RU    RO    EN


Jobinfo.md - Lucru in moldova. Chişinău, Bălţi, Tiraspol, Cahul. Posturi vacante, joburi, cv-uri, lucru şi educaţie peste hotare, informaţii despre traininguri şi seminare


TOATE JOB-urile TOATE CV-urile
DESPRE PROIECT  |  PUBLICITATE  |  FEEDBACK
LUCRU ÎN REGIUNI
LUCRU PESTE HOTARE
EDUCAŢIE ŞI CURSURI
TRAININGURI
ARTICOLE UTILE

            Căută pe site

 




Залевский Анатолий Викторович 


гуцан евгений (34)

Денис Малендра Сергеевич  (17)




Plasează un post vacant  Plasează un CV

Posturi vacante ale companiilor de top


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
АВК
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Compania Farmaceutica
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Căută JOB-uri ] . [ Căută CV-uri ] .
. . . .
. .
Funcţia:
Regiunea:
Domeniul de activitate:



IT 

Astăzi, 15 noembrie
Coordonator echipamente, metrologie si laborator (Team Leader)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting, agenție de recrutare in Moldova care activează din anul 1995 este in căutare candidatului pentru poziția:

Coordonator echipamente, metrologie si laborator (Team Leader)

Cerințe:
• Studii superioare;
• Experiență în domeniul metrologiei (obligatoriu);
• Cunoștințe în ceea ce privește sistemul de management al calității;
• Capacitate de organizare și conducere a activității echipei;
• Cunoașterea limbii română și rusă, engleză și limba germană va fi în avantaj;
• Abilități de utilizare Ms Office;
• Corectitudine, tenacitate, seriozitate, punctualitate.

Condiții:
• Locul de munca in centrul Moldovei;
• Gestionarea echipa de profesioniști;
• Oferirea transportului gratuit pina la serviciu;
• Graficul de lucru 9:00 - 17:30.

Beneficii:
• Salariu atractiv;
• Formare profesională în cadrul unei echipe de profesioniști.

Sunteți interesați?! Va rugam sa ne transmiteţi CV pe adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CEMLR;

Telefon: 068503560
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CEMLR;

Telefon: 068503560
12-11-2018
Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)

Responsabilități
• Analizează structura bilanțului din punct de vedere al maturității, valutelor, tipurilor și a comportamentului ratelor de dobânda;
• Prezintă rezultatele analizelor derulate și propune recomandări, cu scopul de a menține structura optimă pentru activele și pasivele Băncii, precum și pentru a menține la un nivel adecvat riscul ratei de dobânda.
• Stabilește prețuri de transfer interne pentru produsele Băncii și analizează politica de preț la nivelul activelor si pasivelor Băncii.
• Asigură managementul lichidității pe termen scurt, mediu si lung pentru leu si valută.
• Gestionează conturile de rezervă minimă obligatorie (în lei și valută) pentru a atinge nivelurile adecvate și a asigura îndeplinirea cerințelor rezervelor minime obligatorii.
• Administrează portofoliul banking book de titluri de stat și alte titluri specifice.
• Coordonează activitățile privind programele speciale de finanțare în colaborare cu alte entități funcționale

Cerințe față de candidați
• Studii superioare economice/financiare
• Experiență de specialitate minim 5 ani dintre care bancară minim 2 ani
• Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
• Cunoștințe aprofundate în domeniul analizei economice si financiare
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

Profilul candidatului
• Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
• Abilitati de negociere și comunicare
• Capacitate de organizare și control
• Responsabilitate și implicare
• Tenacitate și perseverență

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicați postul vacant: “MAAPR”
Regiunea: Chişinău
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MAAPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
12-11-2018
Coordonator audit de produs (Team Leader)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting, agenție de recrutare in Moldova care activează din anul 1995 este in căutare candidatului pentru poziția:

Coordonator audit de produs (Team Leader)

În calitate de Coordonator Audit Team Leader, principalele misiuni vor fi:
- Monitorizarea fluxului de mărfuri şi cel monetar;
- Realizarea de rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare în vederea monitorizării indicatorilor ;
- Identificarea disfuncționalităților şi informarea permanentă a responsabililor în vederea corectării acestora;
- Coordonarea si motivarea echipei de auditori ;
- Organizarea și monitorizarea activității zilnice a echipei, asigurând obiectivele cantitative și calitative fixate;
- Transmiterea către colaboratori/manageri ierarhici a rapoartelor de activitate a echipei și semnalarea eventualelor întârzieri și probleme identificate;
- Asigurarea respectării procedurilor și a strategiilor stabilite.

