RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Cumpătă Mihaela (20)

Savga Mihai (25)


Daniela Dimitriu (30)




Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
CARPET LUX
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
RPH Marketing Service
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 18 февраля
Specialist Resurse Umane


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting SRL (www.search4staff.com) – este in cautare de:

Specialist Resurse Umane

Compania: specializată in serviciile de leasing de personal.

Responsabilitati:
● Managementul documentelor de resurse umane (perfectarea actelor conform codului muncii, contractelor individuale de muncă, ordinelor, tabelelor de pontaj deplasarilor, etc);
● Coordonarea cadrului legal in relatii de munca intre angajat si angajator
● Colaborarea cu companiile partenere.

Cerinte:
● Experientă în domeniu (posibilitatea de angajare si fără experiență)
● Studii superioare;
● Cunoasterea limbilor: RO, RU - nivel avansat;
● Cunoasterea calculatorului (MS Office - Word, Excel);
● Capacitatea de a lucra în echipă;
● Se accepta persoane fara experienta;

Beneficii:
● Salariul atractiv;
● Oficiul în centrul orașului;
● Instruire in serviciu.

Grafic: 9:00 - 18:00

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: fm20@search4staff.com sau sa apeleze tel.: 022209133
In CV indicati postul vacant: “HRS”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: fm20@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “HRS”

tel.: 022209133
06-02-2020
Consilier clienți – telefon


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Consilier clienți – telefon

RESPONSABILITĂȚI:
● Sună si dezvoltă portofoliul de clienti ;
● Oferă asistență telefonică clienților companiei în ce privește serviciile de care aceștia beneficiază, modalitatea de colaborare, produsele şi soluțiile companiei;
● Consiliază clienții din portofoliul alocat pentru achiziția de noi produse;
● Menține bune relații cu clienții companiei;
● Informează clienții despre condiții contractuale, stadiul comenzilor acestora, proiecte și oferte în derulare,etc;
● Oferă suport clienților, prin telefon, în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu societatea;
● Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții; dacă este cazul, direcționează apelurile către departamentele interesate;
● Realizează obiectivele de performanță, inclusiv cele pe proiecte;
● Fidelizează clienții prin acțiuni specifice stabilite de șefii ierarhici;
● Întocmește, completează și arhivează documente specifice colaborării cu clienții firmei;
● Completează, în soft-urile/aplicațiile companiei și bazele de date puse la dispoziție de aceasta, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
● Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.

Cerinte:
● Experiența în activitate de relaționare cu clienții, call center sau vânzări prin telefon (constituie un avantaj);
● Cunoasterea MS Office;
● Abilități de comunicare și de relaționare;
● Capacitate și dorință de a învăța lucruri noi;
● Capacitate bună de planificare și organizare a timpului și a sarcinilor de muncă:
● Orientare spre rezultat;
● Atitudine pozitivă;
● Responsabilitate, corectitudine, implicare si seriozitate;

Ce oferim:
● Mediul de lucru dinamic și plăcut în companie internațională;
● Salariu motivant;
● Grafic stabil de lucru de luni până vineri;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: pp70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CCT

Telefon de contact : 068503560

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: pp70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CCT

Telefon de contact : 068503560
06-02-2020
Agent Voiaj


HR-Consulting (search4staff.com)

Agent Voiaj

RESPONSABILIĂȚI:
● Comunicarea cu clienții din R.Moldova cît și din Romania;
● Preluarea solicitări;
● Procesarea solicitări;
● Procesarea rezervări;
● Înregistrarea solicitărilor în sistemul intern;
● Menținerea clienților existenți;

CERINȚE:
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj;
● Utilizator sigur PC (MS Office,Internet);
● Cunoașterea limbii de stat, ruse și engleze;
● Cunoașterea sistemelor de ticketing (Amadeus, Gabriel) va constitui un avantaj;
● Responsabilitate și deschidere spre experiențe noi;

CONDIȚII DE LUCRU:
● Deplasări de serviciu în Romania;
● Grafic de lucru flexibil;
● Contract de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată;
● Concediu aprobat în orice perioadă a anului;
● Training-uri, teambuilding-uri;
● Posibilitatea de promovare în cadrul companiei;
● Echipă tînără și motivată.

