RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Тулюлюк Сергей Викторович (35)

Русу Валерий Валериевич (33)

Марчук Александр Валерьевич (17)

Lesan Victor (32)

Panuş Alex 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Бухгалтерия и аудит

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Reporting & Controlling Specialist


VEO Worldwide Srvices

Descriere job
Echipa de Reporting&Controlling Chișinău caută un coleg dornic să exploreze lumea cifrelor!

Dacă dorința de perfecționare continuă te definește, iar dificultățile din formulele Excel nu sunt decât un puzzle pentru tine, dacă ai capacitate de sinteză și te captivează ideea de analiză a evoluției indicatorilor de performanță, te așteptăm în echipa noastră!

Principalele tale misiuni vor fi:
- Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară.
- Analiza cifrei de afaceri, a costurilor, a rentabilității investițiilor.
- Colectarea și sintetizarea datelor preliminare în vederea elaborării rapoartelor.
- Monitorizarea gradului de atingere a obiectivelor specifice fiecărei activități.
- Realizarea și prezentarea de analize/ rapoarte punctuale la solicitarea managementului.

Candidatul ideal
Ne-ar plăcea să:
- ai minim 1 an de experiență anterioară în domeniul economic (experiența în analiză de indicatori/ raportare sau audit reprezintă un avantaj);
- ești utilizator experimentat de Excel (utilizare a formulelor de calcul);
- ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză, pasionată de cifre și acorzi atenție detaliilor;
- cunoști limba franceză la nivel începător-mediu (nivel minimum A2).

Noi îți oferim:
- formare la nivel internațional;
- reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- interacțiune directă cu partenerii din Franța;
- pachet salarial atractiv.
Регион: Кишинёв
olipceanu@veoworldwide.ro
08-02-2019
Specialist salarizare (fără experiență)


VEO Worldwide Srvices

Nu îți cerem experiență de muncă anterioară, ci multă motivație și deschidere către tot ce este nou pentru că noi suntem cei care îți vom face cunoștință cu fascinantă lume a payroll-ului francez.
Echipă noastră de salarizare se extinde și căutăm un coleg nou pasionat de cifre, dar și de limbă franceză!

Pe acest post, vei fi responsabil (ă) de realizarea statelor de salariu și calculul cotizațiilor sociale pentru angajații clientului francez. De asemenea, te vei asigura că toți angajații își primesc la timp și în mod corect salariul și fluturașul de salariu, garantând totodată că toate drepturile și beneficiile au fost respectate.

Misiunile tale în echipa noastră:
- Realizezi calculul salarial pentru angajații clienților francezi, înregistrezi orele de prezență și absentele acestora, primele, avansurile de salariu pe care urmează să le primească;
- Calculezi compensațiile la care au dreptul salariații ca urmare a încheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislația franceză;
- Introduci în baza de date perioadă de aflare în concediu medical și realizezi adeverințele de salariu necesare indemnizării salariaților de către organismele din Franța;
- Realizezi declarațiile de cotizații sociale specifice societăților clientului.

Ne-ar plăcea să ai:
- Cunostinṭe de limbă franceză la nivel începător spre mediu (min. A2-B1)
- Cunostinṭe de utilizare pachet MS Office;
- Dorintă de dezvoltare și evoluție;
- Rezistență la stres și atenție la detalii;
- Capacitate de sinteză și spirit analitic;
- Spirit de echipă.

Îți oferim nu doar un job, ci și :
- Formare la nivel internațional;
- Oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Un loc de muncă oficial, într-un sediu modern, situat în centrul orașului;
- Vineri tematice și alte activităti realizate în baza conceptului "Happy people at work"
Регион: Кишинёв
olipceanu@veoworldwide.ro
08-02-2019
Asistent contabil (fără experiență)


VEO Worldwide Srvices

Descriere job
În calitate de Asistent administrativ Contabil principalele tale misiuni vor fi:
- Înregistrarea documentelor contabil;
- Efectuarea de viramente catre furmizori;
- Verificarea cifrei de afaceri;
- Tratarea curierului din partea furnizorilor.

Candidat ideal
Crezi că lipsa de experiență nu îți va permite să obții jobul pe care ți-l dorești? Greșit, pentru că noi nu îți cerem experiență, ci dorință de a învăța și de a te dezvolta în domeniul economic.
Dacă vrei să activezi în domeniul administrativ-contabil, într-o companie multinațională și să faci cunoștință cu contabilitatea internațională, atunci te așteptăm să te alături în echipa de Asistenți administrativi Contabili din Chișinău!