Candidatul ideal:
- Studii superioare in domeniul economic;
- Experienta in domeniul economic de 3-5 ani (experienta in raportare, analiza financiara sau audit reprezinta un avantaj);
- Cunoștințe de limba franceză - nivel B1(cunoașterea limbii engleza reprezinta un avantaj);
- Cunoştinţe solide de operare pachet MS Office – în special Excel;
- Rigurozitate, responsabilitate si atenție la detalii;
- Abilitați de organizare si motivare echipa (experienta într-o poziție similara reprezinta un avantaj)

Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Formare profesională în cadrul unei echipe de profesioniști.

Sunteți interesați?! Va rugam sa ne transmiteţi CV pe adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
12-11-2018
Coordonator audit de produs (Team Leader)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting, agenție de recrutare in Moldova care activează din anul 1995 este in căutare candidatului pentru poziția:

Coordonator audit de produs (Team Leader)

În calitate de Coordonator Audit Team Leader, principalele misiuni vor fi:
- Monitorizarea fluxului de mărfuri şi cel monetar;
- Realizarea de rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare în vederea monitorizării indicatorilor ;
- Identificarea disfuncționalităților şi informarea permanentă a responsabililor în vederea corectării acestora;
- Coordonarea si motivarea echipei de auditori ;
- Organizarea și monitorizarea activității zilnice a echipei, asigurând obiectivele cantitative și calitative fixate;
- Transmiterea către colaboratori/manageri ierarhici a rapoartelor de activitate a echipei și semnalarea eventualelor întârzieri și probleme identificate;
- Asigurarea respectării procedurilor și a strategiilor stabilite.

Candidatul ideal:
- Studii superioare in domeniul economic;
- Experienta in domeniul economic de 3-5 ani (experienta in raportare, analiza financiara sau audit reprezinta un avantaj);
- Cunoștințe de limba franceză - nivel B1(cunoașterea limbii engleza reprezinta un avantaj);
- Cunoştinţe solide de operare pachet MS Office – în special Excel;
- Rigurozitate, responsabilitate si atenție la detalii;
- Abilitați de organizare si motivare echipa (experienta într-o poziție similara reprezinta un avantaj)

Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Formare profesională în cadrul unei echipe de profesioniști.

Sunteți interesați?! Va rugam sa ne transmiteţi CV pe adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
12-11-2018
Coordonator al sistemului de management al calității (Team Leader)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting, agenție de recrutare in Moldova care activează din anul 1995 este in căutare candidatului pentru poziția:

Coordonator al sistemului de management al calității (Team Leader)

Cerințe:
• Studii superioare;
• Experiență în domeniul automotive (avantaj);
• Cunoștințe temeinice în ceea ce privește sistemul de management al calității;
• Capacitate de organizare și conducere a activității echipei;
• Cunoasterea limbii engleze și a limbii germane (avantaj);
• Abilități de utilizare Ms Office;
• Corectitudine, tenacitate, seriozitate.

Condiții:
• Locul de munca in centrul Moldovei;
• Gestionarea echipa de profesioniști;
• Oferirea transportului gratuit pina la serviciu;
• Graficul de lucru 9:00 - 17:30.

Sunteți interesați?! Va rugam sa ne transmiteţi CV pe adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CSMCR.

Telefon: 068503560
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CSMCR.

