RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 







Livitchi olga (26)

Ермиклиян Юрий Александрович (25)



Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Продовец консультант парфумерия


Требуется девушка продавец-консультант в бутик парфюмерии требования:
Стаж не менее года в сфере продаж
Знание русского румынского языка
Приятная аккуратная внешность
Образование неполное высшее
Возраст до 35 лет

Трудоустройство официальное
Зарплата 4000 плюс процент

Позвонить по номеру 06 00 74 306 Вероника Михайловна администратор
Регион: Кишинёв
060074306
19-10-2017
Sales Manager

з/п $300-$2000
Midnight.Works

Cerințe față de candidat:
- Abilități de convingere;
- Aptitudini de căutare activă a clienților;
- Comunicativitate și capacitate de a susține o conversație;
- Cunoașterea avansată a limbilor rusă, română și engleză;
- Bune cunoștințe de operare PC;

Calități avantajoase:
- Responsabilitate;
- Spirit de inițiativă;
- Orientare spre rezultat;

Beneficii:
- Angajare oficială;
- Grafic de lucru (luni-vineri) 10:00-18:00;
- Colectiv tînăr, amabil și sociabil;
- Salariul $300-$2000 (În dependență de cantitatea vînzărilor);
- Oficiu în sectorul Botanica, o zonă bine amplasată cu transport public și localuri pentru lunch în apropiere;
- Dulciuri, ceai, ☕️ cafea și energizante din partea casei
Регион: Кишинёв
email: hr@midnight.works
19-10-2017
Consultant al casei de amanet or. Chisinau – 5000 lei + % din vînzări

з/п 5000 lei
Lombard Blago Group SRL

Consultant al casei de amanet or. Chisinau – 5000 lei + % din vînzări

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul creditării sau vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, eliberara creditelor sub gaj, conform cerințelor stabilite;
- Primirea și evaluarea aurului și tehnicii;
- Lucrul cu programul 1 C;
- Formarea documentelor necesare și pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă.
Compania oferă:
- Orar de lucru flexibil (o săptămînă peste o săptămînă);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutish.m@lombardblago.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.
Регион: Кишинёв
iutish.m@lombardblago.md
19-10-2017
Consultant al casei de amanet or. Bălți – 5000 lei + % din vînzări

з/п 5000 lei
Lombard Blago Group SRL

Consultant al casei de amanet or. Bălți – 5000 lei + % din vînzări

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul creditării sau vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, eliberara creditelor sub gaj, conform cerințelor stabilite;
- Primirea și evaluarea aurului și tehnicii;
- Lucrul cu programul 1 C;
- Formarea documentelor necesare și pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă.
Compania oferă:
- Orar de lucru flexibil (o săptămînă peste o săptămînă);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutish.m@lombardblago.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.
Регион: Кишинёв
iutish.m@lombardblago.md
19-10-2017
Consultant al casei de amanet or. Nisporeni – 5000 lei + % din vînzări

з/п 5000 lei
Lombard Blago Group SRL

Consultant al casei de amanet or. Nisporeni – 5000 lei + % din vînzări

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul creditării sau vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, eliberara creditelor sub gaj, conform cerințelor stabilite;
- Primirea și evaluarea aurului și tehnicii;
- Lucrul cu programul 1 C;
- Formarea documentelor necesare și pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă.
Compania oferă:
- Orar de lucru flexibil (o săptămînă peste o săptămînă);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutish.m@lombardblago.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.
Регион: Кишинёв
iutish.m@lombardblago.md
19-10-2017
Consultant al casei de amanet or. Edinet – 5000 lei + % din vînzări

