RU    RO    EN


Jobinfo.md - Lucru in moldova. Chişinău, Bălţi, Tiraspol, Cahul. Posturi vacante, joburi, cv-uri, lucru şi educaţie peste hotare, informaţii despre traininguri şi seminare


TOATE JOB-urile TOATE CV-urile
DESPRE PROIECT  |  PUBLICITATE  |  FEEDBACK
LUCRU ÎN REGIUNI
LUCRU PESTE HOTARE
EDUCAŢIE ŞI CURSURI
TRAININGURI
ARTICOLE UTILE

            Căută pe site

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Plasează un post vacant  Plasează un CV

Posturi vacante ale companiilor de top


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
BAFIMOB
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Samani
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Căută JOB-uri ] . [ Căută CV-uri ] .
. . . .
. .
Funcţia:
Regiunea:
Domeniul de activitate:



IT 

Astăzi, 21 iunie
Bucătar Șef


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Bucătar Șef

Bucătarul Șef va asigura managementul tuturor proceselor și a resurselor din bucătăria reastaurantului precum și prepararea conform celor mai înalte standarde de calitate a specialităților culinare în vederea delectării vizitatorilor restaurantului.

Responsabilități:
• Responsabil de operațiunile zilnice ale bucătăriei;
• Elaborează meniuri noi și fisele tehnologice ale noilor preparate;
• Monitorizează pregătirea bucatelor cu asigurarea respectării procesului tehnologic;
• Gestionarea, evaluarea și instruirea echipei din subordine;
• Gestionarea aprovizionarea restaurantului cu toate produsele necesare;
• Gestionarea eficientă a costurilor ce țin de întreținerea bucătăriei și prepararea bucatelor;
• Urmărirrea și respectarea normelor igienico-sanitare și normele de protecție a muncii;
• Estimarea timpului de preparare a fiecărui element din meniu;
• Menținerea în ordine a bucătăriei;
• Conoaștereai respectarea normelor de alimentație publică impuse de legislația în vigoare;
• Locul de munca este amplasat la 100 km de Chișinău;

Cerințe:
• Studii superioare în domeniul tehnologiei alimentației publice;
• Experiență de muncă pe un post similar minim 3 ani;
• Experiență în pregătirea meniurilor;
• Capacitate de gestionare a unei echipe;
• Abilități de leadership și management.

Competențe personale:
• Orientare către client;
• Atenție la detalii;
• Rezistență la stres;
• Spirit de echipă;
• Responsabil și organizat

Beneficii:
• Transport și cazare asigurate de companie;
• Salariu motivant

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul cu o poză recentă la adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: BSB

Telefon de contact: 022 876 557
Regiunea: Chişinău
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: BSB

Telefon de contact: 022 876 557
20-06-2018
Administrator SPA Salon


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Administrator SPA Salon

Cerințe:
• Contabilitatea primară (evidența facturlor, registru de casă, documente contabile primare etc.)
• Disponibilitatea de a îndeplini standardele înalte de servicii în timpul lucrului cu clienții salonului;
• Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză la nivel avansat;
• Abilitați de operare PC, internet;
• Dorința de a lucra în industria SPA, bunăvoință în relație cu oamneii și un stil de viață pozitiv;

Responsabilități:
• Coordonarea activității salonului și menținerea unei atmosfere pozitive;
• Planificarea și organizarea activității salonului;
• Emiterea și încasarea facturilor aferente serviciilor salonului;
• Menținerea legăturii cu furnizorii - plasarea comenzilor, recepția și evidența produselor;
• Promovarea imaginii salonului în colaborare cu departamentul Marketing;
• Atitudine orientată către satisfacerea clienților;
• Gestionarea rezervărilor/ programărilor pentru clienții și invitații centrului;
• Promovarea produselor și serviciilor disponibile în salon;

Beneficii:
• Lucru într-o echipa tînără;
• Grafic de lucru: Luni - Vineri
• Locul de munca în centrul orașului Chișinău;

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: ASP2

Telefon de contact: 022 876 557

Candidații ce corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Regiunea: Chişinău
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: ASP2

Telefon de contact: 022 876 557

Candidații ce corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
20-06-2018
Administrator SPA Salon


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Administrator SPA Salon

Cerințe:
• Contabilitatea primară (evidența facturlor, registru de casă, documente contabile primare etc.)
• Disponibilitatea de a îndeplini standardele înalte de servicii în timpul lucrului cu clienții salonului;
• Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză la nivel avansat;
• Abilitați de operare PC, internet;
• Dorința de a lucra în industria SPA, bunăvoință în relație cu oamneii și un stil de viață pozitiv;

