RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Untila Alexei (25)

КАРА МАГДАЛИНА ВИТАЛИЕВНА (17)


Цапу Сергей Кириллович (36)

NOUR ION 



Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Specialist Proiecte Imobiliare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Specialist Proiecte Imobiliare

Secţia Imobiliară

Departamentul Logistică

 

Misiune post: Implementarea proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

ü  Perfectarea documentelor necesare pentru achiziţionarea şi/sau arenda imobilului inclusiv evidenţa contractelor fondului imobiliar al băncii;

ü  Asigurarea funcționării optime a imobilelor băncii din punct de vedere al derulării contractelor de furnizare a utilitarilor, administrării spaţiilor, prin:

o    Asigurarea respectării obligațiunilor contractuale de către prestatori externi

o    Urmărirea bugetelor de consum şi propunerea acțiunilor de optimizare

ü  Verificarea documentelor justificative si ordinelor de plata aferente activității Secţiei Imobiliare

 

Cerințe:

·         Studii superioare cu profil tehnic sau economic

·         Experienţă de muncă într-un domeniu asemănător va fi un avantaj

·         Cunoștințe de utilizare a calculatorului la nivel înalt


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

18-10-2018
Analist risc de credit Departamentul Risc Management


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Analist risc de credit
Departamentul Risc Management

Misiune post: Identificarea şi cuantificarea într-o maniera independentă a riscurilor de natură macroeconomica şi sectorială, riscurilor de piaţă şi credit, precum şi emiterea propunerilor pentru minimizarea efectelor negative ale acestora asupra performanţei Băncii; efectuarea prognozelor şi estimărilor pentru crearea de provizioane; realizarea simulărilor şi scenariilor de stres.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

Responsabilităţi:
Analiza portofoliilor de credit;
Analiza periodică a sectoarelor economiei naţionale;
Identificarea riscurilor sectoriale şi emiterea recomandărilor pentru minimizarea acestor riscuri;
Elaborarea şi aplicarea scenariilor de stres pentru riscul de credit;
Estimarea provizioanelor pentru riscul de credit;
Efectuarea simulărilor la nivel de portofoliu de credite;
Monitorizarea indicatorilor legați de riscul de credit;
Analiza statistică a informaţiei;
Perfectarea rapoartelor;
Elaborarea normelor şi procedurilor interne pentru domeniul gestionat

Cerinţe:
Cunoașterea procesului de creditare in segmentele Retail/NonRetail;
Experienţă într-un domeniu de analiză şi/sau raportare – minim 1 an;
Cunoştinţe avansate de lucru în Excel;
Studii superioare cu profil financiar – bancar, economic sau statistic;
Cunoaşterea limbii romane; rusa, engleza la nivel cel puțin intermediar

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
18-10-2018
Consilier Clientela or. Briceni


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul

 

Consilier Clientela

or. Briceni


Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice.

 

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).


Responsabilităţi:

  • Atragerea clienţilor persoane fizice;
  • Dezvoltarea  relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.


Experienţa profesională:

·         Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;

·         Studii superioare economice/financiare;

·         Cunoşterea produselor bancare;

·         Cunoştinţe de aplicare a MS Office;

·         Cunoaşterea limbilor: română, rusă;

·         Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

·         Permis de conducere categoria B (cu experienta de sofat).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni or. Briceni


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Specialist creditare

Sucursala nr. 46 Briceni

or. Briceni

 

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).

 

Responsabilităţi:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

 

Cerinţe:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Permis de conducere categoria B (cu experiență de șofat);
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Analist salarizare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Analist salarizare

Sectia Remunerare, Salarizare, Buget si Avantaje Sociale

Departamentul Resurse Umane

 

Beneficiile pe care le oferim:

·       Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·       Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·       Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·       Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·       Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·       Salariu fix + alte avantaje financiare;

·       Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

·       Participă la elaborarea politicii de remunerare și beneficii pentru salariaţi și pune în aplicare masurile aprobate de către Administrația Băncii;

·       Elaborează raportări interne şi externe ce țin de domeniul resurselor umane, prevăzute de legislația în vigoare și conforme exigențelor Societe Generale;

·       Participa la elaborarea şi gestionarea bugetului Resurselor Umane;

·       Estimează evoluţia masei salariale;

·       Participa la procesul lunar de calcul și achitare a salariului, precum si a altor beneficii salariale.


