RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 





Danu Gheorghe (29)

Babitchi Dionisie 

гуцан евгений (35)




Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
ANTECO
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
RPH Marketing Service
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 16 июня
Angajăm URGENT muncitori la sortarea coletelor în Germania!


Agenția Muncii

”Agenția Muncii” caută muncitori Incarcarea/descarcarea coletelor la Poșta GLS din Germania.

În atributiile de serviciu intră:

- Sortarea automată sau manuală a coletelor;
- Încărcarea, descărcarea pachetelor în/din mijloace de transport speciale precum și de pe banda automată.

BENEFICIILE VOASTRE!

- Plecare rapidă în decurs de 5-7 zile;
- Comision 0!;
- Loc de muncă stabil și sigur;
- SALARIU fără întârziere și bonusuri pentru productivitate;
- Cazare și Transport oferite de către Angajator.

CERINȚE FAȚĂ DE CANDIDAȚI:

- Vârsta 19-50 ani;
- Cunoașterea limbei ruse;
- Pașaport ROMÂN sau UE
- Seriozitate, dorință de a munci.

SUNA-ȚI chiar acum la nr. 079 098 899 sau 078 033 322 (viber/whatshap) 24/ 24

Oficiul nostru se află pe str. M. Varlaam 58 (Autogara-Centru).

Program de lucru : Luni- Vineri – 9.00 – 17.00
Simbata – 10.00 – 13.00

Регион: Кишинёв
SUNA-ȚI chiar acum la nr. 079 098 899 sau 078 033 322 (viber/whatshap) 24/ 24

E-mail: infomunca.md@gmail.com
13-06-2019
Manager logist


Compania anunta pozitia vacanta pentru postul de Manager logist in domeniul transportului international

Cerinte:
- studii superioare;
- cunoasterea obligatorie a limbilor romana, rusa;
- cunostinte de operare la PC;
- experienta profesionala in domeniul transportului si logisticii.

Obligatiuni:
- programarea si organizarea transportului auto de marfuri;
- negocierea cotatiilor de transport, urmarirea curselor;
- monitorizarea ofertelor si a comenzilor din partea clientilor.

Compania ofera un pachet salarial motivant, pachet social, perspective de realizare profesionala.

Procesul de selectare se va face în baza CV-urilor ce corespund cerintelor mentionate mai sus, CV-urile le asteptam pe email: cadre.personal1@gmail.com
Регион: Кишинёв
cadre.personal1@gmail.com
13-06-2019
Lucru legal în Polonia la fabrica de suc!


Agenția Muncii

”Agenția Muncii” caută URGENT muncitori la fabrica de suc din Polonia!

În atributiile de serviciu intră:

- Spălarea, sortarea fructelor/ legumelor:
- Impachetarea, etichetarea produsului finit.;
- Urmărirea calității materiei prime.;
- Menținerea curățeniei în zona de lucru.

BENEFICIILE VOASTRE!

- Plecare rapidă în decurs de 5-7 zile;
- Comision 0!;
- Loc de muncă stabil și sigur;
- SALARIU fără întârziere și bonusuri pentru productivitate;
- Cazare și Transport oferite de către Angajator.

CERINȚE FAȚĂ DE CANDIDAȚI:

- Vârsta 19-50 ani;
- Cunoașterea limbei ruse;
- Seriozitate, dorință de a munci.

SUNA-ȚI chiar acum la nr. 079 098 899 sau 078 033 322 (viber/whatshap) 24/ 24

Oficiul nostru se află pe str. M. Varlaam 58 (Autogara-Centru).

Program de lucru : Luni- Vineri – 9.00 – 17.00
Simbata – 10.00 – 13.00
Регион: Кишинёв
SUNA-ȚI chiar acum la nr. 079 098 899 sau 078 033 322 (viber/whatshap) 24/ 24

E-mail: infomunca.md@gmail.com
13-06-2019
Contabil sef


Compania anunta pozitia vacanta pentru postul de Contabil Sef:

Cerinte:
- Studii superioare de profil (contabilitate)
- Cunoaşterea limbii române şi ruse;
- Cunoașterea PC și 1C
- Experiență într-un post similar.
Obligatiuni:
- Pregătirea documentelor pentru elaborarea rapoartelor financiare;
- Păstrarea competentă şi veridică a evidenţei contabile;
- Organizarea si controlul activitatii contabile in companie.


