RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Виктор  (46)

Daniela Chetraru  


Danu Gheorghe (29)

Babitchi Dionisie 



Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Merchandiser or. Orhei


Efes

Cel mai mare producător de bere
IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:
Merchandiser or. Orhei

Oferim:
Salariu atractiv
Tichete de masă
Posibilitatea avansării
Pachet amplu de beneficii

Cerinţe faţă de candidaţi:
• Cunoaşterea limbilor română şi rusă
• Permis de conducere cat. B
• Experienţa în domeniul Vânzări constituie un avantaj
Locul de trai – or.Orhei

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 403 219; +37379300382
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Telefon: 022 403 219
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Telefon: 022 403 219
24-06-2019
Finance specialist


IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
announce the vacancy of

Finance specialist


We offer:

·         International environment and guaranteed life-work balance;

·         A unique learning experience in our company;

·         Official contract according to MD law;

·         Working experience with great potential for growth;

·         Paid lunch;

·         Free access to the company's gym;

·         Optional medical insurance;

·         The thirteenth salary;

·         and much more…


Required knowledge and skills: 

·         B.A. in Accounting or Finance. Master degree is an advantage;

·         Good knowledge of IFRS is an advantage;

·         Strong analytical skills, able to deal with ambiguous/complex situations and multidisciplinary projects;

  • Proficient in using of MS Office (advanced Excel user), SAP is an advantage;
  • Good English, Russian, Romanian;

Good interpersonal, communication and presentation skills.


Responsibilities:

·         Preparing financial reports, budgets, cost reports and financial forecasts on a regular basis;

·         Prepare managerial reports and analysis;

  • Responsible for the budgetary control;

·         Ensure compliance with internal financial and accounting policies and procedures;

·         Ensures an effective managerial accounting system;

·         Prepare all supporting information for the annual audit with the approved external auditor.

 

Please send your CV with a cover letter on e-mail:  hr@md.anadoluefes.com

Fax: 022 403 219

Only selected candidates will be contacted
Регион: Кишинёв

24-06-2019
Consultant Vânzări în magazinul Darwin din Căușeni


Darwin

Prinde ritmul unui job plin de culoare și evoluție!

Aplică pentru postul Consultant Darwin în Tehnologii Digitale dacă:

Ești dinamic, curios și pasionat de tehnologii;
Ai gândire pozitivă și bune abilități de comunicare;
Iți place competiția și ești tentat de atingerea obiectivelor într-un mediu competitiv.
Ce vei face?

Vei interacționa cu clienții și îi vei bucura prin propunerea celor mai bune soluții adaptate nevoilor acestora;
Vei savura plăcerea noutăților în domeniul tehnologiilor;
Vei participa la activitățile administrative în cadrul magazinului;
Vei colabora cu colegii în vederea atingerii obiectivului: creșterea numărului de clienți fericiți și creșterea volumului vînzărilor.
Te răsplătim cu:

salariu competitiv care îți răsplătește performanța;
program de lucru flexibil;un pachet de beneficii gândit pentru confortul tău;
programe de dezvoltare profesională;
un sistem de management modern și un mediu de lucru plăcut.
Dacă ai simțit că este despre și pentru tine, dar încă mai stai pe gînduri...Vezi și detaliile din culise.

!!! Cei care au ales Darwin:
Savurează progresele împreună cu noi. De 5 ani revoluționăm piața locală a tehnologiilor. Peste 1 milion de clienți mulțumiți anual. Cu fiecare zi tot mai aproape de clienți. Exersează zilnic practica succesului împreună cu noi.
Învață de la cei mai buni. Darwin este o adevărată școală de vînzări! Nu ai nevoie de experiență, ci de dorință de a învăța. Urmează-ți cursul dezvoltării profesionale beneficiind de: training-uri, seminarii; coaching, programe individuale de dezvoltare; inițiative culturale și grandioasa bibliotecă corporativă.
Au devenit creatorii propriului viitor. Darwin oferă oportunități reale de creștere. Să avansezi de la vînzător la manager în doar în 1 an nu este mit. Vino și te convinge.
Se distrează în ritm ”Darwin”. Teambuilding-uri, festivaluri, evenimente corporative, rafting, trekking, carting, călătorii, paintball, sunt doar cîteva ingrediente ale stilului de distracție Darwin. Rămâne doar să alegi ce îți place.

Te-am convins?! Acum, aplică aici: rabota@darwin.md
Nu ai CV? Atunci transmite-ne un selfie-video în care să te cunoaştem.

