RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Untila Alexei (25)

КАРА МАГДАЛИНА ВИТАЛИЕВНА (17)


Цапу Сергей Кириллович (36)

NOUR ION 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Логистика, транспорт, автобизнес, автосервис, ВЭД

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Referent Logistica


"BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-10-2018
Referent Logistica


"BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
17-10-2018
TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST

About company:
Foreign company specialized in marketing research services.

Responsibilities:
● Ensure that clients know how to use the services, provide assistance and support if necessary;
● Provide software application training using a variety of delivery methods including web-based and on-site training;
● Support clients' representatives providing valuable guidance around operations and optimization of the application through quality service delivery;
● Actively seeking to provide more benefits to portfolio by the services offered.
● Full-time schedule: 9.00 - 18.00 (Monday-Friday)

Qualifications:
● Bachelor’s Degree;
● Fluent English: good spoken and written communication skills;
● Good technical orientation;
● Good organizational and time management skills;
● General Computer knowledge;
● Good analytical view.

Remuneration:
● Attractive salary;
● Professional growth opportunities;
● Exciting projects;
● Travel all around the world.

To apply, submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
11-10-2018
Logist (transport containerizat)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Logist (transport containerizat)

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Managementul vânzărilor serviciilor transportului containerizat;
● Dezvoltarea și atragerea noilor clienți;
● Evidența corespondenţei comerciale;
● Negocierea tarifelor și contractelor cu clienții;
● Evidența actelor (facturare, întocmirea documentelor de însoțire pentru transport; coordonarea contractelor și încasărilor);
● Coordonarea procesului de expediere a mărfurilor.

Cerințe:
● Experiență în domeniul logistic/vânzări servicii (transport containerizat)
● Cunoașterea pieţei transporturilor (forwarding);
● Abilități de comunicare de negociere;
● Capacitatea de planificare și organizare a procesului de lucru;
● Cunoașterea Limbii engleza la nivel avansat;
● Utilizator experimentat PC;
● Personalitate dinamică cu inițiativă.

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu fix + premii de performanță;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Perspective de dezvoltare în carieră într-o companie internațională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC
11-10-2018
Dispatcher (cu deplasări de serviciu în Polonia)

з/п 900-1200 euro
HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

Dispatcher (cu deplasări de serviciu în Polonia)

Companie internațională specializată în Transport Auto Internațional (Europa)

Cerințe:
● Studii superioare;
● Experiență în domeniul transportului internațional și logistic, se va considera un avantaj;
● Cunoașterea limbii engleze – fluent, și ruse – conversațional (limba poloneză sau germană ar constitui un avantaj);
● Cunoașterea PC-ului;
● Rezistența la condiții de stres;
● Disponibilitatea de a lucra peste hotare (Polonia) conform planului: 3 luni de lucru și 1 luna libera.

Beneficii:
● Salariu de bază lunar + over hours: total 900-1200 euro;
● Cazare + serviciile comunale (casă pe pământ), sunt acoperite de către companie;
● Transport tur-retur asigurat;
● Posibilitatea de a acumula experiență internațională;
● Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică;
● Posibilitatea creșterii profesionale.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; In CV indicați codul postului vacant: D-PL

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.



Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; In CV indicați codul postului vacant: D-PL

Telefon de contact : 022-202986
11-10-2018
Operator Logistică


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Operator Logistică

Despre Companie: Companie internațională specializată în domeniul nutrienților alimentari.

Cerințe:
● Studii superioare finisate, preferabil (economice,tehnice, umanitare)
● Cunoașterea limbilor engleză, rusă și română;
● Seriozitate;
● Flexibilitate;
● Atitudine optimista, pozitivă;
● Atitudine de "can do";
● Organizare;
● Cooperare.