Telefon: 068503560
12-11-2018
Agent vânzări (tehnica agricola)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant:

Agent vânzări (tehnica agricola)

Cerinte:
• Experienta de cel putin 3 ani in vanzari
• Cunoasterea tehnicilor profesionale de vanzare, negociere si mercantizare
• Atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor
• Capacitate de adaptare si invatare rapida
• Disponibilitate la efort sustinut si munca de teren
• Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv
• Capacitate de mediere, gestionare si rezolvare prompta a problemelor
• Orientare catre rezultat
• Cunostinte operare PC (Excel, Word)
• Cunoasterea limbilor romina, rusa, engleza (avantaj)
• Permis conducere categoria B

Responsabilitati:
• Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi
• Dezvoltarea portofoliului actual de clienti
• Mentine si dezvolta relatii profesionale cu clientii in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor si fidelizarii acestora

CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «agent vinzari tehnica agricola»

sau sunati pe numărul: 068503560.
12-11-2018
HR Manager (planificarea, organizarea, recrutarea, adaptarea personalului)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

HR Manager (planificarea, organizarea, recrutarea, adaptarea personalului)

Compania: companie financiară internaționala din domeniul non-bancar.

Responsabilități:
- Asigurarea activității operaționale a secțiunii Resurse Umane, ce implica planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane;
- Asigurarea și coordonarea aplicării prevederile legale în domeniul relațiilor de muncă;
- Participarea activa în implementarea unui soft nou IT, ce tine de administrarea resurselor umane;
- Responsabilități legate de recrutare, integrare, instruire, dezvoltare și motivare a personalului;
- Alte atribuții în vederea imunitarii proceselor ce tine de resurse umane

Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiența preferabil de la 2 ani la un post similar;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN sau DE - conversațional (preferabil)
- Cunoașterea calculatorului (MS - Word, Excel, Outlook, Power Point; 1C Resurse Umane)
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Mediu de lucru atractiv, ce permite dezvoltarea profesională;
- Comunicarea deschisa cu managementul superior;
- Posibilitatea de a lua decizii.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “GMR”
Regiunea: Chişinău
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “GMR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
12-11-2018
Маркетинг Менеджер (международная компания, официальный представитель в РМ)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Маркетинг Менеджер (международная компания, официальный представитель в РМ)

Обязанности:
• Адаптация маркетинговой стратегии для местного рынка;
• Адаптации материалов для местного рынка (баннеры, брошюры...);
• Мониторинг маркетинговой активности вендоров;
• Мониторинг установки торгового оборудования;
• Сообщение партнёрам о новой продукции;
• Составление отчетов о проделанной работе;
• Проверка перевода текстов для местного рынка.

Требования:
● Высшее образование;
● Знание языков: Русский, Румынский - в совершенстве; Английский – средний;
● Навыки ПК: PPT, Excel (vlookup, сводные таблицы), Word (средний уровень);
● Личные качества: организованность, исполнительность.

Условия:
● Официальное трудоустройство;

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
Regiunea: Chişinău
e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
12-11-2018
Маркетинг Менеджер (международная компания, официальный представитель в РМ)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Маркетинг Менеджер (международная компания, официальный представитель в РМ)

Обязанности:
• Адаптация маркетинговой стратегии для местного рынка;
• Адаптации материалов для местного рынка (баннеры, брошюры...);
• Мониторинг маркетинговой активности вендоров;
• Мониторинг установки торгового оборудования;
• Сообщение партнёрам о новой продукции;
• Составление отчетов о проделанной работе;
• Проверка перевода текстов для местного рынка.

Требования:
● Высшее образование;
● Знание языков: Русский, Румынский - в совершенстве; Английский – средний;
● Навыки ПК: PPT, Excel (vlookup, сводные таблицы), Word (средний уровень);
● Личные качества: организованность, исполнительность.

Условия:
● Официальное трудоустройство;

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
Regiunea: Chişinău
e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
12-11-2018
Quality Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting is looking for a highly professional candidate to fulfill the position

Company: automotive

Quality Manager

Job Requirements:
- Higher education
- Experience in similar job
- Knowledge of English – advanced

Duties and responsibilities:
- Management representative (ISO 9001 5.5.2)
- Manage the quality budget
- Manage quality employees
- Manage department trainings
- Manage department activities
- Coordinate periodical department meetings
- Check reporting
- Participate at management meetings (local and group-wide)
- Ensure availability of (group) standards
- Ensure implementation of (group) standards
- Ensure to reach the group quality targets (quality policy)
- Treatment and follow up improvement actions
- Treatment and follow up corrective and preventive actions

Interested candidates may send CV to HR-Consulting company (search4staff.com) email Address: rr70@search4staff.com ; phone: 068 503 560 ; Please, indicate the relevant vacancy code “calitate”in the subject line or resume.

