RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 




Cumpătă Mihaela (20)

Savga Mihai (25)


Daniela Dimitriu (30)




Add vacancy Add resume

Vacancies by leading companies


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
CARPET LUX
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
RPH Marketing Service
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:



IT 
Law 

Today, 18 february
Analist financiar

sal. Negociabil
Customagic

Analist financiar
Scopul postului: Formulează şi asigură implementarea efectivă a politicilor financiare.

Responsabilități principale:
• Prelucrează, analizează, interpretează și gestionează informații economico-financiare;
• Asigură analiza financiară a indicatorilor de performanță;
• Raportarea financiară conform standardelor IFRS- naționale;
• Modelarea financiară și analiza eficacității managementului companiei și a unității în întregime;
• Raportează situația vânzărilor lunare în cadrul companiei;
• Modelarea financiară și analiza factorilor externi și interni;
• Organizează procesul de colectare a informațiilor/datelor financiare;
• Realizarea și prezentarea rapoartelor în format Excel, Power BI, etc.

Principalele cerințele față de candidați:
• Studii superioare în domeniul economic/ cibernetică și informatică economică;
• Cunoștințe și abilități de lucru în contabilitatea primară;
• Cunoașterea limbilor română, rusă;
• Abilități de operare a programelor Microsoft Office și 1C.

Activând în cadrul companiei veţi beneficia:
• de o atitudine respectuoasă şi pozitivă din partea echipei;
• stabilitate, loc de muncă într-un oficiu comod;
• salariu competitiv (pachet social deplin);
• mediu favorabil dezvoltării profesionale.

Detaliile cu privire la procesul de muncă, condiții salariale se comunică la interviu. Așteptăm CV-ul pretendenților la adresa electronică hrcustomagic@gmail.com
Region: Chisinau
hrcustomagic@gmail.com
12-02-2020
Director Financiar/ Финансовый директор

sal. Negociabil
Customagic

Director Financiar/ Финансовый директор
În cazul în care:
-Vă doriți să vă realizați ambiția dvs profesională la maximum;
- doriți să căpătați experiență profesională muncind într-un Holding care este axat pe producție, import, distribuție, comerț cu amănuntul, și activitate în sfera Restaurante (care de altfel sunt foarte puține în țara noastră);
- vă doriți o activitate interesantă unde să puteți pune în practică cunoștințele în domeniul economic și financiar și abilitățile de analiză;

vă oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Compensarea cheltuielilor pentru convorbiri telefonice;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporate;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;
dar și:
- Posibilitatea de a vă valorifica la maximum capacitatea de muncă, talentele și abilitățile;
- O experiență valoroasă garantată care vă va permite să deveniți un director financiar universal.

Responsabilități:
- analiza activității economico-financiare a întreprinderii;
- bugetare și planificare;
- optimizarea și minimizarea cheltuielilor;
- auditul intern;
- gestionarea relațiilor cu băncile și activitatea de creditare;
- elaborarea proiectelor de investiții și a planurilor de afaceri;
Cerințe:
- experiență de cel puțin 3 ani în poziția de expert în analiza financiară/manager;
- cunoștințe avansate de utilizare Excel și a principalelor programe de birou;
- cunoștințe în domeniul contabilității de gestiune, analizei economice, cunoașterea aplicației 1C (începînd cu versiunea 7.7 - 8.3), abilități de elaborare a modelelor financiare;
- experiență de cel puțin 2-3 ani în elaborarea proiectelor de investiții și analiza diverselor domenii de activitate a întreprinderii;
- cunoașterea și experiența în utilizarea practică a limbilor română și rusă (cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj);
- gîndire analitică, spirit de inițiativă, orientare către rezultate, abilități de lider, abilitatea de a negocia, abilitați de convingere, implicare puternică în activitatea companiei;
- responsabilitate, onestitate, potențial pentru dezvoltare personală, capacitatea de a face față situațiilor ieșite din comun, abilități de comunicare.
Expediați CV-ul la adresa electronică: hrcustomagic@gmail.com

