RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 





Alexander Os (35)

Парфени Станислав (37)

Мариц Николета Николаевна 

Slanovscaia Stella (43)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Operator introducere date


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator introducere date
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în Excel;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligatiile postului:

Introducerea datelor in program dupa inventariere;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate (lucru în oficiu);
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
12-07-2018
Chief Accountant (International Transport Company)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Chief Accountant (International Transport Company)

Administration for legal entity in Moldova:
● Take responsibility as chief-accountant
● Bookkeeping
● Payroll for approx. 300 employees
● Invoicing of services to group companies
● Participation at annual budget preparation,
● Tax declarations VAT, IPC18, TL13, VEN12, other reports
● Prepare Monthly, Quarterly and annual reports for fiscal, statistical and other state authorities
● Prepare pre-consolidation package for mother company in Poland
● Work with the external auditors

Shared service centre:
● Take responsibility as manager for administrative and analytical jobs for other group companies
● Manage the work with team of data-processors in Moldova,
● To optimize and improve current and future tasks that run in MD office,
● Share the results with the group companies abroad, who will be the customer for this service
● Type of administrative jobs:
­ Data processing of purchase invoices,
­ Data processing of fuel transactions (300 trucks, 4 refuels every week)
­ Data processing of toll transactions,

Position in company:
● Reports to finance manager
● Managing 4-5 subordinates
● Takes part in management meetings

Requirements:
● Higher education
● Experience from 3 years as Chief Accountant
● Good knowledge of computer: Excel, Word
● Knowledge of languages: Romanian - high level, English - advanced level
● Readiness for business trips 1-2 times a year.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CABR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CABR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
11-07-2018
Contabil mărfuri


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament . Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova! Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Contabil mărfuri
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Experienţa în domeniu va constitui un avantaj.
Obligatiile postului:

Evidența și prelucrarea comenzilor;
Prelucrarea documentelor primare;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate ;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: angajare-hr@mail.ru tel. 076059034

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
11-07-2018
Operator contabil or. Chisinau, or Orhei


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil or. Chisinau, or Orhei
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
11-07-2018
Analist - Asistent Manager


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Analist - Asistent Manager
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului

Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare ;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilităţi de operare în 1C va constitui un avantaj;
• Cunoștințe tehnice ale PC;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
11-07-2018
Operator clienți


Customagic

Dacă sunteți persoană sîrguincioasă, responsabila, atenta la detalii, predispusă la lucru cu cifrele, știți să comunicați în română și rusă;

Compania “Customagic” producatorul mărcilor comerciale “Mezellini” și “ Zi de Zi”, distribuitor oficial excluziv de produse alimentare în Moldova, angajează în bază de concurs:

Operator clienți
Sarcinile de baza:

Consultarea prin telefon a Agentilor Comerciali și a clienților cu privire la comenzi, tranzacții;
Lucru cu documentația: acte de verificare, lucru cu datoriile clienților;
Cerinte fata de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate (contabilitate)
Gindire analitica, matematica;
Fire indrazneata, comunicabila, dinamica, binevoitoare;
E de dorit cu simtul umorului;
Neconflictuala;
Oferim:

Lucru stabil cu pachet social deplin;
Colectiv vesel, prietenos;
Asteptam CV-ul la adresa electronica customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
11-07-2018
Contabil


Responsabilităţi:

- efectuarea calculelor salariale și eliberarea salariului
- calculul impozitelor aferente salarizării
- efectuarea operaţiunilor bancare
- elaborarea, pregătirea și prezentarea rapoartelor și dărilor de seamă în termen
- efectuarea deconturilor de avans
- ținerea evidenței serviciilor
- îndeplinirea altor obligațiuni după necesitate
Cerințe:
- studii superioare de profil;
- experienţă în calitate de contabil nu mai puţin de 2 ani;
- cunoștințe al sistemului de evidență contabilă 1C și pachetul Office

Condiții:

- program de lucru full time, 09.00-18.00, sîmbăta-duminică – zile de odihnă
- locație a oficiului în sect. Ciocana
- pachet social deplin;
- salariu la timp
- mediu de lucru plăcut si prietenos

Persoanele interesate pot transmite CV la adresa liax@liax.md indicînd postul la care candidează.
Регион: Кишинёв
liax@liax.md
10-07-2018
Contabil sef


Companie de producție cu profil agricol cu oficiu în Chișinau

Responsabilităţi:
- efectuarea calculelor salariale și eliberarea salariului
- calculul impozitelor aferente salarizării
- efectuarea operaţiunilor bancare
- elaborarea, pregătirea și prezentarea rapoartelor și dărilor de seamă în termen
- efectuarea deconturilor de avans
- ținerea evidenței serviciilor
- îndeplinirea altor obligațiuni după necesitate

Cerințe:
- studii superioare de profil;
- experienţă în calitate de contabil nu mai puţin de 2 ani;
- cunoștințe al sistemului de evidență contabilă 1C și pachetul Office

Condiții:
- program de lucru full time, 09.00-18.00, sîmbăta-duminică – zile de odihnă
- locație a oficiului în sect. Ciocana
- pachet social deplin;
- salariu la timp
- mediu de lucru plăcut si prietenos

Persoanele interesate pot transmite CV la adresa liax@liax.md indicînd postul la care candidează.
Регион: Кишинёв
liax@liax.md
10-07-2018
Contabil mărfuri


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament . Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova! Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Contabil mărfuri
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Experienţa în domeniu va constitui un avantaj.
Obligatiile postului:

Evidența și prelucrarea comenzilor;
Prelucrarea documentelor primare;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate ;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: angajare-hr@mail.ru tel. 076059034

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
10-07-2018
Operator contabil or. Chisinau, or Orhei


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil or. Chisinau, or Orhei
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
10-07-2018
Analist - Asistent Manager


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Analist - Asistent Manager
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului

Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare ;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilităţi de operare în 1C va constitui un avantaj;
• Cunoștințe tehnice ale PC;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
10-07-2018
Operator Clienti


Customagic

Dacă sunteți persoană sîrguincioasă, responsabila, atenta la detalii, predispusă la lucru cu cifrele, știți să comunicați în română și rusă;

Compania “Customagic” producatorul mărcilor comerciale “Mezellini” și “ Zi de Zi”, distribuitor oficial excluziv de produse alimentare în Moldova, angajează în bază de concurs:

Operator clienți
Sarcinile de baza:

Consultarea prin telefon a Agentilor Comerciali și a clienților cu privire la comenzi, tranzacții;
Lucru cu documentația: acte de verificare, lucru cu datoriile clienților;
Cerinte fata de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate (contabilitate)
Gindire analitica, matematica;
Fire indrazneata, comunicabila, dinamica, binevoitoare;
E de dorit cu simtul umorului;
Neconflictuala;
Oferim:

Lucru stabil cu pachet social deplin;
Colectiv vesel, prietenos;
Asteptam CV-ul la adresa electronica customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
10-07-2018
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Компания Romsticom SRL
официальный дистрибьютор продукции
L'Oreal, Maybelline, Garnier, Johnson Wax
в Республике Молдова
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1С

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail:
romsticom@gmail.com, с пометкой оператор
09-07-2018
БУХГАЛТЕР-ОПЕРАТОР


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

БУХГАЛТЕР-ОПЕРАТОР

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
09-07-2018
Contabil mărfuri


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament . Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova! Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Contabil mărfuri
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Experienţa în domeniu va constitui un avantaj.
Obligatiile postului:

Evidența și prelucrarea comenzilor;
Prelucrarea documentelor primare;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate ;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: angajare-hr@mail.ru tel. 076059034

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
09-07-2018
Operator contabil or. Chisinau, or Orhei


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil or. Chisinau, or Orhei
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
09-07-2018
Analist - Asistent Manager


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Analist - Asistent Manager
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului

Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare ;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilităţi de operare în 1C va constitui un avantaj;
• Cunoștințe tehnice ale PC;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
09-07-2018
Operator clienți


Customagic

Dacă sunteți persoană sîrguincioasă, responsabila, atenta la detalii, predispusă la lucru cu cifrele, știți să comunicați în română și rusă;

Compania “Customagic” producatorul mărcilor comerciale “Mezellini” și “ Zi de Zi”, distribuitor oficial excluziv de produse alimentare în Moldova, angajează în bază de concurs:

Operator clienți
Sarcinile de baza:

Consultarea prin telefon a Agentilor Comerciali și a clienților cu privire la comenzi, tranzacții;
Lucru cu documentația: acte de verificare, lucru cu datoriile clienților;
Cerinte fata de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate (contabilitate)
Gindire analitica, matematica;
Fire indrazneata, comunicabila, dinamica, binevoitoare;
E de dorit cu simtul umorului;
Neconflictuala;
Oferim:

Lucru stabil cu pachet social deplin;
Colectiv vesel, prietenos;
Asteptam CV-ul la adresa electronica customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
09-07-2018
Contabil-sef


Companie de producție cu profil agricol cu oficiu în Chișinau

Responsabilitatile:
- Organizarea si controlul activitatii contabile
- Calcularea impozitelor si taxelor, etc.
- Intocmirea si prezentarea darilor de seama fiscale, statistice s.a.
- Evidența bugetelor de cheltuieli

Cerinte:
- Studii superioare de profil
- Experienta de munca in calitate de contabil
- Cunoasterea programului 1C
- Сunostinte solide a legislatiei fiscale si legislatiei muncii
- Responsabilitate și gindire analitica

Beneficii:
- Pachet social deplin
- Salariu competitiv
- mediu de lucru plăcut

Persoanele interesate pot transmite CV la adresa liax@liax.md indicînd postul la care candidează.
Регион: Кишинёв
liax@liax.md
09-07-2018
Contabil


Companie de productie cu profil agricol

Responsabilităţi:

- efectuarea calculelor salariale și eliberarea salariului
- calculul impozitelor aferente salarizării
- efectuarea operaţiunilor bancare
- elaborarea, pregătirea și prezentarea rapoartelor și dărilor de seamă în termen
- efectuarea deconturilor de avans
- ținerea evidenței serviciilor
- îndeplinirea altor obligațiuni după necesitate
Cerințe:
- studii superioare de profil;
- experienţă în calitate de contabil nu mai puţin de 2 ani;
- cunoștințe al sistemului de evidență contabilă 1C și pachetul Office

Condiții:

- program de lucru full time, 09.00-18.00, sîmbăta-duminică – zile de odihnă
- locație a oficiului în sect. Ciocana
- pachet social deplin;
- salariu la timp
- mediu de lucru plăcut si prietenos

Persoanele interesate pot transmite CV la adresa liax@liax.md
indicînd postul la care candidează.
Регион: Кишинёв
liax@liax.md
09-07-2018

1  2  3  [4]  5  6  7 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)