Responsabilități:
● Pregătirea rapidă și precisă a comenzilor distribuitorului. (Trebuie să fie capabil să citească bine pentru a alege produsele și împacheta comanda);
● Respectarea procedurilor și sistemelor de lucru pentru a asigura exactitatea inventarului;
● Menținerea unui mediu de lucru sigur și ordonat. Respectarea ordinii generale a depozitului;
● Interacțiune directa cu distribuitorii în decursul procesării comenzilor la centrul de vînzări, servicii rapide / corecte;
● Aranjarea mărfurilor pe rafturi pentru optimizarea spațiului și minimizarea costurilor;
● Completarea rafturilor / locul de preluare atunci;
● Asistența pentru coordonatorul de logistică și depozit în sarcini zilnice;
● Efectuarea inventarului conform procedurilor companiei;
● Emiterea buletinelor de livrare pentru comenzi și predarea către compania de curierat.

Se Oferă:
● Bonusuri anuale;
● Angajare Oficială;
● Colectiv Prietenos;
● Experiență în cadrul unei companii internaționale;
● Program de lucru 9:00-18:00.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “OL”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844

Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “OL”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844

11-10-2018
Purchasing Employee


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of a:

Purchasing Employee

Position responsibilities:
● Assisting the Purchaser in screening the market through available databases and the Internet
● Drawing up standard specifications for price requests
● Contacting suppliers
● Perform routine purchases (usually by telephone and/or electronically) based on detailed instructions to ensure the implementation of the purchasing policy of the organization
● Preparing and sending purchase orders
● Performing some controls and approvals linked to the accounting documents (invoices, …)
● Ensuring that the documentation regarding suppliers/products (quality documents, …) is continuously updated
● Updating and maintaining professional knowledge and technical skills in the area of purchasing.

Core competences:
● Accuracy and attention to details
● Strong organizational skills
● Able to manage multiple tasks in a fast pace environment
● Ability to work effectively in teams as well as independently

Qualifications:
● Bachelor or University degree, preferably with knowledge in purchasing and/or administrative sphere
● Fluent in written and spoken English and/or French (both would be a strong asset)
● Proficient in Microsoft Office and Enterprise Resource Planning (ERP – not mandatory) + We provide training

We offer:
● Good salary
● Full social package
● A diverse and interesting work
● Attractive working conditions within an international team
● Comfortable office in modern building

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (AP) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (AP) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
11-10-2018
Logistics Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Logistics Assistant

Requirements for the candidate:
● University degree (Finance, Economics, Accounting);
● Language skills: Romanian fluently /Russian – fluently; English - upper intermediate;
● Proficient user of Microsoft Office products, especially Excel;
● SAP software knowledge is a plus;
● Basic knowledge of accounting is a plus;
● Experience in logistics/accounting/administrative job is a plus;
● Strong analytical skills;
● Strong communication skills and ability to direct others;
● Initiative, passion & drive for results;
● Attention to details.

Main Tasks:
● Managing the document flow: contracts with partners, fiscal invoices, other documentation; maintenance of documents’ registries;
● Primary accounting: creations of fiscal invoices, material write off, basic reporting;
● Material movement and vendor creation in SAP;
● Coordinate and control Logistics & Warehousing Services Providers` (LWSP) performance;
● General administrative & logistics support to organization.

The Offer:
● International company that offers growth opportunities;
● Competitive salary;
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.;
● Schedule work-9:00/18:00.

If you are interested and you meet the above requirements, submit your CV at tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code LO in the subject line or CV.

Tel: 060422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code LO in the subject line or CV.

Tel: 060422844
11-10-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
11-10-2018
Coordonator depozit și logistică


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Coordonator depozit și logistică

Despre Companie: Companie internațională specializată în domeniul nutrienților alimentari.

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare finisate,preferabil (economice/logistică);
● Persoană disciplinată,cu bune abilități interpersonale;
● Comunicativ, energic și entuziast cu o abordare de ”can do “ a sarcinilor;
● Flexibil si cooperative;
● Atitudine pozitiva si proactivă;

Ablități tehnice: Office(Excel,Word, Power ,Point)Outlook.