De ce Darwin?: https://darwin.md/talente
Регион: Кишинёв
https://darwin.md
24-06-2019
Manager Merchandising


Darwin

Despre Noi

Ne-am lansat în martie 2013, în Republica Moldova pentru a colora piața de electronice cu emoție, stil și creativitate. Scopul nostru este să dăruim fiecărui client o experiență deosebită în lumea digitală. Îl ajutăm să aleagă dispozitivul perfect pentru el, facem TEST DRIVE-uri și explicăm fără propoziții subordonate.

Cum ar trebui să fii, ca să te potrivești de minune pentru funcția dată:

- să ai experiență în coordonarea unei echipe;
- să fii disciplinat;
- să ai atitudine binevoitoare și proactivă;
- să fii rezistent la stres;
- să poți lucra individual, să fii orientat către rezultate;
- să ai automobil personal.

Devii responsabil de:
- suporturile și materialele promo, evidența și gestionarea posterelor, focusuri, bannere pe magazine, flyere, etc;
- foi informative, completare descrieri produse, îmbunătățiri content;
- uniforme consultanți, evidența stării și distribuția uniformelor;
- decorare magazine pentru diferite ocazii: (Love Season, Paste, Vara, Toamna, Back to school, Christmas - interior și exterior);
- gestionarea stocurilor la materialele de marketing din magazine. Devii responsabil de club carduri, garanții, certificate, carți de vizită etc;
- efectuarea vizitelor de lucru în filiale, verificarea respectării procedurii de merchandising.

Compania oferă:
- Salariu fix + Bonusuri – pe baza unor indicatori de performanță;
- Lucrul într-o echipă tînără și foarte dinamică;
- Posibilitatea de a crește în funcție;
- Libertate de afirmare și posibilitatea de dezvoltare personală.

Cei interesați pot transmite CV la adresa de e-mail: hr@darwin.md , cu specificarea funcției solicitate.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.

De ce Darwin? Vezi aici: https://darwin.md/talente
Регион: Кишинёв
https://darwin.md/
24-06-2019
Manager Reglementare Procese (Calitate)


Darwin

În legătură cu extinderea și dezvoltarea activităților, suntem în căutarea unui membru de echipă:

Ce formare ar trebui să ai:
- Studii superioare finisate în management, management informațional sau științe exacte;
- Posedarea eficientă a instrumentelor MsOffice sau similare;
- Cunoașterea etapelor metodologiei de elaborare a documentelor normative interne;
- Posedarea la nivel avansat a limbii române (ortografie și coerență);
- Experiența în domeniu este obligatorie.

Personalitate:
- Gîndire analitică și viziune critică constructivă;
- Capacitate de analiză și abordare sistemică a sarcinilor de lucru;
- Abilități de comunicare, de prezentare;
- Capacitatea de a rezista la eforturi intelectuale și emoționale;
- Diplomație și spirit de echipă.

Responsabilitățile funcției:
- Analiza și controlul proceselor în cadrul companiei;
- Elaborarea documentelor normative interne;
- Identificarea, implimentarea și consolidarea mecanismelor de dezvoltare organizațională.

Ce primești în schimb?
1. Salariu fix + Bonusuri în baza indicatorilor de performanță;
2. Lucrul într-o echipă tânără și foarte dinamică;
3. Posibilitatea de creștere profesională și dezvoltare personală.

Dacă ești interesat, trimite CV-ul cu poză pe: rabota@darwin.md , indicând în subiect postul vacant.
De ce Darwin? Vezi aici: https://darwin.md/talente
Регион: Кишинёв
https://darwin.md/
24-06-2019
Specialist Marketing


Darwin

Ai energie și timp pentru un job full-time, aplică la postul de Specialist Marketing, în Departamentul Marketing Darwin.

Remunerare:
· Salariu fix + Bonusuri și KPI;
· Lucru într-o echipă tânără și dinamică;
· Posibilitatea de a crește în funcție;
· Bugete mari și proiecte interesante;

Sarcini:
· Organizarea campaniilor de promovare;
· Redactarea textelor promoționale;
· Analiza ofertelor publicitare;
· Monitorizarea activității concurenților;
· Citirea literaturii de specialitate;
· Raportarea lunară, trimestrială și anuală;

Abilități:
· Gândire critică;
· Disciplină și responsabilitate;
· Rezistență la efort intelectual și stres;
· Sete pentru o dezvoltare profesională continuă;
· Cunoștințe excelente de comunicare și prezentare;
· Capacitatea de a genera idei noi și de a renunța la ele;
· Multi-tasking și dezvoltare multi-laterală.