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Regiunea: Chişinău
email Address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code “calitate”in the subject line or resume.

phone: 068 503 560
12-11-2018
Consultant vânzări (tehnica electronica)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Consultant vânzări (tehnica electronica)

Compania:
Companie internațională de produse electronice și telefoane mobile.

Responsabilități:
● Promovarea și vânzarea produselor companiei
● Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă
● Să fii la curent cu produsele, serviciile și să fie la curent cu noile tehnologii, pentru a răspunde prompt și clar nevoilor clienților

Cerințe de bază:
● Nivel de studii – facultate în curs sau studii universitare finalizate
● Experiență de minimum 1 an în vânzări – reprezintă un plus
● Interes pentru tehnologii noi
● Fluență în limba română, rusă; engleza – reprezintă un plus
● Utilizator avansat al PC-ului (pachet Microsoft Office)
● Relaționare și comunicare eficiente

Oferta:
● Pachet salarial constând în salariu fix + comisioane și bonus-uri lunare, în funcție de realizări
● Dezvoltarea unei cariere solide în vânzări

Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

Toate CV-urile primite vor fi analizate.
Regiunea: Chişinău
adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-11-2018
Java Back-End Developer (Spring)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Java Back-End Developer (Spring)

The project is aimed to build and maintain web, mobile and desktop texting platform. The project will employ latest cutting edge technologies and architectural approaches to guarantee that the technical solutions being built addresses the business requirements and match the Client’s standards.

Expected from the candidates:
● Experience in Java EE, Spring, Spring Boot, JSF, Spring MVC, Web Services;
● DB knowledge (MySQL, MS SQL);
● ORM (Hibernate, JPA, etc.);
● Good understanding of web security (OAuth, JWT);
● Experience with XML, JSON and REST;
● Design patterns;
● UML skills;
● Good understanding of client-server and service-based architectures;
● Good OOP skills;
● Understanding of coding standards and best practices for developing efficient and high-available back-end systems;
● Proven code testing skills (debugging, unit testing, etc.);
● Knowledge and ability to work with GIT and Jira (Agile);
● Good spoken and written English.

Personal qualities:
● Demonstrates initiative;
● Team player;
● Self-drive and ability to work independently;
● Self-management (consciousness, tolerance);
● Maximum attention to details and analytical thinking;
● Ability to organize workload taking full responsibility for what you do.

Company offers:
● Attractive salary based on experience and skills;
● Any salary level can be discussed and revised periodically based on individual professional performance;
● Flexible working hours upon which you agree with manager;
● Unlimited opportunities for fast career growth and professional development;
● Dynamic and friendly work environment, no bureaucracy;
● International US team of professionals, open to share their knowledge and best practice with you;
● Oversea business trips.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code JBSR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Regiunea: Chişinău
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code JBSR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-11-2018
Java Back-End Developer (Spring)


HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Java Back-End Developer (Spring)

The project is aimed to build and maintain web, mobile and desktop texting platform. The project will employ latest cutting edge technologies and architectural approaches to guarantee that the technical solutions being built addresses the business requirements and match the Client’s standards.

Expected from the candidates:
● Experience in Java EE, Spring, Spring Boot, JSF, Spring MVC, Web Services;
● DB knowledge (MySQL, MS SQL);
● ORM (Hibernate, JPA, etc.);
● Good understanding of web security (OAuth, JWT);
● Experience with XML, JSON and REST;
● Design patterns;
● UML skills;
● Good understanding of client-server and service-based architectures;
● Good OOP skills;
● Understanding of coding standards and best practices for developing efficient and high-available back-end systems;
● Proven code testing skills (debugging, unit testing, etc.);
● Knowledge and ability to work with GIT and Jira (Agile);
● Good spoken and written English.

