RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 




Niconorov Egor Eugen 


Исаков Вадим Юрьевич (54)

Скребец Корина (16)




Add vacancy Add resume

Start /  All vacancies /  Economics, finance

[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:

Financial analyst


efes

6IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
announce the vacancy of
Financial analyst

Main Responsibilities:

• Prepare financial reports, budgets, cost reports and financial forecasts on a regular basis;
• Prepare managerial reports and analysis;
• Budgetary control;
• Ensure compliance with internal financial and accounting policies and procedures;
• Prepare all supporting information for the annual audit with the approved external auditor etc.

Skills / Experience:

• B.A. in Accounting or Finance. Master degree is an advantage;
• Good knowledge of IFRS is an advantage;
• Strong analytical skills, able to deal with ambiguous/complex situations and multidisciplinary projects;
• Proficient in using of MS Office (advanced Excel user), SAP is an advantage;
• Good English, Romanian, Russian;
• Good interpersonal, communication and presentation skills.

We offer:
• International environment and guaranteed life-work balance;
• A unique learning experience in our company;
• Unique experience with great growth potential;
• Paid lunch;
• Free access to the company's gym;
• Optional medical insurance;
• Annual bonus etc.
We guarantee your privacy.

Interested applicants are invited to submit a CV to:
hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
Region: Chisinau
hmjghj
27-10-2020
Asistent financiar/Asistentă financiară


Fundația Soros Moldova

Anunțul complet este disponibil la următorul link http://soros.md/event/2020-10-20

Tipul contractului: contract individual de muncă cu perioada determinată.

Perioada de angajare: 16 noiembrie 2020 – 31 decembrie 2021 cu posibilitatea extinderii contractului.

Responsabilități:
Gestionarea financiară a activității Departamentului Buna Guvernare (participarea la procesul de elaborare a bugetelor, efectuarea plăților, evidența obligațiunilor financiare față de parteneri/beneficiari, asigurarea evidenței documentelor financiare, monitorizarea respectării bugetelor aprobate, ajustarea/modificarea bugetelor, pregătirea rapoartelor financiare);
Înregistrarea documentelor relevante în sistemul de evidență contabilă al Fundației și prelucrarea datelor contabile;
Oferirea asistenței necesare pentru pregătirea contractelor de prestări servicii sau de grant;
Acordarea asistenței la procurarea de bunuri și servicii, pregătirea documentelor aferente, inclusiv a contractelor, actelor de recepție, colectarea facturilor etc.;
Evaluarea bugetelor solicitărilor de finanțare, pregătirea bugetelor pentru ședințele Juriului/Senatului;
Examinarea solicitărilor de modificare de buget în cadrul proiectelor finanțate de Fundație;
Verificarea rapoartelor financiare a proiectelor finanțate de Fundație, inclusiv toate documentele contabile primare aferente rapoartelor financiare;
Oferirea consultanței la efectuarea procurărilor de către beneficiari în cadrul proiectelor implementate cu susținerea Fundației;
Asigurarea comunicării cu auditorii;
Colaborarea cu echipa DBG pentru a realiza strategia Fundației.

Cerințe față de candidații eligibili:
Studii universitare finalizate (licență) în unul din următoarele domenii: finanțe/economie/contabilitate;
Utilizator PC avansat, cu abilități de cercetare în mediul online, abilități de utilizare a procesoarelor de text și calcul tabelar (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint și Internet);
Cunoașterea fluentă a limbii române și engleze;
Gândire analitică, atenție la detalii, capacități de management și responsabilitate;
Abilități de comunicare interpersonală
Spirit de inițiativă, abilități organizatorice excelente, abilități de a prioritiza, de a realiza sarcini multiple (multitasking) și de a lucra într-un mediu dinamic;
Capacități de a lucra cu termene-limite;
Abilități de a lucra independent și în echipă;
Atitudine proactivă, receptivă și flexibilă;
Cel puțin 2 ani de experiență anterioară într-un domeniu similar.



