RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Господинова Татьяна (23)

Stafie Diana (30)

Шумский Игорь (37)

Chiriac(Sciastlivaia)Victoria Victor (30)

Шумский Игорь 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

CONTABIL

з/п 6 000
SRL"Decostar"

CONTABIL

Locul de munca: sect.Rîşcani.
Regim de lucru: L-V: 09.00-18.00.

Cerinţele:
- experienţa în calitate de contabil de cel puţin 2 ani;
- cunoştiinţe de 1-С, MS Excel, MS Word.;
- studii superioare în domeniul contabilităţii.

Salariu: de la 6 000 lei.
Vă rugăm să trimiteţi CV pe e-mail:locvacant@gmail.com
Tel./fax: (022) 85-33-85. GSM:068304304
Регион: Кишинёв
e-mail:locvacant@gmail.com
Tel./fax: (022) 85-33-85.
GSM:068304304
10-09-2018
CONTABIL

з/п 6 000 lei.
SRL"DECOSTAR"

CONTABIL

Locul de munca: sect.Rîşcani.
Regim de lucru: L-V: 09.00-18.00.

Cerinţele:
- experienţa în calitate de contabil de cel puţin 2 ani;
- cunoştiinţe de 1-С, MS Excel, MS Word.;
- studii superioare în domeniul contabilităţii.

Salariu: de la 6 000 lei.
Vă rugăm să trimiteţi CV pe e-mail:locvacant@gmail.com
Tel./fax: (022) 85-33-85. GSM:068304304
Регион: Кишинёв
e-mail:locvacant@gmail.com
Tel./fax: (022) 85-33-85. GSM:068304304
10-09-2018
CONTABIL

з/п 7 000
SRL"Decostar"

CONTABIL.

Locul de munca: sect.Rîşcani.
Regim de lucru: L-V: 09.00-18.00.

Cerinţele:
- experienţa în calitate de contabil de cel puţin 2 ani;
- cunoştiinţe de 1-С, MS Excel, MS Word.;
- studii superioare în domeniul contabilităţii.

Salariu: 7 000 lei.
Vă rugăm să trimiteţi CV pe e-mail:locvacant@gmail.com
Tel./fax: (022) 85-33-85.
Регион: Кишинёв
Tel./fax: (022) 85-33-85.
locvacant@gmail.com
10-09-2018
CONTABIL

з/п 6 000
SRL"Decostar"

CONTABIL

Locul de munca: sect.Rîşcani.
Regim de lucru: L-V: 09.00-18.00.

Cerinţele:
- experienţa în calitate de contabil de cel puţin 2 ani;
- cunoştiinţe de 1-С, MS Excel, MS Word.;
- studii superioare în domeniul contabilităţii.

Salariu: de la 6 000 lei.
Vă rugăm să trimiteţi CV pe e-mail:locvacant@gmail.com
Tel./fax: (022) 85-33-85. GSM:068304304
Регион: Кишинёв
Tel./fax: (022) 85-33-85. GSM:068304304
locvacant@gmail.com
10-09-2018
Operator validare date


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament . Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova! Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator validare date
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Experienţa în domeniu va constitui un avantaj.
Obligatiile postului:

Evidența și prelucrarea comenzilor;
Prelucrarea documentelor primare;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate ;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: angajare-hr@mail.ru tel. 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
07-09-2018
Operator contabil


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
07-09-2018
Asistent economist


Customagic

Asistent economist
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului
Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare;
• Cunoștințe a limbii engleze și ruse;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilități de operare PC (Excel, Word), 1C ;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
07-09-2018
Operator introducere date


Customagic

Operator introducere date
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în Excel și 1C;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligatiile postului:

Introducerea datelor in program;
Compania noastra va ofera:

Grafic de muncă 13:00- 17:00;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
07-09-2018
Ajutor Contabil-Șef (Part-time)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Ajutor Contabil-Șef (Part-time)

Companie internațională ce activează în Republica Moldova pe segmentul produselor cosmetice.

Responsabilități:
● Operațiunile legate de contabilitate primară;
● Verificarea introducerii corecte a plăților și a documentelor contabile;
● Întocmirea rapoartelor financiar-contabile;
● Evidența contabilă ce ține de casă, bancă și alte direcții contabile;
● Evidența dosarelor de contracte și pregătirea contractelor;

Cerințe:
● Abilități analitice și posibilitate de lucru cu multă informație;
● Experiență de muncă în domeniul contabil, ar constitui un avantaj;
● Cunoașterea Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) - intermediar;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Dorința și capacitatea de a învăța;
● Responsabilitate și flexibilitate.

