RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гаргалык Римма Степановна (19)




GUTAN EUGEN TUDOR (34)



Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Agent Comercial (Floresti)

з/п negociabil
Customagic SRL

Concernul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs de angajare pentru postul de:

Agenti Comerciali (Nordul Moldovei)
Oferta este valabila pentru persoanele care locuiesc in regiunile: EDINET, SOROCA, FALESTI, RISCANI, BALTI. Pentru candidati puternici gasim un post de munca oricind !

Esti persoana pozitiva ? Poti sau vrei sa inveti sa vinzi si sa primesti placere de la asta? Ai suficienta ambitie pentru a invinge orice obstacol in calea spre succes ?!

Atunci te invitam in echipa nostra!
La noi lucreaza cei mai buni !!!
Vino cu potential si noi oferim instruire gratuita.

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare (finisate/ nefinisate), sau studii medii de specialitate;
- Permis de conducere cat. B;
- Responsabilitate, ambitie, gindire analitica, orientare spre rezultat;
- Abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
- Dorinta de a invata ceva nou;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurenta sanatoasa in munca;
- Posibilitatea de a-ti influenta singur salariu;
- Dezvoltare profesionala si crestere in cariera;
- Bonus pentru reusite in munca ( financiar, odihna in tara sau peste hotare);

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica
customagic.edinet@mail.ru
Doar candidatii selectati in baza de CV vor fi invitati la interviu.
Persoanele timide sunt rugate sa nu participe in concurs.


E-mail: customagic.edinet@mail.ru
Telefon: 068115564
Регион: Бельцы
customagic.edinet@mail.ru
20-04-2018
Agent Comercial (Riscani)

з/п negociabil
Customagic SRL

Concernul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs de angajare pentru postul de:

Agenti Comerciali (Nordul Moldovei)
Oferta este valabila pentru persoanele care locuiesc in regiunile: EDINET, SOROCA, FALESTI, RISCANI, BALTI. Pentru candidati puternici gasim un post de munca oricind !

Esti persoana pozitiva ? Poti sau vrei sa inveti sa vinzi si sa primesti placere de la asta? Ai suficienta ambitie pentru a invinge orice obstacol in calea spre succes ?!

Atunci te invitam in echipa nostra!
La noi lucreaza cei mai buni !!!
Vino cu potential si noi oferim instruire gratuita.

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare (finisate/ nefinisate), sau studii medii de specialitate;
- Permis de conducere cat. B;
- Responsabilitate, ambitie, gindire analitica, orientare spre rezultat;
- Abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
- Dorinta de a invata ceva nou;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurenta sanatoasa in munca;
- Posibilitatea de a-ti influenta singur salariu;
- Dezvoltare profesionala si crestere in cariera;
- Bonus pentru reusite in munca ( financiar, odihna in tara sau peste hotare);

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica
customagic.edinet@mail.ru
Doar candidatii selectati in baza de CV vor fi invitati la interviu.
Persoanele timide sunt rugate sa nu participe in concurs.

E-mail: customagic.edinet@mail.ru
Telefon: 068115564
Регион: Бельцы
customagic.edinet@mail.ru
20-04-2018
Agent Comercial (Falesti)

з/п negociabil
Customagic SRL

Concernul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs de angajare pentru postul de:

Agenti Comerciali (Nordul Moldovei)
Oferta este valabila pentru persoanele care locuiesc in regiunile: EDINET, SOROCA, FALESTI, RISCANI, BALTI. Pentru candidati puternici gasim un post de munca oricind !

Esti persoana pozitiva ? Poti sau vrei sa inveti sa vinzi si sa primesti placere de la asta? Ai suficienta ambitie pentru a invinge orice obstacol in calea spre succes ?!

Atunci te invitam in echipa nostra!
La noi lucreaza cei mai buni !!!
Vino cu potential si noi oferim instruire gratuita.