---
В случае:
- Вы хотите достичь своих профессиональных амбиций по максимуму;
- вы хотите получить профессиональный опыт работы в холдинге, который сосредоточен на производстве, импорте, дистрибуции, розничной торговле и деятельности в сфере ресторанов (которых очень мало в нашей стране);
- вам нужна интересная деятельность, где вы можете применить на практике знания в области экономики и финансов и навыки анализа;

мы предлагаем вам:
- официальное трудоустройство;
- мотивирующая зарплата (размер которой будет зависеть от результатов собеседования);
- возмещение затрат на телефонные звонки;
- Интегральный социальный пакет;
- возможности профессионального развития;
- работа в стабильной компании на рынке;
- работа в профессиональной команде;
- хорошие условия труда;
- участие в корпоративных мероприятиях;
- Приятная рабочая обстановка и дружный коллектив;
но также:
- Возможность максимально использовать свою работоспособность, таланты и способности;
- Гарантированный ценный опыт, который позволит вам стать универсальным финансовым директором.

обязанности:
- анализ финансовой экономической деятельности предприятия;
- бюджетирование и планирование;
- оптимизация и минимизация затрат;
- внутренний аудит;
- управление отношениями с банками и кредитная деятельность;
- разработка инвестиционных проектов и бизнес-планов;

требования:
- опыт работы не менее 3 лет в должности эксперта / менеджера по финансовому анализу;
- Расширенные знания по использованию Excel и программ основного офиса;
- знания в области управленческого учета, экономического анализа, знание приложения 1С (начиная с версии 7.7 - 8.3), навыки разработки финансовых моделей;
- опыт работы не менее 2-3 лет в разработке инвестиционных проектов и анализе различных сфер деятельности компании;
- знание и опыт практического использования румынского и русского языков (знание английского языка является преимуществом);
- аналитическое мышление, инициативность, ориентация на результат, лидерские качества, умение вести переговоры, навыки убеждения, активное участие в деятельности компании;
- ответственность, честность, потенциал для развития личности, умение справляться с необычными ситуациями, навыки общения.

Присылайте свое резюме на электронный адрес: hrcustomagic@gmail.com
Region: Chisinau
hrcustomagic@gmail.com
12-02-2020
Dezmembrarea frigiderelor și selectarea metalelor.


Agenția Muncii

Muncitori necalificați la dezmembrarea și selectarea metalelor.

Lucru se desfășoară în hale specialitate.
Atribuțiile de serviciu:
-Descărcarea frigiderelor;
-Dezmenbrarea frigiderelor cu ajutorul unor cuțite pneumatice;
-Sortarea metalelor;
-Șlefuirea metalului.

Beneficii:
-Angajare oficială;
-Contract legal de muncă și pachet social;
-Cazare și transport asigurat de către angajator;
-Program stabil de muncă 8-10 ore;
-Salariu începînd de la 1200 euro.

Detalii și programări la numărul de tel 0-676-04-160.
Vă rugăm să ne lăsați un mesaj în formularul de mai jos și vom reveni cu un apel în cel mai apropiat timp!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdm3ycBNHj1ie6pljMQrP8ip5iifGMU2Nx_adVxBQ1G8sxgRg/viewform
#Germania,Depozite de împachetare ,montarea cauciucurilor ,depozite de cauciuc,depozite de sortare, sortarea coletelor, urgent,acte europene, scanarea mărfurilor,lucru în Germania,personal calificat , reparator strungar,personal necalificat, muncă în deposit,fabrica de mobile,muncește legal,sortarea hainelor, industriea de automobile,sortarea accesorilor, diverse domenii,electrician,angajan în Germania, sudori , fabrica de carne, uzina de zincare, lucru la depozite,cultivarea florilor,fabrica de mezeluri,prelucrarea hainelor,muncitori la deposit,dezmembrarea frigidelor, lucru la demolări,selectarea metalelor,lucru legal,produse cosmetic,ofertă nouă,servicii de menaj, ofertă fierbinte,plecare rapidă ofertă de muncă,salariu motivant,lucru bun,dezmembrarea electrocasnicilor,sortarea metalelor, pasaport European,specialiști reparație,lucru la curățenie,sere cu flori,contract de muncă,depozite, lucru legal.
Region: Chisinau
067604160
12-02-2020
Водитель-экспедитор

sal. Negociabil
Customagic

Водитель-экспедитор
Требования:
- опыт работы не менее 2 лет;
- водительские права кат. «В»,«С»;
- знание и строгое выполнение ПДД;