Responsabilități:
● Supravegherea operațiunilor logistice și de depozit zilnice în cadrul departamentului de logistică și depozitare;
● Monitorizarea nivelului de deservire a distributorilor de către subordonați, precum și asigurarea unui nivel de deservire stabilit;
● Supravegherea și implicarea în caz de necesitate în executarea comenzilor distribuitorului(NTS)conform facturilor de eliberare a mărfurilor într-un mod rapid, corect, și profesional;
● Înregistrarea la timp a comenzilor în sistemul de comenzi;
● Procesarea inventarierii ciclice;
● Actualizarea sistemului de management al stocurilor,completarea documentelor respective necesare pentru fiecare tranzacție;
● Coordonarea activităților de import și export de mărfuri,comunicarea cu furnizorii și brokerii,pregătirea și verificarea actelor pentru import/export;
● Asistarea conducătorului departamentului de logistică și depozitare în procesul de elaborare și menținere a standartelor evaluării responsabilității în toate domeniile;
● Conducerea, stimularea, îndrumarea personalului și evaluarea personalului prin desfășurarea și asigurarea la timp a unor organizări trimestriale și evaluări la finele anului;
● Asigurarea unei examinări rapide, corecte și profesionale a tuturor solicitărilor,acordînd centrului de deservire și, în cele din urmă, distribuitorului un feedback, cît mai curînd posibil;
● Respectarea și aderarea la directivele de performanta stabilite;
● Interacțiunea cu diverse departamente din cadrul companiei pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu:financiar planning, vînzări, marketing etc.

Se oferă:
● Angajare oficială;
● Colectiv prietenos;
● Experiență în cadrul unei companii internaționale;
● Program de lucru: 9:00-18:00.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CDL”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CDL”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
11-10-2018
Airfreight operations manager / Mănăger transport aerian


ICS Quehenberger Logistics MDV SRL

ICS Quehenberger Logistics MDV SRL part of Quehenberger Augustin Group GmbH Austria, specialist in cargo transport and forwarding services including customs brokerage service.
We have an exciting opportunity for an AIRFREIGHT OPERATIONS MANAGER, who will be responsible for the management of a dedicated business group responsible for handling and movement of international shipments of general cargo and life science commodities.

Key Responsibilities:
- Full responsibility for the handling and movement of international shipments and life science commodities (frozen additives, chemical products, pharmaceuticals, or other temperature controlled commodities)
- Oversee and manage all import and exports of said commodities via air or ground services to our customers
- Drive completion of standard operating procedures and end to end flow (shipper, customer, customs, warehouse, courier, consignee and carriers).
- Strictly conduct according to applicable SOPs.
- Working with customer formatted corrective action plans and movement plans.
- Perform cargo booking and fill-in transport documentation and all applicable labeling.
- Follow superior instructions and respect timelines.

Skills / Requirements:
- Exceptional verbal, written, and interpersonal communication skills
- Ability to recognize process deviations and propose corrective actions
- Bachelor Degree
- Excellent organizational skills
- Languages: Romania, English; Russian – is an advantage
- Strong computer skills, including word, excel, outlook and reporting experience – is an advantage
- Experience in cargo logistics / transport forwarding – is an advantage

We do provide preliminary and job specific trainings !
Регион: Кишинёв
At Quehenberger, you will be part of a strong team that respects its employees, society and environment. You will interact with people from all over the world. We offer benefits and programs to help you manage your time at and away at work to achieve a healthy work / life balance.
Quehenberger offers highly competitive compensation, incentive, and bonus plans.
We will always enable you to take on responsibility and encourage your growth, personally and professionally.

If you are interested in following job opportunity, we are waiting your CV via email at office@quehenberger.md in subject field please specify Air Cargo – Operations Manager.
11-10-2018
Referent Logistica


"BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
10-10-2018
Компания "Linia H2O" расширяет команду!


Linia H2O

Компания "Linia H2O" расширяет команду!

- Если тебе нравятся цифры, и ты с ними дружишь,
- Если у тебя аналитический склад ума, и ты знаешь, как работать в программе Excel и вести учет,
- Если у тебя есть опыт работы с формированием отчетов,
- Если ты усидчив и тебе нравится офисная работа,
- Если у тебя образование в сфере экономике, финансов, логистике и другие,
- Если ты внимательный, ответственный, целеустремленный,
- Знаешь румынский, русский, английский (преимущество),
- Может, нет опыта работы, но у тебя есть вышеуказанные качества, тогда мы будем рады тебя принять, обучить в нашу команду!