Dosarul pentru concurs va conține:

CV-ul actualizat, cu indicarea a două persoane de referință. Sunt acceptate CV-uri în limba română sau în limba engleză;
Scrisoare de intenție, prin care va fi explicat motivul care v-a determinat să aplicați pentru acest post, care sunt competențele și experiența în corespundere cu profilul solicitat, ce așteptări aveți și cum puteți contribui la buna funcționare a Departamentului. Evitați să repetați informația prezentată în CV. Volumul maxim – 500 cuvinte. Sunt acceptate scrisori de intenție în limba română sau în limba engleză.
În scrisoarea de intenție se vor indica obligatoriu așteptările salariale.
Copii ale diplomelor de studii
Alte documente pe care le considerați relevante (de exemplu, certificatele de absolvire a cursurilor de limbă engleză, contabilitate etc)
Region: Chisinau
Persoana de contact:
Natalia Camburian, Directoarea Departamentului Buna Guvernare, ncamburian@soros.md, tel. 069694310
23-10-2020
Contabil Operator


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


Contabil Operator
Cerinţe:
- Studii superioare sau medii de specialitate economice (in contabilitate);
- Cunoasterea Standardelor Nationale de Contabilitate (ar fi un avantaj) ;
- Cunoștințe de operare la calculator: Excell,Word, 1C (ar fi un avantaj);
- Cunoașterea limbii române, ruse;
- Abilităţi de comunicare, disciplină, responsabilitate.
Responsabilităţi:
- Evidenta operațiunilor de facturare / încasăre aferente contractelor de leasing;
Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.
Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail: hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Region: Chisinau
www.btleasing.md
22-10-2020
Manager Relatii Clienti


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:

Manager Relații Clienți

Cerinţe:
- Studii superioare de preferință, în domeniul economic;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;

Responsabilităţi:
- Gestioneaza activitatea ce tine de asigurarea bunurilor companiei;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei.;
- Consultarea clientilor privind produsele de leasing si colectarea documentaţiei necesare;

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Region: Chisinau
www.btleasing.md
19-10-2020
Analist-economist

sal. Negociabil
Alimer Comert

Pe perioada acestei pandemii cind tara noastra se afla intr-o situatie nu prea favorabila pentru societate compania Alimer- Comert va ofera pentru a va ajuta si a avea o ocupatie de lunga durata un loc de munca extrem de atractiv cu o dinamica in crestere pe piata Moldovei. Noi producem si distribuim produse alimentare ceia ce va asigura cu un loc de munca care neprivind la orice situatie nu veti ramine fara job.

Compania este in cautare unui ,,Analist-economist,, aceea persoana care va imparti orice moment trait impreuna cu colectivul energic si mereu pozitiv,aceea persoana care are o imaginative si o gindire dezvoltata multilateral pentru a ajuta sa ne destingem si mai sus decit suntem.

Pentru a va alege anume pe dumnevoastra este nevoie de:
1. Cunoasterea programei 1C, Excel,World si alte programe.
2. Studii superioare in domeniul economic.
3. Gindire analitica si dezvoltata.
4. Persoana dinamica si energica.
5. Persoana rabdatoare.

Obligatiunile dumnevoastra vor fi:
- Analiza marfei si asortimentului ei.
- Merchandising( tot cei legat de aranjarea marfei)
- Sa cunoasca toate datele despre marfa noua aparuta in companie.
- Sa ajute la dezvoltarea economiei legate de marfa prin magazine.

Compania noastra mare va ofera:
- Pachet social deplin,angajare oficiala.
- Salariu motivant , fara intirziere.
- Grafic putin instabil; 8-18 sau 9-18
- Companie mare si puternica.
- Colectiv prietenos si tinar.
- Cresterea si dezvoltarea in companie.
- Dorinta permanenta de a lucra

Detalii la 068787733 expediati CV pe adresa de mail :
hrcustomagic@gmail.com
Region: Chisinau
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 068787733
14-10-2020
Manager Relatii Clienti


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:

Manager Relații Clienți

Cerinţe:
- Studii superioare de preferință, în domeniul economic;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;

Responsabilităţi:
- Gestioneaza activitatea ce tine de asigurarea bunurilor companiei;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei.;
- Consultarea clientilor privind produsele de leasing si colectarea documentaţiei necesare;

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Region: Chisinau
www.btleasing.md
12-10-2020

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)