RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 




Untila Alexei (25)

КАРА МАГДАЛИНА ВИТАЛИЕВНА (17)


Цапу Сергей Кириллович (36)

NOUR ION 



Add vacancy Add resume

Vacancies by leading companies


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
АВК
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Samani
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:



IT 
Law 

Today, 20 october
Specialist Proiecte Imobiliare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Specialist Proiecte Imobiliare

Secţia Imobiliară

Departamentul Logistică

 

Misiune post: Implementarea proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

ü  Perfectarea documentelor necesare pentru achiziţionarea şi/sau arenda imobilului inclusiv evidenţa contractelor fondului imobiliar al băncii;

ü  Asigurarea funcționării optime a imobilelor băncii din punct de vedere al derulării contractelor de furnizare a utilitarilor, administrării spaţiilor, prin:

o    Asigurarea respectării obligațiunilor contractuale de către prestatori externi

o    Urmărirea bugetelor de consum şi propunerea acțiunilor de optimizare

ü  Verificarea documentelor justificative si ordinelor de plata aferente activității Secţiei Imobiliare

 

Cerințe:

·         Studii superioare cu profil tehnic sau economic

·         Experienţă de muncă într-un domeniu asemănător va fi un avantaj

·         Cunoștințe de utilizare a calculatorului la nivel înalt


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Region: Chisinau

18-10-2018
Analist risc de credit Departamentul Risc Management


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Analist risc de credit
Departamentul Risc Management

Misiune post: Identificarea şi cuantificarea într-o maniera independentă a riscurilor de natură macroeconomica şi sectorială, riscurilor de piaţă şi credit, precum şi emiterea propunerilor pentru minimizarea efectelor negative ale acestora asupra performanţei Băncii; efectuarea prognozelor şi estimărilor pentru crearea de provizioane; realizarea simulărilor şi scenariilor de stres.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

Responsabilităţi:
Analiza portofoliilor de credit;
Analiza periodică a sectoarelor economiei naţionale;
Identificarea riscurilor sectoriale şi emiterea recomandărilor pentru minimizarea acestor riscuri;
Elaborarea şi aplicarea scenariilor de stres pentru riscul de credit;
Estimarea provizioanelor pentru riscul de credit;
Efectuarea simulărilor la nivel de portofoliu de credite;
Monitorizarea indicatorilor legați de riscul de credit;
Analiza statistică a informaţiei;
Perfectarea rapoartelor;
Elaborarea normelor şi procedurilor interne pentru domeniul gestionat

Cerinţe:
Cunoașterea procesului de creditare in segmentele Retail/NonRetail;
Experienţă într-un domeniu de analiză şi/sau raportare – minim 1 an;
Cunoştinţe avansate de lucru în Excel;
Studii superioare cu profil financiar – bancar, economic sau statistic;
Cunoaşterea limbii romane; rusa, engleza la nivel cel puțin intermediar

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Region: Chisinau
resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
18-10-2018
Consilier Clientela or. Briceni


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul

 

Consilier Clientela

or. Briceni


Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice.

 

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).


Responsabilităţi:

  • Atragerea clienţilor persoane fizice;
  • Dezvoltarea  relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.


Experienţa profesională:

·         Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;

·         Studii superioare economice/financiare;

·         Cunoşterea produselor bancare;

·         Cunoştinţe de aplicare a MS Office;

·         Cunoaşterea limbilor: română, rusă;

·         Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

·         Permis de conducere categoria B (cu experienta de sofat).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Region: Chisinau

18-10-2018
Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni or. Briceni


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Specialist creditare

Sucursala nr. 46 Briceni

or. Briceni

 

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).

 

Responsabilităţi:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

 

Cerinţe:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Permis de conducere categoria B (cu experiență de șofat);
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Region: Chisinau

18-10-2018
Analist salarizare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Analist salarizare

Sectia Remunerare, Salarizare, Buget si Avantaje Sociale

Departamentul Resurse Umane

 

Beneficiile pe care le oferim:

·       Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·       Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·       Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·       Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·       Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·       Salariu fix + alte avantaje financiare;

·       Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

·       Participă la elaborarea politicii de remunerare și beneficii pentru salariaţi și pune în aplicare masurile aprobate de către Administrația Băncii;

·       Elaborează raportări interne şi externe ce țin de domeniul resurselor umane, prevăzute de legislația în vigoare și conforme exigențelor Societe Generale;

·       Participa la elaborarea şi gestionarea bugetului Resurselor Umane;

·       Estimează evoluţia masei salariale;

·       Participa la procesul lunar de calcul și achitare a salariului, precum si a altor beneficii salariale.


