RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 




Гаргалык Римма Степановна (19)




GUTAN EUGEN TUDOR (34)



Add vacancy Add resume


[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:

Partener PETROM Moldova


PETROM Moldova

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm Parteneri care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului
Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos, cu condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.
Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitatea, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.

Cerințe: Oferim:
• Studii minimum liceale;
• Cazier judiciar;
• Cunoştinţe calculator;
• Experiență în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
• Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
• Deținerea unor resurse financiare;
• Abilități deosebite de comunicare, conducere și devotament;
• Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor. • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;

• Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;

• Plată atractivă în funcție de rezultate;

• Provocarea de a administra o benzinărie modernă;

• Șansa unică de a construi o afacere de familie de succes;

• Instruiri intensive pe parcurs.

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com

Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.

Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.
Region: Orhei
parteneri.md@petrom.com
17-04-2018
Partener PETROM Moldova


Petrom Moldova

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm Parteneri care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului
Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos, cu condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.
Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitatea, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.

Cerințe: Oferim:
• Studii minimum liceale;
• Cazier judiciar;
• Cunoştinţe calculator;
• Experiență în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
• Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
• Deținerea unor resurse financiare;
• Abilități deosebite de comunicare, conducere și devotament;
• Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor. • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;

• Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;

• Plată atractivă în funcție de rezultate;

• Provocarea de a administra o benzinărie modernă;

• Șansa unică de a construi o afacere de familie de succes;

• Instruiri intensive pe parcurs.

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com

Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.

Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.
Region: Orhei
parteneri.md@petrom.com
13-04-2018
Partener PETROM Moldova


Petrom Moldova

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm Parteneri care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului
Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos, cu condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.
Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitatea, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.
Cerințe: Oferim:
• Studii minimum liceale;
• Cazier judiciar;
• Cunoştinţe calculator;
• Experiență în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
• Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
• Deținerea unor resurse financiare;
• Abilități deosebite de comunicare, conducere și devotament;
• Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor. • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;

• Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;

• Plată atractivă în funcție de rezultate;

• Provocarea de a administra o benzinărie modernă;

• Șansa unică de a construi o afacere de familie de succes;

• Instruiri intensive pe parcurs.

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com

Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.

Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.
Region: Orhei
parteneri.md@petrom.com
12-04-2018
Inginer Sanatate si Securitate in Munca (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Inginer Sanatate si Securitate in Munca (Nordul RM)

Profilul candidatului:
Misiune:
● Sustine angajamentul companiei de a crea un mediu sanatos si sigur pentru angajați si parteneri. Promoveaza si implementeaza standardele companiei privind sanatatea si securitatea in munca si securitate anti-incendiara. Asigura respectarea cerintelor legale si la nivel de grup, in toate activitatile desfasurate in locatiile proprii: Uzina, Centrul de Inovatii din Chisinau, Terminalul din Comrat.

Educatie si experienta:
● Studii tehnice superioare. Cursuri de formare si atestare in domeniul SSM., autorizatii pentru macarale, turle, gaz, ascensoare, vase sub presiune; electrosecuritate - ar constitui un avantaj;
● Prezenta instruirilor, atestarilor si certificarilor in domeniul SAI (pompier-salvator, RSAI).

Responsabilitati:
● Asigurarea atingerii obiectivului ZERO accidente, prin identificarea riscurilor, stabilirea celor mai eficiente masuri de securitate si sanatate in munca si securitate anti-incendiara.
● Instruirea angajatilor, contractorilor si a vizitatorilor in domeniul sanatatii si securitatii muncii si protectiei anti-incendiare (plan de instruire, materiale de instruire periodica, instruiri la angajare).
● Coordoneaza campaniile de comunicare privind securitatea si sanatatea in munca si securitatea anti-incendiara.
● Organizeaza activitatile de prevenire a incendiilor si actiunile in situatiile exceptionale;
● Realizeaza rapoarte specifice conform cerintelor legale si interne. Coordoneaza investigarea accidentelor, implementeaza masuri de eliminare a comportamentelor periculoase.
● Participa/acorda suport conducatorilor locurilor de munca din unitate la identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare post/profesie/proces de munca, evaluarea riscurilor de izbucnire a incendiilor pentru fiecare echipament/loc de munca.
● Stimularea schimbarii si inovatiei in aria sa de responsabilitate.