Personal qualities:
● Demonstrates initiative;
● Team player;
● Self-drive and ability to work independently;
● Self-management (consciousness, tolerance);
● Maximum attention to details and analytical thinking;
● Ability to organize workload taking full responsibility for what you do.

Company offers:
● Attractive salary based on experience and skills;
● Any salary level can be discussed and revised periodically based on individual professional performance;
● Flexible working hours upon which you agree with manager;
● Unlimited opportunities for fast career growth and professional development;
● Dynamic and friendly work environment, no bureaucracy;
● International US team of professionals, open to share their knowledge and best practice with you;
● Oversea business trips.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code JBSR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Regiunea: Chişinău
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code JBSR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-11-2018
HR Manager

sal. 5500 LEI
Canadian Transportation Company

Должностные обязанности:
• Поиск и подбор персонала различного уровня
• Проведение телефонного интервью и собеседований с кандидатами
• Оценка и отбор кандидата
• Планирование потребности в кадрах, создание кадрового резерва

Требования
• Преимуществом является уверенное знание английского языка
• Опыт работы в сфере HR от 2-3 лет
• Профессиональная компетентность

Личные качества:
• Самостоятельность
• Готовность добиваться результата
• Желание с удовольствием решать вопросы персонала

Мы предлагаем:
• Pабота в крупной, стабильной, динамично развивающейся компании
• Официальное трудоустройство
• График работы с 17:00 до 21:00
• Социальный пакет
• Уровень заработной платы – по итогам собеседования
• Уютный офис в центре города
• Доброжелательный коллектив и адекватные руководители
Если вас заинтересовало предложение, отправляейте CV c фотографией по электронному адресу: jobs.glorificator@gmail.com c пометкой «HR Manager» и указанием контактного телефона.
Regiunea: Chişinău
jobs.glorificator@gmail.com
12-11-2018
DevOps Engineer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

DevOps Engineer

The project is aimed to build and maintain web, mobile and desktop texting platform. The project will employ latest cutting edge technologies and architectural approaches to guarantee that the technical solutions being built addresses the business requirements and match the Client’s standards.

What you’ll do:
● Manage Continuous Integration process and systems from development through test, QA, and production;
● Create, manage, and maintain fully functional pre-production environments;
● Work closely with development and product teams to onboard new projects into the CI/CD pipeline;
● Collaborate with development and operations teams to build and maintain tools for deployment and monitoring;
● Create and implement branch and merge strategies;
● Continually analyze and improve the tooling supporting the CI/CD pipeline;
● Support development team for deployment of hotfixes and new features in our platform.

What you have:
● Bachelor’s degree in an associated area, or equivalent experience, is required;
● 3+ years of relevant work experience;
● Proven collaboration skills in highly technical engineering teams, with excellent communication skills;
● Experience participating in an on-call rotation and excellent troubleshooting skills are a requirement;
● Strong experience with Continuous Integration tools (Jenkins, Bamboo, etc.);
● Strong experience with version control systems (Git, SVN);
● Hands-on experience working with build tools (Maven, Gradle, Ant);
● Experience building and running Docker containers in a production environment;
● Familiar with container orchestration systems (Kubernetes, Mesos, Docker Swarm, Rancher);
● Prior experience managing Linux systems in a production environment;
● Strong scripting proficiency (Bash, Perl, Python, etc.);
● Familiar working with both on premise hypervisors (VMWare, Hyper-V) and public cloud platforms (AWS, Azure, GCP) a big plus;
● Track issues and follow them to resolution by engaging other engineering teams;
● Understanding of what is required to have a successful and secure CI/CD pipeline;
● Passionate about cloud-based and open source build/deploy technologies;
● Startup experience and working on projects in a great SaaS/Cloud company a plus;