з/п 5000 lei
Lombard Blago Group SRL

Consultant al casei de amanet or. Edinet – 5000 lei + % din vînzări

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul creditării sau vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, eliberara creditelor sub gaj, conform cerințelor stabilite;
- Primirea și evaluarea aurului și tehnicii;
- Lucrul cu programul 1 C;
- Formarea documentelor necesare și pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă.
Compania oferă:
- Orar de lucru flexibil (o săptămînă peste o săptămînă);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutish.m@lombardblago.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.
Регион: Кишинёв
iutish.m@lombardblago.md
19-10-2017
Consultant al casei de amanet or. Bălți – 4500 lei + % din vînzări

з/п 5000 lei
Lombard Blago Group SRL

Consultant al casei de amanet or. Bălți – 5000 lei + % din vînzări

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul creditării sau vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, eliberara creditelor sub gaj, conform cerințelor stabilite;
- Primirea și evaluarea aurului și tehnicii;
- Lucrul cu programul 1 C;
- Formarea documentelor necesare și pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă.
Compania oferă:
- Orar de lucru flexibil (o săptămînă peste o săptămînă);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutish.m@lombardblago.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.
Регион: Кишинёв
iutish.m@lombardblago.md
19-10-2017
Web Application Developer


DevelopmentAid

DevelopmentAid is a leading, innovative membership organization offering services to the international development sector. We have one of the strongest development teams in Moldova and we work with the latest technologies in a top notch development environment. Being among the best, we are looking for the best Web Application Developer to join our team in Chisinau.

Position Description:
- Analyze requirements for new features, estimate complexity and come up with solutions in an Agile style;
- Peer code reviewing;
- Covering legacy and new code with Unit, Functional and Acceptance Tests (Codeception testing framework);

Requirements for the Applicant:
- Strong grounding in Object-Oriented Analysis and Design best practices (design patterns, SOLID principles);
- Understanding and applying "Clean code" practices;
- Familiarity with TDD and BDD programming styles;
- Proficiency in PHP and associated tools;
- Strong grounding in working with:
* ORM libraries – Doctrine
* Template engine – Twig
* Databases - SQL (NoSQL is a plus)
- Git experience and associated workflows
- Understanding of RESTful web services principles.
- Experience with FrontEnd web technologies: JavaScript / jQuery / AngularJS, HTML5, CSS3. Knowledge of basic UX principles and CSS techniques

Our offer:
What's really awesome about this opportunity is that there are provided excellent benefits package and the possibility to work with cutting edge technologies, in a friendly and informal environment.
Регион: Кишинёв
To apply, send your CV in English to c.ciobanu@developmentaid.org or call 060 233 177
19-10-2017
Sofer-expeditor

з/п de la 7000 lei
Aquatrade SRL

Sofer-expeditor

Cerințe:
- Permis de conducere categorie В,C (OBLIGATORIU)
- Experiență în a conduce automobile cu tonaj mare
- Capacitatea de a învăța
- Formă fizică bună

Responsabilități:
- Completarea foii de parcurs
- Verificarea tehnică a automobilul înainte de plecare pe cursă
- Primirea mărfii de la depozit
- Verificarea integrității produselor
- Încărcarea și descărcarea buteliilor
- Manipularea facturilor și a bonurilor fiscale
- Monitorizarea lucrului efectiv a automobilului
- Cunoașterea limbilor române și ruse

Oferim:
- Un lucru stabil într-o echipă tânără;
- Pachet social;
- Salariu decent și motivant începând de la 7000 lei

Expediați CV-ul la adresa de e-mail: hr@aquatrade.md cu specificarea funcției în subiect.
Регион: Кишинёв
Contactati-ne direct la adresa de e-mail hr@aquatrade.md
19-10-2017
МЕРЧЕНДАЙЗЕР

з/п 4000 lei
«CVIN-COM» SRL

Торговая компания «CVIN-COM» SRL объявляет набор на должность МЕРЧЕНДАЙЗЕР.

Требования:
- желание работать
- способность работать в команде
- опыт работы не обязателен.

Условия:
- с 8-00 до завершения маршрута
- з/п ежемесячно и без опозданий (4000 лей)
- дружелюбный, позитивный коллектив
- соцпакет.