Responsabilități:
• Coordonarea activității salonului și menținerea unei atmosfere pozitive;
• Planificarea și organizarea activității salonului;
• Emiterea și încasarea facturilor aferente serviciilor salonului;
• Menținerea legăturii cu furnizorii - plasarea comenzilor, recepția și evidența produselor;
• Promovarea imaginii salonului în colaborare cu departamentul Marketing;
• Atitudine orientată către satisfacerea clienților;
• Gestionarea rezervărilor/ programărilor pentru clienții și invitații centrului;
• Promovarea produselor și serviciilor disponibile în salon;

Beneficii:
• Lucru într-o echipa tînără;
• Grafic de lucru: Luni - Vineri
• Locul de munca în centrul orașului Chișinău;

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: ASP2

Telefon de contact: 022 876 557

Candidații ce corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Regiunea: Chişinău
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: ASP2

Telefon de contact: 022 876 557
20-06-2018
Administrator SPA Salon


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Administrator SPA Salon

Cerințe:
• Contabilitatea primară (evidența facturlor, registru de casă, documente contabile primare etc.)
• Disponibilitatea de a îndeplini standardele înalte de servicii în timpul lucrului cu clienții salonului;
• Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză la nivel avansat;
• Abilitați de operare PC, internet;
• Dorința de a lucra în industria SPA, bunăvoință în relație cu oamneii și un stil de viață pozitiv;

Responsabilități:
• Coordonarea activității salonului și menținerea unei atmosfere pozitive;
• Planificarea și organizarea activității salonului;
• Emiterea și încasarea facturilor aferente serviciilor salonului;
• Menținerea legăturii cu furnizorii - plasarea comenzilor, recepția și evidența produselor;
• Promovarea imaginii salonului în colaborare cu departamentul Marketing;
• Atitudine orientată către satisfacerea clienților;
• Gestionarea rezervărilor/ programărilor pentru clienții și invitații centrului;
• Promovarea produselor și serviciilor disponibile în salon;

Beneficii:
• Lucru într-o echipa tînără;
• Grafic de lucru: Luni - Vineri
• Locul de munca în centrul orașului Chișinău;

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: ASP2

Telefon de contact: 022 876 557

Candidații ce corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Regiunea: Chişinău
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: ASP2

Telefon de contact: 022 876 557
20-06-2018
ADMINISTRATOR COMPLEX TURISTIC


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

ADMINISTRATOR COMPLEX TURISTIC

Responsabilități:
• gestionarea activității complexului turistic;
• instruirea, organizarea, motivarea și controlul activității întregului personal din complexul turistic;
• organizarea și supravegherea activității personalului din restaurant;
• monitorizarea cheltuielilor şi respectarea bugetului alocat;
• monitorizarea și optimizarea continuă a tuturor proceselor din complex
• instruirea și evaluarea periodică a chelnerilor cu referire la cunoașterea meniului, sortimentului de vinuri, regulilor de servire și comunicare cu oaspeții;
• coordonarea organizării evenimentelor speciale şi festive;

Beneficii:
• Posibilități de instruire și dezvoltare profesională;
• Mediu dinamic de lucru;
• Motivare competitivă;
• Se lucrează în schimburi (o săptămână de muncă, una liberă)
• Locul de munca este amplasat la 100 km de Chișinău;
• Compania asigură transport în ambele direcții, cazare și alimentare.

Cerințe:
• Experiența în industria hotelieră min 1 an;
• Experiență și abilități în organizarea eficientă a unei echipe;
• Fluență în limbile engleză, română și rusă (scris si verbal):
• Atitudine pozitivă și orientare spre client;
• Responsabilitate, dedicație si pasiune;
• Studii superioare sau speciale în turism/industria hotelieră.