Compania ofera un pachet salarial motivant, pachet social, perspective de realizare profesionala.

Procesul de selectare se va face în baza CV-urilor ce corespund cerintelor mentionate mai sus, CV-urile le asteptam pe email: cadre.personal1@gmail.com


Регион: Кишинёв
cadre.personal1@gmail.com
13-06-2019
Angajăm legal în Polonia și Germania!


Agenția Muncii

”Agenția Muncii” caută muncitori: bărbați, femei, cupluri cu pașaport BIOMETRIC în Polonia, în următoarele domenii:

- Depozite;
- Combinate de carne;
- Construcții;
- Fabrică de suc;
- Restaurarea buteliilor de gaz;

Cu pașaport ROMÂN sau UE, avem oferte de muncă în Germania, la:

- Depozite;
- Uzine de piese auto și de tractoare;
- Dezmembrare electrocasnice;
- Sortarea, încărcarea coletelor;
- Construcții;
- Curățenie în benzinării.

BENEFICIILE VOASTRE!
- Loc de muncă stabil și sigur;
- Durata contractului minim de la 3 luni cu posibilitatea de a fi prelungit;
- SALARIU fără întârziere și bonusuri pentru productivitate;
- Cazare și Transport oferite de către Angajator.

CERINȚE FAȚĂ DE CANDIDAȚI:
- Vârsta 19-50 ani;
- Cunoașterea limbei ruse;
- Seriozitate, dorință de a munci.

SUNA-ȚI chiar acum la nr. 079 098 899 sau 078 033 322 (viber/whatshap) 24/ 24

Oficiul nostru se află pe str. M. Varlaam 58 (Autogara-Centru).

Program de lucru : Luni- Vineri – 9.00 – 17.00
Sâmbată – 10.00 – 13.00
Регион: Кишинёв
SUNA-ȚI chiar acum la nr. 079 098 899 sau 078 033 322 (viber/whatshap) 24/ 24

E-mail: infomunca.md@gmail.com
13-06-2019
Operator baza de date


AIVA Group

Compania internațională Jooble este în căutarea unei persoane responsabilă pentru dezvoltarea și gestiunea bazei de date și comunicarea telefonică cu clienții.

Descrierea Job-ului:
- Formarea și gestiunea bazei de date;
- Analiza/controlul procesării bazei de date;
- Îmbunătățirea calității bazei de date a companiei.

Cerințe de bază:
- Cunoașterea fluentă a limbii române și ruse;
- Logică și gândire analitică;
- Cunoașterea calculatorului și programei Excel;
- Responsabilitate și atenție;
- Nu este nevoie de experiență anterioară, veți învăța la noi tot ce trebuie să cunoașteți.

Ce iți oferim:
- Program de muncă: luni-vineri, orele 9.00-18.00;
- Condiții de lucru excelente;
- Oficiu în centrul orașului;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională într-o companie în plină ascensiune, alături de un colectiv tânăr şi dinamic.

Expediați CV-ul cu poză la adresa electronică hr@aiva.group cu mențiunea "Operator baza de date" și indicarea telefonului de contact. La fel poți să te înscrii la convorbire și pe numărul nostru de telefon - 076730555.

Vă așteptăm în echipa noastră!
Регион: Кишинёв
Адрес: г. Кишинёв, ул. Измаил 88/1

E-mail: hr@aiva.group

Телефон: 076730555

https://www.facebook.com/aiva.group/
13-06-2019
Менеджер по работе с корпоративными клиентами (8 000 леев)

з/п от 8000 лей
AIVA Group

Портрет идеального кандидата:
- опыт в области координации команд (желателен, но не обязателен);
- отличные коммуникативные навыки;
- свободное владение румынским языком;
- нацеленность на достижение результатов и клиентоориентированность;
- решительность, твердость в принятии решений и целеустремленность;
- организованность, стратегическое мышление, энергичность;
- навыки работы с ПК.

