RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Тулюлюк Сергей Викторович (35)

Русу Валерий Валериевич (33)

Марчук Александр Валерьевич (17)

Lesan Victor (32)

Panuş Alex 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Менеджмент

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Manager logist


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager logist

Compania: comercializarea materialelor de construcție

Responsabilități:
- Rezolvarea problemelor operative de logistica (comenzi, distribuție, transport)
- Comunicarea cu distribuitorii, șefii de echipă
- Procesarea comenzilor de marfa
- Programarea și transportarea produselor către clienții companiei
- Optimizarea procesului transport al marfii
- Asigurarea eficientă a îndeplinirii comenzilor clientului
- Responsabilitatea pentru bonurile de consum, procesele-verbale, avize etc.
- Corelarea și ajustarea stocului din depozite cantitativ și calitativ
- Organizarea lunara a inventarierii stocului în depozit

Cerințe:
- Studii superioare
- Experiența la post similar
- Româna, Rusa - avansat, Engleza va constitui un avantaj
- MS Office (Excel)
- Permis de conducere cat. B

Calitați personale:
- Abilitați de comunicare
- Atitudine pozitivă față de clienți
- Rezistența la efort si stress
- Loialitatea faţă de companie
- Flexibilitatea, spirit de ordine și disciplină

Beneficii:
- Companie stabilă cu tendință spre dezvoltare
- Salariu motivant + premii
- Deplasari de serviciu
- Condiții perfecte pentru realizări profesionale

Grafic: full time, Luni-Vineri

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: MLVB .

Telefon: +373 60 52 22 74

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: MLVB .

Telefon: +373 60 52 22 74
15-02-2019
Supervisor SPA Salon


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Supervisor SPA Salon

Responsabilități:
● Operarea stocurilor de produse cosmetice, inventarieri, achiziții;
● Gestionarea cu aparatul de casă, raportare;
● Planificarea și organizarea activității SPA salon, evidența personal;
● Evidența serviciilor housekeeping, laundry, inventar;
● Rapiditate și calitate în preluarea / onorarea comenzilor;
● Gestionarea rezervărilor / programărilor pentru clienți,
● Atitudine ospitalieră, pozitivă, responsabilă pentru munca prestată.

Cerințe:
● Studii superioare finisate; Economie, Finanțe, Marketing, Comerț;
● Specializare în domeniul Vânzări ( Stocuri, rulaje, inventariere ), Servicii și Produse Cosmetice; Marketing;
● Experiența relevanta in domeniu de minim 2 ani;
● Cunoașterea limbii română, rus - obligatoriu. Engleza va constitui un avantaj;
● Orientare către satisfacerea necesităților clientului. Rapiditate și flexibilitate.
● Cultură, prezentare, aspect delicat și atrăgător.
● Orientare spre rezultat;
● Utilizator experimentat al PC;
● Calități manageriale; profesionale; personale;
● Abilități ospitaliere, de prezentare, promovare, negociere, responsabilitate, onestitate.

Oferim:
● Salariu motivant;
● Pachet social complet;
● Posibilitate de creştere profesională;
● Grafic de muncă 09.00 - 21.00, peste o zi;
● Geo poziție - centrul orașului;
● Echipă pozitivă, tânără, dinamică și colegială;
● Pachet atractiv de beneficii.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ASP

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ASP

Telefon de contact : 060102909
15-02-2019
Administrator retea


Administrator retea

Cerinte generale:

- experienta în administrare de magazine de minim 3 ani;
- capacitatea de a pune scopuri concrete si de a le obtine la timp;
- administrarea vanzatorilor din subordine;
- Comunicare libera in romana si rusa;
- Persoana responsabila, capabila sa lucreze in echipa.

Sarcini de lucru:
- asigura lucrul continuu in puncrelor de comert;
- colaboreaza activ cu vanzatorii din punctele de comert;
- lucrul pe teren in sectorul Botanica.
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV pe adresa mprecrutare@gmail.com
15-02-2019
Key Account Manager (companie internationala)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Key Account Manager (companie internationala)

Compania: Companie internationala specializata in B2B pe teritoriul Republica Moldova.

Obiectivul postului: Dezvoltarea Businessului pe piata RM.

