RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Untila Alexei (25)

КАРА МАГДАЛИНА ВИТАЛИЕВНА (17)


Цапу Сергей Кириллович (36)

NOUR ION 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Торговля, продажи

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

ASISTENT CLIENT SERVICE


"BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:


Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-10-2018
Продавец-консультант


"DIGITAL-TM"

Требуется продавец-консультант в магазин фотоаксессуаров
Требования к кандидату:
- Ответственность
- Внимательный подход к клиентам
- Владение румынским и русским языками;
Условия:
- Официальное трудоустройство,
- полный соц. пакет
- график работы Пн-Пт-09.00-18.00
- Кишинёв, центр
Регион: Кишинёв
Телефон:022-223564
Контактное лицо:Сергей
E-mail:info@ufo.md
18-10-2018
Manager vinzari HORECA


ÎM «Chateau Vartely» SRL

Manager vinzari HORECA

Responsabilităţi:
- promovarea şi vînzarea produselor pe piaţa Republicii Moldova pe segmentul de HORECA
- stabilirea relaţiilor de parteneriat cu clienţii NOI.
- realizarea obiectivelor în vînzări;
- extinderea numărului de clienţi;
- Elaborarea şi monitorizarea ofertelor

Cerinţe:
- Studii superioare în domeniul economic
- Abilităţi de comunicare cu clienţii;
- Experienţă în vînzări ;
- Punctualitate şi corectitudine;
- Cunoaşterea limbilor romană şi rusă
- Permis de conducere (categoria B);
- Cunoaşterea PC-ului.

Întreprinderea Î.M „CHATEAU VARTELY “ SRL cu sediul or. Orhei, str. Eliberării 170 “B”, angajează: Muncitori la linie

Cerinte:
Responsabilitate, onestitate, punctualitate.

Oferim:
salariu avantajos, achitat la timp;
Pachet social;
Posibilitati de crestere.
Informatii suplimentare la telefonul 068551166
Регион: Кишинёв
68551166
17-10-2018
Manager vinzari HORECA


ÎM «Chateau Vartely» SRL

Manager vinzari HORECA

Responsabilităţi:
- promovarea şi vînzarea produselor pe piaţa Republicii Moldova pe segmentul de HORECA
- stabilirea relaţiilor de parteneriat cu clienţii NOI.
- realizarea obiectivelor în vînzări;
- extinderea numărului de clienţi;
- Elaborarea şi monitorizarea ofertelor

Cerinţe:
- Studii superioare în domeniul economic
- Abilităţi de comunicare cu clienţii;
- Experienţă în vînzări ;
- Punctualitate şi corectitudine;
- Cunoaşterea limbilor romană şi rusă
- Permis de conducere (categoria B);
- Cunoaşterea PC-ului.
Регион: Кишинёв
068551166
17-10-2018
Vînzători şi Casieri Chișinău


Alimer Comert

Vă doriți să cîștigați pînă la 8.000-12.000 lei ?

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament.

Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru posturile:

Vînzători şi Casieri Chișinău
Family Market este marketul familiei tale!
Unde colectivul este şi el ca o familie mare, iar cumpărătorii ne sunt oaspeţi dragi. Îţi doreşti să înveţi cum se atrag cumpărătorii într-un market ? Să înţelegi importanţa unui vînzător bun ?
Eşti persoană amabilă, comunicabilă şi sîrguincioasă ? Atunci te invităm în echipa Family Market!

Obligaţii:

Deservirea cumpărătorilor la nivel înalt ;
Scanarea mărfii , primirea banilor de la cumpărator, eliberarea restului şi a bonului ;
Menţinerea ordinii si curăţeniei la locul de lucru;
Aranjarea produselor pe raft.
Cerinţe faţă de candidat:

Cunoaşterea limbii române şi ruse;
Abilităţi de comunicare bine dezvoltate;
Punctualitate,responsabilitate, flexibilitate.
Experienţa în domeniu: Nu este obligatorie!
Garantăm angajaţilor:

Angajare oficială;
Salariul după merite cu creştere care depinde doar de dumneavoastră;
Uniformă;
Instruire gratuită;
Creştere profesională.
Aşteptăm CV-ul Dumneavoastră complet cu indicarea postului la adresa angajare-hr@mail.ru , Telefon: 076059034-Victoria.

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
17-10-2018
Casieri în tură de noapte


Customagic

Vă doriți să cîștigați pînă la 8.000 -12.000 lei ?