- знание государственный и русский язык;
- опыт безаварийного вождения;
- хорошая физическая форма (так как должен осуществлять погрузочно-разгрузочные работы);
- отсутствие вредных привычек;
- опрятность;
- пунктуальность;
- отсутствие долгов и кредитов.

УСЛОВИЯ:
- стабильность;
- (полный соцпакет);
- достойная и своевременная оплата труда;
- бесплатное обучение;
- карьерный и профессиональный рост;
- работа в крепкой команде;
- лояльность компании.

Действия:
Просим Вас внимательно ознакомиться с требованиями к Вакансии. Отправить полное резюме с указанием вакансии по электронному адресу hrcustomagic@gmail.com
Предварительный отбор осуществляется в 2 этапа:
1 этап. Отбор резюме с УКАЗАНИЕМ ВАКАНСИИ.
2 этап. Собеседование с отобранными кандидатами, прошедшими конкурс резюме.
tel. 076059018
Region: Chisinau
tel. 076059018
12-02-2020
Contabil Sef/ Главный бухгалтер Combinatul de carne din Bulboaca

sal. Negociabil
Customagic

Contabil Sef/ Главный бухгалтер Combinatul de carne din Bulboaca
Responsabilități:
1. Organizarea, verificarea și îndeplinirea corectă a rapoartelor contabile;
2. Evidența și verificarea documentației contabile;
3. Elaborarea și prezentarea rapoartelor;
4. Organizarea și asigurarea menținerii continuă a contabilității;
5. Controlul înregistrării operațiunilor economico-financiare ale întreprinderii;

Cerințe:
- Studii superioare în domeniul contabilității;
- Abilității bune în utilizarea PC și cunoștințe avansate a softului specializat (1Cv 7,8 Excel, etc);

Calități:
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate în relațiile interpersonale de serviciu;
- Spirit analitic, atenție la detalii, acuratețe și transparență;
- Responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă;
vă oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Transport din partea companiei;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporate;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.
Region: Chisinau
customagic-hr@mail.ru
12-02-2020
Operator Clienți

sal. Negociabil
Customagic

Operator Clienți
Cerințe candidat:
1. Să fie responsabil.
2. Să fie amabil.
3. Să fie punctual.
4. Facultatea prezintă un avantaj, dar acceptăm și candidați cu studii medii.
5. Să cunoască Programul MS Office, 1C este un avantaj.
6. Să comunice eficient, verbal și în scris în limba romană, dacă știe rusa e la fel un avantaj.
7. Abilitatea de a lucra în echipă.

Ce vei face?
1.Vei apela clienții privind verificarea soldurilor, datoriilor.
2.Vei colabora cu agenții de vânzări privind situația clienților, datorii, vânzari etc.
3.Vei pregăti rapoarte privind vânzările efectuate.
4. Vei comunica cu colegii :)

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix + bonusuri, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Grafic de muncă 08:00- 17:15;
5. Șef bun și înțelegător;
6. Participarea la evenimente corporate
7. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
8. Program corect de lucru de luni până vineri.
9. Instruire și pregătire profesională.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Departamentul HR își dorește să se întâlnească cu candidații și să aibă interviuri chiar pentru săptămâna asta.
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din cele 7 puncte, trimite-ne un e-mail cu

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru cu subiectul mesajului “Operator Clienți“.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Ps. Da te rog un SHARE. Poate ai un prieten/prietenă care să fie în căutarea unui loc de muncă atractiv. :)
Region: Chisinau
customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059018
12-02-2020
Agent Comercial/Торговый агент

sal. Negociabil
Customagic

Agent Comercial/Торговый агент
Cu ocazia extinderii Compania “Augur Perla” distribuitor a mărcilor comerciale “DeliCarne” și “ City”; unul din cei mai mari distribuitori excluzivi de produse alimentare în Moldova, angajează în echipa sa Agenți în vânzări/ Agenți Comerciali

