RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




гуцан евгений (34)


Дроздова Олеся Георгиевна (32)


Залевский Анатолий Викторович 



Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
АВК
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Compania Farmaceutica
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 18 декабря
Asistentă medicală/asistent medical


Asistentă medicală/asistent medical
Incrus №5702607, 10.12.2018
Oras: Chisinau Studii: Medii-speciale
Experienta de munca: Orice Salariu: Negociabil
Grafic de munca: Full-time

Cerinţe faţă de candidaţi:
- studii medii de specialitate
- cunoaşterea avansată a limbilor română şi rusă, engleza constituie un avantaj;
- experienţa de muncă va constitui un avantaj ;
- abilităţi de analiză, planificare şi organizare, abilităţi bune de ascultare şi comunicare, orientare spre rezultat;
- disponibilitate de a acumula cunoştinţe noi şi a învăţa rapid produsele gestionate.

Compania oferă:
- contract de muncă şi pachet social complet;
- pregătire profesională continuă in cadrul companiei;
- un mediu de lucru modern
- colectiv tînăr, prietenos și amabil într-o companie ce se dezvoltă dinamic.

Persoanele care corespund cerințelor date sunt rugate să expedieze CV cu fotografie la adresa de e-mail: oculusprim108@mail.ru cu mențiunea postului pentru care candidează.
Telefon:060211160, 022-837060
E-mail:oculusprim108@mail.ru
Site:oculusprim.md
Регион: Кишинёв
Telefon:060211160, 022-837060
E-mail:oculusprim108@mail.ru
Site:oculusprim.md
18-12-2018
Asistent Director General


Asistent Director General

Daca ai bune abilitati de comunicare, competente dezvoltate de organizare si planificare, vino sa te alaturi echipei noastre. Cautam o noua colega care sa asigure suportul organizational necesar – Asistent Director General

Responsabilitati:
· Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre sala de intalniri si indeplineste activitati de protocol;
· Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta primita prin posta, de la angajatii companiei sau de la persoanele din afara companiei;
· Asigura suport in coordonarea activitatii companiei si pregateste diferite rapoarte interne sau externe;
· Asigura relatia intre societatea noastra si diverse institutii ale statului si clientii companiei;
· Pregateste rapoarte si evidenta situatiilor financiare interne specifice activitatii;
· Asigura realizarea documentelor vamale necesare si discuta cu brokerii pentru realizarea importurilor de marfa;
· Registru de casa si deconturi cheltuieli;
· Indosariaza, arhiveaza si gestioneaza contractele companiei;
· Mentine opisurile dosarelor cu documente actualizate;
· Asigura pastrarea registrului unic de intrari/iesiri ale documentelor;
· Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza/scaneaza diferite documente care ii sunt inmanate;
· Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si se ocupa de aprovizioare (papetarie, protocol, alte materiale consumabile);
· Realizarea rezervarilor de bilete de avion, camere de hotel;
· Asigura suport in activitatea curenta a tuturor departamentelor
· Indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului


Candidatul ideal:
· Studii medii/superioare
· Limba engleza si romana
· Experienta min. 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj
· Cunostinte avansate de operare pachet MS Office
· Fire vesela, optimista

Persoana organizata, comunicativa, flexibila, atenta la detalii si capacitate de invatare si asimilare;

Va rugam transmiteti CV-ul complet in limba Engleza sau in limba Romana la adresa de email: romeo.iacob@gmail.com.
Specificati salariul dorit.
Регион: Кишинёв
email: romeo.iacob@gmail.com
18-12-2018
Asistent marketing


muzCafe

Pe cine căutam:
- Absolvent sau masterand al facultății de Marketing/ Business/ PR;
- Vorbitor fluent de limbă română și rusă, engleza va constitui un avantaj;
- Persoană dornică să învețe, experiența nu contează ;
- Abilități de comunicare bine dezvoltate (negociere, convingere);
- Creativ, energic și responsabil în îndeplinirea sarcinilor;
- Persoană orientată către rezultat;
- Dornic de a învăța și a se dezvolta permanent.

Cum te motivăm:
- Primești un salariu motivant și la timp;
- Participi la traininguri și team­buildinguri organizate de companie;
- Ai posibilități reale de creștere profesională;
- Lucrezi într-­o echipă tînără, prietenoasă și profesionistă, chiar în centru orașului.

