RU    RO    EN


Jobinfo.md - Lucru in moldova. Chişinău, Bălţi, Tiraspol, Cahul. Posturi vacante, joburi, cv-uri, lucru şi educaţie peste hotare, informaţii despre traininguri şi seminare


TOATE JOB-urile TOATE CV-urile
DESPRE PROIECT  |  PUBLICITATE  |  FEEDBACK
LUCRU ÎN REGIUNI
LUCRU PESTE HOTARE
EDUCAŢIE ŞI CURSURI
TRAININGURI
ARTICOLE UTILE

            Căută pe site

 




Островский Сергей (35)

Возиков Александр Викторович (52)

Сырбу Вероника (23)

Сырбу Мария (28)

Togrul Ansarov  



Plasează un post vacant  Plasează un CV

Posturi vacante ale companiilor de top


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
BAFIMOB
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Samani
Iuvas
Mezellini
Rogob
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Căută JOB-uri ] . [ Căută CV-uri ] .
. . . .
. .
Funcţia:
Regiunea:
Domeniul de activitate:



IT 

Astăzi, 24 februarie
Operator producere


IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.


Anunţă postul vacant de:


Operator producere


Responsabilităţi:

  • Menţinerea şi verificarea echipamentului tehnologic;

  • Evidenţa şi controlul proceselor de producere.


Cerinţe faţă de candidat:

  • Studii medii sau superioare tehnice (maşini şi aparate în industria alimentară);

  • Experienţă de lucru minimum 1 an;

  • Cunoaşterea limbilor română sau rusă;

  • Posedarea abilităţilor de lucru în echipă.


Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:

E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 885 219

Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Regiunea: Chişinău

23-02-2018
Operator CIP Îmbuteliere


IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.


Anunţă postul vacant de:


Operator CIP Îmbuteliere


Responsabilităţi:

  • Menţinerea şi verificarea echipamentului tehnologic;

  • Asigurarea lucrului liniilor ce ține de efectuarea procedurii CIP, asigurarea lor cu materiale dezinfectante și soluții de spălare la concentrațiile cerute în procedurile de spălare. Efectuarea procedurii CIP și înregistrarea parametrilor. Incărcarea, transportarea și descărcarea materiei prime pentru sectia de Îmbuteliere.


Cerinţe faţă de candidat:

  • Studii medii sau superioare tehnice. Cunoştinţe tehnice și caracteristicile substanțelor chimice pentru dezinfecție;

  • Experienţă de lucru minimum 1 an;

  • Cunoaşterea limbilor română sau rusă.;

  • Posedarea abilităţilor de lucru în echipă.


Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:

E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 885 219

Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Regiunea: Chişinău

23-02-2018
Dispecer principal/logist în transport


DMV Consulting Trans SRL

dreptasul 23 feb. 2018, 15:15 Ofer loc de muncă 167 (astăzi 3)
Responsabilitatile postului:
- supravegherea in permanenta a camioanelor din gestiune;
- transmiterea detaliilor catre conducatorii auto (loc incarcare/descarcare, tipul marfii) și mentinerea legaturii cu acestia
- stabilirea si comunicarea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor;
- planificarea, oragnizarea si coordonarea activitatilor de transport zilnice;

Cerinte:
- conoașterea limbilor engleză, rusa, română;
- abilități de comunicare, planificare si organizare a activitaților;
- spirit analitic, seriozitate, punctualitate.

Compania oferă:
- instruire gratuită;
- salariu atractiv;
- posibilitatea de a lucra într-un colectiv tînăr și prietenos;
- posibilitatea de dezvoltare și de creștere în carieră;
- salariu de la 800 USD pînă la 1000 usd.
Regiunea: Chişinău
+37368350707; e-mail:vadim.mereuta@gmail.com
23-02-2018
DESIGNER DE INTERIOR


DESIGNER DE INTERIOR

Studioul de design Key Interiors crește pe zi ce trece! Ca să reușim să facem față numeroaselor proiecte, angajăm DESIGNER DE INTERIOR.