Обязанности:
- управление командой, координация ее работы и участие в реализации проектов;
- управление проектами и мониторинг их реализации согласно принятым в компании процедурам;
- координация работы с центром компетенции;
- планирование действий, расчет расходов по реализации проекта и прогнозирование доходов в результате его реализации;
- управление построением отношений с клиентами и ведение переговоров с ними, как по техническим вопросам, так и по вопросам, связанным с коммерческой деятельностью.

Предлагаем:
- заработную плату, начисляемую с учетом достигнутых результатов;
- существенные бонусы;
- отличные условия труда;
- ежедневные тренинги и перспективы построения успешной карьеры;
- возможности для профессионального развития в стремительно растущей компании с молодым и динамичным коллективом;
- график работы: 8.00-17.00 (понедельник-пятница);
- заработную плату в размере 5 000 леев в течение первых двух месяцев стажировки и 8 000 леев после ее успешного окончания.

Отправляйте резюме с фотографией на адрес электронной почты: hr@aiva.group с отметкой «Менеджер по работе с корпоративными клиентами» и с указанием контактного телефона.

Присоединяйтесь к нашей команде!
Регион: Кишинёв
E-mail: hr@aiva.group
Телефон: 076730555
13-06-2019
Manager Relații Clienți Corporativi

з/п de la 8000 lei
AIVA Group

Candidatul ideal:
- Experienţă în coordonarea echipelor (constituie un avantaj, dar nu e obligatoriе);
- Abilităţi excelente de comunicare;
- Сunoașterea limbii române la nivel avansat;
- Gândire orientată spre rezultate şi spre clienţi;
- Persoană hotărâtă, fermă în luarea deciziilor și ambițioasă;
- Capacitatea de auto-organizare şi o largă viziune strategică, dinamică;
- Cunoştinţe de operare PC;

Responsabilități:
- Gestionarea, coordonarea și participarea la proiect;
- Gestionarea și monitorizarea proiectelor încredințate conform procedurilor companiei;
- Coordonarea cu centrul de competență;
- Planificarea activităților și responsabilitatea pentru costurile și veniturile proiectului;
- Gestionare, contacte și negocieri cu clienții, atît din punct de vedere tehnic, cît și comercial;

Ce iți oferim:
- Venit financiar bazat pe performanță;
- Bonusuri substanțiale;
- Condiții de lucru excelente;
- Training-uri zilnice și perspectiva unei cariere de succes.
- Posibilitatea de dezvoltare profesională într-o companie în plină ascensiune, alături de un colectiv tânăr şi dinamic.
- Program de muncă: luni-vineri, orele 9.00-18.00;
- Salariu prima luna de stagiere 5000 lei, dupa stagiere 8000 lei

Expediați CV-ul cu poză la adresa electronică hr@aiva.group cu mențiunea "Manager Relații Clienți Corporativi" și indicarea telefonului de contact.

Vă așteptăm în echipa noastră!
Регион: Кишинёв
E-mail: hr@aiva.group
Telefon: 076730555
13-06-2019
Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Specialist creditare
or. Chișinău și Anenii Noi


Misiune post: Dezvoltarea directa a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice.


Beneficiile pe care le oferim:

  •     Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  •     Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  •     Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  •     Salariu fix + alte avantaje financiare;
  •     Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:45-17:45 / 08:00-17:00).


Responsabilităţi:

  •     Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  •     Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  •     Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  •     Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

Experienţa profesională:

  •     Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  •     Studii superioare cu profil economic;
  •     Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  •     Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
  •     Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  •     Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.


Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Регион: Кишинёв

13-06-2019
Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant

Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

Misiune post:
Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (în numerar şi prin virament) pentru persoane fizice si  juridice. Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Responsabilităţi:
Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu in numerar si prin virament cu clienţii băncii;
Atragerea clienţilor noi;
Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.


Profilul candidatului:
Studii superioare în domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj).
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
Atenţie la detalii.


