RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гилецкий Максим Степанович (19)

Мазур Артур Викторович (29)


Țaralunga Evelina (24)

Motuzoc Serghei  (30)



Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
CARPET LUX
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
RPH Marketing Service
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 07 декабря
Inginer în Telecomunicații (Conectări)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Inginer în Telecomunicații (Conectări)

Despre Companie: companie care livrează cea mai mare viteză de internet fix din Republica Moldova.

Avantaje:
● Se oferă traininguri tehnice în cadrul companiei
● Colectiv tânăr și prietenos
● Angajare oficială
● Automobil de serviciu
● Tabletă, nr de telefon, uniformă
● Orar de lucru: 8:00-17:00 Luni-vineri

Responsabilități:
● Conectarea clienților la rețea(oferirea semnalului optic)
● Înlăturarea deranjamentelor de infrastructură
● Trasarea cablului la punctele de prezență(last mile)

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse
● Cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și a rețelisticii
● Studii medii/superioare( în domeniul telecomunicațiilor va constitui un avantaj)
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj
● Permis de conducere cat.”B”

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
27-11-2019
Office Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Office Manager

Despre Companie: Este o companie italiană ce oferă servicii Software şi Business Process Outsourcing, destinate sistemului bancar

Avantaje:
● Pachet salarial atractiv
● Angajare oficială
● Oficiu modernizat la standarte Europene
● Colectiv tânăr și prietenos
● Orar de lucru : 9:00-18:00 (luni-vineri)

Responsabilități:
● Organizarea deplasărilor de serviciu
● Monitorizarea achizițiilor
● Arhivarea contractelor și documentelor
● Asistența la implementarea proiectelor în cadrul companiei

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse, limba italiană (obligatoriu)
● Utilizator încrezut al calculatorului
● Persoană comunicativă
● Atitudine motivantă, responsabilă
● Studii superioare (economice/umanitare)

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com sau sunați la numărul: 060422844.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com sau sunați la numărul: 060422844.
27-11-2019
PURCHASING OFFICER


HR-Consulting (search4staff.com)

HR Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

PURCHASING OFFICER

About Company: International Company specialized in automotive wiring industry

Main responsibilities:
● Develop, lead and execute purchasing strategies;
● Create negotiation strategies and close deals with optimal terms;
● Manage supplier selection process based on price, quality, support, capacity and reliability.

Education, experience and other key requirements:
● Bachelor’s degree;
● At least 3 years of experience in purchasing/ logistics;
● Proficiency use of Microsoft Office programs;
● Intermediate knowledge of English language;
● Strong organizational and management skills.

Offer:
● Good salary, annual performance bonuses, insured transport
● Young and friendly team
● Schedule work-9:00/17:30

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code PO in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code PO in the subject line or CV.
27-11-2019
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
27-11-2019
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
27-11-2019
Advertising Operation Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Advertising Operation Manager

Se Oferă:
● Pachet salarial atractiv;
● Experiență într-o companie internațională cu opțiuni de creștere nu doar în Republica Moldova, dar și la nivel internațional;
● Experiență cu o platformă ce răspunde ultimelor tendințe globale în materie de promovare online
● Posibilitatea implicării active în dezvoltarea pieței de publicitate online;
● Posibilități de sporire a calificării oferite prin webinare, training-uri interne regulate;
● Se oferă premii anuale pentru îndeplinirea planului de acțiuni agreat.
● Program de lucru-9:00-18:00

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare finisate (Marketing, Matematică, Sisteme informaționale);
● Cunoașterea limbii engleze și ruse la nivel avansat;
● Experiență în lucrul cu cel puțin una din programele: AdWords, Double Click (Google Marketing Platform), Gemius (Audience; DirectEffect), Adriver ,Yandex, Mytarget.
● Experiență în setare scripturi de monitorizare, campanii de publicitate, setare Google Analytics pe site-uri web, va constitui un avantaj.

