RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Логистика, транспорт, автобизнес, автосервис, ВЭД

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Manager al departamentului logistică (de la 12 000 MDL)


SBC-HR

Manager al departamentului logistică (de la 12 000 MDL)

http://operational-manager.sbc-hr.md/

Companie internațională specializată în fabricarea produselor cosmetice de brand, lansează concurs pentru ocuparea postului vacant de Manager al departamentului Logistică

 

Noi oferim:

- Salariu: de la 12 000 MDL

- Grafic de muncă: 5 zile în săptămână, de la ora 09:00 până la 18:00
- Instruire profesională

- Oficiu în centrul orașului

Responsabilități:
- Analizarea proceselor existente și introducerea altora noi

- Testarea și lansarea noilor mecanisme

- Extinderea și controlul calității serviciului de livrare a comenzilor

- Interacțiunea cu companiile de transport și cu furnizorii

- Elaborarea bugetelor, controlul și optimizarea cheltuielilor

 

Cerințe:

- Studii superioare în domeniul economiei
- Experiență profesională în domeniu similar
- Cunoașterea limbilor română și rusă


Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: office@sbc-hr.md

Telefon: +373 68695904

Регион: Кишинёв

22-06-2018
Trade Marketing Associate Centru


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

Trade Marketing Associate Centru

Responsabilități:
• Să planifice eficient rutele și să viziteze conform planificării punctele de vânzare din teritoriul alocat;
• Să coopereze activ cu reprezentanții distribuitorului pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor operaționale;
• Să implementeze inițiativele companiei în universul din responsabilitate;
• Să vină cu propuneri de idei și soluții pentru dezvoltarea afacerii în teritoriul alocat;
• Să dezvolte relațiile cu clienții din aria de responsabilitate;
• Să asigure eficiența investițiilor în teritoriul alocat;
• Să colecteze informații relevante din piață;

Cerințe:
• Studiile superioare reprezintă un avantaj;
• Experiența în vânzări reprezintă un avantaj;
• Permis de conducere, categoria B;
• Cunoștințe de operare a MS Office si a tehnologiilor informaționale (Excel, Power Point, Word);

Abilități:
• Abilități de organizare și planificare;
• Orientare spre client, deschidere;
• Adaptabilitate, capacitatea de a găsi oportunități în orice schimbare;
• Puternice abilități de comunicare și negociere:
• Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: TMC

sau sa apeleze tel.: 022 876 557 ; mob.: 062 101 257
Регион: Кишинёв
adresa de Email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: TMC

sau sa apeleze tel.: 022 876 557 ; mob.: 062 101 257
20-06-2018
Dispecer transport


Graf Miller Trans SRL

Angajam Dispecer - transport de marfuri international :

Responsabilitati
* de a planifica, organiza si coordona activitatilor de transport zilnice
* de a transmite detaliilor catre conducatorii auto ( loc incarcare/descarcare, tipul marfii) si mentinerea legaturii cu acestia
* de a supraveghea in permanenta a camioanelor din gestiune pt a interveni operativ
* de a stabili traseele optime
* de a monitoriza cursele

Cunoasterea limbii engleze/franceza
Navigarea pe internet
Cunoasterea MS Office - Excel, Word;

Salariu motivant, echipa tinara
Instruire gratuita pentru persoanele fara experienta
Регион: Кишинёв
ANDREI
069111172

avexpitrans@gmail.com
20-06-2018
MARKETING COORDINATOR (CULINARY)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

MARKETING COORDINATOR (CULINARY)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus
● Perspective de creștere profesională

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Monitorizarea și analiza vînzărilor
● Dezvoltarea și implementarea strategiei de brand
● Dezvoltarea planului de brand
● Înțelegerea impactului de afaceri al investițiilor PFME și TTS ale brandului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: marketing sau logistică
● Vorbește fuent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Are cunoștințe intermediare de limbă engleză
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Are experiență (3 ani) în marketing și comerț
● Îi place să lucreze în echipă, să partajeze experiență și cunoștințe
● Axat pe rezultat și proactiv
● Este curios și învață repede
● Are capacitatea de adaptare în diverse medii de afaceri/ flexibilitate
● Îl motivează volumele mari de muncă

