RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 





Федоров Юлия  (17)

Lilia Bordei (27)

Демишев Максим Александрович (28)

sciuca Nadea (27)



Add vacancy Add resume

Start /  All vacancies /  Economics, finance

[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:

Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator

Responsabilități:
● Va avea în subordine 2 persoane ;
● Efectuarea analizei rapoartelor;
● Analiza pietei , prețurilor.

Cerințe:
● Studii superioare finisate ;
● O bună experiență în lucrul cu Excel;
● Gândire analitică (un analist puternic, preferabil cu experienă de muncă în corporații)
● Cunoașterea avansată a limbii române , engleze, ruse;
● Leadership;
● Ownership ;

Se oferă:
● Salariu competitiv;
● Angajare oficială;
● Colectiv tânăr și prietenos;
● Experiență de muncă în cadrul unei comapnii internaționale;
● Contract de muncă pentru 2 ani.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Region: Chisinau
adresa de email: tv70@search4staff.com
23-05-2019
Financial Manager (from 1000$)


SBC-HR

Financial Manager (from 1000$)


SBC-HR on behalf of its client is looking for candidates to fill the vacancy of Financial Manager. Our client is an international company, the leader in the production, trade of cereals and oil seeds

 

What we are offering:

- Sallary: from 1 000 $

- Professional and career growth

- Compensation for business telephone calls

- Business trips

 

Position Responsibilities:

- Control the execution of budgets

- Control of internal financial regulations

- Analysis and proposals for managing the capital structure and investment activities

- Control over the spending of company budgets

- Preparation of reporting, analytical and statistical materials


Main requirements:

- University degree

- Work experience as a financial controller / auditor in an international company

- Knowledge and practical experience of using languages: Russian, Romanian, English


Send us your CV to: job@sbc-hr.md 
Call us: 
+373 68695904

Region: Chisinau

23-05-2019
Finance control specialist / Finance analyst


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
announce the vacancy of
Finance control specialist / Finance analyst

We offer:
International environment and guaranteed life-work balance;
A unique learning experience in our company;
Official contract according to MD law;
Working experience with great potential for growth;
Paid lunch;
Free access to the company's gym;
Optional medical insurance;
The thirteenth salary;
Mobile phone;
and much more…

Required knowledge and skills:
B.A. in Accounting or Finance. Master degree is an advantage;
3+ years of experience in similar position;
Good knowledge of IFRS;
Strong analytical skills, able to deal with ambiguous/complex situations and multidisciplinary projects;
Proficient in using of MS Office (advanced Excel user), SAP;
Good English, Russian, Romanian;
Good interpersonal, communication and presentation skills.

Responsibilities:
Preparing financial reports, budgets, cost reports and financial forecasts on a regular basis;
Prepare managerial reports and analysis;
Responsible for the budgetary control;
Ensure compliance with internal financial and accounting policies and procedures;
Ensures an effective managerial accounting system;
Prepare all supporting information for the annual audit with the approved external auditor.

Please send your CV with a cover letter on e-mail: hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
Only selected candidates will be contacted
Region: Chisinau
hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
23-05-2019
Economist


Economist

Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Experiență în domeniu de cel puțin 5 ani;
- Abilități de comunicare, prezentare și diplomație;
- Aptitudini de operare PC la nivel de utilizator, Excel - nivel avansat;
- Cunoașterea limbilor: Română, Rusă.

Sarcini de lucru:
- sa elaborati Planul de activitatea financiară a întreprinderii pentru o lună, un trimestru, un an;
- sa realizati analize financiare in vederea fundamentarii deciziilor de afaceri;
- sa urmariti rezultatele activitatii si sa faceti recomandari pentru corectarea situatiilor nefavorabile;
- sa realizati previziuni economice si sa propuneti recomandari in privinta strategiilor organizatiei;
- sa analizati cheltuielile si sa faceti recomandari a normelor cheltuielilor în % în scopul optimizarii costurilor;
- sa duceti evidența achitării plăților către furnizori
- sa analizati rulajul stocurilor si face recomandari de optimizare;

