RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Cumpătă Mihaela (20)

Savga Mihai (25)


Daniela Dimitriu (30)




Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
CARPET LUX
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
RPH Marketing Service
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 18 февраля
Agent de vânzări


DAD Human Capital

Rolul postului: Comercializarea stațiilor de epurare a apei uzate menajere și industriale urbane și rurale.

Responsabilități:
- Preluarea apelurilor telefonice de la clienți;
- Menținerea relațiilor comerciale pe rețele de socializare;
- Consultarea clientului și negocierea condițiilor contractuale;
- Monitorizarea proceselor de producție și a achitărilor;
- Utilizarea și completarea informațiilor referitoare la Mașina de Casă și Control;
- Raportarea către administrația companiei.

Cerințe:
- Studii superioare finisate;
- Experiența în domeniul vînzărilor;
- Cunoașterea limbii române și ruse;
- Abilități excelente de comunicare și negociere;
- Responsabilitate, corectitudine și automotivare;
- Posedarea automobilului constitue un avantaj.

Oferim:
- Salariu + bonusuri bazate pe performanță;
- Traininguri de vînzări achitate de către companie;
- Compensarea cheltuelilor de transport (combustibil + amortizare);
- Libertate În luarea deciziilor;
- Stabilitatea și siguranță în muncă;
- Posibilitatea de a contribui la îmbunătățirea mediului.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la hr@dad.md

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
email- hr@dad.md
03-02-2020
Noi locuri disponibile! Fabrici și Uzine.


Lucru Legal

Noi oferte de muncă atât pentru bărbați/ femei cât și pentru cupluri, în industria alimentară:

- ambalarea, etichetarea, cântarirea produselor alimentare;
- conservarea lor ;
- inspecția calității conform standardelor.
- fabrici de mezeluri;
- combinate de carne etc.

Salariu: începând cu 700 euro/ lunar net + Premii pentru productivitate/ ore suplimentare;
Pașaport: Biometric;
Contract: fără comision;
Cazare: Gratuită, în condiții avantajoase;
Transport: tur-retur asigurat.

Pentru mai multe detalii - Suna-ți-ne la nr. 022 42-11-11


www.lucrulegal.md
https://www.facebook.com/lucrezlegal
https://ok.ru/lucrezlegal

SRL "LETOR-GRUP" Seria A MMII Nr. 055443

#legal, lucru prin agenție, pașaport biometric, Polonia, fabrica de suc, fabrică de carne, mezeluri, fabrică de pește, combinate, uzina de conserve, construcții, sudori, electricieni, montator schele, contract gratuit, producerea termopanelor, restaurarea buteliilor de gaz, , fasadă, meșteri, beton, șoferi, stivuitor, depozitar, instalator sanitar (сантехник), ambalare, împachetarea produselor alimentare, produse alimentare, depozit de produse cosmetice, depozit de haine, sortare haine, fabrică de cablaje, producerea profilului metalic, sortarea bijuteriilor, alimentație gratuită, cazare fără plată, cu/ fără experiență, salariu stabil, salariu oficial, transport gratis, lucrări interioare, personal necalificat, femei/bărbați/cupluri, lucru la uzine, lucru la fabrică, lucru peste hotare, fabrica de suc, pachet social inclus, lucru bine plătit, premii, bonus, condiții bune
Регион: Кишинёв
022421111
03-02-2020
Business Analyst


Oferim:
• Salariu competitiv, influenţat de rezultat, începînd de la 10000 MDL - NET;
• Mediu de lucru profesionist şi mega-dinamic ;
• Proiecte interesante și noi pentru piața locală;
• Posibilităţi de iniţiere în domeniul IT;
• Instruire continuă oferită de către companie;
• Participare la training-uri și team-building-uri;
• Călătorii şi schimb de experienţă internaţională.

Responsabilități:
• Analizează cerinţele de business ale clienţilor şi oferă consultanţă pentru elaborarea cerinţelor de sistem, aprobîndu-le cu membrii echipei de proiect;
• Participă la interviuri, întalniri de serviciu pentru a determina cerinţele proiectului;
• Oferă suport părţilor implicate, pe tot parcursul proiectului, inclusiv în perioada de testare;
• Gestionează proiectul pe perioada de analiza.

