RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Островский Сергей (35)

Возиков Александр Викторович (52)

Сырбу Вероника (23)

Сырбу Мария (28)

Togrul Ansarov  



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Логистика, транспорт, автобизнес, автосервис, ВЭД

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Dispecer principal/logist în transport


DMV Consulting Trans SRL

dreptasul 23 feb. 2018, 15:15 Ofer loc de muncă 167 (astăzi 3)
Responsabilitatile postului:
- supravegherea in permanenta a camioanelor din gestiune;
- transmiterea detaliilor catre conducatorii auto (loc incarcare/descarcare, tipul marfii) și mentinerea legaturii cu acestia
- stabilirea si comunicarea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor;
- planificarea, oragnizarea si coordonarea activitatilor de transport zilnice;

Cerinte:
- conoașterea limbilor engleză, rusa, română;
- abilități de comunicare, planificare si organizare a activitaților;
- spirit analitic, seriozitate, punctualitate.

Compania oferă:
- instruire gratuită;
- salariu atractiv;
- posibilitatea de a lucra într-un colectiv tînăr și prietenos;
- posibilitatea de dezvoltare și de creștere în carieră;
- salariu de la 800 USD pînă la 1000 usd.
Регион: Кишинёв
+37368350707; e-mail:vadim.mereuta@gmail.com
23-02-2018
Planificator logistică


Lear Corporation

Lear Corporation Ungheni
Planificator logistică

Lear Corporation Ungheni, este parte a corporației transnaționale Lear Corporation, cu peste 156 000 angajați în 257 locații din 38 țări ale lumii. Lear Ungheni produce tapițerii pentru scaunele automobilelor de marca Mercedes și Porsche.
Momentan, Lear Corporation Ungheni are un post vacant pentru funcţia Planificator Lostică. Îţi oferim o oportunitate excelentă să activezi într-un mediu internațional și să te bucuri de dezvoltare profesională.

Responsabilitati
Planifică şi urmărește producţia, calculează cantităţile de materiale necesare la datele specificate pentru industria prelucrătoare, construcţie şi programe similare de producţie, pregătește şi verifică graficul de desfăşurare a producţiei;
Coordonează și optimizează procesele logistice la proiectele de care răspunde;
Calculează și colectează informații despre costurile suplimentare privind transportul de marfă, stocuri de marfă etc. din domeniul de activitate;
Urmărește volumele de producere a mărfii, raportate la capacitatea de producere și capacitatea instalată la proiectele de care răspunde.

Calificări profesionale:
Studii superioare, tehnice – prezintă un avantaj;
Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
Cunoașterea avansată a calculatorului (MS OFFICE).

Calități
- Abilități de comunicare
- Inițiativă și flexibilitate
- Perseverență
- Lucru în echipă
- Autodisciplină

Oferim
Salariu atractiv;
Condiții de muncă la standarde europene;
Mediu ambiant plăcut și colectiv prietenos.

Experiană CV-ul tău la adresa de e-mail vnichita@lear.com, sau contactează-ne la numărul de telefon +373 60200706
Регион: Кишинёв
vnichita@lear.com, sau contactează-ne la numărul de telefon +373 60200706
23-02-2018
Inginer Lansări


Lear Corporation

Lear Corporation Ungheni
Inginer Lansări

Lear Ungheni este parte a corporației transnaționale Lear Corporation, cu peste 156 000 angajați în 257 locații din 38 țări ale lumii. Lear Ungheni produce tapițerii pentru scaunele automobilelor de marca Mercedes și Porsche.
La momentul actual, Lear Ungheni are un post vacant pentru funcția Inginer Lansări, aceasta fiind o oportunitate excelentă de a activa într-un mediu internațional și a se bucura de dezvoltare profesională.

Responsabilități
Planifică și coordonează lansarea proiectelor atribuite companiei;
Monitorizează desfășurarea proiectelor în lansare;
Urmarește progresele făcute în cadrul proiectului pe care-l conduce, identifică punctele slabe, riscurile și problemele și caută strategii de prevenire și corecție;
Identifică, analizează, escalează și monitorizează riscuri ce pot afecta lansarea proiectelor sau a schimbărilor inginerești;
Coordonează planul de acțiuni, atribuie sarcini, responsabilități și termen limită și monitorizează executarea sarcinilor cu scopul implementării cu succes a schimbării inginerești.