Region: Chisinau
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV pe adresa mprecrutare@gmail.com
22-05-2019
Inspector credite/ Кредитный инспектор


Kokon Estet

Centrul de Medicină Estetică "Kokon Estet" angajează Inspector credite

Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare (economice sau juridice);
- cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional;
- experienta anterioară în domeniul creditării va constitui un avantaj

Responsabilităţile de bază:
- conlucrarea cu clientul de la trimiterea cererei si pina semnarea contractului;
- consultarea clientilor in privinta contractului si achitarilor;
- trimiterea cererilor organizatiilor financiare;
- primirea achitarilor de clienti

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru pe schimburi 2/2 (10:00 - 20:00):
- salariu motivant;
- instruirea gratuită;
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr2@kokon.md sau sunaţi la numarul 068640379


Центр эстетической медицины «Kokon Estet» объявляет набор на должность Кредитный инспектор

Требования к кандидату:
- высшее образование (экономическое или юридическое);
- знание русского и румынского языка на разговорном уровне;
- опыт работы в сфере кредитования (желателен)

Обязанности:
- работа с клиентами (начиная с отправки заявки и до подписания контракта);
- консультирование клиентов по поводу контрактов и способов оплаты;
- отправление заявок финансовым организациям;
- прием платежей от клиентов

Условия работы:
- офис в центре города;
- сменный график работы 2/2 (10:00-20:00);
- мотивирующая заработная плата;
- бесплатное обучение;
- скидки на услуги компании

Высылайте свое CV на электронную почту hr2@kokon.md или звоните по номеру 068640379
Region: Chisinau
hr2@kokon.md
068640379
22-05-2019
Economist


Trattoria della nonna

Beneficii:
- Salariu motivant și în creștere;
- Posibilitate de creștere în carieră;
- Lucru într-o echipă tînără, dinamică și profesionistă;
- Oficiu se află în sectorul centru.

Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Experiența în domeniul este obligatorie;
- Cunoaşterea perfectă a limbii române şi ruse;
- Cunoştinţe avansate de operare a PC;
- Capacitate de planificare şi organizare;
- Atenție la detalii și gîndire analitică;
- Onestitate,corectitudine şi responsabilitate.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@trattoria.md , indicînd poziţia la care aplică.

Doar candidații candidașii eligibili vor fi contacți pentru un interviu.
Region: Chisinau
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@trattoria.md , indicînd poziţia la care aplică.

Doar candidații candidașii eligibili vor fi contacți pentru un interviu.
22-05-2019
Analist Financiar


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Analist Financiar

Responsabilități:
● Analiza și sintetizarea de informații privind strategia, piața, produsele si serviciile, mediul concurențial și economic din țară
● Asigură procesele de planificare și elaborare de bugete (bugetare anuala, previziuni trimestriale) coordonate de departament.
● Asigura analiza și raportarea referitor la performanta financiara, investiții, depreciere, costuri, proiecte etc.
● Pregătește și gestionează rapoarte, comunică lunar cu liniile de business privind performanta lor financiară și aliniază cu acestea implementarea masurilor de corectare și de îmbunătățire.
● Urmărește, pregătește rapoarte și oferă informații privind devierile bugetare.
● Contribuie la pregătirea diferitor scenarii strategice pentru instituție.

Cerințe față de candidați:
● Studii superioare economice/financiare
● Experiență de specialitate minim 3 ani
● Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
● Cunoașterea limbii engleze - upper intermediate

Profilul candidatului:
● Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
● Capacitate de organizare și control
● Responsabilitate și implicare
● Tenacitate, perseverență și adaptabilitate

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AB1

Telefon de contact : +373 62101257

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AB1

Telefon de contact : +373 62101257
21-05-2019
Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator

Responsabilități:
● Va avea în subordine 2 persoane ;
● Efectuarea analizei rapoartelor;
● Analiza pietei , prețurilor.