Dacă ești interesat, trimite CV-ul la adresa : rabota@darwin.md indicând în subiect postul vacant.
De ce Darwin? Vezi aici: https://darwin.md/talente
Регион: Кишинёв
https://darwin.md/talente
24-06-2019
Consultant Vânzări în magazinul din Cahul


Darwin

Prinde ritmul unui job plin de culoare și evoluție!

Aplică pentru postul Consultant Darwin în Tehnologii Digitale dacă:

Ești dinamic, curios și pasionat de tehnologii;
Ai gândire pozitivă și bune abilități de comunicare;
Iți place competiția și ești tentat de atingerea obiectivelor într-un mediu competitiv.
Ce vei face?

Vei interacționa cu clienții și îi vei bucura prin propunerea celor mai bune soluții adaptate nevoilor acestora;
Vei savura plăcerea noutăților în domeniul tehnologiilor;
Vei participa la activitățile administrative în cadrul magazinului;
Vei colabora cu colegii în vederea atingerii obiectivului: creșterea numărului de clienți fericiți și creșterea volumului vînzărilor.
Te răsplătim cu:

salariu competitiv care îți răsplătește performanța;
program de lucru flexibil;un pachet de beneficii gândit pentru confortul tău;
programe de dezvoltare profesională;
un sistem de management modern și un mediu de lucru plăcut.
Dacă ai simțit că este despre și pentru tine, dar încă mai stai pe gînduri...Vezi și detaliile din culise.

!!! Cei care au ales Darwin:

Savurează progresele împreună cu noi. De 5 ani revoluționăm piața locală a tehnologiilor. Peste 1 milion de clienți mulțumiți anual. Cu fiecare zi tot mai aproape de clienți. Exersează zilnic practica succesului împreună cu noi.

Învață de la cei mai buni. Darwin este o adevărată școală de vînzări! Nu ai nevoie de experiență, ci de dorință de a învăța. Urmează-ți cursul dezvoltării profesionale beneficiind de: training-uri, seminarii; coaching, programe individuale de dezvoltare; inițiative culturale și grandioasa bibliotecă corporativă.

Au devenit creatorii propriului viitor. Darwin oferă oportunități reale de creștere. Să avansezi de la vînzător la manager în doar în 1 an nu este mit. Vino și te convinge.

Se distrează în ritm ”Darwin”. Teambuilding-uri, festivaluri, evenimente corporative, rafting, trekking, carting, călătorii, paintball, sunt doar cîteva ingrediente ale stilului de distracție Darwin. Rămâne doar să alegi ce îți place.

Te-am convins?! Acum, aplică aici: rabota@darwin.md
Nu ai CV? Atunci transmite-ne un selfie-video în care să te cunoaştem.

De ce Darwin?:Prinde ritmul unui job plin de culoare și evoluție!

Aplică pentru postul Consultant Darwin în Tehnologii Digitale dacă:

Ești dinamic, curios și pasionat de tehnologii;
Ai gândire pozitivă și bune abilități de comunicare;
Iți place competiția și ești tentat de atingerea obiectivelor într-un mediu competitiv.
Ce vei face?

Vei interacționa cu clienții și îi vei bucura prin propunerea celor mai bune soluții adaptate nevoilor acestora;
Vei savura plăcerea noutăților în domeniul tehnologiilor;
Vei participa la activitățile administrative în cadrul magazinului;
Vei colabora cu colegii în vederea atingerii obiectivului: creșterea numărului de clienți fericiți și creșterea volumului vînzărilor.
Te răsplătim cu:

salariu competitiv care îți răsplătește performanța;
program de lucru flexibil;un pachet de beneficii gândit pentru confortul tău;
programe de dezvoltare profesională;
un sistem de management modern și un mediu de lucru plăcut.
Dacă ai simțit că este despre și pentru tine, dar încă mai stai pe gînduri...Vezi și detaliile din culise.

!!! Cei care au ales Darwin:

Savurează progresele împreună cu noi. De 5 ani revoluționăm piața locală a tehnologiilor. Peste 1 milion de clienți mulțumiți anual. Cu fiecare zi tot mai aproape de clienți. Exersează zilnic practica succesului împreună cu noi.

Învață de la cei mai buni. Darwin este o adevărată școală de vînzări! Nu ai nevoie de experiență, ci de dorință de a învăța. Urmează-ți cursul dezvoltării profesionale beneficiind de: training-uri, seminarii; coaching, programe individuale de dezvoltare; inițiative culturale și grandioasa bibliotecă corporativă.

Au devenit creatorii propriului viitor. Darwin oferă oportunități reale de creștere. Să avansezi de la vînzător la manager în doar în 1 an nu este mit. Vino și te convinge.

