RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Dontu Sergiu (29)

Bordeianu Veronica (22)

Bordeianu Dan (33)

Моисеенко Павел Анатольевич (22)

Aldea Artur (36)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.




 


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs intern pentru postul de


Consilier Resurse Umane
Sectia Gestiune Administrativa
Departamentul Resurse Umane


Misiune post: 
Gestiunea administrativă a personalului bancii


Responsabilităţi:
•    aplică  în practică  procedurile operaţionale de resurse umane, organizează  derularea operaţiunilor de administrare de personal (carnete de munca, contracte individuale de munca, adeverinte de personal etc.);
•    asigura perfectarea actelor necesare  la angajarea personalului, demisie sau concediere ( emite proiecte de ordine, setează  actele  de angajare, completează Fişele T-2, ş.a.);
•    execută procedurile şi contractele referitoare la asigurarea  medicală obligatorie a angajaţilor, duce evidenţa recepţionării/eliberării poliţelor de asigurare,  certificatelor CPAS şi  prezentării oportune a informaţiilor cu privire la angajarea/demisia salariaţilor;
•    asigură actualizarea  Cererilor salariatilor cu privire la scutirile personale de la impozitul pe venit şi întroducerea corecta a acestora in sistemele interne de evidente a angajatilor;
•    contribuie la organizarea şi derularea activităţilor de arhivare a dosarelor aferente secţiei Gestiune Administrativă;
•    asigura  executarea lucrărilor de secretariat (completarea dosarelor de personal, structurarea şi evidenţa regulamentelor  gestionate de  secţia Gestiune Administrativă).


Experienţă profesională:
•    Studii superioare
•    Cunoaşterea limbilor: romana, rusa; engleza- avantaj.
•    Cunoaşterea legislaţiei muncii  in vigoare.
•    Cunoştinţe informatice : Word, Excel, Power Point.
•    Experienţă de muncă într-o functie similara cel puţin un an.


Profilul candidatului:
Orientare  spre rezultat
Orientare spre client
Cooperare



Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md , fax: 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461





BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de


Analist financiar
 Direcția Credite
 Centrul Procesare Servicii Clienti


Misiune post:
Analiza şi procesarea dosarelor aferente angajamentelor creditare (credite, garanţii bancare, leasing financiar, etc.) destinate clientelei din segmentul PRO.


Responsabilităţi principale:
•    Asigură analiza, verificarea integrităţii dosarelor şi corespunderii facilitaţii de credit conform cerințelor DNI
•    Asigură perfectarea contractelor aferente facilităţilor de credit aprobate, inclusiv acorduri adiţionale, permisiuni, garanţii bancare.


Cerinţe:
•    Cunoaşterea legislaţiei financiar – bancare, în special domeniul creditării.
•    Cunoaşterea produselor bancare.
•    Experienţă în domeniul creditării persoanelor fizice si juridice de minim 2 ani.
•    Studii superioare cu profil economic.
•    Responsabilitate, obiectivitate şi imparţialitate.
•    Cunoaşterea limbii române şi ruse.
•    Cunoaşterea la nivel avansat: MS Office, sisteme şi aplicaţii informatice specifice.
•    Păstrarea confidenţialităţii informaţiei.


Profilul candidatului:
•    Capacitate de analiză şi sinteză.
•    Abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii creditare.
•    Atenţie la detalii şi organizare eficientă a timpului.
•    Spirit de echipa.
•    Rezistenta la stres.
•    Orientare spre rezultat.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: Chișinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81A, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, 022 812 461




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Inginer

Directia Monetica

 

Misiune post: Gestionarea şi monitorizarea parcului de ATM a MBSG;  Urmărirea şi gestionarea reţelei de POS-uri MBSG (comunicaţii / fluxuri operaţionale)


Responsabilităţi:

  • Monitorizarea şi gestiunea ATM-urilor bancii;
  • Acordarea asistenţei la alimentarea bancomatelor cu numerar;
  • Monitorizarea intervenţiilor prestatorilor serviciilor de mentenanţă la ATM;
  • Gestiunea terminalelor ATM si POS în aplicaţii bancare;
  • Setarea POS-terminale, Help – Desk.