Cerinţe:
• Studii superioare finisate;
• Cunoştinţe în domeniul de business ;
• Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză;
• Excelente abilităţi de comunicare scrise şi verbale, capacitate de lucru în echipă;
• Competenţe de analiză, sinteză şi planificare strategică.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la hr@dad.md sau să ne contacteze la numărul de telefon 069995545.

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
email- hr@dad.md
03-02-2020
Vânzător Consultant, în showroom de draperii



Cerinţe:
- Studii în domeniu de design interior sau vestimentar;
- Posedarea permisului de conducere cat.B;
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă;
- Empatie faţă de clienţi;
- Bun gust în arte/design.

Beneficii:
- Salariul: 6000mdl +% din vînzări (e real de ajuns şi la 20.000 mdl);
- Condiţii de muncă moderne şi confortabile;
- Echipă tînără şi prietenoasă.

Responsabilităţi:
- Oferiţi suport pentru client, în alegerea produsului;
- Consultaţi clientul la domiciliu, la necesitate;
- Efectuaţia tranzacţia de vînzare.

Condiţii de muncă:
- Showroom-ul se află în sec. Botanica (vis-a-vis de Jumbo);
- Program de muncă: Luni-Sîmbătă 10.00-19.00.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa hr@dad.md
Регион: Кишинёв
email- hr@dad.md
03-02-2020
Asistent(a) în kinetoterapie/ Ассистент в кинетотерапии

з/п negociabil
My Clinic

Asistent(a) în kinetoterapie/ Ассистент в кинетотерапии
Cerinţe faţă de candidat:
- studii medii de specialitate sau superioare (medicale sau sportive);
- dorința de a ajuta oamenii;
- abilități de comunicare, negociere și convingere;
- dorința de a lucra productiv și de a câștiga corespunzător

Responsabilităţile de bază:
- diagnosticarea primară cu echipament special (va instruim);
- consultarea clienţilor despre programele de corectie;
- consultarea clientilor despre toate serviciile centrului;

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru: 5 zile lucratoare, doua libere (9:00-18:00);
- salariu motivant (fix + bonusare);
- instruirea gratuită;
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr@my-clinic.md sau sunaţi la numarul 068640379

___________________________________________________________________________
Требования к кандидату:
- высшее или среднее специальное образование (медицинское или спортивное);
- стремление помогать людям;
- коммуникабельность и умение убеждать;
- желание работать и хорошо зарабатывать

Обязанности:
- проведение первичной диагностики (обучаем);
- рекомендации по коррекционным процедурам;
- консультирование клиентов по услугам компании

Условия работы:
- офис в центре города;
- график работы: 9:00-18:00;
- мотивирующая заработная плата (ставка + бонусы);
- бесплатное обучение;
- скидки на услуги компании

Высылайте свое CV на электронную почту: hr@my-clinic.md или звоните по номеру 068640379
Регион: Кишинёв
hr@my-clinic.md
068640379, Victoria
03-02-2020
Сборщики заказов в супермаркете

з/п 6000 леев
ЗАКАЗ МД

Zakaz.md предоставляет услуги доставки продуктов питания, напитков, хозяйственных товаров из супермаркета клиенту на дом.

Мы горим идеей сделать жизнь проще — без траты времени на кассе, в супермаркете, и долгим поискам нужного товара между полок магазина.

Готов освободить время другим жителям? Тогда эта вакансия именно для тебя!

Что нужно делать?

Собирать заказы в торговом зале супермаркета.

Именно поэтому нам так важны:

Внимательность, ответственность и щепетильность;
Грамотная речь на румынском и русском языке;
Быстрота и четкость в работе;
Доброжелательное отношение к людям;
Возьмем без опыта работы и научим.

А мы предлагаем взамен:
Посменный график работы;
Обучение и возможность профессионального роста;
Работу в хорошем коллективе и большой стабильной компании;
Выплату заработной платы без задержек от 6000 леев.

Заинтересованные кандидаты могут отправить резюме с указанием должности, на которую претендуют по e-mail: i.vysotskaya@zakaz.md
Для деталей можете обратиться в отдел кадров 078191996, Ирина.

