RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Untila Alexei (25)

КАРА МАГДАЛИНА ВИТАЛИЕВНА (17)


Цапу Сергей Кириллович (36)

NOUR ION 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Торговля, продажи

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Expert creditare


Customagic

Compania de producere si comert “AugurPerla” angajeaza Expert creditare care pot vinde si primesc placere de la asta; care au suficienta ambitie de a invinge orice obstacol in calea spre succes!!!

Expert creditare
Invităm în echipa noastră persoane ce își doresc să activeze într-un mediu prietenos şi să beneficieze de o experienţă unică, pregătiți să se dezvolte împreună cu noi.

Ce vei face:
• vei instrui desfășura negociere, întîlniri și prezentari;
• vei asigura asistență clienților existenți;
• vei monitoriza piața .

Ce căutăm:
• persoană activă, dinamică și responsabilă;
• bune abilități de comunicare în limba de stat și rusă;
• dorința de a fi instruit;
• studii superioare finisate sau în curs de finisare;
• spirit de echipa, organizat și grad inalt de responsabilitate;
• permis de conducere cat. B

Ce îţi oferim:
• salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• echipă tînără și energică;
• instruire în domeniu;
• masină și telefon de servici
• stabilitate;
• dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru , tel.076059034

E-mail:
customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
22-10-2018
Продавец-консультант


"DIGITAL-TM"

Требуется продавец-консультант в магазин фотоаксессуаров
Требования к кандидату:
- Ответственность
- Внимательный подход к клиентам
- Владение румынским и русским языками;
Условия:
- Официальное трудоустройство,
- полный соц. пакет
- график работы Пн-Пт-09.00-18.00
- Кишинёв, центр
Регион: Кишинёв
Телефон:022-223564
Контактное лицо:Сергей
E-mail:info@ufo.md
22-10-2018
Key account manager


Customagic

Compania de producere și comerț “AugurPerla” angajează Key account manager care pot vinde și primesc placere de la asta; care au suficiență ambiție de a învinge orice obstacol în calea spre succes!!!

Key account manager
Esti ambițios/a și îți plac vînzările? Ești un bun orator și ușor faci oamenii să te asculte?
Vrei un lucru unde să fii permanent în mițcare, cu un salariu bun pe care să-l influențezi singur?
Atunci te așteptăm în echipa noastră !

Cerințe față de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare (finisate sau in curs cu frecventa redusa);
- Permis de conducere cat. B (pentru domnisoare nu este nevoie de permis de conducere);
- Responsabilitate, ambitie, gindire analitica, optimism, pozitie activa de viata, orientare spre rezultat;
- Abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
- Dorinta de a invata .

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurenta sanatoasa in munca;
- Masina de la companie;
- Acces la retea corporativa de telefonie;
- O baza stabila de clienti si salariu influentat de %-ul din vinzari ;
- Prime banesti in dependenta de reusite;
- Dezvoltare profesionala si crestere in cariera;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica
customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
22-10-2018
Reprezentant comercial periferie


Customagic

Compania ,,Customagic”- lider în comercializarea produselor alimentare în Moldova, producatorul mărcilor comerciale : Mezellini, DeliCarne, Zi deZi, La Villa, My, Apriori, Lan, Hame și Trc; importator și distribuitor excluziv pentru mărcile comerciale : Aroma, Schogetten, Maheev, Mernaia, Medoff... anunță concurs de angajare pentru postul de:

Reprezentant comercial periferie
Ești atras de domeniul vînzărilor? Vrei să cîștigi bine pînă la 30.000 lei?
Atunci așteptăm să ne contactezi prin telefon sau prin poșta electronică customagic-hr@mail.ru

chiar și dacă nu ai experiență în domeniu.

Cerințe:
• Studii – superioare finisate sau în curs de finisare;
• Permis de conducere cat.B;
• Cunoaștere bună a limbii de stat (limba rusa este un avantaj) ;
• Abilități de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
• Gîndire analitică, poziție activă de viață, ambiție, responsabilitate;

Functiile principale:
• Vînzări angro (B2B) în rețeaua de magazine existentă și extinderea ei;
• Monitorizarea datoriilor;
• Executarea planului de vînzări;
• Creșterea vînzărilor.