Cerințe față de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare (finalizate/ sau în curs cu frecvență redusă);
- Permis de conducere cat. B (pentru fete nu este nevoie de permis de conducere);
- Responsabilitate, ambiție, gândire analitică, optimism, poziție activă de viață, orientare spre rezultat;
- Abilitați de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni;
- Dorința de a învața.

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurență sănătoasă în muncă;
- Mașina de la companie;
- Acces la rețeaua corporativă de telefonie;
- O bază stabilă de clienți și salariu influențat de %-ul din vinzări;
- Prime banești în dependență de reușite;
- Dezvoltare profesională și creștere în carieră;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com Tel. 076059018
Region: Chisinau
Tel. 076059018
12-02-2020
Merchandiser/Мерчендайзер

sal. Negociabil
Customagic

Merchandiser/Мерчендайзер
Cerințe față de candidat:

Cunoasterea bună a limbii române (limba rusă este un avantaj);

Responsabilitate, sârguință, devotament;
Dorință de a învăța
Persoană activă și pozitivă.
Obligații:
Viitorul coleg(ă) va merge împreună cu agentul comercial și se ocupă de:

Aranjarea produselor la raft;
Desfasurarea degustarilor de produse a companiei;
Verificarea prețurilor și termenilor de valabilitate.
Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire (seminare, traininguri, instruire în teren);
Colectiv tânăr și prietenos;
Posibilități de creștere și dezvoltare în cadrul companiei;
Salariu motivant.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica: hrcustomagic@gmail.com

---
Мерчендайзер

Требования к кандидату:
-Хорошее знание румынского языка (русский является преимуществом);
-Ответственность, усердие, преданность;
-Желание учиться
-Активный и позитивный человек.

обязательства:
Будущий коллега будет работать с коммерческим агентом и заниматься:
-Расстановка продуктов на полке;
-Проведение дегустаций продукции компании;
-Проверка цен и сроков хранения;

Мы предлагаем:
-Полный социальный пакет;
-Тренинги (семинары, тренинги);
- Молодой и дружелюбный коллектив;
-Возможности роста и развития внутри компании;
-Мотивирующая зарплата.

Oтправьте нам свое резюме по адресу электронной почты hrcustomagic@gmail.com
Только кандидаты, выбранные по резюме, будут приглашены на собеседование
Region: Chisinau
076059018
12-02-2020
Analist Serviciu Client

sal. Negociabil
Customagic

Analist Serviciu Client
Aventura ta de lucru cu clienții începe acum, vino și vezi cât de departe te putem lua!

Cum ar trebui să fie candidatul ideal?
1. Să fie responsabil.
2. Să fie amabil.
3. Să fie punctual.
4. Facultatea prezintă un avantaj, dar acceptăm și candidați cu studii medii în contabilitate.
5. Să cunoască Programa 1C.
6. Să comunice eficient, verbal și în scris în limba romană, dacă știe rusa e la fel un avantaj.
7. Abilitatea de a lucra în echipă.

Ce vei face?
1.Vei apela clienții privind verificarea soldurilor, datoriilor.
2.Vei colabora cu agenții de vânzări privind situația clienților, datorii, vânzări etc.
3.Vei pregăti rapoarte privind vânzările efectuate.
4. Vei comunica cu colegii: )

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix + bonusuri, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Grafic de muncă 09:00- 18:00;
5. Șef bun și înțelegător;
6. Participarea la evenimente corporate (Team building-uri)
7. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
8. Program corect de lucru de luni până vineri.
9. Instruire și pregătire profesională.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Departamentul HR își dorește să se întâlnească cu candidații și să aibă interviuri chiar pentru săptămâna asta.
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din cele 7 puncte, trimite-ne un e-mail cu

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru cu subiectul mesajului “Analist serviciu client “.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Region: Chisinau
customagic-hr@mail.ru
12-02-2020
Recruiter

sal. Negociabil
Customagic

Recruiter
Customagic caută un recrutor care va fi responsabil în furnizarea de candidați exemplari. Dacă ai potențial, și dorință de a te dezvolta continuu, atunci ne-ar plăcea să faci parte din echipa noastră.