Responsabilitati:
- Promovarea produsului;
- Contactarea cu persoanele decizionale a companiilor din RM;
- Semnarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Negocierea și semnarea contractelor;
- Atragerea noilor parteneri;

Cerinte:
- Studii superioare economice, tehnice, umanitare;
- Preferabil experienta de la 3 ani in vanzari B2B, FMCG, servicii Bancare;
- Experienta legata de promovarea si dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoasterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil)
- Cunoasterea calculatorului (MS Office)
- Bun negociator;
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Graficul 8:30 - 17:30
- Angajare oficiala
- Pachet social
- Automobil de serviciu, laptop, telefon de serviciu, tichete de masa
- Participarea la traininguri internationale;

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.: 022 202986 ; mob.: 068503560
In CV indicati postul vacant: “BD3R”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “TPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
14-02-2019
Dispatcher for USA TAXI SERVICE 9.000 MDL

з/п 9.000MDL
Viatel

What we offer:
· Full time job
· Day shift (15:30-00.30)
· Official Employment (no money in the envelope) and full social package
· Paid Training
· Taxi back home
· Possibility to work on weekends

Responsibilities:
· Answering incoming calls and filling in the database
· Taking and processing customer’s messages

Requirements:
· High school degree or equivalent (preferred)
· Fluent English is a MUST
· Great verbal, spelling and typing skills
· Desire to work in a young fast growing company

Our address: 75 Alba Iulia street, 7th floor, Buiucani
Send your CV at: job@viatel.md or hr@viatel.md
Our website: www.viatel.md
067 33 44 00
Регион: Кишинёв
Our address: 75 Alba Iulia street, 7th floor, Buiucani
Send your CV at: job@viatel.md or hr@viatel.md
Our website: www.viatel.md
067 33 44 00
14-02-2019
Country Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Country Manager

About company: An Real Estate company founded in 2005 and headquartered in Istanbul, which is the clear market leader in Turkey, working with more than 10 banks, managing and selling more than half of the possessed real estates in Turkey. They are helping banks in: managing, marketing and selling the real estates (REO’s) that they acquire as collaterals of problematic loans.

As a part of regional expansion plan, we are currently seeking a driven, successful, and experienced Country Manager to setup and manage the operations in Moldova.

Responsibilities

● Managing Overall Operations: You will be responsible for setting up and managing all operations in Moldova. This involves taking responsibility for building and managing the team, the office, doing business development and managing daily operations.

● Business Development: You are expected to network effectively and have a daily contact with the banks top management. Being customer centric and the ability to communicate effectively is essential.

● Building and Managing Team: You are expected to recruit the best talent. Being a coach, mentoring, training, motivating and managing the staff is essential.

● Vendor and Partner Development: You are expected to scout and negotiate with vendors and partners needed for service delivery. Collaborating with local businesses to acquire all necessary resources and services is essential.

Skills and abilities:
● At least 5 years of management and 10 years of overall experience in international business setting. Preferably, in the fields of banking, finance or marketing.
● At least a University degree. Preferably, Master’s degree in the fields of Business
● Management or Finance.
● Interpersonal skills at all levels, including people-management,leadership and both written and verbal communication skills.
● Exceptionally well organized, problem solver, driven by success person and to be able to thrive in high-pressure situations.
● Fluent in English, Romanian and Russian.

If you find yourself in this description and this vacancy sounds interesting to you, please send your CV to the HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RE-KA in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RE-KA in the subject line or CV.
14-02-2019
Manager logist


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager logist

Compania: comercializarea materialelor de construcție

Responsabilități:
- Rezolvarea problemelor operative de logistica (comenzi, distribuție, transport)
- Comunicarea cu distribuitorii, șefii de echipă
- Procesarea comenzilor de marfa
- Programarea și transportarea produselor către clienții companiei
- Optimizarea procesului transport al marfii
- Asigurarea eficientă a îndeplinirii comenzilor clientului
- Responsabilitatea pentru bonurile de consum, procesele-verbale, avize etc.
- Corelarea și ajustarea stocului din depozite cantitativ și calitativ
- Organizarea lunara a inventarierii stocului în depozit

Cerințe:
- Studii superioare
- Experiența la post similar
- Româna, Rusa - avansat, Engleza va constitui un avantaj
- MS Office (Excel)
- Permis de conducere cat. B

Calitați personale:
- Abilitați de comunicare
- Atitudine pozitivă față de clienți
- Rezistența la efort si stress
- Loialitatea faţă de companie
- Flexibilitatea, spirit de ordine și disciplină

Beneficii:
- Companie stabilă cu tendință spre dezvoltare
- Salariu motivant + premii
- Deplasari de serviciu
- Condiții perfecte pentru realizări profesionale

Grafic: full time, Luni-Vineri

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: MLVB .