Dacă te­-ai regăsit, așteptăm CV-­ul tău pe adresa electronică hr@muzcafe.md, indicînd în subiectul mesajului postul la care aplici.
Регион: Кишинёв
Dacă te­-ai regăsit, așteptăm CV-­ul tău pe adresa electronică hr@muzcafe.md, indicînd în subiectul mesajului postul la care aplici.
18-12-2018
Менеджер Телефонных Продаж

з/п от 5000
Studio-Moderna

“Мы считаем, что наши сотрудники - наша самая большая сила.

Мы добиваемся успеха в том, что делаем, потому что мы нанимаем, развиваем и наделяем Опытом умных людей, у которых есть страсть внести существенный вклад в своё развитие.

Мы поощряем и восхищаемся исполнительными и движущими людьми.

Присоединяйтесь к нам в нашем путешествии и найдите свой путь к успеху!”

ЧТО НУЖНО БУДЕТ ДЕЛАТЬ:
• Прямые продажи по телефону (без холодных звонков и поиска клиентов)• Информирование о новинках и акциях
• Оформление заказов, продажа сопутствующих товаров
• Работа за компьютером

НАШИ ТРЕБОВАНИЯ:
• Грамотная и чёткая русская речь
• Коммуникабельность
• Желание работать
• Уверенные навыки работы на ПК
• Опыт не обязателен! Нам не важен Ваш опыт, нам важны Вы!

ЧТО МЫ ДАЁМ ВЗАМЕН:
• Официальное трудоустройство в соответствии с трудовым кодексом РМ
• 100% белая заработная плата, которая состоит из фиксированной части и поощрительных бонусов

(максимальная зарплата за прошлый месяц составила 29270 леев)
• Своевременные выплаты заработной платы 10-го числа на банковскую карточку
• Гибкий график работы - 8, 6 и специальный график для студентов, 4 часа в день с двумя плавающими выходными на неделе
• Оплачиваемый отпуск уже через пол года работы
• Работа в дружном коллективе и в комфортабельном офисе
• Бесплатное первоначально обучение и тренинги по повышению квалификации за счет компании
• Возможность карьерного роста
• Скидки на товары компании сотрудникам
• Система лояльности Smart у партнеров (скидки на посещение фитнес-центров, ресторанов, тур агентств и т.д.)
• Ежемесячные конкурсы и розыгрыши призов внутри коллектива
Регион: Кишинёв
Для записи на собеседование направьте, пожалуйста, ваше резюме или контактный телефон по адресу: valerii.hodonionoc@studio-moderna.com или звоните по телефону: 079882211
18-12-2018
Оператор Call-Center, Кишинев

з/п от 5000
Studio-Moderna

Стань голосом наших мировых брендов!

Требования к кандидату:
• Хорошее знание русского языка
• Уверенное пользование компьютером
• Желание хорошо зарабатывать.

Принцип работы:
• Ведение переговоров с клиентами
• Оформление заказов

Мы гарантируем:
• Стабильную и интерактивную работу
• Официальное трудоустройство и социальные гарантии
• Стабильный оклад + бонусы от личных результатов, (максимальная зарплата за прошлый месяц составила 29270 леев)
• Работа в комфортабельном офисе
• Работа в одной из крупнейших международных компаний
• Тренинги по профессиональной подготовке и повышения квалификации
• Возможность карьерного роста
• Удобный график работы (возможность частичной занятости).
• Скидки на товары компании и абонименты в фитнес клуб
Регион: Кишинёв
Для записи на собеседование направьте, пожалуйста, ваше резюме или контактный телефон по адресу: valerii.hodonionoc@studio-moderna.com или звоните по телефону: 079882211
18-12-2018
Manager Relatii Clienti


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Manager Relații Clienți

Cerinţe:
- Studii superioare de preferință, în domeniul economic;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Permis de conducere cat. B.

Responsabilităţi:
- Consultarea clientilor privind produsele de leasing si colectarea documentaţiei necesare;
- Supervizează derularea contractelor;
- Realizează obiectivele din planul de vânzări;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus din vânzări);
- Mașină de serviciu, telefon mobil, laptop;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-12-2018
Manager Relatii Clienti


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Manager Relații Clienți

Cerinţe:
- Studii superioare de preferință, în domeniul economic;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Permis de conducere cat. B.

