RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
BAFIMOB
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Samani
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 21 июня
MARKETING COORDINATOR (CULINARY)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

MARKETING COORDINATOR (CULINARY)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus
● Perspective de creștere profesională

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Monitorizarea și analiza vînzărilor
● Dezvoltarea și implementarea strategiei de brand
● Dezvoltarea planului de brand
● Înțelegerea impactului de afaceri al investițiilor PFME și TTS ale brandului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: marketing sau logistică
● Vorbește fuent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Are cunoștințe intermediare de limbă engleză
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Are experiență (3 ani) în marketing și comerț
● Îi place să lucreze în echipă, să partajeze experiență și cunoștințe
● Axat pe rezultat și proactiv
● Este curios și învață repede
● Are capacitatea de adaptare în diverse medii de afaceri/ flexibilitate
● Îl motivează volumele mari de muncă

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
MARKETING COORDINATOR (CULINARY)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

MARKETING COORDINATOR (CULINARY)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus
● Perspective de creștere profesională

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Monitorizarea și analiza vînzărilor
● Dezvoltarea și implementarea strategiei de brand
● Dezvoltarea planului de brand
● Înțelegerea impactului de afaceri al investițiilor PFME și TTS ale brandului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: marketing sau logistică
● Vorbește fuent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Are cunoștințe intermediare de limbă engleză
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Are experiență (3 ani) în marketing și comerț
● Îi place să lucreze în echipă, să partajeze experiență și cunoștințe
● Axat pe rezultat și proactiv
● Este curios și învață repede
● Are capacitatea de adaptare în diverse medii de afaceri/ flexibilitate
● Îl motivează volumele mari de muncă

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
MARKETING COORDINATOR (CULINARY)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

MARKETING COORDINATOR (CULINARY)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus
● Perspective de creștere profesională

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Monitorizarea și analiza vînzărilor
● Dezvoltarea și implementarea strategiei de brand
● Dezvoltarea planului de brand
● Înțelegerea impactului de afaceri al investițiilor PFME și TTS ale brandului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: marketing sau logistică
● Vorbește fuent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Are cunoștințe intermediare de limbă engleză
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Are experiență (3 ani) în marketing și comerț
● Îi place să lucreze în echipă, să partajeze experiență și cunoștințe
● Axat pe rezultat și proactiv
● Este curios și învață repede
● Are capacitatea de adaptare în diverse medii de afaceri/ flexibilitate
● Îl motivează volumele mari de muncă

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
Online Specialist/ Web Developer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Online Specialist/ Web Developer

Despre Companie:
Companie internațională de frumusețe, prezentă în peste 140 de țări ale lumii. Desemnată LEADER pe piața globală la începutul sec. XXI.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
• Posibilități de creștere și dezvoltare
• Lucru într-o echipă dinamică

Program de lucru: Luni-Vineri: de la 9.00 până la 18.00

Atribuții de serviciu:
• Administrarea, coordonarea, update-area sau modificarea site-ul companiei
• Participarea în implementarea noii generații de site internet GI3
• Dezvoltarea și încărcarea completă a conținutului pe site-ul intranet
• Asigurarea bunei funcționări si a update-ării regulate și în timp a site-ului companiei
• Asigurarea suportului tehnic și informațional administrației
• Asigurarea implementării politicilor și procedurilor IT în ceea ce ține de responsabilitățile IT/ On-line /Web-design-ului
• Participarea și acordarea suportului tehnic la prezentări organizate de departament

Criterii eligibile participării la concursul de angajare:
• Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale
• Experiență în administrarea sistemelor de operare MS Windows (incluzând versiunile server)
• Cunoștințe primare în setări și înlăturare a problemelor elementare de gestiune calculatoare, printere, telefoane fixe și mobile
• Cunoștințe avansate de MS Office
• Cunoștințe Oracle, SQL, Pachete grafice
• Vorbește fluent limba română, engleza și rusa – nivel tehnic
• Orientare spre client
• Capacitatea de a lucra rapid
• Spirit de echipă și responsabilitate
• Flexibilitate și rezistență la stres

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: OS

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: OS

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
Purchasing assistant (English and French)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Purchasing assistant (English and French)

About company:
One of the world’s leaders in biotechnology serving the food, feed, personal & health care and industrial markets.

