RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гуцан Евгений (35)

Николай Крылов (19)

Таралеш Иван Петрович (37)

Ursachii Natalia (27)

Belous Aliona 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

contabil incepator/ начинающий бухгалтер

з/п 2500-3000
s.a.

Требуется начинающий бухгалтер , з/пл 2500-3000 лей, (08.00-17.00), сектор Рышкановка.

Тел : 068652141 / 022-32-94-90

• Angajăm contabil începător cu salariul 2500-3000 lei . (08.00-17.00)
• sectorul Riscanovca

Tel : 068652141 / 022-32-94-90
Регион: Кишинёв
022-32-9489

069403311
23-10-2019
Contabil


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:
Contabil

Oferim:
Salariu decent;
Asigurare medicală facultativă;
Al 13-lea salariu s-au bonus anual;
Prînz gratuit din contul companiei;
Acces gratuit în sala de sport a companiei;
Pachet social;
Acces gratuit la traininguri de dezvoltare în cadrul ,,Academiei EFES”;
Jobul perfect pentru dezvoltarea carierei într-o companie internațională.
.
Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare, contabilitate;
Experienţă de lucru în poziție de contabil nu mai puţin de 2 ani;
Capacitate de analiză şi control;
Cunoștinte în domeniul evidentei contabile;
Grad înalt de responsabilitate si confidentialitate;
Spirit analitic şi capacitate de organizare;
Onestitate, corectitudine;
Lucru în echipă;
Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză;
Operare PC (Windows, MS Office, programe de contabilitate).

Responsabilităţi:
Contabilitatea decontărilor cu furnizorii și clienții;
Contabilitate pe sectoare de evidenţă;
Pregătirea centralizatoarelor de date, rapoarte lunare;
Evidența și eliberarea facturilor.

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
T-office: 022 885 219
M: 068499864
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
T-office: 022 885 219
23-10-2019
Contabil salarizare


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:
Contabil salarizare

Oferim:
Salariu atractiv, plus salariu 13 la finele anului,
Telefon mobil cu abonament lunar achitat;
Asigurare medicală facultativă;
Prînz gratuit din contul companiei;
Acces gratuit la sala de sport a companiei;
Program de training și dezvoltare personală.

Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare, contabilitate;
Cunoștințe solide și aplicate practic de salarizare și administrare de personal, experiență cel puțin 2 ani,
Cunoașterea legislației muncii și fiscale;
Utilizator avansat MS Office (Word, Excel), cunoașterea programelor de contabilitate;
Cunoaşterea limbilor română, engleză și rusă.

Responsabilităţi:
Contabilitatea decontărilor cu personalul, calcul salariu, bonusuri, prime, concedii etc.;
Întocmirea rapoarte lunare, trimestriale și anuale prezentate instanțelor;
Întocmirea și prezentarea rapoartelor solicitate ad-hoc de către conducere;
Oferirea consultanței colegilor în probleme de salarizare și aspecte legate de legislația muncii cât și a procedurilor interne de lucru.

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
T-office: 022 885 219

Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
T-office: 022 885 219
23-10-2019
Contabil Șef


HR-Consulting (search4staff.com

Organizație de Creditare Nebancară din Republica Moldova cu cel mai înalt nivel de clientizare este în căutare de:

Contabil Șef

Responsabilități:
● Asigurarea organizării corecte a evidenței contabile în conformitate cu prevederile Legii contabilității și altor acte normative ce reglementează domeniu;
● Organizarea și tinerea evidentei contabile și a activității economico-financiare a companiei;
● Verificarea înregistrării operațiunilor economice în evidenta contabila;
● Elaborează și prezintă rapoartele și declarațiile fiscale, statistice, CNPF.

Cerințe:
● Experiență în domeniu – de la 4 ani în calitate de Contabil Șef în bancă sau companii de microfinanțare;
● Experiență solidă în asigurarea controlului asupra utilizării corecte și cu economie a mijloacelor financiare, organizarea și asigurarea ținerii continuă a contabilității, întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare trimestriale și anuale.