Telefon: +373 60 52 22 74

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: MLVB .

Telefon: +373 60 52 22 74
13-02-2019
Supervisor SPA Salon


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Supervisor SPA Salon

Responsabilități:
● Operarea stocurilor de produse cosmetice, inventarieri, achiziții;
● Gestionarea cu aparatul de casă, raportare;
● Planificarea și organizarea activității SPA salon, evidența personal;
● Evidența serviciilor housekeeping, laundry, inventar;
● Rapiditate și calitate în preluarea / onorarea comenzilor;
● Gestionarea rezervărilor / programărilor pentru clienți,
● Atitudine ospitalieră, pozitivă, responsabilă pentru munca prestată.

Cerințe:
● Studii superioare finisate; Economie, Finanțe, Marketing, Comerț;
● Specializare în domeniul Vânzări ( Stocuri, rulaje, inventariere ), Servicii și Produse Cosmetice; Marketing;
● Experiența relevanta in domeniu de minim 2 ani;
● Cunoașterea limbii română, rus - obligatoriu. Engleza va constitui un avantaj;
● Orientare către satisfacerea necesităților clientului. Rapiditate și flexibilitate.
● Cultură, prezentare, aspect delicat și atrăgător.
● Orientare spre rezultat;
● Utilizator experimentat al PC;
● Calități manageriale; profesionale; personale;
● Abilități ospitaliere, de prezentare, promovare, negociere, responsabilitate, onestitate.

Oferim:
● Salariu motivant;
● Pachet social complet;
● Posibilitate de creştere profesională;
● Grafic de muncă 09.00 - 21.00, peste o zi;
● Geo poziție - centrul orașului;
● Echipă pozitivă, tânără, dinamică și colegială;
● Pachet atractiv de beneficii.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ASP

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ASP

Telefon de contact : 060102909
13-02-2019
Asistent Director General


Asistent Director General

Daca ai bune abilitati de comunicare, competente dezvoltate de organizare si planificare, vino sa te alaturi echipei noastre. Cautam o noua colega care sa asigure suportul organizational necesar – Asistent Director General

Responsabilitati:
· Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre sala de intalniri si indeplineste activitati de protocol;
· Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta primita prin posta, de la angajatii companiei sau de la persoanele din afara companiei;
· Asigura suport in coordonarea activitatii companiei si pregateste diferite rapoarte interne sau externe;
· Asigura relatia intre societatea noastra si diverse institutii ale statului si clientii companiei;
· Pregateste rapoarte si evidenta situatiilor financiare interne specifice activitatii;
· Asigura realizarea documentelor vamale necesare si discuta cu brokerii pentru realizarea importurilor de marfa;
· Registru de casa si deconturi cheltuieli;
· Indosariaza, arhiveaza si gestioneaza contractele companiei;
· Mentine opisurile dosarelor cu documente actualizate;
· Asigura pastrarea registrului unic de intrari/iesiri ale documentelor;
· Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza/scaneaza diferite documente care ii sunt inmanate;
· Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si se ocupa de aprovizioare (papetarie, protocol, alte materiale consumabile);
· Realizarea rezervarilor de bilete de avion, camere de hotel;
· Asigura suport in activitatea curenta a tuturor departamentelor
· Indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului


Candidatul ideal:
· Studii medii/superioare
· Limba engleza si romana
· Experienta min. 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj
· Cunostinte avansate de operare pachet MS Office
· Fire vesela, optimista

Persoana organizata, comunicativa, flexibila, atenta la detalii si capacitate de invatare si asimilare;

Va rugam transmiteti CV-ul complet in limba Engleza sau in limba Romana la adresa de email: romeo.iacob@gmail.com.
Specificati salariul dorit.
Регион: Кишинёв
email: romeo.iacob@gmail.com
13-02-2019
Manager showroom


Angajam un coleg/colega pentru un showroom de usi de interior:

Candidatul ideal:
Prezenta placuta, optimista, cu spirit de echipa;
Chiar daca nu are experienta in domeniu , doreste sa invete si sa implimenteze
Abilitati de comunicare
Capacitate de inovatie si creativitate;
Cunostinte Microsoft Office;
Orientat(a) catre rezultate;
Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca.