Cerinţe fata de candidati:

·         Studii superioare sau in curs de finisare cu profil tehnic/informatica;

·         Experienţă bancară (sau alta de profil solicitat) minimum 1 an;

·         Cunoştinţe în domeniul de deservire a cardurilor şi terminalelor bancare;

·         Permis de conducere categoria B.

 

Profilul candidatului:

  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client;
  • Cooperare;
  • Spirit de echipă.

 

IMPORTANT: vor fi admisi pentru participare in concurs doar candidatii ce au experienta de minim 1 an in cadrul bancii.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie,  la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 22 812 - 461.

 

Vor fi contactate doar persoanele selectate.




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

OFIȚER

Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani

Departamentul Control Permanent

 

Misiune post: combaterea riscurilor aferente prevenirii spalarii banilor si finanțării terorismului.


Responsabilităţi de baza:

·         Participă la analiza activităţilor suspecte ale clienţilor şi verifică, corectează şi transmite formulare speciale organului abilitat (CNA/SPCSB) în termenul şi modul stabilit.

·         Participă la efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor de conformitate şi prevenire spălare bani în subdiviziuni.

·         Elaborează materialele suport pentru formări în domeniul conformitate şi prevenire spălare bani, precum şi ţine cursuri de instruire în aceste domenii.

·         Elaborează rapoartele periodice în domeniul conformităţii, produselor noi şi a serviciilor externalizate.

·         Participa la elaborare & actualizare a documentelor normative interne în domeniile prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi verifică respectarea normelor deontologice şi de prevenire a spălării de bani de către angajaţii Băncii.

 

Cerinţe fata de candidati:

-       Studii superioare cu profil economic sau juridic.

-       Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare.

-       Cunoaşterea procedurilor si produselor bancare.

-       Experiența de activitate in sistemul financiar-bancar minim 2 ani.

-       Cunoașterea limbii engleze nivel avansat.

-       Experiența profesionala: prevenirea spalarii banilor/ control intern / risc operațional / legalitate / metodologie / produse bancare.

-       Abilitați de analiza si cunoștințe generale cu privire la gestiunea riscului operațional si supraveghere permanenta.

 

Profilul candidatului:

-       Abilitați de comunicare

-       Spirit de echipa

-       Atenție la detalii

-       Orientare spre rezultat

-       Rezistenta la stres

-       Spirit inovativ si cognitiv


 Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, cu o scrisoare de intenţie la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a,  sau prin  e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md,  fax. 54-19-74. tel:  812 4 61.




Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs intern pentru postul de

 

AUDITOR

DEPARTAMENTUL AUDIT

 

Misiune post:  Executarea misiunilor de audit

 

Responsabilităţi:

·         Participarea la misiuni de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii

·         Identificarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de bancă;

·         Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în subdiviziunile / procesele verificate;

·         Obţinerea, analiza şi evaluarea informaţiilor pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor activităţilor verificate;

·         Monitorizarea permanentă a actelor normative de activitate bancară, sumarizarea şi prezentarea informaţiei actualizate.

 

Experienţă profesională:

  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de audit de minim 1 an poate reprezenta un avantaj;
  • Cunoaşterea actelor normative ale BNM, a sistemelor, metodologiei şi procedurilor de control intern din cadrul instituţiilor bancare;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Studii superioare cu profil economic, de preferinţă în audit sau contabilitate.

 

Profilul candidatului:

  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Iniţiativă, integritate şi obiectivitate;
  • Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului;
  • Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii financiare;
  • Responsabilitate, imparţialitate, confidentialitate.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md , fax: 54-19-74




Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Administrator baze de date

Secţia Centrul Exploatare

Departamentul Tehnologii Informationale

 

Misiune post: Evaluare cerinte, instalare, creare, intretinere, administrare performante baze de date.

