RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 





Danu Gheorghe (29)

Babitchi Dionisie 

гуцан евгений (35)




Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Экономист, финансист

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Analist Financiar


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Analist Financiar

Responsabilități:
● Analiza și sintetizarea de informații privind strategia, piața, produsele si serviciile, mediul concurențial și economic din țară;
● Asigură procesele de planificare și elaborare de bugete (bugetare anuala, previziuni trimestriale) coordonate de departament;
● Asigura analiza și raportarea referitor la performanta financiara, investiții, depreciere, costuri, proiecte etc. ;
● Pregătește și gestionează rapoarte, comunică lunar cu liniile de business privind performanta lor financiară și aliniază cu acestea implementarea masurilor de corectare și de îmbunătățire;
● Urmărește, pregătește rapoarte și oferă informații privind devierile bugetare;
● Contribuie la pregătirea diferitor scenarii strategice pentru instituție;

Cerințe față de candidați:
● Studii superioare economice/financiare;
● Experiență de specialitate minim 3 ani;
● Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint);
● Cunoașterea limbii engleze - upper intermediate;

Profilul candidatului:
● Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză;
● Capacitate de organizare și control;
● Responsabilitate și implicare;
● Tenacitate, perseverență și adaptabilitate;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: rr70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AB1

Telefon de contact : +373 22 20 29 86; +373 68 503 560

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: rr70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AB1

Telefon de contact : +373 22 20 29 86; +373 68 503 560
14-06-2019
Analist financiar


Scopul postului: Formulează şi asigură implementarea efectivă a politicilor financiare.


Responsabilități principale:
• Prelucrează, analizează, interpretează și gestionează informații economico-financiare;
• Asigură analiza financiară a indicatorilor de performanță;
• Raportarea financiară conform standardelor IFRS- naționale;
• Modelarea financiară și analiza eficacității managementului companiei și a unității în întregime;
• Raportează situația vânzărilor lunare în cadrul companiei;
• Modelarea financiară și analiza factorilor externi și interni;
• Organizează procesul de colectare a informațiilor/datelor financiare;
• Realizarea și prezentarea rapoartelor în format Excel, Power BI, etc.

Principalele cerințele față de candidați:
• Studii superioare în domeniul economic/ cibernetică și informatică economică;
• Cunoștințe și abilități de lucru în contabilitatea primară;
• Cunoașterea limbilor română, rusă;
• Abilități de operare a programelor Microsoft Office și 1C.

Activând în cadrul companiei veţi beneficia:
• de o atitudine respectuoasă şi pozitivă din partea echipei;
• stabilitate, loc de muncă într-un oficiu comod;
• salariu competitiv (pachet social deplin);
• mediu favorabil dezvoltării profesionale.

Detaliile cu privire la procesul de muncă, condiții salariale se comunică la interviu. Așteptăm CV-ul pretendenților la adresa electronică customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
14-06-2019
Financial Manager (from 1000$)


SBC-HR

Financial Manager (from 1000$)


SBC-HR on behalf of its client is looking for candidates to fill the vacancy of Financial Manager. Our client is an international company, the leader in the production, trade of cereals and oil seeds

 

What we are offering:

- Sallary: from 1 000 $

- Professional and career growth

- Compensation for business telephone calls

- Business trips

 

Position Responsibilities:

- Control the execution of budgets

- Control of internal financial regulations

- Analysis and proposals for managing the capital structure and investment activities

- Control over the spending of company budgets

- Preparation of reporting, analytical and statistical materials


Main requirements:

- University degree

- Work experience as a financial controller / auditor in an international company

- Knowledge and practical experience of using languages: Russian, Romanian, English


Send us your CV to: job@sbc-hr.md 
Call us: 
+373 68695904

Регион: Кишинёв

13-06-2019
Finance control specialist / Finance analyst


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
announce the vacancy of
Finance control specialist / Finance analyst

We offer:
International environment and guaranteed life-work balance;
A unique learning experience in our company;
Official contract according to MD law;
Working experience with great potential for growth;
Paid lunch;
Free access to the company's gym;
Optional medical insurance;
The thirteenth salary;
Mobile phone;
and much more…

Required knowledge and skills:
B.A. in Accounting or Finance. Master degree is an advantage;
3+ years of experience in similar position;
Good knowledge of IFRS;
Strong analytical skills, able to deal with ambiguous/complex situations and multidisciplinary projects;
Proficient in using of MS Office (advanced Excel user), SAP;
Good English, Russian, Romanian;
Good interpersonal, communication and presentation skills.

