RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Cumpătă Mihaela (20)

Savga Mihai (25)


Daniela Dimitriu (30)




Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Торговля, продажи

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Social Media Strategist


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Social Media Strategist

Compania:
Companie de Advertising și Digital Marketing services.

Responsabilități:
• Dezvoltarea conceptelor de calendare de Social Media;
• Dezvoltarea de proiecte de content și creație lunar pentru clienti pentru a fi preluat de echipă;
• Consultarea echipei de Social Media și designerilor în crearea și plasarea de content;
• Managementul echipei de Social Media și Copywriter.

Cerințe:
• Experiență în Content Management/Social Media Management >2ani;
• Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză-Conversațional;
• Cunostințe în operare cu intrumentele Facebook, Google Suite etc.;
• Ambiție, inițiativă și creativitate;
• Abilități foarte bune de comunicare i self-management.

Se oferă:
• Angajare oficială + pachet social deplin;
• Salariu motivant și bonusuri de performanță;
• Posibilitatea de afimare personală în cadrul unor proiecte mari de Social Media;
• Grafic de muncă ( 9:00 – 18:00) Luni- Vineri;
• Oportunitate de dezvoltare spre Social Media Head.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “SMtt”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “SMtt”
14-02-2020
RESPONSABIL VÂNZĂRI (zona Chisinau)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, Compania LaFarge, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

RESPONSABIL VÂNZĂRI (zona Chisinau)

Educatie si experienta necesară:
• Studii superioare (marketing / economie / comercial);
• Experienta in vanzari.

Abilitati:
• Vorbire fluenta in limbile Romana si Rusa, Engleza este un avantaj;
• Abilitati excelente de comunicare, perseverenta si persuasiune;
• Abilitati de negociere;
• Cunoasterea tehnicilor de vanzari asertive;
• Utilizator confident PC – MS Office;
• Permis si experienta de conducere a automobilului, categoria B

Responsabilitati:
• Analiza si prospectarea potentialilor Clienti;
• Crearea si dezvoltarea bazei de date a Clientilor;
• Efectuarea de cold-calling si vanzari active;
• Crearea de prezentari si oferte comerciale;
• Prezentarea serviciilor companiei catre Client;
• Mentinerea relatiei de incredere si buna colaborare cu Clientii;
• Negocierea si incheierea contractelor;
• Analiza si statistica vanzarilor.

Alte cerinte:
• Adaptare la un program de lucru flexibil, deplasari de serviciu;
• Orientare către client.

Beneficii:
• Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala;
• Pachet social si salarial atractiv format din salariu de baza si bonusuri de performanta;
• Angajare oficială și posibilitate de dezvoltare profesională;

Cei interesați sunt rugați să aplice CV-ul la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ;

Detalii la nr. de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ;

Detalii la nr. de telefon: 069638007
14-02-2020
Product Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Product Manager

Compania:
Companie de distribuție în domeniul IT și Gaming Accessories, cu o experiență de peste 10 ani pe piața Moldovei.

OBIECTIVUL POSTULUI: Majorarea vânzărilor și crearea unei game perfecte de produse.

Responsabilități:
• Participarea în dezvoltarea brandului propriu;
• Mărirea gamei de produse (accesorii telefonie mobile, video games etc);
• Analiza concurenților și a pieței;
• Menținerea stockurilor și analiza acestora ;
• Găsirea noilor furnizori;
• Găsirea noilor produse din categoriile de distribuție;

Cerințe:
• Experiență în vânzări (telefonie mobilă, tehnică, IT instrumente);
• Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză-avantaj;
• Cunostințe de operare calculator (Word, Excel) – nivel utilizator activ;;
• Ambiție, inițiativă și responsabilitate;
• Abilități foarte bune de comunicare si self-management;

Se oferă:
• Angajare oficială + pachet social deplin;
• Salariu motivant;
• Posibilitatea de a călători și a descoperi noi piețe/companii în domeniu;
• Grafic de muncă ( 9:00 – 18:00) Luni- Vineri;
• Traininguri (brokeraj vamal, logistică etc.);
• Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică;

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “PMtt”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “PMtt”
14-02-2020
Merchandiser


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Merchandiser

Compania:
Companie de distribuție în domeniul IT și Gaming Accessories, cu o experiență de peste 10 ani pe piața Moldovei. Distribuitorii oficiali pentru Orange și Moldcell.