Zakaz.md - operator lider pe piață, construiește serviciul de livrare, care va schimba abordarea către cumpărăturile de produse în supermarket. Ardem cu ideea de a face viața mai ușoară — fără a pierde timpul la casierie, în supermarket, cu căutare îndelungată a produsului necesar printre rafturile magazinului.
Ești gata să eliberezi timpul altor locuitori? Atunci această poziție este chiar pentru tine!

Ce trebuie de făcut?

Să colectezi comenzile în sala de comerț a supermarketului.
De aceea pentru noi sunt atât de importante:
Atenția, responsabilitatea și scrupulozitatea;
Vorbirea corectă în limba română și rusă;
Rapiditate și claritate în muncă;
Atitudine prietenoasă față de oameni;
Vă primim fără experiență și vă instruim.
Iar noi vă oferim în schimb:
Program de lucru în schimburi;
Instruire și posibilitate de creștere profesională;
Lucru într-un colectiv bun și într-o companie mare și stabilă;
Achitarea salariului fără întârzieri de la 6000 lei.

Candidații interesați pot trimite CV, indicând poziția pentru care aplică, prin e-mail: i.vysotskaya@zakaz.md
Pentru detalii, puteți contacta departamentul de resurse umane 078191996, Irina.
Регион: Кишинёв
+37378191996
03-02-2020
Asistent Client Service


O.C.N. BT Leasing MD SRL


Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
03-02-2020
Asistent Client Service


O.C.N. BT Leasing MD SRL


Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
03-02-2020
Asistent Client Service


O.C.N. BT Leasing MD SRL


Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
03-02-2020
Referent Logistica


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de


REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
- Studii complete sau in curs de finalizare;
- Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
- Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Carnet de conducere categoria B;


Responsabilităţi:
- Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
- Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
- Urmareste exploatarea si intretinerea mijloacelor auto din cadrul companiei

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
03-02-2020
Referent Logistica


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de


REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
- Studii complete sau in curs de finalizare;
- Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
- Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Carnet de conducere categoria B;


Responsabilităţi:
- Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
- Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
- Urmareste exploatarea si intretinerea mijloacelor auto din cadrul companiei

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
03-02-2020
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilităţi de organizare, atentie distributiva, implicare.
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.
-
Responsabilităţi:
- Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
- Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadrarea acestora in una din categoriile de risc;
- Intocmirea formularului de analiza de risc;
- Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
- Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
03-02-2020
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilităţi de organizare, atentie distributiva, implicare.
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.
-
Responsabilităţi:
- Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
- Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadrarea acestora in una din categoriile de risc;
- Intocmirea formularului de analiza de risc;
- Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
- Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasimg.md
03-02-2020
Asistent Jurist


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


Asistent Jurist

Cerinţe:
- Studii superioare de specialitate. Cunoasterea legislatiei civile si comerciale;
- Experiență profesională în domeniul juridic;
- Abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
- Spirit de creatie, generator continuu de idei;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Abilitati excelente de utilizare a calculatoruluI

Responsabilităţi:
- Efectuarea analizei juridice a potentialilor clienti ai companiei (persoane juridice si fizice);
- Verificarea corespunderii legalitatii a actelor juridice prezentate de catre potentialii clienti ai companiei;
- Verificare si avizare contracte;
- Inregistrari si verificari in bazele de date electronice si sistemele informatice ale companiei;
- Intocmirea actelor juridice, inclusiv notificarea clientilor;

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail hr@btleasing.md cu indicarea postului pentru care aplicati
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
03-02-2020
Asistent Jurist


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


Asistent Jurist

Cerinţe:
- Studii superioare de specialitate. Cunoasterea legislatiei civile si comerciale;
- Experiență profesională în domeniul juridic;
- Abilităţi de comunicare, negociere, organizare;
- Spirit de creatie, generator continuu de idei;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Abilitati excelente de utilizare a calculatoruluI

Responsabilităţi:
- Efectuarea analizei juridice a potentialilor clienti ai companiei (persoane juridice si fizice);
- Verificarea corespunderii legalitatii a actelor juridice prezentate de catre potentialii clienti ai companiei;
- Verificare si avizare contracte;
- Inregistrari si verificari in bazele de date electronice si sistemele informatice ale companiei;
- Intocmirea actelor juridice, inclusiv notificarea clientilor;

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail hr@btleasing.md cu indicarea postului pentru care aplicati
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
03-02-2020
Customer Support from 11 000 MDL

з/п 11000 - 18000 LEI
Toronto Moving Company

Canadian moving company with office in Chisinau is looking to hire ambitious Customer Support.