Responsabilitati:
Gestiune contracte/clienti/produse

Tel de contact : 069784894 sau 0788334033
e-mail: cociug@carotop.md
potoracsv@gmail.com

usi de interior www.porta.md
tavane armstrong www.carotop.md
Регион: Кишинёв
Tel de contact : 069784894 sau 0788334033
e-mail: cociug@carotop.md
potoracsv@gmail.com

usi de interior www.porta.md
tavane armstrong www.carotop.md
12-02-2019
Consultant vanzari

з/п 3500
Meraki217

Esti o fire sociabila si creativa?

Iti place sa impachetezi in mod deosebit cadourile pentru cei dragi?

Daca da, atunci te vrem în echipa noastra in calitate de Consultant vanzari!

Cine suntem noi?

Cu cat mai frumos este impachetat cadoul, cu atat mai mare placerea de a-l darui si de a-l deschide! La Meraki 217, noi credem ca, uneori, ambalajul sau povestea cadoului pot face mai mult decat darul in sine.
Am deschis Meraki 217 pe strada Bucuresti nr. 33, un loc dedicat sută la suta bucuriei de a oferi cadouri. Aici promovam ambalajul reutilizabil, care poate fi un cadou in sine.
Suntem o echipă creativa, pozitiva și dinamica.

Cerinţe:
• Cunoaşterea limbilor romana, rusa;
• Abilitati excelente de comunicare in limba romana;
• Creativitate, imaginatie, pasiune si dorinta de a invata;
• Responsabilitate
• Punctualitate
• Cunostinte PC, Microsoft Office.

Condiţii de lucru:
* Graficul de lucru: de luni – până vineri, de la 10:00 până la 19:00.
Cei interesaţi vă rugăm să ne expediați CV-ul la adresa: manager@meraki.md

În subiectul mesajului specificaţi Consultant vanzari
Регион: Кишинёв
+373 79 024 333

meraki@meraki.md

www.meraki.md
12-02-2019
Country Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Country Manager

About company: An Real Estate company founded in 2005 and headquartered in Istanbul, which is the clear market leader in Turkey, working with more than 10 banks, managing and selling more than half of the possessed real estates in Turkey. They are helping banks in: managing, marketing and selling the real estates (REO’s) that they acquire as collaterals of problematic loans.

As a part of regional expansion plan, we are currently seeking a driven, successful, and experienced Country Manager to setup and manage the operations in Moldova.

Responsibilities
● Managing Overall Operations: You will be responsible for setting up and managing all operations in Moldova. This involves taking responsibility for building and managing the team, the office, doing business development and managing daily operations.
● Business Development: You are expected to network effectively and have a daily contact with the banks top management. Being customer centric and the ability to communicate effectively is essential.
● Building and Managing Team: You are expected to recruit the best talent. Being a coach, mentoring, training, motivating and managing the staff is essential.
● Vendor and Partner Development: You are expected to scout and negotiate with vendors and partners needed for service delivery. Collaborating with local businesses to acquire all necessary resources and services is essential.

Skills and abilities:
● At least 5 years of management and 10 years of overall experience in international business setting. Preferably, in the fields of banking, finance or marketing.
● At least a University degree. Preferably, Master’s degree in the fields of Business
● Management or Finance.
● Interpersonal skills at all levels, including people-management,leadership and both written and verbal communication skills.
● Exceptionally well organized, problem solver, driven by success person and to be able to thrive in high-pressure situations.
● Fluent in English, Romanian and Russian.