Необходимо отправить резюме с точным указанием вакансии по адресу: cvincom@bk.ru.
Контактный телефон - 069102474
Регион: Кишинёв
Необходимо отправить резюме с точным указанием вакансии по адресу: cvincom@bk.ru.
Контактный телефон - 069102474
19-10-2017
Chelner


Trattoria della nonna

Cerinte:
- Cunoasterea limbii romane si ruse;
- Studiile sau experienta vor constitui un avantaj;
- Curiozitate si interes fata de domeniul de lucru;
- Orientare catre oaspete si rezultat;
- Acuratete, amabilitate si seriozitate.

Avantaje:
- Salariu: % din vinzari + bonusare;
- Transport si alimentatie gratuita;
- Traininguri pentru dezvoltare personala;
- Crestere profesionala;
- Lucru intr-o echipa tinara si ambitioasa.

Suna acum la numarul de telefon 060669727 sau scrie-ne la adresa electronica: hr@trattoria.md indicind POZITIA la care se aplica.

Vom fi bucurosi sa colaboram!
Регион: Кишинёв
Suna acum la numarul de telefon 060669727 sau scrie-ne la adresa electronica: hr@trattoria.md indicind POZITIA la care se aplica.
19-10-2017
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Компания Romsticom SRL
официальный дистрибьютор продукции
L'Oreal, Maybelline, Garnier, Johnson Wax
в Республике Молдова
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1С

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную высокую заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: romsticom@gmail.com, с пометкой оператор
19-10-2017
Contabil Salarizare (companie internationala)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Salarizare (companie internationala)

Compania: internationala, specializata in domeniul automotive

Responsabilitati:
- Organizarea, evidenţa contabilă în domeniul salarizării şi normarea muncii în cadrul întreprinderii;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- Întocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- Completarea raportărilor lunare, trimestriale sau anuale;
- Intocmeste rapoarte asupra diferitelor aspecte legate de munca sa;

Cerinte:
- Studii superioare in domeniu;
- Experienţă de lucru în calitate de contabil nu mai puţin de 2 ani;
- Cunoasterea legislaţiei muncii şi legislaţiei fiscale în vigoare;
- Capacitate de analiză şi control;
- Grad inalt de responsabilitate si confidentialitate;
- Cunoaşterea limbilor româna, rusa, engleza fluent;
- Operare PC (MS Excel, Programe de contabilitate).

Beneficii:
- Pachet social complet din prima zi de angajare
- Program de lucru: Luni- vineri, de la 8:30 - 17:30
- Transport gratuit

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “CSR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CSR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-10-2017
Contabil Salarizare (companie internationala)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Salarizare (companie internationala)

Compania: internationala, specializata in domeniul automotive

Responsabilitati:
- Organizarea, evidenţa contabilă în domeniul salarizării şi normarea muncii în cadrul întreprinderii;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- Întocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- Completarea raportărilor lunare, trimestriale sau anuale;
- Intocmeste rapoarte asupra diferitelor aspecte legate de munca sa;

Cerinte:
- Studii superioare in domeniu;
- Experienţă de lucru în calitate de contabil nu mai puţin de 2 ani;
- Cunoasterea legislaţiei muncii şi legislaţiei fiscale în vigoare;
- Capacitate de analiză şi control;
- Grad inalt de responsabilitate si confidentialitate;
- Cunoaşterea limbilor româna, rusa, engleza fluent;
- Operare PC (MS Excel, Programe de contabilitate).

Beneficii:
- Pachet social complet din prima zi de angajare
- Program de lucru: Luni- vineri, de la 8:30 - 17:30
- Transport gratuit

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “CSR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CSR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-10-2017
WEB DESIGNER


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

WEB DESIGNER

COMPANIA: Agenție de publicitate

STUDII:
Universitare / Programare / Arte plastice.

