RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 





Danu Gheorghe (29)

Babitchi Dionisie 

гуцан евгений (35)




Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Contabil Junior (program flexibil)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Junior (program flexibil)

Responsabilități:
- Recepționarea și verificarea facturilor primite de la furnizori în conformitate cu legislația locală;
- Menține evidența sumelor de facturat și a facturilor emise de către furnizori;
- Transmiterea facturilor în vederea obținerii aprobărilor necesare;
- Verifică aprobarea facturilor transmise astfel încât acestea să fie înregistrate la timp în programul de contabilitate;
- Pregătirea actelor de verificare între companii și colaboratori;
- Emiterea facturilor fiscale sau de expediție în cazurile eliberării de premii obținute în urma unor competiții organizate de companie sau altor situații stipulate de legislație;
-Pregătirea actelor pentru îcasarea materialelor și a actelor pentru darea în exploatare a obiectelor de mică valoare și scurta durată și înregistrarea în programul de contabilitate;
- Menține legătura cu persoanele din alte departamente privind situația facturilor nesosite până la finalul unei luni;

Cerințe:
- Studii economice; Constituie un avantaj studiile în domeniul financiar contabil
- Nivel mediu de cunoștințe Microsoft Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook);
- Vorbitor de limba engleză (scris și vorbit);
-Abilități de comunicare interpersonală;
-Persoană organizată, atentă la detalii;
-Spirit de echipă.

Se oferă:
- Angajare Oficială;
- Colectiv tânăr și prietenos;
- Experiența în cadrul unei companii internationale.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com
14-06-2019
Chief Accountant (International Company)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Chief Accountant (International Company)

Responsibilities
● Administration for legal entity in Moldova
● Take responsibility as chief-accountant
● Bookkeeping
● Payroll for app rox. 300 employees
● Invoicing of services to group companies
● Participation at annual budget preparation,
● Tax declarations VAT, IPC18, TL13, VEN12, other reports
● Prepare Monthly, Quarterly and annual reports for fiscal, statistical and other state authorities
● Prepare pre-consolidation package for mother company
● Work with the external auditors

Shared service centre
● Take responsibility as manager for administrative and analytical jobs for other group companies
● Manage the work with team of data-processors in Moldova,
● To optimize and improve current and future tasks that run in MD office,
● Share the results with the group companies abroad, who will be the customer for this service
● Type of administrative jobs:
○ Data processing of purchase invoices,
○ Data processing of fuel transactions (300 trucks, 4 refuels every week)
○ Data processing of toll transactions,

Position in company
● Reports to finance manager
● Managing 4-5 subordinates
● Takes part in management meetings

Requirements
● Higher education
● Experience from 3 years as Chief Accountant
● Good knowledge of computer: Excel, Word
● Knowledge of languages: Romanian - high level, English - advanced level
● Readiness for business trips 1-2 times a year.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CABR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CABR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
14-06-2019
Contabil pentru proiect international (1 an)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de: Contabil

Contabil pentru proiect international (1 an)

Cerinte:
• Studii superioare;
• Experienta de lucru in proiecte in calitate de contabil;
• Experienta in domniul contabilitatii de la 1 an;
• Experienta de perfectare a documentatiei primare ;

Obligatiuni:
• Lucru cu documentatia primara;
• Perfectarea facturilor fiscale, foilor de parcurs, introducerea datelor in 1C;

Contacte:
Cei interesați pot transmite CV la adresa email: rr70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CR

Telefon de contact : +373 22 20 29 86; +373 68 503 560
Регион: Кишинёв
adresa email: rr70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CR

Telefon de contact : +373 22 20 29 86; +373 68 503 560
14-06-2019
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1C

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
14-06-2019
Operator Clienți


Cerințe candidat:
1. Să fie responsabil.
2. Să fie amabil.
3. Să fie punctual.
4. Facultatea prezintă un avantaj, dar acceptăm și candidați cu studii medii în contabilitate.
5. Să cunoască Programa 1C.
6. Să comunice eficient, verbal și în scris în limba romană, dacă știe rusa e la fel un avantaj.
7. Abilitatea de a lucra în echipă.