If you find yourself in this description and this vacancy sounds interesting to you, please send your CV to the HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RE-KA in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RE-KA in the subject line or CV.
12-02-2019
Consultant vânzări (tehnica electronica)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Consultant vânzări (tehnica electronica)

Compania:
Companie internațională de produse electronice și telefoane mobile.

Responsabilități:
● Promovarea și vânzarea produselor companiei
● Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă
● Să fii la curent cu produsele, serviciile și să fie la curent cu noile tehnologii, pentru a răspunde prompt și clar nevoilor clienților

Cerințe de bază:
● Nivel de studii – facultate în curs sau studii universitare finalizate
● Experiență de minimum 1 an în vânzări – reprezintă un plus
● Interes pentru tehnologii noi
● Fluență în limba română, rusă; engleza – reprezintă un plus
● Utilizator avansat al PC-ului (pachet Microsoft Office)
● Relaționare și comunicare eficiente

Oferta:
● Pachet salarial constând în salariu fix + comisioane și bonus-uri lunare, în funcție de realizări
● Dezvoltarea unei cariere solide în vânzări

Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

Toate CV-urile primite vor fi analizate.
Регион: Кишинёв
adresă de e-mail: rr70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PMSR

Telefon de contact: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
12-02-2019
Director vînzări


Trattoria della nonna

Ce îți oferim:
- Salariu motivant și competitiv;
- Condiții ideale: foaie curată și creion, tu decizi cum vei construi sistema departamentului,
- Training-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
- Oficiu în centru capitalei :)

Pe cine căutăm?
- Deținător de studii superioare finisate;
- Bun cunoscător a limbii române și ruse la nivel avansat;
- Cu experiență în domeniul vînzărilor în companii mari de min. 3 ani;
- Să puteți folosi la maxim cunoștințele pe care le dețineți;
- Abilități excelente de comunicare (negociere, persuasiune);
- Disponibl de a lucra și a conduce o echipă;
- Orientare către ospete și rezultat.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronica hr@trattoria.md , OBLIGATORIU INDICIND POZITIA la care aplică.

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronica hr@trattoria.md , OBLIGATORIU INDICIND POZITIA la care aplică.

Vom fi bucuroși să colaborăm!
12-02-2019
Manager Vinzari


ICS "BT Leasing MD" SRL


Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de


MANAGER VÂNZĂRI
Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Permis de conducere cat. B.

Responsabilităţi:
- Promovează produsele de leasing ale companiei;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei;
- Supervizează derularea contractelor
- Realizează obiectivele din planul de vânzări.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus din vânzări);
- Telefon mobil, laptop;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.


Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
12-02-2019
Key Account Manager (companie internationala)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Key Account Manager (companie internationala)

Compania: Companie internationala specializata in B2B pe teritoriul Republica Moldova.

Obiectivul postului: Dezvoltarea Businessului pe piata RM.

Responsabilitati:
- Promovarea produsului;
- Contactarea cu persoanele decizionale a companiilor din RM;
- Semnarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Negocierea și semnarea contractelor;
- Atragerea noilor parteneri;

Cerinte:
- Studii superioare economice, tehnice, umanitare;
- Preferabil experienta de la 3 ani in vanzari B2B, FMCG, servicii Bancare;
- Experienta legata de promovarea si dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoasterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil)
- Cunoasterea calculatorului (MS Office)
- Bun negociator;
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Graficul 8:30 - 17:30
- Angajare oficiala
- Pachet social
- Automobil de serviciu, laptop, telefon de serviciu, tichete de masa
- Participarea la traininguri internationale;

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.: 022 202986 ; mob.: 068503560

In CV indicati postul vacant: “BD3R”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “BD3R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
11-02-2019
Manager showroom


PORTA

Angajam un coleg/colega pentru un showroom de usi de interior:

Candidatul ideal:
Prezenta placuta, optimista, cu spirit de echipa;
Chiar daca nu are experienta in domeniu , doreste sa invete si sa implimenteze
Abilitati de comunicare
Capacitate de inovatie si creativitate;
Cunostinte Microsoft Office;
Orientat(a) catre rezultate;
Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca.