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code DOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Regiunea: Chişinău
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code DOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-11-2018
Dispatch-Manager $550-$1000

sal. 550 - 1000 USD
Toronto Moving Company

A fast-growing Canadian moving company is looking for experienced dispatchers with the following responsibilities, skills and requirements:
Requirements:
• Able to work evening-night shift
• Advanced English Language command
• Strong provable customer service skills and problem-solving skills
• Previous work experience in a similar role
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European customers (will be an advantage)
• Punctual and committed to continuous learning and growth
• Commitment to long-term employment
Required skills and abilities:
• Strong written and oral communication skills
• Strong organizational, planning and prioritizing skills
• Ability to work in a team environment and high pressure situations
• Ability to deal with customers and complaints, while remaining calm and professional
• Ability to make decision and act on them with limited time and information
• Able to handle multiple tasks to receive and communicate information to and from several sources
• Keyboard typing speed of minimum 40 WPM
Responsibilities:
• Act as communication liaison between drivers-movers, customers and the office
• Determine and update daily , weekly and monthly availability of drivers and movers
• Dispatch 10-15 crews on a daily basis to assigned jobs
• Monitor all mobile units (trucks) and ensure on-time arrivals, inform promptly customers if any delays
• Address and mediate any issues, concerns or complaints arising during ongoing relocations
• Process and receive payments from customers
• Detailed job description will be provided and discussed at the interview
We offer:
• Cozy and conveniently located office
• Friendly team
• Opportunities for growth
• Motivating salary: starting at $550 up to $1000
Eligible candidates will submit CV + Photo in English Language only to jobs.glorificator@gmail.com
Only selected candidates will be contacted.
Regiunea: Chişinău
jobs.glorificator@gmail.com
12-11-2018
Android Developer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Android Developer

The project is aimed to build and maintain web, mobile and desktop texting platform. The project will employ latest cutting edge technologies and architectural approaches to guarantee that the technical solutions being built addresses the business requirements and match the Client’s standards.

Expected from the candidates:
● Experience in android development;
● Understanding of android security;
● Understanding of java core and android sdk (applications sandboxing, system boot process, system services, etc.);
● Experience with XML;
● Understanding and practical experience with design patterns;
● Experience with web services, sockets;
● Experience in open source projects;
● Having a published library/project is a plus;
● Knowledge of git;
● Broad experience with databases;
● Good knowledge of english;
● Bachelor’s degree in computer sciences or other related fields is welcomed.

Personal qualities:
● Demonstrates initiative;
● Team player;
● Self-drive and ability to work independently;
● Self-management (consciousness, tolerance);
● Maximum attention to details and analytical thinking;
● Ability to organize workload taking full responsibility for what you do.

Company offers:
● Attractive salary based on experience and skills;
● Any salary level can be discussed and revised periodically based on individual professional performance;
● Flexible working hours upon which you agree with manager;
● Unlimited opportunities for fast career growth and professional development;
● Dynamic and friendly work environment, no bureaucracy;
● International US team of professionals, open to share their knowledge and best practice with you;
● Oversea business trips.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code ADR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Regiunea: Chişinău
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code ADR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-11-2018
Front-End Developer (React.js)


HR-Consulting (www.search4staff.com)]

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Front-End Developer (React.js)

The project is aimed to build and maintain web, mobile and desktop texting platform. The project will employ latest cutting edge technologies and architectural approaches to guarantee that the technical solutions being built addresses the business requirements and match the Client’s standards.

Expected from the candidates:
● Good understanding of most of React’s APIs + Component Patterns (render-prop, hoc, functional, etc.);
● Knowledge of the following libraries: react-router, react-intl.;
● Advanced HTML5, CSS3 (SCSS), JavaScript skills;
● Good grip of ES6;
● Good knowledge of Redux + patterns to use inside of it;
● Translate UI/UX design to code and visual elements of an application;
● Experience with XML, JSON and REST;
● Any Back-End knowledge will be an advantage;
● Experience with the UI-kit material-ui;
● Knowledge Yarn;
● DB knowledge (MySQL, MS SQL);
● Proven code testing skills (debugging, unit testing, etc.);
● Knowledge and ability to work with GIT and Jira (Agile);
● Understanding of coding standards and best practices for developing efficient and high-available front-end systems;
● Good spoken and written English.

Personal qualities:
● Demonstrates initiative;
● Team player;
● Self-drive and ability to work independently;
● Self-management (consciousness, tolerance);
● Maximum attention to details and analytical thinking;
● Ability to organize workload taking full responsibility for what you do.

