RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 







Livitchi olga (26)

Ермиклиян Юрий Александрович (25)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Consultant al casei de amanet or. Bălți – 5000 lei + % din vînzări

з/п 5000 lei
Lombard Blago Group SRL

Consultant al casei de amanet or. Bălți – 5000 lei + % din vînzări

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul creditării sau vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, eliberara creditelor sub gaj, conform cerințelor stabilite;
- Primirea și evaluarea aurului și tehnicii;
- Lucrul cu programul 1 C;
- Formarea documentelor necesare și pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă.
Compania oferă:
- Orar de lucru flexibil (o săptămînă peste o săptămînă);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutish.m@lombardblago.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.
Регион: Кишинёв
iutish.m@lombardblago.md
19-10-2017
Consultant al casei de amanet or. Nisporeni – 5000 lei + % din vînzări

з/п 5000 lei
Lombard Blago Group SRL

Consultant al casei de amanet or. Nisporeni – 5000 lei + % din vînzări

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul creditării sau vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, eliberara creditelor sub gaj, conform cerințelor stabilite;
- Primirea și evaluarea aurului și tehnicii;
- Lucrul cu programul 1 C;
- Formarea documentelor necesare și pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă.
Compania oferă:
- Orar de lucru flexibil (o săptămînă peste o săptămînă);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutish.m@lombardblago.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.
Регион: Кишинёв
iutish.m@lombardblago.md
19-10-2017
Consultant al casei de amanet or. Edinet – 5000 lei + % din vînzări

з/п 5000 lei
Lombard Blago Group SRL

Consultant al casei de amanet or. Edinet – 5000 lei + % din vînzări

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul creditării sau vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, eliberara creditelor sub gaj, conform cerințelor stabilite;
- Primirea și evaluarea aurului și tehnicii;
- Lucrul cu programul 1 C;
- Formarea documentelor necesare și pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă.
Compania oferă:
- Orar de lucru flexibil (o săptămînă peste o săptămînă);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutish.m@lombardblago.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.
Регион: Кишинёв
iutish.m@lombardblago.md
19-10-2017
Consultant al casei de amanet or. Bălți – 4500 lei + % din vînzări

з/п 5000 lei
Lombard Blago Group SRL

Consultant al casei de amanet or. Bălți – 5000 lei + % din vînzări

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul creditării sau vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, eliberara creditelor sub gaj, conform cerințelor stabilite;
- Primirea și evaluarea aurului și tehnicii;
- Lucrul cu programul 1 C;
- Formarea documentelor necesare și pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă.
Compania oferă:
- Orar de lucru flexibil (o săptămînă peste o săptămînă);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutish.m@lombardblago.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.
Регион: Кишинёв
iutish.m@lombardblago.md
19-10-2017
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Компания Romsticom SRL
официальный дистрибьютор продукции
L'Oreal, Maybelline, Garnier, Johnson Wax
в Республике Молдова
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1С

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную высокую заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: romsticom@gmail.com, с пометкой оператор
19-10-2017
Contabil Salarizare (companie internationala)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Salarizare (companie internationala)

Compania: internationala, specializata in domeniul automotive

Responsabilitati:
- Organizarea, evidenţa contabilă în domeniul salarizării şi normarea muncii în cadrul întreprinderii;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- Întocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- Completarea raportărilor lunare, trimestriale sau anuale;
- Intocmeste rapoarte asupra diferitelor aspecte legate de munca sa;

Cerinte:
- Studii superioare in domeniu;
- Experienţă de lucru în calitate de contabil nu mai puţin de 2 ani;
- Cunoasterea legislaţiei muncii şi legislaţiei fiscale în vigoare;
- Capacitate de analiză şi control;
- Grad inalt de responsabilitate si confidentialitate;
- Cunoaşterea limbilor româna, rusa, engleza fluent;
- Operare PC (MS Excel, Programe de contabilitate).

Beneficii:
- Pachet social complet din prima zi de angajare
- Program de lucru: Luni- vineri, de la 8:30 - 17:30
- Transport gratuit

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “CSR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CSR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-10-2017
Бухгалтер-кассир

з/п от 5000
AUTOMALL

Что мы предлагаем:
- обучение и повышение квалификации как специалиста
- достойный заработок выше рыночных предложений
- современный офис, обеспечение униформой
- стабильность, официальное трудоустройство
- дружный, молодой коллектив, демократичная атмосфера.