Cerinte:
● Cunoasterea legislatiei de Sanatate si Securitate a Muncii, Protectiei Mediului, Legea privind securitatea industriala a obiectelor industrial periculoase;
● Cunoastere fluentă a limbilor romana si rusa, limba engleza - nivel mediu;
● Utilizator confident pachet MS Office;
● Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile organizatiei;
● Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program (cu respectarea legislatiei muncii) in cazuri de incidente/accidente si alte situatii exceptionale;
● Disponibilitate de a locui in or. Rezina;
● Permis de conducere Categoria B si C; disponibilitate pentru deplasari nationale si internationale.

Oferim:
• Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai.
• Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
• Pachet social si salarial atractiv.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “SSM1R”
Region: Orhei
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SSM1R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
12-04-2018
Inginer Sanatate si Securitate in Munca (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Inginer Sanatate si Securitate in Munca (Nordul RM)

Profilul candidatului:
Misiune:
● Sustine angajamentul companiei de a crea un mediu sanatos si sigur pentru angajați si parteneri. Promoveaza si implementeaza standardele companiei privind sanatatea si securitatea in munca si securitate anti-incendiara. Asigura respectarea cerintelor legale si la nivel de grup, in toate activitatile desfasurate in locatiile proprii: Uzina, Centrul de Inovatii din Chisinau, Terminalul din Comrat.

Educatie si experienta:
● Studii tehnice superioare. Cursuri de formare si atestare in domeniul SSM., autorizatii pentru macarale, turle, gaz, ascensoare, vase sub presiune; electrosecuritate - ar constitui un avantaj;
● Prezenta instruirilor, atestarilor si certificarilor in domeniul SAI (pompier-salvator, RSAI).

Responsabilitati:
● Asigurarea atingerii obiectivului ZERO accidente, prin identificarea riscurilor, stabilirea celor mai eficiente masuri de securitate si sanatate in munca si securitate anti-incendiara.
● Instruirea angajatilor, contractorilor si a vizitatorilor in domeniul sanatatii si securitatii muncii si protectiei anti-incendiare (plan de instruire, materiale de instruire periodica, instruiri la angajare).
● Coordoneaza campaniile de comunicare privind securitatea si sanatatea in munca si securitatea anti-incendiara.
● Organizeaza activitatile de prevenire a incendiilor si actiunile in situatiile exceptionale;
● Realizeaza rapoarte specifice conform cerintelor legale si interne. Coordoneaza investigarea accidentelor, implementeaza masuri de eliminare a comportamentelor periculoase.
● Participa/acorda suport conducatorilor locurilor de munca din unitate la identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare post/profesie/proces de munca, evaluarea riscurilor de izbucnire a incendiilor pentru fiecare echipament/loc de munca.
● Stimularea schimbarii si inovatiei in aria sa de responsabilitate.

Cerinte:
● Cunoasterea legislatiei de Sanatate si Securitate a Muncii, Protectiei Mediului, Legea privind securitatea industriala a obiectelor industrial periculoase;
● Cunoastere fluentă a limbilor romana si rusa, limba engleza - nivel mediu;
● Utilizator confident pachet MS Office;
● Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile organizatiei;
● Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program (cu respectarea legislatiei muncii) in cazuri de incidente/accidente si alte situatii exceptionale;
● Disponibilitate de a locui in or. Rezina;
● Permis de conducere Categoria B si C; disponibilitate pentru deplasari nationale si internationale.