Ne-ar plăcea să:
- ai studii economice și/ sau cunoștințe contabile;
- ai cunoștințe de limba franceză la nivel începător-mediu (minimum nivel A2 în scris);
- fii pasiunat de a lucra cu cifrele și de a gestiona diverse situații financiare;
- fii atent la detalii, rezistent la stres și la rutină, responsabil, ambițios și orientat spre rezultate.

Beneficii:
- Șansa de a învăța ABC-ul contabilității de la o echipă de profesioniști;
- Formare la nivelul companiei;
- Oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Cursuri gratuite de limbă franceză;
- Un loc de muncă oficial, într-un sediu modern, situat în centrul orașului;
- Vineri tematice și alte activități realizate în baza conceptului "Happy people at work".
Регион: Кишинёв
olipceanu@veoworldwide.ro
08-02-2019
Contabil Șef Adjunct


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Contabil Șef Adjunct

Responsabilități:
● Asigurarea evidenței contabile a elementelor de numerar (casierie și conturi curente), a creanțelor și datoriilor comerciale, OMVSD, inclusiv evidența combustibilului;
● Asigurarea evidenței contabile a portfoliului de împrumuturi precum și a creanțelor calculate aferente;
● Responsabil de evidența contabilă a imobilizărilor corporale și necorporale, a datoriilor debitoare ale companiei;
● Responsabil pentru calculul, transferul și evidența contabilă a plăților salariale;
● Responsabil pentru efectuarea procedurilor lunare de închidere a bilanţului contabil;
● Participă la organizarea și asigurarea continuă a evidenței contabile a companiei;
● Pregătirea rapoartelor financiare către compania mamă precum și a rapoartelor către autoritățile locale în conformitate și în termenii stabiliți în regulamentele și deciziile interne;
● Înregistrarea corectă și la timp a tranzacțiilor economice, respectarea perioadei de închidere a bilanțului contabil;
● Acordarea suportului la elaborarea documentelor și procedurilor contabile interne ale companiei precum și ajustarea lor pentru corespunderea cu prevederile legislației în vigoare;

Cerințe:
● Studii superioare în unul din domeniile: Contabilitate/Finanțe
● Experiență minim 2 ani în domeniul contabilitățiii
● Utilizator independent MS Office (Word, în special Excel)
● Flexibilitate și rezistență la stres
● Cunoștințe în domeniul financiar (preferabil), cunoștințe avansate al SNC
● Cunoașterea limbilor: RO - avansat; RU, EN - Intermediar

Ce oferă compania:
● Angajare oficială conform prevederilor legislației muncii
● Salariu competitiv
● Posibilități de creștere și dezvoltare profesională
● Mediu de lucru motivant în cadrul unei companii internaționale
● Tichete de masă, asigurare medicală facultativă
● Bonus anual în dependență de performanța individuală

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CAI

Telefon de contact : 062101257

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CAI

Telefon de contact : 062101257
08-02-2019
Ревизор


MOLDPRESA GRUP” SRL, лидер по распространению прессы и книг на территории Республики Молдова, объявляет конкурс на замещение вакансии

Ревизор

Требования к кандидатам:
- Высшее бухгалтерское или экономическое образование
- Аналогичный опыт работы
- Языки: румынский, русский
- Знание 1С, MS Office (Word, Excel)

Основные обязанности:
- регулярное проведение инвентаризации торговых точек
- формирование отчетных документов по результатам инвентаризации, ввод данных в систему учета
- отчетность перед руководством

Условия работы:
- проведение двух инвентаризации в день, в 07:00 и в 15:00
- официальное трудоустройство, полный социальный пакет
- график работы: 5/2, ПН-ПТ 8 рабочих часов
Регион: Кишинёв

Заинтересованным лицам предлагается прислать свое резюме на hr@moldpresa.md с описанием работы. Для получения дополнительной информации, пожалуйста, свяжитесь с нами по 022584163/078801017
08-02-2019
CONTABIL revizor


COMPANIA „MOLDPRESA GRUP” SRL , lider pe segmentul de distribuție a presei și a cărților pe teritoriul Republicii Moldova, anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de
CONTABIL revizor

Responsabilități:
- Crearea și evidența facturilor fiscale și de expediție în 1C;
- Verificarea registrelor de procurare;
- Pregătirea documentelor pentru prezentarea rapoartelor;
- Efectuarea operaţiunilor de casă şi bancă;
- Completarea documentelor primare;
- Efectuarea calculelor salariale și eliberarea salariului;

