RU    RO    EN


Jobinfo.md - Lucru in moldova. Chişinău, Bălţi, Tiraspol, Cahul. Posturi vacante, joburi, cv-uri, lucru şi educaţie peste hotare, informaţii despre traininguri şi seminare


TOATE JOB-urile TOATE CV-urile
DESPRE PROIECT  |  PUBLICITATE  |  FEEDBACK
LUCRU ÎN REGIUNI
LUCRU PESTE HOTARE
EDUCAŢIE ŞI CURSURI
TRAININGURI
ARTICOLE UTILE

            Căută pe site

 




Исаков Вадим Юрьевич (54)

Скребец Корина (16)


Russu ion (33)




Plasează un post vacant  Plasează un CV

La început /  Toate job-urile /  Telecomunicație, operatori și lucrători tehnici

[ Căută JOB-uri ] . [ Căută CV-uri ] .
. . . .
. .
Funcţia:
Regiunea:
Domeniul de activitate:

Эксперт отдела видеонаблюдения

sal. Negociabil
Alimer Comert

Увлечен своей работой и хочешь стать частью сильной и дружной команды ?! Тогда, присоединяйся!
Кишинев

Обязанности:
- Осуществление наблюдательного контроля через систему видеонаблюдения за работой персонала;
- Обеспечение соблюдения законности в деятельности персонала на торговых точках;
- Своевременное информирование руководства о нарушениях/действиях сотрудников вызывающих подозрения в их правомерности;
- Информирование руководства обо всех нештатных ситуациях в своей работе;
- Отчетность в установленном порядке.

Требования:
- Знание ПК на уровне пользователя;
- Опыт работы с системами видеонаблюдения ;
- Внимательность и ответственный подход к работе.
• Среднее специальное образование

Условия:
- График работы: сменный
- 2/2;
- Работа в стабильной компании.
- Высокая заработная плата

E-mail: rc@familymarket.md
тел. 076735595
Regiunea: Chişinău
E-mail: rc@familymarket.md
tel. 076735595
20-10-2020
Inginer în Telecomunicații (Conectări)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Inginer în Telecomunicații (Conectări)

Despre Companie: companie care livrează cea mai mare viteză de internet fix din Republica Moldova.

Avantaje:
● Se oferă traininguri tehnice în cadrul companiei
● Colectiv tânăr și prietenos
● Angajare oficială
● Automobil de serviciu
● Tabletă, nr de telefon, uniformă
● Orar de lucru: 8:00-17:00 Luni-vineri

Responsabilități:
● Conectarea clienților la rețea(oferirea semnalului optic)
● Înlăturarea deranjamentelor de infrastructură
● Trasarea cablului la punctele de prezență(last mile)

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse
● Cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și a rețelisticii
● Studii medii/superioare( în domeniul telecomunicațiilor va constitui un avantaj)
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj
● Permis de conducere cat.”B”

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
16-10-2020
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Regiunea: Chişinău
e-mail: tv70@search4staff.com
16-10-2020
Operator privind introducerea, validare de date

sal. Negociabil
Alimer Comert

Sarcini de baza:
- Introducerea datelor în baza de date în baza documentelor;
- Verificarea datelor din baza de date cu cele din documente;
- Prelucrarea informației conform datelor introduse;
- Cooperarea cu agenții de vânzari;
- Realizarea raportului privind clienții debitori;

Cerințe:
- Studii medii;
- Responsabilitate, punctualitate;

Compania noastra vă oferă:
- Stabilitate;

- Grafic stabil de L-V de la 09:00-18:00
- Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
- Dezvoltare profesională.
- Colectiv prietenos si atmosfera placuta la locul de munca.

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Regiunea: Chişinău
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
15-10-2020
Inginer în standardizare (Bulboaca)

sal. Negociabil
Alimer Comert

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Cerinţe faţă de candidat:
• Profesionalizm.
• Sudii în domeniul Managmentul calității.
• Responsabilitate ,disciplină,receptivitate,sociabilă,descurcăreață.
• Abilități de lucru în echipă.