Se distrează în ritm ”Darwin”. Teambuilding-uri, festivaluri, evenimente corporative, rafting, trekking, carting, călătorii, paintball, sunt doar cîteva ingrediente ale stilului de distracție Darwin. Rămâne doar să alegi ce îți place.

Te-am convins?! Acum, aplică aici: rabota@darwin.md
Nu ai CV? Atunci transmite-ne un selfie-video în care să te cunoaştem.

De ce Darwin?: https://darwin.md/talente
Регион: Кишинёв
https://darwin.md/talente
23-06-2019
Consultant Vânzări în magazinul Darwin din Anenii Noi


Darwin

Prinde ritmul unui job plin de culoare și evoluție!

Aplică pentru postul Consultant Darwin în Tehnologii Digitale dacă:

Ești dinamic, curios și pasionat de tehnologii;
Ai gândire pozitivă și bune abilități de comunicare;
Iți place competiția și ești tentat de atingerea obiectivelor într-un mediu competitiv.
Ce vei face?

Vei interacționa cu clienții și îi vei bucura prin propunerea celor mai bune soluții adaptate nevoilor acestora;
Vei savura plăcerea noutăților în domeniul tehnologiilor;
Vei participa la activitățile administrative în cadrul magazinului;
Vei colabora cu colegii în vederea atingerii obiectivului: creșterea numărului de clienți fericiți și creșterea volumului vînzărilor.
Te răsplătim cu:

salariu competitiv care îți răsplătește performanța;
program de lucru flexibil;
un pachet de beneficii gândit pentru confortul tău;
programe de dezvoltare profesională;
un sistem de management modern și un mediu de lucru plăcut.
Dacă ai simțit că este despre și pentru tine, dar încă mai stai pe gînduri...Vezi și detaliile din culise.

!!! Cei care au ales Darwin:
Savurează progresele împreună cu noi. De 5 ani revoluționăm piața locală a tehnologiilor. Peste 1 milion de clienți mulțumiți anual. Cu fiecare zi tot mai aproape de clienți. Exersează zilnic practica succesului împreună cu noi.
Învață de la cei mai buni. Darwin este o adevărată școală de vînzări! Nu ai nevoie de experiență, ci de dorință de a învăța. Urmează-ți cursul dezvoltării profesionale beneficiind de: training-uri, seminarii; coaching, programe individuale de dezvoltare; inițiative culturale și grandioasa bibliotecă corporativă.
Au devenit creatorii propriului viitor. Darwin oferă oportunități reale de creștere. Să avansezi de la vînzător la manager în doar în 1 an nu este mit. Vino și te convinge.
Se distrează în ritm ”Darwin”. Teambuilding-uri, festivaluri, evenimente corporative, rafting, trekking, carting, călătorii, paintball, sunt doar cîteva ingrediente ale stilului de distracție Darwin. Rămâne doar să alegi ce îți place.

Te-am convins?! Acum, aplică aici: rabota@darwin.md
Nu ai CV? Atunci transmite-ne un selfie-video în care să te cunoaştem.

De ce Darwin?: https://darwin.md/talente
Регион: Кишинёв
https://darwin.md/talente
22-06-2019
Менеджер Телефонных Продаж (VIP клиенты)

з/п от 5000
Studio-Moderna

Работай тогда, когда другие отдыхают, и будешь отдыхать в то время, когда другие работают!
Многие из нас из-за работы жертвуют такими вещами как: учеба, посещения врачей, детские мероприятия, курсы, кружки и т.д. И мало кто из нас находит возможность совместить работу и свои планы!
Studio Moderna ценит твоё время и поощряет твоё развитие! Именно поэтому мы даём возможность получить достойную зарплату, не пропуская значимые события в жизни.
Стань частью чего-то большего уже сейчас!

ЧТО НУЖНО БУДЕТ ДЕЛАТЬ:
• Прямые продажи по телефону (без холодных звонков и поиска клиентов)
• Информирование о новинках и акциях
• Оформление заказов, продажа сопутствующих товаров
• Работа за компьютером

НАШИ ТРЕБОВАНИЯ:
• Грамотная и чёткая русская речь
• Коммуникабельность
• Желание работать
• Уверенные навыки работы на ПК
• Опыт не обязателен! Нам не важен Ваш опыт, нам важны Вы!