Despre tine:
Obții satisfacție din a găsi oamenii potriviți la locul potrivit. Ai orientare spre relații, dar și spre rezultate. Vrei să fii membru al unei echipe în care există sprijin reciproc și feedback.

Dacă te-ai regăsit în descrierea de mai sus, sunt șanse mari să ne potrivim! :)


Ce se așteaptă de la tine?

Găsirea candidaților, folosind diferite platforme de social media;
Pregătirea și plasarea anunțurilor pe diverse canale;
Selectarea cv-urilor și candidaților;
Desfașurarea interviurilor;

Experiența ta de muncă/ Cunoștințe și calificări necesare:

Experiență în domeniu (avantaj);
Studii universitare absolvite, în Psihologie, Resurse Umane, Sociologie sau alte specializări similare;
Deprinderi de utilizare a platformelor de recrutare (ex. Rabota, Facebook, LinkedIn);
Cunoștințe privind diverse tipuri de interviu și abilități de intervievare;
Gândire analitică, responsabilitate, devotament;

De ce să aplici, mai jos găsești răspunsul :)

Noi vă oferim:

Instruire și pregătire profesională;
Pachet social deplin;
Salariu motivant;
Dezvoltare și creștere în carieră;
Lucru într-o echipă profesionistă;
Condiții bune de muncă;
Grafic de muncă 09:00- 18:00;
Participarea la evenimente corporate;
Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Dacă te-am convins că putem face echipă bună împreună, așteptăm CV-ul tău la customagic-hr@mail.ru Ulterior te vom invita la o discuție la compania noastră pentru a ne cunoaște. :)
Region: Chisinau
customagic-hr@mail.ru
12-02-2020
Logist

sal. Negociabil
Customagic

Logist
DESPRE LOCUL DE MUNCĂ

În calitate de membru al echipei Logistică, contribui la procesul de administrare a depozitului. Trebuie să fii capabil să gândești şi să acţionezi eficient şi sigur, pentru a asigura o funcţionare constantă a fluxului de marfă.

Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Experiență de muncă la depozit de 2-3 ani, experiență în domeniu transport, logistică constituie avantaj;
- Abilitate în lucru cu cifrele;
- Cunostințe de operare MS Office;
- Cunoașterea fluentă a limbilor rusă/română, engleza avantaj;
- Capacitate de analiză și sinteză a datelor;
- Abilitate de a lua decizii rapid;
- Capabil de a prioritiza şi organiza munca;
- Disciplină personală, capacitatea de a prelua iniţiativă;
- Atenție la detalii;

Sarcini de muncă:
- Gestionarea fluxului de mărfuri între punctul de origine și punctul de destinație;
- Coordonarea activității depozitului;
- Participarea la procesele de inventariere;
- Verificarea activității de livrare;
- Coordonarea bazei de date cu privire la toate activitățile de la depozit pentru a se putea urmări în orice moment situația livrărilor și de aprovizionare a depozitului;
- Oferirea consultanței și suport celorlalte departamente ale companiei cu privire la aspecte de logistică, management al stocurilor, transport produse;
- Răspunderea de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează informațiile din domeniul său de activitate;

Beneficii:
- Salariu motivant;
- Mediu de lucru profesional într-o companie de top;
- Dezvoltare personală și profesională;

Despre Companie:

Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Așteptăm CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeți la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Region: Chisinau
hrcustomagic@gmail.com
12-02-2020
Экономист

sal. Negociabil
Customagic

Экономист
Вам интересна новая работа? Вас привлекают эффективные и креативные методы при решении корпоративных задач? Для Вас важен профессиональный рост и Вы соответствуете нашим требованиям, значит Вы точно наш человек!