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
Business / Software Analyst


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Business / Software Analyst

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Main activities:
- Discuss and validate the requirements with the business process owners from different internal departments
- Translate these business requirements into a business process together with the different process owners
- Make gap analysis between the business process and the functionalities of the WMS
- Design a functional analysis based on the
requirements & the business processes
- You will be the project lead and manage budget, time and scope of different EDI, reporting & labeling projects
-Follow up the development process & communicate directly with the software developers
- Organize & coordinate testing with internal departments
- Weekly & monthly reporting regarding statuses, lead times, KPIs, resources, actual vs. estimated, …
- Analyze results and report or escalate to the management

Profile:
- University degree or equal by experience
- Experience in logistic systems is a plus
- Fluent in spoken and written English
- Willingness for short assignments abroad
- You are flexible and carry out the necessary maturity

Offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a no-nonsense corporate culture
- Competitive salary according to knowledge and experience

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +373 22 202986, +373 060422844.
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +373 22 202986, +373 060422844.
20-06-2018
Logistics Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Logistics Assistant

Company: A leading international tobacco company, with a diverse workforce of around 81,000 people who hail from every corner of the globe

Job Description:
● Managing the document flow: contracts with partners, fiscal invoices, other documentation; maintenance of documents’ registries;
● Primary accounting: creations of fiscal invoices, material write off, basic reporting;
● Material movement and vendor creation in SAP;
● Coordinate and control Logistics & Warehousing Services Providers' (LWSP) performance;
● General administrative & logistics support to organization.

The offer:
● Experience in a multinational company with European management
● Better communications skills
● Good office conditions, serving fruits, coffee/ tea
● Young team

Requirements:
● University degree (Finance, Economics, Accounting);
● Language skills: Romanian/Russian – fluent; English - upper intermediate;
● Proficient user of Microsoft Office products, especially Excel;
● SAP software knowledge is a plus;
● Basic knowledge of accounting is a plus;
● Experience in logistics/accounting/administrative job is a plus;
● Soft skills:
­ strong analytical skills;
­ strong communication skills and ability to direct others;
­ Initiative, passion & drive for results;
­ attention to details;
­ ability to prioritize tasks and understand what resources / functions (departments) have to be involved to deliver the task;
­ quick learner.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (ASL) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (ASL) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
20-06-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
20-06-2018
Менеджер по продажам в транспортно-экспедиторскую компанию.


Uni-Laman Shipping Agency SRL

Компания объявляет набор на должность менеджер по продажам в транспортно-экспедиторскую компанию.
Требования: опыт организации морских контейнерных перевозок door-to-door, знание русского, англ. и рум. языков, владение компьютером, высшее образование, навыки прямых продаж и работы с клиентами.
Личные и деловые качества: умение продавать и зарабатывать, энергичность, стрессоустойчивость, амбициозность, стремление к карьерному росту. Хороший уровень оплаты, % от продаж, соц.пакет, работа в офисе.

Резюме принимаются по электронному адресу:
md_auto@uni-laman.com
Регион: Кишинёв
md_auto@uni-laman.com
Сайт:http://www.uni-laman.com/
19-06-2018
Менеджер по продажам в транспортно-экспедиторскую компанию.


Uni-Laman Shipping Agency SRL

Компания объявляет набор на должность менеджер по продажам в транспортно-экспедиторскую компанию.
Требования: опыт организации морских контейнерных перевозок door-to-door, знание русского, англ. и рум. языков, владение компьютером, высшее образование, навыки прямых продаж и работы с клиентами.
Личные и деловые качества: умение продавать и зарабатывать, энергичность, стрессоустойчивость, амбициозность, стремление к карьерному росту. Хороший уровень оплаты, % от продаж, соц.пакет, работа в офисе.