Core competences:
• Accuracy and attention to details
• Strong organizational skills
• Able to manage multiple tasks in a fast pace environment
• Ability to work effectively in teams as well as independently.

Qualifications:
• Bachelor or University degree with knowledge in purchasing and/or administrative
• Fluent in written and spoken French and English
• Able to manage multiple tasks in a fast pace environment
• Proficient in Microsoft Office (Excel, Pivot table) and Enterprise Resource Planning (ERP)

Responsabilities:
● Assist the Purchaser when screening the market through available databases and the Internet and when contacting suppliers to make quotations to ensure that you contribute towards an effective and efficient purchasing process.
● Draw up standard specifications for price requests based on detailed information from the Purchaser to ensure that price requests are dealt with uniformly.
● Continuously supervise the delivery times of suppliers to ensure that a timely delivery to the different departments can be guaranteed.
● Prepare and send purchase orders to ensure that a timely and correct delivery can be guaranteed.
● Perform some controls and approvals linked to the accounting documents (invoices etc)
● Guarantee that the documentation regarding suppliers/products (quality documents etc) are continuously updated
● Update and maintain professional knowledge and technical skills in the area of purchasing.

Remuneration:
● Attractive salary
● Professional growth opportunities

To apply, submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: an70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (PA) in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: an70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (PA) in the subject line or CV.
20-06-2018
REPREZENTANT MEDICAL (CHIȘINĂU)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

REPREZENTANT MEDICAL (CHIȘINĂU)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Anunțul este pentru tine dacă:
● Ești proaspăt absolvent USMF, nu ai experiență, dar vreai s-o obții
● Ai lucrat în medicină, dar salariul mic te inspiră să cauți alte domenii de activitate
● Îți este cunoscut domeniul Reprezentantului Medical, dar ai vrea o carieră cu perspectivă într-o companie internațională

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Automobil de serviciu
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Cunoaștere a produselor companiei și a celor concurente
● Vizite de studiu și discuții cu lucrătorii medicali (pediatri, neonatologi, medici de familie, infecționiști, surori medicale)
● Prezentare în limba de stat și în limba rusă a produselor companiei
● Reprezentare a companiei la diferite conferințe și mese rotunde
● Vizite la farmacii în vederea lucrului cu consultanții farmaceutici – descrierea produselor și verificarea îndeplinirii acordului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: medicină generală, medicină preventivă (sănătate publică), farmaceutică sau industrie alimentară
● Vorbește fluent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Îi place să lucreze în echipă, dar și individual
● Axat pe rezultat și proactiv
● Creativ și ambițios
● Adaptabil și învață rapid
● Deține permis de conducere (categoria B)

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MEDC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MEDC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
REPREZENTANT MEDICAL (CHIȘINĂU)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

REPREZENTANT MEDICAL (CHIȘINĂU)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Anunțul este pentru tine dacă:
● Ești proaspăt absolvent USMF, nu ai experiență, dar vreai s-o obții
● Ai lucrat în medicină, dar salariul mic te inspiră să cauți alte domenii de activitate
● Îți este cunoscut domeniul Reprezentantului Medical, dar ai vrea o carieră cu perspectivă într-o companie internațională