Oferim:
• Pachet social deplin;
• Concurență sănatoasă în muncă;
• Mașina de la companie;
• Acces la rețea corporativa de telefonie;
• O bază stabilă de clienți și salariu influențat de %-ul din vînzări ;
• Prime banești în dependență de reușite;
• Dezvoltare profesională și creștere în cariera;
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
22-10-2018
Agent Comercial


Customagic

Vă doriți să cîștigați pînă la 30.000 lei ?

Esti ambitios( ambitioasa) si iti plac vinzarile? Esti un bun orator si usor faci oamenii sa te asculte? Vrei un lucru unde sa fii permanent in miscare, cu un salariu bun pe care sa-l influentezi singur?

Atunci te asteptam in echipa noastra!

Agent Comercial
Cu ocazia extinderii Compania “Augur Perla” producatorul marcilor comerciale “DeliCarne” si “ City”; unul din cei mai mari distribuitori excluzivi de produse alimentare in Moldova, invita in echipa sa Agenti in vinzari/ Agenti Comerciali

Cerinte fata de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare (finisate/ sau in curs cu frecventa redusa);
- Permis de conducere cat. B( pentru fete nu este nevoie de permis de conducere);
- Responsabilitate, ambitie, gindire analitica, optimism, pozitie activa de viata, orientare spre rezultat;
- Abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
- Dorinta de a invata .

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurenta sanatoasa in munca;
- Masina de la companie;
- Acces la retea corporativa de telefonie;
- O baza stabila de clienti si salariu influentat de %-ul din vinzari ;
- Prime banesti in dependenta de reusite;
- Dezvoltare profesionala si crestere in cariera;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica customagic-hr@mail.ru Tel. 076059034

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
22-10-2018
Manager relații clienți


Customagic

Vă doriți să cîștigați pînă la 30.000 lei ?

Sunteți persoană activă, orientată către client, energică și responsabilă ? Aveți o rezistență înaltă la stres, vă plac deplasările și aveți experiență în vînzări sau o doriți ?Atunci oportunitatea perfecta de a începe o carieră este postul de Manager relații clienți în compania noastră.

Manager relații clienți
Cerinte fata de candidat:

Cunoaștere bună a limbii române (limba rusa este un avantaj) ;
Studii superioare sau medii de specialitate(finisate sau în curs de finisare);
Responsabilitate, sîrguință, devotement;
Dorința de a învața;
Permis de conducere cat. B( pentru fete nu este nevoie de permis de conducere);
Persoana activă și pozitivă.

Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire;
Trening pentru dezvoltarea profesională și personală;
Colectiv tînar și prietenos;
Posibilitati de crestere și dezvoltare în cadrul companiei;
Salariu motivant pînă la 30.000 lei.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica : customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
22-10-2018
Referent Logistica


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
22-10-2018
ASISTENT CLIENT SERVICE


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
22-10-2018
Vânzător - Consultant

з/п 4000 lei , 15 zile în lună
Ice Roll

CINE suntem ?
ICE ROLL ,o companie nou aparuta specializată in prepararea rulourilor de înghețată .
Am dorit să aducem pe piață autohtonă un element fresh și inovativ, astfel ne-am propus să oferim
produse de calitate, gustoase dar și sănătoase, fără conservanți.
ICE ROLL este o animație culinară inovativă. Datorită tehnicii de congelare distincte, pe o plită din oțel care este răcită pană la o temperatură de -25gr., înghețată este amestecată, întinsă și stransă în formă unor rulouri. Prin amestecarea și agitarea ei în mod continuu în “tigaia” rece, se creează o cremă ce îngheată rapid în doar 5-10 secunde.
Acest desert asiatic frecvent întâlnit în Tailanda este preparat cu ingrediente proaspete, precum fructe de sezon sau dulciurile tale preferate. Astfel, înghețata se înfășoară în față ochiilor clienților. Asta o face atât de unică!
CE căutăm ??
Suntem în cautare VÎNZĂTOR care va fi gata sa efectueze procesul de praprare a înghețatei cit si alte atribuții legate de vînzarea podusului
Condițiile de angajare
- Personae cu virsta începînd de la 18 ani ,
- Disponibil la un program de 2/2 zile de munca , 15 zile in luna.
- Cunoaşterea limbii romană, (cunoaşterea unei alte limbistrăine constituie un avantaj)
- Personalitate dinamică, comunicativă, organizată
- Nu este nevoie de cv
- Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj

