RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Niconorov Egor Eugen 


Исаков Вадим Юрьевич (54)

Скребец Корина (16)




Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Ambalator panificație (Băcioii Noi)

з/п Negociabil
Alimer Comert

Responsabilitati:
- Felierea pqainei;
- Ambalarea painei și chiflelor;
- Etichetarea painei și chiflelor;

Calități personale:
• responsabilitate, dorință de a munci;
• loialitate, punctualitate;
• atenție,disciplinare ;

Oferim:
• Pachet social deplin;
• Salariu stabil;
• Grafic stabil:luni-vineri de la 7.00-19.00;
• Echipă tânară, energică și prietenoasă;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Așteptăm CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeți la adresa electronică customagic-hr@mail.ru tel. 069666793
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 069666793
27-10-2020
Agenți în vânzări - 10.000 lei

з/п Negociabil
Customagic

Cerințe față de candidat:
- Responsabilitate, ambiție, gândire analitică, optimism, poziție activă de viață, orientare spre rezultat;
- Abilitați de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni;
- Dorința de a învața lucruri noi.

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurență sănătoasă în muncă;
- Acces la rețeaua corporativă de telefonie;
- O bază stabilă de clienți și salariu influențat de %-ul din vinzări;
- Prime banești în dependență de reușite;
- Dezvoltare profesională și creștere în carieră;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com Tel. 069666793
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 069666793
27-10-2020
Agent Comercial

з/п Negociabil
Customagic

Cu ocazia extinderii Compania “Augur Perla” distribuitor a mărcilor comerciale “DeliCarne” și “ City”; unul din cei mai mari distribuitori excluzivi de produse alimentare în Moldova, angajează în echipa sa Agenți în vânzări/ Agenți Comerciali

Cerințe față de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare (finalizate/ sau în curs cu frecvență redusă);
- Permis de conducere cat. B (pentru fete nu este nevoie de permis de conducere);
- Responsabilitate, ambiție, gândire analitică, optimism, poziție activă de viață, orientare spre rezultat;
- Abilitați de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni;
- Dorința de a învața.

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurență sănătoasă în muncă;
- Mașina de la companie;
- Acces la rețeaua corporativă de telefonie;
- O bază stabilă de clienți și salariu influențat de %-ul din vinzări;
- Prime banești în dependență de reușite;
- Dezvoltare profesională și creștere în carieră;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com Tel. 069666793
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 069666793
27-10-2020
Manager pe complex (Orhei)

з/п Negociabil
Alimer Comert

Cerinte:
- studii medii sau superioare;
- cunoasterea limbilor rusa si romana;
- lucru în echipă,echilibrat moral;
- cinstit,dorința de învăța;

Responsabilitati:
- Gestionarea complexului (marchet, restaurant);
- Respectarea standartelor companiei;
- Îndeplinirea obiectivelor puse de catre companie;

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix
3. Condiții bune de muncă;
4. Șef bun și înțelegător;
5. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
6. Program de lucru de luni până sâmbătă.
7. Instruire și pregătire profesională.

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru cu subiectul mesajului “Manager pe complex (Orhei) “.

Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
27-10-2020
Manager pe retea de restaurante (Bălți,Ungheni)

з/п Negociabil
Alimer Comert

Holdingul ,,Customagic” specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piața Republicii Moldova, angajează în bază de concurs persoane active, sirguincioase.

Cerinte:
- studii superioare;
- cunoasterea limbilor rusa si romana;
- experienta de munca in domeniul similar;
- comunicabilitate, responsabilitate, punctualitate, abilitati organizatorice, orientare spre rezultat, pregatire pentru instruire;
- cunoasterea calculatorului.

Responsabilitati:
- Coordonezi și optimizezi procesul de vânzare;
- Verifici și optimizezi indicatorii economici, specifici grupelor de marfă;
- Conduci, motivezi și dezvolți angajații din subordine;
- Abilitati excelente de organizare, planificare si comunicare;
- Atitudine pozitiva si profesionista in relatiile cu clientii;
- Abilitati foarte bune de comunicare si convingere;
- Persoana activa, orientata spre rezultat, cu abilitati organizatorice și responsabila;

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv de la 9000-14000lei, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Șef bun și înțelegător;
5. Participarea la evenimente corporate (Team building-uri)
6. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos.
7. Instruire și pregătire profesională.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
27-10-2020
Muncitori la uzina de zincare a pieselor auto. Germania


Lucru Legal

Compania Lucru Legal angajează muncitori la Uzina de zincare a pieselor pentru automobile.