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Automobil de serviciu
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Cunoaștere a produselor companiei și a celor concurente
● Vizite de studiu și discuții cu lucrătorii medicali (pediatri, neonatologi, medici de familie, infecționiști, surori medicale)
● Prezentare în limba de stat și în limba rusă a produselor companiei
● Reprezentare a companiei la diferite conferințe și mese rotunde
● Vizite la farmacii în vederea lucrului cu consultanții farmaceutici – descrierea produselor și verificarea îndeplinirii acordului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: medicină generală, medicină preventivă (sănătate publică), farmaceutică sau industrie alimentară
● Vorbește fluent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Îi place să lucreze în echipă, dar și individual
● Axat pe rezultat și proactiv
● Creativ și ambițios
● Adaptabil și învață rapid
● Deține permis de conducere (categoria B)

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MEDC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MEDC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)

Despre Companie:
Companie internațională de frumusețe, prezentă în peste 140 de țări ale lumii. Desemnată LEADER pe piața globală la începutul sec. XXI.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Instruire gratuită
• Lucru comod, de la domiciliu
• Salariu din prima zi!
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
! Salariul se discută nemijlocit la interviu (dar e competitiv pe piață)

Bonusuri (compania vă asigură cu):
● Număr de telefon de serviciu cu apeluri nelimitate
● Laptop
● Achitarea lunară a internetului

Program Part-time: Luni-Vineri, de la 17:30 până la 21:30

Program Full-time: săptămînă impară: 9:00-17:30/ săptămînă pară: 13:00-21:30
! Excepție va face prima lună - se va lucra de la oficiul companiei (pentru o integrare rapidă și ușoară) cu program de lucru în prima parte a zilei, după cum urmează:
PART time: 9:00-15:30
FULL time: 9:00-17:30

Atribuții de serviciu:
• Preluarea apelurilor telefonice de la clienți, rezolvarea sau redirecționarea apelurilor la persoanele responsabile
• Răspunderea în scris solicitărilor primite din partea clienților pe adresa de e-mail
• Soluționarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitărilor preluate telefonic / în scris către specialiștii din alte departamente
• Apelarea clienților la numerele de telefon din baza de date pentru rezolvarea operativă a unor situații sau în cadrul sondajelor de opinie
• Executarea altor sarcini similare, cerute de superiorii ierarhici.

Candidatul pe care-l căutăm:
• e sociabil, iar telefonul îi este un prieten bun
• comunică (verbal și în scris) corect și frumos în limba română (discuțiile vor fi cu reprezentanți din România)
• e utilizator experimentat al calculatorului, în special a Microsoft Office-ului
• este orientat spre soluționarea problemelor
! experiența anterioară nu este obligatorie

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: ba70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: ba70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

SPECIALIST RELAȚII CLIENTELĂ – OPERATOR TELEFONIC (lucru de la domiciliu: part time/ full time)

Despre Companie:
Companie internațională de frumusețe, prezentă în peste 140 de țări ale lumii. Desemnată LEADER pe piața globală la începutul sec. XXI.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Instruire gratuită
• Lucru comod, de la domiciliu
• Salariu din prima zi!
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
! Salariul se discută nemijlocit la interviu (dar e competitiv pe piață)

Bonusuri (compania vă asigură cu):
● Număr de telefon de serviciu cu apeluri nelimitate
● Laptop
● Achitarea lunară a internetului

Program Part-time: Luni-Vineri, de la 17:30 până la 21:30

Program Full-time: săptămînă impară: 9:00-17:30/ săptămînă pară: 13:00-21:30
! Excepție va face prima lună - se va lucra de la oficiul companiei (pentru o integrare rapidă și ușoară) cu program de lucru în prima parte a zilei, după cum urmează:
PART time: 9:00-15:30
FULL time: 9:00-17:30

Atribuții de serviciu:
• Preluarea apelurilor telefonice de la clienți, rezolvarea sau redirecționarea apelurilor la persoanele responsabile
• Răspunderea în scris solicitărilor primite din partea clienților pe adresa de e-mail
• Soluționarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitărilor preluate telefonic / în scris către specialiștii din alte departamente
• Apelarea clienților la numerele de telefon din baza de date pentru rezolvarea operativă a unor situații sau în cadrul sondajelor de opinie
• Executarea altor sarcini similare, cerute de superiorii ierarhici.