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Casieri în tură de noapte
Family Market este marketul familiei tale! Unde colectivul este şi el ca o familie mare iar cumpărătorii ne sunt oaspeţi dragi.
Vrei să înveţi cum se atrag cumpărătorii într-un market? Să înţelegi importanţa unui vînzător bun? Eşti persoană amabilă, comunicabilă şi sîrguincioasă? Atunci te invităm în echipa Family Market!
Sectoarele unde avem magazine: Centru, Buiucani, Botanica,Ciocana, Telecentru, Stauceni.

Obligaţii:

Deservirea cumpărătorilor la nivel înalt ;
Scanarea mărfii, primirea banilor de la cumpărator, eliberarea restului şi a bonului;
Menţinerea ordinii și curăţeniei la locul de muncă;
Aranjarea produselor pe raft.
Cerinţe faţă de candidat:

Cunoaşterea limbii de stat şi ruse ;
Abilităţi de comunicare bine dezvoltate;
Punctualitate, responsabilitate, flexibilitate;
Experienţa în domeniu: Nu este obligatorie!
Garantăm angajaţilor:

Angajare oficială;
Salariul după merite cu creştere care depinde doar de dumneavoastră;
Uniformă;
Instruire gratuită;
Creştere profesională.
Aşteptăm CV-ul Dumneavoastră complet cu indicarea postului la adresa angajare-hr@mail.ru
Telefon: 076059034

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
17-10-2018
VINZATOR

з/п 5 000
SRL"Decostar"

Magazin de electrocasnice
“Gefest”angajează

VÎNZĂTOR

Cerinţe:
-cunoaştere la nivel înalt limbilor: romȃnă, rusă;
-responsabilitate, comunicabilitate, rezinstentă la situaţii de stres.

Condiţii de muncă:
-magazin situat în sectorul Botanica;
-program de lucru magazinului: L-S: 09.00-19.00; D:10.00-18.00;
-5 zile lucrătoare, 2 zile libere dupa grafic flexibil;
-salariu de la 5000 lei.

Vă rugăm să trimiteţi CV
la e-mail: locvacant@gmail.com
GSM: 068304304
Tel./fax: (022) 85-33-85
Регион: Кишинёв
GSM: 068304304
Tel./fax: (022) 85-33-85
16-10-2018
МЕРЧЕНДАЙЗЕР ПО КЛЮЧЕВЫМ КЛИЕНТАМ


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

МЕРЧЕНДАЙЗЕР ПО КЛЮЧЕВЫМ КЛИЕНТАМ

Требования к кандидатам
• Знание русского и румынского языков
• Опыт в данной сфере приветствуется

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
16-10-2018
consultant vanzari in domeniul IT

з/п 10000
ITShopOnline

ITShopOnline, internet magazin specializat în comerțul echipamentelor de calcul refurbished angajeaza:

Consultant Vânzări:
Responsabilităţi principale:
- Evidența portofoliului de clienți;
- Identificarea noilor oportunități de vânzare;
- Prezentare și vânzarea produselor firmei;
- Promovarea produselor și imaginei firmei;
- Elaborarea rapoartelor de acivitate;

Condiţii de angajare generale:
- Studii universtitare în economie s au IT;
- Posedarea la nivel avansat a limbilor română şi rusă;
- Abilităţi avansate de utilizare a computerului;
- Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
- Capacităţi excelente de comunicare;
- Experienţă de lucru în echipă, abilităţi de colaborare cu angajaţi de orice nivel;
- Auto-disciplina, punctualitatea şi respectarea termenilor limită;
- Creativitate şi spirit de inovaţie, principii morale solide, responsabilitate;

Oferim:
- Spațiu de lucru în birou;
- Salariu motivant format din salariu fix + comision din vânzări;
- Posibilitate de avansare;

Pentru candidații interesați, rugăm să ne expediați CV-le la adresa de mail: vanzari@itshoponline.md până la 20 octombrie 2018.
Doar candidații cu CV vor fi analizați.
Регион: Кишинёв
tel: 068677118
email: vanzari@itshoponline.org
16-10-2018
Agenti in vinzari


Customagic

Vă doriți să cîștigați pînă la 30.000 lei ?

Esti ambitios( ambitioasa) si iti plac vinzarile? Esti un bun orator si usor faci oamenii sa te asculte? Vrei un lucru unde sa fii permanent in miscare, cu un salariu bun pe care sa-l influentezi singur?

Atunci te asteptam in echipa noastra!