We offer:
- Official employment;
- Opportunities for growth;
- 5-7 days of free training (3-5 hours per day);
- Competitive targeted salary up 18 000 MDL;
- Tea, coffee as much as you need.

Our Requirements:
• Advanced communication skills in English (speak/write B2 – C2)
• Previous work experience in a similar role is an asset
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European clients is welcomed
• Work shift: 4 PM - 12:30 AM (30-min break)
• Computer literacy (full use of Browsers, E-mail, Office applications)
• Punctual and committed to continuous learning, self-improvement, and growth
• Commitment to long-term employment

Your skills and abilities:
• Excellent customer service and problem-solving skills
• Ability to work in a team environment and high-pressure situations
• Keyboard typing speed of 40 WMP
We invite all interested candidates to submit their CVs in English via e-mail to hr@glorificator.md with subject line - "Customer Support"
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
03-02-2020
SEO Specialist

з/п Достойный уровень оплаты труда по результатам собесед
Toronto Moving Company

Наша стремительно развивающаяся Канадская транспортная компания в поиске SEO специалиста.
Обязанности:
• Исследование потребностей и запросов посетителей сайта
• Отслеживание работы конкурентов
• Отслеживание изменений в алгоритмах поисковика Google
• Разработка стратегий продвижения, оптимизации и развития сайта
• Aнализ юзабилити сайта
• Работа с внешними ссылками
• Подготовка рекомендаций для других членов команды (SMM менеджерa, программистов, копирайтера и т.д.)
Требования:
• Успешный опыт seo-оптимизации минимум 2 года
• Владение инструментами веб-анализа
Гарантируем:
• Достойную заработную плату
• Уютный офис, возможность работать удаленно
• Стабильность
В сопроводительном письме укажите, пожалуйста, список сайтов, которые вы продвигали в поисковых системах.
CV c фотографией отправляйте по электронному адресу: hr@glorificator.md c пометкой «SEO Specialist» и указанием контактного телефона.
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
03-02-2020
Customer Satisfaction and Resolution Specialist from 15 000 MDL

з/п 15000 - 18000 LEI
Toronto Moving Company

If you have passion for problem solving and providing world-class customer service, then we want to talk to you!
We are a growing Canadian Moving Company and are looking for a talented customer satisfaction and claims resolution specialist.

Responsibilities and Expectations:
1) Handling and resolving customer complaints in a timely manner:
• research, investigate, negotiate, and resolve of all types of customer complaints via telephone, email;
• analyze complaints to determine root cause, interact with customers to ensure the most appropriate resolution for both the company and the customer;
• handle escalated telephone calls from customer service team to ensure a positive outcome;
• ability to display empathy and deal with difficult customers;
• ensure customers are satisfied with the services offered by the company;
• properly document the account with necessary details and follow up information;
• work collaboratively with internal departments to resolve customer complaints and escalate to management when necessary.
2) Collect and process customer feedbacks and testimonials.
3) Monitor company’s online reputation:
• Foster positive online reviews;
• Address and fix online negative reviews promptly.
4) Prepare weekly and monthly reports and statistics.
5) Research and propose initiatives for claims policy improvements.
6) Research and propose initiatives for claims prevention.
7) Promote a positive overall customer experience with ALL customers and agents.

Competencies:
• Conflict Management;
• Communication;
• Customer Focus.

Qualifications and Requirements:
• 2 years of customer resolution/problem solving experience required.
• Proven ability to deal with difficult customers.
• Working Shift: from 4pm to 12:30am or it may be flexible start earlier or later in order to accomplish a mission or complete a task.
• Demonstrates superior oral and written communication skills.
• Proficiency in MS Office and multiple computer applications required.
• Strong typing skills required.
• Ability to manage competing priorities and responsibilities.
• Excellent organization and follow-up skills.