Obligațiile postului:
• Scopurile și sarcinile de bază sunt verificarea la fabricarea producției corespunzătoare actelor normative Standart de firmă.
• Suptavegherea modului în care sunt respectate prevederile proceselor de management al calității .
• Să asigure respectarea cerințelor standardului de referință și de respectare a cerințelor organelor de certificare.
• Stabilirea ,implimentarea și menținerea funcționării proceselor pentru Sistemului de Management al Calității.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.
• Grafic stabil.
• Stimă și motivare din partea colectivului și a companiei.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Regiunea: Chişinău
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
14-10-2020
Operator Call Center


StarKebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
-Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
-O masă gratuită pe parcursul turei de lucru;
-Posibilitatea de a lucra ore suplimentare plătite;
-Prime de sărbători;
-Concediu de odihnă plătit;
-Bonusuri;
-Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
-Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
-Să vorbești fluent limba română și rusă, engleza constituie un avantaj;
-Să ai cunoștințede operare PC;
-Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
-Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
-Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
-Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.
Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!

Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-urile la adresa electronică hr@starkebab.md, indicând POZIȚIA la care aplică sau să ne contacteze la numerele de telefon: 060669768; 060669769.
Ca să te convingi cât de bine este să lucrezi la noi, accesează link-ul: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=G3Nr7cdBlMA
Așteptăm să te cunoaștem!
Regiunea: Chişinău
060669768
12-10-2020
Inginer în standardizare (Bulboaca)

sal. Negociabil
Customagic

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Cerinţe faţă de candidat:
• Profesionalizm.
• Sudii în domeniul Managmentul calității.
• Responsabilitate ,disciplină,receptivitate,sociabilă,descurcăreață.
• Abilități de lucru în echipă.

Obligațiile postului:
• Scopurile și sarcinile de bază sunt verificarea la fabricarea producției corespunzătoare actelor normative Standart de firmă.
• Suptavegherea modului în care sunt respectate prevederile proceselor de management al calității .
• Să asigure respectarea cerințelor standardului de referință și de respectare a cerințelor organelor de certificare.
• Stabilirea ,implimentarea și menținerea funcționării proceselor pentru Sistemului de Management al Calității.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.
• Grafic stabil.
• Stimă și motivare din partea colectivului și a companiei.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru

Regiunea: Chişinău
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
12-10-2020
Quality Assurance Agent


DYNINNO


Work at an international travel group

Quality Assurance Agent

We guarantee:
  • $300 starting salary
  • Reliable full-time employment
  • Great colleagues and an amazing office
  • Careet growth opportunities

Send CV in English to:
careers.md@dyninno.md
Regiunea: Chişinău

12-10-2020
VIP Customer Care Agent


ITN

VIP Customer Care Agent

We provide:
  • Highly motivating income
  • Flexible shifts
  • Professional growth possibilties
  • International travel group
We require:
  • Advanced English skills
  • Open personality
  • Desire to grow

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com

International Travel Network
moldova.itncorp.com
Regiunea: Chişinău

12-10-2020
Inginer în Telecomunicații (Conectări)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Inginer în Telecomunicații (Conectări)

Despre Companie: companie care livrează cea mai mare viteză de internet fix din Republica Moldova.

Avantaje:
● Se oferă traininguri tehnice în cadrul companiei
● Colectiv tânăr și prietenos
● Angajare oficială
● Automobil de serviciu
● Tabletă, nr de telefon, uniformă
● Orar de lucru: 8:00-17:00 Luni-vineri

Responsabilități:
● Conectarea clienților la rețea(oferirea semnalului optic)
● Înlăturarea deranjamentelor de infrastructură
● Trasarea cablului la punctele de prezență(last mile)

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse
● Cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și a rețelisticii
● Studii medii/superioare( în domeniul telecomunicațiilor va constitui un avantaj)
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj
● Permis de conducere cat.”B”

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
09-10-2020
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Regiunea: Chişinău
e-mail: tv70@search4staff.com
09-10-2020
Operator Call Center


StarKebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
-Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
-O masă gratuită pe parcursul turei de lucru;
-Posibilitatea de a lucra ore suplimentare plătite;
-Prime de sărbători;
-Concediu de odihnă plătit;
-Bonusuri;
-Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
-Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
-Să vorbești fluent limba română și rusă, engleza constituie un avantaj;
-Să ai cunoștințede operare PC;
-Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
-Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
-Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
-Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.
Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!

Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-urile la adresa electronică hr@starkebab.md, indicând POZIȚIA la care aplică sau să ne contacteze la numerele de telefon: 060669768; 060669769.
Ca să te convingi cât de bine este să lucrezi la noi, accesează link-ul: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=G3Nr7cdBlMA
Așteptăm să te cunoaștem!
Regiunea: Chişinău
hr@starkebab.md
09-10-2020
Operator Call Center


StarKebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
-Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
-O masă gratuită pe parcursul turei de lucru;
-Posibilitatea de a lucra ore suplimentare plătite;
-Prime de sărbători;
-Concediu de odihnă plătit;
-Bonusuri;
-Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
-Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
-Să vorbești fluent limba română și rusă, engleza constituie un avantaj;
-Să ai cunoștințede operare PC;
-Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
-Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
-Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
-Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.
Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!

Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-urile la adresa electronică hr@starkebab.md , indicând POZIȚIA la care aplică sau să ne contacteze la numerele de telefon: 060669768; 060669769.
Ca să te convingi cât de bine este să lucrezi la noi, accesează link-ul: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=G3Nr7cdBlMA
Așteptăm să te cunoaștem!
Regiunea: Chişinău
060669768
07-10-2020
Operator Call Center


StarKebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
-Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
-O masă gratuită pe parcursul turei de lucru;
-Posibilitatea de a lucra ore suplimentare plătite;
-Prime de sărbători;
-Concediu de odihnă plătit;
-Bonusuri;
-Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
-Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
-Să vorbești fluent limba română și rusă, engleza constituie un avantaj;
-Să ai cunoștințede operare PC;
-Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
-Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
-Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
-Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.
Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!
Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-urile la adresa electronică hr@starkebab.md, indicând POZIȚIA la care aplică sau să ne contacteze la numerele de telefon: 060669768; 060669769.
Ca să te convingi cât de bine este să lucrezi la noi, accesează link-ul: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=G3Nr7cdBlMA
Așteptăm să te cunoaștem!
Regiunea: Chişinău
060669768
06-10-2020
Operator Call Center


StarKebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
-Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
-O masă gratuită pe parcursul turei de lucru;
-Posibilitatea de a lucra ore suplimentare plătite;
-Prime de sărbători;
-Concediu de odihnă plătit;
-Bonusuri;
-Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
-Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
-Să vorbești fluent limba română și rusă, engleza constituie un avantaj;
-Să ai cunoștințede operare PC;
-Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
-Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
-Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
-Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.
Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!

Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-urile la adresa electronică hr@starkebab.md, indicând POZIȚIA la care aplică sau să ne contacteze la numerele de telefon: 060669768; 060669769.
Ca să te convingi cât de bine este să lucrezi la noi, accesează link-ul: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=G3Nr7cdBlMA
Așteptăm să te cunoaștem!
Regiunea: Chişinău
060669768
05-10-2020
Inginer în Telecomunicații (Conectări)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Inginer în Telecomunicații (Conectări)

Despre Companie: companie care livrează cea mai mare viteză de internet fix din Republica Moldova.

Avantaje:
● Se oferă traininguri tehnice în cadrul companiei
● Colectiv tânăr și prietenos
● Angajare oficială
● Automobil de serviciu
● Tabletă, nr de telefon, uniformă
● Orar de lucru: 8:00-17:00 Luni-vineri

Responsabilități:
● Conectarea clienților la rețea(oferirea semnalului optic)
● Înlăturarea deranjamentelor de infrastructură
● Trasarea cablului la punctele de prezență(last mile)

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse
● Cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și a rețelisticii
● Studii medii/superioare( în domeniul telecomunicațiilor va constitui un avantaj)
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj
● Permis de conducere cat.”B”

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
02-10-2020
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Regiunea: Chişinău
e-mail: tv70@search4staff.com
02-10-2020
Operator Call Center - agent vanzari

sal. 10000
Ambraxas Suport SRL

post
Operator Call Center - agent vanzari

Cerinte:
- Engleza comunicare avansat obligatoriu
- Abilitati lucru pc

Program
09:00 - 18:00

Salariu
10.000 mld net / la card oficial plus bonusuri atractive oficial

Descriere
Jobul presupune contactarea persoanelor interesate si promovarea serviciilor Ambraxas

Biroul este situat in Centru, in spatele magazinului Unic
Regiunea: Chişinău
062162676 Constantin

ambraxasmd@gmail.com
01-10-2020

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)