Responsabilităţi:
- Consultarea clientilor privind produsele de leasing si colectarea documentaţiei necesare;
- Supervizează derularea contractelor;
- Realizează obiectivele din planul de vânzări;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus din vânzări);
- Mașină de serviciu, telefon mobil, laptop;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-12-2018
Manager Relatii Clienti


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Manager Relații Clienți

Cerinţe:
- Studii superioare de preferință, în domeniul economic;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Permis de conducere cat. B.

Responsabilităţi:
- Consultarea clientilor privind produsele de leasing si colectarea documentaţiei necesare;
- Supervizează derularea contractelor;
- Realizează obiectivele din planul de vânzări;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus din vânzări);
- Mașină de serviciu, telefon mobil, laptop;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-12-2018
Manager Relatii Clienti


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Manager Relații Clienți

Cerinţe:
- Studii superioare de preferință, în domeniul economic;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Permis de conducere cat. B.

Responsabilităţi:
- Consultarea clientilor privind produsele de leasing si colectarea documentaţiei necesare;
- Supervizează derularea contractelor;
- Realizează obiectivele din planul de vânzări;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus din vânzări);
- Mașină de serviciu, telefon mobil, laptop;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-12-2018
Referent Logistica


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-12-2018
Referent Logistica


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-12-2018
Referent Logistica


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-12-2018
ASISTENT CLIENT SERVICE


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-12-2018
ASISTENT CLIENT SERVICE


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-12-2018
ASISTENT CLIENT SERVICE


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-12-2018
Expert Category (Gastro/Cafe)


PETROM Moldova

Petrom-Moldova S.R.L. is looking for a full time position of Expert Category (Gastro/Cafe). The main objectives of the position consists in providing an optimized assortment in Filling Station Gastro/Cafe with focus on increasing and growth of sales, revenues and profitability, reaching the Turnover and Margin as well as following the Company Strategy.

Main responsibilities:
• Monitor market conditions regarding Gastro/Cafe products;
• Regularly check for competitors offering and trends;
• Search for new requests from customers;
• Monitor market studies, new trends on the retail market, customers orientations regarding Gastro/Cafe products;
• Evaluate monthly performance/KPIs and track weekly sales figures;
• Negotiate and establish relationship with local suppliers regarding Gastro/Cafe products;
• Prepare negotiations with suppliers regarding Gastro/Cafe products;
• Negotiate with suppliers about commercial and legal terms;
• Continuously improve buying processes regarding Gastro/Cafe products;
• Secure delivery of Gastro/Cafe products;
• Define promotions in close alignment with local Marketing/Department Manager NOB Management;
• Collect and prepare daily, weekly and monthly statistical NOB Sales and Stock Reports;
• Etc.

The ideal candidate should have the following profile:
• University degree (economics, business & administration);
• Work experience in similar field: 1-3 years (international experience or multinational environment experience would be an advantage);
• Proficient in English, Romanian, Russian;
• Computer literate;
• Personal organization and time management skills, including multi-tasking ability;
• Project management skills;
• Excellent verbal and written presentation and communication skills;
• Strong negotiation skills.

If you think you are a proper candidate, please send your CV and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com , specifying the position for which you are applying.
Please include “Expert Category (Gastro/Cafe)” in the subject of your Email.
Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.
Регион: Кишинёв
hr.md@petrom.com
18-12-2018
Internship / stagiu destinat studenţilor şi masteranzilor – Open4u!


PETROM Moldova

Petrom Moldova SRL oferă posibilitatea studenţilor indiferent de anul de studii (Licență sau Masterat) să-şi petreacă practica supervizată de profesionişti experimentați în următoarele domenii: Operational, Marketing, Vînzări, Logistică, Financiar.

Dacă vrei să faci parte din program, trebuie să îndeplineşti următoarele condiţii:
• Să fii printre primii în clasă: promovabilitate 100% a examenelor şi o medie de minimum 8 pe ultimul an de studiu (dovedită prin adeverinţă de la Facultate);
• Să cunoşti şi să împărtășești valorile OMV Petrom;
• Să ai cunoştinţe de limba engleză;
• Să posezi cunoştinţe înalte de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Power Point);
• Să ai abilităţi creative şi dorinţă de a învăţa lucruri noi;

În caz că sunteți interesat, vă invităm să transmiteți un CV și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: hr.md@petrom.com.
Регион: Кишинёв
hr.md@petrom.com
18-12-2018
Partener Petrom Moldova


PETROM Moldova

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm PARTENERI care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului

Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos,in condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.

Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitate, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.

Cerințe:
• Cunoașterea limbii române;

• Studii minimum liceale;
• Experiență de minim 1 an de coordonare a unei echipe;
• Disponibilitate completă de timp pentru activitatea de Partener;
• Cazier judiciar;
• Utilizarea MS Office la nivel mediu;
• Experiența în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
• Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
• Deținerea unor resurse financiare;
• Abilități deosebite de comunicare, conducere,și devotament;
• Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor.

Oferim:
• Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;
• Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;
• Plată atractivă în funcție de rezultate;
• Provocarea de a administra o benzinărie modernă;
• Șansa unică de a construi o afacere de familie si de succes;
• Instruiri intensive pe parcurs;

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com

Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.
Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.
Регион: Кишинёв
parteneri.md@petrom.com
18-12-2018
Operator (Depozit Petrolier)


PETROM Moldova

Petrom Moldova SRL anunţă recrutarea pentru postul vacant de Operator (Depozit Petrolier).

Responsabilităţi principale:
- Îndeplinirea operaţiunilor de recepţionare, livrare, păstrare şi evidenţă a produselor petroliere;
- Întocmirea rapoartelor de tură referitoare la recepţionarea, livrarea şi stocul produselor petroliere;
- Respectarea regulilor de exploatare tehnică a depozitului petrolier, instrucţiunilor de recepţionare, păstrare, livrare şi evidenţă a produsului petrolier, instrucţiunilor de sănătate şi securitate în muncă, normelor igienei de producţie instrucţiunilor de securitate antiincendiară;
- Etc.

Aptitudini si competente necesare:
- Studii medii / medii speciale;
- Sanatos si apt de munca cu produse petroliere;
- Responsabilitate, punctualitate, spirit de iniţiativă.

Cei interesati sunt invitati sa aplice prin transmiterea unui CV si a unei scrisori de intenţie la urmatoarea adresa de email: hr.md@petrom.com

Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
hr.md@petrom.com
18-12-2018
РАБОТА НА КРУИЗНЫХ ЛАЙНЕРАХ

з/п 1000$
"Volan Sea" SRL

КРУИЗНОЙ КОМПАНИИ "PRINCES CRUISES" (США) СРОЧНО ТРЕБУЮТСЯ:
---
1. ПОВАРА
.
Ставка: 1170$ / 1615$ / 1839$ (в зависимости от категории)
Требования:
- разговорный английский;
- соответствующее образование;
- опыт работы по специальности;
- опыт работы за рубежом будет преимуществом.
---
2. УБОРЩИКИ КУХНИ
.
Ставка: 767$
Требования:
- разговорный английский.
---
3. ОФИЦИАНТЫ
.
Ставка: 608$ + комиссионные / 1052$ + комиссионные
Требования:
- разговорный английский;
- опыт работы официантом в Молдове;
- опыт работы за рубежом будет преимуществом.
---
4. РЕСЕПШИОНИСТЫ
.
Ставка: 1400$
Требования:
- свободный английский;
- опыт работы ресепшионистом в отелях 4*-5* в Молдове и за рубежом.
---
5. ВИДЕООПЕРАТОР
.
Ставка: 1417$ + % от продаж
Требования:
- свободный английский язык;
- продолжительный опыт работы видеооператором.
---
РАБОТА В "PRINCESS CRUISES" - ЭТО:
- Легальное трудоустройство и карьерный рост.
- Посещение разнообразных городов, стран и континентов.
- Работа в интернациональном экипаже крупнейшего круизного холдинга в мире.
- Проживание, питание, медицинская страховка, дорога на борт судна и обратно – за счет работодателя.
---
Ближайшие тренинги и интервью с работодателем (на английском языке) будут проходить В ОДЕССЕ С 9 ПО 11 ЯНВАРЯ.
Регион: Кишинёв
Ждем ваши CV по адресу: volansea.info@gmail.com
Кишинёв, ул. Марии Чеботарь 37, офис 202
(+373) 78 606 201 / (+373) 22 881 645
18-12-2018

[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

Est-computer

- QA Specialists
- Software Developers in Test
- Java Developer

подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)