RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 





Alexander Os (35)

Парфени Станислав (37)

Мариц Николета Николаевна 

Slanovscaia Stella (43)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Operator introducere date


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator introducere date
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în Excel;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligatiile postului:

Introducerea datelor in program dupa inventariere;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate (lucru în oficiu);
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
16-07-2018
Coordonator -Analist Markete


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Coordonator -Analist Markete
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului
Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare;
• Cunoștințe a limbii engleze și ruse;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilități de operare PC (Excel, Word), 1C ;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.
Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
16-07-2018
Operator Date Contabilitate


MoldCable

Vino în echipa Moldcable! Compania noastră organizează un concurs pentru ocuparea funcției de „Operator Date Contabilitate”.
Persoana care va ocupa această funcție va avea rolul de a asigura asistența contabilă a companiei și să îndeplinească următoarele criterii

Cerințe:
1. Studii superioare;
2. Să vorbească la perfecție limba română/rusă şi engleză – la un nivel avansat (scris și vorbit);
3. Să posede cunoştinţe de operare PC (Office), Excel, la nivel avansat.
4. Cunoștințe de contabilitate primară
5. Atenție la detalii, spirit de inițiativă și echipă, perseverență, abilități de organizare și comunicare.
6. Capacitatea de a lucra bine atat individual, cît și în echipă;
7. Livrare de rezultate;
8. Interes pentru îmbunătățirea continuă.

Se Oferă:

* salariu atractiv;
* bonus pentru rezultate remarcabile
* condiții bune de muncă într-un colectiv prietenos;

Orarul de lucru 16.00-24.00

Pentru mai multe detalii așteptăm CV-ul dumneavoastră la email-ul indicat mai jos sau apel telefonic prin Viber sau Watsapp.
Регион: Кишинёв
+37360555907
sergiu.s@moldcable.com
14-07-2018
Contabil mărfuri


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament . Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova! Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Contabil mărfuri
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Experienţa în domeniu va constitui un avantaj.
Obligatiile postului:

Evidența și prelucrarea comenzilor;
Prelucrarea documentelor primare;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate ;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: angajare-hr@mail.ru tel. 076059034

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
13-07-2018
Operator contabil or. Chisinau, or Orhei


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil or. Chisinau, or Orhei
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
13-07-2018
Analist - Asistent Manager


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Analist - Asistent Manager
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului

Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare ;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilităţi de operare în 1C va constitui un avantaj;
• Cunoștințe tehnice ale PC;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
13-07-2018
Operator introducere date


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator introducere date
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în Excel;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligatiile postului:

Introducerea datelor in program dupa inventariere;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate (lucru în oficiu);
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
13-07-2018
Contabil Import


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Import

Companie națională ce activează în domeniul construcțiilor.

Responsabilități:
● Controlul decontărilor cu clienții/furnizorii companiei;
● Prelucrare documentație primară;
● Calculul și achitarea impozitelor, taxelor;
● Operațiunile legate de import: proforma, transport, verificare invoice, broker, tva;
● Evidența bugetelor de cheltuieli;
● Întocmirea raportărilor interne către manageri și acționari.

Cerințe:
● Studii superioare: financiar - contabil;
● Experiență de muncă - minim 2 ani în domeniul contabil;
● Cunoștințe solide în domeniul contabilității;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Responsabilitate și flexibilitate.

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu competitiv;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Posibilitatea de avansare în carieră.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CT1

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CT1

Telefon de contact : 069104433
12-07-2018
Ajutor Contabil-Șef (Part-time)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Ajutor Contabil-Șef (Part-time)

Companie internațională ce activează în Republica Moldova pe segmentul produselor cosmetice.

Responsabilități:
● Operațiunile legate de contabilitate primară;
● Verificarea introducerii corecte a plăților și a documentelor contabile;
● Întocmirea rapoartelor financiar-contabile;
● Evidența contabilă ce ține de casă, bancă și alte direcții contabile;
● Evidența dosarelor de contracte și pregătirea contractelor;

Cerințe:
● Abilități analitice și posibilitate de lucru cu multă informație;
● Experiență de muncă în domeniul contabil, ar constitui un avantaj;
● Cunoașterea Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) - intermediar;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Dorința și capacitatea de a învăța;
● Responsabilitate și flexibilitate.

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu competitiv;
● Grafic flexibil de lucru - part time (în prima parte/ a doua parte);
● Tichete de masă;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Perspective de dezvoltare în carieră într-o companie cu renume internațional;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ACP

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ACP

Telefon de contact : 069104433
12-07-2018
Contabil Șef


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Șef

Companie internațională ce activează în Republica Moldova în domeniul turismului

Responsabilități:
● Evidența și controlul operațiunilor contabile;
● Calculul și achitarea impozitelor, taxelor locale;
● Întocmirea rapoartelor financiare,statistice;
● Evidența bugetelor de cheltuieli;
● Întocmirea raportărilor interne către manageri și acționari.