Cerinţe:

·       Studii superioare in domeniul financiar, contabil, sau alte domenii relevate poziției;

·       Experiență de muncă într-o funcție similară minim 3 ani;

·       Cunoştinţe în domeniul gestionării și măsurării indicatorilor principali caracteristici activităţii resurselor umane şi remunerării muncii;

·       Cunoaşterea cerinţelor de bază a legislaţiei muncii, salarizării, Codului Fiscal, Standardelor Naţionale de Contabilitate ce ţin de activitatea resurselor umane şi remunerarea muncii;

·       Cunoașterea  fluentă  a limbilor: română, engleză şi rusă;

·       Cunoașterea avansata a aplicațiilor MS Office;

·       Aptitudini analitice, experiență în perfectarea rapoartelor;

·       Competențe în materie de urmărire bugetara.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

18-10-2018
Выпускник математического учебного заведения


Viknograd

Viknograd

Выпускник математического учебного заведения

Требования к кандидату:
- отличное знание компьютера и MS Office (Excel, Outlook и др.)
- наличие образования (желательно реальный профиль)
- знание иностранных языков является дополнительным преимуществом.
- стрессоустойчивость, исполнительность, пунктуальность 


Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией и желаемой должностью на e-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Broker


Viknograd

Broker

Cerințe față de candidat:
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator și cunoașterea suitei de programe MS Office (Excel, Outlook etc.);
- studii superioare;
- cunoașterea limbii ruse este o condiție obligatorie, cunoașterea limbilor engleză și română reprezintă un avantaj suplimentar;
- rezistență la stres și conștiinciozitate.

Expediați CV-ul în limba rusă însoțit de o fotografie la adresa electronică: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Водитель категории В, С (Румыния, г. Бухарест)


Viknograd

Компании требуются сотрудники для работы в Румынии(Бухарест) на следующие должности:

Водитель категории В, С (Румыния, г. Бухарест)
Компания гарантирует достойный уровень оплаты труда, обеспечивает жильем и первое время оказывает финансовую поддержку.

Наличие румынского гражданства обязательно.

Просьба высылать резюме с фотографией на e-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Снабженец


Приглашаем на работу:

Снабженец

Требования к кандидату:
- отличное знание компьютера и MS Office (Excel, Outlook и др.)
- наличие образования (желательно реальный профиль)
- знание английского, румынского и других - дополнительное преимущество.
- стрессоустойчивость и исполнительность
 
Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией и желаемой должностью  на e-mail: info@viknograd.md 
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Кладовщик на склад стройматериалов


Viknograd

Кладовщик на склад стройматериалов

Требования к кандидату:
- образование - среднее техническое, высшее;
- опыт работы кладовщиком от 1 года ;
- знание складской логистики и умение планировать работу;
- стрессоустойчивость и ответственность.

Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией на e-mail: info@viknograd.md  или звонить по номеру телефона 060201122
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Кассир


Viknograd

Кассир

Требования к кандидату: 
высшее экономическое образование, знание ПК на уровне уверенного пользователя.

Должностные обязанности:
Ведение управленческого учета.

Условия работы:
полный рабочий день, З/п по результатам собеседования, испытательный срок 1

Просьба высылать резюме на info@viknograd.md
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Manager relatii clienti
Departamentul Large Corporate

Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi, corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie, monitorizarea derulării relaţiei contractuale cu clienţii.

Experienţă profesională:
Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani;
Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare;
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze;
Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj;
Studii superioare cu profil economic.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337
18-10-2018
Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Coordonator Proiecte

Departamentul Proiecte si Organizare


Beneficiile pe care le oferim:

·       Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·       Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·       Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·       Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·       Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·       Salariu fix + alte avantaje financiare;

·       Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).