Cerințele de bază:
- Cunoașterea legislației fiscale;
- Studii superioare economice;
- Experiența de muncă minim 2 ani;
- Utilizator PC, cunoașterea programelor Excel, 1С;
- Atenție, responsabilitate, diligență;
- Cunoașterea actelor normative și a legislației de profil;

Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV pe adresa hr@moldpresa.md cu specificarea postului dorit. Pentru mai multe informații, contactează-ne pe 022584163/ 078801017.
08-02-2019
Contabil Import


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Import

Compania: comercializarea materialelor de construcție

Responsabilități:
- Controlul decontărilor cu clienții/furnizorii companiei
- Prelucrare documentație primară
- Calculul și achitarea impozitelor, taxelor
- Operațiunile legate de import: proforma, transport, verificare invoice, broker, tva
- Evidența bugetelor de cheltuieli
- Întocmirea raportărilor interne către manageri și acționari

Cerințe:
- Studii superioare: financiar - contabil
- Experiență de muncă - minim 2 ani în domeniul contabil
- Cunoștințe solide în domeniul contabilității
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil)
- Responsabilitate și flexibilitate

Beneficii:
- Pachet social
- Salariu competitiv
- Participarea la treninguri de dezvoltare profesională
- Posibilitatea de avansare în carieră

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: CIVB .

Telefon: +373 60 52 22 74

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: CIVB .

Telefon: +373 60 52 22 74
07-02-2019
Chief Accountant (with the duties of Finance Director)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Chief Accountant (with the duties of Finance Director)

Company:
International telecom branch located in Moldova.

Main responsibilities:
● You will be responsible for preparation of monthly, quarterly, annual budget execution reports;
● Maintain accurate and up to date records of all financial transactions;
● Ensuring appropriate financial control in compliance with legislation;
● Reporting, advising on company’s contracts, possible risks, and offer solutions to solve problems knowing well the Moldovian accounting law;
● Recording, classifying, summarizing financial transactions and events in accordance with accepted local accounting principles and financial reporting standards.

Requirements:
● Professional chief accountant with over 5 years of experience, preferably in telecom industry, but not mandatory;
● Bachelor Degree or higher education in Accounting or Finance. Highly viewed ACCA certified, or student applicants;
● Proven success in budgeting, reporting, advising the management on different fields of accounting;
● English, Romanian,- advanced , Russian;
● Excellent computer skills and communication skills, Excell, 1C.

The company offer:
● The salary is negotiable depending on candidate’s experience and interview performance;
● The opportunity to work in an international company and grow professionally;
● Will collaborate and receive professional support with colleagues from different countries.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code BD1 in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code BD1 in the subject line or CV.

Phone: 069104433
07-02-2019
Главный бухгалтер


Производственное предприятие

Требования:
- профильное образование: бухгалтерский учет, экономика, финансы;
- опыт работы не менее 2-х лет
- знания особенностей бухгалтерского учета в сфере производства, особенно сельско-хозяйственного профиля
- знание налогового и трудового законодательства;

Функциональные обязанности:
- контроль ведения всех секторов бухгалтерского учета
- формирование и сдача налоговой и статистической отчётности
- проверка правильности начисления ЗП
- проведение операций по импорту
- учет товарно-материальных ценностей предприятия
- учет основных средств

Условия работы:
- Современный офис на Чеканах
- Пятидневный график, с 9.00 – 18.00, сб-вс выходные
- Заработная плата без задержек
- Вид деятельности: производство мясной продукции

Мы готовы рассмотреть кандидатов с любым опытом и зарплатными ожиданиями.
Заинтересованные лица могут присылать CV на адрес электронной почты: liax@liax.md
Регион: Кишинёв
liax@liax.md
06-02-2019
Chief Accountant (International Company)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Chief Accountant (International Company)

Administration for legal entity in Moldova
● Take responsibility as chief-accountant
● Bookkeeping
● Payroll for app rox. 300 employees
● Invoicing of services to group companies
● Participation at annual budget preparation,
● Tax declarations VAT, IPC18, TL13, VEN12, other reports
● Prepare Monthly, Quarterly and annual reports for fiscal, statistical and other state authorities
● Prepare pre-consolidation package for mother company in Poland
● Work with the external auditors

Shared service centre
● Take responsibility as manager for administrative and analytical jobs for other group companies
● Manage the work with team of data-processors in Moldova,
● To optimize and improve current and future tasks that run in MD office,
● Share the results with the group companies abroad, who will be the customer for this service
● Type of administrative jobs:
• Data processing of purchase invoices,
• Data processing of fuel transactions (300 trucks, 4 refuels every week)
• Data processing of toll transactions,

