RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Экономист, финансист

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Экономист в отдел логистики


Viknograd

Экономист в отдел логистики

Требования к кандидату:
- отличное знание компьютера и MS Office (Excel, Outlook и др.)
- наличие образования (реальный профиль)
- знание русского обязательно, знание английского, румынского и других - дополнительное преимущество.
- стрессоустойчивость и исполнительность

Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией на e-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв

22-06-2018
Economist


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Economist

Direcția Supraveghere Contabilă

Centrul Procesare Servicii Clienţi



Misiune post: Gestionarea conturilor clienților


Oferim:

  • Oficiu în centrul oraşului;

  • Salariu fix + alte avantaje financiare;

  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30);

  • Asigurare medicală suplimentară;

  • Posibilități de creştere în carieră.



Responsabilităţi principale:

Acceptă, crează, execută, semnează şi transmite toate tipurile de documente disponibile:

- ordin incaso;
- citație bancara;

- dispoziții de suspendare a activității conturilor;

- dispoziții de anulare a dispozițiilor de suspendare;

- certificat de deschidere/modificare/închidere cont.

Recepționează, verifică si execută documentele executorii recepționate de la organele competente:
  • încheieri privind sechestrarea sumelor in conturile clienților;
  • încheieri de anulare a sechestrelor;
  • ordin de incaso de la executorii judecătorești;
  • interpelări bancare;
  • notificări.



Cerinţe:

  • Cunoașterea procedurilor şi metodelor de suspendare a operațiunilor, sechestrarea şi perceperea în mod incontestabil a mijloacelor bănești din conturile bancare ale contribuabililor;

  • Studii superioare economice si/sau drept economic;

  • Experienţă de muncă în domeniul contabilității - va constitui un avantaj;

  • Vorbirea fluentă a limbii române și ruse, engleza- va constitui un avantaj.


Trimite CV-ul, indicând postul solicitat, prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, tel: 022 812 461.

Регион: Кишинёв

22-06-2018
Analist financiar


SBC-HR

Analist financiar

Rețeaua națională de laboratoare medicale lansează concursul pentru ocuparea postului de Analist financiar

Noi oferim:
- Angajare oficială
- Pachet social
- Instruire profesională (traininguri, couching)

- Dezvoltare continuă alături de o echipă profesionistă

Responsabilități:
- Realizează analiza rezultatelor economice a companiei atât la nivel general cât și pe centre de profit

- Formulează propuneri pentru creșterea ponderii produselor cu eficiență economică sporită

- Elaborează și consolidează bugetul companiei

- Pregătește rapoarte financiare care rezumă poziția financiară a companiei

- Realizează analiza financiară cu privire la potențialul financiar al companiei

 

Cerinţe:

- Studii economice

- Experienţă de lucru în domeniul similar nu mai puțin de 3 ani


Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: office@sbc-hr.md

Telefon: +373 68695904

Регион: Кишинёв

22-06-2018
Analist - Asistent Manager


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Analist - Asistent Manager
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului

Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare ;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilităţi de operare în 1C va constitui un avantaj;
• Cunoștințe tehnice ale PC;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
14-06-2018

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)