RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
BAFIMOB
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Samani
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 21 июня
Supervisor/ Team Leader


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Supervisor/ Team Leader

Responsibilities:
Management team (merchandisers, promoters, master trainers):
• Planning (route plans, schedules, education etc.)
• Organization (meetings, task setting, personnel rotation, reporting consolidation etc.)
• Motivation (results analysis and discussion with the team – best / worst performers acknowledgement, penalties and recognitions etc.)
• Control (retail situations analysis, store-checks, control lists, check-in’s, reporting etc.)

Merchandising Management
• Equipment accounting (all types of brand-zones, cradles, branding)
• Equipment maintenance, installation initiation and control
• Display management (work with guidelines, choosing the best place for product & equipment)
• POP management (accounting, stocks, placement etc.)

Sell-out Management
• Stock-out management (availability analysis, stores requests)
• Availability management by matrix fulfillment control
• Promo activities control and gathering info on competitors’ activities

Requirements:
• 3+ years of relevant commercial experience (preferably on position of an Regional Field - Force Manager, Area Sales Manager, Supervisor)
• Preferred industries: FMCG, Retail, Consumer Electronics
• University Degree in Economics, Marketing, Finance
• Experience in field sales, people management, analytics and merchandising
• Strong communication, organizational and analytical skills
• Driver’s license, ability to use personal car in business trips
• Fluent Russian, Intermediate English

Interested candidates may send CV in English to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code STLR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code STLR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
18-06-2018
Magaziner/Depozitar


MATRIX

Magaziner/Depozitar
Compania “NeoMatrix” SRL anunţă concurs pentru suplinirea functiei vacante de Magaziner (Depozitar) .

Responsabilităţi principale:
- Îndeplinirea operaţiunilor de recepţionare, livrare, păstrare şi evidenţă a marfii;
- Depozitarea marfii;
- Respectarea procedurilor interne ale copaniei;
- Predarea-primirea produselor din gestiune;
- Efectuarea lucrului în conformitate cu politica companiei, legislaţia şi normele de tehnica securităţii muncii specifice locului de muncă.

Aptitudini si competente necesare:
- Studii medii / medii speciale;
- Experiența într-un post similar de cel puțin 1 an;
- Aptitudini de lucru in MS Office si 1C;
- Responsabilitate, punctualitate, spirit de iniţiativă.

Persoanele interesate rugam să trimită CV-ul cu indicarea funcţiei, la adresa de e-mail: career@matrix.md

Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
career@matrix.md
18-06-2018
Vînzător consultant în magazinul Online Matrix


MATRIX

Vînzător consultant în magazinul Online Matrix
Dacă eşti activ cu multe idei şi ambiţii te invităm să faci parte din echipa noastră!
Suntem siguri că te vei descurca, iar noi suntem gata să te invăţăm totul ce cunoaştem.

cum te vedem noi
- curios de a invăţa ceva nou
- atent la detalii
- să iubeşti ceea ce faci.

Descrierea postului:
- preluarea, înregistrarea, confirmarea şi gestionarea comenzilor efectuate telefonic şi on-line;
- oferirea de suport clienţilor magazinului on-line: informaţii despre produse şi modul lor de folosire, consultanţă în alegerea produselor;

Beneficii:
- mediu de lucru plăcut, prietenos
- posibilitatea de a dobîndi noi cunoştinţe într-un domeniu în dezvoltare
- oportunitate de dezvoltare profesională într-o companie care-şi datorează succesul angajaţilor săi
- salariu motivant şi bonusuri de performanţă.

Persoanele interesate rugăm să trimită CV-ul cu indicarea funcţiei la adresa de e-mail: career@matrix.md
Регион: Кишинёв
career@matrix.md
18-06-2018
Supervisor/ Team Leader


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Supervisor/ Team Leader

Responsibilities:
Management team (merchandisers, promoters, master trainers):
• Planning (route plans, schedules, education etc.)
• Organization (meetings, task setting, personnel rotation, reporting consolidation etc.)
• Motivation (results analysis and discussion with the team – best / worst performers acknowledgement, penalties and recognitions etc.)
• Control (retail situations analysis, store-checks, control lists, check-in’s, reporting etc.)