ЧТО МЫ ДАЁМ ВЗАМЕН:
• Официальное трудоустройство в соответствии с трудовым кодексом РМ
• 100% белая заработная плата, которая состоит из фиксированной части и поощрительных бонусов
(максимальная зарплата за прошлый месяц составила 29270 леев)
• Своевременные выплаты заработной платы 10-го числа на банковскую карточку
• Гибкий график работы - 8, 6 и специальный график для студентов, 4 часа в день с двумя плавающими выходными на неделе
• Оплачиваемый отпуск уже через полгода работы
• Работа в дружном коллективе и в комфортабельном офисе
• Бесплатное первоначальное обучение и тренинги по повышению квалификации за счет компании
• Возможность карьерного роста
• Скидки на товары компании сотрудникам
• Система лояльности Smart у партнеров (скидки на посещение фитнес-центров, ресторанов, тур агентств и т.д.)
• Ежемесячные конкурсы и розыгрыши призов внутри коллектива

Приглашаем на работу!
Регион: Кишинёв
+373 79882211 – Валерий или отправляйте CV
valerii.hodonionoc@studio-moderna.com
ОПЫТ НЕ ОБЯЗАТЕЛЕН! НАМ НЕ ВАЖЕН ТВОЙ ОПЫТ, НАМ ВАЖЕН ТЫ!
22-06-2019
Оператор Call-Center, Кишинев (VIP клиенты)

з/п от 5000
Studio-Moderna

Сделай шаг к своей мечте! А Studio Moderna тебе в этом поможет!

Международный холдинг Studio Moderna - открывает свои двери для людей, которые поставили себе цель и намерены ее добиться!

Компания представлена более чем 22-х странах Европы. Мы нацелена на упрощении жизни каждого нашего клиента используя мультиканалиные способы связи. Уже более 25-ти лет, мы приносим удобство и комфорт каждому дому!

Требования к кандидату:
• Хорошее знание русского языка
• Уверенное пользование компьютером
• Желание хорошо зарабатывать

Принцип работы:
• Ведение переговоров с клиентами
• Оформление заказов

Мы гарантируем:
• Стабильную и интерактивную работу
• Официальное трудоустройство и социальные гарантии
• Стабильный оклад + бонусы от личных результатов, (средняя зарплата 9200 леев)
• Работа в комфортабельном офисе
• Работа в одной из крупнейших международных компаний
• Тренинги по профессиональной подготовке и повышения квалификации
• Возможность карьерного роста
• Удобный график работы (возможность частичной занятости).
• Скидки на товары компании и абонементы в фитнес клуб
Регион: Кишинёв
+373 79882211 – Валерий или отправляйте CV
valerii.hodonionoc@studio-moderna.com
ОПЫТ НЕ ОБЯЗАТЕЛЕН! НАМ НЕ ВАЖЕН ТВОЙ ОПЫТ, НАМ ВАЖЕН ТЫ!
22-06-2019
Marketing Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Marketing Manager

Company: international company, official representative in Republic of Moldova

Job description:
● Adapt the marketing strategy for the local market;
● Adaptations of materials for the local market (banners, brochures ...);
● Monitoring of marketing activity of vendors;
● Monitoring of the installation of commercial equipment;
● Communication to partners about new products;
● Reporting on the work done;
● Checking the translation of texts for the local market.

Requirements:
● Higher education;
● Knowledge of languages: Russian, Romanian - in perfection; English - intermediate (preferably above average);
● PC skills: PPT, Excel (vlookup, summary tables), Word (intermediate level);
● Experience in the production of POSM is desirable;
● Personal qualities: organization, diligence.

Conditions:
● Official employment.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
21-06-2019
Java Back-End Developer (Spring)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Java Back-End Developer (Spring)

The project is aimed to build and maintain web, mobile and desktop texting platform. The project will employ latest cutting edge technologies and architectural approaches to guarantee that the technical solutions being built addresses the business requirements and match the Client’s standards.

Expected from the candidates:
● Experience in Java EE, Spring, Spring Boot, JSF, Spring MVC, Web Services;
● DB knowledge (MySQL, MS SQL);
● ORM (Hibernate, JPA, etc.);
● Good understanding of web security (OAuth, JWT);
● Experience with XML, JSON and REST;
● Design patterns;
● UML skills;
● Good understanding of client-server and service-based architectures;
● Good OOP skills;
● Understanding of coding standards and best practices for developing efficient and high-available back-end systems;
● Proven code testing skills (debugging, unit testing, etc.);
● Knowledge and ability to work with GIT and Jira (Agile);
● Good spoken and written English.

Personal qualities:
● Demonstrates initiative;
● Team player;
● Self-drive and ability to work independently;
● Self-management (consciousness, tolerance);
● Maximum attention to details and analytical thinking;
● Ability to organize workload taking full responsibility for what you do.