Sarcinile angajatului: Acoperire cu un strat de zinc a pieselor de oțel, fontă sau nemetalice pentru a le proteja împotriva oxidării.

Cerințe:
- Pașaport UE.

Angajatorul oferă:
- Salariu decent, începând cu 1000 euro;
- BONUS pentru ore suplimentare;
- Loc de muncă LEGAL + Pachet social inclus;
- Contract de muncă fară Comision;
- Cazare și Transport;
- Uniformă de lucru și echipamente de protecție.

Apelați Acum: 0(22) 42-11-11

www.lucrulegal.md
https://www.facebook.com/lucrezlegal
https://ok.ru/lucrezlegal
SRL "LETOR-GRUP" Seria A MMII Nr. 055443

#legal, lucru prin agenție, pașaport roman, Germania, fabrica , fabrică de mobilă, curat, servitoare, curățenie restaurante, agricultura, uzina de zincare, construcții, sudori, electricieni, lacatus, contract gratuit, producerea pieselor pentru masini, sortarea coletelor , fasadă, meșteri, beton, șoferi, stivuitor, depozitar, instalator sanitar (сантехник), ambalare, împachetarea hainelor, cultivarea florilor, depozit de haine, montarea anvelopelor, sortare haine, sortarea metalului, plantarea florilor, alimentație gratuită, cazare fără plată, cu/ fără experiență, salariu stabil, salariu oficial, transport gratis, lucrări interioare, personal necalificat, femei/bărbați/cupluri, lucru la uzine, lucru la fabrică, lucru peste hotare, industria automobilelor, pachet social inclus, lucru bine plătit, premii, bonus, condiții bune
Регион: Кишинёв
022421111
27-10-2020
Operator CIP secția îmbuteliere/ CIP оператор на линии розлива


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:
Operator CIP secția îmbuteliere/ CIP оператор на линии розлива

Responsabilităţi:

Menţinerea şi verificarea echipamentului tehnologic;
Efectuarea procedurii CIP la liniile tehnologice;
Înregistrarea / monitorizarea parametrilor.

Cerinţe faţă de candidat:
Studii medii sau superioare tehnice, chimie;
Experienţa de lucru va fi un avantaj;
Cunoaşterea limbilor română sau rusă;
Posedarea abilităţilor de lucru în echipă.

Oferim:
Salariu competitiv;
Acces gratuit în sala de sport a companiei;
Asigurare medicală privată;
Prînz asigurat de companie;
Bonusuri lunare / anuale etc.

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Sau să ne contacteze la numerele de telefon:
(022 885 219; 068 499 864)
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Sau să ne contacteze la numerele de telefon:
(022 885 219; 068 499 864)
27-10-2020
Hamal


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:
Hamal

Cerinţe faţă de candidat:

Lucru în schimburi;
Responsabilitate, punctualitate etc.

Responsabilităţi:
Evacuarea resturilor de producție;
menținerea ordinii la locul de muncă
Încarcarea și descarcarea materiei prime etc.

Oferim:
Salariu competitiv;
Prînz asigurat de companiei;
Îmbrăcăminte/ încălțăminte specială;
Transport în raza orașului pentru schimbul de noapte;
Pachet social etc.

Pentru informații suplimentare rugăm să ne contactați la numerele de telefon:
(022 885 219; 068499864)

Регион: Кишинёв
Pentru informații suplimentare rugăm să ne contactați la numerele de telefon:
(022 885 219; 068499864)
27-10-2020
Hamal/ Грузчик


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:
Hamal/ Грузчик

Cerinţe faţă de candidat:

Lucru în schimburi/ture;
Sârguincios, punctual etc.

Responsabilităţi:
Îndeplinirea sarcinilor zilnice;
Menținerea ordinii la locul de muncă;
Încarcarea și descarcarea materiei prime la necesitate etc.

Oferim:
Salariu competitiv;
Prînz asigurat de companiei;
Îmbrăcăminte/ încălțăminte specială;
Transport în raza or. Chișinău pentru schimbul II;
Pachet social;
O mulțime de beneficii de care veți avea parte împreună cu familia.