Merchandising Management
• Equipment accounting (all types of brand-zones, cradles, branding)
• Equipment maintenance, installation initiation and control
• Display management (work with guidelines, choosing the best place for product & equipment)
• POP management (accounting, stocks, placement etc.)

Sell-out Management
• Stock-out management (availability analysis, stores requests)
• Availability management by matrix fulfillment control
• Promo activities control and gathering info on competitors’ activities

Requirements:
• 3+ years of relevant commercial experience (preferably on position of an Regional Field - Force Manager, Area Sales Manager, Supervisor)
• Preferred industries: FMCG, Retail, Consumer Electronics
• University Degree in Economics, Marketing, Finance
• Experience in field sales, people management, analytics and merchandising
• Strong communication, organizational and analytical skills
• Driver’s license, ability to use personal car in business trips
• Fluent Russian, Intermediate English

Interested candidates may send CV in English to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code STLR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code STLR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
18-06-2018
Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)

Responsabilități

• Analizează structura bilanțului din punct de vedere al maturității, valutelor, tipurilor și a comportamentului ratelor de dobânda;
• Prezintă rezultatele analizelor derulate și propune recomandări, cu scopul de a menține structura optimă pentru activele și pasivele Băncii, precum și pentru a menține la un nivel adecvat riscul ratei de dobânda.
• Stabilește prețuri de transfer interne pentru produsele Băncii și analizează politica de preț la nivelul activelor si pasivelor Băncii.
• Asigură managementul lichidității pe termen scurt, mediu si lung pentru leu si valută.
• Gestionează conturile de rezervă minimă obligatorie (în lei și valută) pentru a atinge nivelurile adecvate și a asigura îndeplinirea cerințelor rezervelor minime obligatorii.
• Administrează portofoliul banking book de titluri de stat și alte titluri specifice.
• Coordonează activitățile privind programele speciale de finanțare în colaborare cu alte entități funcționale

Cerințe față de candidați
• Studii superioare economice/financiare
• Experiență de specialitate minim 5 ani dintre care bancară minim 2 ani
• Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
• Cunoștințe aprofundate în domeniul analizei economice si financiare
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

Profilul candidatului
• Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
• Abilitati de negociere și comunicare
• Capacitate de organizare și control
• Responsabilitate și implicare
• Tenacitate și perseverență

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicați postul vacant: “MAAPR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MAAPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
18-06-2018
Business Developer/ Key Account Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Business Developer/ Key Account Manager

Compania: Companie internationala specializata in B2B in Republica Moldova.

Obiectivul postului: Dezvoltarea Businessului pe piata RM.

Responsabilitati:
- Promovarea produsului;
- Contactarea cu persoanele decizionale a companiilor din RM;
- Semnarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Negocierea și semnarea contractelor;
- Atragerea noilor parteneri;

Cerinte:
- Studii superioare economice, tehnice, umanitare;
- Preferabil experienta de la 3 ani in vanzari B2B, FMCG, servicii Bancare;
- Experienta legata de promovarea si dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoasterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil)
- Cunoasterea calculatorului (MS Office)
- Bun negociator;
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Graficul 8:30 - 17:30
- Angajare oficiala
- Pachet social
- Salariu fix + premii 30% (la indeplinirea planului)
- Automobil de serviciu, laptop, telefon de serviciu, tichete de masa
- Participarea la traininguri internationale;

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “BD2R”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “BD2R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
18-06-2018
Curier – part time. (JOB pentru studenți)

з/п 25 lei pu 1 ora de lucru
Berlizzo Group



Compania BERLIZZO GROUP anunţă,
concurs de selectare a candidaţilor pentru postul vacant de: Curier – part time.
(JOB pentru studenți)

Responsabilitati:
- Organizarea si livrarea actelor de la o filiala la alta, in interiorul companiei ;
- Livrarea de Facturi, Contracte, etc.

Cerinţe faţă de candidat:
- Vorbirea fluentă a limbii române și ruse;
- Abilități bune de comunicare;
- Responsabilitate și punctualitate;
- Cunoaștere orașului Chișinău.


Program de munca: flexibil.

Salarizarea se efectueaza pe ora, 25 lei.