Oferta:
Se asigura stagierea persoanelor selectate;
Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate în domeniul bancar;
Posibilitatea de a se alătura unei echipe de profesionişti.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.
Регион: Кишинёв

13-06-2019
Coordonator Securitate Informationala


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A
anunţă concurs pentru postul vacant de

Coordonator Securitate Informationala
Sectia Securitate Informationala


Misiune post: Asigurarea securităţii informaţionale a Băncii.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități de bază:

Protecţia efectivă a resurselor și sistemelor informaționale;
Minimizarea riscurilor de distrugere, divulgare și modificare a informației confidențiale;
Implementarea politicii securității informaționale a Băncii;
Elaborarea documentelor normative interne aferente securității informaționale;
Participarea la procesul de acordare/modificare/retragere/revizuire a drepturilor de acces ale angajaţilor Băncii la sistemul informaţional şi informațiile cu acces limitat;
Analiza datelor de la sistemele de analiză şi monitorizare pentru depistarea încălcărilor regulilor de utilizare a sistemului informațional;
Analiza riscurilor de securitate informațională în procesul implementării și utilizării a sistemelor informaționale bancare;
Participarea în procesul de instruire al personalului privind cerinţele securităţii informaţionale.

Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale sau securității informaționale;
Cunoașterea practicilor naționale și internaționale aferente securității informaționale;
Experiența de munca in domeniul securității informaționale sau tehnologiilor informaționale minim 2 ani;
Cunoașterea limbilor română și engleză nivel avansat.

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
13-06-2019
Analist financiar


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Analist financiar

Sectia Suport CLA

Departamentul Clienti Corporativi si Autoritati Locale


Misiune post: Analiza și estimarea tranzacțiilor purtatoare de riscuri cu clienți persoane juridice


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi principale:

Analiza economico-financiara a cererilor de credit și angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente
Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din categoria clientela comerciala;
Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Bancii;
Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clientela comerciala.


Cerinţe:

Studii superioare cu profil economic;
Experienta in domeniul bancar – minim 1 an;
Experienta in domeniul analizei financiare a intreprinderilor sau contabilității;
Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice - MS Office, in special (Word, Excel, PowerPoint);
Cunoaşterea limbii române, ruse si engleze;
Pastrarea confidentialitatii informatiei;
Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

13-06-2019
Șef Departament


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Anunţă concurs pentru postul de


Șef Departament

Departamentul Logistică


Misiune post: Gestiunea curentă a departamentului (organizare, planificare şi control).


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare.


Responsabilități:

Monitorizarea implementării proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii;
Verificarea asigurării stării funcționale a infrastructurii si fondului imobiliar al băncii;
Organizează, planifica și controlează procesul de securitate fizica (control acces, supraveghere video, detecție incendiu, evacuare fum/gaze etc).
Monitorizarea aprovizionării subdiviziunilor băncii cu produse și servicii necesare pentru buna desfășurare a activității;
Urmărirea organizării procesului de gestionare a stocurilor de bunuri;
Urmărirea organizării activității de gestionare a activității de transport de bunuri si persoane;
Monitorizarea activității serviciului de încasare: colectarea, transportarea și predarea valorilor;
Optimizarea cheltuielilor prin negocierea prețurilor și condițiilor contractuale;
Întocmirea rapoartelor pentru Conducerea Băncii cu privire la activitatea Departamentului;
Elaborarea bugetului departamentului si urmarirea realizarii acestuia: supervizează orice cheltuială operațională legată de achiziţionarea de bunuri şi servicii de către utilizatorii finali;
Elaborarea procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare pentru buna desfasurare a activitatii Departamentului.


Cerinţe:

Experienţă de muncă nu mai mică de 3 ani pe pozitii manageriale;
Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă și engleză;
Cunoşterea calculatorului la nivel înalt: Word, Excel, PPT, etc.
Integritate, Tenacitate şi diplomaţie, şi desigur o necesitate de a fi independent, responsabil, onest pentru a putea beneficia de încrederea deplină a Conducerii Băncii;
Păstrarea confidenţialităţii informaţiei si al secretului bancar.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337

Регион: Кишинёв

13-06-2019
Manager Relații Clienți Leasing


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Anunţă concurs pentru postul de


Manager Relații Clienți Leasing

Secția Leasing Financiar

Departamentul Tranzacții Bancare Globale


Misiune post: Acordarea suportului în promovarea și vânzarea produselor și serviciilor de leasing financiar


