RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гаргалык Римма Степановна (19)




GUTAN EUGEN TUDOR (34)



Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
BAFIMOB
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Samani
Iuvas
Mezellini
Rogob
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 22 апреля
Online Specialist/ Web Developer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Online Specialist/ Web Developer

Despre Companie:
Companie internațională de frumusețe, prezentă în peste 140 de țări ale lumii. Desemnată LEADER pe piața globală la începutul sec. XXI.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
• Posibilități de creștere și dezvoltare
• Lucru într-o echipă dinamică

Program de lucru: Luni-Vineri: de la 9.00 până la 18.00

Atribuții de serviciu:
• Administrarea, coordonarea, update-area sau modificarea site-ul companiei
• Participarea în implementarea noii generații de site internet GI3
• Dezvoltarea și încărcarea completă a conținutului pe site-ul intranet
• Asigurarea bunei funcționări si a update-ării regulate și în timp a site-ului companiei
• Asigurarea suportului tehnic și informațional administrației
• Asigurarea implementării politicilor și procedurilor IT în ceea ce ține de responsabilitățile IT/ On-line /Web-design-ului
• Participarea și acordarea suportului tehnic la prezentări organizate de departament

Criterii eligibile participării la concursul de angajare:
• Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale
• Experiență în administrarea sistemelor de operare MS Windows (incluzând versiunile server)
• Cunoștințe primare în setări și înlăturare a problemelor elementare de gestiune calculatoare, printere, telefoane fixe și mobile
• Cunoștințe avansate de MS Office
• Cunoștințe Oracle, SQL, Pachete grafice
• Vorbește fluent limba română, engleza și rusa – nivel tehnic
• Orientare spre client
• Capacitatea de a lucra rapid
• Spirit de echipă și responsabilitate
• Flexibilitate și rezistență la stres

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: OS

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: OS

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
19-04-2018
PHP Middle Developer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

PHP Middle Developer

About company:

Foreign company specialized in marketing research services.

Responsibilities:

● Doing ongoing developing for the main system
● Improve actual working code and implement a new one
● Develop user interface elements
● Implement decisions discussed and agreed at internal team meetings
● Good understanding of client-server and service-based architectures
● Proven code testing skills

Full-time schedule: 9.00 - 18.00 (Monday-Friday)

Qualifications:

• Bachelor’s Degree in IT
• Php experienced user
• Fluent English: good spoken and written communication skills
• Good technical orientation
• Good analytical view

Remuneration:
● Attractive salary
● Professional growth opportunities
● Exciting projects

To apply, submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: an70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (MDV) in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: an70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (MDV) in the subject line or CV.
19-04-2018
MARKETING COORDINATOR (CULINARY)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

MARKETING COORDINATOR (CULINARY)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus
● Perspective de creștere profesională

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Monitorizarea și analiza vînzărilor
● Dezvoltarea și implementarea strategiei de brand
● Dezvoltarea planului de brand
● Înțelegerea impactului de afaceri al investițiilor PFME și TTS ale brandului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: marketing sau logistică
● Vorbește fuent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Are cunoștințe intermediare de limbă engleză
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Are experiență (3 ani) în marketing și comerț
● Îi place să lucreze în echipă, să partajeze experiență și cunoștințe
● Axat pe rezultat și proactiv
● Este curios și învață repede
● Are capacitatea de adaptare în diverse medii de afaceri/ flexibilitate
● Îl motivează volumele mari de muncă

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
19-04-2018
MARKETING COORDINATOR (CULINARY)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

MARKETING COORDINATOR (CULINARY)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus
● Perspective de creștere profesională

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Monitorizarea și analiza vînzărilor
● Dezvoltarea și implementarea strategiei de brand
● Dezvoltarea planului de brand
● Înțelegerea impactului de afaceri al investițiilor PFME și TTS ale brandului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: marketing sau logistică
● Vorbește fuent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Are cunoștințe intermediare de limbă engleză
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Are experiență (3 ani) în marketing și comerț
● Îi place să lucreze în echipă, să partajeze experiență și cunoștințe
● Axat pe rezultat și proactiv
● Este curios și învață repede
● Are capacitatea de adaptare în diverse medii de afaceri/ flexibilitate
● Îl motivează volumele mari de muncă

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
19-04-2018
MARKETING COORDINATOR (CULINARY)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

MARKETING COORDINATOR (CULINARY)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus
● Perspective de creștere profesională