EXPERIENȚĂ:
• Cel puțin 1 an în domeniu de publicitate / web design / freelancing
Software
• Photoshop / Illustrator / InDesign / Dreamweaver / Fireworks / Animate;
• Limbaj de programare: HTML5, CSS3, JavaScript, PHP, MySQL / Java Script

LIMBI VORBITE:
Română – fluent
Rusă – fluent
Engleză – fluent

RESPONSABILITĂȚI ȘI CALITĂȚI:

• Creearea, propunere și realizearea layout-ul / designul paginilor web;
• Implementeaza PSD in HTML/CSS;
• Dezvoltă și întreține website-uri pe platforme CMS (Joomla, Wordpess);
• Verifică funcționalitatea și face optimizarea interfețelor grafice în funcție de rezoluția dispozitivului;
• Asigură compatibilitatea cu principalele browser-e de Internet;
• Elaborează banere web animate;
• Creează logo-uri și alte elemente de identitate grafică;
• Respectă termenele limită și are abilități de lucru în echipă;
• In caz de necesitate disponibilitatea de a lucreza peste program.
• Abilități analitice, de organizare și planificare, cu simț estetic, flexibil și adaptat nevoilor clienților;
• Persoană creativă, orientată spre soluții;
• Cunoștințe de marketing;

CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau să apeleze pe tel.022 202986; mob.068503560.
În CV indicați postul vacant: “WDE”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “WDE”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-10-2017
Бухгалтер-кассир

з/п от 5000
AUTOMALL

Что мы предлагаем:
- обучение и повышение квалификации как специалиста
- достойный заработок выше рыночных предложений
- современный офис, обеспечение униформой
- стабильность, официальное трудоустройство
- дружный, молодой коллектив, демократичная атмосфера.

Обязанности:
- вежливое обслуживание клиентов
- учет первичной документации
- операции по приему, учету, выдаче и хранению денежных средств и ценных бумаг
- кассовая отчетность

Требования:
- знание русского и румынского языка
- позитивность и доброжелательное отношение к клиентам
- законченное экономическое образование
- обязателен опыт работы с наличными денежными средствами и с кассовым аппаратом
Регион: Кишинёв
078300831
hr@automall.md
19-10-2017
WEB DESIGNER


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

WEB DESIGNER

COMPANIA: Agenție de publicitate

STUDII:
Universitare / Programare / Arte plastice.

EXPERIENȚĂ:
• Cel puțin 1 an în domeniu de publicitate / web design / freelancing
Software
• Photoshop / Illustrator / InDesign / Dreamweaver / Fireworks / Animate;
• Limbaj de programare: HTML5, CSS3, JavaScript, PHP, MySQL / Java Script

LIMBI VORBITE:
Română – fluent
Rusă – fluent
Engleză – fluent

RESPONSABILITĂȚI ȘI CALITĂȚI:

• Creearea, propunere și realizearea layout-ul / designul paginilor web;
• Implementeaza PSD in HTML/CSS;
• Dezvoltă și întreține website-uri pe platforme CMS (Joomla, Wordpess);
• Verifică funcționalitatea și face optimizarea interfețelor grafice în funcție de rezoluția dispozitivului;
• Asigură compatibilitatea cu principalele browser-e de Internet;
• Elaborează banere web animate;
• Creează logo-uri și alte elemente de identitate grafică;
• Respectă termenele limită și are abilități de lucru în echipă;
• In caz de necesitate disponibilitatea de a lucreza peste program.
• Abilități analitice, de organizare și planificare, cu simț estetic, flexibil și adaptat nevoilor clienților;
• Persoană creativă, orientată spre soluții;
• Cunoștințe de marketing;

CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau să apeleze pe tel.022 202986; mob.068503560.
În CV indicați postul vacant: “WDE”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “WDE”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
19-10-2017
Руководитель интернет - магазина


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Руководитель интернет - магазина