Atribuțiile de Bază:
● Suport în lansarea campaniilor de publicitate prin intermediul platformei companiei
● Setarea “cabinetelor” în cadrul platformei, pentru acces la funcțiile acesteia și support clienți
● Integrarea, conectarea site-urilor web din Republica Moldova ( și eventual de peste hotare) la platforma companiei și suport tehnic pentru proprietarii site-urilor în interactiune cu platforma companiei
● Monitoring permanent al pieței de publicitate digital. Cunoașterea structurii acesteia și ultimelor tendințe și posibilități în plasare publicitate online
● Elaborare și organizare training-uri explicative pentru Clienții platformei
● Elaborarea unui plan de acțiuni pentru o interacțiune eficientă cu clienții platformei și suport în interacțiunea lor cu aceasta.

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
27-11-2019
Contabil Junior (program flexibil)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Junior (program flexibil)

Responsabilități:
- Recepționarea și verificarea facturilor primite de la furnizori în conformitate cu legislația locală;
- Menține evidența sumelor de facturat și a facturilor emise de către furnizori;
- Transmiterea facturilor în vederea obținerii aprobărilor necesare;
- Verifică aprobarea facturilor transmise astfel încât acestea să fie înregistrate la timp în programul de contabilitate;
- Pregătirea actelor de verificare între companii și colaboratori;
- Emiterea facturilor fiscale sau de expediție în cazurile eliberării de premii obținute în urma unor competiții organizate de companie sau altor situații stipulate de legislație;
- Pregătirea actelor pentru îcasarea materialelor și a actelor pentru darea în exploatare a obiectelor de mică valoare și scurta durată și înregistrarea în programul de contabilitate;
- Menține legătura cu persoanele din alte departamente privind situația facturilor nesosite până la finalul unei luni;

Cerințe:
- Studii economice; Constituie un avantaj studiile în domeniul financiar contabil
- Nivel mediu de cunoștințe Microsoft Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook);
- Vorbitor de limba engleză (scris și vorbit);
- Abilități de comunicare interpersonală;
- Persoană organizată, atentă la detalii;
- Spirit de echipă.

Se oferă:
- Angajare Oficială;
- Colectiv tânăr și prietenos;
- Experiența în cadrul unei companii internationale.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com
27-11-2019
Customer Support from 11 000 MDL

з/п 11000 - 18000 LEI
Toronto Moving Company

Canadian moving company with office in Chisinau is looking to hire ambitious Customer Support.

We offer:
- Official employment;
- Opportunities for growth;
- 5-7 days of free training (3-5 hours per day);
- Competitive targeted salary up 18 000 MDL;
- Tea, coffee as much as you need.

Our Requirements:
• Advanced communication skills in English (speak/write B2 – C2)
• Previous work experience in a similar role is an asset
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European clients is welcomed
• Work shift: 4 PM - 12:30 AM (30-min break)
• Computer literacy (full use of Browsers, E-mail, Office applications)
• Punctual and committed to continuous learning, self-improvement, and growth
• Commitment to long-term employment

Your skills and abilities:
• Excellent customer service and problem-solving skills
• Ability to work in a team environment and high-pressure situations
• Keyboard typing speed of 40 WMP
We invite all interested candidates to submit their CVs in English via e-mail to hr@glorificator.md with subject line - "Customer Support"
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
27-11-2019
Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator

Responsabilități:
● Va avea în subordine 2 persoane ;
● Efectuarea analizei rapoartelor;
● Analiza pietei , prețurilor.

Cerințe:
● Studii superioare finisate ;
● O bună experiență în lucrul cu Excel;
● Gândire analitică (un analist puternic, preferabil cu experienă de muncă în corporații)
● Cunoașterea avansată a limbii române , engleze, ruse;
● Leadership;
● Ownership ;

Se oferă:
● Salariu competitiv;
● Angajare oficială;
● Colectiv tânăr și prietenos;
● Experiență de muncă în cadrul unei comapnii internaționale;
● Contract de muncă pentru 2 ani.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com
27-11-2019
SEO Specialist

