RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Залевский Анатолий Викторович 


гуцан евгений (34)

Денис Малендра Сергеевич  (17)




Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Asistent economist


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Asistent economist
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agre cu simțul umorului

Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea prețurilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare;
• Cunoștințe a limbii engleze și ruse;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilități de operare PC (Excel, Word), 1C ;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
31-10-2018
Operator Contabil


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator Contabil
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Evidența stocurilor de marfă;
Mișcări interne a mărfii în market.
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
31-10-2018
Asistent contabil (fără experiență)


VEO Worldwide Srvices

Descriere job

În calitate de Asistent contabil principalele tale misiuni vor fi:

- Înregistrarea în contabilitate a operaţiunilor referitoare la tranzacţiile financiare ale societăţilor din portofoliu (facturi, borderouri, încasări, etc);

- Verificarea scadențarelor facturilor aflate la plată;

- Efectuarea plăților, respectând termenele limită de realizare.

Candidat ideal

Crezi că lipsa de experiență nu îți va permite să obții jobul pe care ți-l dorești? Greșit, pentru că noi nu îți cerem experiență, ci dorință de a învăța și de a te dezvolta în domeniul economic.

Dacă vrei să activezi în domeniul contabil, într-o companie multinațională și să faci cunoștință cu contabilitatea internațională, atunci te așteptăm să te alături în echipa de Asistenți contabili din Chișinău!

Ne-ar plăcea să:

- ai studii economice și/ sau cunoștințe contabile;
- ai cunoștințe de limba franceză la nivel începător-mediu (minimum nivel A2 în scris);

- fii pasiunat de a lucra cu cifrele și de a gestiona diverse situații financiare;
- fii atent la detalii, rezistent la stres și la rutină, responsabil, ambițios și orientat spre rezultate.

Beneficii:
- Șansa de a învăța ABC-ul contabilității de la o echipă de profesioniști;
- Formare la nivelul companiei;

- Oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;

- Cursuri gratuite de limbă franceză;

- Un loc de muncă oficial, într-un sediu modern, situat în centrul orașului;

- Vineri tematice și alte activități realizate în baza conceptului "Happy people at work".

Descrierea companiei

11 ani de experiență, peste 800 de colegi în 10 sedii din România, Republica Moldova, Polonia, Bulgaria și Ucraina. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Partener strategic în training – DARE Academy. Mediu multicultural și un zumzăit continuu într-o multitudine de limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

Care este activitatea principală a VEO? Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

Avem o bază de cunoștințe imensă construită în ultimii 10 ani, pusă la dispoziția ta. Tot ce îți trebuie este dorința de a reuși. Nu te putem ajuta cu asta, dar cu restul ... Da, putem!
Регион: Кишинёв
olipceanu@veoworldwide.ro
20-09-2018
Contabil junior Chișinău


VEO Worldwide Srvices

Descriere job

Ești la început de drum și îți dorești o carieră în domeniul financiar-contabil?
În VEO, noi credem și investim în oameni.

Ne dorim un coleg dornic să învețe, pasionat (ă) de contabilitate, ambițios (ă) și cu atenție la detalii pentru a se alătura Departamentului nostru Financiar–Contabil din Chișinău.

În calitate de Contabil junior principalele tale misiuni vor fi:

- verificarea și înregistrarea în contabilitate a operațiunilor bancare;
- asigurarea reconcilierii lunare intersocietăți;
- manipularea conturile de amortizare pentru diferitele bunuri aflate în patrimoniul societăților și verificarea corectitudinii înregistrarilor contabile generate de manipulările în cauză;

- analiza principalelor conturi de bilanț cu scopul de a urmări coerența acestora și de a justifica soldurile;

- asigurarea arhivării electronice a documentelor respectând regulile de arhivare.

Ne-ar plăcea să ai:

- studii superioare, în domeniul economic/ contabilitate;
- cunoştinţe de contabilitate primară (experiența în domeniu reprezintă un avantaj);
- cunoștințe de limbă franceză la nivel mediu (B1);
- capacitate de organizare, rigurozitate, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă.

Beneficii:
- Formare la nivelul companiei şi internaţional;
- Cursuri de limbă franceză;
- Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
- Pachet salarial şi mediu de lucru atractive, tichete de masa

Te-am convins?

Hai să facem cunostință!

Descrierea companiei

11 ani de experiență, peste 800 de colegi în 10 sedii din România, Republica Moldova, Polonia, Bulgaria și Ucraina. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Partener strategic în training – DARE Academy. Mediu multicultural și un zumzăit continuu într-o multitudine de limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

Care este activitatea principală a VEO? Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

Avem o bază de cunoștințe imensă construită în ultimii 10 ani, pusă la dispoziția ta. Tot ce îți trebuie este dorința de a reuși. Nu te putem ajuta cu asta, dar cu restul ... Da, putem!
Регион: Кишинёв
olipceanu@veoworldwide.ro
20-09-2018

1  2  [3] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)