Oferim:
• Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai.
• Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
• Pachet social si salarial atractiv.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “SSM1R”
Region: Orhei
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SSM1R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
12-04-2018
Inginer Sanatate si Securitate in Munca (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Inginer Sanatate si Securitate in Munca (Nordul RM)

Profilul candidatului:
Misiune:
● Sustine angajamentul companiei de a crea un mediu sanatos si sigur pentru angajați si parteneri. Promoveaza si implementeaza standardele companiei privind sanatatea si securitatea in munca si securitate anti-incendiara. Asigura respectarea cerintelor legale si la nivel de grup, in toate activitatile desfasurate in locatiile proprii: Uzina, Centrul de Inovatii din Chisinau, Terminalul din Comrat.

Educatie si experienta:
● Studii tehnice superioare. Cursuri de formare si atestare in domeniul SSM., autorizatii pentru macarale, turle, gaz, ascensoare, vase sub presiune; electrosecuritate - ar constitui un avantaj;
● Prezenta instruirilor, atestarilor si certificarilor in domeniul SAI (pompier-salvator, RSAI).

Responsabilitati:
● Asigurarea atingerii obiectivului ZERO accidente, prin identificarea riscurilor, stabilirea celor mai eficiente masuri de securitate si sanatate in munca si securitate anti-incendiara.
● Instruirea angajatilor, contractorilor si a vizitatorilor in domeniul sanatatii si securitatii muncii si protectiei anti-incendiare (plan de instruire, materiale de instruire periodica, instruiri la angajare).
● Coordoneaza campaniile de comunicare privind securitatea si sanatatea in munca si securitatea anti-incendiara.
● Organizeaza activitatile de prevenire a incendiilor si actiunile in situatiile exceptionale;
● Realizeaza rapoarte specifice conform cerintelor legale si interne. Coordoneaza investigarea accidentelor, implementeaza masuri de eliminare a comportamentelor periculoase.
● Participa/acorda suport conducatorilor locurilor de munca din unitate la identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare post/profesie/proces de munca, evaluarea riscurilor de izbucnire a incendiilor pentru fiecare echipament/loc de munca.
● Stimularea schimbarii si inovatiei in aria sa de responsabilitate.

Cerinte:
● Cunoasterea legislatiei de Sanatate si Securitate a Muncii, Protectiei Mediului, Legea privind securitatea industriala a obiectelor industrial periculoase;
● Cunoastere fluentă a limbilor romana si rusa, limba engleza - nivel mediu;
● Utilizator confident pachet MS Office;
● Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile organizatiei;
● Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program (cu respectarea legislatiei muncii) in cazuri de incidente/accidente si alte situatii exceptionale;
● Disponibilitate de a locui in or. Rezina;
● Permis de conducere Categoria B si C; disponibilitate pentru deplasari nationale si internationale.

Oferim:
• Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai.
• Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
• Pachet social si salarial atractiv.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “SSM1R”
Region: Orhei
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SSM1R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
12-04-2018
Agronom (România)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Agronom (România)

Oportunitate excelentă in industria vinificației, in grupul de companii!

Obligațiunile de bază a postului:
● Elaborează planuri lunare, trimestriale și anuale de lucrări agricole necesare pe sectoarele cu vie din responsabilitate.
● Organizeaza si controleaza efectuarea la timp, corectă și calitativă a tuturor lucrărilor agricole planificate (manual și mecanizate).
● Organizează si controlează utilizarea rațională a tuturor resurselor financiare și materiale alocate pentru intretinerea, prelucrarea și cultivarea viței de vie.
● Stabileste planuri de lucru, controleaza si motiveaza echipa din subordine.
● Propune metode innovative de lucrari agricole.
● Raporteaza pe rezultatele activitatii sale.

Noi oferim:
● Motivare competitivă
● Posibilități de instruire și dezvoltare profesională
● Mediu de lucru dinamic
● Acoperire cheltuieli de relocare (cazare, automobil)

Cerințe:
● Experiență in poziție similară minim 5 ani
● Fluență în limba română obligatoriu
● Responsabilitate și autoorganizare
● Studii superioare in domeniul agricol
● Pentru cetațeni din RM, pașaport românesc și disponibilitate de relocare in România

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “AGR”
Region: Orhei
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “AGR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
12-04-2018
Manager Control Intern (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)


Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Manager Control Intern (Nordul RM)

Educatie si experienta:
● Studii obligatorii: licentiat in management, contabilitate, finante de catre o universitate acreditata.
● Ar fi un avantaj: calificare profesionala recunoscuta international (CIA, CPA, CFE, CISA, CCSA).