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul cu o poză recentă la adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: ADCT

Telefon de contact: 022 876 557
Regiunea: Chişinău
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: ADCT

Telefon de contact: 022 876 557
20-06-2018
БУХГАЛТЕР-ОПЕРАТОР


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

БУХГАЛТЕР-ОПЕРАТОР

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие

Regiunea: Chişinău
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
20-06-2018
Dispecer transport


Graf Miller Trans SRL

Angajam Dispecer - transport de marfuri international :

Responsabilitati
* de a planifica, organiza si coordona activitatilor de transport zilnice
* de a transmite detaliilor catre conducatorii auto ( loc incarcare/descarcare, tipul marfii) si mentinerea legaturii cu acestia
* de a supraveghea in permanenta a camioanelor din gestiune pt a interveni operativ
* de a stabili traseele optime
* de a monitoriza cursele

Cunoasterea limbii engleze/franceza
Navigarea pe internet
Cunoasterea MS Office - Excel, Word;

Salariu motivant, echipa tinara
Instruire gratuita pentru persoanele fara experienta
Regiunea: Chişinău
ANDREI
069111172

avexpitrans@gmail.com
20-06-2018
МЕРЧЕНДАЙЗЕР


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

МЕРЧЕНДАЙЗЕР

Требования к кандидатам
• Наличие водительского удостоверения,
стаж вождения не менее 1 года
• Наличие автомобиля
• Знание русского и румынского языков

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Regiunea: Chişinău
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
20-06-2018
МЕРЧЕНДАЙЗЕР ПО КЛЮЧЕВЫМ КЛИЕНТАМ


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

МЕРЧЕНДАЙЗЕР ПО КЛЮЧЕВЫМ КЛИЕНТАМ

Требования к кандидатам
• Знание русского и румынского языков
• Опыт в данной сфере приветствуется

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие

Regiunea: Chişinău
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
20-06-2018
ADMINISTRATOR COMPLEX TURISTIC


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

ADMINISTRATOR COMPLEX TURISTIC

Responsabilități:
• gestionarea activității complexului turistic;
• instruirea, organizarea, motivarea și controlul activității întregului personal din complexul turistic;
• organizarea și supravegherea activității personalului din restaurant;
• monitorizarea cheltuielilor şi respectarea bugetului alocat;
• monitorizarea și optimizarea continuă a tuturor proceselor din complex
• instruirea și evaluarea periodică a chelnerilor cu referire la cunoașterea meniului, sortimentului de vinuri, regulilor de servire și comunicare cu oaspeții;
• coordonarea organizării evenimentelor speciale şi festive;

Beneficii:
• Posibilități de instruire și dezvoltare profesională;
• Mediu dinamic de lucru;
• Motivare competitivă;
• Se lucrează în schimburi (o săptămână de muncă, una liberă)
• Locul de munca este amplasat la 100 km de Chișinău;
• Compania asigură transport în ambele direcții, cazare și alimentare.

Cerințe:
• Experiența în industria hotelieră min 1 an;
• Experiență și abilități în organizarea eficientă a unei echipe;
• Fluență în limbile engleză, română și rusă (scris si verbal):
• Atitudine pozitivă și orientare spre client;
• Responsabilitate, dedicație si pasiune;
• Studii superioare sau speciale în turism/industria hotelieră.

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul cu o poză recentă la adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: ADCT

Telefon de contact: 022 876 557
Regiunea: Chişinău
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant: ADCT

Telefon de contact: 022 876 557
20-06-2018
Specialist în comunicare de marketing (în Departamentul de vânzări și marketing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Specialist în comunicare de marketing (în Departamentul de vânzări și marketing)

Despre companie:
Una dintre cele mai mari companii, care oferă produse pentru îngrijirea pielii și cosmetică decorativă.

Responsabilități:
● Scriere de articole de marketing, slogane de publicitate și texte promoționale cu scopul promovării strategiilor și produselor companiei
● Crearea materialelor de tipar ale companiei – broșuri, cataloage, prospecte, etc.
● Traducerea textelor din limbile engleză și rusă în limba română
● Redactarea textelor în limba română
● Lucrul cu furnizorii pentru crearea materialelor de tipar, video etc.
● Îndeplinirea sarcinilor variate în funcție de necesitățile echipei

Ce condiții trebuie să îndeplinești:
● Studii superioare în domenii relevante funcției: jurnalism, filologie etc.
● Experiență de muncă în domeniu – 2 ani (de scriere a articolelor, de jurnalist, blogger, copywriter)
● Cunoașterea excelentă a limbii române, la nivel de redactor
● Cunoașterea bună a limbii engleze (scris – obligatoriu și comunicare - preferabil)și a limbii ruse (comunicare – obligatoriu, scris - preferabil)
● Abilitate de lucru în programul Photoshop va constitui un avantaj
● Flexibilitate în îndeplinirea sarcinilor diverse

Ce oferă compania:
● Angajare oficială conform prevederilor legislației muncii
● Salariu competitiv
● Posibilități de creștere și dezvoltare profesională
● Mediu de lucru motivant în cadrul unei companii internaționale
● Sediu în centrul orașului Chișinău
● Tichete de masă
● Reduceri la cosmetică/ sumă acordată pe lună pentru produsele companiei

Dacă ești interesat/-ă, expediază CV-ul la adresa companiei HR-Consulting: ba70@search4staff.com ; indicând codul poziției SCM în titlul mesajului, și dacă corespunzi cerințelor, vei fi invitat/-ă la un interviu!