Agent Comercial
Cu ocazia extinderii Compania “Augur Perla” producatorul marcilor comerciale “DeliCarne” si “ City”; unul din cei mai mari distribuitori excluzivi de produse alimentare in Moldova, invita in echipa sa Agenti in vinzari/ Agenti Comerciali

Cerinte fata de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare (finisate/ sau in curs cu frecventa redusa);
- Permis de conducere cat. B( pentru fete nu este nevoie de permis de conducere);
- Responsabilitate, ambitie, gindire analitica, optimism, pozitie activa de viata, orientare spre rezultat;
- Abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
- Dorinta de a invata .

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurenta sanatoasa in munca;
- Masina de la companie;
- Acces la retea corporativa de telefonie;
- O baza stabila de clienti si salariu influentat de %-ul din vinzari ;
- Prime banesti in dependenta de reusite;
- Dezvoltare profesionala si crestere in cariera;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica customagic-hr@mail.ru Tel. 076059034

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
16-10-2018
Key account manager


Customagic

Compania de producere și comerț “AugurPerla” angajează Key account manager care pot vinde și primesc placere de la asta; care au suficiență ambiție de a învinge orice obstacol în calea spre succes!!!

Key account manager
Esti ambițios/a și îți plac vînzările? Ești un bun orator și ușor faci oamenii să te asculte?
Vrei un lucru unde să fii permanent în mițcare, cu un salariu bun pe care să-l influențezi singur?
Atunci te așteptăm în echipa noastră !

Cerințe față de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare (finisate sau in curs cu frecventa redusa);
- Permis de conducere cat. B (pentru domnisoare nu este nevoie de permis de conducere);
- Responsabilitate, ambitie, gindire analitica, optimism, pozitie activa de viata, orientare spre rezultat;
- Abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
- Dorinta de a invata .

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurenta sanatoasa in munca;
- Masina de la companie;
- Acces la retea corporativa de telefonie;
- O baza stabila de clienti si salariu influentat de %-ul din vinzari ;
- Prime banesti in dependenta de reusite;
- Dezvoltare profesionala si crestere in cariera;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica
customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
16-10-2018
Reprezentant comercial periferie


Customagic

Compania ,,Customagic”- lider în comercializarea produselor alimentare în Moldova, producatorul mărcilor comerciale : Mezellini, DeliCarne, Zi deZi, La Villa, My, Apriori, Lan, Hame și Trc; importator și distribuitor excluziv pentru mărcile comerciale : Aroma, Schogetten, Maheev, Mernaia, Medoff... anunță concurs de angajare pentru postul de:

Reprezentant comercial periferie
Ești atras de domeniul vînzărilor? Vrei să cîștigi bine pînă la 30.000 lei?
Atunci așteptăm să ne contactezi prin telefon sau prin poșta electronică customagic-hr@mail.ru

chiar și dacă nu ai experiență în domeniu.

Cerințe:
• Studii – superioare finisate sau în curs de finisare;
• Permis de conducere cat.B;
• Cunoaștere bună a limbii de stat (limba rusa este un avantaj) ;
• Abilități de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
• Gîndire analitică, poziție activă de viață, ambiție, responsabilitate;

Functiile principale:
• Vînzări angro (B2B) în rețeaua de magazine existentă și extinderea ei;
• Monitorizarea datoriilor;
• Executarea planului de vînzări;
• Creșterea vînzărilor.

Oferim:
• Pachet social deplin;
• Concurență sănatoasă în muncă;
• Mașina de la companie;
• Acces la rețea corporativa de telefonie;
• O bază stabilă de clienți și salariu influențat de %-ul din vînzări ;
• Prime banești în dependență de reușite;
• Dezvoltare profesională și creștere în cariera;
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
16-10-2018
Manager relații clienți


Customagic

Vă doriți să cîștigați pînă la 30.000 lei ?

Sunteți persoană activă, orientată către client, energică și responsabilă ? Aveți o rezistență înaltă la stres, vă plac deplasările și aveți experiență în vînzări sau o doriți ?Atunci oportunitatea perfecta de a începe o carieră este postul de Manager relații clienți în compania noastră.

Manager relații clienți
Cerinte fata de candidat:

Cunoaștere bună a limbii române (limba rusa este un avantaj) ;
Studii superioare sau medii de specialitate(finisate sau în curs de finisare);
Responsabilitate, sîrguință, devotement;
Dorința de a învața;
Permis de conducere cat. B( pentru fete nu este nevoie de permis de conducere);
Persoana activă și pozitivă.

Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire;
Trening pentru dezvoltarea profesională și personală;
Colectiv tînar și prietenos;
Posibilitati de crestere și dezvoltare în cadrul companiei;
Salariu motivant pînă la 30.000 lei.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica : customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
16-10-2018
Продавец-консультант


"DIGITAL-TM"

Требуется продавец-консультант в магазин фотоаксессуаров

Требования к кандидату:
- Ответственность
- Внимательный подход к клиентам
- Владение румынским и русским языками;

Условия:
- Официальное трудоустройство,
- полный соц. пакет
- график работы Пн-Пт-09.00-18.00
- Кишинёв, центр
Регион: Кишинёв
Телефон:022-223564
Контактное лицо:Сергей
E-mail:info@ufo.md
16-10-2018
Тренер по продажам (международная компания, специализирующаяся на производстве и продаже цифровой техники)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Тренер по продажам (международная компания, специализирующаяся на производстве и продаже цифровой техники)

Обязанности:
● Разработка и поддержка учебных концептов и методологии
● Организация on-line и off-line тренировочных программ для торгового персонала
● Разработка и организация детальных курсов по всей продукции для торгового персонала
● Посещение торговых точек и проведение тренингов по продуктам компании
● Внедрение курсов с ежемесячным докладом
● Поддержка знаний об актуальных продуктах, техники, маркетинга и PR
● Разработка учебного календаря на ежегодной основе для проведения обучений по всем направлениям
● Подготовка теста на проверку знаний после обучения, для всех участников с последующим докладом о результатах тестирования

Требования:
● Опыт работы в качестве специалиста по обучению в области потребительской электроники, IT, Mobile, FMCG
● Высшее образование в сфере экономики, психологии, маркетинга
● Наличие водительского удостоверения категории «В» и собственного автомобиля
● Хорошее понимание последних технологий смартфонах и планшетах
● Углубленное знание стандартов обслуживания
● Свободное владение Румынским и Русским языками, средний уровень владения Английском
● Очень хорошее знание Excel и PowerPoint
● Коммуникативные, ораторские навыки
● Готовность к командировкам

Условия:
● Официальное трудоустройство.
● Стабильная заработная плата
● Тренинги по новым продуктам
● Командировки.

Заинтересованные лица могут отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com или звоните по номерам: 022202986; 068503560.
В теме письма укажите – «TPR»
Регион: Кишинёв
e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM ; В теме письма укажите – «TPR»

Контактные телефоны: 022202986; 068503560.
15-10-2018
Pre Sales Consultant (provider of IT solutions and services)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting is looking for a highly professional candidate to fulfill the position:

Company: leading provider of IT solutions and services on the Moldovan IT market.
The company invests about 5% of wages annually in training and further education programs, to raise the competence and professionalism of its employees and therefore increase the quality of its services.

Pre Sales Consultant (provider of IT solutions and services)

Requirements:
The Pre Sales Consultant is responsible for technical pre-sales support for the products resells and supports. The main role is participating in implementation of projects, post-sale support and vendor certifications.

Responsibilities - work independently on pre-sales activities, including:
• Understand customer IT/Security infrastructure and business requirement
• Strategic solution presentation and selling
• Participate in conference call discussions
• Business solution proposal, demonstration and proof of concept
• RFI/RFP preparation and response
• Assist sales in technical qualification during the qualifying process
• Conduct routine updates/training sessions on the new products/ technologies and
upgrades available to the internal sales staff
• Conduct competitor’s product analysis
• Perform other duties as assigned

Qualifications
• Bachelor’s degree or Diploma in Computer Science, Computer Engineering or related
field preferred
• Working experience in pre-sales activities
• Strong knowledge and understanding of the IT industry
• Presentation-ready knowledge and product expertise on key technologies and solutions with a preferential expertise in one or two chosen solutions
• Excellent technical knowledge in Internet architecture, network infrastructure, servers and storage is essential
• Experience with virtualization technologies.
• Excellent written and spoken communication skills in English
• Aptitude for solving problems and acting on own initiative
• Highly motivated with a willingness to learn new technologies

Interested candidates may send CV to HR-Consulting company (search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com; phone: 068 503 560 Please, indicate the relevant vacancy code “PSCR” in the subject line or resume.
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com; Please, indicate the relevant vacancy code “PSCR” in the subject line or resume.

phone: 068 503 560
15-10-2018
Presales Engineer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting is looking for a highly professional candidate to fulfill the position:

Company: leading provider of IT solutions and services on the Moldovan IT market.
The company invests about 5% of wages annually in training and further education programs, to raise the competence and professionalism of its employees and therefore increase the quality of its services.

Pre Sales Consultant (provider of IT solutions and services)

Requirements:
The Pre Sales Consultant is responsible for technical pre-sales support for the products resells and supports. The main role is participating in implementation of projects, post-sale support and vendor certifications.