Cerințe
Studii superioare (tehnice- prezintă un avantaj);
Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
Cunoașterea calculatorului (MS OFFICE - nivel avansat).

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze un CV la adresa de e-mail vnichita@lear.com, sau să ne contacteze la numărul de telefon +373 60200706 sau +373 236 80 706.
Регион: Кишинёв
vnichita@lear.com, sau să ne contacteze la numărul de telefon +373 60200706 sau +373 236 80 706.
23-02-2018
Inginer Calitate


Lear Corporation

Lear Corporation Ungheni
Inginer Calitate

Lear Ungheni este parte a corporației transnaționale Lear Corporation, cu peste 156 000 angajați în 257 locații din 38 țări ale lumii. Lear Ungheni produce tapițerii pentru scaunele automobilelor de marca Mercedes, Porsche.
La momentul actual, Lear Ungheni are un post vacant pentru funcția Inginer Calitate, aceasta fiind o oportunitate excelentă de a activa într-un mediu internațional și a se bucura de dezvoltare profesională.


Inginerul Calitate:
Reprezintă clientul și asigură respectarea tuturor cerințelor acestuia în cadrul companiei;
Este responsabil de implementarea procesului de Asigurare a Calității;
Comunică cu clientul și asigură răspuns în urma solicitărilor parvenite de la acesta;
Monitorizează zilnic indicatorii de calitate și în caz necesar, definește acțiuni pentru îmbunătățirea acestora;
Reunește reprezentanții departamentelor inginerie, producere, logistică, resurse umane, mentenanță, pentru definirea acțiunilor și identificarea soluțiilor de îmbunătățire a procesului și/sau produsului, în urma reclamațiilor primite de la client;
Efectuează raportări periodice și punctuale, analize comparative, cu privire la reclamații sau alte activități desfășurate;
Respectă și contribuie la îmbunătățirea sistemului de management al calității.

Cerințe
Studii superioare;
Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
Cunoașterea calculatorului (MS OFFICE - nivel avansat)

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze un CV la adresa de e-mail vnichita@lear.com, sau să ne contacteze la numărul de telefon +373 60200706 sau +373 236 80 706.
Регион: Кишинёв
vnichita@lear.com, sau să ne contacteze la numărul de telefon +373 60200706 sau +373 236 80 706.
23-02-2018
Business / Software Analyst


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Business / Software Analyst

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Main activities:
- Discuss and validate the requirements with the business process owners from different internal departments
- Translate these business requirements into a business process together with the different process owners
- Make gap analysis between the business process and the functionalities of the WMS
- Design a functional analysis based on the requirements & the business processes
- You will be the project lead and manage budget, time and scope of different EDI, reporting & labeling projects
-Follow up the development process & communicate directly with the software developers
- Organize & coordinate testing with internal departments
- Weekly & monthly reporting regarding statuses, lead times, KPIs, resources, actual vs. estimated, …
- Analyze results and report or escalate to the management

Profile:
- University degree or equal by experience
- Experience in logistic systems is a plus
- Fluent in spoken and written English
- Willingness for short assignments abroad
- You are flexible and carry out the necessary maturity

Offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a no-nonsense corporate culture
- Competitive salary according to knowledge and experience

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556, +373 60102909.
Регион: Кишинёв
e-mail: kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556, +373 60102909.
22-02-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!