Pentru informații suplimentare rugăm să ne contactați la numerele de telefon:
(022 885 219; 068499864)
Регион: Кишинёв
022 885 219; 068499864
27-10-2020
Operator secția îmbuteliere/ Оператор розлива


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:
Operator secția îmbuteliere/ Оператор розлива

Responsabilităţi:

Respectarea proceselor tehnologice;

Cerinţe faţă de candidat:
Studii medii s-au superioare;
Experienţă de lucru s-au cunoaștințe teoretice în domeniu;
Cunoașterea limbilor română s-au rusă;
Abilitatea de a lucra în echipă;
Dorința de a învăța lucruri noi etc.

Oferim:
Salariu competitiv;
Locul de muncă perfect pentru dezvoltarea carierei profesionale;
Acces gratuit în sala de sport a companiei;
Asigurare medicală privată;
Prînz gratuit asigurat de companie;
Bonusuri lunare / anuale etc.

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Telefon de contact (022 885 219; 068 499 864)
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
27-10-2020
Inginer deservire utilaj frigorific și instalații de turnat bere


IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:
Inginer deservire utilaj frigorific și instalații de turnat bere

La noi veți beneficia de:
• salariu competitiv;
• prânz gratuit, oferit de companie;
• asigurare medicală benevolă care include mai multe beneficii;
• bonus lunar la salariu;
• al 13-lea salariu;
• telefon mobil cu pachet telefonie inclus...

Cerinte:
• experiență în reparația / mentenanța echipamentului frigorific și a utilajului de turnat bere;
• cunoașterea structurii frigiderelor și a echipamentului frigorific;
• detectarea defecțiunilor tipice echipamentului frigorific;
• cunoașterea echipamentului profesional pentru diagnosticarea și reparația echipamentului frigorific, inclusiv lucrări de sudură;

Responsabilitati:
• Asigurarea ciclului deplin de lucrări de deservire atât la service centru cât și la clienți (RM);
• asamblarea/dezasamblarea utilajului;
• mici lucrări de vopsire/tencuială a utilajului frigorific;
• înlocuire autocolant pe exteriorul utilajului;
• montarea/demontarea utilajului de turnat bere;
• evidența pieselor de schimb și lucrărilor executate;
• completarea documentației/rapoarte în baza lucrărilor executate.

Persoanele interesate rugăm să trimită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Telefon: 022885219 / 078 094 886
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Telefon: 022 885 219; 078 094 866
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Telefon: 022 885 219; 078 094 866
27-10-2020
Operator linia verde


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:

Operator linia verde

Responsabilități:
• Oferirea serviciilor informaţionale şi consultanţă despre produsele companiei pentru consumatori.

Cerinţe faţă de candidaţi:
• Studii medii de specialitate sau superioare;
• Cunoașterea limbilor română și rusă nivel avansat; engleza este un avantaj;
• Experiență pe un post similar reprezintă un avantaj;
• Abilități bune de comunicare;
• Responsabilitate.

Oferim:
• Angajare oficială;
• Pachet social (cantină gratuită, sală de sport);
• Training-uri și dezvoltare profesională;

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 885 219 / 078 094 866
Doar persoanele selectate vor fi contactate.

E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Telefon: 022 885 219; 078 094 866
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Telefon: 022 885 219; 078 094 866
27-10-2020
Работа для родителей

з/п от 5000
Moltrend

Молодая и амбициозная компания Moltrend находится в поисках ответственного «Менеджера телефонных услуг в сфере продаж» . Им можешь стать именно ты!
Moltrend- активно развивающаяся компания, которая специализируется в сфере продаж инновационных товаров и услуг, а так же рекламе. Мы опытная команда профессионалов, которая растет и стремительно развивается, чтобы выйти на Европейский уровень.