Compania oferă:
● Compania oferă:
● Training-uri în diferite țări;
● Teambuilding-uri;
● Echipă dinamică;
● Salarizare motivantă;
● Grafic de lucru full-time: 09:00 - 18:00, 5 zile pe săptămână.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: C-S

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: C-S

Telefon de contact : 060102909
22-10-2019
Junior Contabil


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, companie ce oferă Servicii de Asistență Fiscală și Contabilitate, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Junior Contabil

Responsabilități:
• Formarea/Prelucrarea documentelor primare;
• Lucrul cu facturile fiscale;
• Asistență Contabilului;

Cerințe:
• Studii superioare Contabile/Economice finisate sau în curs;
• Fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
• Dorință de studiere a programului 1:C (7 sau 8);
• Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel, PowerPoint);
• Capacități foarte bune de organizare;
• Responsabilitate;
• Seriozitate, punctualitate, onestitate, receptivitate;

Beneficii:
• Angajare oficială;
• Posibilitatea de a învăța de la cei mai buni specialiști!!!
• Experiență de lucru într-o companie internațională;
• Salariu motivant și oportunitatea unui bun start în cariera de Contabil;
• Condiții perfecte într-o echipă tânără și energică;

Grafic: Full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Cei interesați rugăm să ne transmiteți CV la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant CJtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant CJtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
22-10-2019
Contabil


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, companie ce oferă Servicii de Asistență Fiscală și Contabilitate, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil

Responsabilități:
• Formarea/Prelucrarea documentelor primare;
• Lucrul cu facturile fiscale;
• Evidența operațiunilor bancare;
• Operațiuni de import;
• Verificarea decontărilor cu contragenții;
• Alte sarcini specificate de contabilul-șef;

Cerințe:
• Studii superioare Contabile/Economice finisate;
• Experiență într-un post similar;
• Fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
• Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1:C (7 sau 8))
• Capacități foarte bune de organizare;
• Responsabilitate;
• Seriozitate, punctualitate, onestitate, receptivitate;
• Bune abilități de comunicare.

Beneficii:
• Angajare oficială;
• Experiență de lucru într-o companie internațională;
• Salariu motivant ;
• Condiții perfecte într-o echipă tânără și energică;

Grafic: Full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Cei interesați rugăm să ne transmiteți CV la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant Ctt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant Ctt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
22-10-2019
operator/оператор

з/п 3500-4000
s.a.

• Требуется оператор, з/пл 3500-4000 лей, (08.00-17.00), сектор Рышкановка.

Тел : 068652141 / 022-32-94-90

• Angajăm operator cu salariul 3500-4000 lei . (08.00-17.00)
• sectorul Riscanovca

Tel : 068652141 / 022-32-94-90
Регион: Кишинёв
Tel : 068652141 / 022-32-94-90
22-10-2019
contabil incepator/ начинающий бухгалтер

з/п 2500-3000
s.a.

Требуется начинающий бухгалтер , з/пл 2500-3000 лей, (08.00-17.00), сектор Рышкановка.

Тел : 068652141 / 022-32-94-90

• Angajăm contabil începător cu salariul 2500-3000 lei . (08.00-17.00)
• sectorul Riscanovca

Tel : 068652141 / 022-32-94-90

Регион: Кишинёв
069403311

022-329489
22-10-2019
Contabil Junior (program flexibil)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Junior (program flexibil)

Responsabilități:
- Recepționarea și verificarea facturilor primite de la furnizori în conformitate cu legislația locală;
- Menține evidența sumelor de facturat și a facturilor emise de către furnizori;
- Transmiterea facturilor în vederea obținerii aprobărilor necesare;
- Verifică aprobarea facturilor transmise astfel încât acestea să fie înregistrate la timp în programul de contabilitate;
- Pregătirea actelor de verificare între companii și colaboratori;
- Emiterea facturilor fiscale sau de expediție în cazurile eliberării de premii obținute în urma unor competiții organizate de companie sau altor situații stipulate de legislație;
- Pregătirea actelor pentru îcasarea materialelor și a actelor pentru darea în exploatare a obiectelor de mică valoare și scurta durată și înregistrarea în programul de contabilitate;
- Menține legătura cu persoanele din alte departamente privind situația facturilor nesosite până la finalul unei luni;

Cerințe:
- Studii economice; Constituie un avantaj studiile în domeniul financiar contabil
- Nivel mediu de cunoștințe Microsoft Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook);
- Vorbitor de limba engleză (scris și vorbit);
- Abilități de comunicare interpersonală;
- Persoană organizată, atentă la detalii;
- Spirit de echipă.