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Monitorizarea și analiza vînzărilor
● Dezvoltarea și implementarea strategiei de brand
● Dezvoltarea planului de brand
● Înțelegerea impactului de afaceri al investițiilor PFME și TTS ale brandului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: marketing sau logistică
● Vorbește fuent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Are cunoștințe intermediare de limbă engleză
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Are experiență (3 ani) în marketing și comerț
● Îi place să lucreze în echipă, să partajeze experiență și cunoștințe
● Axat pe rezultat și proactiv
● Este curios și învață repede
● Are capacitatea de adaptare în diverse medii de afaceri/ flexibilitate
● Îl motivează volumele mari de muncă

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com, indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
19-04-2018
CONSULTANT SERVICII EDUCAȚIONALE


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

CONSULTANT SERVICII EDUCAȚIONALE

Despre Companie:
Companie internațională cu o experiență de peste 20 ani în prestarea serviciilor educaționale la distanță și certificare internațională în domeniul tehnologiilor informaționale și al business-ului contemporan, reunind persoane interesate din peste 120 țări. Filialele Companiei pot fi găsite în Serbia, Bosnia și Herzegovina, România, Ucraina, America și Moldova.

Dacă optezi pentru postul dat înseamnă că:
1. Ești o persoană curioasă
2. Vrei să-ți îmbogățești cunoștințele despre programele de studiu din ariile de Business și IT
3. Vrei să lucrezi într-un mediu relaxat, unde sunt colegi puțini, dar simpatici

Propunem:
• Salariu fix + bonus în baza contractelor încheiate
• Training Profesionist condus de profesori de talie mondială
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
! Salariul se discută nemijlocit la interviu (dar e competitiv pe piață)

Program de lucru:
Pe schimburi luni-vineri:
săptămînă impară: de la 08.00 pînă la 16:00

săptămînă pară: de la 13.00 pînă la 20.00
! sîmbătă: de la 9.00 pînă la 13.00

Atribuții de serviciu:
● Preluarea apelurilor telefonice în vederea informării viitorilor cursanți despre oportunitățile de studiu
● Răspunderea prin e-mail la solicitările primite din partea viitorilor cursanți
● Managementul cererilor de înscriere: oferirea consultanței aplicanților cu privire la care dintre programele de studiu (business, IT sau mixte) sunt cele mai potrivite pentru nevoile individuale de formare
● Negocierea condițiilor de înregistrare
● Întocmirea contractelor de studii și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție al clienților

Candidatul pe care-l căutăm:
● e sociabil, are abilități foarte bune de comunicare
● poate negocia și oferi explicații
● comunică (verbal și în scris) corect și frumos în limba română
● poate întreține conversații elementare în limba engleză
● este interesat de industria educației
! experiența anterioară nu este obligatorie

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: CSE

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: CSE

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
19-04-2018
CONSULTANT SERVICII EDUCAȚIONALE


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

CONSULTANT SERVICII EDUCAȚIONALE

Despre Companie:
Companie internațională cu o experiență de peste 20 ani în prestarea serviciilor educaționale la distanță și certificare internațională în domeniul tehnologiilor informaționale și al business-ului contemporan, reunind persoane interesate din peste 120 țări. Filialele Companiei pot fi găsite în Serbia, Bosnia și Herzegovina, România, Ucraina, America și Moldova.

Dacă optezi pentru postul dat înseamnă că:
1. Ești o persoană curioasă
2. Vrei să-ți îmbogățești cunoștințele despre programele de studiu din ariile de Business și IT
3. Vrei să lucrezi într-un mediu relaxat, unde sunt colegi puțini, dar simpatici

Propunem:
• Salariu fix + bonus în baza contractelor încheiate
• Training Profesionist condus de profesori de talie mondială
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
! Salariul se discută nemijlocit la interviu (dar e competitiv pe piață)

Program de lucru:
Pe schimburi luni-vineri:
săptămînă impară: de la 08.00 pînă la 16:00

săptămînă pară: de la 13.00 pînă la 20.00
! sîmbătă: de la 9.00 pînă la 13.00

Atribuții de serviciu:
● Preluarea apelurilor telefonice în vederea informării viitorilor cursanți despre oportunitățile de studiu
● Răspunderea prin e-mail la solicitările primite din partea viitorilor cursanți
● Managementul cererilor de înscriere: oferirea consultanței aplicanților cu privire la care dintre programele de studiu (business, IT sau mixte) sunt cele mai potrivite pentru nevoile individuale de formare
● Negocierea condițiilor de înregistrare
● Întocmirea contractelor de studii și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție al clienților