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilități:

Suport pentru front-office în identificarea oportunităților de leasing în portofoliul său de clienți.
Consilierea filialelor privind corecta utilizare a produsului Leasing financiar, Leasing Partener si Credit Partener;
Colaborarea activa și gestionarea relațiilor cu Furnizorii locali și externi în cadrul tranzacțiilor de Leasing sau Credit;
Efectuarea vizitelor la clienți, coordonate cu personalul front-office;
Redactarea, verificarea și monitorizarea contractelor de Leasing si de Vanzare-Cumparare pe parcursul derulării acestora;
Pregătirea și organizarea campaniilor comerciale;
Participarea la întocmirea rapoartelor interne și externe.


Cerinţe:

Experienţă în domeniu financiar-bancar sau in domeniu conex cel puţin 3 ani.
Cunoașterea produselor: leasing financiar sau creditare
Cunoaşterea sistemului financiar-bancar si a tehnicilor de realizare a produselor leasing financiar și creditare.
Cunoașterea legislației in domeniul reglementarii activității de finanțare.
Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă; engleza – un avantaj,
Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc.
Permis de conducere cat. B (și experiență).

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

13-06-2019
Director Sucursală Or. Chișinău


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant


Director Sucursală

Or. Chișinău


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi:

Elaborarea şi monitorizarea aplicării planului de acţiuni comerciale, coordonarea procesului de vânzare şi promovare a produselor bancare;
Gestionarea şi motivarea echipei sucursalei;
Asigurarea repartizării bugetului pe vânzători şi realizarea acestuia în conformitate cu obiectivele comerciale ale Grupului;
Administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi/produse/servicii ale sucursalei;
Gestiunea riscurilor aferente activităţii Sucursalei.


Cerinţe:

Studii superioare economice;
Experienţă bancară minim 3 ani;
Experienţa în domeniul creditării şi deservirii clienţilor;
Cunoştinţe avansate de aplicare a MS Office;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă și engleză.


Profilul candidatului:

Capacitate de animare şi gestionare a echipei;

Orientare către client şi capacitate de a răspunde rapid şi eficient solicitărilor clienţilor;

Capacitate de evaluare permanentă a performanţelor proprii şi a echipei;

Comunicare pozitivă, susţinerea şi promovarea schimbărilor;

Responsabilitate, flexibilitate şi implicare.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337

Регион: Кишинёв

13-06-2019
Operator


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Operator

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Beneficiile care le oferim:

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Oferim salariu fix;

·         Program de munca stabil (Luni - Vineri, 08:45- 17:45);


Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.


Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse;
  • Permis auto categoria B (cu experienta de sofat - obligatoriu).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Регион: Кишинёв

13-06-2019
QA Specialists


Est-computer

QA Specialists

Requirements:
Good knowledge of OOP and Java or C#/C++.Net development skills
Experience with MS SQL Server or Oracle DBMS
Knowledge of JavaScript / HTML / XML / CSS
Team Player / Quick Learner / Uncompromising integrity
Ability to create documentation for testing (test Cases, test Plans)
Good communication skills in Romanian and one of Western European languages.
Ability to work independently with minimum guidance.

Company offers:
Attractive salary based on performance /experience / level / skills.
Spot bonuses, and bonuses based on product excellent release.
Compensation revised in April every year to reflect increased performance and keep compensation among top in Moldova and Romania.
Excellent opportunity to grow professionally on the world-known products and projects of different complexity
Flexible working hours upon which you agree with your manager
Training & development opportunities, certification
Working within a young and dynamic team
Sport activities, social events and celebration of major releases at restaurants, in the office, or on the nature, which adds to the atmosphere of friendship and cooperation.