Se oferă:
- Angajare Oficială;
- Colectiv tânăr și prietenos;
- Experiența în cadrul unei companii internationale.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com
21-10-2019
МЕНЕДЖЕР ПО КАДРАМ

з/п 8000
ZIRKA

МЕНЕДЖЕР ПО КАДРАМ (УДАЛЕННО)
Требуются активные люди для работы менеджером в сети удаленно. График работы свободный, в удобное для вас время. Требования: 1. Уверенный пользователь ПК, Интернет. 2. Знание программ Excel (начальная стадия), Word. 3. Грамотная письменная и устная речь. 4. Наличие постоянного интернета. 5. Трудолюбие и желание зарабатывать. Обязанности: 1. Построение базы данных постоянных потребителей. 2. Ведение проектов по оптимизации продаж. 3. Поддержка, развитие и вывод проекта по оптимизации продаж на рентабельность. 4. Работа с электронными письмами ( получение, отправление - материалы, шаблоны предоставляются, как работать научим). 5. Создание потока людей + регистрация на официальном сайте компании. 6. В последующем, сопровождение и обучение новых менеджеров. Гарантии: 1. Официальное оформление . 2. Отчисления в Налоговую и Пенсионный Фонд. 3. Своевременная заработная плата через банк на пластиковую карту. 4. Карьерный рост - 100% при усиленной работе. 5 Бесплатное обучение, инструменты, материалы для работы предоставляются персонально каждому. Все подробности на электронную почту. skrukovskaia@bk.ru
Регион: Кишинёв
skrukovskaia@bk.ru
21-10-2019
Бухгалтер-кассир / contabil-casier

з/п 5000-7500 лей
Atico Plus SRL

Профиль деятельности: импорт стройматериалов, торговля.
График работы: Пн-Пт: 08.30-17.30, Сб: 08.30-14.00

Требования к кандидату:
- знание русского и государственного языков;
- знание 1С, пакета MS-Office (Word, Excel, Outlook), общая компьютерная грамотность
- образование средне-специальное;
- опыт работы;
- честность, трудолюбие, коммуникабельность, ответственность;

Обязанности:
- Обработка, выставление и контроль накладных;
- Прием и проверка бухгалтерских документов;
- Учет денежных операций (касса);
- Учет розничного товарооборота;
- Подготовка и сдача отчетности.

Компания обеспечивает:
- достойный уровень заработной платы;
- социальный пакет;
- полный рабочий день;

При наличии CV отправлять на: locvacant@tn.md
Регион: Кишинёв
tel.: 079-378-787, 022-922-282
e-mail: locvacant@tn.md
21-10-2019
МЕНЕДЖЕР ПО ПРОДАЖАМ

з/п 7500
Sever

Обязанности:
-Консультирование покупателей по всему ассортименту, продажи
-Помощь в выборе
-Поиск новых покупателей
-Соблюдение корпоративных стандартов обслуживания
Требования:
-Образование средне-специальное, высшее
-Опыт работы в торговле приветствуется как продавец, старший продавец, возможны кандидаты без опыта работы в торговле
- Доброжелательность, грамотная речь, активность, желание развиваться
- Трудолюбие и нацеленность на результат
Условия:
- График работы: свободный (от 3-4 часов в день)
- Обучение в процессе работы за счет Компании, действующая система наставничества, тренинги
-Предусмотрены карьерный рост и профессиональное развитие внутри Компании
Набор через скайп-собеседование.Запись на собеседование по почту: krukovskaya1974@list.ru
Регион: Кишинёв
krukovskaya1974@list.ru
21-10-2019
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1C

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
21-10-2019
Бухгалтер-оператор

з/п 6000
Viocris-Impex

Компания объявляет конкурс на вакантную должность: Оператор – бухгалтер на Рышкановке
Требования к кандидатам:
- образование: высшее / среднее специальное (бухгалтерский учет, экономика, финансы)
- уверенное владение ПК (Microsoft Office), знание программы 1С 8 обязательно - знание первичной бухгалтерии
- опыт работы приветствуется
- знание государственного и русского языков
- умение работать в команде
- желание развиваться
Личные качества:
- аналитический склад ума
- умение работать с большим объемом информации
- высокий уровень ответственности, исполнительность, аккуратность
- стрессоустойчивость
- коммуникабельность
График работы:
Понедельник – Пятница с 08-00 до 17-00
Регион: Кишинёв
069253085 Ecaterina
21-10-2019
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:

ANALIST LEASING
Cerinţe:
• Studii superioare economice;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilităţi de organizare;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.