HR-Consulting (www.search4staff.com) – первая рекрутинговая компания в Молдове (с 1995г), находится в поиске кандидата на вакантное рабочее место для местной компании – дистрибьютора товара: Руководитель интернет - магазина

Что Вам предстоит:
● контроль за работой магазина, отслеживание и оперативное решение возникающих проблем;
● поддержка контактов с партнерами, планирование и организация совместных акций;
● постановка задач по добавлению контента, оформлению магазина, улучшению юзабилити;
● аналитика продаж, поиск путей развития магазина и планирование общих скидок и акций с ее учетом (совместно с отделом маркетинга);
● координация работы подрядчиков по программированию и дизайну, написание ТЗ.

У нашего кандидата есть:
● опыт работы в сфере e-commerce обязателен;
● понимание интернет-продаж (технологии продвижения, нынешние тенденции, направления развития, соответствующие каналы дистрибуции);
● как минимум, понимание работы Google Analytics, Google Adwords, SEO, SMM, email-маркетинга.

Предложение финалисту:
● работа в действительно стабильно развивающейся компании (присутствие в 20 регионах Молдовы)
● задачи — нетривиальные с использованием современных технологий;
● команда, которая четко понимает куда идет, какие цели ставит и как их достичь, специалисты своего дела;
● возможность развития как себя, так и нового проекта

Мы ищем специалиста, которому подойдут наши условия и он будет заинтересован работать в нашей команде.

e-mail: rr70@SEARCH4STAFF.COM (с указанием должности на которую претендуете)

телефон для дополнительной информации и записи на собеседование: 068503560

web-сайт в вакансиями: http://search4staff.com/ru/jobs
Регион: Кишинёв
e-mail: rr70@SEARCH4STAFF.COM (с указанием должности на которую претендуете)

телефон для дополнительной информации и записи на собеседование: 068503560

web-сайт в вакансиями: http://search4staff.com/ru/jobs
19-10-2017
Руководитель интернет - магазина


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Руководитель интернет - магазина

HR-Consulting (www.search4staff.com) – первая рекрутинговая компания в Молдове (с 1995г), находится в поиске кандидата на вакантное рабочее место для местной компании – дистрибьютора товара: Руководитель интернет - магазина

Что Вам предстоит:
● контроль за работой магазина, отслеживание и оперативное решение возникающих проблем;
● поддержка контактов с партнерами, планирование и организация совместных акций;
● постановка задач по добавлению контента, оформлению магазина, улучшению юзабилити;
● аналитика продаж, поиск путей развития магазина и планирование общих скидок и акций с ее учетом (совместно с отделом маркетинга);
● координация работы подрядчиков по программированию и дизайну, написание ТЗ.

У нашего кандидата есть:
● опыт работы в сфере e-commerce обязателен;
● понимание интернет-продаж (технологии продвижения, нынешние тенденции, направления развития, соответствующие каналы дистрибуции);
● как минимум, понимание работы Google Analytics, Google Adwords, SEO, SMM, email-маркетинга.

Предложение финалисту:
● работа в действительно стабильно развивающейся компании (присутствие в 20 регионах Молдовы)
● задачи — нетривиальные с использованием современных технологий;
● команда, которая четко понимает куда идет, какие цели ставит и как их достичь, специалисты своего дела;
● возможность развития как себя, так и нового проекта

Мы ищем специалиста, которому подойдут наши условия и он будет заинтересован работать в нашей команде.

e-mail: rr70@SEARCH4STAFF.COM (с указанием должности на которую претендуете)

телефон для дополнительной информации и записи на собеседование: 068503560

web-сайт в вакансиями: http://search4staff.com/ru/jobs
Регион: Кишинёв
e-mail: rr70@SEARCH4STAFF.COM (с указанием должности на которую претендуете)

телефон для дополнительной информации и записи на собеседование: 068503560

web-сайт в вакансиями: http://search4staff.com/ru/jobs
19-10-2017
Руководитель интернет - магазина


