RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Господинова Татьяна (23)

Stafie Diana (30)

Шумский Игорь (37)

Chiriac(Sciastlivaia)Victoria Victor (30)

Шумский Игорь 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Operator validare date


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament . Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova! Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator validare date
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Experienţa în domeniu va constitui un avantaj.
Obligatiile postului:

Evidența și prelucrarea comenzilor;
Prelucrarea documentelor primare;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate ;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: angajare-hr@mail.ru tel. 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
19-09-2018
Asistent Manager


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Asistent Manager
Invităm în echipa noastra persoane cu gîndire analitică, responsabile, agere cu simţuil umorului.

Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare ;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilităţi de operare în 1C va constitui un avantaj;
• Cunoștințe tehnice ale PC;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
19-09-2018
Operator Contabil


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator Contabil
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Evidența stocurilor de marfă;
Mișcări interne a mărfii în market.
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
19-09-2018
Operator clienți


Customagic

Dacă sunteți persoană sîrguincioasă, responsabila, atenta la detalii, predispusă la lucru cu cifrele, știți să comunicați în română și rusă;

Compania “Customagic” producatorul mărcilor comerciale “Mezellini” și “ Zi de Zi”, distribuitor oficial excluziv de produse alimentare în Moldova, angajează în bază de concurs:

Operator clienți
Sarcinile de baza:

Consultarea prin telefon a Agentilor Comerciali și a clienților cu privire la comenzi, tranzacții;
Lucru cu documentația: acte de verificare, lucru cu datoriile clienților;
Cerinte fata de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate (contabilitate)
Gindire analitica, matematica;
Fire indrazneata, comunicabila, dinamica, binevoitoare;
E de dorit cu simtul umorului;
Neconflictuala;
Oferim:

Lucru stabil cu pachet social deplin;
Colectiv vesel, prietenos;
Asteptam CV-ul la adresa electronica customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
19-09-2018
Asistent economist


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Asistent economist
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului
Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.


Cerinţe către canditat:
• Studii superioare;
• Cunoștințe a limbii engleze și ruse;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilități de operare PC (Excel, Word), 1C ;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
19-09-2018
Operator validare date


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament . Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova! Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator validare date
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Experienţa în domeniu va constitui un avantaj.
Obligatiile postului:

Evidența și prelucrarea comenzilor;
Prelucrarea documentelor primare;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate ;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: angajare-hr@mail.ru tel. 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
18-09-2018
Operator Contabil


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator Contabil
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Evidența stocurilor de marfă;
Mișcări interne a mărfii în market.
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
18-09-2018
Operator clienți


Customagic

Dacă sunteți persoană sîrguincioasă, responsabila, atenta la detalii, predispusă la lucru cu cifrele, știți să comunicați în română și rusă;

Compania “Customagic” producatorul mărcilor comerciale “Mezellini” și “ Zi de Zi”, distribuitor oficial excluziv de produse alimentare în Moldova, angajează în bază de concurs:

Operator clienți
Sarcinile de baza:

Consultarea prin telefon a Agentilor Comerciali și a clienților cu privire la comenzi, tranzacții;
Lucru cu documentația: acte de verificare, lucru cu datoriile clienților;
Cerinte fata de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate (contabilitate)
Gindire analitica, matematica;
Fire indrazneata, comunicabila, dinamica, binevoitoare;
E de dorit cu simtul umorului;
Neconflictuala;
Oferim:

Lucru stabil cu pachet social deplin;
Colectiv vesel, prietenos;
Asteptam CV-ul la adresa electronica customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
18-09-2018
Бухгалтер


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Компания HR-Consulting (www.search4staff.com) находится в поиске кандидата на вакансию

Бухгалтер

Работодатель: HR-Consulting SRL - 23 года на рынке предоставления услуг в сфере человеческих ресурсов.

Вкратце о вакансии:
● Требуется бухгалтер с опытом работы в данном качестве. «Первичка» и более сложные задачи.
● Владение румынским и русским языками. Английский язык – приветствуется.
● 1С, MS Excel, MS Word

Предложение:
● Хороший уровень оплаты.
● Официальное трудоустройство.
● Офис в центре города.