Position in company
● Reports to finance manager
● Managing 4-5 subordinates
● Takes part in management meetings

Requirements
● Higher education
● Experience from 3 years as Chief Accountant
● Good knowledge of computer: Excel, Word
● Knowledge of languages: Romanian - high level, English - advanced level
● Readiness for business trips 1-2 times a year.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CABR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CABR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
06-02-2019
Contabil Șef Adjunct


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Contabil Șef Adjunct

Responsabilități:
● Asigurarea evidenței contabile a elementelor de numerar (casierie și conturi curente), a creanțelor și datoriilor comerciale, OMVSD, inclusiv evidența combustibilului;
● Asigurarea evidenței contabile a portfoliului de împrumuturi precum și a creanțelor calculate aferente;
● Responsabil de evidența contabilă a imobilizărilor corporale și necorporale, a datoriilor debitoare ale companiei;
● Responsabil pentru calculul, transferul și evidența contabilă a plăților salariale;
● Responsabil pentru efectuarea procedurilor lunare de închidere a bilanţului contabil;
● Participă la organizarea și asigurarea continuă a evidenței contabile a companiei;
● Pregătirea rapoartelor financiare către compania mamă precum și a rapoartelor către autoritățile locale în conformitate și în termenii stabiliți în regulamentele și deciziile interne;
● Înregistrarea corectă și la timp a tranzacțiilor economice, respectarea perioadei de închidere a bilanțului contabil;
● Acordarea suportului la elaborarea documentelor și procedurilor contabile interne ale companiei precum și ajustarea lor pentru corespunderea cu prevederile legislației în vigoare;

Cerințe:
● Studii superioare în unul din domeniile: Contabilitate/Finanțe
● Experiență minim 2 ani în domeniul contabilitățiii
● Utilizator independent MS Office (Word, în special Excel)
● Flexibilitate și rezistență la stres
● Cunoștințe în domeniul financiar (preferabil), cunoștințe avansate al SNC
● Cunoașterea limbilor: RO - avansat; RU, EN - Intermediar

Ce oferă compania:
● Angajare oficială conform prevederilor legislației muncii
● Salariu competitiv
● Posibilități de creștere și dezvoltare profesională
● Mediu de lucru motivant în cadrul unei companii internaționale
● Tichete de masă, asigurare medicală facultativă
● Bonus anual în dependență de performanța individuală

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CAI

Telefon de contact : 062101257

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.

Регион: Кишинёв
adresa email: ba70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CAI

Telefon de contact : 062101257
06-02-2019
Contabil


Dad Accountant SRL

DAD ACCOUNTANT SRL își consolidează echipa. Se oferă șansa oricărei persoane care iși dorește o cariera în domeniul economic.

Angajam persoană :
* Pasionată de ceea ce face , organizată, atentă la detalii și eficientă;
* Comunicativă, care lucrează în echipă și își asumă responsabilitatea pentru propriile acțiuni;
* Cu studii superioare de profil;
* Care posedă cunoștințe în domeniul fiscal și finaciar-contabil;
* Straduitoare și cu dorință de a evolua profesional;
* Orientată către client.

Condiții de muncă:
* Instruire gratuită și suport la executarea sarcinilor (ai propriul mentor);
* Serviciu interesant, plin de provocari și dinamism;
* Echipă pozitivă, ce te va ajuta să te incadrezi rapid;
* Perspective de dezvoltare permanentă;
* Program de muncă: Luni-Vineri, 9.00-18.00;
* Sediul oficiului: sec. Ciocana .


Dacă dorești să lucrezi în echipa noastră și te potrivești cu descrierea de mai sus, trimite-ne CV-ul la adresa de email: hr@dad.md

Noi definim succesul nu doar al clienților, dar și al personalului !!!

Регион: Кишинёв
hr@dad.md
05-02-2019
Бухгалтер

з/п по итогам собеседования
ICS Funny Pig SRL

Бухгалтер
Обязанности:
• Ведение первичного бухгалтерского учета;
• Прием, контроль и обработка первичной документации (работа с товарно-транспортными накладными, кассовыми, договорами с контрагентами и т.д.);
• Учет и ведение кассовых операций;
• Составление экономических калькуляций себестоимости продукции, работ (услуг);
• Участие в инвентаризациях.