Principalele responsabilităţi:

·         Realizarea proiectelor băncii;

·         Asigurarea comunicării in cadrul proiectului;

·         Gestionarea riscurilor proiectului;

·         Executarea corectă a proiectului prin respectarea perimetrului, termenilor şi bugetului alocat;

·         Predarea produsului final conform cerinţelor business.


Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT;

·         Cunoaşterea procedurilor şi produselor bancare;

·         Experienţă de activitate în sistemul financiar-bancar de minim 2 ani;

·         Experienţa în gestiunea proiectelor va fi un avantaj;

·         Cunoașterea metodologiilor utilizate in proiectele de optimizare procese va reprezenta un avantaj;

·         Cunoştinţe avansate ale limbii engleze.


Profilul candidatului:

·         Abilităţi de comunicare, organizatorice şi de planificare;

·         Spirit de echipă, abilităţi sociale şi flexibilitate;

·         Orientare spre rezultate şi client;

·         Rezistenţă la stres;

·         Spirit inovativ si cognitiv.

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.

Регион: Кишинёв

18-10-2018
Ofiter BCM (Business Continuity Management)


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Ofiter BCM (Business Continuity Management)
Secția Risc Operațional si Supraveghere Managerială

Misiune post: Activează in calitate de coordonator al continuității afacerii, contribuind la coordonarea, elaborarea şi asigurarea implementării de către toate subdiviziunile Băncii a planurilor de continuitate pentru activitățile critice și vitale precum şi cazurile de gestiune a situaţiilor de criza.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi de baza:
Realizarea obiectivelor stabilite în cadrul procesului de gestiune a situaţiilor de criză și asigurare a continuității afacerii;
Monitorizează evenimentele ce pot afecta continuitatea activităţii Băncii;
In contextul necesității asigurării continuității activității băncii, participă la gestiunea instrumentului de BCM inclusiv prin asigurarea disponibilității in regim de 24/7;
Asigură petrecerea periodică a exercițiului Business Impact Analysis cu scopul identificării activităților critice şi vitale desfășurate în bancă;
Organizează testarea planurilor de continuitate a activităţilor Băncii, centralizează rezultatele obţinute și propune măsuri de optimizare acolo unde este cazul;
Formează lucrătorii băncii în domeniul de continuitate a afacerii;
Asigură suportul și feedback-ul necesar personalului implicat în asigurarea continuităţii afacerii;
Elaborează rapoarte destinate Top Managementului Băncii, grupului SG precum și comitetelor specializate etc.
Responsabil de raportarea catre BNM a incidentelor la sistemele IT critice, in termenii prevazuti de reglementariele BNM.

Cerinţe fata de candidati:
Studii superioare cu profil IT/ telecomunicatii;
Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare, constituie avantaj;
Experienta de activitate pe specialitate minim 2 ani, în sistemul financiar-bancar va constitui un avantaj;
Cunoştinţe avansate de limbă engleză;
Abilitati de analiza si cunostinte generale cu privire la gestiunea riscului operational si control intern.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
18-10-2018
Manager comunicare Departamentul Comunicare şi Calitate


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
Anunţă concurs pentru postul de

Manager comunicare
Departamentul Comunicare şi Calitate

Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități:
Implementează campanii publicitare și de comunicare externă;
Participă la organizarea evenimentelor pentru clienți și participarea băncii la diverse evenimente și expoziții;
Acordă suport rețelei de sucursale în realizarea evenimentelor;
Asigură legătura cu prestatorii de servicii: agenţii de publicitate, tipografii, agenții de presă, etc.;
Coordonează elaborarea materialelor publicitare şi de suport vânzări.

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic, marketing, comunicare, sociologie;
Experiență minimă de 2 ani cu responsabilități similare acestui post;
Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office;
Cunoașterea avansată a limbilor română, engleză, rusă;
Abilități de comunicare scrisă şi orală;
Spirit creativ și inovativ.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
18-10-2018
Consilier Clientela or. Foresti


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul

Consilier Clientela
or. Foresti

Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00-17:00).

Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor persoane fizice;
Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.

Experienţa profesională:
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Studii superioare economice/financiare;
Cunoşterea produselor bancare;
Cunoştinţe de aplicare a MS Office;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
Permis de conducere categoria B (cu experienta de sofat).

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
18-10-2018
Analist Sectia Business Intelligence si Data Mining


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Analist
Sectia Business Intelligence si Data Mining

Misiune post: Extragerea datelor, analiza informației obținute, perfectarea rapoartelor zilnice, săptămânale, lunare, trimestriale si anuale.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

Responsabilităţi:
Selectarea şi prelucrarea datelor primare pentru perfectarea rapoartelor;
Perfectarea calitativă a rapoartelor periodice;
Pregătirea și prezentarea dashboard-urilor periodice privind performanțele înregistrate de către bancă, unificînd metodele și definițiile aplicate pentru indicatorii comerciali, financiari și de risk;
Consolidarea surselelor și metodelor de extragere, transformare și procesare a datelor;
Procesarea informațiilor importante prin aplicarea tehnicilor de data mining, pentru obținerea de informații utile în activitatea băncii;
Asigurarea suportului în pregătirea Campaniilor de Marketing și evaluarea rezultatelor generate în cadrul acestora.

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic sau matematic.
Experiența minimă de activitate bancară 1 an, preferabil în domeniul analitic.
cunoasterea Microsoft Office la nivel avansat,
experienta in intocmirea rapoartelor financiare.
cunoașterea limbii Engleze la un nivel avansat


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
18-10-2018
VINZATOR

з/п 5 000
SRL"Decostar"

Magazin de electrocasnice
“Gefest”angajează

VÎNZĂTOR

Cerinţe:
-cunoaştere la nivel înalt limbilor: romȃnă, rusă;
-responsabilitate, comunicabilitate, rezinstentă la situaţii de stres.

Condiţii de muncă:
-magazin situat în sectorul Botanica;
-program de lucru magazinului: L-S: 09.00-19.00; D:10.00-18.00;
-5 zile lucrătoare, 2 zile libere dupa grafic flexibil;
-salariu de la 5000 lei.

Vă rugăm să trimiteţi CV
la e-mail: locvacant@gmail.com
GSM: 068304304
Tel./fax: (022) 85-33-85
Регион: Кишинёв
GSM: 068304304
Tel./fax: (022) 85-33-85
18-10-2018
CONTABIL.

з/п 7 000
SRL"Decostar"

CONTABIL.
Locul de munca: sect.Rîşcani.
Regim de lucru: L-V: 09.00-18.00.

Cerinţele:
- experienţa în calitate de contabil de cel puţin 2 ani;
- cunoştiinţe de 1-С, MS Excel, MS Word.;
- studii superioare în domeniul contabilităţii.

Salariu: 7 000 lei.
Vă rugăm să trimiteţi CV pe e-mail:locvacant@gmail.com
Tel./fax: (022) 85-33-85.
Регион: Кишинёв
Tel./fax: (022) 85-33-85.
18-10-2018
Продавец-консультант


"DIGITAL-TM"

Требуется продавец-консультант в магазин фотоаксессуаров
Требования к кандидату:
- Ответственность
- Внимательный подход к клиентам
- Владение румынским и русским языками;
Условия:
- Официальное трудоустройство,
- полный соц. пакет
- график работы Пн-Пт-09.00-18.00
- Кишинёв, центр
Регион: Кишинёв
Телефон:022-223564
Контактное лицо:Сергей
E-mail:info@ufo.md
18-10-2018

<< [11]  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >>
Горячие вакансии

Est-computer

- Front-end developer for Moldovan Office of an American Company
+ Technical Writer

- QA Specialists
- Web Developers, Content Developers, Graphical Designers
- Software Developers in Test
- Java Developer
- Angajam studenti
подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


-
Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)