Направляйте свое CV по адресу: fm20@search4staff.com ; Укажите код вакансии: C18

Телефон для дополнительной информации: 022 20 91 33.
Регион: Кишинёв
e-mail: fm20@search4staff.com ; Укажите код вакансии: C18

Телефон для дополнительной информации: 022 20 91 33.
17-09-2018
Туристическая фирма приглашает на работу второго бухгалтера


Intercangal srl

Туристическая фирма приглашает на работу второго бухгалтера на полный рабочий день.
Офис расположен в центре города. Официальное трудоустройство
Требования :
-профильное образование
- знание основ бухгалтерского учета
- опыт ведения первичной документации
-знание программы 1с 7.7
-пунктуальность
-внимательность

На Вакансию могут быть приняты выпускники ВУЗов и студенты Мастерат.
Регион: Кишинёв
CV отправлять на E-mail: intercangal_cont@mail.ru
Tel: 022-999935 Лариса
17-09-2018
Contabil –șef (part-time)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul de:

Contabil –șef (part-time)

Despre companie: Companie internatională specializată în echipamente medicale

Cerințe față de candidat:
● Studii economice finisate;
● Minim 5-10 ani experiență în domeniul contabilității;
● Calificare de contabil-sef;
● Persoană responsabilă și atentă.

Atribuții de bază:
● Efectuarea evidentei tuturor documentelor contabile, salarilor;
● pregatirea documentelor ;
● elaborarea rapoartelor pentru autortatile fiscale.
● Program de lucru: 8:30-13:00

Cei interesati sunt rugati sa transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ;
indicînd codul poziției(CO).

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd codul poziției(CO).

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
17-09-2018
Contabil Șef


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Șef

Companie internațională ce activează în Republica Moldova în domeniul turismului

Responsabilități:
● Evidența și controlul operațiunilor contabile;
● Calculul și achitarea impozitelor, taxelor locale;
● Întocmirea rapoartelor financiare,statistice;
● Evidența bugetelor de cheltuieli;
● Întocmirea raportărilor interne către manageri și acționari.

Cerințe:
● Studii superioare: contabil;
● Experiență de muncă - minim 3 ani intr-un post similar;
● Cunoștințe solide în domeniul contabilității și fiscalității;
● Cunoștințe legislația fiscală;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - fluent (preferabil);
● Cunoașterea Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) - intermediar;

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu competitiv;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com; În CV indicați codul postului vacant: CST

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com; În CV indicați codul postului vacant: CST

Telefon de contact : 069104433
17-09-2018
Contabil


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil

Companie internațională ce activează în Republica Moldova în domeniul industriei alimentare.

Responsabilități:
● Controlul și elaborarea contabilității primare;
● Efectuarea operațiunilor bancare;
● Efectuarea operațiunilor de import;
● Evidența mijloacelor fixe;
● Pregătirea documentelor pentru raportare contabilă și financiară;
● Asigurarea suportului pentru Contabil Șef și Finance Controller.

Cerințe:
● Studii superioare în unul din domeniile: Contabilitate/Finanțe;
● Experiență minim 3 ani în domeniul contabilitățiii;
● Utilizator independent MS Office (Word, în special Excel) și Bank Client;
● Flexibilitate și rezistență la stres;
● Cunoștințe în domeniul financiar (preferabil);
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - Intermediar.

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu competitiv;
● Tichete de masă;
● Posibilități de creștere și dezvoltare;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: C1

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: C1

Telefon de contact : 069104433
17-09-2018
Бухгалтер/Accountant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Бухгалтер/Accountant

Международная компания , которая действует в Молдове в области пищевой промышленности.

Обязанности:
• Обеспечение ведения бухгалтерского и налогового учёта;
• Проверка и обработка первичной документации;
• Проведение банковских операций;
• Учёт товарно-материальных ценностей предприятия;
• Учёт основных средств;
• Подготовка и предоставление документов для бухгалтерской и финансовой отчётности;
• Оказание помощи финансовому контроллёру для финансового планирования, подготовки бюджета и отчётности.

Требования:
• Высшее образование в одной из областей: Бухгалтерия/Финансы;
• Опыт работы минимум 3 года в сфере бухгалтерии.
• Независимый пользователь MS Office (Word, в особенности Excel) и Bank Client;
• Гибкость и устойчивость к стрессу;
• Знания в области финансов ( желательно);
• Знания языков: RO, RU - высокий, EN - средний.

Преимущества:
• Социальный пакет;
• Конкурентная зарплата;
• Ваучеры на питание;
• Возможность роста и развития;
• Участие в профессиональных тренингах.