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: pp70@search4staff.com ; indicînd codul poziției: AVL.

Numărul de contact: +373 22 20 29 86.
06-02-2020
Ruby on Rails Developer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Ruby on Rails Developer

Company:
The company is a full-service digital agency established in 2002 from Denmark. The company is owned by key employees and brings together +100 creative, analytical and technical minds.

Requirements:
● You have a great interest in and experience with internet technology, and may be a trained engineer, computer scientist or the like;
● You have experience in developing object-oriented languages, modern databases and frameworks, APIs and services;
● You have a toolbox with distributed code versioning, * nix console, structured testing and Open Source components;
● You have experience with system architecture in complex systems that utilize internet technologies - focusing on data integrity, traceability and performance;
● You have experience with Ruby on Rails, GCP (devops), RSpec, background jobs (Sidekiq), MongoDB, and so on.

The company offer:
● Interesting and complex projects;
● Very competitive salary;
● Challenging and varied work;
● Long-term prospects with plenty of opportunities for development and growth;
● Excellent team-oriented and international working environment.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RRD in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RRD in the subject line or CV.

Phone: 069104433
06-02-2020
Senior DevOps


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Senior DevOps

Company:
The company is a full-service digital agency established in 2002 from Denmark. The company is owned by key employees and brings together +100 creative, analytical and technical minds.

Main responsibilities:
● Automating and managing cloud infrastructure, implementing and maintaining deployment systems, monitoring of all implementations
● Managing kubernets clusters and working with Google Cloud Platform;
● Implementing new technologies and services;
● Contribute to future architecture solution.

Requirements:
● You have a great interest in and experience with internet technology, and may be a trained engineer, computer scientist or the like;
● You have experience in developing object-oriented languages, modern databases and frameworks, APIs and services;
● You have a toolbox with distributed code versioning, * nix console, structured testing and Open Source components.
● You have experience with system architecture in complex systems that utilize internet technologies - focusing on data integrity, traceability and performance.
● You have experience with Ruby on Rails, GCP (devops), RSpec, background jobs (Sidekiq), MongoDB, and so on.

The company offer:
● Interesting and complex projects;
● Very competitive salary;
● Challenging and varied work;
● Long-term prospects with plenty of opportunities for development and growth;
● Excellent team-oriented and international working environment.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SDP in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SDP in the subject line or CV.

Phone: 069104433
06-02-2020
Drupal Developer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Drupal Developer

Company:
The company is a full-service digital agency established in 2002 from Denmark. The company is owned by key employees and brings together +100 creative, analytical and technical minds.

Main responsibilities:
● Establish a sound technical strategy and approach for assigned projects to create custom Drupal applications;
● Provide task estimates for technical solutions and tasks;
● Collaborate with Project Managers to evaluate project scheduling and resource planning;
● Develop technical plans and functional specification documents for Drupal projects
● Evaluate Drupal module solutions, features, and related technologies that can augment and improve custom applications;
● Maintain release management schedules for assigned projects;
● Assist with scoping and pricing (estimating) custom development and support projects;
● Collaborate with Project Management team to define milestones and completion points on custom builds.

Requirements:
● 2+ years experience working with and building custom web applications;
● 2+ years experience designing and building custom Drupal implementations;
● Knowledge about the Drupal API and application framework, including module and theme layer, and ability to create pragmatic custom technology solutions founded on Drupal best practices;
● Ability to work on multiple projects;
● Ability to program custom Drupal modules and configure Drupal applications

The company offer:
● Interesting and complex projects;
● Competitive salary;
● Challenging and varied work;
● Long-term prospects with plenty of opportunities for development and growth;
● Excellent team-oriented and international working environment.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SAS in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SAS in the subject line or CV.