з/п Достойный уровень оплаты труда по результатам собесед
Toronto Moving Company

Наша стремительно развивающаяся Канадская транспортная компания в поиске SEO специалиста.
Обязанности:
• Исследование потребностей и запросов посетителей сайта
• Отслеживание работы конкурентов
• Отслеживание изменений в алгоритмах поисковика Google
• Разработка стратегий продвижения, оптимизации и развития сайта
• Aнализ юзабилити сайта
• Работа с внешними ссылками
• Подготовка рекомендаций для других членов команды (SMM менеджерa, программистов, копирайтера и т.д.)
Требования:
• Успешный опыт seo-оптимизации минимум 2 года
• Владение инструментами веб-анализа
Гарантируем:
• Достойную заработную плату
• Уютный офис, возможность работать удаленно
• Стабильность
В сопроводительном письме укажите, пожалуйста, список сайтов, которые вы продвигали в поисковых системах.
CV c фотографией отправляйте по электронному адресу: hr@glorificator.md c пометкой «SEO Specialist» и указанием контактного телефона.
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
27-11-2019
Reprezentant medical


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Reprezentant medical

Despre companie:
Companie farmaceutică americană, ce se ocupă cu fabricarea de produse pentru sănătate

Responsabilități:
● Promovarea produselor OTC în Chișinău și Moldova (farmacii și lanțuri de farmacii);
● Organizarea și desfășurarea de training-uri și prezentări farmaceutice;
● planificarea activităților;
● Raportarea periodică a lucrului efectuat.

Cerinte:
● Studii superioare finisate în (medicină, farmacie);
● Persoană concentrată pe rezultate;
● Abilitatea și dorința de a învăța;
● Utilizator PC, permis de conducere și mașină personală.

Se ofera:
● Angajare oficială;
● Salariu competitiv;
● Premii trimestriale;
● Telefon de serviciu, calculator;
● Echipă tânară și prietenoasă .

Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com

Telefon de contact: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com

Telefon de contact: 060422844
27-11-2019
Reprezentant de vânzări (echipamente medicale)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Reprezentant de vânzări (echipamente medicale)

Despre companie:
Companie din România specializată în echipamente medicale

Responsabilități:
● Contribuirea la creșterea vânzărilor de echipament, realizând obiectivele anuale de vânzări a companiei, a cifrei de afaceri, profitabilității, stocării/inventarierii și cotei de piață a gamei de produse oferite pe teritoriul Republicii Moldova;
● Vizitarea clienților în mod regulat, înțelegerea nevoilor acestora și pregătirea unor oferte tehnice și comerciale personalizate pentru consumatorii de pe piața Moldovei;
● Cooperarea strânsă cu echipa de deservire pentru a răspunde prompt la necesitățile clienților.

Cerințe:
● Studii superioare finisate în (medicină, medicină veterinară, biologie, chimie);
● Experiență 2-3 ani într-un domeniu similar( în vinderea echipamentului medical sau consumabile pentru spitale, clinici, laboratoare pentru analize medicale) ;
● Cunoasterea limbii române ,ruse și engleze ;
● Permis de conducere categoria “B”.

Se oferă:
● Pachet salarial avantajos;
● Angajare oficială;
● Automobil de serviciu;
● Telefon, calculator;
● Program de lucru/8:30-17:30.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com

Telefon de contact: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com

Telefon de contact: 060422844
27-11-2019
Reprezentant de vânzări (echipamente medicale)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Reprezentant de vânzări (echipamente medicale)

Despre companie:
Companie din România specializată în echipamente medicale

Responsabilități:
● Contribuirea la creșterea vânzărilor de echipament, realizând obiectivele anuale de vânzări a companiei, a cifrei de afaceri, profitabilității, stocării/inventarierii și cotei de piață a gamei de produse oferite pe teritoriul Republicii Moldova;
● Vizitarea clienților în mod regulat, înțelegerea nevoilor acestora și pregătirea unor oferte tehnice și comerciale personalizate pentru consumatorii de pe piața Moldovei;
● Cooperarea strânsă cu echipa de deservire pentru a răspunde prompt la necesitățile clienților.