О работе:
-Работа с уже имеющейся базой данных, никаких холодных звонков;
-Информирование клиентов о новых продуктах и специальных предложениях;
-Сопровождение и консультирование клиентов;
-Дальнейшая консультация клиентов при повторном обращении;

Какие навыки необходимы?
-Знание Румынского и Русского языка;
-Быстрая обучаемость и желание развиваться в сфере продаж;
-Умение взаимодействовать с людьми разных возрастов, взглядов и жизненных позиций;
-Опыт в продажах будет преимуществом(но не решающим)

Что мы предлагаем?
-Официальное трудоустройство и соц.пакет;
-Первоначальное обучение в сфере продаж а так же поддержка в процессе;
-Оплачиваемая стажировка (1месяц)
-Достойная З/П (Ставка+%)

Если ты соответствуешь нашим требованиям и у тебя есть представления о продажах, но не имеется опыта работы в данной сфере? Отправляй CV на почту hr@mail.moltrend.ru с текстом «Работа для родителей»
Регион: Кишинёв
069864747(Полина)
26-10-2020
Marketing Executive Media & Branding


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Marketing Executive Media & Branding

Responsabilitățile postului:
● elaborarea și implementarea planului media în conformitate cu planul strategic pentru dezvoltarea și amplificarea valorii vinului Moldovei;
● managementul Planului mărcii Vinul Moldovei şi custodia identităţii corporative;
● crearea de noi iniţiative şi activităţi care să atragă atenţia diferitor grupuri ţintă menite să ajute la dezvoltarea şi penetrarea imaginii vinului Moldovei;
● gestionarea bugetului media în conformitate cu programul promoțional anual;
● dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu jurnaliștii și alte părți interesate;
● organizarea călătoriilor în Moldova pentru reprezentanţii mass-media (jurnalişti şi parteneri);
● asistență generală pentru activitățile companiei;
● administrarea bazei de date de contacte Media.

Cerințe față de candidat:
● studii: superioare în domenii relevante (marketing, comunicare, economie);
● experienţă profesională: minim 3-5 ani în domeniul marketing și promovare, preferabil şi experienţă în domeniul vitivinicol;
● să cunoască limba română şi limba engleză (scris şi vorbit). Limba rusă sau/şi alte limbi europene constituie un avantaj;
● să deţină cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul stabil în Republica Moldova;
● să cunoască Microsoft Office, Outlook, bazele de promovarea SMM.

Compania oferă:
● salariu motivant;
● spor de performanţă;
● deplăsări de serviciu;
● telefonie mobilă asigurată;
● transport de serviciu pentru exercitarea atribuţiilor de serviciu;
● dinamism, activităţi la nivel naţional şi internaţional, posibilităţi de dezvoltare profesională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: MAD

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: MAD

Telefon de contact : 060 102 909
26-10-2020
Director Sucursală (or. Bălți)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Director Sucursală (or. Bălți)

Responsabilitățile postului:
● Implementează politici comerciale a întreprinderii în regiunea în care se află sucursala;
● Realizează o distribuție rațională a responsabilităților între angajații sucursalei, separarea funcțiilor, sarcinilor, acțiunilor, monitorizează executarea comenzilor și ordinelor, menține nivelul necesar de muncă și disciplina executivă;
● Conduce activitatea de fidelizare și dezvoltare a rețelei de clienți;
● Caută și dezvoltă noi canale pentru atragerea de clienți și parteneri pentru toate produsele și serviciile băncii;
● Supraveghează implementarea planului de vânzări a sucursalei și punerea în aplicare a planurilor de vânzări de către angajații sucursalei;
● Monitorizează îndeplinirea de către clienți a termenilor în acordurile încheiate, participă la negocieri cu clienții, întreprinde acțiuni menite vizând protejarea intereselor companiei;
● Creează și menține portofoliu de credite de înaltă calitate al sucursalei;
● Asigură un plan eficient din punct de vedere al costurilor, bugetarea, reducerea costurilor ale sucursalei.
● Ia decizia asupra problemelor economice și administrative legate de activitatea sucursalei.

Cerințe față de candidat:
● Studii: superioare economice;
● Cunoașterea limbilor: româna/rusa - fluent, engleza - intermediar;
● Cunoașterea aplicațiilor informatice - nivel avansat;
● Cel puțin 5 ani de experiență în calitate de director sucursală / director adjunct în bancă;
● Experiență în gestionarea echipei;
● Gândire strategică și competențe de planificare strategică.
● Persoană activă, ambițioasă, orientată spre rezultate, capacitatea de a lucra în modul multitasking.