Phone: 069104433
06-02-2020
Drupal Developer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Drupal Developer

Company:
The company is a full-service digital agency established in 2002 from Denmark. The company is owned by key employees and brings together +100 creative, analytical and technical minds.

Main responsibilities:
● Establish a sound technical strategy and approach for assigned projects to create custom Drupal applications;
● Provide task estimates for technical solutions and tasks;
● Collaborate with Project Managers to evaluate project scheduling and resource planning;
● Develop technical plans and functional specification documents for Drupal projects
● Evaluate Drupal module solutions, features, and related technologies that can augment and improve custom applications;
● Maintain release management schedules for assigned projects;
● Assist with scoping and pricing (estimating) custom development and support projects;
● Collaborate with Project Management team to define milestones and completion points on custom builds.

Requirements:
● 2+ years experience working with and building custom web applications;
● 2+ years experience designing and building custom Drupal implementations;
● Knowledge about the Drupal API and application framework, including module and theme layer, and ability to create pragmatic custom technology solutions founded on Drupal best practices;
● Ability to work on multiple projects;
● Ability to program custom Drupal modules and configure Drupal applications

The company offer:
● Interesting and complex projects;
● Competitive salary;
● Challenging and varied work;
● Long-term prospects with plenty of opportunities for development and growth;
● Excellent team-oriented and international working environment.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SAS in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SAS in the subject line or CV.

Phone: 069104433
06-02-2020
Full-Stack Developer


HR-Consulting (search4staff.com)

Full-Stack Developer

Tasks:
● Develop front-end and back-end application and modules, distributed multi-tier and multi-layer applications;
● Perform testing on developed modules;
● Design and implement unit tests;
● Provide documentation on front-end and back-end features;
● Report progress on tasks regularly.

Position requirements:
● Experience in the Development field: 0,5 - 2 years;
● Good knowledge of JavaScript(ES6+) and NodeJs;
● ReactJS, Express/Koa;
● Good knowledge in maintaining SQL queries;
● HTLM5 + CSS3;
● Knowledge of any version controller tool (Git/SVN);
● Ability of understanding and maintaining of existing code;
● Fluent English spoken and written (all communications will be in English);
● Experience in IT field and a position like this;
● Flexible and dynamic, team-oriented and problem-solving person.

Advantages:
● Vue, Angular;
● PostgreSQL;
● Bootstrap3;
● GoLang/PHP.

Conditions:
● Competitive salary;
● Excellent working conditions in a comfortable office in the city center;
● Meal vouchers;
● Opportunity for the professional growth and development;
● Young and enthusiastic team.

Interested candidates please send CVs to e-mail: vb70@search4staff.com ; with indication of the vacancy code: FSDVB

Additional questions can be asked on the number: +373 60 522 274

Selected candidates will be invited for an interview.

You can see all our vacancies on the website: www.search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: vb70@search4staff.com ; with indication of the vacancy code: FSDVB

Additional questions can be asked on the number: +373 60 522 274

website: www.search4staff.com
06-02-2020
Technical Manager CIS Countries


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Technical Manager CIS Countries

Company:
The company is a global chemical company with more than 50 years of experience. They develop intelligent solutions for complex markets and industries.

Main responsibilities:
● Ensure technical, agronomic advise for Agro clientele throughout the CIS region;
● Act as an agronomic hotline for customers throughout the region;
● Promote Agro products and position;
● Make regular customer visits throughout the region;
● Establish and manage demo plots and conduct field and other promotional, public events throughout the region;
● Conduct field trials for new products throughout the region;
● Come up with new product registration and development initiatives based on customers demand, market analysis and trends;
● Provide necessary support for product registration team throughout the region;
● Act as local focal point in the region where appropriate and necessary;
● Train distribution and customers in how to utilize Agro products;
● Provide permanent agronomic support for the sales team;
● Manage customer technical claims;
● Prepare and deliver presentations and training sessions: indoor and outdoor;
● Represent the company at different levels throughout different countries.