Tel. de contact: +373 62101257, +373 22 876556
Regiunea: Chişinău
e-mail: ba70@search4staff.com ; indicând codul poziției SCM în titlul mesajului, și dacă corespunzi cerințelor, vei fi invitat/-ă la un interviu!

Tel. de contact: +373 62101257, +373 22 876556
20-06-2018
ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ ПО КЛЮЧЕВЫМ КЛИЕНТАМ

Требования к кандидатам
• Наличие водительского удостоверения,
стаж вождения не менее 1 года
• Наличие автомобиля
• Знание русского и румынского языков
• Опыт в данной сфере приветствуется

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Regiunea: Chişinău
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
20-06-2018
ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ

Требования к кандидатам
• Наличие водительского удостоверения,
стаж вождения не менее 1 года
• Наличие автомобиля
• Знание русского и румынского языков

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие

Regiunea: Chişinău
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
20-06-2018
Specialist în comunicare de marketing (în Departamentul de vânzări și marketing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Specialist în comunicare de marketing (în Departamentul de vânzări și marketing)

Despre companie:
Una dintre cele mai mari companii, care oferă produse pentru îngrijirea pielii și cosmetică decorativă.

Responsabilități:
● Scriere de articole de marketing, slogane de publicitate și texte promoționale cu scopul promovării strategiilor și produselor companiei
● Crearea materialelor de tipar ale companiei – broșuri, cataloage, prospecte, etc.
● Traducerea textelor din limbile engleză și rusă în limba română
● Redactarea textelor în limba română
● Lucrul cu furnizorii pentru crearea materialelor de tipar, video etc.
● Îndeplinirea sarcinilor variate în funcție de necesitățile echipei

Ce condiții trebuie să îndeplinești:
● Studii superioare în domenii relevante funcției: jurnalism, filologie etc.
● Experiență de muncă în domeniu – 2 ani (de scriere a articolelor, de jurnalist, blogger, copywriter)
● Cunoașterea excelentă a limbii române, la nivel de redactor
● Cunoașterea bună a limbii engleze (scris – obligatoriu și comunicare - preferabil)și a limbii ruse (comunicare – obligatoriu, scris - preferabil)
● Abilitate de lucru în programul Photoshop va constitui un avantaj
● Flexibilitate în îndeplinirea sarcinilor diverse

Ce oferă compania:
● Angajare oficială conform prevederilor legislației muncii
● Salariu competitiv
● Posibilități de creștere și dezvoltare profesională
● Mediu de lucru motivant în cadrul unei companii internaționale
● Sediu în centrul orașului Chișinău
● Tichete de masă
● Reduceri la cosmetică/ sumă acordată pe lună pentru produsele companiei

Dacă ești interesat/-ă, expediază CV-ul la adresa companiei HR-Consulting: ba70@search4staff.com ; indicând codul poziției SCM în titlul mesajului, și dacă corespunzi cerințelor, vei fi invitat/-ă la un interviu!

Tel. de contact: +373 62101257, +373 22 876556
Regiunea: Chişinău
e-mail: ba70@search4staff.com ; indicând codul poziției SCM în titlul mesajului, și dacă corespunzi cerințelor, vei fi invitat/-ă la un interviu!

Tel. de contact: +373 62101257, +373 22 876556
20-06-2018
Frontend Developer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Frontend Developer

Company description:
International company specialized in travel reservations management systems.

Job summary:
You will be a member of international team and challenging projects, developing unique products and an international career. We are looking for a talented frontend developer to build the frontend of a Magento 2 based project.

