RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гилецкий Максим Степанович (19)

Мазур Артур Викторович (29)


Țaralunga Evelina (24)

Motuzoc Serghei  (30)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Contabil


Customagic

Sarcini de bază:
- Contabilizarea facturilor fiscale privind serviciile și materialele procurate;
- Contabilizarea mijloace fixe, materialelor;
- Contabilizarea produselor petroliere;
- Calculul foilor de parcurs;

Cerințe:
- Studii superioare-Contabilitate;
- Cunoașterea programului 1C 8.3, excel, word;
- Gândire analitică;
- Cunoașterea limbii romane și ruse;

Grafic de muncă L-V - 09:00 -18:00
Регион: Кишинёв

customagic-hr@mail.ru
05-12-2019
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
• Studii superioare economice;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilităţi de organizare;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.

Responsabilităţi:
• Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
• Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadararea acestora in una din categoriile de risc;
• Intocmirea formularului de analiza de risc;
• Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
• Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
05-12-2019
Contabil Sef/ Главный бухгалтер Combinatul de carne din Bulboaca

з/п Negociabil
Customagic

Responsabilități:
1. Organizarea, verificarea și îndeplinirea corectă a rapoartelor contabile;
2. Evidența și verificarea documentației contabile;
3. Elaborarea și prezentarea rapoartelor;
4. Organizarea și asigurarea menținerii continuă a contabilității;
5. Controlul înregistrării operațiunilor economico-financiare ale întreprinderii;

Cerințe:
- Studii superioare în domeniul contabilității;
- Abilității bune în utilizarea PC și cunoștințe avansate a softului specializat (1Cv 7,8 Excel, etc);

Calități:
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate în relațiile interpersonale de serviciu;
- Spirit analitic, atenție la detalii, acuratețe și transparență;
- Responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă;
vă oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Transport din partea companiei;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporate;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
03-12-2019
Contabil

з/п Negociabil
Customagic

Sarcini de bază:
- Contabilizarea facturilor fiscale privind serviciile și materialele procurate;
- Contabilizarea mijloace fixe, materialelor;
- Contabilizarea produselor petroliere;
- Calculul foilor de parcurs;

Cerințe:
- Studii superioare-Contabilitate;
- Cunoașterea programului 1C 8.3, excel, word;
- Gândire analitică;
- Cunoașterea limbii romane și ruse;

Grafic de muncă L-V - 09:00 -18:00
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
03-12-2019
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL


Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
• Studii superioare economice;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilităţi de organizare;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.

Responsabilităţi:
• Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
• Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadararea acestora in una din categoriile de risc;
• Intocmirea formularului de analiza de risc;
• Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
• Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
02-12-2019
Contabil Junior (program flexibil)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Junior (program flexibil)

Responsabilități:
- Recepționarea și verificarea facturilor primite de la furnizori în conformitate cu legislația locală;
- Menține evidența sumelor de facturat și a facturilor emise de către furnizori;
- Transmiterea facturilor în vederea obținerii aprobărilor necesare;
- Verifică aprobarea facturilor transmise astfel încât acestea să fie înregistrate la timp în programul de contabilitate;
- Pregătirea actelor de verificare între companii și colaboratori;
- Emiterea facturilor fiscale sau de expediție în cazurile eliberării de premii obținute în urma unor competiții organizate de companie sau altor situații stipulate de legislație;
- Pregătirea actelor pentru îcasarea materialelor și a actelor pentru darea în exploatare a obiectelor de mică valoare și scurta durată și înregistrarea în programul de contabilitate;
- Menține legătura cu persoanele din alte departamente privind situația facturilor nesosite până la finalul unei luni;

Cerințe:
- Studii economice; Constituie un avantaj studiile în domeniul financiar contabil
- Nivel mediu de cunoștințe Microsoft Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook);
- Vorbitor de limba engleză (scris și vorbit);
- Abilități de comunicare interpersonală;
- Persoană organizată, atentă la detalii;
- Spirit de echipă.

Se oferă:
- Angajare Oficială;
- Colectiv tânăr și prietenos;
- Experiența în cadrul unei companii internationale.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com
27-11-2019
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
• Studii superioare economice;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilităţi de organizare;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.