Company offers:
● Attractive salary based on experience and skills;
● Any salary level can be discussed and revised periodically based on individual professional performance;
● Flexible working hours upon which you agree with manager;
● Unlimited opportunities for fast career growth and professional development;
● Dynamic and friendly work environment, no bureaucracy;
● International US team of professionals, open to share their knowledge and best practice with you;
● Oversea business trips.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code JBSR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code JBSR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
21-06-2019
Front-End Developer (React.js)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Front-End Developer (React.js)

The project is aimed to build and maintain web, mobile and desktop texting platform. The project will employ latest cutting edge technologies and architectural approaches to guarantee that the technical solutions being built addresses the business requirements and match the Client’s standards.

Expected from the candidates:
● Good understanding of most of React’s APIs + Component Patterns (render-prop, hoc, functional, etc.);
● Knowledge of the following libraries: react-router, react-intl.;
● Advanced HTML5, CSS3 (SCSS), JavaScript skills;
● Good grip of ES6;
● Good knowledge of Redux + patterns to use inside of it;
● Translate UI/UX design to code and visual elements of an application;
● Experience with XML, JSON and REST;
● Any Back-End knowledge will be an advantage;
● Experience with the UI-kit material-ui;
● Knowledge Yarn;
● DB knowledge (MySQL, MS SQL);
● Proven code testing skills (debugging, unit testing, etc.);
● Knowledge and ability to work with GIT and Jira (Agile);
● Understanding of coding standards and best practices for developing efficient and high-available front-end systems;
● Good spoken and written English.

Personal qualities:
● Demonstrates initiative;
● Team player;
● Self-drive and ability to work independently;
● Self-management (consciousness, tolerance);
● Maximum attention to details and analytical thinking;
● Ability to organize workload taking full responsibility for what you do.

Company offers:
● Attractive salary based on experience and skills;
● Any salary level can be discussed and revised periodically based on individual professional performance;
● Flexible working hours upon which you agree with manager;
● Unlimited opportunities for fast career growth and professional development;
● Dynamic and friendly work environment, no bureaucracy;
● International US team of professionals, open to share their knowledge and best practice with you;
● Oversea business trips.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RJSR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RJSR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
21-06-2019
Инспектор по кадрам


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Инспектор по кадрам

Компания: крупная производственная компания

Обязанности:
- Ведение учета документооборота
- Оформление приема, перевода, отпусков, увольнений, формирование личных дел сотрудников
- Составление трудовых договоров и дополнительных соглашений
- Ведение и контроль графика отпусков
- Работа со штатным расписанием
- Подготовка и предоставление запрашиваемых справок, копий трудовых книжек и выписок
- Мониторинг действующего законодательства

Требования:
- Высшее юридическое образование
- Знание трудового законодательства РМ
- Успешный опыт кадрового делопроизводства
- Знание русского языка на высоком уровне, хорошее владение румынским языком
- Знание компьютерных программ (MS Office - Word, Excel)

Личные качества:
- Высокая степень организованности и автономности в работе
- Ответственность
- Коммуникабельность

Условия:
- Официальное трудоустройство и полный социальный пакет
- Стабильная работа
- Высокая заработная плата
- Транспорт до рабочего места
- График работы: Полный рабочий день, Пн-Пт

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM или звоните по номерам: 022202986; 068503560.
В теме письма укажите – ICR
Регион: Кишинёв
e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM ; В теме письма укажите – ICR

Контактные телефоны: 022202986; 068503560.
21-06-2019
HR Менеджер


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

HR Менеджер

Компания: крупная производственная компания

Обязанности:
- Обеспечение деятельности HR-отдела
- Подбор, обучение, адаптация и мотивация персонала
- Разработка, внедрение и контроль за исполнением должностных инструкций, положений и пр.

Требования:
- Высшее образование
- Успешный опыт работы в сфере управления персоналом
- Понимание всех внутренних процессов HR-отдела
- Знание русского языка на высоком уровне, хорошее владение румынским языком
- Знание компьютерных программ (MS Office - Word, Excel)

Личные качества:
- Организаторские способности и лидерские качества
- Высокая степень организованности и автономности в работе
- Ответственность
- Коммуникабельность

Условия:
- Официальное трудоустройство и полный социальный пакет
- Стабильная работа
- Высокая заработная плата
- Транспорт до рабочего места
- График работы: Полный рабочий день, Пн-Пт

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM или звоните по номерам: 022202986; 068503560.
В теме письма укажите – HRmR
Регион: Кишинёв
e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM ; В теме письма укажите – HRmR

Контактные телефоны: 022202986; 068503560.
21-06-2019
Agronom


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Agronom

Compania: intreprinderea specializată în dezvoltarea proiectelor investiționale în sectorul agricol.