Cerințe:
• Persoană activă, cu inițiativă și dornică să atingă noi performanțe personale;
• Ambițios, responsabil, punctual, fire dinamică și pozitivă;
• Cunoașterea domeniului sau experienţă anterioară pe un post similar nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj;
• Bune abilităţi de organizare a muncii;
• Sociabilitate, spirit de echipă;
• Competențe de comunicare;
• Cunoaşterea limbilor romană şi rusă.

Responsabilităţi de bază:
• Aranjarea inițială a mărfii conform planogramei;
• Controlul stocului de produse în magazine;
• Controlul asupra respectării conceptului de aranjare a mărfurilor;
• Asigurarea și aprovizionarea permanentă a rafturilor cu produsele companiei;
• Analiza pieței și identificarea unor noi concepte de aranjare a mărfurilor pentru a stimula vânzările;
• Stabilirea, dezvoltarea și menținerea relațiilor de durată cu managerii de magazine și ceilalți reprezentanți;
• Colectarea continuă a feedback-urilor de la parteneri;
• Prezentarea rapoartelor săptămânale de activitate după vizitele realizate în teren;
• Promovarea produselor și imaginii companiei la nivel înalt;
• Analiza cererii consumatorilor prin prisma asortimentului și caracteristicile produselor;
• Gestionarea tuturor materialelor promoționale;
• Organizarea training-urilor pentru consultați/vânzători cu privire la caracteristicile noilor produse.

Oferim:
• Posibilitate de a face parte dintr-o echipă profesionistă, tânără, creativă și ambițioasă;
• Instruire și oportunități nelimitate de dezvoltare;
• Pachet social integral și un sistem de salarizare super motivant ;
• Reducere de angajat la toată gama de produse.

Grafic:
Luni- Vineri 9:00 – 18:00

Mun. Chișinău
Oficiul se află în Centru.

Cei interesați sunt rugați să aplice CV-ul la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ;

Detalii la nr. de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ;

Detalii la nr. de telefon: 069638007
14-02-2020
Reprezentant de vânzări


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Reprezentant de vânzări

Despre companie: Corporaţie internațioanală - producătoare de produse de tutungerie

Se oferă:
● Program flexibil de lucru 5/2 pentru 8 ore pe zi;
● Telefon de serviciu;
● Angajare oficială;
● Creștere profesională (formare, instruire);
● Automobil de serviciu;
● Compensarea costurilor de combustibil.

Responsabilitățile poziției:
● Efectuarea vizitelor către clienți, în funcție de lista de trașee;
● Atragerea clienților noi ;
● Informarea consumatorilor cu privire la produs;
● Asigurarea vânzărilor de bunuri;
● Furnizarea de rapoarte periodice privind munca și performanța acestora.

CERINȚE:
● Permis de conducere;
● Bună cunoaștere a limbii ruse și române;
● Experiența în vânzări, cel puțin 1 an;
● Deținerea propriului automobil prezintă un avantaj.

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: RV

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: RV

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
14-02-2020
Tehnician - vânzări pentru tehnica compresoarelor


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, o companie internațională, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Tehnician - vânzări pentru tehnica compresoarelor

Despre companie:
Companie specializată în comercializarea tehnologiilor din domeniul ingineriei și producției, construcții, minerit, construcții automobile.