Резюме принимаются по электронному адресу:
md_auto@uni-laman.com
Регион: Кишинёв
md_auto@uni-laman.com
Сайт:http://www.uni-laman.com/
19-06-2018
Business / Software Analyst


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Business / Software Analyst

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Main activities:
- Discuss and validate the requirements with the business process owners from different internal departments
- Translate these business requirements into a business process together with the different process owners
- Make gap analysis between the business process and the functionalities of the WMS
- Design a functional analysis based on the
requirements & the business processes
- You will be the project lead and manage budget, time and scope of different EDI, reporting & labeling projects
-Follow up the development process & communicate directly with the software developers
- Organize & coordinate testing with internal departments
- Weekly & monthly reporting regarding statuses, lead times, KPIs, resources, actual vs. estimated, …
- Analyze results and report or escalate to the management

Profile:
- University degree or equal by experience
- Experience in logistic systems is a plus
- Fluent in spoken and written English
- Willingness for short assignments abroad
- You are flexible and carry out the necessary maturity

Offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a no-nonsense corporate culture
- Competitive salary according to knowledge and experience

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +373 22 202986, +373 060422844.
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +373 22 202986, +373 060422844.
14-06-2018
Dispatcher (cu deplasari de serviciu in Polonia)

з/п 900-1200 euro
HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

Dispatcher (cu deplasări de serviciu în Polonia)

Companie internațională specializată în Transport Auto Internațional (Europa)

Cerințe:
● Studii superioare;
● Experiență în domeniul transportului internațional și logistic, se va considera un avantaj;
● Cunoașterea limbii engleze – fluent, și ruse – conversațional (limba poloneză sau germană ar constitui un avantaj);
● Cunoașterea PC-ului;
● Rezistența la condiții de stres;
● Disponibilitatea de a lucra peste hotare (Polonia) conform planului: 3 luni de lucru și 1 luna libera.

Beneficii:
● Salariu de bază lunar + over hours: total 900-1200 euro;
● Cazare + serviciile comunale (casă pe pământ), sunt acoperite de către companie;
● Transport tur-retur asigurat;
● Posibilitatea de a acumula experiență internațională;
● Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică;
● Posibilitatea creșterii profesionale.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; In CV indicați codul postului vacant: D-PL

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; In CV indicați codul postului vacant: D-PL

Telefon de contact : 022-202986
14-06-2018
Spalatori Auto


Spălătoria situată pe str. Uzinilor, este în căutare de Spălători Auto, băieți și fete.
Calitati personale:

• Spirit de echipa;
• Amabili atît cu clienții cît și cu colectivul;
• Serioași, punctuali, responsabili.

Se cere un minim de experiență.
Se oferă cazare gratuită și salariu motivant.
Persoanele interesate rugăm să ne contacteze la nr. 069711950.
Регион: Кишинёв
069711950
14-06-2018
Менеджер по продажам. Можно без опыта. З/П от 5000.ОПЛАТА СРАЗУ


Logic Inter Pro

Работа в офисе. Логистика.
Хочешь развиваться как профессионально, так и личностно? Иметь активную жизненную позицию? Готов работать над собой и своими результатами?
Если ты ответил ДА, тогда работа в нашей компании это твой путь финансовой независимости, карьере и самореализации!!!

Обязанности:
консультирование клиентов;
ответ на входящие звонки;
поиск новых клиентов;

Требования:
готовность к обучению
активная жизненная позиция
доброжелательность
коммуникабельность
ответственность
оптимизм
уверенный пользователь ПК

Условия:
своевременная оплата;
график 5/2, 9.00-18.00;
карьерный и финансовый рост по результатам работы;
дружный и сплоченный коллектив;
отличное руководство, помощь в развитии и работе на всех этапах;
офис на Рышкановке.