Компания предлагает:
- интересную работу в динамичном дружном коллективе;
- достойную оплату труда;
- работа в стабильно развивающиеся компании;
- трудоустройство согласно ТК;
- корпоративное обучение (тренинги, семинары);
- возможность профессионального и карьерного роста;
- комфортные условия работы.

Если ты нашел себя в этом объявлении, то тогда мы ждем твое резюме на электронный адрес: hr@liniah2o.md или можешь позвонить 079771552.

Стань частью нашей дружной и профессиональной команды!
*Рассмотрим всех без исключения кандидатов.
Регион: Кишинёв
079771552
08-10-2018
Trade Marketing Associate Centru


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

Trade Marketing Associate Centru

Beneficii:
• Automobil de serviciu;
• Salariu motivant și achitat la timp;
• Posibilitate de creștere profesională;
• Angajare oficială conform prevederilor legislației muncii;
• Companie stabilă pe piața Republicii Moldova, prezentă de circa 20 ani;

Responsabilități:
• Să planifice eficient rutele și să viziteze conform planificării punctele de vânzare din teritoriul alocat;
• Să coopereze activ cu reprezentanții distribuitorului pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor operaționale;
• Să implementeze inițiativele companiei în universul din responsabilitate;
• Să vină cu propuneri de idei și soluții pentru dezvoltarea afacerii în teritoriul alocat;
• Să dezvolte relațiile cu clienții din aria de responsabilitate;
• Să asigure eficiența investițiilor în teritoriul alocat;
• Să colecteze informații relevante din piață;

Cerințe:
• Studiile superioare reprezintă un avantaj;
• Experiența în vânzări reprezintă un avantaj;
• Permis de conducere, categoria B;
• Cunoștințe de operare a MS Office si a tehnologiilor informaționale (Excel, Power Point, Word);

Abilități:
• Abilități de organizare și planificare;
• Orientare spre client, deschidere;
• Adaptabilitate, capacitatea de a găsi oportunități în orice schimbare;
• Puternice abilități de comunicare și negociere:
• Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: ba70@search4staff.com sau sa apeleze tel.: 022 876 557; mob.: 062 101 257.
Регион: Кишинёв
adresa de Email: ba70@search4staff.com sau sa apeleze tel.: 022 876 557; mob.: 062 101 257.
08-10-2018
Специалист контрольно-ревизионного отдела (ревизор)


Linia H2O

Компания "Linia H2O" объявляет конкурс на вакантную должность:
Специалист контрольно-ревизионного отдела (ревизор)

Требования к кандидатам:
- образование: высшее / среднее (предпочтительно экономическое);
- опыт работы: не менее 2-х лет в аналогичной должности;
- знание системы учета ТМЦ;
- грамотное владение румынским и русским языком;
- уверенное владение ПК (MSExcel, MSWord);
- готовность к частым командировкам.

Функциональные обязанности:
- осуществление плановых и внеплановых ревизий ТМЦ;
- анализ причин недостачи, излишков и пересортицы;
- оформление документов, подготовка и сдача отчетов по результатам инвентаризации;
- выявление недостатков на складах (складирование, условия хранения и пр.);
- проверка распоряжений и контроль выполнения внутренних положений, инструкций;
- работа с остатками, проблемным товаром;
- подготовка документов на списание ТМЦ;
- закрытие документации (акты претензий, возвраты).

Личные качества:
- порядочность,
- ответственность,
- внимательность,
- аналитический склад ума,
- исполнительность,
- педантичность.

Мы предлагаем:
- достойный уровень заработной платы;
- социальный пакет;
- возможность профессионального развития, реализации своего потенциала;
- график работы 5/2.