Ce sarcini vei avea:
• Deplasări la clienți si preluarea mărimilor.
• Realizarea releveelor spațiilor.
• Elaborarea conceptelor proiectelor în 2D (colaj, schițe, în creion), a proiectelor de design și vizualizări fotorealistice 3D.
• Elaborarea proiectelor tehnice.
• Coordonarea proiectelor cu Art-Directorul si Managerul de proiect.
• Prezentarea proiectelor beneficiarilor si argumentarea proiectelor.
• Dupa caz, supervizarea proiectelor la etapa de implementare.

Ce candidați vom aprecia:
• Cu studii superioare de profil (designer interior, arhitectură),
• Cu experiență, obligatorie, în proiectare și design,
• Creativ, ... foarte creativ,
• Căruia îi plac provocările de a îndeplini proiecte în diverse stiluri,
• Dar suficient de autoorganizat și responsabil de a le duce la bun sfîrșit și de a ține cont de toate detaliile,
• Care proiectează cu success în 3DS MAX, V-ray, Photoshop, AutoCad,
• Cunoasterea programelor SketchUp, Corel Drow, Adobe Ilustrator, altor programe – vor genera aplauzele noastre  !
• Care dau dovada de capacitate de a se încadra în termenii stabiliți.

Ce oferim:
• Un salariu începind de la 7500 lei în dependență de nivelul de profesionalism;
• Dotare tehnică necesara pentru realizarea celor mai ingenioase idei;
• Echipă în care comunicam cu respect și apreciem ideile si aportul fiecarui membru.

Cum să aplici:
Fă un refresh la portofoliul și CV-ul tău și expediază-le la adresa de email: studio@keyinteriors.md.
Vom analiza creativitatea proiectelor și calitatea lucrărilor 3D și cei mai buni candidați vor fi invitați la un interviu.
Pentru detalii despre studiou vizitați: http://keyinteriors.md/
https://www.facebook.com/keyinteriors.md/?fref=ts
Regiunea: Chişinău
email: studio@keyinteriors.md
23-02-2018
Specialist Resurse Umane


HR Portal

Compania de training și consultanță HR Portal, pentru una dintre direcțiile sale de activitate anunță concurs de angajare pentru funcția de:
Specialist Resurse Umane
HR Portal - companie lider în domeniul serviciilor de instruire și consultanță în domeniul resurselor umane.

Descrierea generală a funcției: specialistul resurse umane, asigură toate activitațile legate de întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului din cadrul companiilor-clienți, în conformitate cu politicile acestora și cu legislația în vigoare.

Responsabilităţi de bază:
· Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu solicitările parvenite la zi.
· Asigurarea evidenţei curente în registrele privind personalul.
· Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
· Asigurarea unei bune evidențe a carnetelor de muncă.
· Întocmirea tabelelor de pontaj.
· Prezentarea rapoartelor solicitate.
· Deplasarea periodică la companiile clienţi pentru monitorizarea corectitudinii administrării actelor personalului.
· Participarea la elaborarea procedurilor și regulamentelor de motivare, ordine interna, de trecere a perioadei de proba, etc.

Cerințe de bază:
· Studii superioare, în domeniul jurisprudenței – va constitui avantaj;
· Experienţă la un post similar min. 2 ani;
· Cunoştinţe temeinice ale legislaţiei muncii;
· Competente de aplicare a legislaţiei muncii şi de găsire a soluţiilor la situaţii complexe;
· Abilități foarte bune de operare în programul Excel;
· Cunoaşterea limbilor româna şi rusa (atît scris cît şi vorbit);
· Responsabilitate, capacitate de concentrare şi atenţie distributivă bine dezvoltate;
· Rezistenţă la stres.

Oferta companiei:
• Salariu fix + bonus de performanță;
• Instruire și traininguri în domeniu (participare gratuită la trainingurile companiei HR PORTAL);
• Oficiu în centrul orasului.
• Echipa de profesioniști în domeniul HR.

Compania oferă instruire pentru asigurarea unei bune integrări pe post. Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de e-mail: recruiting@hrportal.md
Detalii despre salarizare, alte condiții specifice vor fi oferite în cadrul interviului de selecție
Regiunea: Chişinău
e-mail: recruiting@hrportal.md
23-02-2018
Partener PETROM Moldova


Petrom Moldova

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm Parteneri care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului

Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos, cu condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.
Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitatea, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.