Candidatul pe care-l căutăm:
• e sociabil, iar telefonul îi este un prieten bun
• comunică (verbal și în scris) corect și frumos în limba română (discuțiile vor fi cu reprezentanți din România)
• e utilizator experimentat al calculatorului, în special a Microsoft Office-ului
• este orientat spre soluționarea problemelor
! experiența anterioară nu este obligatorie

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: ba70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: ba70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: SRC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
Senior Accountant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Senior Accountant

About Company:
International company that changes the world with beauty.

Main responsibilities:
- Maintains an accurate, complete and timely maintenance of the General Ledger according to the rules of local accounting legislation.
- Registers prepaid expenses, accruals at the end of month;
- Supervises the work-flow and registration of vendors and sales leaders’ invoices;
- Ensures proper execution of treasury activities; supervises the payment process of local and foreign suppliers.
- Verifies daily cash flow activities, cash reevaluation and reconciliation of cash balances;
- Ensures accurate, timely and complete processing of journals and reconciliation of accounts assigned;
- Ensures adherence with the monthly and yearly accounting reporting cycles;
- Delivers accurate information for financial, tax and statutory reporting purposes;
- Provides support to the Chief Accountant on the accounting and financial reporting processes;
- Provides support for Business users in accounting problems and participate in annual inventory;
- Contributes to establish a well-organized and systematic archive system in order to keep legal documents safely.

Main requirements:
- University degree in Accounting or Finance;
- At least 3 years of experience in a similar position;
- Upper Intermediate English, both speaking and writing;
- Very good Excel skills and solid understanding of accounting software principles;
- Planning, budgeting and cost control principles knowledge;
- The ability to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental;

You will like this job if:
You are a SOCIAL person: You like people and you are prone to communication;
You are a PROBLEM SOLVER: you pay attention to details and oriented to finding solutions;
You are an INSPIRATION: you are a visionary and you make it reality.

If you identify yourself with all the above please send your CV to an70@search4staff.com (please indicate the position code you apply for: CNT).

Only selected candidates for interviews will be contacted.
Регион: Кишинёв
e-mail: an70@search4staff.com (please indicate the position code you apply for: CNT).
20-06-2018
Arhivator (contract pentru 1 an)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Arhivator (contract pentru 1 an)

Despre Companie:
Companie internațională care schimbă lumea prin frumusețe.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Angajare oficială
• Lucru într-o echipă dinamică

Atribuții de serviciu:
1. Împachetarea și transmiterea scrisorilor de avertizare către clienții răi plătitori,
2. Recepționarea, sortarea și arhivarea avizelor de recepție și scrisorilor returnate,
3. Pregătirea rapoartelor lunare privind situația avizelor și scrisorilor returnate,
4. Împachetarea flyerelor și broșurilor în plicuri pentru clienți,
5. Oferirea suportului la arhivarea documentelor contabile în ordine cronologică,
6. Executarea a orice alte sarcini similare cerute de superiorii ierarhici.

Criterii eligibile participării la concursul de angajare:

Pregătire profesională: Studii medii, Cunoașterea pachetului MS Office

Competenţe de lucru: Planificare şi organizare, Adaptabilitate, Atenție la detalii

Competenţe comportamentale: Lucrul în echipă, Flexibilitate

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: ARH

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: ARH

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
Business / Software Analyst


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Business / Software Analyst

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Main activities:
- Discuss and validate the requirements with the business process owners from different internal departments
- Translate these business requirements into a business process together with the different process owners
- Make gap analysis between the business process and the functionalities of the WMS
- Design a functional analysis based on the
requirements & the business processes
- You will be the project lead and manage budget, time and scope of different EDI, reporting & labeling projects
-Follow up the development process & communicate directly with the software developers
- Organize & coordinate testing with internal departments
- Weekly & monthly reporting regarding statuses, lead times, KPIs, resources, actual vs. estimated, …
- Analyze results and report or escalate to the management