Responsibilities:
Preparing financial reports, budgets, cost reports and financial forecasts on a regular basis;
Prepare managerial reports and analysis;
Responsible for the budgetary control;
Ensure compliance with internal financial and accounting policies and procedures;
Ensures an effective managerial accounting system;
Prepare all supporting information for the annual audit with the approved external auditor.

Please send your CV with a cover letter on e-mail: hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
Only selected candidates will be contacted
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
13-06-2019
Finance control specialist / Finance analyst


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
announce the vacancy of
Finance control specialist / Finance analyst

We offer:
International environment and guaranteed life-work balance;
A unique learning experience in our company;
Official contract according to MD law;
Working experience with great potential for growth;
Paid lunch;
Free access to the company's gym;
Optional medical insurance;
The thirteenth salary;
Mobile phone;
and much more…

Required knowledge and skills:
B.A. in Accounting or Finance. Master degree is an advantage;
3+ years of experience in similar position;
Good knowledge of IFRS;
Strong analytical skills, able to deal with ambiguous/complex situations and multidisciplinary projects;
Proficient in using of MS Office (advanced Excel user), SAP;
Good English, Russian, Romanian;
Good interpersonal, communication and presentation skills.

Responsibilities:
Preparing financial reports, budgets, cost reports and financial forecasts on a regular basis;
Prepare managerial reports and analysis;
Responsible for the budgetary control;
Ensure compliance with internal financial and accounting policies and procedures;
Ensures an effective managerial accounting system;
Prepare all supporting information for the annual audit with the approved external auditor.


Please send your CV with a cover letter on e-mail: hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
Only selected candidates will be contacted
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
13-06-2019
Analist financiar


Scopul postului: Formulează şi asigură implementarea efectivă a politicilor financiare.


Responsabilități principale:
• Prelucrează, analizează, interpretează și gestionează informații economico-financiare;
• Asigură analiza financiară a indicatorilor de performanță;
• Raportarea financiară conform standardelor IFRS- naționale;
• Modelarea financiară și analiza eficacității managementului companiei și a unității în întregime;
• Raportează situația vânzărilor lunare în cadrul companiei;
• Modelarea financiară și analiza factorilor externi și interni;
• Organizează procesul de colectare a informațiilor/datelor financiare;
• Realizarea și prezentarea rapoartelor în format Excel, Power BI, etc.

Principalele cerințele față de candidați:
• Studii superioare în domeniul economic/ cibernetică și informatică economică;
• Cunoștințe și abilități de lucru în contabilitatea primară;
• Cunoașterea limbilor română, rusă;
• Abilități de operare a programelor Microsoft Office și 1C.

Activând în cadrul companiei veţi beneficia:
• de o atitudine respectuoasă şi pozitivă din partea echipei;
• stabilitate, loc de muncă într-un oficiu comod;
• salariu competitiv (pachet social deplin);
• mediu favorabil dezvoltării profesionale.

Detaliile cu privire la procesul de muncă, condiții salariale se comunică la interviu. Așteptăm CV-ul pretendenților la adresa electronică customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059018
10-06-2019
Operator mărfuri Petricani


Responsabilități:
- Prelucrarea datelor contabile;
- Introducerea documentației primare;
- Evidența mărfii la depozit;

Cerințe față de candidat:
- Studii medii sau medii de specialitate în contabilitate;
- Predispunere spre lucru cu cifre și calcule matematice;
- Gândire logică, analitică;
- Cunoașterea PC: Excel, Word, Contabilitate 1C 8;
- Dorința de a învăța;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Program: luni-vineri; 9:00-18:00;
- Salariu stabil;
- Echipă tânară, energică și prietenoasă;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Așteptăm CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeți la adresa electronică customagic-hr@mail.ru , tel. 076059018
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru , tel. 076059018
06-06-2019
Economist


