RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Niconorov Egor Eugen 


Исаков Вадим Юрьевич (54)

Скребец Корина (16)




Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Торговля, продажи

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Tehnician - vânzări pentru tehnica compresoarelor


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, o companie internațională, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Tehnician - vânzări pentru tehnica compresoarelor

Despre companie:
Companie specializată în comercializarea tehnologiilor din domeniul ingineriei și producției, construcții, minerit, construcții automobile.

Responsabilități:
• Promovarea vânzărilor, atingerea obiectivelor anuale de proiecție ale companiei pentru vânzări,rentabilitate, stoc / inventar și cota de piață în gama de produse aflate sub responsabilitate, de pe teritoriul Republicii Moldova;
• Obținerea unei creșteri profitabile prin concentrarea pe vânzări, creșterea cotei de piață, inclusiv a cotei clienților și a profitului;
• Promovarea produsului companiei pentru a realiza întregul ciclu de vânzări pentru a obține comenzile / achizițiile, contractele, livrarea și colectarea banilor în conformitate cu Condițiile Standard de Vânzare și Politica de Credit în vigoare.

Obiective:
• Promovarea în mod activ a întreagii game de produse;
• Vizitarea clientilor in mod regulat, perceperea nevoilor acestora precum și pregătirea propunerior tehnice personalizate;
• Colaborarea cu echipa de service;
• analiza pietei concurente, acționarea proactivă în a răspunde cerințelor clienților companiei .

Cerințe față de candidat:
● Experiență de 3-4 ani în vînzări B2B sau experiență comercială în vînzări industriale;
● Cunoașterea limbii române;
● Utilizator încrezut al calculatorului;
● Permis de conducere;
● Absolvent al facultății de inginerie;
● Orientare către client;
● Persoană comunicativă ;
● Atitudine motivantă, responsabilă;
● Capacitatea de a călători în mod regulat la nivel național.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com sau sunați la numărul: 060422844.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com sau sunați la numărul: 060422844.
09-10-2020
Reprezentant de vânzări (echipamente medicale)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Reprezentant de vânzări (echipamente medicale)

Despre companie:
Companie din România specializată în echipamente medicale

Responsabilități:
● Contribuirea la creșterea vânzărilor de echipament, realizând obiectivele anuale de vânzări a companiei, a cifrei de afaceri, profitabilității, stocării/inventarierii și cotei de piață a gamei de produse oferite pe teritoriul Republicii Moldova;
● Vizitarea clienților în mod regulat, înțelegerea nevoilor acestora și pregătirea unor oferte tehnice și comerciale personalizate pentru consumatorii de pe piața Moldovei;
● Cooperarea strânsă cu echipa de deservire pentru a răspunde prompt la necesitățile clienților.

Cerințe:
● Studii superioare finisate în (medicină, medicină veterinară, biologie, chimie);
● Experiență 2-3 ani într-un domeniu similar( în vinderea echipamentului medical sau consumabile pentru spitale, clinici, laboratoare pentru analize medicale) ;
● Cunoasterea limbii române ,ruse și engleze ;
● Permis de conducere categoria “B”.

Se oferă:
● Pachet salarial avantajos;
● Angajare oficială;
● Automobil de serviciu;
● Telefon, calculator;
● Program de lucru/8:30-17:30.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com

Telefon de contact: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com

Telefon de contact: 060422844
09-10-2020
Менеджер по развитию бизнеса


HR-Consulting (search4staff.com)

Компания HR-Consulting (www.search4staff.com) по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на вакансию:

Менеджер по развитию бизнеса

Обязанности:
● Разработка и выполнение годового бизнес-плана;
● Управление бюджетом PFME и TTS;
● Управление взаимоотношениями с ключевыми клиентами в Молдове;
● Управление дистрибьюторами в Молдове и Приднестровье;
● Развитие ассортимента и соответствующей стратегии ценообразования в сотрудничестве и с согласия команды маркетинга из Украины;
● Оказание поддержки команде торговых представителей дистрибьютора: мотивирование, коучинг и обучение, разработка и определение бизнес-целей;
● Сотрудничество с маркетинговой командой из Украины для адаптации и разработки рекламных материалов для торговых точек и учебных материалов;
● Организация участия ветеринаров и заводчиков в конференциях и мероприятиях.

