RU    RO    EN


Jobinfo.md - Lucru in moldova. Chişinău, Bălţi, Tiraspol, Cahul. Posturi vacante, joburi, cv-uri, lucru şi educaţie peste hotare, informaţii despre traininguri şi seminare


TOATE JOB-urile TOATE CV-urile
DESPRE PROIECT  |  PUBLICITATE  |  FEEDBACK
LUCRU ÎN REGIUNI
LUCRU PESTE HOTARE
EDUCAŢIE ŞI CURSURI
TRAININGURI
ARTICOLE UTILE

            Căută pe site

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Plasează un post vacant  Plasează un CV

La început /  BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.








BC „MOBIASBANCĂ – Groupe Société Générale” S.A., parte a unuia dintre cele mai importante grupuri financiare internaționale, este una dintre cele mai inovative, stabile financiar şi de încredere bănci pe piaţa Republicii Moldova. Grupul Société Générale are peste 146 000 de angajaţi, prezenți în 65 de ţări, ce servesc zilnic peste 31 de milioane de clienţi ai grupului din întreaga lume.
 

 

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Consilier evaluator

Directia  Evaluare Garantii

Departamentul Risc Management

 

Misiune post: Contribuie la definirea şi punerea în aplicare a politicii băncii privind prevenirea, supravegherea, verificarea, controlul riscurilor generate de bunurile ce sunt constituite drept garanții întru asigurarea onorării obligațiunilor contractuale aferente produselor bancare şi în ultima instanța, după caz, valorificarea acestora.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiu în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


 

Responsabilităţi principale:

·         Verifică şi avizează rapoartele de evaluare elaborate de firmele abilitate

·         Evaluează şi întocmeşte actele de examinare și verificare/monitorizare privind bunurile mobile propuse drept garanții.

·         Monitorizează, analizează și verifica activitatea societăților de evaluare, care colaborează cu banca.

·         Verifica integritatea şi calitatea bunurilor gajate, în cadrul acțiunilor de control.

·         Participă la acțiunile de comercializare a bunurilor aduse în garanţie şi transmise în posesia Băncii pentru valorificare, ca urmare a neonorării de către debitor a angajamentelor de credit, în scopul stingerii datoriilor.


 

Cerinţe

·         Experienţa de activitate în sistemul financiar-bancar minim 1 an

·         Studii superioare profil economic/evaluarea imobilului

·         Cunoaşterea  fluentă  a limbilor: română, engleză şi rusă;

·         Cunoştinţe de baza de aplicare a MS Office (Word, Power Point)


 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461



Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de


Șef secție
Secție Imobiliară
Departamentul Logistică


Misiune post: Definirea si punerea in aplicare a politicii imobiliare a băncii; elaborarea si implementarea proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii; asigurarea stării funcţionale a infrastructurii si fondului imobiliar al băncii.
 
Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Planificarea, implementarea si asigurarea urmăririi derulării proiectelor imobiliare ale bancii;
Dirijarea si coordonarea documentelor necesare pentru achiziţia, arenda imobilului inclusiv evidenţa contractelor fondului imobiliar al MBSG;
Asigurarea receptiei la terminarea lucrarilor si la expirarea perioadei de garantie pentru proiectele derulate;
Realizarea studiilor privind gradul de ocupare a spatiilor închiriate / proprietate;
Controlul efectuarii deservirii curente şi reparaţiilor infrastructurii băncii (sistemelor de aprovizionare cu energie electrica, căldură şi apă, sisteme de canalizare, ventilare, de filtrare a apei etc.);
Intocmirea si gestionarea corecta a bugetului.

Cerinţe:
Experienta profesionala in domeniul imobiliar;
Experienta manageriala;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă și engleză;
Cunoştinţe operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md 
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Responsabil afaceri corporative
Secţia Afaceri Corporative
Departamentul Guvernanţă Corporativă


Misiune post: A
sigură suportul la organizarea guvernanţei corporative şi a procesului normativ al băncii.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Participă la organizarea desfăşurării AGA, şedinţelor Consiliului Băncii, comitetelor raportoare Consiliului Băncii, Comitetului de Direcție, precum și exercită lucrările de secretariat a acestor organe;
Coordonează activitatea de elaborare/actualizare a documentelor normative interne ale băncii;
Reprezintă Banca în relaţiile cu Camera Înregistrării de Stat, Inspectoratul Fiscal alte organe cu privire la înregistrarea şi aprobarea documentelor relevante.