Benefits:
• motivational salary from 15000 MDL,
• bonuses applicable after 3 to 6 months of continuous and successful work,
• prospect of becoming the Customer Satisfaction Manager

We invite all interested candidates to submit their CVs in English with photo via e-mail to hr@glorificator.md with subject line - " Customer Satisfaction & Resolution Specialist".
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
03-02-2020
Dispatch - Manager

з/п 12000-18000 LEI
Toronto Moving Company

Who are we:
A team of 20 young and dedicated people bridging administrative tasks, handling sales, operations, and marketing for the Canadian sister company.

What do we offer:
• Cozy and conveniently located office
• Friendly team
• Opportunities for growth
• Motivating salary: from 9500 MDL guaranteed to go up to 12000 MDL in no more than 3 months of employment (depending on performance). Targeted salary within 6 months of employment is 18000 MDL

Our Requirements:
• Able to work evening-night shift
• Advanced English Language command
• Strong provable customer service and problem-solving skills
• Previous work experience in a similar role is an asset
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European customers is an asset
• Commitment to long-term employment

Your Skills and Abilities:
• High moral character and integrity
• A high degree of emotional self-control
• Good communication skills
• Self-confidence
• Effective at multi-tasking

Eligible candidates will submit CV + Photo in English Language only to hr@glorificator.md with the subject line “Dispatch Manager”

Only selected candidates will be contacted.
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
03-02-2020
Director Financiar/ Финансовый директор

з/п Negociabil
Customagic

În cazul în care:
-Vă doriți să vă realizați ambiția dvs profesională la maximum;
- doriți să căpătați experiență profesională muncind într-un Holding care este axat pe producție, import, distribuție, comerț cu amănuntul, și activitate în sfera Restaurante (care de altfel sunt foarte puține în țara noastră);
- vă doriți o activitate interesantă unde să puteți pune în practică cunoștințele în domeniul economic și financiar și abilitățile de analiză;

vă oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Compensarea cheltuielilor pentru convorbiri telefonice;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporate;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;
dar și:
- Posibilitatea de a vă valorifica la maximum capacitatea de muncă, talentele și abilitățile;
- O experiență valoroasă garantată care vă va permite să deveniți un director financiar universal.

Responsabilități:
- analiza activității economico-financiare a întreprinderii;
- bugetare și planificare;
- optimizarea și minimizarea cheltuielilor;
- auditul intern;
- gestionarea relațiilor cu băncile și activitatea de creditare;
- elaborarea proiectelor de investiții și a planurilor de afaceri;
Cerințe:
- experiență de cel puțin 3 ani în poziția de expert în analiza financiară/manager;
- cunoștințe avansate de utilizare Excel și a principalelor programe de birou;
- cunoștințe în domeniul contabilității de gestiune, analizei economice, cunoașterea aplicației 1C (începînd cu versiunea 7.7 - 8.3), abilități de elaborare a modelelor financiare;
- experiență de cel puțin 2-3 ani în elaborarea proiectelor de investiții și analiza diverselor domenii de activitate a întreprinderii;
- cunoașterea și experiența în utilizarea practică a limbilor română și rusă (cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj);
- gîndire analitică, spirit de inițiativă, orientare către rezultate, abilități de lider, abilitatea de a negocia, abilitați de convingere, implicare puternică în activitatea companiei;
- responsabilitate, onestitate, potențial pentru dezvoltare personală, capacitatea de a face față situațiilor ieșite din comun, abilități de comunicare.
Expediați CV-ul la adresa electronică: hrcustomagic@gmail.com
Регион: Кишинёв
hrcustomagic@gmail.com
03-02-2020

<< [21]  22  23  24  25  26  27  28  29  30 
Горячие вакансии

CARPET LUX


- Грузчик
- Продавец-консультант в магазин ковров CARPET LUX
- Vânzător-consultant în magazinul de covoare CARPET LUX

подробнее...

тел.069117555

carpetlux@mail.ru


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)