Cerințe: Oferim:
• Studii minimum liceale;
• Cazier judiciar;
• Cunoştinţe calculator;
• Experiență în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
• Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
• Deținerea unor resurse financiare (posibilitatea de a prezenta garanţie bancară in beneficiul Petrom în mărime de minimum 15 000 EUR);
• Abilități deosebite de comunicare, conducere și devotament;
• Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor. • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;

• Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;

• Plată atractivă în funcție de rezultate;

• Provocarea de a administra o benzinărie modernă;

• Șansa unică de a construi o afacere de familie de succes;

• Instruiri intensive pe parcurs.

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com

Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.

Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.
Regiunea: Chişinău
parteneri.md@petrom.com
23-02-2018
Требуется Повар


Требуется повар в ресторан японской кухни. Ставка 400 лей половина ставки даеться сразу в конце смены, остальная часть раз в месяц как зарплату.
Звоните по номеру (069015154) Николай.
Regiunea: Chişinău
Звоните по номеру (069015154) Николай.
23-02-2018
Business Developer/ Key Account Manager

sal. 600 € net + premii 30% (la indeplinirea planului)
HG

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Business Developer/ Key Account Manager

Compania: Companie internationala specializata in B2B in Republica Moldova.

Obiectivul postului: Dezvoltarea Businessului pe piata RM.

Responsabilitati:
- Promovarea produsului;
- Contactarea cu persoanele decizionale a companiilor din RM;
- Semnarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Negocierea și semnarea contractelor;
- Atragerea noilor parteneri;

Cerinte:
- Studii superioare economice, tehnice, umanitare;
- Preferabil experienta de la 3 ani in vanzari B2B, FMCG, servicii Bancare;
- Experienta legata de promovarea si dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoasterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil)
- Cunoasterea calculatorului (MS Office)
- Bun negociator;
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Graficul 8:30 - 17:30
- Angajare oficiala
- Pachet social
- Salariu 600 € net + premii 30% (la indeplinirea planului)
- Automobil de serviciu, laptop, telefon de serviciu, tichete de masa
- Participarea la traininguri internationale;

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “BD2R”
Regiunea: Chişinău
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “BD2R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
23-02-2018
Product Manager for E-Learning Solutions


Business & Finance Consulting

Business & Finance Consulting, a Swiss-based leader in innovative consulting and training solutions for financial institutions that is active in more than 70 countries, is accepting applications for a Product Manager for E-Learning Solutions to develop and implement commercial training solutions, with a specific focus on digital learning.

Openings: 1
Location: Chisinau, Moldova; remote work also possible
Type: Full time
What You’ll Do
Are you curious to understand a customer’s real need in depth? Are you passionate about creating market-oriented training solutions and making them work? Are you a self-starter who enjoys working in a dynamic team?

BFC is looking for a Product Manager for E-Learning Solutions to develop and implement training solutions, including blended learning, e-learning and webinars. The main geographical focus will initially be the Eurasian region.
More specifically, you will need to:

● Manage BFC’s learning product line, from strategy to practical activities
● Consolidate and analyse market need information from various sources
● Develop and execute new product business plans
● Oversee the implementation of learning products and conduct quality control
● Coordinate activities within the learning product development team
● Grow the learning product development team

This job offer is an excellent opportunity for professionals who are seeking the challenge of working in the dynamic market of digital learning solutions as well as for those that have the desire to take the lead in developing innovative products for customers.
What We Require
● Strong passion for project management and learning
● Ability to view concepts from both detail-oriented and strategic perspectives
● Ability to switch between high-attention-to-detail and strategic views
● Analytical mind and fast learner
● At least 3 years of experience working with digital products and in project management
● Effective communicator with strong written and oral skills in English
● University degree in economics, finance, banking or other related fields
● Working proficiency of Russian and/or other languages an advantage
● Experience with learning management systems an advantage

What You’ll Get
● Entrepreneurial work environment with a startup feel
● Autonomy and freedom to innovate
● Professional growth and compensation in line with your success