Требования:
● Высшее экономическое или техническое образование;
● Опыт в продажах;
● Владение английском языком;
● Знания Microsoft Office (Excel) на уровне уверенного пользователя;
● Наличие водительских прав категория B.

Компания предлагает:
● Официальное трудоустройство;
● Социальный пакет;
● Расширение функций и полномочий;
● Карьерный рост, с возможностью перехода в головной офис;
● Профессиональный рост (обучение, тренинги);
● Наставничество, коучинг;

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: tv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: BV

Телефон для дополнительной информации: +373 60 422 844

Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут контактированы.
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: BV

Телефон для дополнительной информации: +373 60 422 844
09-10-2020
Менеджер по продажам


HR-Consulting (search4staff.com)

Компания HR-Consulting (www.search4staff.com) по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на вакансию:

Менеджер по продажам

Обязанности:
● Контролировать работу дистрибьюторов (распродажа, покрытие, уровень обслуживания клиентов, минимальное количество OOS, полное соблюдение принципов и процедур компании);
● Анализировать маркетинговую ситуацию (включая, продажи, деятельность конкурентов и рекламу, цены, данные о потребителях и т. д.).
● Планировать и осуществлять согласованные с менеджером рекламные мероприятия в соответствии с бюджетами компании. Управлять бюджетом компании, для того чтобы максимизировать рекламную деятельность и выполнить план;
● Анализировать результаты промо-акций;
● Поддерживать долгосрочные выгодные отношения со всеми ключевыми клиентами в стране;
● Подготавливать ежемесячный отчет;
● Координировать программы обучения для команды продаж в Молдове;
● Выполнять другие обязанности, не упомянутые выше, но которые будут способствовать увеличению продаж и продвижению продукции компании.

Требования:
● Высшее экономическое или техническое образование;
● Опыт в продажах (считается плюсом опыт в маркетинге);
● Владение английском языком;
● Знания Microsoft Office (Excel) на уровне уверенного пользователя;
● Наличие водительских прав категория B.

Компания предлагает:
● Официальное трудоустройство;
● Социальный пакет;
● Расширение функций и полномочий;
● Карьерный рост, с возможностью перехода в головной офис;
● Профессиональный рост (обучение, тренинги);
● Наставничество, коучинг;

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: tv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: SM

Телефон для дополнительной информации: +373 60 422 844

Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут контактированы.
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: SM

Телефон для дополнительной информации: +373 60 422 844
09-10-2020
Менеджер телефонных продаж

з/п от 5000
Moltrend

О компании:
MolTrend - интернет магазин, продающий инновационные, трендовые товары. Мы инвестируем много сил и времени в разработку маркетинговых коммуникаций для каждого товара. Наша специализация - это продукция бытового назначения, товары для дома и семьи. Мы работаем по всей Молдове и продолжаем развиваться. MolTrend - это дружная команда профессионалов, которая усовершенствует свою работу каждый день.

Наша компания находится в поисках целеустремленных людей с развитыми коммуникативными способностями, на вакансию “Оператор в Call-Center”

Что входит в работу?
- Работа с постоянной и входящей клиентской базой;
- Информирование клиентов о новинках, скидках и предложениях;
- Обработка входящих заявок от клиентов;
- Предложение сопутствующих товаров;
Какие навыки необходимы?
- Владение русским и румынским языками;
- Обучаемость (Быстро усваивать новую информацию);
- Вежливость и грамотность в общении;
- Опыт в продажах будет преимуществом;
Что мы предлагаем?
- Первоначальное обучение, и поддержку в процессе;
- Фиксированная заработная плата +бонусы
- Гибкий график который можно совмещать с учебой или дополнительной работой;
- Оплачиваемый испытательный срок (1 месяц)
- Чай, кофе в доступе 24/7;
- Полный социальный пакет;
- Официальное трудоустройство;
- Удобное расположение офиса;