Requirements:
● Hands-on, field agronomic experience
● Experience in creating and managing demo plots and field days
● Experience in budgeting, some basic concepts
● Experience of working in a corporate environment
● High work ethics of working independently with limited supervision
● Initiative and entrepreneurship spirit is encouraged
● Proactive attitude in serving customers throughout the region
● Available and able to travel throughout the region
● Good presentation skills
● Bachelor’s degree or equivalent experience in Agriculture (crop protection, horticulture, etc)
● 5-10 years of experience within the industry.
● Proficiency in Russian and basic knowledge of English.

The company offer: Competitive compensation Package, based on experience and skills.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code TCIS in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code TCIS in the subject line or CV.

Phone: 069104433
06-02-2020
Senior WordPress Developer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Senior WordPress Developer

Company:
The company is a full-service digital agency established in 2002 from Denmark. The company is owned by key employees and brings together +100 creative, analytical and technical minds.

Main responsibilities:
● Development of web solutions (with PHP, HTML5/CSS, and JavaScript), preferably within WordPress;
● Performance optimization;
● System architecture with complex websites;
● Development of plugins;
● Security and WordPress.

Requirements:
● 4+ years experience working with and building custom web applications;
● 3+ years experience designing and building custom WordPress implementations;
● Ability to work on multiple projects;
● Ability to program custom WordPress modules and configure WordPress applications

The company offer:
● Interesting and complex projects;
● Competitive salary;
● Challenging and varied work;
● Long-term prospects with plenty of opportunities for development and growth;
● Excellent team-oriented and international working environment.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SWD in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SWD in the subject line or CV.

Phone: 069104433
06-02-2020
Senior WordPress Developer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Senior WordPress Developer

Company:
The company is a full-service digital agency established in 2002 from Denmark. The company is owned by key employees and brings together +100 creative, analytical and technical minds.

Main responsibilities:
● Development of web solutions (with PHP, HTML5/CSS, and JavaScript), preferably within WordPress;
● Performance optimization;
● System architecture with complex websites;
● Development of plugins;
● Security and WordPress.

Requirements:
● 4+ years experience working with and building custom web applications;
● 3+ years experience designing and building custom WordPress implementations;
● Ability to work on multiple projects;
● Ability to program custom WordPress modules and configure WordPress applications

The company offer:
● Interesting and complex projects;
● Competitive salary;
● Challenging and varied work;
● Long-term prospects with plenty of opportunities for development and growth;
● Excellent team-oriented and international working environment.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SWD in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SWD in the subject line or CV.

Phone: 069104433
06-02-2020
Senior WordPress Developer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Senior WordPress Developer

Company:
The company is a full-service digital agency established in 2002 from Denmark. The company is owned by key employees and brings together +100 creative, analytical and technical minds.

Main responsibilities:
● Development of web solutions (with PHP, HTML5/CSS, and JavaScript), preferably within WordPress;
● Performance optimization;
● System architecture with complex websites;
● Development of plugins;
● Security and WordPress.

Requirements:
● 4+ years experience working with and building custom web applications;
● 3+ years experience designing and building custom WordPress implementations;
● Ability to work on multiple projects;
● Ability to program custom WordPress modules and configure WordPress applications

The company offer:
● Interesting and complex projects;
● Competitive salary;
● Challenging and varied work;
● Long-term prospects with plenty of opportunities for development and growth;
● Excellent team-oriented and international working environment.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SWD in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SWD in the subject line or CV.

Phone: 069104433
06-02-2020
Team Leader .NET


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Team Leader .NET

Company:
Lithuanian company established in 2001, develops high-quality, efficient and reliable information systems for large and medium-sized organizations. Although much time has passed, the goal has remained the same - to provide reliable and effective solutions..