Persoanele interesate vor expedia CV până la data de 30 iunie 2018 la hr@berlizzo.md .

Vă rugăm să menţionaţi pentru care post candidaţi


Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu
Регион: Кишинёв
hr@berlizzo.md
18-06-2018
Business Developer/ Key Account Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Business Developer/ Key Account Manager

Compania: Companie internationala specializata in B2B in Republica Moldova.

Obiectivul postului: Dezvoltarea Businessului pe piata RM.

Responsabilitati:
- Promovarea produsului;
- Contactarea cu persoanele decizionale a companiilor din RM;
- Semnarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Negocierea și semnarea contractelor;
- Atragerea noilor parteneri;

Cerinte:
- Studii superioare economice, tehnice, umanitare;
- Preferabil experienta de la 3 ani in vanzari B2B, FMCG, servicii Bancare;
- Experienta legata de promovarea si dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoasterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil)
- Cunoasterea calculatorului (MS Office)
- Bun negociator;
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Graficul 8:30 - 17:30
- Angajare oficiala
- Pachet social
- Salariu fix + premii 30% (la indeplinirea planului)
- Automobil de serviciu, laptop, telefon de serviciu, tichete de masa
- Participarea la traininguri internationale;

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “BD2R”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “BD2R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
18-06-2018
Chief Accountant (International Transport Company)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Chief Accountant (International Transport Company)

Administration for legal entity in Moldova:
● Take responsibility as chief-accountant
● Bookkeeping
● Payroll for approx. 300 employees
● Invoicing of services to group companies
● Participation at annual budget preparation,
● Tax declarations VAT, IPC18, TL13, VEN12, other reports
● Prepare Monthly, Quarterly and annual reports for fiscal, statistical and other state authorities
● Prepare pre-consolidation package for mother company in Poland
● Work with the external auditors

Shared service centre:
● Take responsibility as manager for administrative and analytical jobs for other group companies
● Manage the work with team of data-processors in Moldova,
● To optimize and improve current and future tasks that run in MD office,
● Share the results with the group companies abroad, who will be the customer for this service
● Type of administrative jobs:
­ Data processing of purchase invoices,
­ Data processing of fuel transactions (300 trucks, 4 refuels every week)
­ Data processing of toll transactions,

Position in company:
● Reports to finance manager
● Managing 4-5 subordinates
● Takes part in management meetings

Requirements:
● Higher education
● Experience from 3 years as Chief Accountant
● Good knowledge of computer: Excel, Word
● Knowledge of languages: Romanian - high level, English - advanced level
● Readiness for business trips 1-2 times a year.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CABR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CABR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
18-06-2018
Chief Accountant (International Transport Company)


HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Chief Accountant (International Transport Company)

Administration for legal entity in Moldova:
● Take responsibility as chief-accountant
● Bookkeeping
● Payroll for approx. 300 employees
● Invoicing of services to group companies
● Participation at annual budget preparation,
● Tax declarations VAT, IPC18, TL13, VEN12, other reports
● Prepare Monthly, Quarterly and annual reports for fiscal, statistical and other state authorities
● Prepare pre-consolidation package for mother company in Poland
● Work with the external auditors

Shared service centre:
● Take responsibility as manager for administrative and analytical jobs for other group companies
● Manage the work with team of data-processors in Moldova,
● To optimize and improve current and future tasks that run in MD office,
● Share the results with the group companies abroad, who will be the customer for this service
● Type of administrative jobs:
­ Data processing of purchase invoices,
­ Data processing of fuel transactions (300 trucks, 4 refuels every week)
­ Data processing of toll transactions,

Position in company:
● Reports to finance manager
● Managing 4-5 subordinates
● Takes part in management meetings

Requirements:
● Higher education
● Experience from 3 years as Chief Accountant
● Good knowledge of computer: Excel, Word
● Knowledge of languages: Romanian - high level, English - advanced level
● Readiness for business trips 1-2 times a year.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CABR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CABR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
18-06-2018
Marketing Coordinator


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Marketing Coordinator

Company: international company, official representative in Republic of Moldova

Job description:
- Supports regional office operations by organizing office operations and procedures for the marketing and administrative activities that facilitate the smooth running of an office;
- Support for staff management;
- Coordination of external and internal office communications. Office supply;
- Organize appointments and meetings;
- Organize retention, protection, retrieval, transfer and removal of records;
- Ensure security of data and document archiving;
- Monitor and record hours worked, including vacation and sick leave.