Cerinţe:

·       Studii superioare in domeniul financiar, contabil, sau alte domenii relevate poziției;

·       Experiență de muncă într-o funcție similară minim 3 ani;

·       Cunoştinţe în domeniul gestionării și măsurării indicatorilor principali caracteristici activităţii resurselor umane şi remunerării muncii;

·       Cunoaşterea cerinţelor de bază a legislaţiei muncii, salarizării, Codului Fiscal, Standardelor Naţionale de Contabilitate ce ţin de activitatea resurselor umane şi remunerarea muncii;

·       Cunoașterea  fluentă  a limbilor: română, engleză şi rusă;

·       Cunoașterea avansata a aplicațiilor MS Office;

·       Aptitudini analitice, experiență în perfectarea rapoartelor;

·       Competențe în materie de urmărire bugetara.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Region: Chisinau

18-10-2018
Выпускник математического учебного заведения


Viknograd

Viknograd

Выпускник математического учебного заведения

Требования к кандидату:
- отличное знание компьютера и MS Office (Excel, Outlook и др.)
- наличие образования (желательно реальный профиль)
- знание иностранных языков является дополнительным преимуществом.
- стрессоустойчивость, исполнительность, пунктуальность 


Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией и желаемой должностью на e-mail: info@viknograd.md
Region: Chisinau

18-10-2018
Broker


Viknograd

Broker

Cerințe față de candidat:
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator și cunoașterea suitei de programe MS Office (Excel, Outlook etc.);
- studii superioare;
- cunoașterea limbii ruse este o condiție obligatorie, cunoașterea limbilor engleză și română reprezintă un avantaj suplimentar;
- rezistență la stres și conștiinciozitate.

Expediați CV-ul în limba rusă însoțit de o fotografie la adresa electronică: info@viknograd.md
Region: Chisinau

18-10-2018
Водитель категории В, С (Румыния, г. Бухарест)


Viknograd

Компании требуются сотрудники для работы в Румынии(Бухарест) на следующие должности:

Водитель категории В, С (Румыния, г. Бухарест)
Компания гарантирует достойный уровень оплаты труда, обеспечивает жильем и первое время оказывает финансовую поддержку.

Наличие румынского гражданства обязательно.

Просьба высылать резюме с фотографией на e-mail: info@viknograd.md
Region: Chisinau

18-10-2018
Снабженец


Приглашаем на работу:

Снабженец

Требования к кандидату:
- отличное знание компьютера и MS Office (Excel, Outlook и др.)
- наличие образования (желательно реальный профиль)
- знание английского, румынского и других - дополнительное преимущество.
- стрессоустойчивость и исполнительность
 
Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией и желаемой должностью  на e-mail: info@viknograd.md 
Region: Chisinau

18-10-2018
Кладовщик на склад стройматериалов


Viknograd

Кладовщик на склад стройматериалов

Требования к кандидату:
- образование - среднее техническое, высшее;
- опыт работы кладовщиком от 1 года ;
- знание складской логистики и умение планировать работу;
- стрессоустойчивость и ответственность.

Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией на e-mail: info@viknograd.md  или звонить по номеру телефона 060201122
Region: Chisinau

18-10-2018
Кассир


Viknograd

Кассир

Требования к кандидату: 
высшее экономическое образование, знание ПК на уровне уверенного пользователя.

Должностные обязанности:
Ведение управленческого учета.

Условия работы:
полный рабочий день, З/п по результатам собеседования, испытательный срок 1

Просьба высылать резюме на info@viknograd.md
Region: Chisinau

18-10-2018
Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Manager relatii clienti
Departamentul Large Corporate

Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi, corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie, monitorizarea derulării relaţiei contractuale cu clienţii.