Требования:
- Высшее экономическое образование;
- Свободное владение румынским/русским языками;
- Готовность к ненормированному рабочему графику;
- Умение анализировать большой объем информации, аналитическое мышление;
- Высокая концентрация и скорость переключения внимания;
- Высокий уровень математических (счётных) способностей;
- Способность работать в условиях дефицита времени и информации;
- Способность длительное время заниматься однообразным видом деятельности (склонность к работе с документами, текстами и цифрами);
- Усидчивость, наличие терпения;
- Обязательность;
- Предприимчивость, деловая хватка;
- Коммуникабельность, уверенность в себе;
- Эмоционально-психическая устойчивость;
- Эрудированность;
- Исполнительность, ответственность;

Условия:
- стабильность;
- полный социальный пакет;
- достойная и своевременная оплата труда;
- бесплатное обучение;
- карьерный и профессиональный рост;
- работа в крепкой команде;
- лояльность компании к каждому сотруднику.

ДЕЙСТВИЯ:
Отправить на электронную почту customagic-hr@mail.ru ПОЛНОЕ резюме, с указанием вакансии. Резюме, не содержащие полную информацию, не рассматриваются.

Предварительный отбор осуществляется в 2 этапа:
1 этап. Отбор резюме с УКАЗАНИЕМ ВАКАНСИИ.
2 этап. Cобеседование с отобранными кандидатами, прошедшими конкурс резюме.
Region: Chisinau
customagic-hr@mail.ru
12-02-2020
Contabil

sal. Negociabil
Customagic

Contabil
Sarcini de bază:
- Contabilizarea facturilor fiscale privind serviciile și materialele procurate;
- Contabilizarea mijloace fixe, materialelor;
- Contabilizarea produselor petroliere;
- Calculul foilor de parcurs;

Cerințe:
- Studii superioare-Contabilitate;
- Cunoașterea programului 1C 8.3, excel, word;
- Gândire analitică;
- Cunoașterea limbii romane și ruse;

Grafic de muncă L-V - 09:00 -18:00
Region: Chisinau
customagic-hr@mail.ru
12-02-2020
Vânzător Consultant

sal. Negociabil
Customagic

Vânzător Consultant
Sarcini de bază:
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții;
- Aranjarea produselor la raft;
- Lucrul cu documentația;
- Vânzarea nemijlocită;
- Menținerea ordinii în magazin;

Cerințe:
- Studii medii, sau medii de specialitate;
- Vorbire fluentă în limbile română și rusă;
- Persoană sociabilă, disciplinată, responsabilă;
- Gândire pozitivă;
- Experiență la un post similar (avantaj);

Region: Chisinau
customagic-hr@mail.ru
12-02-2020
Продавец-консультант


"DIGITAL-TM"

Требуется продавец-консультант в магазин фотоаксессуаров
Условия:
- Официальное трудоустройство,
- полный соц. пакет
- мед.страховка
- график работы- пн-пт 09.00-18.00, сб 09.00-15.00 ( через одну)
Требования к кандидату:
- Ответственность
- Внимательный подход к клиентам
- Владение румынским и русским языками
Region: Chisinau
Телефон:022-223564
Контактное лицо:Сергей
E-mail:info@ufo.md
12-02-2020
Persoane harnice la fabrica de produse cosmetice în Polonia


Firma Nr 1 SRL

Se admit bărbați , cupluri , femei .
În atribuțiile de serviciu intră :
- Descărcarea materiei prime din camioane ;
- Planificarea utilizării spațiului de depozitare și plasarea produselor ;
- Activități privind expedierea mărfurilor - ambalarea produselor în conformitate cu procedurile stabilite ,etichetarea și adresarea expedierii ;
- Verificarea conformității mărfii cu bonul de transport pregătit pentru încărcare ;
- Încărcarea mărfurilor pentru livrare .

Cerințe :
- Pașaport BIO ;
- Vârsta 20-50 ani ;
- Seriozitate , dorință de a munci .

