RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гаргалык Римма Степановна (19)




GUTAN EUGEN TUDOR (34)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Удалённая работа, работа на дому

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)

Despre Companie:
Companie internațională de frumusețe, prezentă în peste 140 de țări ale lumii. Desemnată LEADER pe piața globală la începutul sec. XXI.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Instruire gratuită
• Lucru comod, de la domiciliu
• Salariu din prima zi!
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
! Salariul se discută nemijlocit la interviu (dar e competitiv pe piață)

Bonusuri (compania vă asigură cu):
● Număr de telefon de serviciu cu apeluri nelimitate
● Laptop
● Achitarea lunară a internetului

Program Part-time: Luni-Vineri, de la 17:30 până la 21:30

Program Full-time: săptămînă impară: 9.00-17.30/ săptămînă pară: 13.00-21.30
! Excepție va face prima lună - se va lucra de la oficiul companiei (pentru o integrare rapidă și ușoară) cu program de lucru în prima parte a zilei, după cum urmează:
PART time: 9-15.30
FULL time: 9-17.30

Atribuții de serviciu:
• Preluarea apelurilor telefonice de la clienți, rezolvarea sau redirecționarea apelurilor la persoanele responsabile
• Răspunderea în scris solicitărilor primite din partea clienților pe adresa de e-mail
• Soluționarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitărilor preluate telefonic / în scris către specialiștii din alte departamente
• Apelarea clienților la numerele de telefon din baza de date pentru rezolvarea operativă a unor situații sau în cadrul sondajelor de opinie
• Executarea altor sarcini similare, cerute de superiorii ierarhici.

Candidatul pe care-l căutăm:
• e sociabil, iar telefonul îi este un prieten bun
• comunică (verbal și în scris) corect și frumos în limba română (discuțiile vor fi cu reprezentanți din România)
• e utilizator experimentat al calculatorului, în special a Microsoft Office-ului
• este orientat spre soluționarea problemelor
! experiența anterioară nu este obligatorie

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: ba70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: ba70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
19-04-2018
SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)

Despre Companie:
Companie internațională de frumusețe, prezentă în peste 140 de țări ale lumii. Desemnată LEADER pe piața globală la începutul sec. XXI.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Instruire gratuită
• Lucru comod, de la domiciliu
• Salariu din prima zi!
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
! Salariul se discută nemijlocit la interviu (dar e competitiv pe piață)

Bonusuri (compania vă asigură cu):
● Număr de telefon de serviciu cu apeluri nelimitate
● Laptop
● Achitarea lunară a internetului

Program Part-time: Luni-Vineri, de la 17:30 până la 21:30

Program Full-time: săptămînă impară: 9.00-17.30/ săptămînă pară: 13.00-21.30
! Excepție va face prima lună - se va lucra de la oficiul companiei (pentru o integrare rapidă și ușoară) cu program de lucru în prima parte a zilei, după cum urmează:
PART time: 9-15.30
FULL time: 9-17.30

Atribuții de serviciu:
• Preluarea apelurilor telefonice de la clienți, rezolvarea sau redirecționarea apelurilor la persoanele responsabile
• Răspunderea în scris solicitărilor primite din partea clienților pe adresa de e-mail
• Soluționarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitărilor preluate telefonic / în scris către specialiștii din alte departamente
• Apelarea clienților la numerele de telefon din baza de date pentru rezolvarea operativă a unor situații sau în cadrul sondajelor de opinie
• Executarea altor sarcini similare, cerute de superiorii ierarhici.

Candidatul pe care-l căutăm:
• e sociabil, iar telefonul îi este un prieten bun
• comunică (verbal și în scris) corect și frumos în limba română (discuțiile vor fi cu reprezentanți din România)
• e utilizator experimentat al calculatorului, în special a Microsoft Office-ului
• este orientat spre soluționarea problemelor
! experiența anterioară nu este obligatorie

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: ba70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: ba70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
17-04-2018
Менеджер/блоггер Instagram