Experienţă profesională:
Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani;
Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare;
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze;
Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj;
Studii superioare cu profil economic.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337
Region: Chisinau
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337
18-10-2018
Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Coordonator Proiecte

Departamentul Proiecte si Organizare


Beneficiile pe care le oferim:

·       Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·       Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·       Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·       Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·       Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·       Salariu fix + alte avantaje financiare;

·       Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).


Principalele responsabilităţi:

·         Realizarea proiectelor băncii;

·         Asigurarea comunicării in cadrul proiectului;

·         Gestionarea riscurilor proiectului;

·         Executarea corectă a proiectului prin respectarea perimetrului, termenilor şi bugetului alocat;

·         Predarea produsului final conform cerinţelor business.


Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT;

·         Cunoaşterea procedurilor şi produselor bancare;

·         Experienţă de activitate în sistemul financiar-bancar de minim 2 ani;

·         Experienţa în gestiunea proiectelor va fi un avantaj;

·         Cunoașterea metodologiilor utilizate in proiectele de optimizare procese va reprezenta un avantaj;

·         Cunoştinţe avansate ale limbii engleze.


Profilul candidatului:

·         Abilităţi de comunicare, organizatorice şi de planificare;

·         Spirit de echipă, abilităţi sociale şi flexibilitate;

·         Orientare spre rezultate şi client;

·         Rezistenţă la stres;

·         Spirit inovativ si cognitiv.

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.

Region: Chisinau

18-10-2018
Ofiter BCM (Business Continuity Management)


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Ofiter BCM (Business Continuity Management)
Secția Risc Operațional si Supraveghere Managerială

Misiune post: Activează in calitate de coordonator al continuității afacerii, contribuind la coordonarea, elaborarea şi asigurarea implementării de către toate subdiviziunile Băncii a planurilor de continuitate pentru activitățile critice și vitale precum şi cazurile de gestiune a situaţiilor de criza.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi de baza:
Realizarea obiectivelor stabilite în cadrul procesului de gestiune a situaţiilor de criză și asigurare a continuității afacerii;
Monitorizează evenimentele ce pot afecta continuitatea activităţii Băncii;
In contextul necesității asigurării continuității activității băncii, participă la gestiunea instrumentului de BCM inclusiv prin asigurarea disponibilității in regim de 24/7;
Asigură petrecerea periodică a exercițiului Business Impact Analysis cu scopul identificării activităților critice şi vitale desfășurate în bancă;
Organizează testarea planurilor de continuitate a activităţilor Băncii, centralizează rezultatele obţinute și propune măsuri de optimizare acolo unde este cazul;
Formează lucrătorii băncii în domeniul de continuitate a afacerii;
Asigură suportul și feedback-ul necesar personalului implicat în asigurarea continuităţii afacerii;
Elaborează rapoarte destinate Top Managementului Băncii, grupului SG precum și comitetelor specializate etc.
Responsabil de raportarea catre BNM a incidentelor la sistemele IT critice, in termenii prevazuti de reglementariele BNM.

Cerinţe fata de candidati:
Studii superioare cu profil IT/ telecomunicatii;
Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare, constituie avantaj;
Experienta de activitate pe specialitate minim 2 ani, în sistemul financiar-bancar va constitui un avantaj;
Cunoştinţe avansate de limbă engleză;
Abilitati de analiza si cunostinte generale cu privire la gestiunea riscului operational si control intern.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Region: Chisinau
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
18-10-2018
Manager comunicare Departamentul Comunicare şi Calitate


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
Anunţă concurs pentru postul de

Manager comunicare
Departamentul Comunicare şi Calitate

Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități:
Implementează campanii publicitare și de comunicare externă;
Participă la organizarea evenimentelor pentru clienți și participarea băncii la diverse evenimente și expoziții;
Acordă suport rețelei de sucursale în realizarea evenimentelor;
Asigură legătura cu prestatorii de servicii: agenţii de publicitate, tipografii, agenții de presă, etc.;
Coordonează elaborarea materialelor publicitare şi de suport vânzări.

