RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 





Дроздова Олеся Георгиевна (32)


Залевский Анатолий Викторович 




Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Логистика, транспорт, автобизнес, автосервис, ВЭД

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Referent Logistica


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
06-12-2018
Referent Logistica


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
03-12-2018
Сотрудник отдела логистики


Proterra Grup

Сотрудник отдела логистики
Обязанности:
Подсобные работы;
Развозов;
Сбор и развоз спец одежды;
Работа с поставщиками;
Отчетность;
Требования:
Среднее-специальное образование;
Пунктуальность;
Аккуратность;
Ответственность;
наличие прав категории B - обязательно;
Условия:
Оформление на работу в соответствии с ТК РM
График работы: пятидневная рабочая неделя c 9.00 до 18.00
Полный рабочий день.
Возможность роста

Tel: 078300575 Марина
Регион: Кишинёв
Tel: 078300575 Марина
29-11-2018
Referent Logistica


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de


REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;


Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
28-11-2018
Manager logist


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager logist

Compania: comercializarea materialelor de construcție

Responsabilități:
- Rezolvarea problemelor operative de logistica (comenzi, distribuție, transport)
- Comunicarea cu distribuitorii, șefii de echipă
- Procesarea comenzilor de marfa
- Programarea și transportarea produselor către clienții companiei
- Optimizarea procesului transport al marfii
- Asigurarea eficientă a îndeplinirii comenzilor clientului
- Responsabilitatea pentru bonurile de consum, procesele-verbale, avize etc.
- Corelarea și ajustarea stocului din depozite cantitativ și calitativ
- Organizarea lunara a inventarierii stocului în depozit

Cerințe:
- Studii superioare
- Experiența la post similar
- Româna, Rusa - avansat, Engleza va constitui un avantaj
- MS Office (Excel)
- Permis de conducere cat. B

Calitați personale:
- Abilitați de comunicare
- Atitudine pozitivă față de clienți
- Rezistența la efort si stress
- Loialitatea faţă de companie
- Flexibilitatea, spirit de ordine și disciplină

Beneficii:
- Companie stabilă cu tendință spre dezvoltare
- Salariu motivant + premii
- Deplasari de serviciu
- Condiții perfecte pentru realizări profesionale

Grafic: full time, Luni-Vineri

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: MLVB .

Telefon: +373 60 52 22 74

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: MLVB .

Telefon: +373 60 52 22 74
26-11-2018
Purchasing Employee


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of a:

Purchasing Employee

Position responsibilities:
● Assisting the Purchaser in screening the market through available databases and the Internet
● Drawing up standard specifications for price requests
● Contacting suppliers
● Perform routine purchases (usually by telephone and/or electronically) based on detailed instructions to ensure the implementation of the purchasing policy of the organization
● Preparing and sending purchase orders
● Performing some controls and approvals linked to the accounting documents (invoices, …)
● Ensuring that the documentation regarding suppliers/products (quality documents, …) is continuously updated
● Updating and maintaining professional knowledge and technical skills in the area of purchasing.

Core competences:
● Accuracy and attention to details
● Strong organizational skills
● Able to manage multiple tasks in a fast pace environment
● Ability to work effectively in teams as well as independently

Qualifications:
● Bachelor or University degree, preferably with knowledge in purchasing and/or administrative sphere
● Fluent in written and spoken English and/or French (both would be a strong asset)
● Proficient in Microsoft Office and Enterprise Resource Planning (ERP – not mandatory) + We provide training

We offer:
● Good salary
● Full social package
● A diverse and interesting work
● Attractive working conditions within an international team
● Comfortable office in modern building

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (AP) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (AP) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
22-11-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
22-11-2018
Purchasing Employee


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of a:

Purchasing Employee

Position responsibilities:
● Assisting the Purchaser in screening the market through available databases and the Internet
● Drawing up standard specifications for price requests
● Contacting suppliers
● Perform routine purchases (usually by telephone and/or electronically) based on detailed instructions to ensure the implementation of the purchasing policy of the organization
● Preparing and sending purchase orders
● Performing some controls and approvals linked to the accounting documents (invoices, …)
● Ensuring that the documentation regarding suppliers/products (quality documents, …) is continuously updated
● Updating and maintaining professional knowledge and technical skills in the area of purchasing.