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare (finisate/ nefinisate), sau studii medii de specialitate;
- Permis de conducere cat. B;
- Responsabilitate, ambitie, gindire analitica, orientare spre rezultat;
- Abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
- Dorinta de a invata ceva nou;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurenta sanatoasa in munca;
- Posibilitatea de a-ti influenta singur salariu;
- Dezvoltare profesionala si crestere in cariera;
- Bonus pentru reusite in munca ( financiar, odihna in tara sau peste hotare);

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica
customagic.edinet@mail.ru
Doar candidatii selectati in baza de CV vor fi invitati la interviu.
Persoanele timide sunt rugate sa nu participe in concurs.

E-mail: customagic.edinet@mail.ru
Telefon: 068115564
Регион: Бельцы
customagic.edinet@mail.ru
20-04-2018
Оператор продаж по телефону (Бельцы)

з/п От 3500
SRL ABESVEB

Еще не все Российские компании обсудили с нами возможность сотрудничества, поэтому нам нужен человек – который поможет нашим потенциальным клиентам защитить и расширить свой бизнес с продуктами компании «СКБ Контур»

Требования:
- Образование не имеет начения!;
- Грамотная письменная и устная русская речь;
- Знание ПК – уверенный пользователь;
- Опыт работы не обязателен;
- Тактичность в общении и опрятный внешний вид приветствуется!

Обязанности:
- Работать юридическими лицами;
- Проводить презентации проектов компании путем телефонных переговоров;
- Сопровождать и контролировать сделки через СРМ базу.

Что мы предлагаем:
- Работу в стабильной и динамично развивающейся компании с графиком 5/2 с 7:30 до 16:30;
- Всегда своевременную заработную плату + высокий процент от продаж. Выплата 2 раза в месяц;
- Комфортный офис с дружным коллективом;
- Карьерный рост на руководящие позиции в течение первых нескольких лет работы;
- Тренинги и индивидуальная работа над повышением квалификации;
- Участие в корпоративных мероприятиях компании;

Мы на facebook: www.facebook.com/abesadmin2017/
Официальный сайт: www.abescall.com
Вам интересно много зарабатывать и не останавливаться на достигнутом?
Тогда звоните по номеру: 067205499 или отправьте в резюме на почту: hr@skbkontur-service.ru
Регион: Бельцы
Мы на facebook: www.facebook.com/abesadmin2017/
Официальный сайт: www.abescall.com
Вам интересно много зарабатывать и не останавливаться на достигнутом?
Тогда звоните по номеру: 067205499 или отправьте в резюме на почту: hr@skbkontur-service.ru
19-04-2018
REPREZENTANT MEDICAL (BĂLȚI)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

REPREZENTANT MEDICAL (BĂLȚI)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Anunțul este pentru tine dacă:
● Ești proaspăt absolvent USMF, nu ai experiență, dar vrei s-o obții
● Ai lucrat în medicină, dar salariul mic te inspiră să cauți alte domenii de activitate
● Îți este cunoscut domeniul Reprezentantului Medical, dar ai vrea o carieră cu perspectivă într-o companie internațională

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Automobil de serviciu
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Cunoaștere a produselor companiei și a celor concurente
● Vizite de studiu și discuții cu lucrătorii medicali (pediatri, neonatologi, medici de familie, infecționiști, surori medicale)
● Prezentare în limba de stat și în limba rusă a produselor companiei
● Reprezentare a companiei la diferite conferințe și mese rotunde
● Vizite la farmacii în vederea lucrului cu consultanții farmaceutici – descrierea produselor și verificarea îndeplinirii acordului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: medicină generală, medicină preventivă (sănătate publică), farmaceutică sau industrie alimentară
● Vorbește fluent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Îi place să lucreze în echipă, dar și individual
● Axat pe rezultat și proactiv
● Creativ și ambițios
● Adaptabil și învață rapid
● Deține permis de conducere (categoria B)

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: RMED

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Бельцы
adresa de e-mail: an70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: RMED

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
19-04-2018
Agronom (România)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Agronom (România)

Oportunitate excelentă in industria vinificației, in grupul de companii!

