RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Ciobanaș Adriana (19)

Кульчак Олег Михайлович (29)

Cristian cristina (27)

Гуцан Евгении (33)

Maxim Korolevski 



Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Agent vânzări Ungheni

з/п 12000
Aquatrade SRL

Casa Comercială «AquaTrade» cel mai mare distribuitor de ape minerale și băuturi răcoritoare din Republica Moldova angajează în echipa sa:

Agent vânzări pentru orașul Ungheni

Responsabilități:
- Recepționarea comenzilor
- Menținerea relațiilor cu clienții
- Asigurarea disponibilității și plasării optime a produselor pe raft
- Controlul asupra respectării conceptului de afișare a mărfurilor
- Încasarea şi urmărirea datoriilor clienţilor

Cerințe:
• Studii superioare.
• Experiență de muncă în domeniu cel puțin un an
• Cunoașterea și vorbirea a limbilor române și ruse
• Automobil personal OBLIGATORIU
• Abilități de comunicare
• Proactivitate
• Insistență, perseverență
• Încredere în sine

Oferim:
- Salariu decent și motivant
- Pachet social
- Compensarea convorbirilor telefonice
- Compensarea combustibilului și amortizării automobilului
- Posibilitatea de a avansa în carieră

Expediați CV dvs. la adresa de e-mail hr@aquatrade.md cu indicarea postului în tema scrisorii.
Регион: Унгень
Contactati-ne direct la nr de telefon 068333703 sau la adresa de email hr@aquatrade.md
07-12-2017
Customer Support Operator


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Support Operator

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

What will you do:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Your main tasks will be:
- Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
- Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
- Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
- Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
- There are 3 shifts available - 16:00 - 01:00; 07:00 - 16:00; 09:00 - 18:00

What we offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a friendly corporate culture,
- Competitive salary according to knowledge and experience.
- Tickets for the taxi

What is required:
- University Degree (preferably Economic background) Students are welcomed to apply too,
- Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
- Experience in customer service is a benefit,
- Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO -2) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 69638007.
Регион: Унгень
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO -2) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 69638007.
05-12-2017

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)