Cerințe:
● Studii superioare finisate în (medicină, medicină veterinară, biologie, chimie);
● Experiență 2-3 ani într-un domeniu similar( în vinderea echipamentului medical sau consumabile pentru spitale, clinici, laboratoare pentru analize medicale) ;
● Cunoasterea limbii române ,ruse și engleze ;
● Permis de conducere categoria “B”.

Se oferă:
● Pachet salarial avantajos;
● Angajare oficială;
● Automobil de serviciu;
● Telefon, calculator;
● Program de lucru/8:30-17:30.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com

Telefon de contact: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com

Telefon de contact: 060422844
27-11-2019
Менеджер по продажам


HR-Consulting (search4staff.com)

Компания HR-Consulting (www.search4staff.com) по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на вакансию:

Менеджер по продажам

Обязанности:
● Контролировать работу дистрибьюторов (распродажа, покрытие, уровень обслуживания клиентов, минимальное количество OOS, полное соблюдение принципов и процедур компании);
● Анализировать маркетинговую ситуацию (включая, продажи, деятельность конкурентов и рекламу, цены, данные о потребителях и т. д.).
● Планировать и осуществлять согласованные с менеджером рекламные мероприятия в соответствии с бюджетами компании. Управлять бюджетом компании, для того чтобы максимизировать рекламную деятельность и выполнить план;
● Анализировать результаты промо-акций;
● Поддерживать долгосрочные выгодные отношения со всеми ключевыми клиентами в стране;
● Подготавливать ежемесячный отчет;
● Координировать программы обучения для команды продаж в Молдове;
● Выполнять другие обязанности, не упомянутые выше, но которые будут способствовать увеличению продаж и продвижению продукции компании.

Требования:
● Высшее экономическое или техническое образование;
● Опыт в продажах (считается плюсом опыт в маркетинге);
● Владение английском языком;
● Знания Microsoft Office (Excel) на уровне уверенного пользователя;
● Наличие водительских прав категория B.

Компания предлагает:
● Официальное трудоустройство;
● Социальный пакет;
● Расширение функций и полномочий;
● Карьерный рост, с возможностью перехода в головной офис;
● Профессиональный рост (обучение, тренинги);
● Наставничество, коучинг;

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: tv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: SM

Телефон для дополнительной информации: +373 60 422 844

Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут контактированы.
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: SM

Телефон для дополнительной информации: +373 60 422 844
27-11-2019
Менеджер по развитию бизнеса


HR-Consulting (search4staff.com)

Компания HR-Consulting (www.search4staff.com) по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на вакансию:

Менеджер по развитию бизнеса

Обязанности:
● Разработка и выполнение годового бизнес-плана;
● Управление бюджетом PFME и TTS;
● Управление взаимоотношениями с ключевыми клиентами в Молдове;
● Управление дистрибьюторами в Молдове и Приднестровье;
● Развитие ассортимента и соответствующей стратегии ценообразования в сотрудничестве и с согласия команды маркетинга из Украины;
● Оказание поддержки команде торговых представителей дистрибьютора: мотивирование, коучинг и обучение, разработка и определение бизнес-целей;
● Сотрудничество с маркетинговой командой из Украины для адаптации и разработки рекламных материалов для торговых точек и учебных материалов;
● Организация участия ветеринаров и заводчиков в конференциях и мероприятиях.

Требования:
● Высшее экономическое или техническое образование;
● Опыт в продажах;
● Владение английском языком;
● Знания Microsoft Office (Excel) на уровне уверенного пользователя;
● Наличие водительских прав категория B.