Oferim :
- Angajarea in baza unui contract de muncă
- Salariu incepind de la 4000 lei ( plus premii )
- Oportunitatea de a cunoaste ceva nou
- Instruirea de face in decurs a 3 zile
Регион: Кишинёв
Persoana de contact .
Niculcea Marcel
060498275
niculcea.marcel.m@gmail.com
20-10-2018
Тренер по продажам (международная компания, специализирующаяся на производстве и продаже цифровой техники)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Тренер по продажам (международная компания, специализирующаяся на производстве и продаже цифровой техники)

Обязанности:
● Разработка и поддержка учебных концептов и методологии
● Организация on-line и off-line тренировочных программ для торгового персонала
● Разработка и организация детальных курсов по всей продукции для торгового персонала
● Посещение торговых точек и проведение тренингов по продуктам компании
● Внедрение курсов с ежемесячным докладом
● Поддержка знаний об актуальных продуктах, техники, маркетинга и PR
● Разработка учебного календаря на ежегодной основе для проведения обучений по всем направлениям
● Подготовка теста на проверку знаний после обучения, для всех участников с последующим докладом о результатах тестирования

Требования:
● Опыт работы в качестве специалиста по обучению в области потребительской электроники, IT, Mobile, FMCG
● Высшее образование в сфере экономики, психологии, маркетинга
● Наличие водительского удостоверения категории «В» и собственного автомобиля
● Хорошее понимание последних технологий смартфонах и планшетах
● Углубленное знание стандартов обслуживания
● Свободное владение Румынским и Русским языками, средний уровень владения Английском
● Очень хорошее знание Excel и PowerPoint
● Коммуникативные, ораторские навыки
● Готовность к командировкам

Условия:
● Официальное трудоустройство.
● Стабильная заработная плата
● Тренинги по новым продуктам
● Командировки.

Заинтересованные лица могут отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com или звоните по номерам: 022202986; 068503560.
В теме письма укажите – «TPR»
Регион: Кишинёв
e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM ; В теме письма укажите – «TPR»

Контактные телефоны: 022202986; 068503560.
18-10-2018
Pre Sales Consultant (provider of IT solutions and services)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting is looking for a highly professional candidate to fulfill the position:

Company: leading provider of IT solutions and services on the Moldovan IT market.
The company invests about 5% of wages annually in training and further education programs, to raise the competence and professionalism of its employees and therefore increase the quality of its services.

Pre Sales Consultant (provider of IT solutions and services)

Requirements:
The Pre Sales Consultant is responsible for technical pre-sales support for the products resells and supports. The main role is participating in implementation of projects, post-sale support and vendor certifications.

Responsibilities - work independently on pre-sales activities, including:
• Understand customer IT/Security infrastructure and business requirement
• Strategic solution presentation and selling
• Participate in conference call discussions
• Business solution proposal, demonstration and proof of concept
• RFI/RFP preparation and response
• Assist sales in technical qualification during the qualifying process
• Conduct routine updates/training sessions on the new products/ technologies and
upgrades available to the internal sales staff
• Conduct competitor’s product analysis
• Perform other duties as assigned

Qualifications
• Bachelor’s degree or Diploma in Computer Science, Computer Engineering or related
field preferred
• Working experience in pre-sales activities
• Strong knowledge and understanding of the IT industry
• Presentation-ready knowledge and product expertise on key technologies and solutions with a preferential expertise in one or two chosen solutions
• Excellent technical knowledge in Internet architecture, network infrastructure, servers and storage is essential
• Experience with virtualization technologies.
• Excellent written and spoken communication skills in English
• Aptitude for solving problems and acting on own initiative
• Highly motivated with a willingness to learn new technologies