Requirements:
- Education: high education;
- Languages: Romanian and Russian - fluent, English – upper intermediate
- Experience in marketing from 1 year.
- Experience in the production of POSM is desirable
- Good skills: Word, Excel (Vlookup, Pivot Table), Power Point
- Well-organized / systematic - with the opportunity to assume the functions of an office manager (workflow, primary reporting, etc ..)

Professional requirements:
- Coordinate text for recruiting advertisement;
- Provide induction for local Field Force. Make trainings and explain to newcomers how to use systems and how to report;
- Receive and share with suppliers technical requirements for POSM production in line with Brand book and quality standards;
- Prepare/translate and inform Field Force/Office Staff regarding new procedures/policies/structural changes, Brand book requirement;
- Process all incoming/outgoing correspondence and archiving;
- Organize and schedule meetings and appointments;
- Provides historical reference by defining procedures for retention, protection, retrieval, transfer, and disposal of records;
- Prepare materials describing procedures and standards.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

All resumes will be analyzed. Only short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
18-06-2018
Водитель-экспедитор


“Albastrele Wines”

Винодельческая компания “Albastrele Wines” приглашает на работу
водителя-экспедитора
Основные обязанности – доставка винопродукции в торговые точки Кишинэу.
Требования:
- водительский опыт от 3 лет;
- серьезный;
- ответственный;
- аккуратный;
- отличное знание города;

График работы: понедельник-пятница, 9.00 - 17.30

Зарплата – по результатам интервью

Если Вас заинтересовала данная вакансия, отправьте Ваше CV по адресу egoleatina@albastrele.md или позвоните по телефонам: 079-600325; 022-866849
Регион: Кишинёв
egoleatina@albastrele.md
079-600325;
022-866849
18-06-2018
Marketing Coordinator


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Marketing Coordinator

Company: international company, official representative in Republic of Moldova

Job description:
- Supports regional office operations by organizing office operations and procedures for the marketing and administrative activities that facilitate the smooth running of an office;
- Support for staff management;
- Coordination of external and internal office communications. Office supply;
- Organize appointments and meetings;
- Organize retention, protection, retrieval, transfer and removal of records;
- Ensure security of data and document archiving;
- Monitor and record hours worked, including vacation and sick leave.

Requirements:
- Education: high education;
- Languages: Romanian and Russian - fluent, English – upper intermediate
- Experience in marketing from 1 year.
- Experience in the production of POSM is desirable
- Good skills: Word, Excel (Vlookup, Pivot Table), Power Point
- Well-organized / systematic - with the opportunity to assume the functions of an office manager (workflow, primary reporting, etc ..)

Professional requirements:
- Coordinate text for recruiting advertisement;
- Provide induction for local Field Force. Make trainings and explain to newcomers how to use systems and how to report;
- Receive and share with suppliers technical requirements for POSM production in line with Brand book and quality standards;
- Prepare/translate and inform Field Force/Office Staff regarding new procedures/policies/structural changes, Brand book requirement;
- Process all incoming/outgoing correspondence and archiving;
- Organize and schedule meetings and appointments;
- Provides historical reference by defining procedures for retention, protection, retrieval, transfer, and disposal of records;
- Prepare materials describing procedures and standards.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

All resumes will be analyzed. Only short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
18-06-2018
Agent vânzări (tehnica agricola) sal. 5000-10000 + %

з/п 5000-10000 + %
HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant:

Agent vânzări (tehnica agricola) sal. 5000-10000 + %

Cerinte:
• Experienta de cel putin 3 ani in vanzari
• Cunoasterea tehnicilor profesionale de vanzare, negociere si mercantizare
• Atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor
• Capacitate de adaptare si invatare rapida
• Disponibilitate la efort sustinut si munca de teren
• Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv
• Capacitate de mediere, gestionare si rezolvare prompta a problemelor
• Orientare catre rezultat
• Cunostinte operare PC (Excel, Word)
• Cunoasterea limbilor romina, rusa, engleza (avantaj)
• Permis conducere categoria B