Responsabilitati:
Gestiune contracte/clienti/produse

Tel de contact : 069784894 sau 0788334033
e-mail: cociug@carotop.md
potoracsv@gmail.com

usi de interior www.porta.md
tavane armstrong www.carotop.md
Регион: Кишинёв
usi de interior www.porta.md
tavane armstrong www.carotop.md
08-02-2019
Country Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Country Manager

About company: An Real Estate company founded in 2005 and headquartered in Istanbul, which is the clear market leader in Turkey, working with more than 10 banks, managing and selling more than half of the possessed real estates in Turkey. They are helping banks in: managing, marketing and selling the real estates (REO’s) that they acquire as collaterals of problematic loans.

As a part of regional expansion plan, we are currently seeking a driven, successful, and experienced Country Manager to setup and manage the operations in Moldova.

Responsibilities
● Managing Overall Operations: You will be responsible for setting up and managing all operations in Moldova. This involves taking responsibility for building and managing the team, the office, doing business development and managing daily operations.
● Business Development: You are expected to network effectively and have a daily contact with the banks top management. Being customer centric and the ability to communicate effectively is essential.
● Building and Managing Team: You are expected to recruit the best talent. Being a coach, mentoring, training, motivating and managing the staff is essential.
● Vendor and Partner Development: You are expected to scout and negotiate with vendors and partners needed for service delivery. Collaborating with local businesses to acquire all necessary resources and services is essential.

Skills and abilities:
● At least 5 years of management and 10 years of overall experience in international business setting. Preferably, in the fields of banking, finance or marketing.
● At least a University degree. Preferably, Master’s degree in the fields of Business
● Management or Finance.
● Interpersonal skills at all levels, including people-management,leadership and both written and verbal communication skills.
● Exceptionally well organized, problem solver, driven by success person and to be able to thrive in high-pressure situations.
● Fluent in English, Romanian and Russian.

If you find yourself in this description and this vacancy sounds interesting to you, please send your CV to the HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RE-KA in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RE-KA in the subject line or CV.
08-02-2019
Sef departament vanzari


Sef departament vanzari

Cerinte:
- Studii superioare (economie)
- Experienta intr-o functie similara de minim 3 ani
- Utilizator avansat al PC
- Atitudine pro-activa
- Bune abilitati de comunicare, organizare si negociere

Responsabilitati:
- Coordonarea echipei de vanzari
- Analiza tendintelor si noutatilor de pe piata de desfacere
- Elaborarea strategiei si obiectivelor departamentului de vanzari
- Stabilirea planului de vanzari si urmarirea realizarii lui
- Analiza lunara a performantelor echipei de vanzari
- Negocierea si incheierea contractelor comerciale
- Colaborarea activa cu celelalte departamente
- Extinderea retelei de magazine

Регион: Кишинёв

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV pe adresa mprecrutare@gmail.com
08-02-2019
Manager logist


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager logist

Compania: comercializarea materialelor de construcție

Responsabilități:
- Rezolvarea problemelor operative de logistica (comenzi, distribuție, transport)
- Comunicarea cu distribuitorii, șefii de echipă
- Procesarea comenzilor de marfa
- Programarea și transportarea produselor către clienții companiei
- Optimizarea procesului transport al marfii
- Asigurarea eficientă a îndeplinirii comenzilor clientului
- Responsabilitatea pentru bonurile de consum, procesele-verbale, avize etc.
- Corelarea și ajustarea stocului din depozite cantitativ și calitativ
- Organizarea lunara a inventarierii stocului în depozit

Cerințe:
- Studii superioare
- Experiența la post similar
- Româna, Rusa - avansat, Engleza va constitui un avantaj
- MS Office (Excel)
- Permis de conducere cat. B

Calitați personale:
- Abilitați de comunicare
- Atitudine pozitivă față de clienți
- Rezistența la efort si stress
- Loialitatea faţă de companie
- Flexibilitatea, spirit de ordine și disciplină

Beneficii:
- Companie stabilă cu tendință spre dezvoltare
- Salariu motivant + premii
- Deplasari de serviciu
- Condiții perfecte pentru realizări profesionale

Grafic: full time, Luni-Vineri

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: MLVB .

Telefon: +373 60 52 22 74

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: vb70@search4staff.com ; Codul poziției: MLVB .

Telefon: +373 60 52 22 74
07-02-2019

1  [2]  3  4 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)