Резюме отправлять на почту hr@mail.moltrend.ru с пометкой «Менеджер телефонных продаж». Успей стать частью нашей команды!
Регион: Кишинёв
069864747(Полина)
09-10-2020
Менеджер телефонных продаж

з/п от 5000
Moltrend

О компании:
MolTrend - интернет магазин, продающий инновационные, трендовые товары. Мы инвестируем много сил и времени в разработку маркетинговых коммуникаций для каждого товара. Наша специализация - это продукция бытового назначения, товары для дома и семьи. Мы работаем по всей Молдове и продолжаем развиваться. MolTrend - это дружная команда профессионалов, которая усовершенствует свою работу каждый день.

Наша компания находится в поисках целеустремленных людей с развитыми коммуникативными способностями, на вакансию “Оператор в Call-Center”

Что входит в работу?
- Работа с постоянной и входящей клиентской базой;
- Информирование клиентов о новинках, скидках и предложениях;
- Обработка входящих заявок от клиентов;
- Предложение сопутствующих товаров;
Какие навыки необходимы?
- Владение русским и румынским языками;
- Обучаемость (Быстро усваивать новую информацию);
- Вежливость и грамотность в общении;
- Опыт в продажах будет преимуществом;
Что мы предлагаем?
- Первоначальное обучение, и поддержку в процессе;
- Фиксированная заработная плата +бонусы
- Гибкий график который можно совмещать с учебой или дополнительной работой;
- Оплачиваемый испытательный срок (1 месяц)
- Чай, кофе в доступе 24/7;
- Полный социальный пакет;
- Официальное трудоустройство;
- Удобное расположение офиса;

Резюме отправлять на почту hr@mail.moltrend.ru с пометкой «Менеджер телефонных продаж». Успей стать частью нашей команды!
Регион: Кишинёв
069864747(Полина)
08-10-2020
Agent Voiaj


HR-Consulting (search4staff.com)

Agent Voiaj

RESPONSABILIĂȚI:
● Comunicarea cu clienții din R.Moldova cît și din Romania;
● Preluarea solicitări;
● Procesarea solicitări;
● Procesarea rezervări;
● Înregistrarea solicitărilor în sistemul intern;
● Menținerea clienților existenți;

CERINȚE:
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj;
● Utilizator sigur PC (MS Office,Internet);
● Cunoașterea limbii de stat, ruse și engleze;
● Cunoașterea sistemelor de ticketing (Amadeus, Gabriel) va constitui un avantaj;
● Responsabilitate și deschidere spre experiențe noi;

CONDIȚII DE LUCRU:
● Deplasări de serviciu în Romania;
● Grafic de lucru flexibil;
● Contract de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată;
● Concediu aprobat în orice perioadă a anului;
● Training-uri, teambuilding-uri;
● Posibilitatea de promovare în cadrul companiei;
● Echipă tînără și motivată.

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.
07-10-2020
Consilier clienți – telefon


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Consilier clienți – telefon

RESPONSABILITĂȚI:
● Sună si dezvoltă portofoliul de clienti ;
● Oferă asistență telefonică clienților companiei în ce privește serviciile de care aceștia beneficiază, modalitatea de colaborare, produsele şi soluțiile companiei;
● Consiliază clienții din portofoliul alocat pentru achiziția de noi produse;
● Menține bune relații cu clienții companiei;
● Informează clienții despre condiții contractuale, stadiul comenzilor acestora, proiecte și oferte în derulare,etc;
● Oferă suport clienților, prin telefon, în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu societatea;
● Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții; dacă este cazul, direcționează apelurile către departamentele interesate;
● Realizează obiectivele de performanță, inclusiv cele pe proiecte;
● Fidelizează clienții prin acțiuni specifice stabilite de șefii ierarhici;
● Întocmește, completează și arhivează documente specifice colaborării cu clienții firmei;
● Completează, în soft-urile/aplicațiile companiei și bazele de date puse la dispoziție de aceasta, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
● Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.