Обязанности:
- вежливое обслуживание клиентов
- учет первичной документации
- операции по приему, учету, выдаче и хранению денежных средств и ценных бумаг
- кассовая отчетность

Требования:
- знание русского и румынского языка
- позитивность и доброжелательное отношение к клиентам
- законченное экономическое образование
- обязателен опыт работы с наличными денежными средствами и с кассовым аппаратом
Регион: Кишинёв
078300831
hr@automall.md
19-10-2017
Начинающий бухгалтер (Магдачешть)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – рекрутинговая компания, находится в поиске кандидата на вакантное рабочее место:

Начинающий бухгалтер (Магдачешть)

Нужен человек, который сможет заниматься офисной корреспонденцией, фактурами, редактировать контракты (там минимальные изменения по-шаблону).

Требования к кандидатам:

1.Знания русского и румынского языка;
2. Опыт работы приветствуется, но не обязательно;
3. Ответственность и внимательность, пунктуальность;
4. Желание работать и развиваться.

Условия работы:

1.Официальное трудоустройство, полный соц. пакет,
2. заработная плата оговаривается (зависит от опыта кандидата, но предположительно 4000 лей для начинающего с каким-то минимальным опытом работы),

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com): e-mail: rr70@SEARCH4STAFF.COM (с указанием должности на которую претендуете)

Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут проконтактированы.
Регион: Кишинёв
e-mail: rr70@SEARCH4STAFF.COM (с указанием должности на которую претендуете)
19-10-2017
Contabil coordonator de echipa (producere internationala)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil coordonator de echipa (producere internationala)

Compania: internationala, specializata in domeniul automotive

Responsabilitati:
- Coordonarea echipei de contabili (4 contabili)
- Monitorizarea contabilitatii primare
- Formarea costurilor pentru productie
- Consolidarea rapoartelor expediate catre Directorul de Finante si sectia de control

Cerinte:
- Studii superioare in domeniu;
- Experienta in calitate de ajutor contabil sef sau contabil sef la productie;
- Cunoasterea formarii costurilor din diferite segmente de productie
- Cunoaşterea limbilor romana, rusa, engleza mediu;
- Operare PC (MS Excel, Programe de contabilitate).

Beneficii:
- Pachet social complet
- Transport organizat de companie

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “CСR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CCR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-10-2017
Contabil - Sef Adjunct


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil - Sef Adjunct

Cerinte:
● Studii superioare de specialitate (contabilitate, economie, finante),
● Utilizator MS Excel, MS Word,
● Experienta 1C,
● Experienţă în funcţie de contabil-sef 4-5 ani (domeniul de activitate-comert este un avantaj),
● Cunoasterea actelor normative si a legislatiei in domeniu (evidenta contabila, acte legislative din domeniul financiar fiscal etc.)
● Experienta in elaborarea si prezentarea in termen a rapoartelor statistice si fiscale etc,
● Cunoasterea la perfecţie a limbilor română rusă,
● Abilitati profesionale bine definite,
● Persoană dinamică, energică, responsabilă, atenta la detalii.

Oferim:
● Mediu de lucru plăcut,
● Pachet salarial atractiv,
● Pachet social

CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «Contabil sef adjunct »

Numărul de telefon: 068503560.

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «Contabil sef adjunct »

Numărul de telefon: 068503560.
19-10-2017
Manufacturing Controller (automotive)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Manufacturing Controller (automotive)

Company:
International company specialized in manufacturing.

Responsibilities:
● Coordinate forecast and budget activities
● Provide analysis and commentary for decision making support
● Review, analyse and interpret results of operations including production variances
● Ensure proper and reliable standard costing system
● Responsible for the quoting/costing system of the plant
● Сoordinate month end, half year, and year end closing processes
● Ensure accurate and on time budget deliverables
● Key Communicator of Monthly results including Monthly Management Report, forecasts, special projects, and other analysis deemed appropriate
● Perform special projects and analysis as needed
● Ensure effective Internal Controls are in place
● Inventory valuation and reconciliation including perpetual, in transit, capitalized variances and excel & obsolete inventory reserves; Includes managing the cycle count and physical inventory processes