Obligațiunile de bază a postului:
● Elaborează planuri lunare, trimestriale și anuale de lucrări agricole necesare pe sectoarele cu vie din responsabilitate.
● Organizeaza si controleaza efectuarea la timp, corectă și calitativă a tuturor lucrărilor agricole planificate (manual și mecanizate).
● Organizează si controlează utilizarea rațională a tuturor resurselor financiare și materiale alocate pentru intretinerea, prelucrarea și cultivarea viței de vie.
● Stabileste planuri de lucru, controleaza si motiveaza echipa din subordine.
● Propune metode innovative de lucrari agricole.
● Raporteaza pe rezultatele activitatii sale.

Noi oferim:
● Motivare competitivă
● Posibilități de instruire și dezvoltare profesională
● Mediu de lucru dinamic
● Acoperire cheltuieli de relocare (cazare, automobil)

Cerințe:
● Experiență in poziție similară minim 5 ani
● Fluență în limba română obligatoriu
● Responsabilitate și autoorganizare
● Studii superioare in domeniul agricol
● Pentru cetațeni din RM, pașaport românesc și disponibilitate de relocare in România

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “AGR”
Регион: Бельцы
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “AGR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-04-2018
Manager Control Intern (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Manager Control Intern (Nordul RM)

Educatie si experienta:
● Studii obligatorii: licentiat in management, contabilitate, finante de catre o universitate acreditata.
● Ar fi un avantaj: calificare profesionala recunoscuta international (CIA, CPA, CFE, CISA, CCSA).

Experienta profesionala:
● 3 ani de experienta relevanta intr-o pozitie in control intern si/sau audit intern si/sau extern (preferabil in auditul intern dintr-o organizatie regionala sau multinationala).
● Experienta contabila si financiara sau privind managementul proiectului, design de proces.

Competente de leadership:
● Foarte bune abilități de organizare și planificare.
● Inițiativă și orientare către rezultat.
● Excelente abilități de comunicare și relaționare.
● Rezistenta la stres, abilitati de a lucra cu termene stranse, respectare termen limita.
● Deschidere la imbunatatiri continue/ deschis la inovare.

Competente Tehnice:
● Cunostinte profunde privind procesele si controalele interne operaționale.
● Cunostinte temeinice de contabilitate si audit intern.
● Abilitati excelente operare PC (Word, Excel, PowerPoint, softuri de contabilitate).
● Abilitati de conducere a proiectelor si de comunicare.
● Cunoștințe limba engleză nivel avansat.

Responsabilități:
● Implementeaza sistemul de control intern conform cerintelor grupului si specificului local, executa teste si asigura mentinerea controlului intern.
● Coordoneaza implementarea standardelor de control intern definite de Grup. Asigura suport responsabililor de control in implementarea si documentarea controalelor.
● Dezvolta planul anual local de control intern incluzand orice risc si control identificate de conducerea, functiunea de audit intern a grupului sau de catre Comitetul de Audit Intern al Grupului.
● Actioneaza ca un Manager de proiect: executa proiecte de audit intern asa cum este prevazut in planul anual de audit intern aprobat.
● Executa audituri speciale si investigatii la cererea echipei locale de conducere; raporteaza si comunica observatiile si recomandarile de control intern catre persoanele responsabile si agreaza actiuni potrivite de implementare.
● Emite rapoarte de control intern.
● Pregateste si prezinta periodic rapoarte de control intern catre echipa de management si statistici (ex. statistici despre implementarea recomandarilor de control intern si auditurilor de Grup)

Beneficii:
● Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
● Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
● Pachet social si salarial atractiv

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “MC1R”
Регион: Бельцы
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MC1R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-04-2018
Manager Control Intern (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Manager Control Intern (Nordul RM)

Educatie si experienta:
● Studii obligatorii: licentiat in management, contabilitate, finante de catre o universitate acreditata.
● Ar fi un avantaj: calificare profesionala recunoscuta international (CIA, CPA, CFE, CISA, CCSA).