Primary job responsibilities:
• Participate in full lifecycle software development;
• Develop flowcharts, layouts and documentation;
• Implement the template following the provided designs;
• Provide the users platform a beautiful and smooth experience from desktop, mobile and smartphone;
• Build a style guide in order to make future development consistent over time;
• Deploy programs and evaluate feedbacks

Required skills:
• Experience using Git for source control;
• Experience with HTML/CSS and JavaScript;
• Experience implementing responsive designs;
• Knowledge of SCSS or LESS;
• Knowledge of PHP;
• Good written and spoken English;
• Bachelor’s Degree in computer science/engineering or related field;
• Ability to learn new technologies quickly;
• Good analytical and communications skills

Nice to have:
• Experience with Magento 2 or other PHP frameworks, like Laravel or Symfony
• Experience with KnockoutJS or similar framework (AngularJS, ReactJS or VueJS)

What we offer:
• Full time contract;
• Competitive salary;
• Robust career development and training;
• Flexible working hours;
• Working within a young and dynamic team

Interested candidates are invited to submit a CV at natalia.rotaru@search4staff.com

Only shortlisted candidates will be contacted
Regiunea: Chişinău
e-mail: natalia.rotaru@search4staff.com
20-06-2018
Junior Recruiter


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Junior Recruiter

HR Consulting este prima companie de recrutare din Republica Moldova, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul Resurselor Umane.

În momentul de față suntem în căutarea unui nou coleg care ar vrea să fie implicat în toate procesele de recrutare:
• elaborarea anunțurilor de angajare
• plasarea materialelor informative pe diverse platforme online
• căutarea, intervievarea și selectarea candidaților
• elaborarea caracteristicilor profesionale ale candidaților promovați spre a II-a etapă de selecție
• comunicarea cu clienții

Dacă ești o persoană:
• energică
• comunicativă, ce vorbește fluent limba română, rusă și engleză (+ altele)
• mereu deschis pentru noi provocări și
• orientată spre rezultate

Te așteptăm în echipa noastră!

Aplică acum la fm10@search4staff.com, indicând în CV sau titlul mesajului poziția pentru care aplici - Junior Recruiter.



Regiunea: Chişinău
e-mail: fm10@search4staff.com, indicând în CV sau titlul mesajului poziția pentru care aplici - Junior Recruiter.


20-06-2018
Sales Trainer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Sales Trainer

Despre Companie:
Companie internațională care schimbă lumea prin frumusețe.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
• Posibilități de creștere și dezvoltare
• Automobil de serviciu
• Lucru într-o echipă dinamică
• Regim de muncă adaptat, interesant și divers :)

Atribuții de serviciu:
● Îmbunățățirea actualelor programe de formare și elaborarea noilor programe, în vederea instruirii forței de vînzări (prezentări PowerPoint)
● Colectarea informației privind fluxul de persoane prezente la instruiri (tabele excel)
● Instruirea forței de vînzări din toate regiunile partenere (public speaking)
● Acoperirea planurilor lunare de training-uri livrate (deadline-uri respectate)

Criterii eligibile participării la concursul de angajare:
• Studii superioare în unul din domeniile: marketing, logistică, PR, psihologie
• Experiență în conducerea training-urilor/ workshop-urilor de minim 3 ani
• Utilizator independent MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Vorbește fluent limba română și rusă
• Orientare spre client
• Persuasiune și curiozitate
• Capacitatea de a lucra rapid
• Spirit de echipă și responsabilitate
• Flexibilitate și rezistență la stres
• Permis de conducere, categoria B

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: ST

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: ST

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
Sales Trainer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Sales Trainer

Despre Companie:
Companie internațională care schimbă lumea prin frumusețe.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
• Posibilități de creștere și dezvoltare
• Automobil de serviciu
• Lucru într-o echipă dinamică
• Regim de muncă adaptat, interesant și divers :)

Atribuții de serviciu:
● Îmbunățățirea actualelor programe de formare și elaborarea noilor programe, în vederea instruirii forței de vînzări (prezentări PowerPoint)
● Colectarea informației privind fluxul de persoane prezente la instruiri (tabele excel)
● Instruirea forței de vînzări din toate regiunile partenere (public speaking)
● Acoperirea planurilor lunare de training-uri livrate (deadline-uri respectate)

Criterii eligibile participării la concursul de angajare:
• Studii superioare în unul din domeniile: marketing, logistică, PR, psihologie
• Experiență în conducerea training-urilor/ workshop-urilor de minim 3 ani
• Utilizator independent MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Vorbește fluent limba română și rusă
• Orientare spre client
• Persuasiune și curiozitate
• Capacitatea de a lucra rapid
• Spirit de echipă și responsabilitate
• Flexibilitate și rezistență la stres
• Permis de conducere, categoria B