Responsabilități:
• Promovarea vânzărilor, atingerea obiectivelor anuale de proiecție ale companiei pentru vânzări,rentabilitate, stoc / inventar și cota de piață în gama de produse aflate sub responsabilitate, de pe teritoriul Republicii Moldova;
• Obținerea unei creșteri profitabile prin concentrarea pe vânzări, creșterea cotei de piață, inclusiv a cotei clienților și a profitului;
• Promovarea produsului companiei pentru a realiza întregul ciclu de vânzări pentru a obține comenzile / achizițiile, contractele, livrarea și colectarea banilor în conformitate cu Condițiile Standard de Vânzare și Politica de Credit în vigoare.

Obiective:
• Promovarea în mod activ a întreagii game de produse;
• Vizitarea clientilor in mod regulat, perceperea nevoilor acestora precum și pregătirea propunerior tehnice personalizate;
• Colaborarea cu echipa de service;
• analiza pietei concurente, acționarea proactivă în a răspunde cerințelor clienților companiei .

Cerințe față de candidat:
● Experiență de 3-4 ani în vînzări B2B sau experiență comercială în vînzări industriale;
● Cunoașterea limbii române;
● Utilizator încrezut al calculatorului;
● Permis de conducere;
● Absolvent al facultății de inginerie;
● Orientare către client;
● Persoană comunicativă ;
● Atitudine motivantă, responsabilă;
● Capacitatea de a călători în mod regulat la nivel național.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com sau sunați la numărul: 060422844.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com sau sunați la numărul: 060422844
14-02-2020
Director Comercial


HR-Consulting (search4staff.com)

Companie de microfinanțare, cu capital străin, fondată în anul 2006 este în căutare de:

Director Comercial

Responsabilități:
● Elaborează și propune spre aprobarea conducerii companiei planul de vânzări însoțit de o politică dinamică de creștere continuă a volumului de vânzări;
● Urmărește realizarea planului de vânzări;
● Stabilește obiective clare pentru orientarea și organizarea activității de vânzări în companie;
● Răspunde pentru calitatea activității personalului aflat în subordine și pentru fluxul operațional la nivelul departamentului pe care-l conduce;
● Transmite către administratorii companiei rapoartele (săptămânale, lunare) privind vânzările, planul de acțiune pentru creșterea vânzărilor, furnizorii noi etc;
● Concepe împreună cu directorul general strategiile comerciale prioritare în vederea atingerii target-urilor stabilite.

Cerințe:
● Studii obligatorii: universitare economice;
● Bună cunoaștere a mediului concurențial de afaceri;
● Experiență în domeniul creditelor sau bancar va constitui un avantaj;
● Excelente abilitati de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel);
● Experiența într-o funcție de conducere și de coordonare constituie un avantaj;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - obligatorie, ENG - nivel intermediar.

Compania oferă:
● Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără, dinamică, profesionistă;
● Contract individual de muncă + tot pachetul social (asigurare socială, asigurare medicală);
● Salariul fix + sistemul de bonusare;
● Telefon de serviciu;
● Lunch card.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DC

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DC

Telefon de contact : 060102909
14-02-2020
Trade Marketing Agent (Nord)


HR-Consulting (search4staff.com)

Companie internaționlă ce reprezintă unu dintre cele mai mari producători de produse din tutun.

Trade Marketing Agent (Nord)

Responsabilități:
• Să reprezinte profesionist în piață Compania, mărcile și proiectele companiei;
• Să planifice eficient rutele și să viziteze conform planificării punctele de vânzare din teritoriul alocat;
• Să coopereze activ cu reprezentanții distribuitorului pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor operaționale;
• Să implementeze inițiativele companiei în universul din responsabilitate;
• Să vină cu propuneri de idei și soluții pentru dezvoltarea afacerii în teritoriul alocat;
• Să dezvolte relațiile cu clienții din aria de responsabilitate;
• Să asigure eficiența investițiilor în teritoriul alocat;
• Să colecteze informații relevante din piață.