Requirements:
● Bachelor’s degree in computer science, computer engineering, or related field;
● 5+ years of experience in development with Microsoft technologies:
○ .NET and C#
○ .NET WEB API and WCF
○ Entity framework with LINQ
○ MS SQL
● 2+ Experience using a front-end technology stack (Angular, React). Experience in typescript and knockout.js is an advantage (we use those);
● Ability and willingness to help form and lead a team (purely on a technical level).

Main responsibilities:
● Developing both the backend and the frontend of new web systems alongside the Lithuanian team;
● Maintaining code quality and readability, performing code reviews;
● Helping to form and lead (on a technical level) the Chisinau team.

The company offer:
● Visual studio 2019 enterprise edition;
● MSDN subscription for up to X dollars on Azure (for your personal development and testing);
● A supportive team working remotely;
● The perspective for a growing team in Chisinau;
● A workplace in a modern hub (for example Tekwill);
● Free lunch;
● A week long business trip to meet and work alongside the team here;
● The opportunity to customize your workstation based on your needs;
● Working with relatively new and modern technical stacks and technologies.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code NET in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code NET in the subject line or CV.

Phone: 069104433
06-02-2020
Product Manager (Bancar)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Product Manager (Bancar)

Companie internațională ce activează în Republica Moldova în domeniul bancar.

Responsabilități:
● Proiectarea și lansarea produselor noi în domeniul bancar;
● Definirea proceselor de business și adaptarea celor existente;
● Configurarea produselor noi în sistem și adaptarea celor existente;
● Avizarea rapoartelor de audit/control conexe domeniul de activitate;
● Desfășurarea training-urilor pentru front-office cu referire la produsele noi.

Cerințe:
● Studii superioare: Financiar-Bancar;
● Abilități de comunicare și prezentare;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU, EN - avansat;
● Experiență de cel puțin 1 an în poziție similară;
● Experiență de cel puțin 3 ani în domeniul bancar.

Beneficii:
● Proiecte interesante și inovative;
● Salariul competitiv;
● Echipă profesionistă;
● Perspective de dezvoltare în carieră într-o companie internațională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com l În CV indicați codul postului vacant: SDP

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com l În CV indicați codul postului vacant: SDP

Telefon de contact : 069104433
06-02-2020
Trade Marketing Agent (Centru)


HR-Consulting (search4staff.com)

Companie internaționlă ce reprezintă unu dintre cele mai mari producători de produse din tutun.

Trade Marketing Agent (Centru)

Responsabilități:
• Să reprezinte profesionist în piață Compania, mărcile și proiectele companiei;
• Să planifice eficient rutele și să viziteze conform planificării punctele de vânzare din teritoriul alocat;
• Să coopereze activ cu reprezentanții distribuitorului pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor operaționale;
• Să implementeze inițiativele companiei în universul din responsabilitate;
• Să vină cu propuneri de idei și soluții pentru dezvoltarea afacerii în teritoriul alocat;
• Să dezvolte relațiile cu clienții din aria de responsabilitate;
• Să asigure eficiența investițiilor în teritoriul alocat;
• Să colecteze informații relevante din piață.

Calificări și experiență:
• Studiile superioare reprezintă un avantaj;
• Experiența în vânzări reprezintă un avantaj;
• Permis de conducere, categoria B;
• Cunoștințe de operare a MS Office și a tehnologiilor informaționale (Excel, Power Point, Word).

Abilități, Competențe și Limbi:
• Abilități de organizare și planificare;
• Orientare spre client, deschidere;
• Atitudine proactivă și flexibilitate;
• Adaptabilitate, capacitatea de a găsi oportunități în orice schimbare;
• Puternice abilități de comunicare și negociere;
• Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj.

Compania oferă:
• Posibilități de creștere profesională;
• Training-uri și teambuilding-uri;
• Lucrul într-o echipă de profesioniști;
• Grafic de lucru full-time: luni - vineri, 09:00 - 18:00.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: TMA

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: TMA

Telefon de contact : 060102909
06-02-2020
Trade Marketing Agent (Centru)


HR-Consulting (search4staff.com)

Companie internaționlă ce reprezintă unu dintre cele mai mari producători de produse din tutun.