Responsabilităţi:
• Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
• Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadararea acestora in una din categoriile de risc;
• Intocmirea formularului de analiza de risc;
• Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
• Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
27-11-2019
Contabil Junior (program flexibil)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Junior (program flexibil)

Responsabilități:
- Recepționarea și verificarea facturilor primite de la furnizori în conformitate cu legislația locală;
- Menține evidența sumelor de facturat și a facturilor emise de către furnizori;
- Transmiterea facturilor în vederea obținerii aprobărilor necesare;
- Verifică aprobarea facturilor transmise astfel încât acestea să fie înregistrate la timp în programul de contabilitate;
- Pregătirea actelor de verificare între companii și colaboratori;
- Emiterea facturilor fiscale sau de expediție în cazurile eliberării de premii obținute în urma unor competiții organizate de companie sau altor situații stipulate de legislație;
- Pregătirea actelor pentru îcasarea materialelor și a actelor pentru darea în exploatare a obiectelor de mică valoare și scurta durată și înregistrarea în programul de contabilitate;
- Menține legătura cu persoanele din alte departamente privind situația facturilor nesosite până la finalul unei luni;

Cerințe:
- Studii economice; Constituie un avantaj studiile în domeniul financiar contabil
- Nivel mediu de cunoștințe Microsoft Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook);
- Vorbitor de limba engleză (scris și vorbit);
- Abilități de comunicare interpersonală;
- Persoană organizată, atentă la detalii;
- Spirit de echipă.

Se oferă:
- Angajare Oficială;
- Colectiv tânăr și prietenos;
- Experiența în cadrul unei companii internationale.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com
25-11-2019
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:

ANALIST LEASING
Cerinţe:
• Studii superioare economice;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilităţi de organizare;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.

Responsabilităţi:
• Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
• Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadararea acestora in una din categoriile de risc;
• Intocmirea formularului de analiza de risc;
• Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
• Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
25-11-2019
Главный бухгалтер


SBC-HR

Главный бухгалтер


Команда SBC-HR готова тебе предложить работу и профессиональное развитие в Международной косметической компании. Наш клиент – компания, специализирующаяся на разработке, производстве и продаже средств по уходу за кожей, средств личной гигиены, парфюмерии и декоративной косметики, продукции здорового питания.

 

Мы готовы предложить:

- График работы: пн-пт, с 9:00 до 18:00
- Уровень З/П – от 18 000 MDL (Нетто)

- Офис в центре города

- Предоставление компенсаций расходов на питание

- Возможность построить карьеру в Международной компании

 

Функции должности:

- Полная организация и контроль бухгалтерского и налогового учета

- Полный учет заработной платы, контроль кадрового учета

- Контроль затрат, контроль платежных обязательств, контроль финансовой дисциплины

- Расчет налогов

- Подготовка локальной финансовой и налоговой отчетности, а также региональной отчетности

- Активное участие в составлении бюджета и контроль его соблюдения в течение года

 

Требования компании:

- Высшее экономическое образование

- Опыт работы главным бухгалтером от 5 лет и выше

- Знание локального бухгалтерского, налогового и трудового законодательства
- Знание и практический опыт применения языков: румынский, русский

 

Высылайте своё резюме на адрес: job@sbc-hr.md

Звоните: +373 68695904

Регион: Кишинёв

25-11-2019
РАБОТА!

з/п 8000
Ksenia

РАБОТА! НЕ ЛОХОТРОН!
Вы ищете работу на дому, без обмана, вложений и продаж? Тогда мое предложение для Вас! Что нужно делать? Размещение информации, обьявления, соц. сети. Не нужно никуда бегать и приставать к незнакомым людям на улицах. Без вложений. Без продаж. Рисков нет. Официальный доход каждые три недели. Пенсионные отчисления. Обучение он-лайн бесплатно. Вы можете попробовать, если не понравится, выйти можно в любой момент без каких-либо обязательств! Не халява, работать нужно! Деньги просто так из монитора падать не будут) но при активной работе, без материальных вложений, Вы построите собственный онлайн-бизнес, который будет приносить постоянный пассивный доход Вам и Вашим детям! Заявки принимаются на почту sunny.cell@mail.ru
Вы ищете работу на дому, интереснуюб без обмана и вложений ? Тогда мое предложение для Вас! Длэ этого вы пройдёте, обучение он-лайн бесплатно. Вы можете попробовать, если не понравится, выйти можно в любой момент без каких-либо обязательств! Не халява, работать нужно! Деньги просто так из монитора падать не будут) но при активной работе, без материальных вложений, Вы построите собственный онлайн-бизнес с Известной компанией, который будет приносить постоянный пассивный доход Вам и Вашим детям! Заявки принимаются на почту
skrukovskaia@list.ru
Регион: Кишинёв
skrukovskaia@list.ru
24-11-2019
Contabil


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, companie ce oferă Servicii de Asistență Fiscală și Contabilitate, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil

Responsabilități:
• Formarea/Prelucrarea documentelor primare;
• Lucrul cu facturile fiscale;
• Evidența operațiunilor bancare;
• Operațiuni de import;
• Verificarea decontărilor cu contragenții;
• Alte sarcini specificate de contabilul-șef;

Cerințe:
• Studii superioare Contabile/Economice finisate;
• Experiență într-un post similar;
• Fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
• Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1:C (7 sau 8))
• Capacități foarte bune de organizare;
• Responsabilitate;
• Seriozitate, punctualitate, onestitate, receptivitate;
• Bune abilități de comunicare.