Interested candidates may send CV to HR-Consulting company (search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com; phone: 068 503 560

Please, indicate the relevant vacancy code “PSCR” in the subject line or resume.
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com; Please, indicate the relevant vacancy code “PSCR” in the subject line or resume.

phone: 068 503 560
18-10-2018
Agent vânzări (tehnica agricola)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant:

Agent vânzări (tehnica agricola)

Cerinte:
• Experienta de cel putin 3 ani in vanzari
• Cunoasterea tehnicilor profesionale de vanzare, negociere si mercantizare
• Atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor
• Capacitate de adaptare si invatare rapida
• Disponibilitate la efort sustinut si munca de teren
• Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv
• Capacitate de mediere, gestionare si rezolvare prompta a problemelor
• Orientare catre rezultat
• Cunostinte operare PC (Excel, Word)
• Cunoasterea limbilor romina, rusa, engleza (avantaj)
• Permis conducere categoria B

Responsabilitati:
• Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi
• Dezvoltarea portofoliului actual de clienti
• Mentine si dezvolta relatii profesionale cu clientii in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor si fidelizarii acestora

CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.
18-10-2018
Consultant vânzări (tehnica electronica)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Consultant vânzări (tehnica electronica)

Compania:
Companie internațională de produse electronice și telefoane mobile.

Responsabilități:
● Promovarea și vânzarea produselor companiei
● Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă
● Să fii la curent cu produsele, serviciile și să fie la curent cu noile tehnologii, pentru a răspunde prompt și clar nevoilor clienților

Cerințe de bază:
● Nivel de studii – facultate în curs sau studii universitare finalizate
● Experiență de minimum 1 an în vânzări – reprezintă un plus
● Interes pentru tehnologii noi
● Fluență în limba română, rusă; engleza – reprezintă un plus
● Utilizator avansat al PC-ului (pachet Microsoft Office)
● Relaționare și comunicare eficiente

Oferta:
● Pachet salarial constând în salariu fix + comisioane și bonus-uri lunare, în funcție de realizări
● Dezvoltarea unei cariere solide în vânzări

Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

Toate CV-urile primite vor fi analizate.
Регион: Кишинёв
adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
18-10-2018
МЕРЧЕНДАЙЗЕР


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

МЕРЧЕНДАЙЗЕР

Требования к кандидатам
• Наличие водительского удостоверения,
стаж вождения не менее 1 года
• Наличие автомобиля
• Знание русского и румынского языков

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
18-10-2018
Agent Vânzări Tehnică Agricola


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Agent Vânzări Tehnică Agricola

Compania: specializată de vânzarea tehnicii agricole

Cerinte:
• Studii superioare in domeniul agriculturii sau marketingului;
• Experienta in domeniul dat;
• Cunoasterea tehnicilor profesionale de vanzare, negociere si mercantizare;
• Disponibilitate munca in teren;
• Cunostinte operare PC (Excel, Word);
• Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza (avantaj);
• Permis conducere categoria B;
• Atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor;
• Capacitate de adaptare si invatare rapida;
• Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv;
• Capacitate de mediere, gestionare și rezolvare promptă a problemelor;
• Orientare către rezultat

Responsabilitati:
• Obiectivul principal - vânzarea produselor din portofoliul companiei;
• Informarea si indrumarea clientilor in alegerea potrivita a produsului;
• Cunoasterea tuturor produselor si utilitatea acestora;
• Gasirea noilor clienti;
• Lucru cu clienti existenti prin intermediul CRM-ului companiei

Beneficii:
• Lucru oficial;
• Automobil de serviciu (cheltuieli de transport, amortizarea automobilului);
• Posibilitatea de a crește în cariera;
• Traininguri, conferinte, instruiri, materiale pentru sporirea calificării

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com sau sunați la numărul: 069638007.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com sau sunați la numărul: 069638007.
18-10-2018
Consultant vanzari 8000

з/п 8000
Bisar

Начинаете карьеру или хотите сменить сферу деятельности?

В рекрутинговом агенстве BISAR Вас научат!
Вы уже профессионал в продажах или хотите начать карьеру в качестве продавца-консультанта? Применяйте и развивайте Ваши навыки вместе с нами !

