)