Experienta profesionala:
● 3 ani de experienta relevanta intr-o pozitie in control intern si/sau audit intern si/sau extern (preferabil in auditul intern dintr-o organizatie regionala sau multinationala).
● Experienta contabila si financiara sau privind managementul proiectului, design de proces.

Competente de leadership:
● Foarte bune abilități de organizare și planificare.
● Inițiativă și orientare către rezultat.
● Excelente abilități de comunicare și relaționare.
● Rezistenta la stres, abilitati de a lucra cu termene stranse, respectare termen limita.
● Deschidere la imbunatatiri continue/ deschis la inovare.

Competente Tehnice:
● Cunostinte profunde privind procesele si controalele interne operaționale.
● Cunostinte temeinice de contabilitate si audit intern.
● Abilitati excelente operare PC (Word, Excel, PowerPoint, softuri de contabilitate).
● Abilitati de conducere a proiectelor si de comunicare.
● Cunoștințe limba engleză nivel avansat.

Responsabilități:
● Implementeaza sistemul de control intern conform cerintelor grupului si specificului local, executa teste si asigura mentinerea controlului intern.
● Coordoneaza implementarea standardelor de control intern definite de Grup. Asigura suport responsabililor de control in implementarea si documentarea controalelor.
● Dezvolta planul anual local de control intern incluzand orice risc si control identificate de conducerea, functiunea de audit intern a grupului sau de catre Comitetul de Audit Intern al Grupului.
● Actioneaza ca un Manager de proiect: executa proiecte de audit intern asa cum este prevazut in planul anual de audit intern aprobat.
● Executa audituri speciale si investigatii la cererea echipei locale de conducere; raporteaza si comunica observatiile si recomandarile de control intern catre persoanele responsabile si agreaza actiuni potrivite de implementare.
● Emite rapoarte de control intern.
● Pregateste si prezinta periodic rapoarte de control intern catre echipa de management si statistici (ex. statistici despre implementarea recomandarilor de control intern si auditurilor de Grup)

Beneficii:
● Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
● Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
● Pachet social si salarial atractiv

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “MC1R”
Region: Orhei
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MC1R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
12-04-2018
Manager Control Intern (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)


Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Manager Control Intern (Nordul RM)

Educatie si experienta:
● Studii obligatorii: licentiat in management, contabilitate, finante de catre o universitate acreditata.
● Ar fi un avantaj: calificare profesionala recunoscuta international (CIA, CPA, CFE, CISA, CCSA).

Experienta profesionala:
● 3 ani de experienta relevanta intr-o pozitie in control intern si/sau audit intern si/sau extern (preferabil in auditul intern dintr-o organizatie regionala sau multinationala).
● Experienta contabila si financiara sau privind managementul proiectului, design de proces.

Competente de leadership:
● Foarte bune abilități de organizare și planificare.
● Inițiativă și orientare către rezultat.
● Excelente abilități de comunicare și relaționare.
● Rezistenta la stres, abilitati de a lucra cu termene stranse, respectare termen limita.
● Deschidere la imbunatatiri continue/ deschis la inovare.

Competente Tehnice:
● Cunostinte profunde privind procesele si controalele interne operaționale.
● Cunostinte temeinice de contabilitate si audit intern.
● Abilitati excelente operare PC (Word, Excel, PowerPoint, softuri de contabilitate).
● Abilitati de conducere a proiectelor si de comunicare.
● Cunoștințe limba engleză nivel avansat.