Cerinte:
● Experiența în activitate de relaționare cu clienții, call center sau vânzări prin telefon (constituie un avantaj);
● Cunoasterea MS Office;
● Abilități de comunicare și de relaționare;
● Capacitate și dorință de a învăța lucruri noi;
● Capacitate bună de planificare și organizare a timpului și a sarcinilor de muncă:
● Orientare spre rezultat;
● Atitudine pozitivă;
● Responsabilitate, corectitudine, implicare si seriozitate;

Ce oferim:
● Mediul de lucru dinamic și plăcut în companie internațională;
● Salariu motivant;
● Grafic stabil de lucru de luni până vineri;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: pp70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CCT

Telefon de contact : 068503560

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: pp70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CCT

Telefon de contact : 068503560
07-10-2020
Manager vînzări auto


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager vînzări auto

Despre companie: Unul dintre cei mai importanți importatori auto din Moldova, specializat în import și vînzarea automobilelor rulate din Europa în Republica Moldova.

Responsabilități:
- Promovarea și vînzarea produselor companiei;
- Consultarea și menținerea relațiilor cu clienții (direct/ telefon);
- Realizarea și pregătirea documentelor de creditare;
- Atingerea obiectivelor de vînzări;

Cerințe:
- Experiență în domeniul comerțului/ vînzărilor;
- Cunoașterea limbii române, ruse;
- Permis de conducere (categoria B);
- Abilități de operare MS Office: Word, Excel, Photoshop (avantaj);
- Persoană organizată, responsabilă, comunicabilă;

Se oferă:
- Salariul fix + BONUSURI;
- Prînz gratuit;
- Perspective de creștere în carieră;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 8:00 – 18:00), Sîmbătă (9.00-16.00);
- Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul SMV în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul SMV în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
07-10-2020
Responsabil Vânzări (zona Chisinau)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său,Compania LaFarge, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Responsabil Vânzări (zona Chisinau)

Cerințe:
• Studii superioare (marketing / economie / comercial);
• Experiența minim 3 ani în vânzări;
• Vorbire fluentă în limbile Româna și Rusa, Engleza (este un avantaj);
• Abilitați excelente de comunicare, negociere, perseverența și persuasiune;
• Cunoașterea tehnicilor de vânzări asertive;
• Utilizator confident PC – MS Office;
• Permis și experiența de conducere a automobilului, categoria B

Responsabilități:
• Analiza și prospectarea potențialilor Clienți;
• Crearea și dezvoltarea bazei de date a Clienților;
• Efectuarea de cold-calling și vânzări active;
• Crearea de prezentări și oferte comerciale;
• Prezentarea serviciilor companiei către Client;
• Menținerea relației de încredere și buna colaborare cu Clienții;
• Negocierea și încheierea contractelor;
• Analiza și statistica vînzărilor.

Alte cerinte:
• Adaptare la un program de lucru flexibil, deplasări de serviciu;
• Orientare către client

Beneficii:
• Activitate într-o companie internațională cu grija față de angajații săi, inclusiv sub aspectul Sanătății și Securității în Muncă și dezvoltare profesională;
• Pachet social și salarial atractiv format din salariu de baza și bonusuri de performanță;
• Angajare oficială și posibilitate de dezvoltare profesională.

Cei interesați sunt rugați să aplice CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com . Detalii la telefon: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com . Detalii la telefon: 062101257
07-10-2020
Șef departament vînzări (servicii creditare)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Șef departament vînzări (servicii creditare)

Despre companie: Companie internațională, nebancară de creditare care oferă împrumuturi clienților din Moldova.