Приходи к нам, если:
знаешь русский и румынский
Любишь общаться с новыми и интересными людьми
Хочешь понять секреты рекрутинга
Готов работать на результат

Мы ждем именно тебя!

Мы предлагаем:
Официальное трудоустройство по РМ
Дополнительные мотивационные программы и премирование сотрудников
Гибкие условия работы 9-00-18-00
Обучение всему необходимому в процессе работы
Повышение своего профессионального уровня
Тренинги и техника продаж
Работа в дружном коллективе
Командная работа на достижение общих целей
Возможность карьерного роста
Корпоративная скидка для сотрудников

Если у вас появилось желание стать частью нашей команды, отправляйте ваше CV с фото на e-mail: bisarhr@mail.ru
(не забудьте указать интересующую вас должность).
Регион: Кишинёв
Если у вас появилось желание стать частью нашей команды, отправляйте ваше CV с фото на e-mail: bisarhr@mail.ru .
(не забудьте указать интересующую вас должность).
18-10-2018
Продавец - консультант 8000

з/п 8000
Bisar

Начинаете карьеру или хотите сменить сферу деятельности?

В рекрутинговом агенстве BISAR Вас научат!
Вы уже профессионал в продажах или хотите начать карьеру в качестве продавца-консультанта? Применяйте и развивайте Ваши навыки вместе с нами !

Приходи к нам, если:
знаешь русский и румынский
Любишь общаться с новыми и интересными людьми
Хочешь понять секреты рекрутинга
Готов работать на результат

Мы ждем именно тебя!

Мы предлагаем:
Официальное трудоустройство по РМ
Дополнительные мотивационные программы и премирование сотрудников
Гибкие условия работы 9-00-18-00
Обучение всему необходимому в процессе работы
Повышение своего профессионального уровня
Тренинги и техника продаж
Работа в дружном коллективе
Командная работа на достижение общих целей
Возможность карьерного роста
Корпоративная скидка для сотрудников

Если у вас появилось желание стать частью нашей команды, отправляйте ваше CV с фото на e-mail: bisarhr@mail.ru
(не забудьте указать интересующую вас должность).
Регион: Кишинёв
Если у вас появилось желание стать частью нашей команды, отправляйте ваше CV с фото на e-mail: bisarhr@mail.ru
(не забудьте указать интересующую вас должность).
18-10-2018
МЕРЧЕНДАЙЗЕР ПО КЛЮЧЕВЫМ КЛИЕНТАМ


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

МЕРЧЕНДАЙЗЕР ПО КЛЮЧЕВЫМ КЛИЕНТАМ

Требования к кандидатам
• Знание русского и румынского языков
• Опыт в данной сфере приветствуется

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
18-10-2018
ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ

Требования к кандидатам
• Наличие водительского удостоверения,
стаж вождения не менее 1 года
• Наличие автомобиля
• Знание русского и румынского языков

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
18-10-2018
Sales Representative (Job Ref: S Rep-4)


PETROM Moldova

Petrom-Moldova S.R.L is looking for a full time position of Sales Representative.

Main responsibilities:
• Reaching and exceeding budgetary targets;
• Development of clients network within the sales area;
• Monitoring of the card sales market in the sales territory;
• Overall minimization of the risk-costs;
• Maximization of the profit margin in the sales territory;
• Responsible for all activities and documents related with the card tender application process;
• To optimally manage the process of communication between the company and the authorities within the process of tender application;
• Fulfilling responsibilities according to company guidelines;
• Etc.

The ideal candidate should have the following profile:
• University degree;
• Work experience in the sales field would be an advantage;
• Fluent in Romanian, Russian and English;
• Driving license – B category;
• Good PC (MS- Excel, Word, Power Point) knowledge;
• Good social & verbal skills;
• Negotiation & persuasion skills;
• Ability to work under stress;
• Skills of conflict resolution and crisis situations;
• Strong behavior for cash collection.

If you think you are a proper candidate, please send your CV and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com, specifying the position for which you are applying.

Please include “Sales Representative” in the subject of your Email.
Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.
Регион: Кишинёв
hr.md@petrom.com
18-10-2018

1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)