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: ST

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: ST

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
Sales Trainer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Sales Trainer

Despre Companie:
Companie internațională care schimbă lumea prin frumusețe.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
• Posibilități de creștere și dezvoltare
• Automobil de serviciu
• Lucru într-o echipă dinamică
• Regim de muncă adaptat, interesant și divers :)

Atribuții de serviciu:
● Îmbunățățirea actualelor programe de formare și elaborarea noilor programe, în vederea instruirii forței de vînzări (prezentări PowerPoint)
● Colectarea informației privind fluxul de persoane prezente la instruiri (tabele excel)
● Instruirea forței de vînzări din toate regiunile partenere (public speaking)
● Acoperirea planurilor lunare de training-uri livrate (deadline-uri respectate)

Criterii eligibile participării la concursul de angajare:
• Studii superioare în unul din domeniile: marketing, logistică, PR, psihologie
• Experiență în conducerea training-urilor/ workshop-urilor de minim 3 ani
• Utilizator independent MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Vorbește fluent limba română și rusă
• Orientare spre client
• Persuasiune și curiozitate
• Capacitatea de a lucra rapid
• Spirit de echipă și responsabilitate
• Flexibilitate și rezistență la stres
• Permis de conducere, categoria B

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: ST

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: ST

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
20-06-2018
SOMELIER


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

SOMELIER

Moldova este o ţară cu istorie milenară în domeniul vinificaţiei. În ultimele decenii, industria vinicolă din Republica Moldova s-a bucurat de prosperitate şi se află în ascensiunea dezvoltării sale.

Amplasându-se în centrul vechi al oraşului Chişinău, COMPANIA reprezintă atât un club de cunoscători veritabili ai vinului, cât şi o atracţie turistică. Scopul vizat este să propună oamenilor posibilitatea de a descoperi nişte laturi inedite ale universului vinului, favorizând astfel savurarea procesului de selectare şi consumare a vinului.

În lumea somelierilor, se spune că cel mai bun vin este «vin la tine», iar cel mai prost vin este «vin de pomană». Fiecare băutură are personalitatea ei, cel mai gustos vin este cel care îţi place.

ATRIBUȚII DE SERVICIU:
• Consultanța clienților din sală (ajutor la alegerea unui vin)
• Coordonarea și conducerea degustărilor
• Acceptarea / afișarea mărfurilor în sală
• Controlul întreținerii sortimentului în sală
• Înregistrările primare de numerar

CANDIDATUL CĂUTAT:
• Cunoaște bazele vinificației
• Poate prezenta o diplomă de educație de profil
• Cunoaște limba română și rusă la nivelul discuțiilor coerente
• Cunoașterea limbilor de circulație internațională (engleza sau franceza) este binevenită
• Are abilități de comunicare și persuasiune
• Este responsabil și proactiv
• Experiența în vânzările cu amănuntul va fi considerate un avantaj, dar nu este obligatorie

Așteptăm candidații dornici să degusteze vin și să propună vinul ideal timpului , ocaziei și anturajului necesar, la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: SML
Regiunea: Chişinău
adresa de e-mail: an40@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: SML
20-06-2018

<< [11]  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >>
Posturi vacante de top

Est-computer


- QA Specialists
- Web Developers, Content Developers, Graphical Designers
- Software Developers in Test
- Java Developer
- Angajam studenti
în detaliu...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

în detaliu...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Consilier evaluator
- Șef secție Secție Imobiliară
- Responsabil afaceri corporative
- ASISTENT EXECUTIV
- Șef secție Secţia Procurări
- Ofiţer Recuperare
- Manager comunicare
- Operator
- Manager Animare
- Coordonator Securitate Informationala
- MANAGER RELAȚII CLIENȚI CLA
- Specialist creditare or. Chişinău
- Operator Ghişeu Universal, or. Hîncești, Chișinău, Ialoveni și Ungheni
- Consilier Clientela Multimedia

în detaliu...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
BAFIMOB


-
Специалист по рекламе
-
Сборщик мебели
-
Дизайнер-мобилизатор, технический директор


în detaliu...
Телефон: 069105054, 022-501411 
E-mail: bafimob@mail.ru
Веб-сайт: www.bafimob.md

P.A.A.

- Asistent Contabil
în detaliu...

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica:  office@paa.md,  dchirilov@paa.md.  Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)