Responsibilities - work independently on pre-sales activities, including:
• Understand customer IT/Security infrastructure and business requirement
• Strategic solution presentation and selling
• Participate in conference call discussions
• Business solution proposal, demonstration and proof of concept
• RFI/RFP preparation and response
• Assist sales in technical qualification during the qualifying process
• Conduct routine updates/training sessions on the new products/ technologies and
upgrades available to the internal sales staff
• Conduct competitor’s product analysis
• Perform other duties as assigned

Qualifications
• Bachelor’s degree or Diploma in Computer Science, Computer Engineering or related
field preferred
• Working experience in pre-sales activities
• Strong knowledge and understanding of the IT industry
• Presentation-ready knowledge and product expertise on key technologies and solutions with a preferential expertise in one or two chosen solutions
• Excellent technical knowledge in Internet architecture, network infrastructure, servers and storage is essential
• Experience with virtualization technologies.
• Excellent written and spoken communication skills in English
• Aptitude for solving problems and acting on own initiative
• Highly motivated with a willingness to learn new technologies

Interested candidates may send CV to HR-Consulting company (search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com; phone: 068 503 560 Please, indicate the relevant vacancy code “PSCR” in the subject line or resume.
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com; Please, indicate the relevant vacancy code “PSCR” in the subject line or resume.

phone: 068 503 560
15-10-2018
Agent vânzări (tehnica agricola)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant:

Agent vânzări (tehnica agricola)

Cerinte:
• Experienta de cel putin 3 ani in vanzari
• Cunoasterea tehnicilor profesionale de vanzare, negociere si mercantizare
• Atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor
• Capacitate de adaptare si invatare rapida
• Disponibilitate la efort sustinut si munca de teren
• Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv
• Capacitate de mediere, gestionare si rezolvare prompta a problemelor
• Orientare catre rezultat
• Cunostinte operare PC (Excel, Word)
• Cunoasterea limbilor romina, rusa, engleza (avantaj)
• Permis conducere categoria B

Responsabilitati:
• Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi
• Dezvoltarea portofoliului actual de clienti
• Mentine si dezvolta relatii profesionale cu clientii in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor si fidelizarii acestora

CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.
15-10-2018
Consultant vânzări (tehnica electronica)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Consultant vânzări (tehnica electronica)

Compania:
Companie internațională de produse electronice și telefoane mobile.

Responsabilități:
● Promovarea și vânzarea produselor companiei
● Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă
● Să fii la curent cu produsele, serviciile și să fie la curent cu noile tehnologii, pentru a răspunde prompt și clar nevoilor clienților

Cerințe de bază:
● Nivel de studii – facultate în curs sau studii universitare finalizate
● Experiență de minimum 1 an în vânzări – reprezintă un plus
● Interes pentru tehnologii noi
● Fluență în limba română, rusă; engleza – reprezintă un plus
● Utilizator avansat al PC-ului (pachet Microsoft Office)
● Relaționare și comunicare eficiente

Oferta:
● Pachet salarial constând în salariu fix + comisioane și bonus-uri lunare, în funcție de realizări
● Dezvoltarea unei cariere solide în vânzări

Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

Toate CV-urile primite vor fi analizate.
Регион: Кишинёв
adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
15-10-2018
Agent Vânzări Tehnică Agricola


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Agent Vânzări Tehnică Agricola

Compania: specializată de vânzarea tehnicii agricole

Cerinte:
• Studii superioare in domeniul agriculturii sau marketingului;
• Experienta in domeniul dat;
• Cunoasterea tehnicilor profesionale de vanzare, negociere si mercantizare;
• Disponibilitate munca in teren;
• Cunostinte operare PC (Excel, Word);
• Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza (avantaj);
• Permis conducere categoria B;
• Atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor;
• Capacitate de adaptare si invatare rapida;
• Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv;
• Capacitate de mediere, gestionare și rezolvare promptă a problemelor;
• Orientare către rezultat

Responsabilitati:
• Obiectivul principal - vânzarea produselor din portofoliul companiei;
• Informarea si indrumarea clientilor in alegerea potrivita a produsului;
• Cunoasterea tuturor produselor si utilitatea acestora;
• Gasirea noilor clienti;
• Lucru cu clienti existenti prin intermediul CRM-ului companiei

Beneficii:
• Lucru oficial;
• Automobil de serviciu (cheltuieli de transport, amortizarea automobilului);
• Posibilitatea de a crește în cariera;
• Traininguri, conferinte, instruiri, materiale pentru sporirea calificării

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com sau sunați la numărul: 069638007.
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com

Telefon de contact: 0696 38 007
15-10-2018

1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)