 

Responsabilităţi principale:

·         Instalarea SGBD-ului, crearea bazei de date;

·         Definirea utilizatorilor si nivelelor de acces la baza de date;

·         Stabilirea strategiei de integritate a bazei de date;

·         Administrarea performantelor bazei de date;

·         Administrarea masurilor de securitate si confidentialitate a datelor;

·         Intretinerea bazei de date si a SGBD-ului.

 

Experienta profesionala:

·         Studii superioare in domeniul tehnologiilor informationale;

·         Experienţă în domeniul administrarii bazelor de date minimum 1 an;

·         Experienta SO din familia UNIX;

·         Experienta de lucru minim 2 ani in PL/SQL Developer si Oracle Forms/Reports Builder;

·         Cunoaşterea Java, C# va fi un avantaj;

·         Experienţă în domeniul bancar va fi un avantaj.

 

Profilul candidatului:

·         Gândire analitica;

·         Abilităţi de învăţare rapidă;

·         Abilităţi de sinteza şi prezentare a informaţiei;

·         Abilităţi de lucru in echipa si individual.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie,  la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 812-461


Vor fi contactate doar persoanele selectate.




BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Clientela Multimedia

Centrul de Contact Multimedia

Departamentul Multicanal

 

Misiune post: gestionarea si dezvoltarea relatiei cu clientela/non-clientela Bancii prin intermediul canalelor alternative de distributie (telefonie, fax, email, sms, IVR, etc.), atit prin oferirea unui suport informational/ consultativ cit si prin valorificarea oportunitatilor comerciale (atragere de noi clienti, cross&up selling pentru clientii existenti).

 

Principalele responsabilităţi:

·         Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);

·         Realizarea actiunilor de Suport Nivel 1 pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare si/sau utilizatori ai ATM-urilor;

·         Realizarea actiunilor de Suport Nivel 1 pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanta ale Bancii;

·         Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
·         Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Filială sau re-directionare la Secția Vânzări la Distanță;
·         Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;

 

Cerinţe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoaşterea limbii engleză şi rusă la nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC;

 

Profilul candidatului:

  • Abilități de comunicare verbală şi scrisă;
  • Orientare spre client şi rezultat,
  • Responsabilitate şi organizare eficientă a timpului;
  • Disponibilitate şi flexibilitate de lucru în ture;
  • Capacitate de relaţionare, rezistenţă la stres;
  • Simţ comercial şi capacitate de convingere;

 

Particularităţile postului:

  • Grafic glisant de lucru, munca în schimburi de 8 si/sau 12 ore, in ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461



 

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul

Consilier Clientela
or. Singerei


Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice. Promovarea si vânzarea produselor bancare.


Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor persoane fizice;
Dezvoltarea  relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.
Experienţa profesională
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Studii superioare economice/financiare;
Cunoştinţe tehnico – comerciale specifice produselor bancare;
Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.


Profilul candidatului:
Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
Capacitate de organizare şi planificare personală;
Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză;
Orientare spre client, rezultat si calitate;
Rezistenta la situatii de stres.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat insotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461




BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant


Operator,
Secția Calitatea Datelor
Directia e-Transformare


Misiune post:
Verificarea corectitudinii si plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

Verificarea și validarea integrității și calității dosarelor clienților în corespundere cu Documentele Normative Interne ale Băncii.


Responsabilităţi:
Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.


Cerințe:
Studii superioare cu profil economic;
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
Cunoaşterea limbii romane, ruse;
Permis auto categoria B (va constitui un avantaj).


Profilul candidatului:
Orientare spre rezultat si calitate;
Atenţie la detalii;
Cooperare;
Conștientizarea riscurilor.



Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intenție la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.




BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul

 

Ofiţer Recuperare

Secţia Recuperare Amiabilă

Departamentul MultiCanal

 

Misiune post: Recuperarea sumelor datorate de clienţii Băncii în scopul reîntoarcerii acestora în stare „sănătoasă” (fără datorii).