Candidatul pe care-l căutăm:
● e sociabil, are abilități foarte bune de comunicare
● poate negocia și oferi explicații
● comunică (verbal și în scris) corect și frumos în limba română
● poate întreține conversații elementare în limba engleză
● este interesat de industria educației
! experiența anterioară nu este obligatorie

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: CSE

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: CSE

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
19-04-2018
Operator Telesales


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Operator Telesales

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Gestionează relația cu clienții din portofoliu și potențialii clienți;
● Identifică oportunități de vânzare a produselor și serviciilor companiei (cross sell, up sell) în rândul clienților din portofoliu și potențialii clienți prin contactarea acestora (telefonică și/sau prin email);
● Pregătește ofertele de produse și servicii pentru companie, în conformitate cu nevoile identificate;
● Negociază/renegociază condiții contractuale specifice cu clienții companiei, în colaborare cu superiorul direct și în conformitate cu legislația aplicabilă și cu procedurile interne ale companiei;
● Asigură suport post – vânzare pentru clienții companiei, în colaborare cu departamentele abilitate din cadrul companiei;
● Analizează piața prin diverse canale disponibile: baze de date puse la dispoziție de companie, rețea de contacte (networking), media, recomandări;

Cerințe:
● Studii superioare;
● Preferabil experiență minim de 1 an în vânzări telefonice;
● Preferabil experiență legată de promovarea și dezvoltarea produsului/ serviciului;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Cunoașterea calculatorului (MS Office);
● Abilități de negociere.

Beneficii:
● Graficul de lucru 08:30 - 17:30;
● Angajare oficială;
● Pachet social;
● Tichete de masă;
● Salariu fix + premii (la îndeplinirea/depășirea planului);
● Participarea la traininguri de dezvoltare profesională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AC2

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AC2

Telefon de contact : 022-202986
19-04-2018
Operator Telesales


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Operator Telesales

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Gestionează relația cu clienții din portofoliu și potențialii clienți;
● Identifică oportunități de vânzare a produselor și serviciilor companiei (cross sell, up sell) în rândul clienților din portofoliu și potențialii clienți prin contactarea acestora (telefonică și/sau prin email);
● Pregătește ofertele de produse și servicii pentru companie, în conformitate cu nevoile identificate;
● Negociază/renegociază condiții contractuale specifice cu clienții companiei, în colaborare cu superiorul direct și în conformitate cu legislația aplicabilă și cu procedurile interne ale companiei;
● Asigură suport post – vânzare pentru clienții companiei, în colaborare cu departamentele abilitate din cadrul companiei;
● Analizează piața prin diverse canale disponibile: baze de date puse la dispoziție de companie, rețea de contacte (networking), media, recomandări;

Cerințe:
● Studii superioare;
● Preferabil experiență minim de 1 an în vânzări telefonice;
● Preferabil experiență legată de promovarea și dezvoltarea produsului/ serviciului;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Cunoașterea calculatorului (MS Office);
● Abilități de negociere.

Beneficii:
● Graficul de lucru 08:30 - 17:30;
● Angajare oficială;
● Pachet social;
● Tichete de masă;
● Salariu fix + premii (la îndeplinirea/depășirea planului);
● Participarea la traininguri de dezvoltare profesională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AC2

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AC2

Telefon de contact : 022-202986
19-04-2018
Agent servicii client


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Agent servicii client

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Asigură consiliere și asistență post vânzare clienților companiei și comercianților, în colaborare cu alte departamente abilitate din cadrul companiei;
● Promovează produsele și serviciile companiei;
● Participă la campaniile outbound stabilite de managementul companiei și al departamentului;
● Asigură procesarea și livrarea comenzilor către clienți;
● Gestionează datele clienților și comercianților în sistemele informatice ale companiei: introduce contracte, comenzi, anexe, operează modificări ale datelor clienților și comercianților, precum și modificări contractuale;
● Promovează modalitățile de comandă electronică și contribuie la mărirea numărului de clienți care efectuează comenzi online;
● Întocmește și transmite facturile către clienți și comercianți;
● Gestionează corespondența cu clienții/comercianții.

Cerințe:
● Studii medii;
● Preferabil experiență minim de 1 an în serviciul suport clienţi;
● Preferabil experiență legată de promovarea și dezvoltarea produsului/ serviciului;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Cunoașterea calculatorului (MS Office);
● Abilități de negociere.