Profile:
- University degree or equal by experience
- Experience in logistic systems is a plus
- Fluent in spoken and written English
- Willingness for short assignments abroad
- You are flexible and carry out the necessary maturity

Offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a no-nonsense corporate culture
- Competitive salary according to knowledge and experience

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +373 22 202986, +373 060422844.
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +373 22 202986, +373 060422844.
20-06-2018
Business / Software Analyst


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Business / Software Analyst

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Main activities:
- Discuss and validate the requirements with the business process owners from different internal departments
- Translate these business requirements into a business process together with the different process owners
- Make gap analysis between the business process and the functionalities of the WMS
- Design a functional analysis based on the
requirements & the business processes
- You will be the project lead and manage budget, time and scope of different EDI, reporting & labeling projects
-Follow up the development process & communicate directly with the software developers
- Organize & coordinate testing with internal departments
- Weekly & monthly reporting regarding statuses, lead times, KPIs, resources, actual vs. estimated, …
- Analyze results and report or escalate to the management

Profile:
- University degree or equal by experience
- Experience in logistic systems is a plus
- Fluent in spoken and written English
- Willingness for short assignments abroad
- You are flexible and carry out the necessary maturity

Offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a no-nonsense corporate culture
- Competitive salary according to knowledge and experience

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +373 22 202986, +373 060422844.
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +373 22 202986, +373 060422844.
20-06-2018
MATRIX


Operator Service Centru

Operator Service Centru
Descrierea postului:
- Recepţionarea apelurilor telefonice;
- Preia solicitarile clientilor, partenerilor;
- Cunoaşterea procedurii de operare cu documentele interne;
- Participa activ la mentinerea unei bune imagini a firmei respectand standardele marcii.


Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare finisate sau in proces (preferabil în domeniul tehnic);
- Bune abilitati de comunicare si de interrelationare;
- Cunoaşterea limbilor română, ruse, (cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj);
- Cunoștințe de operare a programei 1С, MS Office;
- Experiența de lucru în sfera corespunzătoare postului vacant (constituie avantaj).

Calităţi personale:
- Orientare către rezultate;
- Dorinţa de a câştiga şi de a influenţa asupra venitului;
- Orientare către client (capacitatea de a înţelege nevoile clientului şi dorinţa de a le satisface);
- Capacitatea de învăţare (viteză înaltă de asimilare de informaţii noi şi aplicarea acestora în practică).

Compania Ofera:
- Regim de lucru 5 zile in saptamina
- Pachet social complet;
- Lucru într-o echipă tînără şi ambiţioasă.

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Persoanele interesate rugam să expedieze CV-ul cu indicarea funcţiei, la adresa de e-mail: career@matrix.md
Регион: Кишинёв
career@matrix.md
20-06-2018
Marketing Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Marketing Manager

Company: Foreign company specialized in biotechnology that continuously create sustainable, innovative and health-friendly solutions in the field of food safety, nutrition and green chemistry.

Job Description:
● Working with existing clients via mail and phone.
● Providing customer support - preparing offers, contracts and reports
● Educating potential clients about our range of services
● Organizing events and presentations

The offer:
● Experience in a multinational company with European management
● Better communications skills
● Good knowledge of food industry products
● Good office conditions, serving fruits, coffee/ tea
● Young team
● Working in a multinational company with worldwide activities
● Schedule work: 9:00-18:00

Requirements:
● Strong written and spoken Spanish skills
● Good spoken and written English and/or French will be an advantage.
● Good PC skills
● University degree
● Good verbal and written presentation and communication skills
● Availability for travelling abroad

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (MILX) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (MILX) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
20-06-2018
Logistics Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Logistics Assistant

Company: A leading international tobacco company, with a diverse workforce of around 81,000 people who hail from every corner of the globe

Job Description:
● Managing the document flow: contracts with partners, fiscal invoices, other documentation; maintenance of documents’ registries;
● Primary accounting: creations of fiscal invoices, material write off, basic reporting;
● Material movement and vendor creation in SAP;
● Coordinate and control Logistics & Warehousing Services Providers' (LWSP) performance;
● General administrative & logistics support to organization.