Beneficii :
- Salariu 11 zl / oră ;
- Contract Legal ;
- Loc de muncă Sigur și Stabil ;
- Cazare asigurată de angajator ;
- Transport de la locul de trai spre locul de muncă asigurat de angajator.

Pentru Detalii : 067-17-91-03
https://www.facebook.com/nr1.moldova/
https://ok.ru/nr1.moldova

Vă rugăm să ne lăsați un mesaj în formularul de mai jos și vom reveni cu un apel în cel mai apropiat timp!
https://forms.gle/3MC5TYXPyJbJeear5
Region: Chisinau
067-17-91-03
12-02-2020
Требуются водители кат. "В" на почту в Мюнхен (Германия) 1500-1700е !!!

sal. 1500-1700
DPD

*** Возможен заработок до 2500е : ( 1600е ставка + субботы (320е) + сортировка посылок (10е/час ))

*** Требуются водители с кат. "B" ( 3,5 тонны ) для развоза посылок (до 31 кг) на DPD в Мюнхене. Для работы ОБЯЗАТЕЛЬНО ТРЕБУЕТСЯ ПАСПОРТ ЛЮБОЙ СТРАНЫ ЕВРОСОЮЗА (например румынский, латвийский, болгарский или любой другой страны Евросоюза). Водительские права могут быть другой страны (не Евросоюза, например российские или молдавские), по ним можно ездить 6 месяцев в Германии, потом надо или на месте в Германии их подтверждать на русском. Мы не Посредники!!! Мы – фирма, которая работает с DPD с 2007 года. Работа постоянная. Условия нормальные. Зарплата ВОВРЕМЯ !!!

*** Работа на Бусах Мерседес Спринтер Макси до 3.5 тонн. Почти все бусы новые (до 3-4 лет). Работа 5 дней в неделю с понедельника по пятницу или со вторника по субботу с 6:00 до 16:00-17:00 (приблизительно). Если есть желание, то можно заработать дополнительные 80€ выезжая в субботу (и работая на складе до работы 2-3часа по 10е/час) . Знание немецкого не обязательно. Со временем основные фразы запоминаются. В день приблизительно надо развозить 80-100 клиентов. Маршрут приблизительно 40-60 км в день в Мюнхене и пригороде. Маршрут один и тот же. Клиенты ежедневно повторяются на 60-80%. Зарплата вначале 1500€-1700€ Нетто (чистыми, т.е на руки) + соц. выплаты (мед. Страховка, налоги и т.д.). Со временем зарплату поднимаем. Всё официально! Если у вас есть опыт, то можно сразу говорить о зарплате выше.

*** Обучение (стажировка) длится примерно (максимум) 10 дней. За время практики платим 150€ (включаем их в первую зарплату). Учит водитель, который ездит тур. Вы ездите рядом, вам объясняют сканер и показывают тур. Как только вы начинаете ездить сами, с этого дня мы платим вам зарплату. С жильем помогаем на месте. Жилье не наше. Мы нашли гостиницу и несколько квартир. Проживание стоит 330-370€ в месяц. В комнате живут по 2-3 человека. Место проживания находится рядом с работой (примерно 1-2 км от склада DPD). Если у вас есть, где жить в другом месте, то нам только проще. Питание и другие личные расходы не оплачиваем! По приезду нужно иметь при себе деньги за жилье (примерно 100-150е) и на еду (примерно 100-150е) на первое время.
Region: Chisinau
079-055-000
11-02-2020
Customer Satisfaction and Resolution Specialist from 15 000 MDL

sal. 15000 - 18000 LEI
Canadian Transportation Company

If you have passion for problem solving and providing world-class customer service, then we want to talk to you!
We are a growing Canadian Moving Company and are looking for a talented customer satisfaction and claims resolution specialist.