Experienta profesionala:
● 3 ani de experienta relevanta intr-o pozitie in control intern si/sau audit intern si/sau extern (preferabil in auditul intern dintr-o organizatie regionala sau multinationala).
● Experienta contabila si financiara sau privind managementul proiectului, design de proces.

Competente de leadership:
● Foarte bune abilități de organizare și planificare.
● Inițiativă și orientare către rezultat.
● Excelente abilități de comunicare și relaționare.
● Rezistenta la stres, abilitati de a lucra cu termene stranse, respectare termen limita.
● Deschidere la imbunatatiri continue/ deschis la inovare.

Competente Tehnice:
● Cunostinte profunde privind procesele si controalele interne operaționale.
● Cunostinte temeinice de contabilitate si audit intern.
● Abilitati excelente operare PC (Word, Excel, PowerPoint, softuri de contabilitate).
● Abilitati de conducere a proiectelor si de comunicare.
● Cunoștințe limba engleză nivel avansat.

Responsabilități:
● Implementeaza sistemul de control intern conform cerintelor grupului si specificului local, executa teste si asigura mentinerea controlului intern.
● Coordoneaza implementarea standardelor de control intern definite de Grup. Asigura suport responsabililor de control in implementarea si documentarea controalelor.
● Dezvolta planul anual local de control intern incluzand orice risc si control identificate de conducerea, functiunea de audit intern a grupului sau de catre Comitetul de Audit Intern al Grupului.
● Actioneaza ca un Manager de proiect: executa proiecte de audit intern asa cum este prevazut in planul anual de audit intern aprobat.
● Executa audituri speciale si investigatii la cererea echipei locale de conducere; raporteaza si comunica observatiile si recomandarile de control intern catre persoanele responsabile si agreaza actiuni potrivite de implementare.
● Emite rapoarte de control intern.
● Pregateste si prezinta periodic rapoarte de control intern catre echipa de management si statistici (ex. statistici despre implementarea recomandarilor de control intern si auditurilor de Grup)

Beneficii:
● Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
● Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
● Pachet social si salarial atractiv

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “MC1R”
Регион: Бельцы
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MC1R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-04-2018
Inginer Mecanic


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Inginer Mecanic

Profilul candidatului:
Educatie:
● Studii superioare tehnice / Scoala medie sau liceu + 2 ani studii tehnice in mecanica + 5 ani experienta in domeniul de mentenanta sau mediu industrial.

Abilitati:
● Cunoasterea limbilor romana (avansat), rusa (avansat), engleza la nivelul exercitatii functiei.
● Cunoastere pachet MS Office, a bazelor de date in mentenanta si celor mai bune practici (specifice).
● Deschidere spre comunicare verbala si scrisa.
● Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program in cazuri de opriri accidentale si alte situatii exceptionale - pentru a asigura procesul tehnologic neintrerupt de producere.
● Capacitate inalta de analiza/diagnosticare tehnica, evaluare si sinteza si luare de decizii.

Responsabilitati
● Coordonarea şi supravegherea activităţii de mentenanţă electrică şi automatizare pe durata schimbului în scopul asigurării funcţionării echipamentelor necesare desfăşurării procesului de fabricaţie, conform cerintelor Sistemului de Management Integrat (SMI) in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (SSM), Calitatii si Protectiei Mediului.
● Organizarea şi efectuarea lucrărilor de reparaţie, exploatare şi întreţinere a echipamentelor electrice la oprire conform graficului de reparatii aprobat pe sectoarele de care raspunde conform ordinului anual de responsabilitati in gospodaria electrica a uzinei.
● Gestionarea resurselor umane si Contractanti) pe parcusului schimbului.
● Coordonarea activitatilor de imbunatatire continua (performantelor) a lucrarilor gestionate si optimizarea costurilor.