Beneficii:
- Graficul de lucru 08:30 - 17:30;
- Angajare oficială;
- Pachet social;
- Tichete de masă;
- Salariu fix + premii (la îndeplinirea/depășirea planului);
- Participarea la traininguri de dezvoltare profesională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AC1

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AC1

Telefon de contact : 022-202986
19-04-2018
Agent servicii client


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Agent servicii client

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Asigură consiliere și asistență post vânzare clienților companiei și comercianților, în colaborare cu alte departamente abilitate din cadrul companiei;
● Promovează produsele și serviciile companiei;
● Participă la campaniile outbound stabilite de managementul companiei și al departamentului;
● Asigură procesarea și livrarea comenzilor către clienți;
● Gestionează datele clienților și comercianților în sistemele informatice ale companiei: introduce contracte, comenzi, anexe, operează modificări ale datelor clienților și comercianților, precum și modificări contractuale;
● Promovează modalitățile de comandă electronică și contribuie la mărirea numărului de clienți care efectuează comenzi online;
● Întocmește și transmite facturile către clienți și comercianți;
● Gestionează corespondența cu clienții/comercianții.

Cerințe:
● Studii medii;
● Preferabil experiență minim de 1 an în serviciul suport clienţi;
● Preferabil experiență legată de promovarea și dezvoltarea produsului/ serviciului;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Cunoașterea calculatorului (MS Office);
● Abilități de negociere.

Beneficii:
- Graficul de lucru 08:30 - 17:30;
- Angajare oficială;
- Pachet social;
- Tichete de masă;
- Salariu fix + premii (la îndeplinirea/depășirea planului);
- Participarea la traininguri de dezvoltare profesională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AC1

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AC1

Telefon de contact : 022-202986
19-04-2018
Key Account Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com)– la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Key Account Manager

Companie în domeniul businessului electronic în Republica Moldova.

Responsabilități:
- Promovarea produsului;
- Negocierea cu persoanele decizionale ale companiilor din RM;
- Semnarea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
- Negocierea și semnarea contractelor;
- Atragerea noilor parteneri.

Cerințe:
- Studii superioare economice, tehnice, umanitare;
- Preferabil experiență de la 1 ani în vânzări, FMCG, servicii bancare;
- Experiență legată de promovarea și dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
- Cunoașterea calculatorului (MS Office);
- Abilități de negociere;
- Permis de conducere cat B.

Beneficii:
- Graficul 9:00 - 18:00;
- Angajare oficială;
- Pachet social;
- Salariu fix + premii (la îndeplinirea planului);
- Participarea la traininguri.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: K1N

Telefon de contact: 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: K1N

Telefon de contact: 022-202986
19-04-2018
Key Account Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com)– la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Key Account Manager

Companie în domeniul businessului electronic în Republica Moldova.

Responsabilități:
- Promovarea produsului;
- Negocierea cu persoanele decizionale ale companiilor din RM;
- Semnarea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
- Negocierea și semnarea contractelor;
- Atragerea noilor parteneri.

Cerințe:
- Studii superioare economice, tehnice, umanitare;
- Preferabil experiență de la 1 ani în vânzări, FMCG, servicii bancare;
- Experiență legată de promovarea și dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
- Cunoașterea calculatorului (MS Office);
- Abilități de negociere;
- Permis de conducere cat B.

Beneficii:
- Graficul 9:00 - 18:00;
- Angajare oficială;
- Pachet social;
- Salariu fix + premii (la îndeplinirea planului);
- Participarea la traininguri.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: K1N

Telefon de contact: 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: K1N

Telefon de contact: 022-202986
19-04-2018
Specialist Junior Analiză și Raportare Date


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Specialist Junior Analiză și Raportare Date

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Generează rapoarte privind evoluția clienților;
● Analizează date și pregătește rapoarte lunare referitoare la indicatorii cheie;
● Monitorizează acuratețea bazei de date cu clienți și propune acțiuni de îmbunătățire;
● Efectuează calculul și emiterea voucherelor pentru clienții participanți în diferite programe de loialitate;
● Înregistrează clienții din grupul țintă în programe de loialitate.

Cerințe:
● Studii superioare sau student în ultimul an: economie, inginerie, statistică, matematică;
● Preferabil experiență minim de 1 an în domeniul de analiză vânzări și raportare;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Cunoașterea MS Excel avansat și SQL - prezintă un avantaj.