Ce vei face?
1.Vei apela clienții privind verificarea soldurilor, datoriilor.
2.Vei colabora cu agenții de vânzări privind situația clienților, datorii, vânzari etc.
3.Vei pregăti rapoarte privind vânzările efectuate.
4. Vei comunica cu colegii :)

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix + bonusuri, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Grafic de muncă 09:00- 18:00;
5. Șef bun și înțelegător;
6. Participarea la evenimente corporate
7. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
8. Program corect de lucru de luni până vineri.
9. Instruire și pregătire profesională.
De când avem nevoie?

Cât mai repede. Departamentul HR își dorește să se întâlnească cu candidații și să aibă interviuri chiar pentru săptămâna asta.
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din cele 7 puncte, trimite-ne un e-mail cu

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru cu subiectul mesajului “Operator Clienți“.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Ps. Da te rog un SHARE. Poate ai un prieten/prietenă care să fie în căutarea unui loc de muncă atractiv. :)
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059018
14-06-2019
Operator Contabil


Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.3 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Prelucrarea datelor contabile;
Introducerea documentației primare;
Evidența mărfii la depozit;
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059018
14-06-2019
Contabil primar Petricani


Responsabilități:
- Prelucrarea datelor contabile;
- Introducerea documentației primare;
- Evidența mărfii la depozit;

Cerințe față de candidat:
- Studii medii sau medii de specialitate în contabilitate;
- Predispunere spre lucru cu cifre și calcule matematice;
- Gândire logică, analitică;
- Cunoașterea PC: Excel, Word, Contabilitate 1C 8;
- Dorința de a învăța;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Program: luni-vineri, 9:00-18:00;
- Salariu stabil;
- Echipă tânară, energică și prietenoasă;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Așteptăm CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeți la adresa electronică customagic-hr@mail.ru, tel. 076059018
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059018
14-06-2019
CASIER-OPERATOR


SRL Radial Plus

Angajam CASIER-OPERATOR

Cerinţe:
- cunoaşterea programei 1C
- cunoaşterea limbilor română, rusă;
Obligaţiuni:
- consultarea persoanelor fizice/juridice vizavi de marfa companiei (produse din beton);
- cunoaşterea aparatului de casă,
- eliberarea facturilor fiscale,
- evidența documentelor de contabilitate primară.
Condiţii munca:
- oferim condiţii bune de muncă, salariu atractiv, pachet social complet.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu foto la adresa electronică: ruslan.savitchi@gmail.com

Требуется оператор-кассир
Требования:
• Знания программы 1С
• Знание румынского и русского языков;
Обязанности:
• Консультация юридических и физических лиц по продуктам Компании (железобетонные изделия);
• Прием наличных денег (работа с кассой);
• Выдача фискальных фактур;
• Ведение первичной бухгалтерии.
Условия:
• Полный рабочий день
• Достойные условия труда и оплаты, мотивация

Если вас заинтересовала данная вакансия, вышлите пожалуйста ваше CV с фото на указанный е-mail ruslan.savitchi@gmail.com
Регион: Кишинёв
022855004
ruslan.savitchi@gmail.com
14-06-2019
Contabil Import


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Import

Compania: comercializarea materialelor de construcție

Responsabilități:
- Controlul decontărilor cu clienții/furnizorii companiei
- Prelucrare documentație primară
- Calculul și achitarea impozitelor, taxelor
- Operațiunile legate de import: proforma, transport, verificare invoice, broker, tva
- Evidența bugetelor de cheltuieli
- Întocmirea raportărilor interne către manageri și acționari

Cerințe:
- Studii superioare: financiar - contabil
- Experiență de muncă - minim 2 ani în domeniul contabil
- Cunoștințe solide în domeniul contabilității
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil)
- Responsabilitate și flexibilitate

Beneficii:
- Pachet social
- Salariu competitiv
- Participarea la treninguri de dezvoltare profesională
- Posibilitatea de avansare în carieră

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: CIVB .