Cerințe:
● Studii superioare: contabil;
● Experiență de muncă - minim 3 ani intr-un post similar;
● Cunoștințe solide în domeniul contabilității și fiscalității;
● Cunoștințe legislația fiscală;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - fluent (preferabil);
● Cunoașterea Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) - intermediar;

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu competitiv;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com; În CV indicați codul postului vacant: CST

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com; În CV indicați codul postului vacant: CST

Telefon de contact : 069104433
12-07-2018
Accountant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Accountant

The company:
International company in IT field

Main requirements
● University degree in Economics is a must ;
● Minimum 3 years of experience in a similar position or within an audit company;
● Very good Excel skills;
● Advanced English, both speaking and writing is a must;
● Planning, budgeting and cost control principles knowledge;
● The ability to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental;

The company offer:
● Very good salary level
● Excellent working conditions in the comfortable office
● Official employment and full social package

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code AI1 in the subject line or CV.

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code AI1 in the subject line or CV.
12-07-2018
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Компания Romsticom SRL
официальный дистрибьютор продукции
L'Oreal, Maybelline, Garnier, Johnson Wax
в Республике Молдова
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1С

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail:
romsticom@gmail.com, с пометкой оператор
12-07-2018
Бухгалтер


Кафе в центре города, хочет видеть у себя профессионального бухгалтера (направление общепит)

Компания предлагает:
- система оплаты труда на основе показателей.
-Компенсация расходов на питание
- Официальное трудоустройство
- Полный социальный пакет

Требования:
- высшее профессиональное образование
- опыт работы бухгалтером в общепите
- знание 1С

Обязанности:
- ведение бухгалтерского и налогового учета
- ведение технологических и калькуляционных карт
- расчет себестоимости меню
- работа с поставщиками
- расчет заработной платы
- проведение инвентаризаций

График работы: Понедельник-Пятница с 9.00 до 17.00 с перерывом на обед 1 час.
E-mail: hr@tronex.md
060 468 333
Регион: Кишинёв
E-mail: hr@tronex.md
060 468 333
12-07-2018
Contabil

з/п Negociabil
IM " P.A.A." S.R.L.

Contabil
Cerinte:
- Studii superioare Contabile/Economice finisate;
- Experienta intr-un post similar;
- Fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
-Abilități excelente de operare PC ( MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1:C ( versiunea 7; 8));
- Capacități foarte bune de organizare;
- Responsabilitate;
- Seriozitate, punctualitate, onestitate, receptivitate;
- Bune abilități de comunicare;

Responsabilitati:
- Formarea/Prelucrarea documentelor primare;
- Lucrul facturilor fiscale;
- Evidenta operatiunilor bancare;
- Operatiuni de import;
- Verificarea decontarilor cu contragentii;
- Alte sarcini specificate de contabilul-sef in urma interviului;

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica: office@paa.md , dchirilov@paa.md
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica: office@paa.md , dchirilov@paa.md
12-07-2018
Asistent Contabil


IM " P.A.A." S.R.L.

Asistent Contabil
Profilul candidatului:
• Studii superioare Contabile/Economice finisate
• Fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj
• Abilități excelente de operare PC ( MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1:C)
• Capacități foarte bune de organizare
• Responsabilitate
• Seriozitate, punctualitate, onestitate, receptivitate
• Bune abilități de comunicare

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica: office@paa.md, dchirilov@paa.md. Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.

N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica: office@paa.md, dchirilov@paa.md.
12-07-2018
БУХГАЛТЕР-ОПЕРАТОР


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

БУХГАЛТЕР-ОПЕРАТОР

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
12-07-2018
Contabil mărfuri


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament . Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova! Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Contabil mărfuri
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Experienţa în domeniu va constitui un avantaj.
Obligatiile postului:

Evidența și prelucrarea comenzilor;
Prelucrarea documentelor primare;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate ;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: angajare-hr@mail.ru tel. 076059034

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
12-07-2018
Operator contabil or. Chisinau, or Orhei


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil or. Chisinau, or Orhei
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
12-07-2018
Operator contabil or. Chisinau, or Orhei


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil or. Chisinau, or Orhei
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
12-07-2018
Analist - Asistent Manager


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Analist - Asistent Manager
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului

Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare ;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilităţi de operare în 1C va constitui un avantaj;
• Cunoștințe tehnice ale PC;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
12-07-2018

1  2  [3]  4  5  6  7 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)