We are looking for self-driven leaders, inspired innovators and proactive personalities. If this is about you, then please get in touch with us and let’s craft our future together. For details on the application process, please visit us online at http://bfconsulting.com/about/vacancies/. The deadline for submitting your application is March 16, 2018.
Regiunea: Chişinău
At least 3 years of experience working with digital products and in project management
http://bfconsulting.com/about/vacancies/
vacancy@bfconsulting.com
+41 44 784 22 22
23-02-2018
Bucatar Service Line


Star Kebab gustul-visului

Beneficii:
- Lucru într-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune;
- Avansare în carieră și pe scară ierarhică;
- Asigurarea cu transport și o masă gratuită în timpul programului de lucru;
- Traininguri de pregătire și perfecționare profesională;
- Cafea și ceai la un preț de vis :)

Cerințe:
- Cunoașterea limbii romane și ruse;
- Studii sau experiență în domeniul ar constitui un avantaj;
- Pasionat de bucătarie, plin de creativitate și pregătit pentru noi provocări;
- Persoană energică, harnică și pozitivă.

Responsabilități:
- Prepararea produselor alimentare din meniul localului;
- Deservirea oaspetelui în cele mai bune condiții;
- Respectarea tehnologiei preparării bucatelor;
- Menținerea igienei și a standartelor de siguranță.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică hr@starkebab.md cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numerele de telefon 060669769.
Vom fi bucuroși să colaborăm!
Regiunea: Chişinău
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică hr@starkebab.md cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numerele de telefon 060669769.
Vom fi bucuroși să colaborăm!
23-02-2018
Casier


Star Kebab gustul-visului

Beneficii:
- Lucru într-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune;
- Avansare în carieră și pe scară ierarhică;
- Asigurarea cu transport și o masă gratuită în timpul programului de lucru;
- Traininguri de pregătire și perfecționare profesională;
- Cafea și ceai la un preț de vis :)

Cerințe:
- Cunoașterea limbii române și ruse;
- Studii sau experiență în domeniul ar constitui un avantaj;
- Bune abilități de comuncicare și relaționare;
- Persoană energică, amabilă și pozitivă.

Responsabilități:
- Deservirea amabilă și rapidă a oaspeților;
- Operarea cu casa;
- Prepararea băuturilor delicioase conform fișei tehnologice;
- Administrarea stocului de băuturi.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică hr@starkebab.md cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numerele de telefon 060669769.

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Regiunea: Chişinău
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică hr@starkebab.md cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numerele de telefon 060669769.

Vom fi bucuroși să colaborăm!
23-02-2018
Măcelar


Casa Mare Producere

Beneficii:
- Lucru într-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune;
- Salariu motivant și alimentație gratuită
- Traininguri de pregătire și perfecționare profesională;

Cerințe:
- Cunoașterea limbii române și ruse;
- Studii sau experiență în domeniul ar constitui un avantaj;
- Persoană energică, harnică și pozitivă.

Responsabilități:
- Tranșarea cărnii după coeficienții stabiliți;
- Respectarea metodelor și procedurilor de lucru;
- Menținerea igienei și a standartelor de siguranță.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică casamare.cap@mail.ru cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numerele de telefon 060669769

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Regiunea: Chişinău
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică casamare.cap@mail.ru cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numerele de telefon 060669769

Vom fi bucuroși să colaborăm!
23-02-2018
Tranșator


Casa Mare Producere

Beneficii:
- Lucru într-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune;
- Salariu motivant și alimentație gratuită
- Traininguri de pregătire și perfecționare profesională;

Cerințe:
- Cunoașterea limbii române și ruse;
- Studii sau experiență în domeniul ar constitui un avantaj;
- Persoană energică, harnică și pozitivă.