Telefon: +373 60 52 22 74

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: CIVB .

Telefon: +373 60 52 22 74
13-06-2019
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1C

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
13-06-2019
Specialist Salarizare (fără experiență)


VEO Worldwide Srvices

Descriere job
Pe acest post, vei fi responsabil (ă) de realizarea statelor de salariu și calculul cotizațiilor sociale pentru angajații clientului francez. De asemenea, te vei asigura că toți angajații își primesc la timp și în mod corect salariul și fluturașul de salariu, garantând totodată că toate drepturile și beneficiile au fost respectate.

Misiunile tale în echipa noastră:
- Realizezi calculul salarial pentru angajații clienților francezi și înregistrezi orele de prezență și absențele acestora, primele, avansurile de salariu pe care urmează să le primească;
- Calculezi compensațiile la care au dreptul salariații ca urmare a încheierii contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislația franceză;
- Introduci în baza de date concediile medicale și realizezi adeverințele de salariu necesare îndemnizării salariaților de către organismele din Franța;
- Realizezi declarațiile de cotizații sociale specifice societăților clientului.

Candidat ideal
Ne-ar plăcea să ai:
- cunoștinṭe de limbă franceză la nivel începător spre mediu (minimum nivel A2-B1);
- cunoștințe de utilizare pachet MS Office;
- dorință de a lucra cu cifre, rezistență la stres și atenție la detalii;
- capacitate de sinteză și spirit analitic, spirit de echipă;
- disponibilitate pentru deplasare la Iași pentru un training de 6 săptămâni.

Beneficiile tale:
- Formare la nivel internațional;
- Oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Un loc de munca oficial, într-un sediu modern, situat în centrul orașului;
- Vineri tematice și alte activități realizate în baza conceptului "Happy people at work".
Регион: Кишинёв
E-mail: olipceanu@veoworldwide.ro
13-06-2019
Contabil sef


Compania anunta pozitia vacanta pentru postul de Contabil Sef:

Cerinte:
- Studii superioare de profil (contabilitate)
- Cunoaşterea limbii române şi ruse;
- Cunoașterea PC și 1C
- Experiență într-un post similar.
Obligatiuni:
- Pregătirea documentelor pentru elaborarea rapoartelor financiare;
- Păstrarea competentă şi veridică a evidenţei contabile;
- Organizarea si controlul activitatii contabile in companie.


Compania ofera un pachet salarial motivant, pachet social, perspective de realizare profesionala.

Procesul de selectare se va face în baza CV-urilor ce corespund cerintelor mentionate mai sus, CV-urile le asteptam pe email: cadre.personal1@gmail.com


Регион: Кишинёв
cadre.personal1@gmail.com
13-06-2019
Главный бухгалтер


SBC-HR

Главный бухгалтер


Команда SBC-HR готова тебе предложить работу и профессиональное развитие в Международной косметической компании. Наш клиент – компания, специализирующаяся на разработке, производстве и продаже средств по уходу за кожей, средств личной гигиены, парфюмерии и декоративной косметики, продукции здорового питания.

 

Мы готовы предложить:

- График работы: пн-пт, с 9:00 до 18:00
- Уровень З/П – от 18 000 MDL (Нетто)

- Офис в центре города

- Предоставление компенсаций расходов на питание

- Возможность построить карьеру в Международной компании

 

Функции должности:

- Полная организация и контроль бухгалтерского и налогового учета

- Полный учет заработной платы, контроль кадрового учета

- Контроль затрат, контроль платежных обязательств, контроль финансовой дисциплины

- Расчет налогов

- Подготовка локальной финансовой и налоговой отчетности, а также региональной отчетности