Beneficii:
• Angajare oficială;
• Experiență de lucru într-o companie internațională;
• Salariu motivant ;
• Condiții perfecte într-o echipă tânără și energică;

Grafic: Full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Cei interesați rugăm să ne transmiteți CV la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant Ctt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant Ctt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
19-11-2019
Contabil Junior (program flexibil)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Junior (program flexibil)

Responsabilități:
- Recepționarea și verificarea facturilor primite de la furnizori în conformitate cu legislația locală;
- Menține evidența sumelor de facturat și a facturilor emise de către furnizori;
- Transmiterea facturilor în vederea obținerii aprobărilor necesare;
- Verifică aprobarea facturilor transmise astfel încât acestea să fie înregistrate la timp în programul de contabilitate;
- Pregătirea actelor de verificare între companii și colaboratori;
- Emiterea facturilor fiscale sau de expediție în cazurile eliberării de premii obținute în urma unor competiții organizate de companie sau altor situații stipulate de legislație;
- Pregătirea actelor pentru îcasarea materialelor și a actelor pentru darea în exploatare a obiectelor de mică valoare și scurta durată și înregistrarea în programul de contabilitate;
- Menține legătura cu persoanele din alte departamente privind situația facturilor nesosite până la finalul unei luni;

Cerințe:
- Studii economice; Constituie un avantaj studiile în domeniul financiar contabil
- Nivel mediu de cunoștințe Microsoft Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook);
- Vorbitor de limba engleză (scris și vorbit);
- Abilități de comunicare interpersonală;
- Persoană organizată, atentă la detalii;
- Spirit de echipă.

Se oferă:
- Angajare Oficială;
- Colectiv tânăr și prietenos;
- Experiența în cadrul unei companii internationale.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com
19-11-2019
Contabil Șef


HR-Consulting (search4staff.com)

Organizație de Creditare Nebancară din Republica Moldova cu cel mai înalt nivel de clientizare este în căutare de:

Contabil Șef

Responsabilități:
● Asigurarea organizării corecte a evidenței contabile în conformitate cu prevederile Legii contabilității și altor acte normative ce reglementează domeniu;
● Organizarea și tinerea evidentei contabile și a activității economico-financiare a companiei;
● Verificarea înregistrării operațiunilor economice în evidenta contabila;
● Elaborează și prezintă rapoartele și declarațiile fiscale, statistice, CNPF.

Cerințe:
● Experiență în domeniu – de la 4 ani în calitate de Contabil Șef în bancă sau companii de microfinanțare;
● Experiență solidă în asigurarea controlului asupra utilizării corecte și cu economie a mijloacelor financiare, organizarea și asigurarea ținerii continuă a contabilității, întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare trimestriale și anuale.

Compania oferă:
● Compania oferă:
● Training-uri în diferite țări;
● Teambuilding-uri;
● Echipă dinamică;
● Salarizare motivantă;
● Grafic de lucru full-time: 09:00 - 18:00, 5 zile pe săptămână.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: C-S

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: C-S

Telefon de contact : 060102909
18-11-2019
Contabil


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, companie ce oferă Servicii de Asistență Fiscală și Contabilitate, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil

Responsabilități:
• Formarea/Prelucrarea documentelor primare;
• Lucrul cu facturile fiscale;
• Evidența operațiunilor bancare;
• Operațiuni de import;
• Verificarea decontărilor cu contragenții;
• Alte sarcini specificate de contabilul-șef;

Cerințe:
• Studii superioare Contabile/Economice finisate;
• Experiență într-un post similar;
• Fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
• Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1:C (7 sau 8))
• Capacități foarte bune de organizare;
• Responsabilitate;
• Seriozitate, punctualitate, onestitate, receptivitate;
• Bune abilități de comunicare.

Beneficii:
• Angajare oficială;
• Experiență de lucru într-o companie internațională;
• Salariu motivant ;
• Condiții perfecte într-o echipă tânără și energică;

Grafic: Full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Cei interesați rugăm să ne transmiteți CV la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant Ctt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant Ctt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
18-11-2019
Contabil Sef/ Главный бухгалтер Combinatul de carne din Bulboaca


Contabil Sef/ Главный бухгалтер Combinatul de carne din Bulboaca
Responsabilități:
1. Organizarea, verificarea și îndeplinirea corectă a rapoartelor contabile;
2. Evidența și verificarea documentației contabile;
3. Elaborarea și prezentarea rapoartelor;
4. Organizarea și asigurarea menținerii continuă a contabilității;
5. Controlul înregistrării operațiunilor economico-financiare ale întreprinderii;

Cerințe:
- Studii superioare în domeniul contabilității;
- Abilității bune în utilizarea PC și cunoștințe avansate a softului specializat (1Cv 7,8 Excel, etc);

Calități:
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate în relațiile interpersonale de serviciu;
- Spirit analitic, atenție la detalii, acuratețe și transparență;
- Responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă;
vă oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Transport din partea companiei;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporate;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
18-11-2019

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)