Alte cerinte:
● Adaptare la un program de lucru flexibil.

Beneficii:
● Pachet salarial atractiv si motivant.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “IM2R”
Регион: Бельцы
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “IM2R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-04-2018
Specialist Comunicare (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Specialist Comunicare (Nordul RM)

Misiune:
● Gestionează activitățile de comunicare externă și internă în conformitate cu strategia companiei; menține comunicarea cu partenerii de interes; contribuie la menținerea imaginii și reputației companiei pe plan extern si intern.

Educatie si formare:
● Studii superioare: diplomă de licenta in limba engleza, Jurnalism, Marketing sau Comunicare;
● Experiență de 3 ani într-o agenție de PR sau într-un departament intern de comunicare, va constitui un avantaj;
● Pasiune pentru domeniul comunicării
● Foarte bune abilități de prezentare și comunicare (scrisă și verbală)
● Tehnici de negociere
● Abilități de construire și dezvoltare a relațiilor interumane
● Cunoștințe de limbă romana, rusa si engleză la nivel avansat.

Responsabilitati:
● Implementează activitățile de comunicare în conformitate cu strategia și calendarul anual de comunicare
● Gestionează paginile web și paginile sociale ale companiei
● Realizează materiale de comunicare (publicații, articole, anunțuri interne și externe)
● Coordonează campaniile de comunicare care țin de acțiunile strategice de responsabilitate socială
● Oferă suport specific altor departamente din companie
● Dezvoltă relații de colaborare cu parteneri externi (media, agenții de relații publice, creație, etc)
● Monitorizează aparițiile companiei în presă și gestionează raportul zilnic de informare.
● Organizeaza ori acorda suport la organizarea diferitor evenimente interne.

Oferim:
● Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
● Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
● Pachet social si salarial atractiv

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “SCR”
Регион: Бельцы
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SCR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-04-2018
Specialist Comunicare (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Specialist Comunicare (Nordul RM)

Misiune:
● Gestionează activitățile de comunicare externă și internă în conformitate cu strategia companiei; menține comunicarea cu partenerii de interes; contribuie la menținerea imaginii și reputației companiei pe plan extern si intern.

Educatie si formare:
● Studii superioare: diplomă de licenta in limba engleza, Jurnalism, Marketing sau Comunicare;
● Experiență de 3 ani într-o agenție de PR sau într-un departament intern de comunicare, va constitui un avantaj;
● Pasiune pentru domeniul comunicării
● Foarte bune abilități de prezentare și comunicare (scrisă și verbală)
● Tehnici de negociere
● Abilități de construire și dezvoltare a relațiilor interumane
● Cunoștințe de limbă romana, rusa si engleză la nivel avansat.

Responsabilitati:
● Implementează activitățile de comunicare în conformitate cu strategia și calendarul anual de comunicare
● Gestionează paginile web și paginile sociale ale companiei
● Realizează materiale de comunicare (publicații, articole, anunțuri interne și externe)
● Coordonează campaniile de comunicare care țin de acțiunile strategice de responsabilitate socială
● Oferă suport specific altor departamente din companie
● Dezvoltă relații de colaborare cu parteneri externi (media, agenții de relații publice, creație, etc)
● Monitorizează aparițiile companiei în presă și gestionează raportul zilnic de informare.
● Organizeaza ori acorda suport la organizarea diferitor evenimente interne.

Oferim:
● Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
● Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
● Pachet social si salarial atractiv

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “SCR”
Регион: Бельцы
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SCR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-04-2018
Супервайзер по Северу РМ (международная компания по дистрибуции алкогольной продукции)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Супервайзер по Северу РМ (международная компания по дистрибуции алкогольной продукции)

Заказчик:
Международная компания, основная деятельность, связана с дистрибуцией алкогольной продукции.