Responsabilităţi principale:

  • Aplică politica, acţiunile, instrumentele şi canalele de recuperare amiabilă, precum şi urmăreşte recuperarea integrală a sumelor datorate de clienţii Băncii;
  • Identifică şi aplică toate mijloacele de recuperare şi negociere corespunzătoare fiecărui dosar în parte, cu contactarea continuă a clientului, în vederea maximizării rezultatului final;
  • Asigură transmiterea oportună şi calitativă a documentelor/dosarelor de credit către subdivizunile specializate ale Băncii pentru recuperare contencioasă, urmărind continuu micşorarea numărului şi sumei acestora;
  • Urmăreşte şi asigură îmbunătăţirea continuă a performanţelor sale în vederea atingerii/respectării indicatorilor de eficienţă stabiliţi. 

 

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Studii superioare cu profil economic sau juridic;
  • Experienţă în sistemul bancar (preferabil în domeniul creditării) – minimum 1 an de activitate;
  • Experienţă în poziţii de negociere cu debitorii constituie un avantaj;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă;
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel avansat.

 

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de comunicare cu impact, analiză şi sinteză;
  • Disciplină şi profesionalism;
  • Orientare spre rezultat;
  • Rezistență la stres;
  • Spirit de echipă.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.




Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Anunţă concurs pentru postul de

 

Manager comunicare internă și calitate

Departamentul Comunicare şi Calitate

 

Misiune post: Realizează activități de comunicare internă și gestionează Sistemul de Management al Calității.

 

Responsabilități:

 

Comunicare internă

·         Implementează campanii de comunicare internă, în colaborare cu subdiviziunile băncii

·         Redactează comunicate, anunțuri interne, la solicitarea subdiviziunilor;

·         Participă la îmbunătățirea mecanismului de comunicare internă în cadrul băncii;

·         Organizează evenimente interne și / sau externe cu participarea angajaților.  

 

Calitate

  • Coordonează acţiunile de calitate, promovează și menține Sistemul de Management al Calității la toate nivele în interiorul băncii;
  • Evaluează și monitorizează gradul de satisfacție al clienților;
  • Gestionează şi asigură procesul de tratare a neconformităţilor cu privire la procesele Sistemului de Management al Calității şi îndeplinirea acţiunilor corective stabilite;
  • Organizează și participă la auditul intern și extern al SMC.

 

Cerinţe:

  • studii superioare cu profil economic, marketing, comunicare, sociologie;
  • cunoaşterea aprofundată a aplicaţiilor MS Office  (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • experiență sau instruiri în Sistemul de management al calității ISO 9001: 2008 / 2015 prezintă un avantaj major;
  • cunoaşterea limbilor rusă, engleza la nivel avansat.

 

Profilul candidatului:

  • experiență minimă de un an cu responsabilități similare acestui post; 
  • abilităţi de comunicare scrisă şi orală;
  • capacităţi de organizare şi planificare;
  • abilităţi de lucru în echipă şi individual;
  • spirit creativ și inovativ.

 

Oferim:

  • siguranță, stabilitate și salariu motivant;
  • program de lucru cu normă întreagă la sediul central al băncii;
  • oportunități de dezvoltare în cadrul companiei;
  • mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără și creativă.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie,  la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

Termen limită: 15 august 2017.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.

 

Persoanele preselectate vor fi invitate la interviu.



 

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de


Inginer
Directia Monetica


Misiune post: Gestionarea şi monitorizarea parcului de ATM a MBSG;  Urmărirea şi gestionarea reţelei de POS-uri MBSG (comunicaţii / fluxuri operaţionale)
Responsabilităţi:
Monitorizarea şi gestiunea ATM-urilor bancii;
Acordarea asistenţei la alimentarea bancomatelor cu numerar;
Monitorizarea intervenţiilor prestatorilor serviciilor de mentenanţă la ATM;
Gestiunea terminalelor ATM si POS în aplicaţii bancare;
Setarea POS-terminale, Help –Desk.