Trade Marketing Agent (Centru)

Responsabilități:
• Să reprezinte profesionist în piață Compania, mărcile și proiectele companiei;
• Să planifice eficient rutele și să viziteze conform planificării punctele de vânzare din teritoriul alocat;
• Să coopereze activ cu reprezentanții distribuitorului pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor operaționale;
• Să implementeze inițiativele companiei în universul din responsabilitate;
• Să vină cu propuneri de idei și soluții pentru dezvoltarea afacerii în teritoriul alocat;
• Să dezvolte relațiile cu clienții din aria de responsabilitate;
• Să asigure eficiența investițiilor în teritoriul alocat;
• Să colecteze informații relevante din piață.

Calificări și experiență:
• Studiile superioare reprezintă un avantaj;
• Experiența în vânzări reprezintă un avantaj;
• Permis de conducere, categoria B;
• Cunoștințe de operare a MS Office și a tehnologiilor informaționale (Excel, Power Point, Word).

Abilități, Competențe și Limbi:
• Abilități de organizare și planificare;
• Orientare spre client, deschidere;
• Atitudine proactivă și flexibilitate;
• Adaptabilitate, capacitatea de a găsi oportunități în orice schimbare;
• Puternice abilități de comunicare și negociere;
• Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj.

Compania oferă:
• Posibilități de creștere profesională;
• Training-uri și teambuilding-uri;
• Lucrul într-o echipă de profesioniști;
• Grafic de lucru full-time: luni - vineri, 09:00 - 18:00.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: TMA

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: TMA

Telefon de contact : 060102909
06-02-2020
Brand Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Companie de producere a vinurilor și cel mai mare exportator de vin din Moldova este în căutare de:

Brand Manager

Responsabilități principale:
● Implementarea și dezvoltarea strategiei de brand și dezvoltarea strategiei de comunicare;
● Asigurarea succesului brandului, a dezvoltării acestuia și obținerea unei imagini puternice și stabile în piață;
● Propunerea, efectuarea diverselor evenimente de promovare a produselor în vederea susținerii strategiei de marketing, cu acordul Directorului de marketing;
● Colaborarea cu diverse agenții, agenții de publicitate, agenții media, precum și cu alți furnizori de servicii pentru a realiza cu succes planurile de marketing ;
● Implementarea și dezvoltarea, împreună cu agențiile mai sus-menționate, a campaniilor de publicitate;
● Controlul și analiza bugetului de marketing pentru brandurile afiliate;
● Controlul imaginii publice a produselor și monitorizarea rezultatelor spoturilor publicitare;
● Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cât și pe termen lung și crearea planului de activitate pe fiecare brand;

Cerințe:
● Studii superioare în Economie;
● Experiență într-o poziție similară, preferabil în companii FMCG;
● Creativitate pronunțată, gândire ”out of the box”;
● Abilitatea de a dezvolta brandul și strategia de marketing și comunicarea eficientă a recomandărilor către echipa de decizie;
● Capacitatea de analiză, luarea deciziilor bazată pe analiza datelor;
● Fluență în limbile română, rusă și engleză (scris și verbal).

Compania oferă:
● Posibilitate de dezvoltare profesională;
● Mediu dinamic și plăcut de lucru;
● Motivare competitivă;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: B-M

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: B-M

Telefon de contact : 060102909
06-02-2020
Tehnician


HR-Consulting (search4staff.com)

Companie internațională de producere a tutunului este în căutare de:

Tehnician

Responsabilități:
● Mentenanța preventivă a utilajului;
● Reparația utilajului la cerere;
● Montarea și demontarea utilajului;
● Confecționarea utilajului;
● Recepționarea și eliberarea materialelor de marketing;
● Evidența și controlul stocului de materiale de marketing și utilaje;
● Menținerea ordinii în depozit.