Responsibilities and Expectations:
1) Handling and resolving customer complaints in a timely manner:
• research, investigate, negotiate, and resolve of all types of customer complaints via telephone, email;
• analyze complaints to determine root cause, interact with customers to ensure the most appropriate resolution for both the company and the customer;
• handle escalated telephone calls from customer service team to ensure a positive outcome;
• ability to display empathy and deal with difficult customers;
• ensure customers are satisfied with the services offered by the company;
• properly document the account with necessary details and follow up information;
• work collaboratively with internal departments to resolve customer complaints and escalate to management when necessary.
2) Collect and process customer feedbacks and testimonials.
3) Monitor company’s online reputation:
• Foster positive online reviews;
• Address and fix online negative reviews promptly.
4) Prepare weekly and monthly reports and statistics.
5) Research and propose initiatives for claims policy improvements.
6) Research and propose initiatives for claims prevention.
7) Promote a positive overall customer experience with ALL customers and agents.

Competencies:
• Conflict Management;
• Communication;
• Customer Focus.

Qualifications and Requirements:
• 2 years of customer resolution/problem solving experience required.
• Proven ability to deal with difficult customers.
• Working Shift: from 4pm to 12:30am or it may be flexible start earlier or later in order to accomplish a mission or complete a task.
• Demonstrates superior oral and written communication skills.
• Proficiency in MS Office and multiple computer applications required.
• Strong typing skills required.
• Ability to manage competing priorities and responsibilities.
• Excellent organization and follow-up skills.

Benefits:
• motivational salary from 15000 MDL,
• bonuses applicable after 3 to 6 months of continuous and successful work,
• prospect of becoming the Customer Satisfaction Manager

We invite all interested candidates to submit their CVs in English with photo via e-mail to hr@glorificator.md with subject line - " Customer Satisfaction & Resolution Specialist".
Region: Chisinau
hr@glorificator.md
11-02-2020
Customer Support from 11 000 MDL

sal. 11000 - 18000 LEI
Canadian Transportation Company

Canadian moving company with office in Chisinau is looking to hire ambitious Customer Support.

We offer:
- Official employment;
- Opportunities for growth;
- 5-7 days of free training (3-5 hours per day);
- Competitive targeted salary up 18 000 MDL;
- Tea, coffee as much as you need.

Our Requirements:
• Advanced communication skills in English (speak/write B2 – C2)
• Previous work experience in a similar role is an asset
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European clients is welcomed
• Work shift: 4 PM - 12:30 AM (30-min break)
• Computer literacy (full use of Browsers, E-mail, Office applications)
• Punctual and committed to continuous learning, self-improvement, and growth
• Commitment to long-term employment

Your skills and abilities:
• Excellent customer service and problem-solving skills
• Ability to work in a team environment and high-pressure situations
• Keyboard typing speed of 40 WMP
We invite all interested candidates to submit their CVs in English via e-mail to hr@glorificator.md with subject line - "Customer Support"
Region: Chisinau
hr@glorificator.md
11-02-2020
SEO Specialist

sal. Достойный уровень оплаты труда по результатам собесед
Canadian Transportation Company

Наша стремительно развивающаяся Канадская транспортная компания в поиске SEO специалиста.
Обязанности:
• Исследование потребностей и запросов посетителей сайта
• Отслеживание работы конкурентов
• Отслеживание изменений в алгоритмах поисковика Google
• Разработка стратегий продвижения, оптимизации и развития сайта
• Aнализ юзабилити сайта
• Работа с внешними ссылками
• Подготовка рекомендаций для других членов команды (SMM менеджерa, программистов, копирайтера и т.д.)
Требования:
• Успешный опыт seo-оптимизации минимум 2 года
• Владение инструментами веб-анализа
Гарантируем:
• Достойную заработную плату
• Уютный офис, возможность работать удаленно
• Стабильность
В сопроводительном письме укажите, пожалуйста, список сайтов, которые вы продвигали в поисковых системах.
CV c фотографией отправляйте по электронному адресу: hr@glorificator.md c пометкой «SEO Specialist» и указанием контактного телефона.
Region: Chisinau
hr@glorificator.md
11-02-2020

<< [11]  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >>
Hot vacancies

CARPET LUX


- Грузчик
- Продавец-консультант в магазин ковров CARPET LUX
- Vânzător-consultant în magazinul de covoare CARPET LUX

more...

тел.069117555

carpetlux@mail.ru


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

more...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

more...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
more...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)