RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Залевский Анатолий Викторович 


гуцан евгений (34)

Денис Малендра Сергеевич  (17)




Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Coordonator audit de produs (Team Leader)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting, agenție de recrutare in Moldova care activează din anul 1995 este in căutare candidatului pentru poziția:

Coordonator audit de produs (Team Leader)

În calitate de Coordonator Audit Team Leader, principalele misiuni vor fi:
- Monitorizarea fluxului de mărfuri şi cel monetar;
- Realizarea de rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare în vederea monitorizării indicatorilor ;
- Identificarea disfuncționalităților şi informarea permanentă a responsabililor în vederea corectării acestora;
- Coordonarea si motivarea echipei de auditori ;
- Organizarea și monitorizarea activității zilnice a echipei, asigurând obiectivele cantitative și calitative fixate;
- Transmiterea către colaboratori/manageri ierarhici a rapoartelor de activitate a echipei și semnalarea eventualelor întârzieri și probleme identificate;
- Asigurarea respectării procedurilor și a strategiilor stabilite.

Candidatul ideal:
- Studii superioare in domeniul economic;
- Experienta in domeniul economic de 3-5 ani (experienta in raportare, analiza financiara sau audit reprezinta un avantaj);
- Cunoștințe de limba franceză - nivel B1(cunoașterea limbii engleza reprezinta un avantaj);
- Cunoştinţe solide de operare pachet MS Office – în special Excel;
- Rigurozitate, responsabilitate si atenție la detalii;
- Abilitați de organizare si motivare echipa (experienta într-o poziție similara reprezinta un avantaj)

Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Formare profesională în cadrul unei echipe de profesioniști.

Sunteți interesați?! Va rugam sa ne transmiteţi CV pe adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul poziției: CAPR;

Telefon: 068503560
12-11-2018
Operator contabil


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
12-11-2018
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1С

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
09-11-2018
contabil


Contabi operator l incepator
cerinte : ,
staj in or ice domeniu e un avantaj.
de la 8-00 pinala 17-00,
SALARIUL 2500-3000 lei incepator VA INVATAM,
Регион: Кишинёв
068652141 diana82@inbox.ru la riscanovca
09-11-2018
Ajutor Contabil-Șef


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Ajutor Contabil-Șef

Responsabilități:
• Asigurarea securităţii şi completării documentelor contabile primare în conformitate cu standartele naţionale;
• Verificarea introducerii corecte a plăților și a documentelor contabile;
• Întocmirea rapoartelor financiar-contabile;
• Evidența contabilă ce ține de casă, bancă și alte direcții contabile;
• Evidenţa mijloacelor fixe, activelor nemateriale, evidenţa formularelor de strictă evidenţă, OMVSD;

Cerințe:
• Experienţă de cel putin 1 an în poziții similare;
• Cunoaşterea standartelor evidenţei contabile şi impozitării;
• Cunoașterea programului 1C;
• Cunoașterea PC, Word, Excell - nivel intermediar;
• Cunoaşterea limbilor romană și rusă;
• Grad înalt de responsabilitate si confidentialitate;
• Gîndire analitică, atenție la detalii, onestitate.

Compania oferă:
• Pachet social;
• Salariu competitiv;
• Program de lucru – Luni – vineri (Full-time);
• Oficiu modern în centrul orașului Chișinău;

Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa email: tt70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: BACS

Telefon de contact: 069638007

Vă mulțumim!
Регион: Кишинёв
adresa email: tt70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: BACS

Telefon de contact: 069638007
08-11-2018
Technical Support Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Technical Support Assistant

Company:
Multinational company specialized in Tobacco field.