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu competitiv;
● Grafic flexibil de lucru - part time (în prima parte/ a doua parte);
● Tichete de masă;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Perspective de dezvoltare în carieră într-o companie cu renume internațional;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ACP

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ACP

Telefon de contact : 069104433
06-09-2018
Contabil Șef


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Șef

Companie internațională ce activează în Republica Moldova în domeniul turismului

Responsabilități:
● Evidența și controlul operațiunilor contabile;
● Calculul și achitarea impozitelor, taxelor locale;
● Întocmirea rapoartelor financiare,statistice;
● Evidența bugetelor de cheltuieli;
● Întocmirea raportărilor interne către manageri și acționari.

Cerințe:
● Studii superioare: contabil;
● Experiență de muncă - minim 3 ani intr-un post similar;
● Cunoștințe solide în domeniul contabilității și fiscalității;
● Cunoștințe legislația fiscală;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - fluent (preferabil);
● Cunoașterea Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) - intermediar;

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu competitiv;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com; În CV indicați codul postului vacant: CST

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com; În CV indicați codul postului vacant: CST

Telefon de contact : 069104433
06-09-2018
Accountant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Accountant

The company:
International company in IT field

Main requirements
● University degree in Economics is a must ;
● Minimum 3 years of experience in a similar position or within an audit company;
● Very good Excel skills;
● Advanced English, both speaking and writing is a must;
● Planning, budgeting and cost control principles knowledge;
● The ability to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental;

The company offer:
● Very good salary level
● Excellent working conditions in the comfortable office
● Official employment and full social package

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code AI1 in the subject line or CV.

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code AI1 in the subject line or CV.
06-09-2018
Бухгалтер/Accountant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Бухгалтер/Accountant

Международная компания , которая действует в Молдове в области пищевой промышленности.

Обязанности:
• Обеспечение ведения бухгалтерского и налогового учёта;
• Проверка и обработка первичной документации;
• Проведение банковских операций;
• Учёт товарно-материальных ценностей предприятия;
• Учёт основных средств;
• Подготовка и предоставление документов для бухгалтерской и финансовой отчётности;
• Оказание помощи финансовому контроллёру для финансового планирования, подготовки бюджета и отчётности.

Требования:
• Высшее образование в одной из областей: Бухгалтерия/Финансы;
• Опыт работы минимум 3 года в сфере бухгалтерии.
• Независимый пользователь MS Office (Word, в особенности Excel) и Bank Client;
• Гибкость и устойчивость к стрессу;
• Знания в области финансов ( желательно);
• Знания языков: RO, RU - высокий, EN - средний.

Преимущества:
• Социальный пакет;
• Конкурентная зарплата;
• Ваучеры на питание;
• Возможность роста и развития;
• Участие в профессиональных тренингах.

Заинтересованные могут прислать CV на электронный адрес: bb70@search4staff.com ; В CV укажите код желаемой должности : С1

Телефон для связи: 069104433

CV будут проанализированы , а кандидаты, соответствующие требованиям будут приглашены на собеседование.

Благодарим Вас за предоставленное время!
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; В CV укажите код желаемой должности : С1

Телефон для связи: 069104433
06-09-2018
Contabil/ Ajutor Contabil Sef (productie internationala)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil/ Ajutor Contabil Sef (productie internationala)

Compania: internationala, specializata in domeniul automotive

Responsabilitati:
- Coordonarea echipei de contabili (4 contabili)
- Monitorizarea contabilitatii primare
- Formarea costurilor pentru productie
- Consolidarea rapoartelor expediate catre Directorul de Finante si sectia de control

Cerinte:
- Studii superioare in domeniu;
- Experienta in calitate de contabil, ajutor contabil sef sau contabil sef la productie;
- Cunoasterea formarii costurilor din diferite segmente de productie
- Cunoaşterea limbilor romana, rusa, engleza mediu;
- Operare PC (MS Excel, Programe de contabilitate).

Beneficii:
- Pachet social complet
- Transport organizat de companie

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “CСR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CCR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
06-09-2018
Contabil


Dad Accountant SRL

Compania prestatoare de servicii de contabilitate și consultantă în domeniul fiscal, DAD ACCOUNTANT SRL, își mărește echipa. Se oferă șansa oricărei persoane care iși dorește o cariera în domeniul economic, de la un contabil începător pînă la director financiar și nu numai.

Contabil

Cerințe față de candidat:
- Studii superioare de profil;
- Experiență profesională, minim 2 ani;
- Cunoștințe teoretice și practice în domeniul contabilității;
- Perseverență și competențe analitice;
- Straduință și dorință de a evolua profesional;
- Orientarea către client.