Responsabilități:
- Tranșarea cărnii după coeficienții stabiliți;
- Respectarea metodelor și procedurilor de lucru;
- Menținerea igienei și a standartelor de siguranță.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică casamare.cap@mail.ru cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numerele de telefon 060669769

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Regiunea: Chişinău
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică casamare.cap@mail.ru cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numerele de telefon 060669769

Vom fi bucuroși să colaborăm!
23-02-2018
Administrator in Family Market


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament . Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Administrator in Family Market Chisinau
Cerinte fata de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitare finisate;
Experienţă în calitate de vinzător sau vinzător superior minim 1 an;
Cunoştinţe şi abilităţi de gestionare a muncii unui colectiv;
Cunoştinţe sau experienţă în motivarea şi ridicarea eficacităţii angajaţilor la locul de muncă;
Tendinţa spre creştere profesională;
Oferim:

Salariu în dependenţă de abilităţi şi cunostinţe;
Echipa deja formată de vinzători şi casieri;
Posibilitaţi de dezvoltare profesională;

Candidaţii sunt rugaţi sa expedieze un CV cu indicarea postului la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru , Tel. 076059034.
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Regiunea: Chişinău
angajare-hr@mail.ru
23-02-2018
Bucătar Sushi


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament .

Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Bucătar Sushi
Esti maistru în arta culinară ?

Atunci Rerstaurant SALAT te invită în echipa sa sec. Buiucani (Alba Iulia 206) !

Cerinţe faţă de candidat:
Experienţă în domeniu minim 1 ani;
Responsabilitate, punctualitate;
Spirit de echipă.
Oferim:
Pachet social deplin;
Salariu atractiv;
Muncă în ture3/3 (se acordă transport de serviciu);
Echipă dinamică şi prietenoasă.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa angajare-hr@mail.ru , cu indicarea postului solicitat.
Telefon: 076059034 Victoria
E-mail: angajare-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Regiunea: Chişinău
angajare-hr@mail.ru
23-02-2018
Пекарь


Andy's pizza

Пекарь

Требования к кандидату:
- Образование или опыт работы в данной области;
- Посменная работа / полный рабочий день;
- Исполнительность.

Компания гарантирует:
- Высокую заработную плату;
- Социальный пакет;
- Перспективы профессионального роста;
- Посменную работу.

Заинтересованных кандидатов просим присылать CV по адресу: hr@andys.md с указанием желаемой должности.

За дополнительной информацией обращаться по адресу ул. Дечебал 99/6 (пересечение с ул. Зелинского, за церковью).

Контактный телефон: 022 26-54-26
http://www.andys.md/ro/pages/contacts/jobs/
Regiunea: Chişinău
Контактный телефон: 022 26-54-26
23-02-2018
Работник в мучной цех


Andy's pizza

1Компания ANDY'S PIZZA и La Placinte, крупнейшая сеть ресторанов европейского уровня в Молдове объявляет набор на вакантную должность:

Работник в мучной цех

Требования к кандидату:
- Образование или опыт работы в данной области;
- Ответственность, умение работать в команде, aккуратность, без вредных привычек;
- Энергичность.

Мы предоставляем:
- Посменная работа, полный рабочий день;
- Достойный уровень заработной платы;
- Социальный пакет.

Если Вас заинтересовало наше предложение, присылайте CV c указанием желаемой должности по адресу: hr@andys.md
http://www.andys.md/ro/pages/contacts/jobs/
Regiunea: Chişinău
hr@andys.md
23-02-2018
Маркетолог


ANDY’S PIZZA и La Placinte

Компания ANDY’S PIZZA и La Placinte, крупнейшая сеть ресторанов европейского уровня в Молдове объявляет набор на вакантную должность:

Маркетолог.

Требования к кандидату:

- Высшее образование в сфере Маркетинга;
- Опыт работы в области Маркетинга и SMM Маркетинга от 1 года;
- Наличие портфолио , успешных кейсов;
- Отличное владение румынским и русским языками;
- Знание ПК на уровне продвинутого пользователя;
- Личные качества: ответственность, творческий подход и инициативность, самостоятельность, стрессоустойчивость, готовность добиваться поставленных целей, коммуникабельность и умение выстраивать отношения в коллективе.