Main responsibilities:
● Perform structured & accurate collection and consolidation of data on market, sales and KPIs from internal & external sources;
● Continuously monitor and ensure the quality of primary data;
● Introduce the consolidated data in available reporting systems;
● Provide regular reporting and required analytical inputs on information gathered according to the agreed schedule, standard format and appropriate delivery form to the approved list of users;
● Handle ad-hoc requests from relevant stakeholders to collect, verify and analyze the data;
● Identify issues and propose improvements in the current reporting processes, structure, form and delivery as well as analytical methods in order to best serve the business needs;

Requirements:
● Higher education (University degree in Economics / Business Administration /Statistics/ IT / Applied Sciences);
● Min 1 years’ experience in sales & performance analysis and reporting (preferred within international organizations)
● Advanced PC Skills: MS Office with the focus on Excel – working with large data; knowledge of commercial systems and databases;
● Experience with CRM systems and with Tableau software is a significant advantage;
● Good command of English language;
● Strong analytical and communication skills;
● Ability to prioritize tasks and understand what resources / functions (departments) have to be involved to deliver the task;
● Ability to quickly learn new information.

The company offer:
● You will work in truly international environment.
● You will get unique development opportunities.
● You will enjoy building your network among highly professional colleagues.
● You will get competitive level of compensation

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code TSA in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code TSA in the subject line or CV.

Phone: 069104433
08-11-2018
Operator contabil


Customagic

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
08-11-2018
Operator Contabil


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator Contabil
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Evidența stocurilor de marfă;
Mișcări interne a mărfii în market.
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
08-11-2018
CONTABIL.

з/п 7 000
SRL"Decostar"

CONTABIL.
Locul de munca: sect.Rîşcani.
Regim de lucru: L-V: 09.00-18.00.

Cerinţele:
- experienţa în calitate de contabil de cel puţin 2 ani;
- cunoştiinţe de 1-С, MS Excel, MS Word.;
- studii superioare în domeniul contabilităţii.

Salariu: 7 000 lei.
Vă rugăm să trimiteţi CV pe e-mail:locvacant@gmail.com
Tel./fax: (022) 85-33-85.
Регион: Кишинёв
Tel./fax: (022) 85-33-85.
08-11-2018
Operator contabil


Customagic

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
07-11-2018
Contabil junior


Dad Accountant SRL

Contabil junior
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare de specialitate;
- Perseverență și corectitudine;
- Dorință de a evolua profesional;
- Focusare pe rezultat.
!!! Experiență nu este obligatorie;

Condiții de muncă:
- Program de muncă: 9:00 - 18:00 Luni – Vineri;
- Salariu achitat în prima săptămînă a fiecărei luni;
- Training-uri complexe și valoroase, oferite gratuit;
- Instruire și suport la executarea sarcinilor (ai mentorul personal);
- Echipă tînără, pozitivă și ambițioasă, cu scopuri bine determinate;
- Oportunitați majore de dezvoltare profesională.
Noi definim succesul nu doar al clienților, dar și al personalului !!!

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr@dad.md
Регион: Кишинёв
hr@dad.md
06-11-2018
Operator contabil


Augur Perla

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
06-11-2018
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1C

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
05-11-2018
Ajutor Contabil-Șef


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Ajutor Contabil-Șef

Responsabilități:
• Asigurarea securităţii şi completării documentelor contabile primare în conformitate cu standartele naţionale;
• Verificarea introducerii corecte a plăților și a documentelor contabile;
• Întocmirea rapoartelor financiar-contabile;
• Evidența contabilă ce ține de casă, bancă și alte direcții contabile;
• Evidenţa mijloacelor fixe, activelor nemateriale, evidenţa formularelor de strictă evidenţă, OMVSD;

Cerințe:
• Experienţă de cel putin 1 an în poziții similare;
• Cunoaşterea standartelor evidenţei contabile şi impozitării;
• Cunoașterea programului 1C;
• Cunoașterea PC, Word, Excell - nivel intermediar;
• Cunoaşterea limbilor romană și rusă;
• Grad înalt de responsabilitate si confidentialitate;
• Gîndire analitică, atenție la detalii, onestitate.

Compania oferă:
• Pachet social;
• Salariu competitiv;
• Program de lucru – Luni – vineri (Full-time);
• Oficiu modern în centrul orașului Chișinău;

Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa email: tt70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: BACS

Telefon de contact: 069638007

Vă mulțumim!
Регион: Кишинёв
adresa email: tt70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: BACS

Telefon de contact: 069638007
05-11-2018
Expert Controlling and Financial Performance Retail


PETROM Moldova

Petrom-Moldova is looking for a full time position of Expert Controlling and Financial Performance Retail.