The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60 102909.
Регион: Кишинёв
e-mail: kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60 102909.
22-02-2018
Dispatcher (cu deplasari de serviciu in Polonia)

з/п 900-1200 euro
HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Dispatcher (cu deplasari de serviciu in Polonia)

Companie internationala specializata in Transport Auto International (Europa)

Cerinte:
● Studii superioare
● Experienta in domeniul transportului international se va considera un avantaj
● Cunoasterea limbii engleze – fluent, si ruse – conversational (limba poloneza sau germana ar constitui un avantaj)
● Cunoasterea PC
● Rezistent la conditii de stres
● Disponibilitatea de a lucra peste hotare (Polonia) conform planului: 3 luni de lucru si 1 luna libera

Beneficii:
● Salariu de baza lunar + over hours: total 900-1200 euro
● Cazare (casa pe pamant), inclusiv toate utilitatile, sunt acoperite de catre companie
● Transport tur-retur
● Posibilitatea de a acumula experienta internationala
● Posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica
● Posibilitatea cresterii profesionale

Cei interesati pot transmite CV la adresa email: rr70@search4staff.com ; In CV indicati codul postului vacant: D-T

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidatii care corespund cerintelor vor fi invitati la interviu.

Va multumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: rr70@search4staff.com ; In CV indicati codul postului vacant: D-T

Telefon de contact : 022-202986
22-02-2018
Business / Software Analyst


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Business / Software Analyst

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Main activities:
- Discuss and validate the requirements with the business process owners from different internal departments
- Translate these business requirements into a business process together with the different process owners
- Make gap analysis between the business process and the functionalities of the WMS
- Design a functional analysis based on the requirements & the business processes
- You will be the project lead and manage budget, time and scope of different EDI, reporting & labeling projects
-Follow up the development process & communicate directly with the software developers
- Organize & coordinate testing with internal departments
- Weekly & monthly reporting regarding statuses, lead times, KPIs, resources, actual vs. estimated, …
- Analyze results and report or escalate to the management

Profile:
- University degree or equal by experience
- Experience in logistic systems is a plus
- Fluent in spoken and written English
- Willingness for short assignments abroad
- You are flexible and carry out the necessary maturity

Offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a no-nonsense corporate culture
- Competitive salary according to knowledge and experience

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556, +373 60102909.
Регион: Кишинёв
e-mail: kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556, +373 60102909.
19-02-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60 102909.
Регион: Кишинёв
e-mail: kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60 102909.
19-02-2018
Jurnalist


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), în numele clientului său, o companie locală, este în căutarea candidaților pentru a suplini următoarea poziție:

Jurnalist

Compania:
Companie locală ce se ocupă cu editarea ziarelor, publicitate, activități de radio și televiziune.

Sarcini și responsabilități:
● Monitorizarea informațiilor despre evenimentele din viața socială/economică
● Scrierea articolelor pe teme sociale/economice
● Sortarea, analizarea și prelucrarea informațiilor primite prin intermediul comunicatelor de presă
● Muncă în teren
● Participarea la conferințe de presă, întîlniri

Cerințe:
● Experiență în domeniu de 1-2 ani
● Studii superioare finisate (umanitare/ economice)
● Excelente abilități de comunicare și scriere în limba Română și Rusă
● Un portfolio personal cu articole scrise anterior (ar fi un avantaj)

Beneficii:
● Salariu fix motivant
● Oficiu în centrul orașului
● Participarea la diverse evenimente mondene
● Accesibilitatea la mașina companiei

Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant JN la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876556, +373 69 104433

Candidații aleși vor fi contactați și invitați la un interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant JN la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876556, +373 69 104433
12-02-2018
Dispatcher (cu deplasari de serviciu in Polonia)

з/п 900-1200 euro
HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Dispatcher (cu deplasari de serviciu in Polonia)

Compania:
Companie internationala specializata in Transport Auto International (Europa)

Cerinte:
• Studi superioare
• Experenta in domeniul Transportului International se va considera un avantaj
• Cunoasterea limbii- Engleze – fluent si Rusa – convorbire direct cu clientii/administratia (limba Poloneza sau Germana ar constitui un avantaj).
• Cunoasterea PC
• Rezistent la conditii de stress
• Disponibelitatea de a lucra peste hotare Polonia conform planului: 3 luni lucru si 1 luna concediu.