The offer:
● Experience in a multinational company with European management
● Better communications skills
● Good office conditions, serving fruits, coffee/ tea
● Young team

Requirements:
● University degree (Finance, Economics, Accounting);
● Language skills: Romanian/Russian – fluent; English - upper intermediate;
● Proficient user of Microsoft Office products, especially Excel;
● SAP software knowledge is a plus;
● Basic knowledge of accounting is a plus;
● Experience in logistics/accounting/administrative job is a plus;
● Soft skills:
­ strong analytical skills;
­ strong communication skills and ability to direct others;
­ Initiative, passion & drive for results;
­ attention to details;
­ ability to prioritize tasks and understand what resources / functions (departments) have to be involved to deliver the task;
­ quick learner.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (ASL) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (ASL) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
20-06-2018
MATRIX


Заправщик картриджей

Заправщик картриджей
Заправка и восстановление картриджей, мелкий ремонт принтеров;

Обязанности:
- Знание и практический опыт по основной линейке лазерных картриджей HP, Canon, Samsung, Xerox;
- Заправка струйных картриджей;
- Обучаемость, аккуратность в работе;
- Pемонт оргтехники (при наличии навыков);
- Приветствуется знание электроники.

Требования:
- Опыт работы (приветсвуется);
- Знание ПК на уровне продвинутого пользователя;
- Исполнительность, аккуратность, пунктуальность;
- Умение быстро осваивать новую информациюж
- Коммуникабельность.

Зарплата зависит от квалификации и по результатам собеседования.

Предварительный отбор осуществляется на основании резюме направленных по адресу: career@matrix.md с обязательным указанием вакансии в поле «тема».
Регион: Кишинёв
career@matrix.md
20-06-2018
«Ассистент стоматолога»: Бэтмен ищет своего Робина!

з/п 6.000
Премиум стоматология «Дипломат Мед»

«Пятизвёздочная» стоматологическая клиника, которая обожает своих пациентов, уважает каждого в своей команде, всегда считается с её мнением, поставила себе цель стать №1 в мире!

Мы гордимся, что за 4 года мы создали супер-команду, которая делает свою работу чертовски классно! :)

Понимая, что выдающаяся работа стоматолога невозможна без его правой руки - ассистента, мы объявляем конкурс на эту позицию!

Каким нужно быть, что уметь?
- Работать в паре (команде)!
- Одинаково хорошо владеть Рус + Рум языками.
- Быть последовательным и аккуратным, «Фанатом» чистоты и порядка.
- Исполнительность - ваше второе «Я».
- Любить помогать людям.

Что ты будешь делать?
- Помогать доктору (Бэтмену).
- Готовить материалы и инструменты (Бэтэранги) перед приёмом пациента.
- Следить за порядком и чистотой кабинета.
- Любить людей и свою работу. Тогда всё получится! :)

Что ты получишь взамен?
- Ты заявишь о себе: уже через год, у тебя будет свой «Робин»!
- Признание «Бэтмена»: какой он супергерой без своего верного помощника?
- Опыт мудрого наставника: тебе не придётся наступать на грабли и набивать шишки!
- Финансовая свобода: зэпэшка до 6.000 лей ;)
- Силу супергероя: чашка натурального, крепкого, ароматного кофе каждое утро!