Просим кандидатов, соответствующих всем выше перечисленным требованиям, выслать свое резюме (фотография – обязательна) на электронный адрес: hr@liniah2o.md
Тел. 079771552
*Только отобранные кандидаты будут приглашены на собеседование.
Регион: Кишинёв
Тел. 079771552
08-10-2018
TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST

About company:
Foreign company specialized in marketing research services.

Responsibilities:
● Ensure that clients know how to use the services, provide assistance and support if necessary;
● Provide software application training using a variety of delivery methods including web-based and on-site training;
● Support clients' representatives providing valuable guidance around operations and optimization of the application through quality service delivery;
● Actively seeking to provide more benefits to portfolio by the services offered.
● Full-time schedule: 9.00 - 18.00 (Monday-Friday)

Qualifications:
● Bachelor’s Degree;
● Fluent English: good spoken and written communication skills;
● Good technical orientation;
● Good organizational and time management skills;
● General Computer knowledge;
● Good analytical view.

Remuneration:
● Attractive salary;
● Professional growth opportunities;
● Exciting projects;
● Travel all around the world.

To apply, submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
08-10-2018
Logist (transport containerizat)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Logist (transport containerizat)

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Managementul vânzărilor serviciilor transportului containerizat;
● Dezvoltarea și atragerea noilor clienți;
● Evidența corespondenţei comerciale;
● Negocierea tarifelor și contractelor cu clienții;
● Evidența actelor (facturare, întocmirea documentelor de însoțire pentru transport; coordonarea contractelor și încasărilor);
● Coordonarea procesului de expediere a mărfurilor.

Cerințe:
● Experiență în domeniul logistic/vânzări servicii (transport containerizat)
● Cunoașterea pieţei transporturilor (forwarding);
● Abilități de comunicare de negociere;
● Capacitatea de planificare și organizare a procesului de lucru;
● Cunoașterea Limbii engleza la nivel avansat;
● Utilizator experimentat PC;
● Personalitate dinamică cu inițiativă.

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu fix + premii de performanță;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Perspective de dezvoltare în carieră într-o companie internațională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC

Telefon de contact : 022-202986
08-10-2018
Dispatcher (cu deplasări de serviciu în Polonia)

з/п 900-1200 euro
HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

Dispatcher (cu deplasări de serviciu în Polonia)

Companie internațională specializată în Transport Auto Internațional (Europa)

Cerințe:
● Studii superioare;
● Experiență în domeniul transportului internațional și logistic, se va considera un avantaj;
● Cunoașterea limbii engleze – fluent, și ruse – conversațional (limba poloneză sau germană ar constitui un avantaj);
● Cunoașterea PC-ului;
● Rezistența la condiții de stres;
● Disponibilitatea de a lucra peste hotare (Polonia) conform planului: 3 luni de lucru și 1 luna libera.

Beneficii:
● Salariu de bază lunar + over hours: total 900-1200 euro;
● Cazare + serviciile comunale (casă pe pământ), sunt acoperite de către companie;
● Transport tur-retur asigurat;
● Posibilitatea de a acumula experiență internațională;
● Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică;
● Posibilitatea creșterii profesionale.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; In CV indicați codul postului vacant: D-PL

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; In CV indicați codul postului vacant: D-PL

Telefon de contact : 022-202986
08-10-2018
Referent Logistica


"BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
08-10-2018
TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST

About company:
Foreign company specialized in marketing research services.

Responsibilities:
● Ensure that clients know how to use the services, provide assistance and support if necessary;
● Provide software application training using a variety of delivery methods including web-based and on-site training;
● Support clients' representatives providing valuable guidance around operations and optimization of the application through quality service delivery;
● Actively seeking to provide more benefits to portfolio by the services offered.
● Full-time schedule: 9.00 - 18.00 (Monday-Friday)

Qualifications:
● Bachelor’s Degree;
● Fluent English: good spoken and written communication skills;
● Good technical orientation;
● Good organizational and time management skills;
● General Computer knowledge;
● Good analytical view.

Remuneration:
● Attractive salary;
● Professional growth opportunities;
● Exciting projects;
● Travel all around the world.

To apply, submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
04-10-2018

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)