- Активное участие в составлении бюджета и контроль его соблюдения в течение года

 

Требования компании:

- Высшее экономическое образование

- Опыт работы главным бухгалтером от 5 лет и выше

- Знание локального бухгалтерского, налогового и трудового законодательства
- Знание и практический опыт применения языков: румынский, русский

 

Высылайте своё резюме на адрес: job@sbc-hr.md

Звоните: +373 68695904

Регион: Кишинёв

13-06-2019
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1C

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
11-06-2019
Contabil primar Petricani


Responsabilități:
- Prelucrarea datelor contabile;
- Introducerea documentației primare;
- Evidența mărfii la depozit;

Cerințe față de candidat:
- Studii medii sau medii de specialitate în contabilitate;
- Predispunere spre lucru cu cifre și calcule matematice;
- Gândire logică, analitică;
- Cunoașterea PC: Excel, Word, Contabilitate 1C 8;
- Dorința de a învăța;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Program: luni-vineri, 9:00-18:00;
- Salariu stabil;
- Echipă tânară, energică și prietenoasă;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Așteptăm CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeți la adresa electronică customagic-hr@mail.ru, tel. 076059018
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059018
11-06-2019
Помощник бухгалтера


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

Помощник бухгалтера

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков
• Опыт работы на аналогичной должности
• Хорошее знание Microsoft Office
• Хорошее знание 1С

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Карьерный и профессиональный рост


Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
10-06-2019
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1C

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие


Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
10-06-2019
Operator Clienți


Trimite CV-ulAplica fara CV
Cauta JobCustomagicOperator Clienți
width="194" height="205"
Concernul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs de angajare pentru postul de:

Operator Clienți
Cerințe candidat:
1. Să fie responsabil.
2. Să fie amabil.
3. Să fie punctual.
4. Facultatea prezintă un avantaj, dar acceptăm și candidați cu studii medii în contabilitate.
5. Să cunoască Programa 1C.
6. Să comunice eficient, verbal și în scris în limba romană, dacă știe rusa e la fel un avantaj.
7. Abilitatea de a lucra în echipă.

Ce vei face?
1.Vei apela clienții privind verificarea soldurilor, datoriilor.
2.Vei colabora cu agenții de vânzări privind situația clienților, datorii, vânzari etc.
3.Vei pregăti rapoarte privind vânzările efectuate.
4. Vei comunica cu colegii :)

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix + bonusuri, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Grafic de muncă 09:00- 18:00;
5. Șef bun și înțelegător;
6. Participarea la evenimente corporate
7. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
8. Program corect de lucru de luni până vineri.
9. Instruire și pregătire profesională.
De când avem nevoie?

Cât mai repede. Departamentul HR își dorește să se întâlnească cu candidații și să aibă interviuri chiar pentru săptămâna asta.
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din cele 7 puncte, trimite-ne un e-mail cu

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru cu subiectul mesajului “Operator Clienți“.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Ps. Da te rog un SHARE. Poate ai un prieten/prietenă care să fie în căutarea unui loc de muncă atractiv. :)
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059018
10-06-2019
Operator Contabil


Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.3 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Prelucrarea datelor contabile;
Introducerea documentației primare;
Evidența mărfii la depozit;
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059018
10-06-2019
Operator mărfuri Petricani


Responsabilități:
- Prelucrarea datelor contabile;
- Introducerea documentației primare;
- Evidența mărfii la depozit;

Cerințe față de candidat:
- Studii medii sau medii de specialitate în contabilitate;
- Predispunere spre lucru cu cifre și calcule matematice;
- Gândire logică, analitică;
- Cunoașterea PC: Excel, Word, Contabilitate 1C 8;
- Dorința de a învăța;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Program: luni-vineri; 9:00-18:00;
- Salariu stabil;
- Echipă tânară, energică și prietenoasă;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Așteptăm CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeți la adresa electronică customagic-hr@mail.ru , tel. 076059018
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059018
10-06-2019

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)