Compania oferă:
● Salariul motivant stabil + sistem de bonusare;
● Tichete de masă;
● Perspective de creștere profesională, cu posibilitatea de a vă deplasa într-o altă regiune a reprezentanții Băncii;
● Instruire și dezvoltare profesională: traininguri interne și externe, stagii de practică, cursuri de master, schimb de practici de succes cu alte filiale.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DSB

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DSB

Telefon de contact : 060 102 909
26-10-2020
Director Sucursală (or. Bălți)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Director Sucursală (or. Bălți)

Responsabilitățile postului:
● Implementează politici comerciale a întreprinderii în regiunea în care se află sucursala;
● Realizează o distribuție rațională a responsabilităților între angajații sucursalei, separarea funcțiilor, sarcinilor, acțiunilor, monitorizează executarea comenzilor și ordinelor, menține nivelul necesar de muncă și disciplina executivă;
● Conduce activitatea de fidelizare și dezvoltare a rețelei de clienți;
● Caută și dezvoltă noi canale pentru atragerea de clienți și parteneri pentru toate produsele și serviciile băncii;
● Supraveghează implementarea planului de vânzări a sucursalei și punerea în aplicare a planurilor de vânzări de către angajații sucursalei;
● Monitorizează îndeplinirea de către clienți a termenilor în acordurile încheiate, participă la negocieri cu clienții, întreprinde acțiuni menite vizând protejarea intereselor companiei;
● Creează și menține portofoliu de credite de înaltă calitate al sucursalei;
● Asigură un plan eficient din punct de vedere al costurilor, bugetarea, reducerea costurilor ale sucursalei.
● Ia decizia asupra problemelor economice și administrative legate de activitatea sucursalei.

Cerințe față de candidat:
● Studii: superioare economice;
● Cunoașterea limbilor: româna/rusa - fluent, engleza - intermediar;
● Cunoașterea aplicațiilor informatice - nivel avansat;
● Cel puțin 5 ani de experiență în calitate de director sucursală / director adjunct în bancă;
● Experiență în gestionarea echipei;
● Gândire strategică și competențe de planificare strategică.
● Persoană activă, ambițioasă, orientată spre rezultate, capacitatea de a lucra în modul multitasking.

Compania oferă:
● Salariul motivant stabil + sistem de bonusare;
● Tichete de masă;
● Perspective de creștere profesională, cu posibilitatea de a vă deplasa într-o altă regiune a reprezentanții Băncii;
● Instruire și dezvoltare profesională: traininguri interne și externe, stagii de practică, cursuri de master, schimb de practici de succes cu alte filiale.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DSB

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DSB

Telefon de contact : 060 102 909
26-10-2020
Chief Accountant (International Transport Company)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of his client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position:

Chief Accountant (International Transport Company)

Main responsibilities:
● Establish and maintain fiscal files and records to document transactions;
● Develop and maintain effective accounting system;
● Maintain accurate HR document-flow;
● Complete assigned accounting tasks within deadlines;
● Prepare pre-consolidation package for mother company in Poland;
● Payroll (including delegations);
● Proactively performs preventive controls and initiates corrective actions when necessary;
● Providing accurate, completed & timely data reporting to statistical and other state authorities;
● Accounting month-end and year-end closing activities;
● Work with the external auditors.

Requirements:
● Higher education;
● Experience from 5 years as Chief Accountant;
● Good knowledge of computer: Excel, Word;
● Knowledge of languages: Romanian - high level, English - advanced level;
● Readiness for business trips 1-2 times a year.

Company offers:
● Stable employment in an international family company employing over 900 people throughout Europe;
● Competitive salary;
● Personal and professional growth with a passionate team;
● Work in an international environment.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CAB in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86 ; +373 60 102 909
Регион: Кишинёв
email address: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CAB in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86 ; +373 60 102 909
26-10-2020
Manager pe Calitate (FMSG)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Manager pe Calitate (FMSG)

Responsabilități:
● Elaborarea procedurilor de calitate și a dosarului de certificare a producției vitivinicole și alcoolice;
● Aplicarea schemelor de certificare și asigurarea respectării standardelor de calitate;
● Optimizarea și eficientizarea schemelor de certificare a produselor;
● Elaborare pachet de documentație de însoțire a produselor vitivinicole și alcoolice.

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare preferabile în domeniul alimentației;
● Experiență minim 3 ani: va constitui avantaj experiența în domeniul vitivinicol;
● Abilități de leadership;
● Deschis spre deplasări de serviciu.