Main responsibilities:

Responsible for providing to the Management controlling & performance information and analysis/explanations of the results of Company activity in order to support operational management decisions;
Ensure harmonized Controlling & Reporting processes and procedures in line with Petrom / Group standards and procedures;
Develop together with all Business Units (BU) Management Strategy/ Forecast / Budgets / Mid-term plan, etc;
Propose corrective measures in case of negative actual/budget deviations;
Analysis and interpretation of statistical and accounting information in order to appraise business results in terms of profitability, performance against budget and other matters bearing on the fiscal soundness and operating effectiveness of the business;
Participation as representative of the controlling service at business unit level projects, as well as company level special projects;
Prepares planning packages (pre-run strategy, Strategy, MTP, BG, Scenarios): P&L, KPIs, Financial result, CAPEX, Cash flow, etc.;
Perform evaluation of Marketing initiatives, campaigns, promotions as well evaluation of investments projects and Investment planning & budgeting;
Supporting the administration of the TM1 database (TM1 is one of the main tools used for reporting purposes in the OMV Group) and conducts actual data input in TM1;
Preparation of various operational monthly, annual, weekly, ad-hoc reports as required to support local management decisions and to fully understand operational results (variance and trend analysis, benchmarking analysis etc.).
Continuous improvement of the reporting process (Cost centers, Cost categories, etc.)
Participation in the monitoring and control of company costs;
Assist in drawing internal company procedures in compliance with the corporate standard;
Etc.
The ideal candidate should have the following profile:

IT-literate (High knowledge of MS-Office, in particular Excel, PPT), SAP knowledge;
Knowledge of cost accounting;
Knowledge of IFRS accounting standards
Educational requirements: University Degree in economics or any comparable education;
Work experience in Economic/Finance field: At least 5 years of experience in Finance, preferably in Corporate Finance;
Good communication skills and intercultural awareness;
Languages: Fluency in English, Romanian, Russian.
If you think you are a proper candidate, please send your CV with photo and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com , specifying the position for which you are applying.

Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.
Регион: Кишинёв
hr.md@petrom.com
05-11-2018
Operator contabil

з/п angajare-hr@mail.ru
Customagic

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
05-11-2018
Operator Contabil


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator Contabil
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Evidența stocurilor de marfă;
Mișcări interne a mărfii în market.
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
05-11-2018
Contabil junior


Dad Accountant SRL

DAD ACCOUNTANT SRL - companie prestatoare de servicii de contabilitate și consultantă în domeniul fiscal, angajează Contabil junior.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare de specialitate;
- Perseverență și corectitudine;
- Dorință de a evolua profesional;
- Focusare pe rezultat.

!!! Experiență nu este obligatorie;

Condiții de muncă:
- Program de muncă: 9:00 - 18:00 Luni – Vineri;
- Salariu achitat în prima săptămînă a fiecărei luni;
- Training-uri complexe și valoroase, oferite gratuit;
- Instruire și suport la executarea sarcinilor (ai mentorul personal).
- Echipă tînără, pozitivă și ambițioasă, cu scopuri bine determinate;
- Oportunitați majore de dezvoltare profesională.

Noi definim succesul nu doar al clienților dar și al personalului !!!
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr@dad.md
Регион: Кишинёв
hr@dad.md
03-11-2018
Operator contabil


Customagic

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
02-11-2018
Contabil asistent


Dad Accountant SRL

Cerințe față de candidat:
- Studii superioare de specialitate;
- Perseverență și corectitudine;
- Dorință de a evolua profesional;
- Focusare pe rezultat.
!!! Experiență nu este obligatorie;

Condiții de muncă:
- Program de muncă: 9:00 - 18:00 Luni – Vineri;
- Salariu achitat în prima săptămînă a fiecărei luni;
- Training-uri complexe și valoroase, oferite gratuit;
- Instruire și suport la executarea sarcinilor (ai mentorul personal);
- Echipă tînără, pozitivă și ambițioasă, cu scopuri bine determinate;
- Oportunitați majore de dezvoltare profesională.
Noi definim succesul nu doar al clienților, dar și al personalului !!!

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr@dad.md
Регион: Кишинёв
hr@dad.md
01-11-2018

1  [2]  3 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)