Cerințe:
● Experienta într-o poziție similara reprezinta un avantaj;
● Studii medii; studiile superioare reprezinta un atu;
● Testat (calificare) de electrician - obligatorie;
● Atentie la detalii;
● Bune abilități de comunicare și relaționare;
● Permis de conducere (categoria B).

Compania oferă:
● Pachet salarial motivant;
● Intreg pachet social;
● Mediu de lucru profesionist.

Cei interesati pot transmite CV-ul la urmatoare adresa de e-mail: sv70@search4staff.com ; Va rugam sa indicati codul postului vacant in titlul scrisorii: THN

Telefon de contact: +373 22 87 65 56; +373 60 102 909

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidatii care intrunesc cerintele postului vor fi contactati in vederea unui interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: sv70@search4staff.com ; Va rugam sa indicati codul postului vacant in titlul scrisorii: THN

Telefon de contact: +373 22 87 65 56; +373 60 102 909
06-02-2020
Senior WordPress Developer


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Senior WordPress Developer

Company:
The company is a full-service digital agency established in 2002 from Denmark. The company is owned by key employees and brings together +100 creative, analytical and technical minds.

Main responsibilities:
● Development of web solutions (with PHP, HTML5/CSS, and JavaScript), preferably within WordPress;
● Performance optimization;
● System architecture with complex websites;
● Development of plugins;
● Security and WordPress.

Requirements:
● 4+ years experience working with and building custom web applications;
● 3+ years experience designing and building custom WordPress implementations;
● Ability to work on multiple projects;
● Ability to program custom WordPress modules and configure WordPress applications

The company offer:
● Interesting and complex projects;
● Competitive salary;
● Challenging and varied work;
● Long-term prospects with plenty of opportunities for development and growth;
● Excellent team-oriented and international working environment.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SWD in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SWD in the subject line or CV.

Phone: 069104433
06-02-2020
Marketing Executive Media & Branding


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Marketing Executive Media & Branding

Responsabilitățile postului:
● elaborarea și implementarea planului media în conformitate cu planul strategic pentru dezvoltarea și amplificarea valorii vinului Moldovei;
● managementul Planului mărcii Vinul Moldovei şi custodia identităţii corporative;
● crearea de noi iniţiative şi activităţi care să atragă atenţia diferitor grupuri ţintă menite să ajute la dezvoltarea şi penetrarea imaginii vinului Moldovei;
● gestionarea bugetului media în conformitate cu programul promoțional anual;
● dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu jurnaliștii și alte părți interesate;
● organizarea călătoriilor în Moldova pentru reprezentanţii mass-media (jurnalişti şi parteneri);
● asistență generală pentru activitățile companiei;
● administrarea bazei de date de contacte Media.

Cerințe față de candidat:
● studii: superioare în domenii relevante (marketing, comunicare, economie);
● experienţă profesională: minim 3-5 ani în domeniul marketing și promovare, preferabil şi experienţă în domeniul vitivinicol;
● să cunoască limba română şi limba engleză (scris şi vorbit). Limba rusă sau/şi alte limbi europene constituie un avantaj;
● să deţină cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul stabil în Republica Moldova;
● să cunoască Microsoft Office, Outlook, bazele de promovarea SMM.

Compania oferă:
● salariu motivant;
● spor de performanţă;
● deplăsări de serviciu;
● telefonie mobilă asigurată;
● transport de serviciu pentru exercitarea atribuţiilor de serviciu;
● dinamism, activităţi la nivel naţional şi internaţional, posibilităţi de dezvoltare profesională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: MAD

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: MAD

Telefon de contact : 060 102 909
06-02-2020

<<11  12  13  14  15  [16]  17  18  19  20  >>
Горячие вакансии

CARPET LUX


- Грузчик
- Продавец-консультант в магазин ковров CARPET LUX
- Vânzător-consultant în magazinul de covoare CARPET LUX

подробнее...

тел.069117555

carpetlux@mail.ru


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)