Responsabilități:
- Organizarea executării și monitorizării a lucrărilor agricole efectuate conform fișei tehnologice coordonate în prealabil cu Șeful Departamentului de Producere;
- Organizarea și monitorizarea efectuării activităților de logistică în cadrul Departamentului de Producere;
- Stabilirea necesarului de produse, utilaje, muncitori pentru efectuarea lucrărilor în cauză;
- Raportarea lucrărilor efectuate, produselor folosite către Șeful Departamentului de Producere;
- Organizarea și monitorizarea activităților adiacente în cadrul Departamentului de Producere;
- Îndeplinirea altor sarcini/activități delegate de Șeful Departamentului de Producere pe parcursul desfășurării activităților din cadrul companiei;

Cerințe față de candidat:
- Studii superioare în domeniile relevante (profil agricol);
- Cunoștințe tehnice în utilizarea echipamentelor de prelucrare a solului și a recoltei;
- Devotament și atitudine respectivă față de companie;
- Abilități creative și dorința de a învăța domenii noi;
- Cunoașterea limbilor română și rusă;
- Cunoștințe MS Office (Excel, Word), utilizare Internet;
- Orientare spre rezultat, avînd spirit de echipă;
- Persoana ordonată, activă, punctuală și onestă;
- Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu;

Ce oferă compania:
- Salariul stabil și atractiv;
- Pachet social complet;
- Automobil de serviciu
- Un mediu de lucru plăcut, într-un oficiu modern din centrul orașului Chișinău;
- Oportunități de a învăța și a crește, posibilități de afirmare;
- Program de mentorat asigurat de manageri cu experiență.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.: 022 202986 ; mob.: 068503560
In CV indicati postul vacant: “ASPR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant:“ASPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
21-06-2019
Full Stack (.Net) Developer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of his client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Full Stack (.Net) Developer

Requirements:
● At least 2 years of developing WEB applications;
● Experience in HTML5, CSS3, JavaScript;
● Experience in ASP.NET andor MVC.NET development;
● Experience with relational databases, MS SQL Server;
● Knowledge of client/server and n-tier development principles including Object Oriented modeling, analysis, design and programming;
● Experience in writing unit-tests;
● Strong knowledge of code quality standards, experience with code quality tools;
● Knowledge in working with WCFJSON technologies.
● High level of English

We offer:
● Generous salaries and bonuses
● Annual performance bonus + annual salary increase
● Team of Tech Gurus
● Challenging projects
● Flexible work hours
● Modern office and working environments
● Parking area
● Diversity of fresh fruits & snacks for your choice
● English classes
● Uniquely open work environment in an international company

Interested candidates may send CV to HR-Consulting email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code FSDrr in the subject line or resume.

For additional information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

For more vacancies don't hesitate to visit our site: search4staff.com
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code FSDrr in the subject line or resume.

For additional information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
21-06-2019
Senior Back End Developer (.NET)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of his client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Senior Back End Developer (.NET)

Responsibilities:
● At least 5 years of developing at a .NET environment;
● At least 2 years of developing at a .WEB environment;
● Experience in ASP.NET 4.0 andor MVC.NET development (Advantage);
● Actual development process management experience;
● Experience with relational databases, SQL Server or Oracle;
● Knowledge of client/server and n-tier development principles including Object Oriented modeling, analysis, design and programming;
● Knowledge of development concepts for Web-based Services;
● Experience in writing unit-tests;
● Strong knowledge of code quality standards, experience with code quality tools;
● Completion of Bachelor’s degree in Computer engineering etc. and/or 3+ years of increasingly responsible professional experience in related field;
● Knowledge in working with WCFJSON technology;
● Experience in working with cloud based systems (advantage);
● Experience in Flash and AS3 development (advantage);
● Programming languages (PHP, JAVA, Perl, Python, Ruby) is an advantage;
● High level of English.

We offer:
● Generous salaries and bonuses
● Annual performance bonus + annual salary increase
● Team of Tech Gurus
● Challenging projects
● Flexible work hours
● Modern office and working environments
● Parking area
● Diversity of fresh fruits & snacks for your choice
● English classes
● Uniquely open work environment in an international company

Interested candidates may send CV to HR-Consulting email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SBErr in the subject line or resume.

For additional information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

For more vacancies don't hesitate to visit our site: search4staff.com
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SBErr in the subject line or resume.