Cerinţe fata de candidati:
Studii superioare cu profil tehnic/informatica;
Experienţă bancară (sau alta de profil solicitat) minimum 1 an;
Cunoştinţe în domeniul de deservire a cardurilor şi terminalelor bancare;
Permis de conducere categoria B.


Profilul candidatului:
Orientare spre rezultat;
Orientare spre client;
Cooperare;
Spirit de echipă.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie,  la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 22 812 - 461.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.




Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs intern pentru postul de

 

Analist baze de date bancare


Misiune post: Asigura realizarea proiectelor băncii, coerenta si eficienta soluţiilor bancare implementate 


Principalele responsabilităţi: 

- Definirea si intretinerea parametrilor functionali ai produselor elaborate in cadrul bancii 

- Procesarea si analiza datelor prin intermediul sistemului de raportare 
- Realizarea dezvoltarilor in sistemul de raportare (tabele, datamart-uri, rapoarte) 
- Elaborarea specificatiilor functional-tehnice aferente sistemului de raportare conform cerintelor business 
- Efectuarea testelor de integrare si acordarea suportului utilizatorilor bancii sau realizarea testelo functionale si de calificare 


Cerinţe:

- Studii superioare cu profil economic sau in domeniu IT 
- Cunostinte temeinice in baze de date 
- Experienta de activitate in sistemul financiar-bancar constituie un avantaj 
- Experienta in gestiunea proiectelor va fi un avantaj 
- Cunoştinţe medii/avansate ale limbii engleze 


Profilul candidatului: 

- Abilitati de analiza solide
- Abilitati de comunicare
- Atentie la detalii
- Orientare spre rezultat 
- Rezistenta la stres 
- Spirit inovativ si cognitiv

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa de email:resurse.umane@mobiasbanca.md sau in bir. 409, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, mun. Chişinău.





BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Ofiter,

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii si plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Verificarea și validarea integrității și calității dosarelor clienților în corespundere cu Documentele Normative Interne ale Băncii.

 

Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.

 

Cerințe:

  • Studii superioare cu profil economic
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii romane, ruse;
  • Permis auto categoria B (va constitui un avantaj).

 

Profilul candidatului:

  • Orientare spre rezultat si calitate;
  • Atenţie la detalii;
  • Cooperare;
  • Conștientizarea riscurilor.

 

 Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intenție la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de:


ADMINISTRATOR DE SISTEM
Secţia Retea si Echipamente
Departamentul Tehnologii Informationale



Misiune post:
Asigurarea funcţionării în continuu a sistemelor informaționale


Responsabilităţi principale:
Configurarea, testarea şi suportul echipamentelor LAN/WAN şi a serviciilor aferente;
Consultarea administratorilor de sisteme informatice asupra problemele apărute;
Controlul fluxului de date bancare prin intermediul reţelei (divizarea prioritarilor pe fluxuri de date, validarea fluxurilor noi, etc.);
Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email şi a altor servere de aplicaţii în producţie;
Reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configuraţie de zi cu zi.


Experienţa profesională:
Studii superioare şi experienţă în domeniul IT de minimum 2 ani:
sisteme operationale server Windows, Linux;
sisteme MS - Active Directory, Exchange, WSUS;
sisteme backup - Tape Library;
sisteme de virtualizare - VM Ware.
Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va fi un avantaj;
Cunoaşterea limbilor română, engleză
Cunoștințe tehnice în domeniul Tehnologiilor Informaționale.


Profilul candidatului:

Abilități de lucru în echipă şi individual;
Abilităţi de comunicare, informare şi prezentare;
Spirit de iniţiativă şi responsabilitate;


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812-461




Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Manager Produse de deservire la distanță

Secţia Piaţa Persoane Fizice

Departamentul Strategie şi Marketing

 

Misiune post: Elaborarea, dezvoltarea şi promovarea produselor de deservire la distanță (Internet Banking, SMS-Banking etc.) destinate pieţei persoanelor fizice în vederea creşterii competitivităţii Băncii pe piaţa produselor bancare respective.

 

Responsabilităţi:

·           Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse de deservire la distanță ale băncii raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii: elaborarea conceptului de produs, structura de preț, îmbunătațirea produselor existente.

