RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Баранецкая Наталья 


Șanțovoi Vitalie (63)

Белоус Евгений (35)

Сергей Островский (35)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.








BC „MOBIASBANCĂ – Groupe Société Générale” S.A., parte a unuia dintre cele mai importante grupuri financiare internaționale, este una dintre cele mai inovative, stabile financiar şi de încredere bănci pe piaţa Republicii Moldova. Grupul Société Générale are peste 146 000 de angajaţi, prezenți în 65 de ţări, ce servesc zilnic peste 31 de milioane de clienţi ai grupului din întreaga lume.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Coordonator Calitate

Secţia Operaţiuni Bancare

Departamentul Legalitate

 

Misiune post: Gestionarea procesului de tratare a reclamaţiilor în cadrul băncii. Îmbunătăţirea serviciilor de calitate prin prisma reclamaţiilor adresate băncii.


Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

  • Gestiunea procesului centralizat de recepționare, monitorizare și soluționare a reclamaţiilor cu privire la serviciile oferite de bancă;

Responsabilităţi:

·         Stabilirea și urmărirea implementarea planului de acţiuni intru remedierea problemelor identificate in reclamaţii;

·         Participarea la implementarea standardelor de calitate ISO;

·         Elaborarea rapoartelor periodice cu privire la evoluția reclamaţiilor;

·         Contribuirea la procesul de formare a angajaților.

 

Cerinţe:

  • Experienţă financiar - bancară  sau juridică de minim 1 an;
  • Cunoaşterea produselor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (inclusiv Excel, PowerPoint), sistemul informațional iBank;
  • Cunoaşterea limbii engleze – nivel intermediar/avansat.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul

 

Consilier Clientela

or. Briceni


Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice.

 

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).


Responsabilităţi:

  • Atragerea clienţilor persoane fizice;
  • Dezvoltarea  relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.


Experienţa profesională:

·         Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;

·         Studii superioare economice/financiare;

·         Cunoşterea produselor bancare;

·         Cunoştinţe de aplicare a MS Office;

·         Cunoaşterea limbilor: română, rusă;

·         Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

·         Permis de conducere categoria B (cu experienta de sofat).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332



BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Specialist creditare

Sucursala nr. 46 Briceni

or. Briceni

 

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).

 

Responsabilităţi:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

 

Cerinţe:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Permis de conducere categoria B (cu experiență de șofat);
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332



BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Expert financiar - bancar

Direcția Cash Management

Departamentul Tranzactii Bancare Globale


Misiune post: Animare şi suport pentru promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor Cash Management adaptate nevoilor clienților Corporate cu activităţi de trezorerie complexe si/sau cu prezenta in mai multe tari (cum ar fi soluții de concentrare a lichidităților de tip cash pooling, alinierea la standarde internaționale SWIFT, etc).


Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

  • Salariu fix + alte avantaje financiare;

  • Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi principale:

  • Asistă Managerii Relații cu Clienții în identificarea oportunităților pentru vânzarea produselor şi serviciilor Cash Management, vizitează clienții, pregătește oferte comerciale;

  • Interacționează cu Managerii de Produse şi alte subdiviziuni pentru a îmbunătăți produsele şi serviciile Cash Management existente sau pentru a concepe soluții noi;

  • Împreună cu Managerii Relații cu Clienții verifică și pune în aplicare contracte complexe sau produse/funcționalități personalizate, coordonează lucrările cu toate subdiviziunile responsabile de executare a contratelor încheiate;

  • interacționează cu serviciile de suport Clienți pentru monitorizarea satisfacției clientului referitoare la produsele şi serviciile Cash Management utilizate, acordă sprijin și consiliere clienților.


Cerinţe:

  • Studii superioare cu profil economic;

  • Experiență de activitate in sistemul financiar-bancar va constitui un avantaj;

  • Cunoașterea in ansamblu a produselor si serviciilor Cash Management;

  • Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, engleză, rusă; franceza – un avantaj;

  • Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md


Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Analist operațional

Direcția Credite

Centrul Procesare Servicii Clienţi


Misiune post: Verificarea şi procesarea operaţiunilor creditare in Sistemul Informaţional al Băncii (SIB)


Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

  • Salariu fix + alte avantaje financiare;

  • Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi principale:

  • Procesează în SIB facilităţile de credit şi anume – setarea angajamentului, autorizarea, eliberarea creditelor;

  • Verifică integritatea contractelor semnate (inclusiv asigurări), înregistrarea dosarelor in aplicațiile dedicate respective, îndeplinirea condițiilor speciale până la eliberarea creditelor, alte documente de eliberare aferente utilizării creditelor conform destinaţiei;

  • Setarea in aplicații dedicate a condiţiilor speciale, poliţelor de asigurare si reînnoirea acestora;

  • Asigura procesarea achitările anticipate totale sau parțiale a creditelor;

  • Asigura setarea în SIB facilităţilor de credit şi anume – eliberarea creditelor, rambursarea (anticipata, totala), restructurarea, etc.