Место работы:
Кишинев.
Можете ознакомиться с сайтом нашей компании : http://www.mtperevozki.ru/
Регион: Кишинёв
+37361000571 МАРГАРИТА
13-06-2018
Logistics Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Logistics Assistant

Company: A leading international tobacco company, with a diverse workforce of around 81,000 people who hail from every corner of the globe

Job Description:
● Managing the document flow: contracts with partners, fiscal invoices, other documentation; maintenance of documents’ registries;
● Primary accounting: creations of fiscal invoices, material write off, basic reporting;
● Material movement and vendor creation in SAP;
● Coordinate and control Logistics & Warehousing Services Providers' (LWSP) performance;
● General administrative & logistics support to organization.

The offer:
● Experience in a multinational company with European management
● Better communications skills
● Good office conditions, serving fruits, coffee/ tea
● Young team

Requirements:
● University degree (Finance, Economics, Accounting);
● Language skills: Romanian/Russian – fluent; English - upper intermediate;
● Proficient user of Microsoft Office products, especially Excel;
● SAP software knowledge is a plus;
● Basic knowledge of accounting is a plus;
● Experience in logistics/accounting/administrative job is a plus;
● Soft skills:
­ strong analytical skills;
­ strong communication skills and ability to direct others;
­ Initiative, passion & drive for results;
­ attention to details;
­ ability to prioritize tasks and understand what resources / functions (departments) have to be involved to deliver the task;
­ quick learner.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (ASL) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (ASL) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
07-06-2018
Logist (transport containerizat)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Logist (transport containerizat)

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Managementul vânzărilor serviciilor transportului containerizat;
● Dezvoltarea și atragerea noilor clienți;
● Evidența corespondenţei comerciale;
● Negocierea tarifelor și contractelor cu clienții;
● Evidența actelor (facturare, întocmirea documentelor de însoțire pentru transport; coordonarea contractelor și încasărilor);
● Coordonarea procesului de expediere a mărfurilor.

Cerințe:
● Experiență în domeniul logistic/vânzări servicii (transport containerizat)
● Cunoașterea pieţei transporturilor (forwarding);
● Abilități de comunicare de negociere;
● Capacitatea de planificare și organizare a procesului de lucru;
● Cunoașterea Limbii engleza la nivel avansat;
● Utilizator experimentat PC;
● Personalitate dinamică cu inițiativă.

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu fix + premii de performanță;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Perspective de dezvoltare în carieră într-o companie internațională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC

Telefon de contact : 022-202986
07-06-2018
Компания объявляет набор на должность менеджер по продажам


Uni-Laman Shipping Agency SRL

Компания объявляет набор на должность менеджер по продажам в транспортно-экспедиторскую компанию.
Требования: опыт организации морских контейнерных перевозок door-to-door, знание русского, англ. и рум. языков, владение компьютером, высшее образование, навыки прямых продаж и работы с клиентами.
Личные и деловые качества: умение продавать и зарабатывать, энергичность, стрессоустойчивость, амбициозность, стремление к карьерному росту. Хороший уровень оплаты, % от продаж, соц.пакет, работа в офисе.

Резюме принимаются по электронному адресу:
md_auto@uni-laman.com
Регион: Кишинёв
md_auto@uni-laman.com
06-06-2018
Водитель с категорией "С"

з/п по договоренности
Требуемый опыт работы: 3–6 лет

Полная занятость, полный день
Обязанности:
Перевозки строительных материалов и оборудования.
Поддержание техники в чистом, исправном состоянии.
Внимательность, ответственность.
Контроль за техническим состоянием транспортного средства.
Соблюдение ПДД

Требования:
Стаж вождения грузовых автомобилей от трех лет.
Условия:
Прием на работу по ТК РМ.
График работы 5/2 (при необходимости выезды в субботу)
Уровень заработной платы по результатам собеседования.
Права категории C
Просьба отправлять CV по адресу: hr@promstroi.md
Контактное лицо: Наталья 078880316
Регион: Кишинёв
hr@promstroi.md
Наталья 078880316
05-06-2018

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)