Заинтересованные могут прислать CV на электронный адрес: bb70@search4staff.com ; В CV укажите код желаемой должности : С1

Телефон для связи: 069104433

CV будут проанализированы , а кандидаты, соответствующие требованиям будут приглашены на собеседование.

Благодарим Вас за предоставленное время!
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; В CV укажите код желаемой должности : С1

Телефон для связи: 069104433
17-09-2018
Operator validare date


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament . Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova! Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator validare date
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau mendii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Experienţa în domeniu va constitui un avantaj.
Obligatiile postului:

Evidența și prelucrarea comenzilor;
Prelucrarea documentelor primare;
Compania noastra va ofera:

Stabilitate ;
Salariu motivant şi la timp( pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Daca sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronica: angajare-hr@mail.ru tel. 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
17-09-2018
Operator Contabil


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator Contabil
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Evidența stocurilor de marfă;
Mișcări interne a mărfii în market.
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
17-09-2018
Operator clienți


Customagic

Dacă sunteți persoană sîrguincioasă, responsabila, atenta la detalii, predispusă la lucru cu cifrele, știți să comunicați în română și rusă;

Compania “Customagic” producatorul mărcilor comerciale “Mezellini” și “ Zi de Zi”, distribuitor oficial excluziv de produse alimentare în Moldova, angajează în bază de concurs:

Operator clienți
Sarcinile de baza:

Consultarea prin telefon a Agentilor Comerciali și a clienților cu privire la comenzi, tranzacții;
Lucru cu documentația: acte de verificare, lucru cu datoriile clienților;
Cerinte fata de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate (contabilitate)
Gindire analitica, matematica;
Fire indrazneata, comunicabila, dinamica, binevoitoare;
E de dorit cu simtul umorului;
Neconflictuala;
Oferim:

Lucru stabil cu pachet social deplin;
Colectiv vesel, prietenos;
Asteptam CV-ul la adresa electronica customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
17-09-2018
Asistent economist


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Asistent economist
Invităm în echipa noastră personae cu gîndire analitică, responsabile, agree cu simțul umorului
Responsabilităţi:
• Stabilirea specificaților și a ofertelor pentru clienții majori;
• Prelucrarea preturilor;
• Elaborarea rapoartelor generale;
• Perfectarea comenzilor oferite de furnizori.

Cerinţe către canditat:
• Studii superioare;
• Cunoștințe a limbii engleze și ruse;
• Cunoştinţe generale în domeniu matematic;
• Abilități de operare PC (Excel, Word), 1C ;
• Capacități de comunicare și analiză;
• Responsabilitate, punctualitate.
Oferim:
• Pachet social;
• Salariu motivantşi la timp;
• Echipă dinamică şi prietenoasă;
• Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
• Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
17-09-2018
CONTABIL

з/п 5 500 lei
SRL"DECOSTAR"

CONTABIL

Locul de munca: sect.Rîşcani.
Regim de lucru: L-V: 09.00-18.00.

Cerinţele:
- experienţa în calitate de contabil de cel puţin 2 ani;
- cunoştiinţe de 1-С, MS Excel, MS Word.;
- studii superioare în domeniul contabilităţii.

Salariu: de la 5 500 lei.
Vă rugăm să trimiteţi CV pe e-mail:locvacant@gmail.com
Tel./fax: (022) 85-33-85.
Регион: Кишинёв
Tel./fax: (022) 85-33-85.
17-09-2018
Contabil Șef


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Șef

Companie internațională ce activează în Republica Moldova în domeniul turismului

Responsabilități:
● Evidența și controlul operațiunilor contabile;
● Calculul și achitarea impozitelor, taxelor locale;
● Întocmirea rapoartelor financiare,statistice;
● Evidența bugetelor de cheltuieli;
● Întocmirea raportărilor interne către manageri și acționari.

Cerințe:
● Studii superioare: contabil;
● Experiență de muncă - minim 3 ani intr-un post similar;
● Cunoștințe solide în domeniul contabilității și fiscalității;
● Cunoștințe legislația fiscală;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - fluent (preferabil);
● Cunoașterea Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) - intermediar;

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu competitiv;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com; În CV indicați codul postului vacant: CST

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com; În CV indicați codul postului vacant: CST

Telefon de contact : 069104433
14-09-2018

1  [2]  3  4  5  6  7 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)