Responsabilităţi:
• Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
• Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadararea acestora in una din categoriile de risc;
• Intocmirea formularului de analiza de risc;
• Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
• Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
21-10-2019
Asistent Client Cervice


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail hr@btleasing.md .
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
21-10-2019
Contabil incepator/ начинающий бухгалтер

з/п 2500-3000
s.a.

Требуется начинающий бухгалтер , з/пл 2500-3000 лей, (08.00-17.00), сектор Рышкановка.

Тел : 068652141 / 022-32-94-90


• Angajăm contabil începător cu salariul 2500-3000 lei . (08.00-17.00)
• sectorul Riscanovca

Tel : 068652141 / 022-32-94-90
Регион: Кишинёв
069403311

022329489
21-10-2019
operator/оператор

з/п 3500-4000
s.a.

• Требуется оператор, з/пл 3500-4000 лей, (08.00-17.00), сектор Рышкановка.

Тел : 068652141 / 022-32-94-90


• Angajăm operator cu salariul 3500-4000 lei . (08.00-17.00)
• sectorul Riscanovca

Tel : 068652141 / 022-32-94-90
Регион: Кишинёв
• Требуется оператор, з/пл 3500-4000 лей, (08.00-17.00), сектор Рышкановка.

Тел : 068652141 / 022-32-94-90


• Angajăm operator cu salariul 3500-4000 lei . (08.00-17.00)
• sectorul Riscanovca

Tel : 068652141 / 022-32-94-90
21-10-2019
operator/оператор

з/п 3500-4000
s.a.

• Требуется оператор, з/пл 3500-4000 лей, (08.00-17.00), сектор Рышкановка.

Тел : 068652141 / 022-32-94-90


• Angajăm operator cu salariul 3500-4000 lei . (08.00-17.00)
• sectorul Riscanovca

Tel : 068652141 / 022-32-94-90
Регион: Кишинёв
• Требуется оператор, з/пл 3500-4000 лей, (08.00-17.00), сектор Рышкановка.

Тел : 068652141 / 022-32-94-90


• Angajăm operator cu salariul 3500-4000 lei . (08.00-17.00)
• sectorul Riscanovca

Tel : 068652141 / 022-32-94-90
21-10-2019
Главный бухгалтер


SBC-HR

Главный бухгалтер


Команда SBC-HR готова тебе предложить работу и профессиональное развитие в Международной косметической компании. Наш клиент – компания, специализирующаяся на разработке, производстве и продаже средств по уходу за кожей, средств личной гигиены, парфюмерии и декоративной косметики, продукции здорового питания.

 

Мы готовы предложить:

- График работы: пн-пт, с 9:00 до 18:00
- Уровень З/П – от 18 000 MDL (Нетто)

- Офис в центре города

- Предоставление компенсаций расходов на питание

- Возможность построить карьеру в Международной компании

 

Функции должности:

- Полная организация и контроль бухгалтерского и налогового учета

- Полный учет заработной платы, контроль кадрового учета

- Контроль затрат, контроль платежных обязательств, контроль финансовой дисциплины

- Расчет налогов

- Подготовка локальной финансовой и налоговой отчетности, а также региональной отчетности

- Активное участие в составлении бюджета и контроль его соблюдения в течение года

 

Требования компании:

- Высшее экономическое образование

- Опыт работы главным бухгалтером от 5 лет и выше

- Знание локального бухгалтерского, налогового и трудового законодательства
- Знание и практический опыт применения языков: румынский, русский

 

Высылайте своё резюме на адрес: job@sbc-hr.md

Звоните: +373 68695904

Регион: Кишинёв

21-10-2019

[1]  2  3  4 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)