Beneficii:
● Graficul de lucru 08:00 - 17:00;
● Angajare oficială;
● Pachet social;
● Tichete de masă;
● Asigurarea cheltuielilor de transport;
● Salariu fix + bonusuri de performanță;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Perspective de dezvoltare în carieră.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SJA

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SJA

Telefon de contact : 022-202986
19-04-2018
Partener PETROM Moldova


PETROM Moldova

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm Parteneri care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului
Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos, cu condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.
Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitatea, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.
Cerințe: Oferim:
• Studii minimum liceale;
• Cazier judiciar;
• Cunoştinţe calculator;
• Experiență în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
• Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
• Deținerea unor resurse financiare;
• Abilități deosebite de comunicare, conducere și devotament;
• Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor. • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;

• Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;

• Plată atractivă în funcție de rezultate;

• Provocarea de a administra o benzinărie modernă;

• Șansa unică de a construi o afacere de familie de succes;

• Instruiri intensive pe parcurs.

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com

Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.

Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.
Регион: Кишинёв
parteneri.md@petrom.com
19-04-2018
Proiectant

з/п 7000-9000
Profiindustry

Proiectant
Responsabilități:
• Elaborează conform comenzilor de proiectare, documentaţiei tehnice de ofertare şi cerinţelor beneficiarului;
• Se încadrează în termenele prevăzute şi în conformitate cu nivelul de calitate cerut;
• Elaborează soluţia tehnică de proiectare pentru client;
• Avizează intern şi la beneficiar documentaţia elaborate;
• Verifică respectarea proiectului de către executant;
• Propune şi implementează soluţii şi echipamente moderne în documentaţia de proiectare;
• Respecta termele stabilite pentru finalizarea proiectelor.
Cerințe de calificare:
• Creativitatea și capacitatea de a găsi în termeni restrânși soluții optimale;
• Inițiativă și capacitate de lucru de sine stătător;
• Studii superioare tehnice;
• Word, Excell la nivel de utilizator;
• Cursuri/atestări specifice postului;
• Cunoștințe bune de AutoCAD;
• Programe de editare şi proiectare specifice domeniului.
Beneficii:
• Salariu atractiv: fix + bonus proporțional cu rezultatele obținute;
• Pachet social;
• Contract individual de muncă pe perioada nedeterminată;
• Instruire gratuită;
• Posibilități de avansare/promovare?
Dacă v-ați regăsit în prezentul anunț, expediați CV-ul: angajator01@mail.ru
Регион: Кишинёв
078031321
19-04-2018
Consultant vânzări

з/п 7000-9000
Profiindustry

Consultant Vânzări
Responsabilități:

• Prezintă clienților existenți și potențiali oferte referitoare la produsele și serviciile companiei;
• Menține contactul permanent cu clienții existenți ai companiei, promovează și negociază cu aceștia ofertele cele mai potrivite nevoilor lor;
• Monitorizează competiția și realizează analize de piață pentru produsele și serviciile oferite de companie;
• Propune soluții pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite.
Cerințe de calificare:
• Bune abilități de comunicare, relaționare și negociere;
• Abilități foarte bune de vânzare sau dorința de a le dezvolta;
• Orientare către client și către performanță;
• Simț de răspundere și inițiativă;
• Analiza de piață;
• Orientare către clienţi şi nevoile lor;
• Responsabilitate, implicare şi seriozitate;
• Rezistenţă la stres;
• Flexibilitate şi perseverenţă;
• Spirit de echipă şi adaptabilitate;
Beneficii:
• Salariu atractiv: fix + comisioane din vânzări;
• Pachet social;
• Contract individual de muncă pe perioada nedeterminată;
• Instruire gratuită;
• Posibilități de avansare/promovare;
• Telefon cu abonament nelimitat.
Dacă v-ați regăsit în prezentul anunț, expediați CV-ul: angajator01@mail.ru
Регион: Кишинёв
078031321
19-04-2018
Manager vanzari

з/п 7000-9000
Profiindustry

Manager Vânzări
Responsabilități:

• Vânzarea produselor companiei;
• Identificarea potențialilor client, negocierea și încheierea contractelor
• Mărirea numărului de clienți;
• Utilizarea desenelor tehnice, schițelor detaliate;
• Încasarea soldurilor pentru materialele livrate;
• Întocmirea rapoarte de activitate;
• Atingerea targetelor stabilite.
Cerințe față de candidat:
• Experiență în vânzări;
• Capacitate înaltă de instruire;
• Cunoașterea limbilor române și limbii ruse;
• Creativitatea și capacitatea de a găsi în termeni restrânși soluții optimale;
• Inițiativă și capacitate de lucru;
• Orientat spre rezultat;
• Studii superioare;
• Word, Excell la nivel de utilizator.
Compania oferă:
• Salariu atractiv: fix + bonus proporțional cu rezultatele obținute;
• Pachet social;
• Contract individual de muncă pe perioada nedeterminată;
• Instruire gratuită;
• Posibilități de avansare/promovare.