Хочу работать с Бэтменом!
1. Отправляй резюме.
2. В течении 3-х рабочих дней ждёшь наш звонок.
3. Проходишь собеседование.
4. «Вжих!» - и мы уже работаем вместе! :)

Регион: Кишинёв

Резюме + Фото + Пометка «Бэтмен и Робин» сюда: paint1987@mail.ru.
Вопросы «Можно я уже приду?!» сюда: 068 95 66 36.
Посмотреть «Кто они такие?» тут: Diplomatmed.md
20-06-2018
Logistics Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Logistics Assistant

Company: A leading international tobacco company, with a diverse workforce of around 81,000 people who hail from every corner of the globe

Job Description:
● Managing the document flow: contracts with partners, fiscal invoices, other documentation; maintenance of documents’ registries;
● Primary accounting: creations of fiscal invoices, material write off, basic reporting;
● Material movement and vendor creation in SAP;
● Coordinate and control Logistics & Warehousing Services Providers' (LWSP) performance;
● General administrative & logistics support to organization.

The offer:
● Experience in a multinational company with European management
● Better communications skills
● Good office conditions, serving fruits, coffee/ tea
● Young team

Requirements:
● University degree (Finance, Economics, Accounting);
● Language skills: Romanian/Russian – fluent; English - upper intermediate;
● Proficient user of Microsoft Office products, especially Excel;
● SAP software knowledge is a plus;
● Basic knowledge of accounting is a plus;
● Experience in logistics/accounting/administrative job is a plus;
● Soft skills:
­ strong analytical skills;
­ strong communication skills and ability to direct others;
­ Initiative, passion & drive for results;
­ attention to details;
­ ability to prioritize tasks and understand what resources / functions (departments) have to be involved to deliver the task;
­ quick learner.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (ASL) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (ASL) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
20-06-2018
Help Desk Application Support (English & Italian languages)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, is looking for candidates for the open vacancy of:

Help Desk Application Support (English & Italian languages)

The Company:
International IT Company

Responsibilities:
• Management of incoming calls
• Analysis and processing of demands
• Monitoring and documentation of problem solving activities
• Configuration and remote control of product/service
• Providing information about the customers status and technical support

Requirements:
• English and Italian - medium/advanced
• Microsoft Office (Word, Excel), Internet, E-mail
• Strong organizational and control skills, rapid problem solving, results orientation, effectiveness in interpersonal relationships and the ability to listen, attention to detail

The Offer:
• Competitive salary
• Official employment and full social package
• Pleasant working conditions
• Young and enthusiastic team
• Full training provided by the Company

If you’re interested, please send your CV in English to the HR-Consulting email address: tv70@search4staff.com ; and stipulate the vacancy code (HDAS) in the subject title.

See you at the interview!
Регион: Кишинёв
email address: tv70@search4staff.com ; and stipulate the vacancy code (HDAS) in the subject title.
20-06-2018

<<11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  20  >>
Горячие вакансии

Est-computer


- QA Specialists
- Web Developers, Content Developers, Graphical Designers
- Software Developers in Test
- Java Developer
- Angajam studenti
подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Consilier evaluator
- Șef secție Secție Imobiliară
- Responsabil afaceri corporative
- ASISTENT EXECUTIV
- Șef secție Secţia Procurări
- Ofiţer Recuperare
- Manager comunicare
- Operator
- Manager Animare
- Coordonator Securitate Informationala
- MANAGER RELAȚII CLIENȚI CLA
- Specialist creditare or. Chişinău
- Operator Ghişeu Universal, or. Hîncești, Chișinău, Ialoveni și Ungheni
- Consilier Clientela Multimedia

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
BAFIMOB


-
Специалист по рекламе
-
Сборщик мебели
-
Дизайнер-мобилизатор, технический директор


подробнее...
Телефон: 069105054, 022-501411 
E-mail: bafimob@mail.ru
Веб-сайт: www.bafimob.md

P.A.A.

- Asistent Contabil
подробнее...

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica:  office@paa.md,  dchirilov@paa.md.  Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)