Calificări și experiență:
• Studiile superioare reprezintă un avantaj;
• Experiența în vânzări reprezintă un avantaj;
• Permis de conducere, categoria B;
• Cunoștințe de operare a MS Office și a tehnologiilor informaționale (Excel, Power Point, Word).

Abilități, Competențe și Limbi:
• Abilități de organizare și planificare;
• Orientare spre client, deschidere;
• Atitudine proactivă și flexibilitate;
• Adaptabilitate, capacitatea de a găsi oportunități în orice schimbare;
• Puternice abilități de comunicare și negociere;
• Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj.

Compania oferă:
• Posibilități de creștere profesională;
• Training-uri și teambuilding-uri;
• Lucrul într-o echipă de profesioniști;
• Grafic de lucru full-time: luni - vineri, 09:00 - 18:00.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: TMA

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: TMA

Telefon de contact : 060102909
14-02-2020
Продавец-консультант


"DIGITAL-TM"

Требуется продавец-консультант в магазин фотоаксессуаров
Условия:
- Официальное трудоустройство,
- полный соц. пакет
- мед.страховка
- график работы- пн-пт 09.00-18.00, сб 09.00-15.00 ( через одну)
Требования к кандидату:
- Ответственность
- Внимательный подход к клиентам
- Владение румынским и русским языками
Регион: Кишинёв
Телефон:022-223564
Контактное лицо:Сергей
E-mail:info@ufo.md
14-02-2020
Продавец-консультант


"DIGITAL-TM"

Требуется продавец-консультант в магазин фотоаксессуаров
Условия:
- Официальное трудоустройство,
- полный соц. пакет
- мед.страховка
- график работы- пн-пт 09.00-18.00, сб 09.00-15.00 ( через одну)
Требования к кандидату:
- Ответственность
- Внимательный подход к клиентам
- Владение румынским и русским языками
Регион: Кишинёв
Телефон:022-223564
Контактное лицо:Сергей
E-mail:info@ufo.md
13-02-2020
Vînzător Consultant, în Showroom de draperii


DAD Human Capital

Cerinţe:
- Studii în domeniu de design interior sau vestimentar;
- Posedarea permisului de conducere cat.B;
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă;
- Empatie faţă de clienţi;
- Bun gust în arte/design.

Beneficii:
- Salariul: 6000mdl +% din vînzări (e real de ajuns şi la 20.000 mdl);
- Condiţii de muncă moderne şi confortabile;
- Echipă tînără şi prietenoasă.

Responsabilităţi:
- Oferiţi suport pentru client, în alegerea produsului;
- Consultaţi clientul la domiciliu, la necesitate;
- Efectuaţia tranzacţia de vînzare.

Condiţii de muncă:
- Showroom-ul se află în sec. Botanica (vizavi de Jumbo);
- Program de muncă: Luni-Sîmbătă 10.00-19.00.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa hr@dad.md
Регион: Кишинёв
email- hr@dad.md
Olesea- 06995545
12-02-2020
Agent de vînzări în domeniul agricol (zona sud)


Cerințe:
- Studii în domeniul de agricultură;
- Cunoșterea producătorilor agricoli din sudul Moldovei;
- Abilități de vînzări și negociere ;
- Posedarea permisului de conducere;
- Posedarea automobilului constituie un avantaj.

Responsabilități:
- Promovarea produselor companiei;
- Comercializarea produselor chimice;
- Achiziționarea produselor cerialiere.

Oferim:
- Poți cîștiga cît vrei tu, noi te ajutăm;
- Libertate în luarea deciziilor;
- Muncă dinamică și interesantă;
- Dezvoltare profesională continuă.