Компания предлагает:
● Официальное трудоустройство;
● Социальный пакет;
● Расширение функций и полномочий;
● Карьерный рост, с возможностью перехода в головной офис;
● Профессиональный рост (обучение, тренинги);
● Наставничество, коучинг;

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: tv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: BV

Телефон для дополнительной информации: +373 60 422 844

Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут контактированы.
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: BV

Телефон для дополнительной информации: +373 60 422 844
27-11-2019
Marketing Employee


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Marketing Employee

Responsibilities:
● Assist Marketing Coordinator when organizing company’s fairs, seminars, tradeshows including logistical aspects, partnerships, suppliers;
● Coordinates with the printing agency(s), external designer(s) appointed to design Galactic Group marketing materials, ensuring the tasks entrusted are done in time and proper manner;
● Assists in brainstorming ideas;
● Provide support for website administration;
● Provide support for social media management;
● Deliver high quality custom Power Point presentations for sales teams and events;
● Coordinates with other departments on regularly scheduled events ensuring availability of appropriate support.

Core Competences:
● Constructive spirit in approaching tasks;
● Ability to work without errors, in an efficient and structured way, paying attention to details;
● Ability to consider and respect deadlines, be in line with the forecast, set priorities;
● Flexible and able to work in various fields and circumstances.

Qualifications:
● Good spoken and written English is “a must”. Knowledge of other languages will be an asset;
● Minimum 1 year of marketing experience, even as student worker or graduate assistant in marketing department; Responsibility should have included coordinating or assisting events organization;
● Proficient with Microsoft Office suite, (Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Prezi);
● Ability to maintain relationships through effective interpersonal skills;
● Highly self-motivated and able to operate autonomously when necessary;
● International mindset and understanding of the cultural specifics of various regions;
● Enjoy working in a dynamic, fast-moving, diverse and international working environment;
● Do the work with enthusiasm and energy.

Offer:
● Good salary;
● Full social package;
● A diverse and interesting work.
● Attractive working conditions within an international team;
● Lunch tickets and delicious coffee;
● Comfortable office in modern building.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
27-11-2019
Marketing Employee


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Marketing Employee

Responsibilities:
● Assist Marketing Coordinator when organizing company’s fairs, seminars, tradeshows including logistical aspects, partnerships, suppliers;
● Coordinates with the printing agency(s), external designer(s) appointed to design Galactic Group marketing materials, ensuring the tasks entrusted are done in time and proper manner;
● Assists in brainstorming ideas;
● Provide support for website administration;
● Provide support for social media management;
● Deliver high quality custom Power Point presentations for sales teams and events;
● Coordinates with other departments on regularly scheduled events ensuring availability of appropriate support.

Core Competences:
● Constructive spirit in approaching tasks;
● Ability to work without errors, in an efficient and structured way, paying attention to details;
● Ability to consider and respect deadlines, be in line with the forecast, set priorities;
● Flexible and able to work in various fields and circumstances.

Qualifications:
● Good spoken and written English is “a must”. Knowledge of other languages will be an asset;
● Minimum 1 year of marketing experience, even as student worker or graduate assistant in marketing department; Responsibility should have included coordinating or assisting events organization;
● Proficient with Microsoft Office suite, (Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Prezi);
● Ability to maintain relationships through effective interpersonal skills;
● Highly self-motivated and able to operate autonomously when necessary;
● International mindset and understanding of the cultural specifics of various regions;
● Enjoy working in a dynamic, fast-moving, diverse and international working environment;
● Do the work with enthusiasm and energy.

Offer:
● Good salary;
● Full social package;
● A diverse and interesting work.
● Attractive working conditions within an international team;
● Lunch tickets and delicious coffee;
● Comfortable office in modern building.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
27-11-2019
Customer Satisfaction and Resolution Specialist from 15 000 MDL

з/п 15000 - 18000 LEI
Toronto Moving Company

If you have passion for problem solving and providing world-class customer service, then we want to talk to you!
We are a growing Canadian Moving Company and are looking for a talented customer satisfaction and claims resolution specialist.