Economist

Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Experiență în domeniu de cel puțin 5 ani;
- Abilități de comunicare, prezentare și diplomație;
- Aptitudini de operare PC la nivel de utilizator, Excel - nivel avansat;
- Cunoașterea limbilor: Română, Rusă.
Sarcini de lucru:
- sa elaborati Planul de activitatea financiară a întreprinderii pentru o lună, un trimestru, un an;
- sa realizati analize financiare in vederea fundamentarii deciziilor de afaceri;
- sa urmariti rezultatele activitatii si sa faceti recomandari pentru corectarea situatiilor nefavorabile;
- sa realizati previziuni economice si sa propuneti recomandari in privinta strategiilor organizatiei;
- sa analizati cheltuielile si sa faceti recomandari a normelor cheltuielilor în % în scopul optimizarii costurilor;
- sa duceti evidența achitării plăților către furnizori
- sa analizati rulajul stocurilor si face recomandari de optimizare;

Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV pe adresa mprecrutare@gmail.com
05-06-2019
Economist


Trattoria della nonna

Beneficii:
- Salariu motivant și în creștere;
- Posibilitate de creștere în carieră;
- Lucru într-o echipă tînără, dinamică și profesionistă;
- Oficiu se află în sectorul centru.

Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Experiența în domeniul este obligatorie;
- Cunoaşterea perfectă a limbii române şi ruse;
- Cunoştinţe avansate de operare a PC;
- Capacitate de planificare şi organizare;
- Atenție la detalii și gîndire analitică;
- Onestitate,corectitudine şi responsabilitate.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@trattoria.md , indicînd poziţia la care aplică.

Doar candidații candidașii eligibili vor fi contacți pentru un interviu.
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@trattoria.md , indicînd poziţia la care aplică.
29-05-2019
Economist


Economist

Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Experiență în domeniu de cel puțin 5 ani;
- Abilități de comunicare, prezentare și diplomație;
- Aptitudini de operare PC la nivel de utilizator, Excel - nivel avansat;
- Cunoașterea limbilor: Română, Rusă.

Sarcini de lucru:
- sa elaborati Planul de activitatea financiară a întreprinderii pentru o lună, un trimestru, un an;
- sa realizati analize financiare in vederea fundamentarii deciziilor de afaceri;
- sa urmariti rezultatele activitatii si sa faceti recomandari pentru corectarea situatiilor nefavorabile;
- sa realizati previziuni economice si sa propuneti recomandari in privinta strategiilor organizatiei;
- sa analizati cheltuielile si sa faceti recomandari a normelor cheltuielilor în % în scopul optimizarii costurilor;
- sa duceti evidența achitării plăților către furnizori
- sa analizati rulajul stocurilor si face recomandari de optimizare;
Регион: Кишинёв

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV pe adresa mprecrutare@gmail.com
29-05-2019
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
• Studii superioare economice;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilităţi de organizare;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.

Responsabilităţi:
• Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
• Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadararea acestora in una din categoriile de risc;
• Intocmirea formularului de analiza de risc;
• Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
• Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
29-05-2019
Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator

Responsabilități:
● Va avea în subordine 2 persoane ;
● Efectuarea analizei rapoartelor;
● Analiza pietei , prețurilor.

Cerințe:
● Studii superioare finisate ;
● O bună experiență în lucrul cu Excel;
● Gândire analitică (un analist puternic, preferabil cu experienă de muncă în corporații)
● Cunoașterea avansată a limbii române , engleze, ruse;
● Leadership;
● Ownership ;

Se oferă:
● Salariu competitiv;
● Angajare oficială;
● Colectiv tânăr și prietenos;
● Experiență de muncă în cadrul unei comapnii internaționale;
● Contract de muncă pentru 2 ani.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com
27-05-2019

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)