RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Add vacancy Add resume

Start /  All vacancies /  Economics, finance

[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:

Экономист в отдел логистики


Viknograd

Экономист в отдел логистики

Требования к кандидату:
- отличное знание компьютера и MS Office (Excel, Outlook и др.)
- наличие образования (реальный профиль)
- знание русского обязательно, знание английского, румынского и других - дополнительное преимущество.
- стрессоустойчивость и исполнительность

Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией на e-mail: info@viknograd.md
Region: Chisinau

19-06-2018
Economist


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Economist

Direcția Supraveghere Contabilă

Centrul Procesare Servicii Clienţi



Misiune post: Gestionarea conturilor clienților


Oferim:

  • Oficiu în centrul oraşului;

  • Salariu fix + alte avantaje financiare;

  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30);

  • Asigurare medicală suplimentară;

  • Posibilități de creştere în carieră.



Responsabilităţi principale:

Acceptă, crează, execută, semnează şi transmite toate tipurile de documente disponibile:

- ordin incaso;
- citație bancara;

- dispoziții de suspendare a activității conturilor;

- dispoziții de anulare a dispozițiilor de suspendare;

- certificat de deschidere/modificare/închidere cont.

Recepționează, verifică si execută documentele executorii recepționate de la organele competente:
  • încheieri privind sechestrarea sumelor in conturile clienților;
  • încheieri de anulare a sechestrelor;
  • ordin de incaso de la executorii judecătorești;
  • interpelări bancare;
  • notificări.



Cerinţe:

  • Cunoașterea procedurilor şi metodelor de suspendare a operațiunilor, sechestrarea şi perceperea în mod incontestabil a mijloacelor bănești din conturile bancare ale contribuabililor;

  • Studii superioare economice si/sau drept economic;

  • Experienţă de muncă în domeniul contabilității - va constitui un avantaj;

  • Vorbirea fluentă a limbii române și ruse, engleza- va constitui un avantaj.


Trimite CV-ul, indicând postul solicitat, prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, tel: 022 812 461.

Region: Chisinau

19-06-2018
Analist financiar


SBC-HR

Analist financiar

Rețeaua națională de laboratoare medicale lansează concursul pentru ocuparea postului de Analist financiar

Noi oferim:
- Angajare oficială
- Pachet social
- Instruire profesională (traininguri, couching)

- Dezvoltare continuă alături de o echipă profesionistă

Responsabilități:
- Realizează analiza rezultatelor economice a companiei atât la nivel general cât și pe centre de profit

- Formulează propuneri pentru creșterea ponderii produselor cu eficiență economică sporită

- Elaborează și consolidează bugetul companiei

- Pregătește rapoarte financiare care rezumă poziția financiară a companiei

- Realizează analiza financiară cu privire la potențialul financiar al companiei

 

Cerinţe:

- Studii economice

- Experienţă de lucru în domeniul similar nu mai puțin de 3 ani


Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: office@sbc-hr.md

Telefon: +373 68695904

Region: Chisinau

19-06-2018
Analist - Asistent Manager


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Analist - Asistent Manager
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului

Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare ;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilităţi de operare în 1C va constitui un avantaj;
• Cunoștințe tehnice ale PC;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Region: Chisinau
customagic-hr@mail.ru
14-06-2018

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)