Обязанности:
● Координация работы команды торговых представителей;
● Постановка задач, контроль выполнения;
● Проведение полевых обучений;
● Видение переговоров с клиентами;
● Проведения трейд- маркетинговых активностей в торговых точках;
● Соблюдение стандартов выкладки продукции;
● Развитие долгосрочных партнёрских отношений с клиентами;
● Отчётность;
● Выполнение количественных и качественных показателей на вверенной территории;
● Координация работы подчинённых (торговые агенты и мерчендайзер).

Требования:
● Высшее (желательно экономическое) образование;
● Опыт работы (желательно в сфере FMCG) от 2- х лет;
● Способность проанализировать ситуацию и выносить релевантные решения;
● Отличное знание техник продаж;
● Командный игрок;
● Знание языков: Русский, Румынский – высокий уровень;
● Уверенный пользователь Microsoft office;
● Наличие собственного автомобиля;
● Ориентирование на результат.

Условия:
● Систематические тренинги и наставничество;
● Командировки за границу;
● Заработная плата –> ставка + премия (до 50% при выполнении целевых показателей);
● Оплата транспортных расходов на автомобиль.

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM или звоните по номерам: 022202986; 068503560.
В теме письма укажите – «SUPER2»
Регион: Бельцы
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SUPER2”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-04-2018
Супервайзер по Северу РМ (международная компания по дистрибуции алкогольной продукции)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Супервайзер по Северу РМ (международная компания по дистрибуции алкогольной продукции)

Заказчик:
Международная компания, основная деятельность, связана с дистрибуцией алкогольной продукции.

Обязанности:
● Координация работы команды торговых представителей;
● Постановка задач, контроль выполнения;
● Проведение полевых обучений;
● Видение переговоров с клиентами;
● Проведения трейд- маркетинговых активностей в торговых точках;
● Соблюдение стандартов выкладки продукции;
● Развитие долгосрочных партнёрских отношений с клиентами;
● Отчётность;
● Выполнение количественных и качественных показателей на вверенной территории;
● Координация работы подчинённых (торговые агенты и мерчендайзер).

Требования:
● Высшее (желательно экономическое) образование;
● Опыт работы (желательно в сфере FMCG) от 2- х лет;
● Способность проанализировать ситуацию и выносить релевантные решения;
● Отличное знание техник продаж;
● Командный игрок;
● Знание языков: Русский, Румынский – высокий уровень;
● Уверенный пользователь Microsoft office;
● Наличие собственного автомобиля;
● Ориентирование на результат.

Условия:
● Систематические тренинги и наставничество;
● Командировки за границу;
● Заработная плата –> ставка + премия (до 50% при выполнении целевых показателей);
● Оплата транспортных расходов на автомобиль.

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM или звоните по номерам: 022202986; 068503560.
В теме письма укажите – «SUPER2»
Регион: Бельцы
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SUPER2”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-04-2018
INGINER ELECTRIC


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

INGINER ELECTRIC

Profilul candidatului:

Educatie:
● Studii tehnice superioare: inginer-electric si experienta in domeniu

Abilitati:
● Cunoasterea limbilor romana (avansat), rusa (avansat), engleza la nivelul exercitatii functiei in cadrul companiei.
● Cunoastere pachet MS Office si a bazelor de date pentru mentenanta si celor mai bune practici (specifice).
● Deschidere spre comunicare verbala si scrisa.
● Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program in cazuri de opriri accidentale si alte situatii exceptionale - pentru a asigura procesul tehnologic neintrerupt de producere si a asigura satisfacerea clientilor si viata si sanatatea oamenilor.
● Capacitate inalta de analiza/diagnosticare tehnica, evaluare si sinteza si luare de decizii.
● Autorizatii de atestare specifice postului: electrician

Responsabilitati
● Coordonarea şi supravegherea activităţii de mentenanţă electrică şi automatizare pe durata schimbului în scopul asigurării funcţionării echipamentelor necesare desfăşurării procesului de fabricaţie, conform cerintelor Sistemului de Management Integrat (SMI) in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (SSM), Calitatii si Protectiei Mediului.
● Organizarea şi efectuarea lucrărilor de reparaţie, exploatare şi întreţinere a echipamentelor electrice la oprire conform graficului de reparatii aprobat pe sectoarele de care raspunde conform ordinului anual de responsabilitati in gospodaria electrica a uzinei.
● Gestionarea resurselor umane pe parcusului schimbului.
● Coordonarea activitatilor de imbunatatire continua (performantelor) a lucrarilor gestionate si optimizarea costurilor.