Company offers:
● Attractive salary based on experience and skills;
● Any salary level can be discussed and revised periodically based on individual professional performance;
● Flexible working hours upon which you agree with manager;
● Unlimited opportunities for fast career growth and professional development;
● Dynamic and friendly work environment, no bureaucracy;
● International US team of professionals, open to share their knowledge and best practice with you;
● Oversea business trips.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RJSR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Regiunea: Chişinău
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RJSR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-11-2018
Quality Assurance Engineer (QA Engineer)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Quality Assurance Engineer (QA Engineer)

The project is aimed to build and maintain web, mobile and desktop texting platform. The project will employ latest cutting edge technologies and architectural approaches to guarantee that the technical solutions being built addresses the business requirements and match the Client’s standards.

Expected from the candidates:
● Good understanding of most of React’s APIs + Component Patterns (render-prop, hoc, functional, etc.);
● Knowledge of the following libraries: react-router, react-intl.;
● Advanced HTML5, CSS3 (SCSS), JavaScript skills;
● Good grip of ES6;
● Good knowledge of Redux + patterns to use inside of it;
● Translate UI/UX design to code and visual elements of an application;
● Experience with XML, JSON and REST;
● Any Back-End knowledge will be an advantage;
● Experience with the UI-kit material-ui;
● Knowledge Yarn;
● DB knowledge (MySQL, MS SQL);
● Proven code testing skills (debugging, unit testing, etc.);
● Knowledge and ability to work with GIT and Jira (Agile);
● Understanding of coding standards and best practices for developing efficient and high-available front-end systems;
● Good spoken and written English.

Personal qualities:
● Demonstrates initiative;
● Team player;
● Self-drive and ability to work independently;
● Self-management (consciousness, tolerance);
● Maximum attention to details and analytical thinking;
● Ability to organize workload taking full responsibility for what you do.

Company offers:
● Attractive salary based on experience and skills;
● Any salary level can be discussed and revised periodically based on individual professional performance;
● Flexible working hours upon which you agree with manager;
● Unlimited opportunities for fast career growth and professional development;
● Dynamic and friendly work environment, no bureaucracy;
● International US team of professionals, open to share their knowledge and best practice with you;
● Oversea business trips.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code QAER in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Regiunea: Chişinău
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code QAER in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-11-2018
Road Construction Engineer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Road Construction Engineer

Requirements:
- Solid experience in roads project design and currently applied construction solutions, with focus on road structure thickness calculation. Experience with ROBUR software is an advantage;
- Solid knowledge of relevant road construction standards and normative documentation applicable in Moldova;
- Experience with bill of quantities elaboration in WINSMETA;
- Solid knowledge of the Moldovan road designer community;
- Experience in construction materials testing and quality evaluation is an advantage: resipe design asphalt mixes, recycled materials mixes, stabilized aggregates;
- Solid experience of materials application techniques: asphalt, stabilized recycled material mixes;
- Project management skills in road construction will be considered an advantage;
- Knowledge of Ministry of Transportation and State Road Administration relevant road development programs will be an advantage;

Education and skill requirements:
- University degree in road design and construction; Masters degree on road construction topic will be considered an advantage;
- Excellent communication skills. Excellent knowledge of Romanian and English. Knowledge of Russian language will be considered an advantage;
- Project management skills will be considered an advantage;
- Solid knowledge of Excel, AutoCAD, ROBUR, WINSMETA;

Responsibilities:
- Supports and brings technical expertise to clients through presentation of available products, technologies and solutions performance;
- Identifies new trends and opportunities in the construction industry, especially in the infrastructure development;
- Maintains and develops data bases of road projects under development;
- Is responsible for the transfer of international road construction techniques to Moldova;
- Presents activity reports according to company standards and management requirements;
- Respects all company internal procedures;

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RCER in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Regiunea: Chişinău
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RCER in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-11-2018

<<11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  >>
Posturi vacante de top

Est-computer

- Front-end developer for Moldovan Office of an American Company
+ Technical Writer

- QA Specialists
- Web Developers, Content Developers, Graphical Designers
- Software Developers in Test
- Java Developer
- Angajam studenti
în detaliu...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

în detaliu...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

în detaliu...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
în detaliu...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)