Responsabilitati:
• Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi
• Dezvoltarea portofoliului actual de clienti
• Mentine si dezvolta relatii profesionale cu clientii in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor si fidelizarii acestora

CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.
18-06-2018
Agent vânzări (tehnica agricola) sal. 5000-10000 + %

з/п 5000-10000 + %
HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant:

Agent vânzări (tehnica agricola) sal. 5000-10000 + %

Cerinte:
• Experienta de cel putin 3 ani in vanzari
• Cunoasterea tehnicilor profesionale de vanzare, negociere si mercantizare
• Atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor
• Capacitate de adaptare si invatare rapida
• Disponibilitate la efort sustinut si munca de teren
• Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv
• Capacitate de mediere, gestionare si rezolvare prompta a problemelor
• Orientare catre rezultat
• Cunostinte operare PC (Excel, Word)
• Cunoasterea limbilor romina, rusa, engleza (avantaj)
• Permis conducere categoria B

Responsabilitati:
• Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi
• Dezvoltarea portofoliului actual de clienti
• Mentine si dezvolta relatii profesionale cu clientii in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor si fidelizarii acestora

CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.
18-06-2018
Sales and Operations Director


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Sales and Operations Director

Compania: internaționala specializata in domeniul B2B.

Obiectivul postului: Dezvoltarea Businessului pe piața RM.

Responsabilități:
- Managementul companiei pe teritoriul RM (coordonarea activității personalului, bugetarea, promovarea)
- Implementarea strategiilor grupului la nivel național
- Promovarea produsului;
- Contactarea cu persoanele decizionale a companiilor din RM;
- Dezvoltarea portofoliului de clienți;
- Negocierea si semnarea contractelor;
- Atragerea noilor parteneri;

Cerințe:
- Studii superioare economice, tehnice, umanitare;
- Preferabil experienta de la 3 ani in managementul vânzări B2B, FMCG, Telecomunicații sau servicii Bancare;
- Experienta legata de promovarea si dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU, EN - avansat;
- Cunoașterea calculatorului (Ms Office)
- Bun negociator si team leader;
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Salariu fix + bonusuri
- Automobil de serviciu, laptop, telefon de serviciu
- Participarea la treninguri internaționale;

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
in CV indicați postul vacant: “SOMR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SDMR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
18-06-2018
Sales and Operations Director


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Sales and Operations Director

Compania: internaționala specializata in domeniul B2B.

Obiectivul postului: Dezvoltarea Businessului pe piața RM.

Responsabilități:
- Managementul companiei pe teritoriul RM (coordonarea activității personalului, bugetarea, promovarea)
- Implementarea strategiilor grupului la nivel național
- Promovarea produsului;
- Contactarea cu persoanele decizionale a companiilor din RM;
- Dezvoltarea portofoliului de clienți;
- Negocierea si semnarea contractelor;
- Atragerea noilor parteneri;

Cerințe:
- Studii superioare economice, tehnice, umanitare;
- Preferabil experienta de la 3 ani in managementul vânzări B2B, FMCG, Telecomunicații sau servicii Bancare;
- Experienta legata de promovarea si dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU, EN - avansat;
- Cunoașterea calculatorului (Ms Office)
- Bun negociator si team leader;
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Salariu fix + bonusuri
- Automobil de serviciu, laptop, telefon de serviciu
- Participarea la treninguri internaționale;

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
in CV indicați postul vacant: “SOMR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SDMR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
18-06-2018
HR Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

HR Manager

Compania: companie financiară internaționala din domeniul non-bancar.