Job Requirements:
● Minimum 1 year of accountant
● University Degree in Economics, Finance or Accounting
● Good knowledge of organizational, financial and accounting system
● Solid knowledge regarding legislation on financial accounting
● Good knowledge of computerized accounting management
● Experience in financial control
● Must know English at least at an intermediate level
● Advanced computer knowledge

Benefits of this job:
● Attractive salary
● Work in an international company with high financial and career growth
● Professional growth, trainings outside of Moldova

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code PMC2 in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

All resumes will be analyzed. Only short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code PMC2 in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
19-10-2017
Contabil-sef Straseni


tinerea la zi a evidentei contabile a activitatii economice in mod automatizat
cunoasterea legislatiei fiscale, contabile
intocmirea rapoartelor (darilor de seama) fiscale, statistice si financiare
Регион: Кишинёв
muntelil@mail.ru
19-10-2017
Chief Accountant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Chief Accountant

The company:
International retail company

Main requirements
• University degree in Economics is a must ;
• Minimum 3 years of experience in a similar position or within an audit company;
• Experience in E-commerce will be an asset;
• Very good Excel skills and solid understanding of accounting software principles (ERP);
• Advanced English, both speaking and writing is a must;
• Planning, budgeting and cost control principles knowledge;
• The ability to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental;
• Navision and retail experience is a plus

Main responsibilities
• To maintain the accurate, complete and timely maintenance of the General Ledger, takes care of statutory accounting, bookkeeping of all basic accounting documents coming from stores.
• To ensure proper execution of treasury activities; is responsible of bank statement posting and works with e-banking systems
• Makes all expense accruals (electricity, water, telephone, fees, rentals, amortizations, and expenses paid advance) at the end of month and recording of the expenses based on the relevant month according to the accounting principles and financial legislation, and making consensuses at the end of the month.
• Books the stock count differences in the accounting system properly following the proper approvals in line with the corporate procedures;
• Ensures the accurate, timely and complete processing of journals and reconciliation of accounts assigned;
• Delivers accurate information for financial, tax and statutory reporting purposes;
• Ensures adherence with the monthly and yearly accounting reporting cycles;
• Conducts daily cash flow activities and reconcile cash balances;
• Keeps the system updated to track the daily cash and bank balances;
• Checking all vendors invoices (the way of drawing up the invoices should be in accordance with the Romanian legislation);
• Support for store managers in accounting problems and participate to inventories;
• Contributes to establish a well-organized and systematic archive system in order to keep legal documents safely;

The company offer:
• Very good salary level
• Excellent working conditions in the comfortable office
• Official employment and full social package

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: AN70@SEARCH4STAFF.COM ; Please, indicate the relevant vacancy code ACC-R in the subject line or CV.

tel.: 0 22 87 65 57

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: AN70@SEARCH4STAFF.COM ; Please, indicate the relevant vacancy code ACC-R in the subject line or CV.

tel.: 0 22 87 65 57
19-10-2017
Operator Contabil


Customagic SRL

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator Contabil
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Evidența stocurilor de marfă;
Mișcări interne a mărfii în market.
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
19-10-2017
Ajutor contabil (operator contabil)


ArtGranit

Ajutor contabil (operator contabil)  

Cerinţe:

-         Studii superioare în domeniul financiar - economic

-         Experienţă profesională minim 2 ani

-         Cunoştinţe avansate de operare PC, experienţă în utilizarea programului 1C şi a pachetului de programe Microsoft Office

-         Cunoaşterea limbilor română, rusă

-         Operativitate în realizarea atribuţiilor specifice

-         Responsabilitate,exigenţă, iniţiativă, punctualitate


Beneficii:

-         Activitate într-un mediu dinamic şi profesionist

-          Compania oferă un pachet salarial atractiv (4 000-7 000 lei)

-          Colectiv tânăr şi dinamic

-          Perspective de realizare personală şi profesională

 

Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul la adresa: info@artgranit.md

Telefon de contact: 068 212 224

Alătură-te echipei noastre !