Cerinţe:

  • Studii superioare cu profil economic;

  • Experienţă în domeniul bancar de minim 1 ani;

  • Cunoaşterea legislaţiei financiar – bancare, în special domeniul creditării;

  • Cunoaşterea produselor bancare;

  • Cunoaşterea limbii române şi ruse;

  • Cunoaşterea la nivel avansat: MS Office, sisteme şi aplicaţii informatice specifice;

  • Păstrarea confidenţialităţii informaţiei.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md


Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Specialist decontări (part time)

Direcţia Transferuri, Centrul Procesare Servicii Clienţi


Misiune post: Asigurarea procesării ordinelor de plată emise / primite de clienții băncii


Responsabilităţi principale:

  • Procesarea documentelor de plată în monedă naţională şi valută străină în aplicaţiile informatice ale băncii;

  • Conlucrarea cu subdiviziunile băncii în privința aspectelor legate de ordinele de plată (erori de completare a documentelor primare, insuficienţă de fonduri, blocaj cont, etc).


Cerinţe:

  • Disponibilitatea de a lucra conform unui program part time (14:00-18:00).

  • Studii superioare cu profil economic (se acceptă şi studenţi).

  • Cunoaşterea limbii române, ruse.

  • Cunoştinţe informatice: MS Office.


Profilul candidatului:

  • Abilităţi de lucru în echipă şi individual

  • Abilităţi de comunicare

  • Orientare spre rezultat


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md


Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332





BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Specialist creditare

or. Chișinău și Anenii Noi


Misiune post: Dezvoltarea directa a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice.


Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

  • Salariu fix + alte avantaje financiare;

  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:45-17:45 / 08:00-17:00).


Responsabilităţi:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;

  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;

  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;

  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Experienţa profesională:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;

  • Studii superioare cu profil economic;

  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;

  • Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;

  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;

  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.


Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Analist

Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail

Departamentul Risc Management

 

Misiune post: Identificarea şi cuantificarea într-o maniera independentă a riscului de credit, precum şi emiterea propunerilor pentru minimizarea efectelor negative ale acestuia asupra performanţei Băncii; efectuarea prognozelor şi estimărilor prin realizarea simulărilor şi scenariilor de stres; contribuţie la definirea şi punerea în aplicare a politicii de risc; calculul provizioanelor.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiu în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

  • Monitorizarea portofoliului de credite: analiza cantitativă şi calitativă a acestuia;
  • Crearea provizioanelor aferente portofoliului de credite, conform standardelor IFRS, precum şi celor prudenţiale;
  • Elaborarea şi aplicarea scenariilor de stres pentru riscul de credit şi pentru riscuri combinate;
  • Elaborarea rapoartelor pentru management (periodice şi la solicitare);
  • Definirea procedurilor interne pentru domeniul gestionat;
  • Contribuţie la elaborarea politicii de risc, strategiei de risc, normelor interne privind apetitul şi toleranţa la risc;
  • Aplicarea prevederilor Basel III, în special care ţin de gestiunea riscurilor;
  • Participarea în proiecte interne;
  • Monitorizarea şi calculul indicatorilor de risc;
  • Studii macroeconomice şi sectoriale.

 

Cerinţe:

  • Studii superioare cu profil financiar – bancar, economic sau statistic;
  • Experiența în domeniul financiar-bancar, cu orientare spre analiză şi raportări;
  • Cunoştinţe avansate în Microsoft Office, în special MO Excel şi PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii romane, ruse, engleze.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Analist  financiar

Sectia Suport CLA

Departamentul Clienti Corporativi si Autoritati Locale

 

Misiune post: Analiza și estimarea tranzacțiilor purtatoare de riscuri cu clienți persoane juridice

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiu în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

·         Analiza economico-financiara a cererilor de credit și angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente;
·         Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din categoria clientela comerciala;
·         Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Bancii;
·         Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clientela comerciala.


Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic;

·         Experienta in domeniul bancar – minim 1 an;

·         Experienta in domeniul analizei financiare a intreprinderilor sau contabilității;

·         Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice - MS Office, in special (Word, Excel, PowerPoint);

·         Cunoaşterea limbii române, ruse si engleze;

·         Pastrarea confidentialitatii informatiei;

·         Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461



BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Specialist carduri senior
Directia Monetica
Centrul Procesare Servicii Clienti


Misiune post:
Emiterea/acceptarea cardurilor MBSG şi operaţiunile efectuate cu utilizarea acestora. Analiza riscurilor legate de activitatea cu carduri bancare


Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilități:
Monitorizarea operațiunilor efectuate cu cardurile emise de MBSG
Monitorizare online disponibilitatea tehnica si numerar parc ATM MBSG
Rezolvare cereri/avize refuz la plata CardForm
Gestionarea cardurilor capturate
Realizarea activităților de proiect conform planului de implementare
Contactarea posesorilor de carduri, emise de banca sau unitățile MBSG care gestionează relația cu aceștia, pentru confirmarea/verificarea operațiunilor efectuate de către ei
Raportarea tranzacțiilor frauduloase la MasterCard (SAFE) si Visa (Fraud Advice)
Verificarea rapoartelor primite de la organizațiile internaționale de carduri, privind operațiunile frauduloase, alerte specifice activității


Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic;
Cunoștințe privind modul de funcționare a cardurilor și al operațiunilor cu carduri
Cunoașterea reglementarilor VISA/MC
Experienţă bancară, avantaj lucru cu sisteme de plăţi electronice;
Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md 
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461



BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Analist financiar

Sectia Suport CLA

Departamentul Clienti Corporativi si Autoritati Locale


Misiune post: Analiza și estimarea tranzacțiilor purtatoare de riscuri cu clienți persoane juridice


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi principale:

Analiza economico-financiara a cererilor de credit și angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente
Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din categoria clientela comerciala;
Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Bancii;
Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clientela comerciala.


Cerinţe:

Studii superioare cu profil economic;
Experienta in domeniul bancar – minim 1 an;
Experienta in domeniul analizei financiare a intreprinderilor sau contabilității;
Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice - MS Office, in special (Word, Excel, PowerPoint);
Cunoaşterea limbii române, ruse si engleze;
Pastrarea confidentialitatii informatiei;
Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461



BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Operator

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Beneficiile care le oferim:

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Oferim salariu fix;

·         Program de munca stabil (Luni - Vineri, 08:45- 17:45);


Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.


Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse;
  • Permis auto categoria B (cu experienta de sofat - obligatoriu).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Manager Animare

 Secția Animare si Monitorizare Vânzări

 Departamentul Retail Management si Monitorizare

 

Rolul funcției: Participa la elaborarea, promovarea, animarea si monitorizarea acţiunilor comerciale îndreptate spre creşterea vânzărilor si atingerea obiectivelor comerciale.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiul exact în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi principale:

  • Monitorizeaza performantele comerciale ale punctelor de vânzare;
  • Elaborează acţiuni comerciale, orientate spre accelerarea vânzărilor si îndeplinirea obiectivelor comerciale setate pentru punctele de vânzare;
  • Organizează si asigura suportul punctelor de vânzare în probleme Comerciale, de Logistică, Resurse Umane, IT în vederea rezolvării problemelor care pot afecta/îmbunătăţi funcţionalitatea normală şi continuitatea activității punctelor de vânzare;
  • Ghidarea si instruirea personalului din punctele de vânzare.

 

Cerinţe:

·         Cunoaşterea  fluentă  a limbilor: română şi rusă;

·         Cunoaşterea  limbii engleze constituie un avantaj;

·         Cunoştinţe avansate în sistemele şi aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point);

·         Experienţa în domeniul vânzărilor produselor bancare minim 1.5 ani.


Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337



BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant

Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău

Misiune post:
Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (în numerar şi prin virament) pentru persoane fizice si  juridice. Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Responsabilităţi:
Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu in numerar si prin virament cu clienţii băncii;
Atragerea clienţilor noi;
Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.


Profilul candidatului:
Studii superioare în domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj).
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
Atenţie la detalii.


Oferta:
Se asigura stagierea persoanelor selectate;
Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate în domeniul bancar;
Posibilitatea de a se alătura unei echipe de profesionişti.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.


16-05-2017


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)