Responsabilități:
- Asigurarea activității operaționale a secțiunii Resurse Umane, ce implica planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane;
- Asigurarea și coordonarea aplicării prevederile legale în domeniul relațiilor de muncă;
- Participarea activa în implementarea unui soft nou IT, ce tine de administrarea resurselor umane;
- Responsabilități legate de recrutare, integrare, instruire, dezvoltare și motivare a personalului;
- Alte atribuții în vederea imunitarii proceselor ce tine de resurse umane

Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiența preferabil de la 2 ani la un post similar;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN sau DE - conversațional (preferabil)
- Cunoașterea calculatorului (MS - Word, Excel, Outlook, Power Point; 1C Resurse Umane)
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Mediu de lucru atractiv, ce permite dezvoltarea profesională;
- Comunicarea deschisa cu managementul superior;
- Posibilitatea de a lua decizii.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “GMR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “GMR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
18-06-2018
Operator Call-Center


JustConsult

Ne mărim echipa, suntem o echipă fericită, unde punem accent pe dezvoltarea profesională a fiecărui angajat! Vă invităm să fiți parte a echipei noastre:

OFERIM:
- Salariu motivant ;
- Orar de muncă flexibil;
- Atitudine pozitivă și zîmbete.
- Instruire și traininguri în domeniu.
- Veți avea parte de experiență reușită.
- Pachet social.

Responsabilitățile postului:
- Oferirea informației necesare despre serviciile companiei;
- Conversaţia cu clienţii la telefon, prin poşta electronică și rețele de socializare;
- Rezolvarea imediată a solicitărilor primite de la clienți.

Cerințe față de candidat:
- Persoană comunicabilă ;
- Responsabilitate și inițiativă;
- Cunoaşterea avansată a calculatorului (Microsoft Office ,Word, Excel );
- Cunoaşterea limbilor române şi ruse;
- Să fiți onești în relația cu șefii și colegii.

Expediați CV-ul Dvs. la adresa de e-mail : hr@justconsult.md ( indicați poziția la care candidați). Să aveți parte de o zi plină de emoții pozitive !!!
Регион: Кишинёв
hr@justconsult.md
18-06-2018
Operator Încărcător Frontal - Mecanic de stivuitor (Stație Mobila Betoane)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

Compania internaţională, producător si distribuitor a materialelor de construcții.

Operator Încărcător Frontal - Mecanic de stivuitor (Stație Mobila Betoane)

Responsabilități:
● Respectă procedurile SSM și identifică riscurile în zona sa de activitate
● Execută activitățile de mentenanță preventivă și corectivă;
● Gestionează materialele și piesele de schimb;
● Supraveghează și asigură starea de funcționare a echipamentelor tehnice;
● Respectă procedurile de lucru specifice postului;
● Participă activ la activitățile desfășurate în stația mobila de betoane;

Cerințe:
● Studii profil mecanic sau electromecanic
● Minim 2 ani experienta intr-un post similar
● Dorinta de a învață utilizarea mijloacelor de producție moderne
● Atentie la detalii
● Spirit de echipă și profesionalism
● Autorizație operare stivuitor.

Beneficii:
● Activitate într-o companie internaționala cu grija fata de angajații sai, inclusiv sub aspectul Sănătății și Securității în Munca și dezvoltare profesionala.
● Activitate intr-o echipa multinaționala de profesionisti.
● Pachet social si salarial atractiv.

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “OIFMR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “OIFMR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
18-06-2018

<< [21]  22  23  24  25  26  27  28  29  30  >>
Горячие вакансии

Est-computer


- QA Specialists
- Web Developers, Content Developers, Graphical Designers
- Software Developers in Test
- Java Developer
- Angajam studenti
подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Consilier evaluator
- Șef secție Secție Imobiliară
- Responsabil afaceri corporative
- ASISTENT EXECUTIV
- Șef secție Secţia Procurări
- Ofiţer Recuperare
- Manager comunicare
- Operator
- Manager Animare
- Coordonator Securitate Informationala
- MANAGER RELAȚII CLIENȚI CLA
- Specialist creditare or. Chişinău
- Operator Ghişeu Universal, or. Hîncești, Chișinău, Ialoveni și Ungheni
- Consilier Clientela Multimedia

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
BAFIMOB


-
Специалист по рекламе
-
Сборщик мебели
-
Дизайнер-мобилизатор, технический директор


подробнее...
Телефон: 069105054, 022-501411 
E-mail: bafimob@mail.ru
Веб-сайт: www.bafimob.md

P.A.A.

- Asistent Contabil
подробнее...

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica:  office@paa.md,  dchirilov@paa.md.  Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)