Cerințe:
● Studii superioare finisate ;
● O bună experiență în lucrul cu Excel;
● Gândire analitică (un analist puternic, preferabil cu experienă de muncă în corporații)
● Cunoașterea avansată a limbii române , engleze, ruse;
● Leadership;
● Ownership ;

Se oferă:
● Salariu competitiv;
● Angajare oficială;
● Colectiv tânăr și prietenos;
● Experiență de muncă în cadrul unei comapnii internaționale;
● Contract de muncă pentru 2 ani.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Region: Chisinau
adresa de email: tv70@search4staff.com
20-05-2019
Analist Financiar


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Analist Financiar

Responsabilități:
● Analiza și sintetizarea de informații privind strategia, piața, produsele si serviciile, mediul concurențial și economic din țară
● Asigură procesele de planificare și elaborare de bugete (bugetare anuala, previziuni trimestriale) coordonate de departament.
● Asigura analiza și raportarea referitor la performanta financiara, investiții, depreciere, costuri, proiecte etc.
● Pregătește și gestionează rapoarte, comunică lunar cu liniile de business privind performanta lor financiară și aliniază cu acestea implementarea masurilor de corectare și de îmbunătățire.
● Urmărește, pregătește rapoarte și oferă informații privind devierile bugetare.
● Contribuie la pregătirea diferitor scenarii strategice pentru instituție.

Cerințe față de candidați:
● Studii superioare economice/financiare
● Experiență de specialitate minim 3 ani
● Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
● Cunoașterea limbii engleze - upper intermediate

Profilul candidatului:
● Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
● Capacitate de organizare și control
● Responsabilitate și implicare
● Tenacitate, perseverență și adaptabilitate

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AB1

Telefon de contact : +373 62101257

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AB1

Telefon de contact : +373 62101257
16-05-2019
Expert creditare


OK CREDIT

PRINCIPALELE SARCINI DE MUNCĂ:
- Promovarea produselor de creditare și atragerea clienților;
- Analiza cererilor de împrumut şi afacerilor;
- Întocmirea dosarelor de creditare;
- Planificarea şi raportarea activităţii.

CERINŢE:
- Persoana energica cu dorinta de dezvoltare personala si ascensiune in cariera
- Cunoasterea calculatorului la nivel de utilizator experimentat, MC Office, 1C
- Cunoasterea limbilor romana si rusa
- Experienta de lucru anterioara nu este necesara
- Disponibilitatea de a calatori peste hotare in interes de serviciu

RECOMPENSA:
- Pachet salarial competitiv si motivant
- Dezvoltare profesionala intensiva
- Activitate intr-un mediu dinamic si profesionist
- Cariera prospera
Persoanele interesate urmeaza sa transmita CV-ul cu fotografie (obligatoriu) la adresa hr@ok-credit.md cu indicarea postului pentru care se aplica.
Interviul va fi acordat doar persoanelor selectate.
Region: Chisinau
info@ok-credit.md
16-05-2019
Analist Financiar


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Analist Financiar

Responsabilități:
● Analiza și sintetizarea de informații privind strategia, piața, produsele si serviciile, mediul concurențial și economic din țară
● Asigură procesele de planificare și elaborare de bugete (bugetare anuala, previziuni trimestriale) coordonate de departament.
● Asigura analiza și raportarea referitor la performanta financiara, investiții, depreciere, costuri, proiecte etc.
● Pregătește și gestionează rapoarte, comunică lunar cu liniile de business privind performanta lor financiară și aliniază cu acestea implementarea masurilor de corectare și de îmbunătățire.
● Urmărește, pregătește rapoarte și oferă informații privind devierile bugetare.
● Contribuie la pregătirea diferitor scenarii strategice pentru instituție.

Cerințe față de candidați:
● Studii superioare economice/financiare
● Experiență de specialitate minim 3 ani
● Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
● Cunoașterea limbii engleze - upper intermediate

Profilul candidatului:
● Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
● Capacitate de organizare și control
● Responsabilitate și implicare
● Tenacitate, perseverență și adaptabilitate

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AB1

Telefon de contact : +373 62101257

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AB1

Telefon de contact : +373 62101257
10-05-2019
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
• Studii superioare economice;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilităţi de organizare;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.