Требуется блоггер/менеджер Инстаграм 📱
Обязанности:
- Своевременное прохождение этапов обучения (бесплатный онлайн-курс для новых сотрудников с пошаговым обучением) ;
- Продвижение аккаунтов в социальных сетях (в основном Instagram) ;
- Регулярное размещение авторских постов ( по своим интересам, способностям, с реднем 3-5 постов в день) ;
- Создание промоакций, репост корпоративных публикаций ;
- Участие в бизнес-проекте ; 💼
- Со временем развитие до наставника и формирование собственной команды , наставничество; 🎓
- Все инструменты и необходимые алгоритмы для работы предоставляются!
- Работа полностью удаленная 🌎
Если Вам нравится вести Инстаграм, следить за современными тенденциями, общаться или Вам просто нужен , как минимум, дополнительный и при этом растущий доход, то присоединяйтесь к нашей команде!
Скучать не придётся! 🔥

Требования
-от 18 лет, можно без опыта;
- быть на связи со мной;
- коммуникабельность, как большой плюс;
- желание развиваться, повышать свой доход;
- готовность осваивать современные технологии в сфере онлайн-предпринимательства; 👔

- от 4 часов свободного времени в день;
- адекватность;
- умение широко мыслить и отходить от стереотипов!
- целеустремленность!
- умение организовать свое время 🕒
Возможность пользоваться WhatsApp и Telegram обязательна!

Важно!
Если хотите сотрудничать, пишите на почту 📫
Регион: Кишинёв
integrakatya@gmail.com
12-04-2018
SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)

Despre Companie:
Companie internațională de frumusețe, prezentă în peste 140 de țări ale lumii. Desemnată LEADER pe piața globală la începutul sec. XXI.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Instruire gratuită
• Lucru comod, de la domiciliu
• Salariu din prima zi!
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
! Salariul se discută nemijlocit la interviu (dar e competitiv pe piață)

Bonusuri (compania vă asigură cu):
● Număr de telefon de serviciu cu apeluri nelimitate
● Laptop
● Achitarea lunară a internetului

Program Part-time: Luni-Vineri, de la 17:30 până la 21:30

Program Full-time: săptămînă impară: 9.00-17.30/ săptămînă pară: 13.00-21.30
! Excepție va face prima lună - se va lucra de la oficiul companiei (pentru o integrare rapidă și ușoară) cu program de lucru în prima parte a zilei, după cum urmează:
PART time: 9-15.30
FULL time: 9-17.30

Atribuții de serviciu:
• Preluarea apelurilor telefonice de la clienți, rezolvarea sau redirecționarea apelurilor la persoanele responsabile
• Răspunderea în scris solicitărilor primite din partea clienților pe adresa de e-mail
• Soluționarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitărilor preluate telefonic / în scris către specialiștii din alte departamente
• Apelarea clienților la numerele de telefon din baza de date pentru rezolvarea operativă a unor situații sau în cadrul sondajelor de opinie
• Executarea altor sarcini similare, cerute de superiorii ierarhici.

Candidatul pe care-l căutăm:
• e sociabil, iar telefonul îi este un prieten bun
• comunică (verbal și în scris) corect și frumos în limba română (discuțiile vor fi cu reprezentanți din România)
• e utilizator experimentat al calculatorului, în special a Microsoft Office-ului
• este orientat spre soluționarea problemelor
! experiența anterioară nu este obligatorie

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: ba70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: ba70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
12-04-2018
SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)

Despre Companie:
Companie internațională de frumusețe, prezentă în peste 140 de țări ale lumii. Desemnată LEADER pe piața globală la începutul sec. XXI.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Instruire gratuită
• Lucru comod, de la domiciliu
• Salariu din prima zi!
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
! Salariul se discută nemijlocit la interviu (dar e competitiv pe piață)

Bonusuri (compania vă asigură cu):
● Număr de telefon de serviciu cu apeluri nelimitate
● Laptop
● Achitarea lunară a internetului

Program Part-time: Luni-Vineri, de la 17:30 până la 21:30
! Excepție va face prima lună - se va lucra de la oficiul companiei (pentru o integrare rapidă și ușoară)

Atribuții de serviciu:
• Preluarea apelurilor telefonice de la clienți, rezolvarea sau redirecționarea apelurilor la persoanele responsabile
• Răspunderea în scris solicitărilor primite din partea clienților pe adresa de e-mail
• Soluționarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitărilor preluate telefonic / în scris către specialiștii din alte departamente
• Apelarea clienților la numerele de telefon din baza de date pentru rezolvarea operativă a unor situații sau în cadrul sondajelor de opinie
• Executarea altor sarcini similare, cerute de superiorii ierarhici.