Beneficii:
● Pachet salarial atractiv si motivant.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “IE2R”
Регион: Бельцы
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “IE2R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-04-2018
Inginer Tehnolog in Producerea Cimentului


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Inginer Tehnolog in Producerea Cimentului

Cerinte:
● Studii superioare in domeniul tehnologiei materialelor de constructie (ciment);
● Absolventi sau specialisti cu experienta in domeniu;
● Cunoştinţe de limba romana , rusa si engleza;
● Cunostinte in coordonarea de proiecte si echipe in procesul tehnologic;
● Operare PC (Microsoft Office, softuri tehnice – Visio, Autocad).

Competente individuale
● Persoana serioasa, dinamica, cu spirit de echipa ;
● Responsabilitate si orientare spre rezultat;
● Capacitate de concentrare pentru realizare de obiective;
● Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera;
● Tenacitate şi consecvenţă în rezolvarea problemelor;
● Disponibilitate de a locui la Nordul RM;
● Adaptare la un program de lucru in regim non-stop (schimburi);
● Abilitati de instruire pentru dezvoltarea personalul de executie din domeniul procesului tehnologic.

Responsabilitati
● Coordonarea procesului tehnologic de fabricatie: materie prima, clincher şi ciment;
● Asigurare a cantităţii / calităţii corespunzătoare a productiei cu respectare a normelor de Securitate si Sanatate in Munca şi a Mediului ambiant;
● Responsabilitate realizării prevederilor bugetare în acest sector;
● Conducerea activitatii in regim non-stop (schimbului) pentru realizarea programelor de producţie stabilite;
● Iniţierea activităţilor de modernizare şi îmbunătaţire a procesului tehnologic;
● Controlul respectarii normelor de Securitate si Sanatate in Munca şi a Mediului ambiant.

Beneficii
● Pachet salarial atractiv
● Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie internationala.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “ITPCR”
Регион: Бельцы
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “ITPCR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-04-2018
Finance Controller


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Finance Controller

Company: International, a manufacturing business with a history of 75 years

Job description:
• Supporting plant management and group controlling department with the budgeting process;
• Participation in the process of preparation of investment proposals;
• Execution of local cost planning;
• Derivation of financial plans out of sales, cost and investment plans;
• Preparing monthly, quarterly and annual controlling reports within the defined deadlines;
• Reporting local KPI according to the group standards;
• Issuing special reports upon management’s request;
• Other Budget / Actual Variance Reports.

Candidate’s profile:
• Higher economic or technical studies
• Advanced knowledge of Romanian and English languages;
• Good skills of using computer and Microsoft Office programs;
• Analytical thinking;
• Communication and relationship skills, responsibility, initiative, and dynamism.

Company offers
• Developing a career in a successful company;
• Motivating salary according to the position requirements, professional experience and qualification;
• Attractive training opportunities;
• Working conditions at European standards;

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code FCR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

All resumes will be analyzed. Only short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Бельцы
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code FCR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
19-04-2018
ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ в г. Бельцы


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ в г. Бельцы

Требования к кандидатам
• Наличие водительского удостоверения,
стаж вождения не менее 1 года
• Наличие автомобиля
• Знание русского и румынского языков

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную высокую заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Бельцы
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
19-04-2018
Finance Controller


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Finance Controller

Company: International, a manufacturing business with a history of 75 years

Job description:
• Supporting plant management and group controlling department with the budgeting process;
• Participation in the process of preparation of investment proposals;
• Execution of local cost planning;
• Derivation of financial plans out of sales, cost and investment plans;
• Preparing monthly, quarterly and annual controlling reports within the defined deadlines;
• Reporting local KPI according to the group standards;
• Issuing special reports upon management’s request;
• Other Budget / Actual Variance Reports.