Compania ofera:
• Salariu de Baza lunar + Over Hours : total 900-1200 euro
• Gazda pentru trai (casa pe pamint), inclusiv toate utilitatile sunt suportate de catre companie.
• Transport Tur-Retur.
• Posibilitatea de a acumula Experenta Internationala
• Posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica
• Posibilitatea cresterii Profesionale

Cei interesati pot transmite CV la adresa email: rr70@search4staff.com ; In CV indicati codul postului vacant: D-T

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidatii care corespund cerintelor vor fi invitati la interviu.

Va multumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: rr70@search4staff.com ; In CV indicati codul postului vacant: D-T

Telefon de contact : 022-202986
12-02-2018
Logistics Manager (production)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting is looking for a highly professional candidate to fulfill the position

Company: automotive

Logistics Manager (production)

Job Requirements:
- Higher education
- Experience in similar job
- Knowledge of English – advanced

Duties and responsibilities:
- Develop and maintain an employee-oriented company culture that emphasizes quality, continuous improvement and high performance
- Make efficient use of financial and staff resources and efficient planning actions
- Plan, communicate, organize and supervise the entire Supply Chain for all projects within the plant
- Develop continuously the LM procedures
- Prepare and supervise regularly the department budget
- Ensure good relationship with other sections
- Direct, develop and motivate subordinates in the execution of plans to achieve LM standards and general company goals and budgets that meet established goals
- Perform any other tasks required by the direct superior in accordance with the legal requirements


Interested candidates may send CV to HR-Consulting company (search4staff.com) email Address: rr70@SEARCH4STAFF.COM; phone: 068 503 560 Please, indicate the relevant vacancy code “LOGR”in the subject line or resume.

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
email Address: rr70@SEARCH4STAFF.COM; Please, indicate the relevant vacancy code “LOGR”in the subject line or resume.
08-02-2018
Business / Software Analyst


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Business / Software Analyst

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Main activities:
- Discuss and validate the requirements with the business process owners from different internal departments
- Translate these business requirements into a business process together with the different process owners
- Make gap analysis between the business process and the functionalities of the WMS
- Design a functional analysis based on the requirements & the business processes
- You will be the project lead and manage budget, time and scope of different EDI, reporting & labeling projects
-Follow up the development process & communicate directly with the software developers
- Organize & coordinate testing with internal departments
- Weekly & monthly reporting regarding statuses, lead times, KPIs, resources, actual vs. estimated, …
- Analyze results and report or escalate to the management

Profile:
- University degree or equal by experience
- Experience in logistic systems is a plus
- Fluent in spoken and written English
- Willingness for short assignments abroad
- You are flexible and carry out the necessary maturity

Offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a no-nonsense corporate culture
- Competitive salary according to knowledge and experience

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail:kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556, +373 60102909.
Регион: Кишинёв
e-mail:kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556, +373 60102909.
05-02-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60 102909.
Регион: Кишинёв
-mail: kk70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60 102909.
05-02-2018
Manager logistică


Prograin Organic

Prograin Organic angajează: manager logistică

Prograin Organic este compania care activează în cultivarea, prelucrarea, depozitarea și comercializarea boabelor, semințelor și plantelor leguminoase în Republica Moldova.
Cerințe fată de candidați:
Studii: Superioare
Experiență: cel puțin 3 ani în domeniu
Capacităţi:
• Soluţionarea operativă a problemelor, multitasking;
• Abilităţi de respectare deadline-uri, flexibilitate;
• Comunicabilitate, inițiativă, responsabilitate;
• Posedarea limbilor străine constituie un avantaj.
Responsabilități:
• Organizarea, executarea, controlul procesului integral al transportului de mărfuri;
• Repartizarea si monitorizarea mijloacelor de transport implicate in activitatea companiei;
• Monitorizarea ofertelor de prețuri;
• Negocierea și achiziționarea bunurilor, serviciilor.
Condiții:
• Salariu motivant;
• Muncă stabilă într-o echipă dinamică, tânără și prietenoasă;
• Compania oferă instruire și posibilitatea de creștere profesională.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică hr@prograinorganic.com.
Регион: Кишинёв
hr@prograinorganic.com
25-01-2018

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)