Candidatul pe care-l căutăm:
• e sociabil, iar telefonul îi este un prieten bun
• comunică (verbal și în scris) corect și frumos în limba română (discuțiile vor fi cu reprezentanți din România)
• e utilizator experimentat al calculatorului, în special a Microsoft Office-ului
• este orientat spre soluționarea problemelor
! experiența anterioară nu este obligatorie

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: ba70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: ba70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
10-04-2018
Oferta job – content writing, article writing


Cunosti engleza la nivel avansat si ai talent la scris? Companie de publicitate cauta persoane capabile sa scrie in engleza articole scurte. Plata prompta in USD. Posibilitate de cariera pe termen lung. Pentru detalii contacteaza-ne la hr@freelancewriters.me, cu mentiunea – Copywriter_Romania.
Регион: Кишинёв
hr@freelancewriters.me
07-04-2018
Oferta job – Operator Procesare Date


Oportunitate serioasa lucrand la o companie americana de marketing si cercetare de piata. Program flexibil. Plata in dolari $30-$100/saptamana. Trimite CV la hr@freelancewriters.me.
Регион: Кишинёв
hr@freelancewriters.me
07-04-2018
Менеджер по продажам

з/п 25 000-35 000 тыс. руб.
АО "Телеком-проект"

АО «Телеком-проект» работает на рынке IT-индустрии уже более 15 лет. Нашими клиенты юридические лица в сферах: ЖКХ, медицины, образования, ветеринарии и др.
Сейчас мы расширяемся и приглашаем к себе в команду:
• Активных, грамотных специалистов с четкой дикцией и высокой коммуникабельностью
• Умеющих уверенно общаться с первыми лицами организаций
• Готовых к постоянному совершенствованию своих знаний
Основные задачи:
• формирование интереса к продукту у клиентов по готовой базе
• проведение презентации услуг/продуктов
• работа с возражениями
• заполнение анкеты по каждому клиенту
Условия работы:
• График работы 5/2 (минимум 6 часов в день)
• Зарплата 25 000 – 35 000 рублей
• Возможна работа дистанционно в уютной домашней обстановке как в России так и на территории Украины, Молдовы, Беларуси
• Заключение официального гражданско-правового договора
• Выплата зарплаты на банковскую карту любого банка
• Перед выходом на работу каждый кандидат проходит короткий курс обучения
Для прохождения собеседования: отправьте свое резюме на почту: work@abcreg.ru или добавьтесь в скайпе: valentinashirokova1

Контакты:
Наш сайт: https://abcreg.ru/
Электронная почта: work@abcreg.ru
Номер телефона: 8 (495) 221-73-55; +7 (977) 889-35-06
Контактное лицо: Широкова Валентина
Регион: Кишинёв
Контакты:
Наш сайт: https://abcreg.ru/
Электронная почта: work@abcreg.ru
Номер телефона: 8 (495) 221-73-55; +7 (977) 889-35-06
Контактное лицо: Широкова Валентина
04-04-2018
Специалист видеонаблюдения

з/п 2000
D&D Group

Видеонаблюдение.
Вакансия на удаленной основе.

Условия:
Просмотр записей видеонаблюдения.
Выявление нарушений сотрудников компании по списку критериев.
Составление отчетов для руководителей компании.
Свободный график работы - просмотр записей в офлайне.
Премия по результатам работы и количеству выявленных нарушений.

Требования:
Компьютер
Наушники или колонки
Стабильный интернет
Знание ПК на уровне пользователя.
Дисциплина и пунктуальность, ответственный подход.
Грамотная русская речь.
Навыки работы с мессенджерами (Whatsapp, Viber), электронная почта, Google Drive.
Регион: Кишинёв
office@dnd.com.ru - отправляйте Ваши резюме для получения детальной информации о вакансии.
03-04-2018

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)