Responsabilități:
● Implementeaza sistemul de control intern conform cerintelor grupului si specificului local, executa teste si asigura mentinerea controlului intern.
● Coordoneaza implementarea standardelor de control intern definite de Grup. Asigura suport responsabililor de control in implementarea si documentarea controalelor.
● Dezvolta planul anual local de control intern incluzand orice risc si control identificate de conducerea, functiunea de audit intern a grupului sau de catre Comitetul de Audit Intern al Grupului.
● Actioneaza ca un Manager de proiect: executa proiecte de audit intern asa cum este prevazut in planul anual de audit intern aprobat.
● Executa audituri speciale si investigatii la cererea echipei locale de conducere; raporteaza si comunica observatiile si recomandarile de control intern catre persoanele responsabile si agreaza actiuni potrivite de implementare.
● Emite rapoarte de control intern.
● Pregateste si prezinta periodic rapoarte de control intern catre echipa de management si statistici (ex. statistici despre implementarea recomandarilor de control intern si auditurilor de Grup)

Beneficii:
● Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
● Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
● Pachet social si salarial atractiv

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
Region: Orhei
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MC1R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
12-04-2018
Inginer Mecanic


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Inginer Mecanic

Profilul candidatului:
Educatie:
● Studii superioare tehnice / Scoala medie sau liceu + 2 ani studii tehnice in mecanica + 5 ani experienta in domeniul de mentenanta sau mediu industrial.

Abilitati:
● Cunoasterea limbilor romana (avansat), rusa (avansat), engleza la nivelul exercitatii functiei.
● Cunoastere pachet MS Office, a bazelor de date in mentenanta si celor mai bune practici (specifice).
● Deschidere spre comunicare verbala si scrisa.
● Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program in cazuri de opriri accidentale si alte situatii exceptionale - pentru a asigura procesul tehnologic neintrerupt de producere.
● Capacitate inalta de analiza/diagnosticare tehnica, evaluare si sinteza si luare de decizii.

Responsabilitati
● Coordonarea şi supravegherea activităţii de mentenanţă electrică şi automatizare pe durata schimbului în scopul asigurării funcţionării echipamentelor necesare desfăşurării procesului de fabricaţie, conform cerintelor Sistemului de Management Integrat (SMI) in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (SSM), Calitatii si Protectiei Mediului.
● Organizarea şi efectuarea lucrărilor de reparaţie, exploatare şi întreţinere a echipamentelor electrice la oprire conform graficului de reparatii aprobat pe sectoarele de care raspunde conform ordinului anual de responsabilitati in gospodaria electrica a uzinei.
● Gestionarea resurselor umane si Contractanti) pe parcusului schimbului.
● Coordonarea activitatilor de imbunatatire continua (performantelor) a lucrarilor gestionate si optimizarea costurilor.

Alte cerinte:
● Adaptare la un program de lucru flexibil.

Beneficii:
● Pachet salarial atractiv si motivant.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “IM2R”
Region: Orhei
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “IM2R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
12-04-2018
cleaners


blackfriars hotels

Include: Cleaning, stocking and supplying designated facility areas (dusting, sweeping, vacuuming, mopping, cleaning ceiling vents, restroom cleaning etc) Performing and documenting routine inspection and maintenance activities.
Region: Orhei
+442033898394
GB7719110
info@blacksfriarshotel.com
09-04-2018
Partener PETROM Moldova


Petrom Moldova

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm Parteneri care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului
Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos, cu condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.
Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitatea, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.

Cerințe: Oferim:
• Studii minimum liceale;
• Cazier judiciar;
• Cunoştinţe calculator;
• Experiență în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
• Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
• Deținerea unor resurse financiare;
• Abilități deosebite de comunicare, conducere și devotament;
• Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor. • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;

• Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;

• Plată atractivă în funcție de rezultate;

• Provocarea de a administra o benzinărie modernă;

• Șansa unică de a construi o afacere de familie de succes;

• Instruiri intensive pe parcurs.

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com

Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.

Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.
Region: Orhei
parteneri.md@petrom.com
05-04-2018
INGINER ELECTRIC


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

INGINER ELECTRIC

Profilul candidatului:

Educatie:
● Studii tehnice superioare: inginer-electric si experienta in domeniu

Abilitati:
● Cunoasterea limbilor romana (avansat), rusa (avansat), engleza la nivelul exercitatii functiei in cadrul companiei.
● Cunoastere pachet MS Office si a bazelor de date pentru mentenanta si celor mai bune practici (specifice).
● Deschidere spre comunicare verbala si scrisa.
● Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program in cazuri de opriri accidentale si alte situatii exceptionale - pentru a asigura procesul tehnologic neintrerupt de producere si a asigura satisfacerea clientilor si viata si sanatatea oamenilor.
● Capacitate inalta de analiza/diagnosticare tehnica, evaluare si sinteza si luare de decizii.
● Autorizatii de atestare specifice postului: electrician

Responsabilitati
● Coordonarea şi supravegherea activităţii de mentenanţă electrică şi automatizare pe durata schimbului în scopul asigurării funcţionării echipamentelor necesare desfăşurării procesului de fabricaţie, conform cerintelor Sistemului de Management Integrat (SMI) in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (SSM), Calitatii si Protectiei Mediului.
● Organizarea şi efectuarea lucrărilor de reparaţie, exploatare şi întreţinere a echipamentelor electrice la oprire conform graficului de reparatii aprobat pe sectoarele de care raspunde conform ordinului anual de responsabilitati in gospodaria electrica a uzinei.
● Gestionarea resurselor umane pe parcusului schimbului.
● Coordonarea activitatilor de imbunatatire continua (performantelor) a lucrarilor gestionate si optimizarea costurilor.

Beneficii:
● Pachet salarial atractiv si motivant.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “IE2R”
Region: Orhei
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “IE2R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
04-04-2018
Inginer Tehnolog in Producerea Cimentului


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Inginer Tehnolog in Producerea Cimentului

Cerinte:
● Studii superioare in domeniul tehnologiei materialelor de constructie (ciment);
● Absolventi sau specialisti cu experienta in domeniu;
● Cunoştinţe de limba romana , rusa si engleza;
● Cunostinte in coordonarea de proiecte si echipe in procesul tehnologic;
● Operare PC (Microsoft Office, softuri tehnice – Visio, Autocad).

Competente individuale
● Persoana serioasa, dinamica, cu spirit de echipa ;
● Responsabilitate si orientare spre rezultat;
● Capacitate de concentrare pentru realizare de obiective;
● Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera;
● Tenacitate şi consecvenţă în rezolvarea problemelor;
● Disponibilitate de a locui la Nordul RM;
● Adaptare la un program de lucru in regim non-stop (schimburi);
● Abilitati de instruire pentru dezvoltarea personalul de executie din domeniul procesului tehnologic.

Responsabilitati
● Coordonarea procesului tehnologic de fabricatie: materie prima, clincher şi ciment;
● Asigurare a cantităţii / calităţii corespunzătoare a productiei cu respectare a normelor de Securitate si Sanatate in Munca şi a Mediului ambiant;
● Responsabilitate realizării prevederilor bugetare în acest sector;
● Conducerea activitatii in regim non-stop (schimbului) pentru realizarea programelor de producţie stabilite;
● Iniţierea activităţilor de modernizare şi îmbunătaţire a procesului tehnologic;
● Controlul respectarii normelor de Securitate si Sanatate in Munca şi a Mediului ambiant.

Beneficii
● Pachet salarial atractiv
● Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie internationala.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “ITPCR”
Region: Orhei
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “ITPCR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
04-04-2018
PRODUCTION TOP Manager (automotive, Moldova)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting is a recruitment agency with more than 20 years in business. We are currently looking for a highly professional candidate to fulfill the position of the Production TOP Manager in Moldova.

Company Overview: A great international company that will open, within the automotive production.