Persoanele interesante sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa hr@dad.md

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
email- hr@dad.md
Olesea 069995545
12-02-2020
Operator Clienți

з/п Negociabil
Customagic

Operator Clienți
Cerințe candidat:
1. Să fie responsabil.
2. Să fie amabil.
3. Să fie punctual.
4. Facultatea prezintă un avantaj, dar acceptăm și candidați cu studii medii.
5. Să cunoască Programul MS Office, 1C este un avantaj.
6. Să comunice eficient, verbal și în scris în limba romană, dacă știe rusa e la fel un avantaj.
7. Abilitatea de a lucra în echipă.

Ce vei face?
1.Vei apela clienții privind verificarea soldurilor, datoriilor.
2.Vei colabora cu agenții de vânzări privind situația clienților, datorii, vânzari etc.
3.Vei pregăti rapoarte privind vânzările efectuate.
4. Vei comunica cu colegii :)

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix + bonusuri, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Grafic de muncă 08:00- 17:15;
5. Șef bun și înțelegător;
6. Participarea la evenimente corporate
7. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
8. Program corect de lucru de luni până vineri.
9. Instruire și pregătire profesională.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Departamentul HR își dorește să se întâlnească cu candidații și să aibă interviuri chiar pentru săptămâna asta.
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din cele 7 puncte, trimite-ne un e-mail cu

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru cu subiectul mesajului “Operator Clienți“.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Ps. Da te rog un SHARE. Poate ai un prieten/prietenă care să fie în căutarea unui loc de muncă atractiv. :)
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059018
12-02-2020
Agent Comercial/Торговый агент

з/п Negociabil
Customagic

Agent Comercial/Торговый агент
Cu ocazia extinderii Compania “Augur Perla” distribuitor a mărcilor comerciale “DeliCarne” și “ City”; unul din cei mai mari distribuitori excluzivi de produse alimentare în Moldova, angajează în echipa sa Agenți în vânzări/ Agenți Comerciali

Cerințe față de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare (finalizate/ sau în curs cu frecvență redusă);
- Permis de conducere cat. B (pentru fete nu este nevoie de permis de conducere);
- Responsabilitate, ambiție, gândire analitică, optimism, poziție activă de viață, orientare spre rezultat;
- Abilitați de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni;
- Dorința de a învața.

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurență sănătoasă în muncă;
- Mașina de la companie;
- Acces la rețeaua corporativă de telefonie;
- O bază stabilă de clienți și salariu influențat de %-ul din vinzări;
- Prime banești în dependență de reușite;
- Dezvoltare profesională și creștere în carieră;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com Tel. 076059018
Регион: Кишинёв
Tel. 076059018
12-02-2020
Merchandiser/Мерчендайзер

з/п Negociabil
Customagic

Merchandiser/Мерчендайзер
Cerințe față de candidat:

Cunoasterea bună a limbii române (limba rusă este un avantaj);

Responsabilitate, sârguință, devotament;
Dorință de a învăța
Persoană activă și pozitivă.
Obligații:
Viitorul coleg(ă) va merge împreună cu agentul comercial și se ocupă de:

Aranjarea produselor la raft;
Desfasurarea degustarilor de produse a companiei;
Verificarea prețurilor și termenilor de valabilitate.
Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire (seminare, traininguri, instruire în teren);
Colectiv tânăr și prietenos;
Posibilități de creștere și dezvoltare în cadrul companiei;
Salariu motivant.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica: hrcustomagic@gmail.com

---
Мерчендайзер

Требования к кандидату:
-Хорошее знание румынского языка (русский является преимуществом);
-Ответственность, усердие, преданность;
-Желание учиться
-Активный и позитивный человек.

обязательства:
Будущий коллега будет работать с коммерческим агентом и заниматься:
-Расстановка продуктов на полке;
-Проведение дегустаций продукции компании;
-Проверка цен и сроков хранения;

Мы предлагаем:
-Полный социальный пакет;
-Тренинги (семинары, тренинги);
- Молодой и дружелюбный коллектив;
-Возможности роста и развития внутри компании;
-Мотивирующая зарплата.