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic, marketing, comunicare, sociologie;
Experiență minimă de 2 ani cu responsabilități similare acestui post;
Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office;
Cunoașterea avansată a limbilor română, engleză, rusă;
Abilități de comunicare scrisă şi orală;
Spirit creativ și inovativ.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Region: Chisinau
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
18-10-2018
Consilier Clientela or. Foresti


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul

Consilier Clientela
or. Foresti

Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00-17:00).

Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor persoane fizice;
Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.

Experienţa profesională:
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Studii superioare economice/financiare;
Cunoşterea produselor bancare;
Cunoştinţe de aplicare a MS Office;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
Permis de conducere categoria B (cu experienta de sofat).

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Region: Chisinau
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
18-10-2018
Analist Sectia Business Intelligence si Data Mining


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Analist
Sectia Business Intelligence si Data Mining

Misiune post: Extragerea datelor, analiza informației obținute, perfectarea rapoartelor zilnice, săptămânale, lunare, trimestriale si anuale.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

Responsabilităţi:
Selectarea şi prelucrarea datelor primare pentru perfectarea rapoartelor;
Perfectarea calitativă a rapoartelor periodice;
Pregătirea și prezentarea dashboard-urilor periodice privind performanțele înregistrate de către bancă, unificînd metodele și definițiile aplicate pentru indicatorii comerciali, financiari și de risk;
Consolidarea surselelor și metodelor de extragere, transformare și procesare a datelor;
Procesarea informațiilor importante prin aplicarea tehnicilor de data mining, pentru obținerea de informații utile în activitatea băncii;
Asigurarea suportului în pregătirea Campaniilor de Marketing și evaluarea rezultatelor generate în cadrul acestora.

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic sau matematic.
Experiența minimă de activitate bancară 1 an, preferabil în domeniul analitic.
cunoasterea Microsoft Office la nivel avansat,
experienta in intocmirea rapoartelor financiare.
cunoașterea limbii Engleze la un nivel avansat


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Region: Chisinau
resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
18-10-2018
VINZATOR

sal. 5 000
SRL"Decostar"

Magazin de electrocasnice
“Gefest”angajează

VÎNZĂTOR

Cerinţe:
-cunoaştere la nivel înalt limbilor: romȃnă, rusă;
-responsabilitate, comunicabilitate, rezinstentă la situaţii de stres.

Condiţii de muncă:
-magazin situat în sectorul Botanica;
-program de lucru magazinului: L-S: 09.00-19.00; D:10.00-18.00;
-5 zile lucrătoare, 2 zile libere dupa grafic flexibil;
-salariu de la 5000 lei.

Vă rugăm să trimiteţi CV
la e-mail: locvacant@gmail.com
GSM: 068304304
Tel./fax: (022) 85-33-85
Region: Chisinau
GSM: 068304304
Tel./fax: (022) 85-33-85
18-10-2018
CONTABIL.

sal. 7 000
SRL"Decostar"

CONTABIL.
Locul de munca: sect.Rîşcani.
Regim de lucru: L-V: 09.00-18.00.

Cerinţele:
- experienţa în calitate de contabil de cel puţin 2 ani;
- cunoştiinţe de 1-С, MS Excel, MS Word.;
- studii superioare în domeniul contabilităţii.

Salariu: 7 000 lei.
Vă rugăm să trimiteţi CV pe e-mail:locvacant@gmail.com
Tel./fax: (022) 85-33-85.
Region: Chisinau
Tel./fax: (022) 85-33-85.
18-10-2018
Продавец-консультант


"DIGITAL-TM"

Требуется продавец-консультант в магазин фотоаксессуаров
Требования к кандидату:
- Ответственность
- Внимательный подход к клиентам
- Владение румынским и русским языками;
Условия:
- Официальное трудоустройство,
- полный соц. пакет
- график работы Пн-Пт-09.00-18.00
- Кишинёв, центр
Region: Chisinau
Телефон:022-223564
Контактное лицо:Сергей
E-mail:info@ufo.md
18-10-2018

<< [11]  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >>
Hot vacancies

Est-computer

- Front-end developer for Moldovan Office of an American Company
+ Technical Writer

- QA Specialists
- Web Developers, Content Developers, Graphical Designers
- Software Developers in Test
- Java Developer
- Angajam studenti
more...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

more...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

more...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


-
Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
more...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)