Core competences:
● Accuracy and attention to details
● Strong organizational skills
● Able to manage multiple tasks in a fast pace environment
● Ability to work effectively in teams as well as independently

Qualifications:
● Bachelor or University degree, preferably with knowledge in purchasing and/or administrative sphere
● Fluent in written and spoken English and/or French (both would be a strong asset)
● Proficient in Microsoft Office and Enterprise Resource Planning (ERP – not mandatory) + We provide training

We offer:
● Good salary
● Full social package
● A diverse and interesting work
● Attractive working conditions within an international team
● Comfortable office in modern building

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (AP) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (AP) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
19-11-2018
Referent Logistica


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de


REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;


Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
19-11-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
19-11-2018
Работники в автосервис на шиномонтаж легковой и грузовой

з/п до 10000
Roata Fortunei SRL

Ищем работника в автосервис. Мы на рынке более 7-ми лет, много постоянных клиентов, хорошая загрузка и достойная оплата. Комфортные условия труда. Официальное трудоустройство, соцпакет. Опыт работы в аналогичной сфере будет плюсом. Всем тонкостям научим. Звоните.
Регион: Кишинёв
Тел. 078555014
эл.почта roatafortunei@bk.ru
19-11-2018
Trade Marketing Associate Centru


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

Trade Marketing Associate Centru

Beneficii:
• Automobil de serviciu;
• Salariu motivant și achitat la timp;
• Posibilitate de creștere profesională;
• Angajare oficială conform prevederilor legislației muncii;
• Companie stabilă pe piața Republicii Moldova, prezentă de circa 20 ani;

Responsabilități:
• Să planifice eficient rutele și să viziteze conform planificării punctele de vânzare din teritoriul alocat;
• Să coopereze activ cu reprezentanții distribuitorului pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor operaționale;
• Să implementeze inițiativele companiei în universul din responsabilitate;
• Să vină cu propuneri de idei și soluții pentru dezvoltarea afacerii în teritoriul alocat;
• Să dezvolte relațiile cu clienții din aria de responsabilitate;
• Să asigure eficiența investițiilor în teritoriul alocat;
• Să colecteze informații relevante din piață;

Cerințe:
• Studiile superioare reprezintă un avantaj;
• Experiența în vânzări reprezintă un avantaj;
• Permis de conducere, categoria B;
• Cunoștințe de operare a MS Office si a tehnologiilor informaționale (Excel, Power Point, Word);

Abilități:
• Abilități de organizare și planificare;
• Orientare spre client, deschidere;
• Adaptabilitate, capacitatea de a găsi oportunități în orice schimbare;
• Puternice abilități de comunicare și negociere:
• Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: ba70@search4staff.com sau sa apeleze tel.: 022 876 557; mob.: 062 101 257.
Регион: Кишинёв
adresa de Email: ba70@search4staff.com sau sa apeleze tel.: 022 876 557; mob.: 062 101 257.
19-11-2018
soferi categoria b pentru curierat in Belgia pe dubite 3,5T

з/п 1400 Euro
Phoenix SPRL

Caut urgent parsoane motivate, descurcarete pentru curierat In Bruxelles si inprejurimi,experienta pe dubita 3,5T, cunostiinte nivel conversational engleza, franceza sau olandeza constituie un avantaj, seriozitate si punctualitate !
In medie 50 livrari pe zi, se lucreaza 5 zile pe saptamana, nu neaparat luni - vineri.
Angajator Belgian, contract de munca, fara intermediari, taxe sau comisioane!
Jobul este unul full time care necesita relocare in Belgia, se asigura cazare !
Регион: Кишинёв
Relatii la telefon / whatsapp : +32485864172
Rog CV la adresa de email: galeteanusamir@yahoo.com
30-09-2018

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)