·           Elaborarea documentelor normative interne și ghidurilor privind produsele de deservire la distanță.

·           Segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi, care vor fi trataţi în cadrul acţiunilor de marketing şi campaniilor promoţionale legate de produsele de deservire la distanță, planificate spre lansare

·           Elaborarea şi implementarea măsurilor de majorare a gradului de echipare si utilizare a produselor de deservire la distanță destinate persoanelor fizice, precum şi de creştere a fidelităţii clientului faţă de produsele Băncii

·           Crearea planurilor de lansare şi promovare pentru produsele de deservire la distanță ale băncii din segmentul pieţei persoanelor fizice şi urmărirea executării lor

·           Crearea şi dezvoltarea ofertelor de promovare aproduselor de deservire la distanță cu propuneri de modificări de preţuri aferente

 

Experienţă profesională:

·           Experienţa de muncă în sistemul bancar sau în companii de tehnologii financiare (Fintech). Experiența într-o poziție similară va prezenta un mare avantaj.

·           Cunoaşterea produselor de deservire la distanță

·           Cunoaşterea legislaţiei în domeniul produselor de deservire la distanță

·           Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint

·           Cunoaşterea limbii română, engleză şi rusă

·           Studii superioare cu profil economic prezintă un avantaj

 

Profilul candidatului:

·           Pasiune pentru noile tehnologii financiare

·           Inovație si creativitate

·           Capacitate de analiză şi sinteză

·           Iniţiativă

·           Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului

·           Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare

·           Orientare spre client şi rezultat

·           Lucru în echipă

·           Responsabilitate, imparţialitate

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.



Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de


Corporate Middle Officer
Direcţia Clienţi Corporativi Locali
Departamentul Large Corporate


Misiune post:
Suport în gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.


Responsabilităţi:
Suport în atragerea clienţilor în Bancă, precum şi de menţinere a clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.


Experienţă profesională:
Experienţa  de munca în sistemul bancar minim 2 ani
Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze
Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj
Studii superioare cu profil economic.


Profilul candidatului:
Capacitate de analiză şi sinteză
Iniţiativă, integritate şi obiectivitate
Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
Orientare spre rezultat
Orientare spre client
Lucru în echipă
Responsabilitate, imparţialitate.



Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.




Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

Analist programator
Sectia Studii si Dezvoltare
Departamentul Tehnologii Informaționale



Misiune post: Dezvoltarea, implementarea, mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare.


Responsabilităţi:
Dezvoltarea şi implementarea produselor soft bancare.
Mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare.
Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.


Experienţă profesională:
Studii superioare şi experiența de minim 1 an in domeniul TI
Cunoaşterea minimum a unui limbaj de programare: Java, C#, SQL, Oracle PL/SQL
Experiența de lucru cu unul din SGBD: Oracle, Informix, MSSQL
Experiența in utilizarea SO Windows, Unix
Abilităţi de programare în Cobol vor fi un avantaj
Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va fi un avantaj


Profilul candidatului:
Gândire analitică
Abilităţi de lucru in echipă şi individual
Spirit de iniţiativă şi responsabilitate
Cunoaşterea limbilor română şi engleză


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 - 461




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


MANAGER RELATII CLIENTI CLA


Misiune post: Gestiunea relaţiilor cu clienţii ÎMM Non Retail ai băncii şi atragerea clienţilor noi prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate


Responsabilităţi principale:
  Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii ÎMM cu abordare non retail; corespondenţa cu clienţii  Băncii;
Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii ÎMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
    Monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii ÎMM;
Responsabil de realizarea obiectivelor individuale  stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune
  Asigurarea clienţilor potenţiali cu informaţie deplină privind produsele şi serviciile Băncii oferite.
    Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit.
  Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii;
  Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă
   Realizează Supravegherea Formalizata in corespundere cu documentele normative interne in vigoare;
Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.
Respectarea stricta a prevederilor documentelor normative interne


Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic.
Cunoaşterea legislaţiei in vigoare.
Experienta de activitate in sistemul financiar-bancar si deservire clienti minim 2 ani.
Pastrarea confidentialitatii informatiei.
Cunoaşterea limbilor – romana, engleza va constitui un avantaj.
Cunoştinţe avansate in sistemele si aplicatiile informatice (Word, Excel, Power Point)


Profilul candidatului:
Abilitati de comunicare
Abilitati analitice si de sinteza
Orientare spre rezultat
Orientare spre client
Abilităţi de lucru în echipa şi individual


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, cu o scrisoare de intenţie la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a,  sau prin  e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74. tel: 812 4 61.





BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de


Specialist analiza
Sectia Bugetare si Monitorizare Performante Retea,
Departamentul Retail Management si Monitorizare


Misiune post: Analiza  şi  planificarea indicatorilor comerciali pentru reţeaua de  filiale a băncii

Responsabilităţi principale:
Analiza rezultatelor înregistrate de către reţeaua de filiale a băncii privind vânzările de produse bancare. Bugetarea şi previziunea indicatorilor periodici (anuali, trimestriali, lunari, etc.) ce ţin de activitatea comercială a filialelor şi monitorizarea îndeplinirii acestora.
Perfectarea rapoartelor periodice şi dinamice privind rezultatele comerciale înregistrate de către filialele băncii;
Analiza performanţelor şi indicatorilor comerciali înregistraţi de reţeaua băncii de filiale şi perfectarea clasamentului de performanţă a reţelei de filiale a băncii în baza rezultatelor comerciale înregistrate;
Efectuarea prognozelor evoluţiei portofoliilor de produse bancare pe categorii de clienţi (CliPri şi CliPro) pe filiale în baza rezultatelor comerciale înregistrate;
Participarea la elaborarea obiectivelor comerciale pentru bugetul anual. Participarea la repartizarea bugetului comercial pe reţeaua de filiale a băncii;
Promovarea principiilor calităţii la toate etapele ciclului de management: planificare, organizare, conducere, control şi aplicare a acţiunilor de îmbunătăţire
Respectarea stricta a prevederilor actelor normative interne.
Exercitarea la indicatia superiorilor  si a altor sarcini specifice subdiviziunii în care activează.    

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic;
Cunoaşterea legislaţiei in vigoare;
Cunoaşterea  fluentă  a limbilor: română, engleză şi rusă;
Cunoştinţe avansate în sistemele şi aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point);
Experienţă de munca în analiză și bugetare de cel puțin 2 ani
Experienţă de muncă în sistemul bancar cel puţin 1 an

Profilul candidatului:
Orientare spre rezultat
Orienare spre client
Dezvoltarea capitalului uman
Deschiderea spre scimbare
Managementul echipei
Cooperare

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail:
resurse.umane@mobiasbanca.md; tel. 0 22 812 46




BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


ANALIST FINANCIAR


Misiune post:
Analiza si estimarea tranzactiilor purtatoare de riscuri cu clienti persoane juridice


Responsabilităţi principale:
Analiza economico-financiara a cererilor de credit si angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente.
Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din categoria clientela comerciala.
Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Bancii.
Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clientela comerciala.


Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic.
Cunoaşterea legislaţiei in vigoare.
Experienta in domeniul bancar – minim 1 an.
Experienta in domeniul analizei financiare a intreprinderilor.
Cunoaşterea limbii române, ruse si engleze.
Pastrarea confidentialitatii informatiei.
Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice - MS Office, in special (Word, Excel, Power Point).
Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate va constitui un avantaj.


Profilul candidatului:
Abilitati de comunicare si negociere
Abilitati analitice si de sinteza
Orientare spre rezultat
Orientare spre client
Abilităţi de lucru în echipa şi individual
Responsabilitate, capacitate de organizare şi planificare personală.
Capacităti de invatare intr-un termen restrins.
Rezistenta la stres.



Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, cu o scrisoare de intenţie  la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a,  sau prin  e-mail:
resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74. tel: 812 461.



16-05-2017


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)