Responsabilități:
-Pregătirea ofertelor comerciale;
-Încheierea contractelor privind acordarea de împrumuturi clienților pentru achiziționarea de bunuri;
-Cercetarea pieței;
-Negocierea și stabilirea relațiilor noi de parteneriat (B2B);
-Efectuarea planului de vînzări;

Cerințe:
- Studii superioare Economice;
- Experiență de 2-3 ani în vînzări;
- Abilități de operare PC;
- Cunoașterea limbilor româna, rusa, engleza;
- Permis de conducere (categoria B);
- Abilități de comunicare, negociere, convingere;

Se oferă:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9.00 – 18:00);

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul SVD în subiect sau să apeleze la tel.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul SVD în subiect sau să apeleze la tel.: 062101257
07-10-2020
Agent Vânzări (produse pentru vinificație)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Agent Vânzări (produse pentru vinificație)

Despre companie: Dealer oficial în Republica Moldova al producătorilor europeni de utilaje agricole pentru vii/ livezi și a produselor oenologice.

Responsabilități:
• Identificarea clienților noi și colaborarea cu clienții existenți (B2B);
• Convorbiri telefonice cu clienții și/sau furnizorii. Prelucrarea solicitărilor parvenite;
• Pregătirea ofertelor comerciale și negocierea condițiilor contractuale;
• Suport și consultarea clienților;
• Introducerea/redactarea informațiilor în bazele de date.

Cerințe:
• Orientare spre rezultat;
• Cunoasterea limbilor română, rusă, engleza (avantaj);
• Studii superioare tehnologice (Industria alimentară);
• Experienţă în vânzări, negociere și comunicare;
• Disponibilitate la deplasări pe teritoriul țării și peste hotare;
• Permis de conducere categoria B;

Beneficii:
• Grafic de lucru 8.30-17.30, luni-vineri;
• Salariu motivant achitat la timp + bonusuri din vânzări;
• Automobil și telefon de serviciu;

Amplasare oficiu:
• la intrare în localitatea Magdacesti (lîngă restaurantul La Plopi)

Cei interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MOP.

Detalii la la nr. de telefon : 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MOP.

Detalii la la nr. de telefon : 062101257
07-10-2020
Agent vînzări (tehnica agricolă)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Agent vînzări (tehnica agricolă)

Despre companie: Dealer oficial în Republica Moldova al producătorilor europeni de utilaje agricole pentru vii/ livezi și a produselor oenologice.

Responsabilități:
• Identificarea clienților noi și colaborarea cu clienții existenți (B2B);
• Convorbiri telefonice cu clienții și/sau furnizorii. Prelucrarea solicitărilor parvenite;
• Pregătirea ofertelor comerciale și negocierea condițiilor contractuale;
• Suport și consultarea clienților;
• Introducerea/redactarea informațiilor în bazele de date.

Cerințe:
• Orientare spre rezultat;
• Cunoașterea limbilor română, rusă, engleza (avantaj);
• Studii superioare tehnologice;
• Experienţă în vânzări, negociere și comunicare;
• Permis de conducere categoria B;

Beneficii:
• Grafic de lucru 8.30 -17.30, luni-vineri;
• Salariu motivant achitat la timp + bonusuri din vânzări;
• Automobil și telefon de serviciu;

Amplasare oficiu:
• la intrare în localitatea Măgdăcești (lîngă restaurantul La Plopi)

Cei interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MOL .

Detalii la la nr. de telefon : 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MOL .

Detalii la la nr. de telefon : 062101257
07-10-2020
Manager vînzări B2B (servicii creditare)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager vînzări B2B (servicii creditare)

Responsabilități:
- Întocmirea și pregătirea ofertelor comerciale;
- Căutarea activă și atragerea noilor clienți (B2B);
- Negocierea și stabilirea relațiilor noi de parteneriat;
- Efectuarea planului de vînzări;
- Administrarea bazei de date a clienților;

Cerințe:
- Studii superioare Economice;
- Experiență minim 1 an în vînzări;
- Abilități de operare PC;
- Cunoașterea limbilor româna, rusa, engleza;
- Permis de conducere categoria B;
- Responsabilitate, seriozitate, receptivitate, onestitate;