Responsibilities and Expectations:
1) Handling and resolving customer complaints in a timely manner:
• research, investigate, negotiate, and resolve of all types of customer complaints via telephone, email;
• analyze complaints to determine root cause, interact with customers to ensure the most appropriate resolution for both the company and the customer;
• handle escalated telephone calls from customer service team to ensure a positive outcome;
• ability to display empathy and deal with difficult customers;
• ensure customers are satisfied with the services offered by the company;
• properly document the account with necessary details and follow up information;
• work collaboratively with internal departments to resolve customer complaints and escalate to management when necessary.
2) Collect and process customer feedbacks and testimonials.
3) Monitor company’s online reputation:
• Foster positive online reviews;
• Address and fix online negative reviews promptly.
4) Prepare weekly and monthly reports and statistics.
5) Research and propose initiatives for claims policy improvements.
6) Research and propose initiatives for claims prevention.
7) Promote a positive overall customer experience with ALL customers and agents.

Competencies:
• Conflict Management;
• Communication;
• Customer Focus.

Qualifications and Requirements:
• 2 years of customer resolution/problem solving experience required.
• Proven ability to deal with difficult customers.
• Working Shift: from 4pm to 12:30am or it may be flexible start earlier or later in order to accomplish a mission or complete a task.
• Demonstrates superior oral and written communication skills.
• Proficiency in MS Office and multiple computer applications required.
• Strong typing skills required.
• Ability to manage competing priorities and responsibilities.
• Excellent organization and follow-up skills.

Benefits:
• motivational salary from 15000 MDL,
• bonuses applicable after 3 to 6 months of continuous and successful work,
• prospect of becoming the Customer Satisfaction Manager

We invite all interested candidates to submit their CVs in English with photo via e-mail to hr@glorificator.md with subject line - " Customer Satisfaction & Resolution Specialist".
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
27-11-2019
Customer Care Employee


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Care Employee

Responsibilities:
● Recording and filling in questionnaires received from customers. Guarantying that all the related information is properly saved;
● Providing administrative support to the Quality Assurance and Quality Control Managers
● Ensuring all complaints are properly understood, recorded appropriately, followed up and replied in a timely manner;
● Distributing documents being part of the quality system;
● Keeping the list of existing documents up to date.

Core Competences:
● Constructive spirit in approaching tasks;
● Ability to work without errors, in an efficient and structured way, paying attention to details;
● Ability to consider and respect deadlines, be in line with the forecast, set priorities;
● Ability to work autonomous; able to take care, without assistance, of a mission which has been entrusted;
● Flexible and able to work in various fields and circumstances.

Qualifications:
● Good level of English (written and fluent spoken). French language is a plus;
● Higher education ;
● Work experience of min. 6 months in similar position;
● Knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, Pdf.reader);
● Ability to get involved in missions, tasks assigned according to specific needs;
● Show interest in the success and development of the company;

Do the work with enthusiasm and energy.

Offer:
● Good salary ;
● Full social package;
● A diverse and interesting work ;
● Attractive working conditions within an international team;
● Lunch tickets and delicious coffee ;
● Comfortable office in modern building.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ;
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ;
27-11-2019
Agent Voiaj


HR-Consulting (search4staff.com)

Agent Voiaj

RESPONSABILIĂȚI:
● Comunicarea cu clienții din R.Moldova cît și din Romania;
● Preluarea solicitări;
● Procesarea solicitări;
● Procesarea rezervări;
● Înregistrarea solicitărilor în sistemul intern;
● Menținerea clienților existenți;

CERINȚE:
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj;
● Utilizator sigur PC (MS Office,Internet);
● Cunoașterea limbii de stat, ruse și engleze;
● Cunoașterea sistemelor de ticketing (Amadeus, Gabriel) va constitui un avantaj;
● Responsabilitate și deschidere spre experiențe noi;

CONDIȚII DE LUCRU:
● Deplasări de serviciu în Romania;
● Grafic de lucru flexibil;
● Contract de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată;
● Concediu aprobat în orice perioadă a anului;
● Training-uri, teambuilding-uri;
● Posibilitatea de promovare în cadrul companiei;
● Echipă tînără și motivată.

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.
27-11-2019

1  2  3  4  5  6  7  8  9  [10]  >>
Горячие вакансии

CARPET LUX

- Продавец-консультант в магазин ковров CARPET LUX
- Vânzător-consultant în magazinul de covoare CARPET LUX

подробнее...

тел.069117555

carpetlux@mail.ru


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)