Регион: Кишинёв

19-10-2017
AUDITOR


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs intern pentru postul de

 

AUDITOR

DEPARTAMENTUL AUDIT

 

Misiune post:  Executarea misiunilor de audit

 

Responsabilităţi:

·         Participarea la misiuni de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii

·         Identificarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de bancă;

·         Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în subdiviziunile / procesele verificate;

·         Obţinerea, analiza şi evaluarea informaţiilor pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor activităţilor verificate;

·         Monitorizarea permanentă a actelor normative de activitate bancară, sumarizarea şi prezentarea informaţiei actualizate.

 

Experienţă profesională:

  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de audit de minim 1 an poate reprezenta un avantaj;
  • Cunoaşterea actelor normative ale BNM, a sistemelor, metodologiei şi procedurilor de control intern din cadrul instituţiilor bancare;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Studii superioare cu profil economic, de preferinţă în audit sau contabilitate.

 

Profilul candidatului:

  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Iniţiativă, integritate şi obiectivitate;
  • Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului;
  • Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii financiare;
  • Responsabilitate, imparţialitate, confidentialitate.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md , fax: 54-19-74

Регион: Кишинёв

19-10-2017
Младший бухгалтер


Viknograd

Младший бухгалтер

Требования к кандидату:
-отличное знание компьютера и MS Office (Excel, Outlook и др.)
-желательно наличие высшего образования
-знание русского обязательно
-стрессоустойчивость и исполнительность

В основные обязанности входит обработка и ввод первичной документации.

Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией на e-mail: info@viknograd.md

Регион: Кишинёв
info@viknograd.md
19-10-2017
Contabil-Operator


HR Simple Solutions

Contabil-Operator

Cerinte:
- Cunoasterea programului de contabilitate 1C;
- Studii (de specialitate - contabilitate) superioare sau cursuri de calificare
- Cunoașterea PC-lui, în special programa 1C, Pachet MS Office;
- Cunoaștere obligatorie a limbii de stat și a limbii ruse;
- Expriență în poziția de casier de la 1 an

Responsabilități:
- Evidenta documentelor de contabilitate primară;
- Eliberarea facturilor
- Introducerea în sistem a informației contabile
- Pregătirea rapoartelor lunare interne;

Calitati:
Punctualitate, responsabilitate, amabilitate.

Condiții:
- lucrul în oficiu modern, str. Bodoni
- program de lucru full time;
- pachet social;
- salariu 4-5 mii Lei (in functie de experientă)

Candidaţii interesați sunt invitați să transmită CV-urile la adresa recrutare@simplehr.md, indicînd codul postului vacant CT06.
Регион: Кишинёв
recrutare@simplehr.md
19-10-2017
Бухгалтер-учетчик в Кагуле


Viknograd

Бухгалтер-учетчик в Кагуле

Требования к кандидату:
-отличное знание компьютера и MS Office
-желательно наличие высшего образования
-знание русского обязательно
-стрессоустойчивость и исполнительность

Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией на e-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв
e-mail: info@viknograd.md
19-10-2017
SUPERVIZOR CONTABIL


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

SUPERVIZOR CONTABIL
Secţia Contabilitate Generala
Departamentul Financiar


Misiune post:
• Verificarea si contabilizarea tranzactiilor trezoreriale (overnight, Forex, credie/depozite
interbancare, linii de credit).

Responsabilităţi principale:
• Procurarea si rascumpararea Valorilor mobiliare (evidenta contabila)
• Urmarirea legalitatii tranzactiilor incheiate (Swift, Tichete)
• Intocmirea, expedierea si receptionarea confirmarilor Swift si controlul derularii corecte a decontarilor interbancare.
• Intocmirea darii de seama privind descifrarea pozitiilor extrabilantiere.

Cerinţe:
• Studii superioare in domeniul contabilitatii
• Experienţa de activitate în sistemul financiar - bancar
• Cunoasterea cadrului normativ financiar-bancar
• Experienţa in previzionarea şi bugetare indicatorilor comerciali
• Cunoştinţe avansate de aplicare a MS Office (Word, Excel, Power Point)
• Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj

Profilul candidatului:
• Abilităţi de comunicare şi negociere
• Abilităţi analitice şi de sinteză
• Abilităţi de lucru în echipa şi individual
• Orientare spre rezultat
• Iniţiativă şi creativitate

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat,cu o scrisoare de intenţie la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. tel: 812 4 61.
Регион: Кишинёв
bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. tel: 812 4 61.
19-10-2017

[1]  2  3  4 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)