Condiții de muncă:
- Grafic deplin de muncă: 9:00 - 18:00 Luni – Vineri;
- Training-uri de profil;
- Salariu achitat în prima săptămînă a fiecărei luni;
- Echipă tînără, pozitivă și progresivă;
- Ambianță pentru a învăța și.progresa.

Noi definim succesul nu doar al clienților dar și a personalului !!!

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr@dad.md.

Telefon: 068375888
Persoana de contact:Andrian
E-mail: hr@dad.md

Регион: Кишинёв
hr@dad.md
06-09-2018
Contabil Sef


Dad Accountant SRL

Compania prestatoare de servicii de contabilitate și consultantă în domeniul fiscal, DAD ACCOUNTANT SRL, își mărește echipa. Se oferă șansa oricărei persoane care iși dorește o cariera în domeniul economic, de la un contabil începător pînă la director financiar și nu numai.

Contabil Șef

Cerințe față de candidat:
- Studii superioare de profil;
- Experiență de muncă, minim 3 ani;
- Cunoștințe și abilități practice în contabilitate;
- Abilități organizatorice și de gestionare a echipei;
- Perseverență și competențe analitice;
- Straduință și dorință de a evolua profesional;
- Orientarea către client.

Obligațiunile angajatului:
- Organizarea și monitorizarea lucrului în cadrul echipei;
- Discuții cu clienții și furnizorii clienților;
- Gestionarea efectuării inventarierii;
- Verificarea calculului salariilor și aprobarea achitărilor;
- Verificarea și aprobarea dărilor de seamă, prin semnătură;
- Urmărirea actualizărilor în Legislația Fiscală.

Condiții de muncă:
- Grafic deplin de muncă: 9:00 - 18:00 Luni – Vineri;
- Training-uri de profil;
- Salariu competitiv și achitat la timp;
- Ambianță pentru a învăța și.progresa;
- Echipă tînără, pozitivă și progresivă.


Noi definim succesul nu doar al clienților dar și a personalului !!!

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr@dad.md.

Telefon:068375888
Persoana de contact:Andrian
E-mail: hr@dad.md

Регион: Кишинёв
hr@dad.md
















06-09-2018
Operator contabil


Alimer Comert

Operator contabil
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
06-09-2018
Operator validare date


Alimer Comert

Operator validare date
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Experienţa în domeniu va constitui un avantaj.
Obligatiile postului:

Evidența și prelucrarea comenzilor;
Prelucrarea documentelor primare;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate ;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: angajare-hr@mail.ru tel. 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
06-09-2018
Asistent economist


Customagic

Asistent economist
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului
Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare;
• Cunoștințe a limbii engleze și ruse;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilități de operare PC (Excel, Word), 1C ;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.
Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
06-09-2018
Operator introducere date


Customagic

Operator introducere date
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în Excel și 1C;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligatiile postului:

Introducerea datelor in program;
Compania noastra va ofera:

Grafic de muncă 13:00- 17:00;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
06-09-2018
Coordonator audit de produs (Team Leader)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting, agenție de recrutare in Moldova care activează din anul 1995 este in căutare candidatului pentru poziția:

Coordonator audit de produs (Team Leader)

În calitate de Coordonator Audit Team Leader, principalele misiuni vor fi:
- Monitorizarea fluxului de mărfuri şi cel monetar;
- Realizarea de rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare în vederea monitorizării indicatorilor ;
- Identificarea disfuncționalităților şi informarea permanentă a responsabililor în vederea corectării acestora;
- Coordonarea si motivarea echipei de auditori ;
- Organizarea și monitorizarea activității zilnice a echipei, asigurând obiectivele cantitative și calitative fixate;
- Transmiterea către colaboratori/manageri ierarhici a rapoartelor de activitate a echipei și semnalarea eventualelor întârzieri și probleme identificate;
- Asigurarea respectării procedurilor și a strategiilor stabilite.

Candidatul ideal:
- Studii superioare in domeniul economic;
- Experienta in domeniul economic de 3-5 ani (experienta in raportare, analiza financiara sau audit reprezinta un avantaj);
- Cunoștințe de limba franceză - nivel B1(cunoașterea limbii engleza reprezinta un avantaj);
- Cunoştinţe solide de operare pachet MS Office – în special Excel;
- Rigurozitate, responsabilitate si atenție la detalii;
- Abilitați de organizare si motivare echipa (experienta într-o poziție similara reprezinta un avantaj)

Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Formare profesională în cadrul unei echipe de profesioniști.

Sunteți interesați?! Va rugam sa ne transmiteţi CV pe adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
05-09-2018

1  2  3  4  [5]  6  7 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)