About us:
Est Computer, founded in 2000, is one of the oldest companies in Eastern Europe. It was distinguished with the International Star for Quality in Geneva in 2012 for its achievements, customer satisfaction and care of its employees. We are located in Chisinau, Stefan cel Mare 171/1 (“Eximbank” building, vis-a-vis Kentford)

Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com with subject QA specialists
Регион: Кишинёв
resume@edifecs.com
13-06-2019
Software Developers in Test


Est-computer


Software Developers in Test

Requirements:
Good knowledge of OOP and Java or C#/C++.Net development skills
Experience with MS SQL Server. Oracle DBMS experience will be a plus.
Team Player / Quick Learner / Uncompromising integrity
Ability to create documentation for testing (test Cases, test Plans)
Good communication skills in Romanian and one of Western European languages.
Ability to work independently with minimum guidance.

Company offers:
Attractive salary based on performance /experience / level / skills.
Spot bonuses, and bonuses based on product excellent release.
Compensation revised in April every year to reflect increased performance and keep compensation among top in Moldova and Romania.
Excellent opportunity to grow professionally on the world-known products and projects of different complexity
Flexible working hours upon which you agree with your manager
Training & development opportunities, certification
Working within a young and dynamic team
Sport activities, social events and celebration of major releases at restaurants, in the office, or on the nature, which adds to the atmosphere of friendship and cooperation.

About us:
Est Computer, founded in 2000, is one of the oldest companies in Eastern Europe. It was distinguished with the International Star for Quality in Geneva in 2012 for its achievements, customer satisfaction and care of its employees. We are located in Chisinau, Stefan cel Mare 171/1 (“Eximbank” building, vis-a-vis Kentford)

Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com with the subject Software Developers in Test
Регион: Кишинёв
resume@edifecs.com
13-06-2019
Java Developer


Est-computer

Java Developer

Our Seattle based client is building world class healthcare solutions. We are looking for skilled Senior Java Developer with strong knowledge in the field to join our engineering team.

Qualifications:
• 3-5 years of hands-on experience in Java, Web development and SQL
• Experience in Java EE, Spring, Design patterns
• Experience in one of the following databases: MS SQL, Oracle
• Understanding of client-server and service-based architectures
• Spoken and written English
• Motivated and dependable, demonstrates initiative, team player, excellent communicator and problem solver.

Company Offers:
Attractive salary based on performance /experience / skills.
Spot bonuses, and bonuses based on product excellent release.
Compensation revised in April every year to reflect increased performance and keep compensation among top in Moldova and Romania.
Excellent opportunity to grow professionally on the world-known products
Flexible working hours upon which you agree with your manager
Working within a young and dynamic team
Sport activity compensation, regular team events
Referral Bonus

About us:
Est Computer, founded in 2000, is one of the oldest companies in Eastern Europe. It was distinguished with the International Star for Quality in Geneva in 2012 for its achievements, customer satisfaction and care of its employees. We are located in Chisinau, Stefan cel Mare 171/1 (“Eximbank” building, vis-a-vis Kentford)

Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com with the subject Java Developer
Регион: Кишинёв
resume@estcomputer.com
13-06-2019
Șef secție Secție Imobiliară


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Șef secție
Secție Imobiliară
Departamentul Logistică

Misiune post:
Definirea si punerea in aplicare a politicii imobiliare a băncii; elaborarea si implementarea proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii; asigurarea stării funcţionale a infrastructurii si fondului imobiliar al băncii.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Planificarea, implementarea si asigurarea urmăririi derulării proiectelor imobiliare ale bancii;
Dirijarea si coordonarea documentelor necesare pentru achiziţia, arenda imobilului inclusiv evidenţa contractelor fondului imobiliar al MBSG;
Asigurarea receptiei la terminarea lucrarilor si la expirarea perioadei de garantie pentru proiectele derulate;
Realizarea studiilor privind gradul de ocupare a spatiilor închiriate / proprietate;
Controlul efectuarii deservirii curente şi reparaţiilor infrastructurii băncii (sistemelor de aprovizionare cu energie electrica, căldură şi apă, sisteme de canalizare, ventilare, de filtrare a apei etc.);
Intocmirea si gestionarea corecta a bugetului.

Cerinţe:
Experienta profesionala in domeniul imobiliar;
Experienta manageriala;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă și engleză;
Cunoştinţe operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
13-06-2019

<< [11]  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >>
Горячие вакансии

Est-computer

- QA Specialists
- Software Developers in Test
- Java Developer

подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)