Candidate’s profile:
• Higher economic or technical studies
• Advanced knowledge of Romanian and English languages;
• Good skills of using computer and Microsoft Office programs;
• Analytical thinking;
• Communication and relationship skills, responsibility, initiative, and dynamism.

Company offers
• Developing a career in a successful company;
• Motivating salary according to the position requirements, professional experience and qualification;
• Attractive training opportunities;
• Working conditions at European standards;

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code FCR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

All resumes will be analyzed. Only short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Бельцы
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code FCR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
19-04-2018
Agent Comercial (Floresti)


Customagic SRL

Concernul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs de angajare pentru postul de:

Agenti Comerciali (Nordul Moldovei)
Oferta este valabila pentru persoanele care locuiesc in regiunile: EDINET, SOROCA, FALESTI, RISCANI, BALTI. Pentru candidati puternici gasim un post de munca oricind !

Esti persoana pozitiva ? Poti sau vrei sa inveti sa vinzi si sa primesti placere de la asta? Ai suficienta ambitie pentru a invinge orice obstacol in calea spre succes ?!

Atunci te invitam in echipa nostra!
La noi lucreaza cei mai buni !!!
Vino cu potential si noi oferim instruire gratuita.

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare (finisate/ nefinisate), sau studii medii de specialitate;
- Permis de conducere cat. B;
- Responsabilitate, ambitie, gindire analitica, orientare spre rezultat;
- Abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
- Dorinta de a invata ceva nou;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurenta sanatoasa in munca;
- Posibilitatea de a-ti influenta singur salariu;
- Dezvoltare profesionala si crestere in cariera;
- Bonus pentru reusite in munca ( financiar, odihna in tara sau peste hotare);

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica
customagic.edinet@mail.ru
Doar candidatii selectati in baza de CV vor fi invitati la interviu.
Persoanele timide sunt rugate sa nu participe in concurs.

E-mail: customagic.edinet@mail.ru
Telefon: 068115564
Регион: Бельцы
customagic.edinet@mail.ru
19-04-2018
Agent Comercial (Floresti)


Customagic SRL

Concernul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs de angajare pentru postul de:

Agenti Comerciali (Nordul Moldovei)
Oferta este valabila pentru persoanele care locuiesc in regiunile: EDINET, SOROCA, FALESTI, RISCANI, BALTI. Pentru candidati puternici gasim un post de munca oricind !

Esti persoana pozitiva ? Poti sau vrei sa inveti sa vinzi si sa primesti placere de la asta? Ai suficienta ambitie pentru a invinge orice obstacol in calea spre succes ?!

Atunci te invitam in echipa nostra!
La noi lucreaza cei mai buni !!!
Vino cu potential si noi oferim instruire gratuita.

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare (finisate/ nefinisate), sau studii medii de specialitate;
- Permis de conducere cat. B;
- Responsabilitate, ambitie, gindire analitica, orientare spre rezultat;
- Abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
- Dorinta de a invata ceva nou;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurenta sanatoasa in munca;
- Posibilitatea de a-ti influenta singur salariu;
- Dezvoltare profesionala si crestere in cariera;
- Bonus pentru reusite in munca ( financiar, odihna in tara sau peste hotare);

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica
customagic.edinet@mail.ru
Doar candidatii selectati in baza de CV vor fi invitati la interviu.
Persoanele timide sunt rugate sa nu participe in concurs.

E-mail: customagic.edinet@mail.ru
Telefon: 068115564
Регион: Бельцы
customagic.edinet@mail.ru
19-04-2018

[1]  2  3  4 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)