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Руководитель интернет - магазина

HR-Consulting (www.search4staff.com) – первая рекрутинговая компания в Молдове (с 1995г), находится в поиске кандидата на вакантное рабочее место для местной компании – дистрибьютора товара: Руководитель интернет - магазина

Что Вам предстоит:
● контроль за работой магазина, отслеживание и оперативное решение возникающих проблем;
● поддержка контактов с партнерами, планирование и организация совместных акций;
● постановка задач по добавлению контента, оформлению магазина, улучшению юзабилити;
● аналитика продаж, поиск путей развития магазина и планирование общих скидок и акций с ее учетом (совместно с отделом маркетинга);
● координация работы подрядчиков по программированию и дизайну, написание ТЗ.

У нашего кандидата есть:
● опыт работы в сфере e-commerce обязателен;
● понимание интернет-продаж (технологии продвижения, нынешние тенденции, направления развития, соответствующие каналы дистрибуции);
● как минимум, понимание работы Google Analytics, Google Adwords, SEO, SMM, email-маркетинга.

Предложение финалисту:
● работа в действительно стабильно развивающейся компании (присутствие в 20 регионах Молдовы)
● задачи — нетривиальные с использованием современных технологий;
● команда, которая четко понимает куда идет, какие цели ставит и как их достичь, специалисты своего дела;
● возможность развития как себя, так и нового проекта

Мы ищем специалиста, которому подойдут наши условия и он будет заинтересован работать в нашей команде.

e-mail: rr70@SEARCH4STAFF.COM (с указанием должности на которую претендуете)

телефон для дополнительной информации и записи на собеседование: 068503560

web-сайт в вакансиями: http://search4staff.com/ru/jobs
Регион: Кишинёв
e-mail: rr70@SEARCH4STAFF.COM (с указанием должности на которую претендуете)

телефон для дополнительной информации и записи на собеседование: 068503560

web-сайт в вакансиями: http://search4staff.com/ru/jobs
19-10-2017

[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

HR Simple Solutions

- Expeditor
- Торговый агент (г. Кишинев)
-
HR Менеджер (г. Бельцы)
-
Consultant-vînzător de haine pentru copii

- Consultant-vânzător în Show-Room
- Agent de turism
- Casir
- Manager transport
- Contabil-Operator
- Contact Center Agent
- Coordonator Voluntari

- Data processing operator for weekend
- Secretary-translator
- Asistenta Directorului General
подробнее...
recrutare@simplehr.md
Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- SUPERVIZOR CONTABIL
- Sef sectie
- Analist Contabil Leasing
- Manager Vânzări Leasing
- Coordonator Proiecte
- Consilier Clientela or. Drochia
- Manager comunicare
- Manager Produse de deservire la distanță
- Şef de Sectie Sectia Recrutare  si Gestiunea Carierelor
- Şef secție Secţia Piaţa Persoane Fizice
- Director Filială or. Chisinau
- Analist Sectia Business Intelligence si Data Mining
- Manager Relaţii cu Clienţii
- ANALIST FINANCIAR
- Manager marketing
- Jurist senior
- Operator Ghişeu Universal
- Analist financiar Direcția Credite
- Inginer Directia Monetica
- OFIȚER Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani
- AUDITOR DEPARTAMENTUL AUDIT
- Administrator baze de date
- Consilier Clientela Multimedia
- Consilier Clientela  or. Singerei
- Analist baze de date bancare
- Corporate Middle Officer
- MANAGER RELATII CLIENTI CLA

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Indra


- Junior Software Developer
- Software Developer



подробнее...
We thank all applicants and inform that only short-listed candidates will be contacted.
Please send your CV to jobmd@indracompany.com with the subject

P.A.A.

- Asistent Contabil
подробнее...

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica:  office@paa.md,  dchirilov@paa.md.  Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)