Se oferă:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9.00 – 18:00);

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager vînzări B2B (servicii creditare)

Responsabilități:
- Întocmirea și pregătirea ofertelor comerciale;
- Căutarea activă și atragerea noilor clienți (B2B);
- Negocierea și stabilirea relațiilor noi de parteneriat;
- Efectuarea planului de vînzări;
- Administrarea bazei de date a clienților;

Cerințe:
- Studii superioare Economice;
- Experiență minim 1 an în vînzări;
- Abilități de operare PC;
- Cunoașterea limbilor româna, rusa, engleza;
- Permis de conducere categoria B;
- Responsabilitate, seriozitate, receptivitate, onestitate;

Se oferă:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9.00 – 18:00);

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MVC în subiect sau să apeleze la mob: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul MVC în subiect sau să apeleze la mob: 062101257
07-10-2020
Șef department vînzări (produse cosmetice)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Șef department vînzări (produse cosmetice)

Despre companie: Distribuitor al produselor farmaceutice, parafarmaceutice și cosmetice, un partener de încredere, fiind deschiși pentru noi contacte și relații de afaceri.

Responsabilități:
• Coordonarea departamentului de vînzări și efectuarea planului de vînzări;
• Dezvoltarea noilor clienți și control asupra celor existenți, dezvoltarea teritorială;
• Măsurarea indicatorilor de vînzări,analiza, raportare;
• Implementarea măsurilor pentru creșterea vînzărilor;
• Participarea la selecția personalului, formarea și dezvoltarea angajaților;
• Gestionarea creanțelor.

Cerințe:
• Cunoașterea limbilor română, rusă;
• Studii superioare;
• Experienţă în vânzări (minim 2 ani);
• Permis de conducere categoria B;
• Utilizator PC (Excel, 1C);

Beneficii:
• Grafic de lucru 9.00 -18.00, luni-vineri;
• Salariu fix motivant + bonusuri din vânzări;
• Automobil și telefon de serviciu;
• Oportunitate pentru dezvoltarea carierei;

Cei interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul FAM .

Detalii la nr. de telefon: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; indicând codul FAM .

Detalii la nr. de telefon: 062101257
07-10-2020
Менеджер телефонных продаж

з/п от 5000
Moltrend

О компании:
MolTrend - интернет магазин, продающий инновационные, трендовые товары. Мы инвестируем много сил и времени в разработку маркетинговых коммуникаций для каждого товара. Наша специализация - это продукция бытового назначения, товары для дома и семьи. Мы работаем по всей Молдове и продолжаем развиваться. MolTrend - это дружная команда профессионалов, которая усовершенствует свою работу каждый день.

Наша компания находится в поисках целеустремленных людей с развитыми коммуникативными способностями, на вакансию “Оператор в Call-Center”

Что входит в работу?
- Работа с постоянной и входящей клиентской базой;
- Информирование клиентов о новинках, скидках и предложениях;
- Обработка входящих заявок от клиентов;
- Предложение сопутствующих товаров;
Какие навыки необходимы?
- Владение русским и румынским языками;
- Обучаемость (Быстро усваивать новую информацию);
- Вежливость и грамотность в общении;
- Опыт в продажах будет преимуществом;
Что мы предлагаем?
- Первоначальное обучение, и поддержку в процессе;
- Фиксированная заработная плата +бонусы
- Гибкий график который можно совмещать с учебой или дополнительной работой;
- Оплачиваемый испытательный срок (1 месяц)
- Чай, кофе в доступе 24/7;
- Полный социальный пакет;
- Официальное трудоустройство;
- Удобное расположение офиса;

Резюме отправлять на почту hr@mail.moltrend.ru с пометкой «Менеджер телефонных продаж». Успей стать частью нашей команды!
Регион: Кишинёв
069864747(Полина) hr@mail.moltrend.ru
07-10-2020

1  2  3  4  5  6  [7] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)