Требования к кандидатам:
• Высшее образование по специальности «Бухгалтерский учет»;
• Опыт ведения бухгалтерского, налогового учета от 3-х лет - обязательно;
• Опыт составления и сдача отчетности в контролирующие органы и статистику, пенсионный фонд и органы соц. страхования;
• Продвинутый пользователь MS Office, 1С версия 7,8;
• Владение русским и румынским языками – обязательно.

Условия работы:
• Работа в стабильной, динамично развивающейся компании;
• Официальное трудоустройство;
• Полная занятость;
• Социальный пакет;
• Уровень заработной платы – по итогам собеседования.

Резюме, с указанием ожидаемого уровня заработной платы высылайте на e-mail: hr@funnypig.md
Контактный номер: 079708078

E-mail: hr@funnypig.md
Регион: Кишинёв
079708078
hr@funnypig.md
05-02-2019
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1C

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие

Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
04-02-2019
Asistent Contabil


IM " P.A.A." S.R.L.

Profilul candidatului:
• Studii superioare Contabile/Economice finisate
• Fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj
• Abilități excelente de operare PC ( MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1:C)
• Capacități foarte bune de organizare
• Responsabilitate
• Seriozitate, punctualitate, onestitate, receptivitate
• Bune abilități de comunicare

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica: office@paa.md, dchirilov@paa.md. Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.

N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.
Регион: Кишинёв
office@paa.md
31-01-2019
Contabil


IM " P.A.A." S.R.L.

Cerinte:
- Studii superioare Contabile/Economice finisate;
- Experienta intr-un post similar;
- Fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
-Abilități excelente de operare PC ( MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1:C ( versiunea 7; 8));
- Capacități foarte bune de organizare;
- Responsabilitate;
- Seriozitate, punctualitate, onestitate, receptivitate;
- Bune abilități de comunicare;

Responsabilitati:
- Formarea/Prelucrarea documentelor primare;
- Lucrul facturilor fiscale;
- Evidenta operatiunilor bancare;
- Operatiuni de import;
- Verificarea decontarilor cu contragentii;
- Alte sarcini specificate de contabilul-sef in urma interviului;

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica: office@paa.md , dchirilov@paa.md
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.
Регион: Кишинёв
office@paa.md
31-01-2019
Contabil-economist


Customagic

Unică în felul său pe piaţa Republicii Moldova corporaţia „Customagic” invită în echipa sa persoană sîrguincioasă, responsabilă, atentă la detalii, predispusă la lucru cu cifrele pentru postul de:

Contabil-economist
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare în domeniu (economie, contabilitate);
Cunoaşterea şi abilitatea de operare a instrumentelor MS Office(Excel, Word, Power Point) Internet;
Cunoaşterea limbii română și rusă ;
Flexibilitate, atitudine pozitivă ;
Oferim:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională;
Lucru într-un colectiv puternic şi prietenos.
Detalii cu privire la procesul de muncă, condiţii salariale se discută la interviu.

Asteptam CV-ul pretendentilor la adresa electronica customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
31-01-2019
Operator Contabil sec. Botanica


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Operator Contabil sec. Botanica
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Evidența stocurilor de marfă;
Mișcări interne a mărfii în market.
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
31-01-2019
ОПЕРАТОР 1С


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ОПЕРАТОР 1C

Требования к кандидатам
• Высшее экономическое образование
• Знание русского и румынского языков

Профессиональные требования
• Хорошее знание Microsoft Office
• Знание 1С приветствуется

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие

Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
29-01-2019
Главный бухгалтер


Производственное предприятие

Требования:
- профильное образование: бухгалтерский учет, экономика, финансы;
- опыт работы не менее 2-х лет
- знания особенностей бухгалтерского учета в сфере производства, особенно сельско-хозяйственного профиля
- знание налогового и трудового законодательства;

Функциональные обязанности:
- контроль ведения всех секторов бухгалтерского учета
- формирование и сдача налоговой и статистической отчётности
- проверка правильности начисления ЗП
- проведение операций по импорту
- учет товарно-материальных ценностей предприятия
- учет основных средств

Условия работы:
- Современный офис на Чеканах
- Пятидневный график, с 9.00 – 18.00, сб-вс выходные
- Заработная плата без задержек
- Вид деятельности: производство мясной продукции

Мы готовы рассмотреть кандидатов с любым опытом и зарплатными ожиданиями.
Заинтересованные лица могут присылать CV на адрес электронной почты: liax@liax.md
Регион: Кишинёв
liax@liax.md
29-01-2019

1  [2]  3 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)