PRODUCTION TOP Manager (automotive, Moldova)

DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
● Plan the production for the manufactory and determine the human resources and material required, this professional will open a new production from ground up in Chisinau
● Estimate Production Costs, set production budgets, manage production budgets, implement cost control programs
● oversee the manufacturing process and make sure that production lines are running smoothly and efficiently
● work closely with supervisors and maintenance staff to plan work, set targets and make sure the finished products meet quality standards
● Decide how best to use a plant’s workers and equipment to meet production goals
● Ensure that production stays on schedule and within budget
● Create ways to make the production process more efficient
● Fix any production problems

JOB REQUIREMENTS:
● Minimum of 3 years of experience in similar position, production manager, preferably the knowledge of setting up the production from the ground up
● English-min. Intermediate (all documents will be in English), RO, RU-advanced
● Knowledge and experience in production and manufacturing processes and techniques
● Knowledge of raw materials/quality systems and standards/ health and safety standards and compliance
● Knowledge of process improvement techniques/knowledge of business, finance and management principles
● Knowledge of human resource principles and practice/machines and tools
● Knowledge of engineering and technology principles and practices
● Solid computer skills
● Critical thinking and problem solving skills

BENEFITS OF THIS JOB:
● The salary is negotiable depending on candidate’s experience and interview performance
● Competitive compensation, fixed and variable bonus package
● The opportunity to work in an international company and grow professionally

Interested candidates may send CV to HR-Consulting company (search4staff.com) email Address: rr70@SEARCH4STAFF.COM ; Please, indicate the relevant vacancy code PTM in the subject line or resume.

phone: 068503560

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Region: Orhei
email Address: rr70@SEARCH4STAFF.COM ; Please, indicate the relevant vacancy code PTM in the subject line or resume.

phone: 068503560
04-04-2018
Менеджер по продажам

sal. 25 000-35 000 тыс. руб.
АО "Телеком-проект"

АО «Телеком-проект» работает на рынке IT-индустрии уже более 15 лет. Нашими клиенты юридические лица в сферах: ЖКХ, медицины, образования, ветеринарии и др.
Сейчас мы расширяемся и приглашаем к себе в команду:
• Активных, грамотных специалистов с четкой дикцией и высокой коммуникабельностью
• Умеющих уверенно общаться с первыми лицами организаций
• Готовых к постоянному совершенствованию своих знаний
Основные задачи:
• формирование интереса к продукту у клиентов по готовой базе
• проведение презентации услуг/продуктов
• работа с возражениями
• заполнение анкеты по каждому клиенту
Условия работы:
• График работы 5/2 (минимум 6 часов в день)
• Зарплата 25 000 – 35 000 рублей
• Возможна работа дистанционно в уютной домашней обстановке как в России так и на территории Украины, Молдовы, Беларуси
• Заключение официального гражданско-правового договора
• Выплата зарплаты на банковскую карту любого банка
• Перед выходом на работу каждый кандидат проходит короткий курс обучения
Для прохождения собеседования: отправьте свое резюме на почту: work@abcreg.ru или добавьтесь в скайпе: valentinashirokova1

Контакты:
Наш сайт: https://abcreg.ru/
Электронная почта: work@abcreg.ru
Номер телефона: 8 (495) 221-73-55; +7 (977) 889-35-06
Контактное лицо: Широкова Валентина
Region: Orhei
Контакты:
Наш сайт: https://abcreg.ru/
Электронная почта: work@abcreg.ru
Номер телефона: 8 (495) 221-73-55; +7 (977) 889-35-06
Контактное лицо: Широкова Валентина
04-04-2018
Partener PETROM Moldova


Petrom Moldova

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm Parteneri care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului
Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos, cu condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.
Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitatea, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.
Cerințe: Oferim:
• Studii minimum liceale;
• Cazier judiciar;
• Cunoştinţe calculator;
• Experiență în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
• Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
• Deținerea unor resurse financiare;
• Abilități deosebite de comunicare, conducere și devotament;
• Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor. • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;

• Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;

• Plată atractivă în funcție de rezultate;

• Provocarea de a administra o benzinărie modernă;

• Șansa unică de a construi o afacere de familie de succes;

• Instruiri intensive pe parcurs.

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com

Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.

Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.
Region: Orhei
parteneri.md@petrom.com
04-04-2018

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)