Обязанности:

-Разработка маркетинговой стратегии компании;
-Прогнозирование эффективности, составление бюджета мероприятий;
-Проводить маркетинговые мероприятия и рекламные компании;
-Развитие и ведение социальных сетей (facebook, instagram, vkontakte)
-Настройка и ведение рекламных компаний в соц.сетях;
-Работа с контекстной , таргетированной и органической рекламой;
-Наполнение контентом веб-сайта компании, участие в создание веб-баннеров и макетов, подготовка текстов(как статей , так и новостей) для размещение на веб-сайтах , соц.сетях.

Мы предлагаем:  

- Достойный уровень заработной платы;
- Комфортные условия труда;
- Полный социальный пакет.

Заинтересованных кандидатов просим присылать CV по адресу: hr@andys.md с указанием желаемой должности.

Отобранные кандидаты будут приглашены на собеседование.
Regiunea: Chişinău

23-02-2018
Помощник бармена


Andy's Pizza

Если ты ищешь работу, знай, что мы ищем тебя!

Про нас можно рассказать многое, но ты и так всё знаешь. Мы самая крупная сеть ресторанов в Молдове которая расширяется и в Румынии. Мы растём, мы развиваемся! 

Стань частью нашей команды!

 

Помощник бармена

 

Должностные обязанности:

  • Приготовление и подача десертов;
  • Приготовление и подача  кофейных напитков;
  • Консультирование посетителей по вопросам заказа блюд и напитков.


Мы ценим в своих сотрудниках:

  • Умение работать в команде;
  • Желание зарабатывать;
  • Навыки оформления, приготовления и подачи  напитков;
  • Общительность, энергичность, ответственность, честность.

 

Компания гарантирует:

  • Высокую заработную плату и социальный пакет;
  • Бесплатное профессиональное обучение;
  • Перспективы профессионального роста;
  • Хорошие условия труда.


За дополнительной информацией обращайтесь по телефону (022) 26-54-26 или по адресу ул. Дечебал 99/6 (пересечение с ул. Зелинского).
http://www.andys.md/ro/pages/contacts/jobs/
Regiunea: Chişinău

23-02-2018
КЛАДОВЩИК


ANDY’S PIZZA и La Placinte

Компания ANDY’S PIZZA и La Placinte, крупнейшая сеть ресторанов европейского уровня в Молдове объявляет набор на вакантную должность:

 

КЛАДОВЩИК

 

Требования к кандидату:

- образование средне-специальное;

- опыт работы;

- возраст 25-45 лет. Мужчина;

- честность, трудолюбие, коммуникабельность, ответственность.

 

Компания гарантирует:

- достойный уровень заработной платы

- возможность обучения с перспективой карьерного роста

- социальный пакет

- полный рабочий день

- Oбеспечение униформой

 

Заинтересованных кандидатов просим присылать CV по адресу: hr@andys.md с указанием желаемой должности.
http://www.andys.md/ro/pages/contacts/jobs/
Regiunea: Chişinău

23-02-2018

[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >>
Posturi vacante de top

Anteco


- Inginer proiectant constructii in departamentul de vinzari.
- Инженер проектант- конструктор в отдел продаж

în detaliu...
Вы умеете спровоцировать себя на новое, тогда Вы наш человек.
Ждем Ваше резюме по электронному адресу

support@anteco.md


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

în detaliu...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Ofiter Sectia Risc Operational si Supraveghere Manageriala
- Șef secție Secție Imobiliară Departamentul Logistică
- Analist marketing Departamentul Strategie şi Marketing
- Manager Relații Bănci Corespondente
- Specialist creditare or. Chişinău
- Analist-business a sistemului informational

- Operator Ghişeu Universal Filiala din or. Chisinau
- Analist programator
- Coordonator Proiecte
- Manager Vânzări Leasing
- Corporate Middle Officer
- Manager Produse de deservire la distanță
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Administrator baze de date
- Consilier Clientela Multimedia
- Analist baze de date bancare

în detaliu...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
BAFIMOB


-
Специалист по рекламе
-
Сборщик мебели
-
Дизайнер-мобилизатор, технический директор


în detaliu...
Телефон: 069105054, 022-501411 
E-mail: bafimob@mail.ru
Веб-сайт: www.bafimob.md

P.A.A.

- Asistent Contabil
în detaliu...

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica:  office@paa.md,  dchirilov@paa.md.  Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)