Compania oferă:
● Loc de muncă stabil în una din cele mai renumite companii de vinuri din R.M;
● Salariul motivant + bonusuri;
● Grafic de lucru stabil: luni-vineri, 09:00 - 18:00.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: MC

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: MC

Telefon de contact : 060 102 909
26-10-2020
Reception & Office Administration Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Reception & Office Administration Manager

Responsabilități:
● Oferă suport Directorului Executiv și Directorului Operațional al companiei în activitățile lor zilnice;
● Efectuează aranjamente de călătorie la cerere (vize, invitații, rezervări de zbor și bilete, transferuri interne/externe, rezervări la hoteluri și restaurante). Rezervări hoteliere și transfer de la / la aeroport și hotel pentru vizitatori, în conformitate cu graficul de călătorie ale acestora;
● Asigură o bună organizare a vizitelor la birou: întâmpină vizitatorii, oferă carduri de acces după necesitate etc.;
● Responsabil de respectarea protocoalelor interne de comunicare, de circulație a documentelor interne (contracte, facturi, scrisori oficiale);
● Organizează conferințe, evenimente interne, asigurând logistica și comunicare pentru aceste evenimente;
● Va organiza comunicarea cu candidații pentru posturi vacante, precum și organizarea etapelor de testare, interviu, online sau fizic la birou.Va gestiona baza de date a candidaților și va expedia scrisori de refuz la finalizarea proiectelor de recrutare.
● Va întreține relația cu furnizorii de consumabile și servicii pentru birou, asigurând respectarea termenilor de livrare și eficiența costurilor;
● Va monitoriza funcționarea echipamentelor din birou zilnic și interveni după caz pentru înlăturarea disfuncționalităților;
● Va gestiona echipa de cleaning și va asigura calitatea executării igienizării și curățeniei în birou.

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare;
● Experiență profesională în calitate de asistent, minim 2 ani (prezintă avantaj activitatea în companii internaționale);
● Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - la nivel avansat;
● Utilizator încrezut al aplicațiilor: Power Point, Excel, Word, Outlook;
● Abilități excelente de relaționare și comunicare.

Compania oferă:
● Loc de muncă stabil în una din cele mai renumite companii de vinuri din R.M;
● Salariul motivant;;
● Grafic de lucru stabil: luni-vineri, 09:00 - 18:00;
● Posibilități de creștere în carieră.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ROA

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ROA

Telefon de contact : 060 102 909
26-10-2020
Brand Manager (Produs Vinicol)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Brand Manager (Produs Vinicol)

Responsabilități:
● Stabilește planul anual de marketing împreuna cu Directorul de department;
● Elaborează un roadmap anual pe brand/țară/canal de promovare;
● Asigură implimentarea planului de marketing stabilit la nivel de an pe brandul pe care îl reprezintă;
● Planifică și monitorizează bugetele pentru brandul de care îl coordonează;
● Coordonează activitățile de promovare ATL, BTL, TTL;
● Inițiază colaborarea și comunică cu influencerii, blogeri, leaderii de opinie etc., din nișa noastră de piață;
● Organizează sesiuni foto&video pentru produsele brandului;
● Întocmeste rapoarte pe care le prezintă periodic Directorului de Marketing;
● Ține evidență tuturor campaniilor de promovare și dezvoltare produs în Trello, Share Point, Planner;
● Colaborează cu diverse agenții, ag. de publicitate, comunicare, Social Media, ag. media și alți furnizori de servicii și parteneri în vederea realizării obiectivelor postului;
● Analizează competitorii – gama de produse, poziționarea de preț, metode de promovare;
● Menține un Product Roadmap&Check List de Product Development per fiecare produs nou pe care îl dezvoltă;

Cerințe:
● Studii superioare: va constitui avantaj studii în marketing;;
● Experiență profesională în domeniu, minim 2 ani (prezintă avantaj activitatea în companii internaționale);
● Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - la nivel avansat;
● Abilitatea în managementul produsului.

Compania oferă:
● Loc de muncă stabil în una din cele mai renumite companii de vinuri din R.M;
● Grafic de lucru stabil: luni-vineri, 09:00 - 18:00;
● Posibilități de creștere în carieră.

Cei interesați pot transmite CV la adresa e-mail: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: BM

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa e-mail: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: BM

Telefon de contact : 060 102 909
26-10-2020

1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

Менеджер по продажам


- Менеджер по продажам

Нам нужен выездной менеджер по продажам, ответственный и очень общительный, готовый развиваться и расти вместе с нами.

подробнее...

E-mail: alexandru.raducan@imperlux.md
Телефон: 068689070

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)