For additional information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
21-06-2019
Software Architect


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of his client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Software Architect

Requirements:
• 8+ years of hands-on experience with .NET (and/or Java) applications, including ORM frameworks, Web Services (both SOAP and REST), frontend frameworks;
• 6+ years of experience as a Software Architect and Tech Lead;
• Experience developing successful enterprise applications;
• Extensive practical experience in the areas of web frameworks, cloud technologies, performance optimization and scalability;
• Deep experience in design and implementation of scalable systems/highly-scalable architectures;
• Excellent skills in identifying common patterns, trends, and themes in order to navigate to optimal solutions;
• Great problem solving skills;
• Ability to learn quickly and stay up-to-date with new technologies;
• Open to working in an agile environment as part of a scrum teams;
• Self-motivated, passionate about software, and driven to achieve committed milestones;
• Excellent communication in English (both written and spoken).

Responsibilities:
• Drive the architecture, design and development projects;
• Analyze business and technical concerns, apply critical thinking, and provide creative, architecturally sound, extensible solutions;
• Lead team members and individually contribute to the development of critical subsystems using your expertise;
• Guide the development team in creating comprehensive high-quality technical documentation;
• Actively collaborate with other architects and technical leaders;
• Review the application code on the implementation of advanced concepts (performance, concurrency, security, etc.) in an attempt to prevent the appearance of hard-to-detect and difficult-to-fix bugs;
• Evaluate the software architectures of existing systems with regard to their adaptability and extensibility;
• Identify risks (associated with architectural flaws) and communicate them in time;
• Assist technology experts in understanding particular architectural views and design principles, together with providing advice in terms of recommended patterns to follow.

We offer:
• Generous salaries, bonuses;
• Team of Tech Gurus;
• Challenging projects;
• Flexible work hours;
• Modern office and working environments;
• Parking area;
• Diversity of fresh fruits & snacks for your choice;
• English classes;
• Uniquely open work environment in an international company.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SAR in the subject line or resume.

For additional information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

For more vacancies don't hesitate to visit our site: search4staff.com
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SAR in the subject line or resume.

For additional information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
21-06-2019
Director comercial


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Director comercial

Responsabilităţile principale:
- Conducerea subdiviziunii de comerţ în cadrul companiei: secţia comerţ (naţional / internaţional) şi secţia marketing;
- Elaborarea şi asigurarea implementării planului strategic de dezvoltare a companiei în domeniul comerţului;
- Întocmirea programelor de sporire a nivelului de comerţ şi coordonarea realizării celor planificate;
- Planificarea şi analiza vînzărilor, asigurarea condiţiilor de atingere a obiectivelor stabilite;
- Monitorizarea şi analiza tendinţelor mondiale, regionale, locale a politicii de preţuri şi marketing, inclusiv a concurenţilor;
- Implicarea în elaborarea strategiilor de marketing în vederea promovării produselor companiei;
- Participă la procesul de formare a preţului la mărfurile companiei;
- Asigurarea activităţii eficiente a subdiviziunilor de vînzări;
- Analizează preferinţele consumatorilor şi propune elaborarea produselor noi pentru satisfacerea şi/sau stimularea cerinţelor pieţei, prin optimizarea sortimentului;
- Analiza pieţelor – ţintă la nivel naţional, regional şi mondial, în vederea construirii strategiei de penetrare şi menţinere a cotei de vînzări planificate.

Studii, competenţe, abilităţi:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Experienţă de muncă în subdiviziuni de comerţ de peste 5 ani;
- Abilităţi dezvoltate de analiză a pieţelor şi vînzărilor;
- Deprinderi de planificare strategică şi operaţională în domeniul vînzărilor;
- Implicare în activităţi de vînzare a produselor noi pe piaţă naţională şi internaţională;
- Gîndire dezvoltată în afaceri;
- Deprinderi în organizarea sistemică a proceselor de lucru;
- Cunoaşterea la nivel profesionist a principiilor de organizare şi conducere a serviciului de comerţ;
- Spirit de lucru în echipă;
- Deprinderi manageriale.

Calităţi personale:
- creativ;
- comunicabil;
- spirit de iniţiativă;
- încredere în sine;
- capacitate sporită de muncă;
- orientare către rezultate.

Oferim:
- angajare permanentă;
- timp de muncă deplin;
- pachet social atractiv;
- salariu competitiv, se negociază în mod individual în urma interviului.
- amplasare geografică a locului de muncă în mun. Chişinău.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “DCOR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “DCOR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
21-06-2019

1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  >>
Горячие вакансии

Est-computer

- QA Specialists
- Software Developers in Test
- Java Developer

подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)