Dacă v-ați regăsit în prezentul anunț, expediați CV-ul: angajator01@mail.ru
Регион: Кишинёв
078031321
19-04-2018
Specialist Junior Analiză și Raportare Date


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Specialist Junior Analiză și Raportare Date

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Generează rapoarte privind evoluția clienților;
● Analizează date și pregătește rapoarte lunare referitoare la indicatorii cheie;
● Monitorizează acuratețea bazei de date cu clienți și propune acțiuni de îmbunătățire;
● Efectuează calculul și emiterea voucherelor pentru clienții participanți în diferite programe de loialitate;
● Înregistrează clienții din grupul țintă în programe de loialitate.

Cerințe:
● Studii superioare sau student în ultimul an: economie, inginerie, statistică, matematică;
● Preferabil experiență minim de 1 an în domeniul de analiză vânzări și raportare;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Cunoașterea MS Excel avansat și SQL - prezintă un avantaj.

Beneficii:
● Graficul de lucru 08:00 - 17:00;
● Angajare oficială;
● Pachet social;
● Tichete de masă;
● Asigurarea cheltuielilor de transport;
● Salariu fix + bonusuri de performanță;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Perspective de dezvoltare în carieră.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SJA

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SJA

Telefon de contact : 022-202986
19-04-2018
Electromontor


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

Electromontor

Despre companie:
Companie națională, unul dintre liderii în domeniul comunicațiilor electronice din Republica Moldova.

Profilul candidatului:

Educație:
● Studii tehnice medii: Experiență în domeniul telecomunicațiilor;

Abilități:
● Cunoașterea limbii române la nivelul exercitării funcției în cadrul companiei;
● Deschidere spre comunicare verbală și scrisă;
● Adaptabilitate sporită la stres și lucru peste program în cazuri de opriri accidentale și alte situații excepționale;
● Capacitate medie de analiză/diagnosticare tehnică, evaluare, sinteză și luare de decizii;
● Disponibilitatea de a efectua deplasări pe teritoriul RM.

Responsabilități:
● Executarea lucrărilor de construcție conform proiectelor;
● Lucrări de dezvoltare și mentenanță a infrastructurii;
● Construcția rețelelor de comunicații.

Beneficii:
● Pachet salarial atractiv și motivant;
● Posibilitatea de a frecventa training-uri de creștere a calificației;
● Perspectiva de a dezvolta o carieră în domeniul telecomunicațiilor.

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați postul vacant: “IM2V”

sau să apeleze tel.022 202986
Регион: Кишинёв
adresa de email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați postul vacant: “IM2V”

sau să apeleze tel.022 202986
19-04-2018

<< [11]  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >>
Горячие вакансии

Anteco


- Inginer proiectant constructii in departamentul de vinzari.
- Инженер проектант- конструктор в отдел продаж

подробнее...
Вы умеете спровоцировать себя на новое, тогда Вы наш человек.
Ждем Ваше резюме по электронному адресу

support@anteco.md


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Manager Comunicare externă
- Analist
- Project Manager
-
Incasator – colector R. Moldova
- MANAGER RELAȚII CLIENȚI CLA
- Director Sucursală or. Chișinău
- Specialist creditare
- Analist-business a sistemului informational
- Consilier Ipoteca
- Specialist creditare or. Chişinău
- Operator ghiseu universal, or. Chisinau, Singerei si Anenii Noi
- Consilier Clientela Multimedia

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
BAFIMOB


-
Специалист по рекламе
-
Сборщик мебели
-
Дизайнер-мобилизатор, технический директор


подробнее...
Телефон: 069105054, 022-501411 
E-mail: bafimob@mail.ru
Веб-сайт: www.bafimob.md

P.A.A.

- Asistent Contabil
подробнее...

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica:  office@paa.md,  dchirilov@paa.md.  Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)