Cerinţe:
Studii superioare economice sau juridice;
Cunoaşterea de bază a legislației privind organizarea băncilor, societățile pe acțiuni şi a principiilor de guvernanță corporativă;
Cunoaşterea  fluentă  a limbilor: română, engleză şi rusă;
Cunoaşterea avansata a aplicațiilor MS Office;
Abilități de exprimare avansate în formă scrisă (română şi engleză), capacitatea de a întocmi documente în română și engleză.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md 
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de


ASISTENT EXECUTIV


Misiune post: Asigură asistenţă în activitatea Comitetului de Direcție a Băncii (CODIR)

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Gestionează agenda Comitetului de Direcție (CODIR) inclusiv managementul întâlnirilor de afaceri;
Asigură buna organizare a şedinţelor (întocmirea agendei, perfectarea proceselor verbale, pregătirea sălii);
Asigură desfășurarea în bune condiții a activității zilnice de birou (corespondenta, fax, e-mail, telefoane);
Perfectează si actualizează rapoartele destinate Președintelui Băncii;
Efectuează, la solicitarea Președintelui Băncii, traducerea documentelor de serviciu.

Cerinţe:
Studii superioare;
Cunoaşterea  fluentă a limbilor: română, engleză şi rusă;
Abilități excelente de operare PC;
Abilităţi înalte de comunicare - scrisă şi verbală;
Capacitate de organizare şi stabilire a priorităților;
Experienţă în posturi similare va constitui un avantaj.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md 
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Șef secție
 Secţia Procurări
Departamentul Logistică


Misiune post:
Activitate de procurare a stocurilor de materiale necesare activităţii MBSG

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Contactează cu furnizorii autorizaţi privind achiziţionarea curentă a stocurilor de materiale necesare activităţii MBSG;
Analizează permanent piaţa, ofertele comerciale şi materialele publicitare ce ţin de sortimentul de materiale achiziţionat de MBSG;
Analizează datele statistice privind achiziţiile, întocmeşte rapoarte pentru Şeful Departamentului;
Duce evidenţa tuturor achiziţiilor şi clasează această informaţie în baze de date şi registre;
Pregăteşte documentele necesare pentru efectuarea de cereri de ofertă, tendere şi formalităţi vamale;
Oferă suport în elaborarea şi validarea Caietelor de sarcini (specificaţii pentru bunuri si/sau serviciile solicitate de clienţii interni);
Întocmeşte cererile de ofertă stipulând specificațiile tehnice pentru bunurile ce urmează a fi achiziţionate;
Participa la elaborarea bugetului anual privind procurarile materialelor si serviciilor;
Monitorizeaza permanent utilizarea bugetului.

Cerinţe:
Studii superioare economice sau juridice;
Experiență de muncă într-o funcție similară minim 3 ani;
Cunoașterea aprofundată a principiilor și procedurilor de achiziționare a materialelor;
Cunoaşterea  fluentă  a limbilor: română, engleză şi rusă;
Cunoaşterea avansata a aplicațiilor MS Office;
Capacitatea de întocmire a documentelor în română și engleză.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md 
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul

Ofiţer Recuperare
Secţia Recuperare Amiabilă
Departamentul MultiCanal

Misiune post: Recuperarea sumelor datorate de clienţii Băncii în scopul reîntoarcerii acestora în stare „sănătoasă” (fără datorii).

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Aplică politica, acţiunile, instrumentele şi canalele de recuperare amiabilă, precum şi urmăreşte recuperarea integrală a sumelor datorate de clienţii Băncii;
Identifică şi aplică toate mijloacele de recuperare şi negociere corespunzătoare fiecărui dosar în parte, cu contactarea continuă a clientului, în vederea maximizării rezultatului final;
Asigură transmiterea oportună şi calitativă a documentelor/dosarelor de credit către subdivizunile specializate ale Băncii pentru recuperare contencioasă, urmărind continuu micşorarea numărului şi sumei acestora;
Urmăreşte şi asigură îmbunătăţirea continuă a performanţelor sale în vederea atingerii/respectării indicatorilor de eficienţă stabiliţi. 

Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii superioare cu profil economic sau juridic;
Experienţă în sistemul bancar (preferabil în domeniul creditării) – minim 1 an de activitate;
Experienţă în poziţii de negociere cu debitorii constituie un avantaj;
Cunoașterea limbilor română și rusă;
Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel avansat.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md 
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




Manager comunicare

Departamentul Comunicare şi Calitate

 

Misiunea postului:

realizează activităţi de comunicare externă a băncii și implementarea politicii de responsabilitate socială.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiu în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

 

Responsabilități:

·         Gestionează pagina web a băncii și conturile de pe rețelele de socializare;

·         Creează conținut și implementează campanii de promovare pe rețelele sociale;

·         Coordonează proiecte sociale și activitatea de sponsorizare;

·         Participă la realizarea publicaţiilor instituţionale ale băncii și de suport comercial.

 

Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic, marketing, comunicare, sociologie;

·         Experiență minimă de 2 ani cu responsabilități similare acestui post;

·         Cunoaşterea aprofundată a aplicaţiilor MS Office, Abobe Illustratorș  

·         Cunoaşterea avansată a limbilor română, rusă, engleză.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Termen limită: 1 iunie 2018.



BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Operator

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Beneficiile care le oferim:

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Oferim salariu fix;

·         Program de munca stabil (Luni - Vineri, 08:45- 17:45);


Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.


Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse;
  • Permis auto categoria B (cu experienta de sofat - obligatoriu).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Manager Animare

 Secția Animare si Monitorizare Vânzări

 Departamentul Retail Management si Monitorizare

 

Rolul funcției: Participa la elaborarea, promovarea, animarea si monitorizarea acţiunilor comerciale îndreptate spre creşterea vânzărilor si atingerea obiectivelor comerciale.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiul exact în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi principale:

  • Monitorizeaza performantele comerciale ale punctelor de vânzare;
  • Elaborează acţiuni comerciale, orientate spre accelerarea vânzărilor si îndeplinirea obiectivelor comerciale setate pentru punctele de vânzare;
  • Organizează si asigura suportul punctelor de vânzare în probleme Comerciale, de Logistică, Resurse Umane, IT în vederea rezolvării problemelor care pot afecta/îmbunătăţi funcţionalitatea normală şi continuitatea activității punctelor de vânzare;
  • Ghidarea si instruirea personalului din punctele de vânzare.

 

Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic;

·         Cunoaşterea  fluentă  a limbilor: română şi rusă;

·         Cunoaşterea  limbii engleze constituie un avantaj;

·         Cunoştinţe avansate în sistemele şi aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point);

·         Experienţa în domeniul vânzărilor produselor bancare minim 1.5 ani.


Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Coordonator Securitate Informationala
Sectia Securitate Informationala

Misiune post: Asigurarea securităţii informaţionale a Băncii.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități de bază:
Protecţia efectivă a resurselor și sistemelor informaționale;
Minimizarea riscurilor de distrugere, divulgare și modificare a informației confidențiale;
Implementarea politicii securității informaționale a Băncii;
Elaborarea documentelor normative interne aferente securității informaționale;
Participarea la procesul de acordare/modificare/retragere/revizuire a drepturilor de acces ale angajaţilor Băncii la sistemul informaţional şi informațiile cu acces limitat;
Analiza datelor de la sistemele de analiză şi monitorizare pentru depistarea încălcărilor regulilor de utilizare a sistemului informațional;
Analiza riscurilor de securitate informațională în procesul implementării și utilizării a sistemelor informaționale bancare;
Participarea în procesul de instruire al personalului privind cerinţele securităţii informaţionale. 

Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale sau securității informaționale;
Cunoașterea practicilor naționale și internaționale aferente securității informaționale;
Experiența de munca in domeniul securității informaționale sau tehnologiilor informaționale minim 2 ani;
Cunoașterea limbilor română și engleză nivel avansat.


Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md 
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


MANAGER RELAȚII CLIENȚI CLA


Beneficii care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Avem biroul chiar în centrul orașului;
Dacă dorești să ai un prînz bun, poți folosi cantina noastră;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:45- 17:45);


Responsabilităţi principale:
 
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii ÎMM cu abordare non retail; corespondenţa cu clienţii  Băncii;
Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii ÎMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
    Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit.
  Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă.


Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic;
Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
Experiență de activitate în sistemul financiar-bancar și deservire clienti minim 2 ani;
Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).


Trimite CV-ul indicând postul solicitat prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md
  
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de


Specialist creditare
or. Chişinău


Misiune post:
Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice şi juridice, promovarea și vânzarea produselor bancare.


Responsabilităţi:
Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Experienţa profesională:
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
Studii superioare cu profil economic


Profilul candidatului:
Orientare spre client, rezultat şi calitate;
Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
Capacitate de organizare şi planificare personală;
Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV,  indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.



BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant

Operator Ghişeu Universal, or. Hîncești, Chișinău, Ialoveni și Ungheni

Misiune post:
Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (în numerar şi prin virament) pentru persoane fizice si  juridice. Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Responsabilităţi:
Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu in numerar si prin virament cu clienţii băncii;
Atragerea clienţilor noi;
Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.


Profilul candidatului:
Studii superioare în domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj).
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
Atenţie la detalii.


Oferta:
Se asigura stagierea persoanelor selectate;
Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate în domeniul bancar;
Posibilitatea de a se alătura unei echipe de profesionişti.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.



BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Clientela Multimedia

Centrul de Contact Multimedia

 

Misiune post: gestionarea si dezvoltarea relatiei cu clientela/non-clientela Bancii prin intermediul canalelor alternative de distributie (telefonie, fax, email, sms, IVR, etc.), atit prin oferirea unui suport informational/ consultativ cit si prin valorificarea oportunitatilor comerciale (atragere de noi clienti, cross&up selling pentru clientii existenti).

 

Oferim:

·         Stagierea persoanelor selectate;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Asigurare medicală suplimentară;

·         Posibilități de creştere în carieră.

 

Principalele responsabilităţi:

·         Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);

·         Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;

·         Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;

  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Filială sau re-directionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;

 

Cerinţe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC;

 

Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, ture de noapte şi sărbători se achită conform tarifului special.

 

Trimite CV-ul indicând postul solicitat prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461


16-05-2017


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)