Responsabilităţi:
• Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
• Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadararea acestora in una din categoriile de risc;
• Intocmirea formularului de analiza de risc;
• Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
• Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Region: Chisinau
www.btleasing.md
07-05-2019
Analist Financiar


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Analist Financiar

Responsabilități:
● Analiza și sintetizarea de informații privind strategia, piața, produsele si serviciile, mediul concurențial și economic din țară
● Asigură procesele de planificare și elaborare de bugete (bugetare anuala, previziuni trimestriale) coordonate de departament.
● Asigura analiza și raportarea referitor la performanta financiara, investiții, depreciere, costuri, proiecte etc.
● Pregătește și gestionează rapoarte, comunică lunar cu liniile de business privind performanta lor financiară și aliniază cu acestea implementarea masurilor de corectare și de îmbunătățire.
● Urmărește, pregătește rapoarte și oferă informații privind devierile bugetare.
● Contribuie la pregătirea diferitor scenarii strategice pentru instituție.

Cerințe față de candidați:
● Studii superioare economice/financiare
● Experiență de specialitate minim 3 ani
● Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
● Cunoașterea limbii engleze - upper intermediate

Profilul candidatului:
● Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
● Capacitate de organizare și control
● Responsabilitate și implicare
● Tenacitate, perseverență și adaptabilitate

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AB1

Telefon de contact : +373 62101257

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AB1

Telefon de contact : +373 62101257
07-05-2019
Asistent Jurist


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:

Asistent Jurist

Cerinţe:
- Studii superioare de specialitate. Cunoasterea legislatiei civile si comerciale;
- Experiență profesională în domeniul juridic;
- Abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
- Spirit de creatie, generator continuu de idei;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Abilitati excelente de utilizare a calculatoruluI

Responsabilităţi:
- Efectuarea analizei juridice a potentialilor clienti ai companiei (persoane juridice si fizice);
- Verificarea corespunderii legalitatii a actelor juridice prezentate de catre potentialii clienti ai companiei;
- Verificare si avizare contracte;
- Inregistrari si verificari in bazele de date electronice si sistemele informatice ale companiei;
- Intocmirea actelor juridice, inclusiv notificarea clientilor;

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil cu numar de serviciu;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md cu indicarea postului pentru care aplicati
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Region: Chisinau
www.btleasing.md
03-05-2019
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
• Studii superioare economice;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilităţi de organizare;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.

Responsabilităţi:
• Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
• Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadararea acestora in una din categoriile de risc;
• Intocmirea formularului de analiza de risc;
• Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
• Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Region: Chisinau
www.btleasing.md
03-05-2019
Inspector credite/ Кредитный инспектор

sal. negociabil
Kokon Estet

Centrul de Medicină Estetică "Kokon Estet" angajează Inspector credite

Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare (economice sau juridice);
- cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional;
- experienta anterioară în domeniul creditării va constitui un avantaj

Responsabilităţile de bază:
- conlucrarea cu clientul de la trimiterea cererei si pina semnarea contractului;
- consultarea clientilor in privinta contractului si achitarilor;
- trimiterea cererilor organizatiilor financiare;
- primirea achitarilor de clienti

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru pe schimburi 2/2 (10:00 - 20:00):
- salariu motivant;
- instruirea gratuită;
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr2@kokon.md sau sunaţi la numarul 068640379


Центр эстетической медицины «Kokon Estet» объявляет набор на должность Кредитный инспектор

Требования к кандидату:
- высшее образование (экономическое или юридическое);
- знание русского и румынского языка на разговорном уровне;
- опыт работы в сфере кредитования (желателен)

Обязанности:
- работа с клиентами (начиная с отправки заявки и до подписания контракта);
- консультирование клиентов по поводу контрактов и способов оплаты;
- отправление заявок финансовым организациям;
- прием платежей от клиентов

Условия работы:
- офис в центре города;
- сменный график работы 2/2 (10:00-20:00);
- мотивирующая заработная плата;
- бесплатное обучение;
- скидки на услуги компании

Высылайте свое CV на электронную почту hr2@kokon.md или звоните по номеру 068640379
Region: Chisinau
hr2@kokon.md
068640379
03-05-2019

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)