Oтправьте нам свое резюме по адресу электронной почты hrcustomagic@gmail.com
Только кандидаты, выбранные по резюме, будут приглашены на собеседование
Регион: Кишинёв
076059018
12-02-2020
Analist Serviciu Client

з/п Negociabil
Customagic

Analist Serviciu Client
Aventura ta de lucru cu clienții începe acum, vino și vezi cât de departe te putem lua!

Cum ar trebui să fie candidatul ideal?
1. Să fie responsabil.
2. Să fie amabil.
3. Să fie punctual.
4. Facultatea prezintă un avantaj, dar acceptăm și candidați cu studii medii în contabilitate.
5. Să cunoască Programa 1C.
6. Să comunice eficient, verbal și în scris în limba romană, dacă știe rusa e la fel un avantaj.
7. Abilitatea de a lucra în echipă.

Ce vei face?
1.Vei apela clienții privind verificarea soldurilor, datoriilor.
2.Vei colabora cu agenții de vânzări privind situația clienților, datorii, vânzări etc.
3.Vei pregăti rapoarte privind vânzările efectuate.
4. Vei comunica cu colegii: )

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix + bonusuri, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Grafic de muncă 09:00- 18:00;
5. Șef bun și înțelegător;
6. Participarea la evenimente corporate (Team building-uri)
7. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
8. Program corect de lucru de luni până vineri.
9. Instruire și pregătire profesională.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Departamentul HR își dorește să se întâlnească cu candidații și să aibă interviuri chiar pentru săptămâna asta.
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din cele 7 puncte, trimite-ne un e-mail cu

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru cu subiectul mesajului “Analist serviciu client “.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
12-02-2020
Vânzător Consultant

з/п Negociabil
Customagic

Vânzător Consultant
Sarcini de bază:
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții;
- Aranjarea produselor la raft;
- Lucrul cu documentația;
- Vânzarea nemijlocită;
- Menținerea ordinii în magazin;

Cerințe:
- Studii medii, sau medii de specialitate;
- Vorbire fluentă în limbile română și rusă;
- Persoană sociabilă, disciplinată, responsabilă;
- Gândire pozitivă;
- Experiență la un post similar (avantaj);

Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
12-02-2020
Продавец-консультант


"DIGITAL-TM"

Требуется продавец-консультант в магазин фотоаксессуаров
Условия:
- Официальное трудоустройство,
- полный соц. пакет
- мед.страховка
- график работы- пн-пт 09.00-18.00, сб 09.00-15.00 ( через одну)
Требования к кандидату:
- Ответственность
- Внимательный подход к клиентам
- Владение румынским и русским языками
Регион: Кишинёв
Телефон:022-223564
Контактное лицо:Сергей
E-mail:info@ufo.md
12-02-2020
Operator Clienți

з/п Negociabil
Customagic

Cerințe candidat:
1. Să fie responsabil.
2. Să fie amabil.
3. Să fie punctual.
4. Facultatea prezintă un avantaj, dar acceptăm și candidați cu studii medii.
5. Să cunoască Programul MS Office, 1C este un avantaj.
6. Să comunice eficient, verbal și în scris în limba romană, dacă știe rusa e la fel un avantaj.
7. Abilitatea de a lucra în echipă.

Ce vei face?
1.Vei apela clienții privind verificarea soldurilor, datoriilor.
2.Vei colabora cu agenții de vânzări privind situația clienților, datorii, vânzari etc.
3.Vei pregăti rapoarte privind vânzările efectuate.
4. Vei comunica cu colegii :)

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix + bonusuri, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Grafic de muncă 08:00- 17:15;
5. Șef bun și înțelegător;
6. Participarea la evenimente corporate
7. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
8. Program corect de lucru de luni până vineri.
9. Instruire și pregătire profesională.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Departamentul HR își dorește să se întâlnească cu candidații și să aibă interviuri chiar pentru săptămâna asta.
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din cele 7 puncte, trimite-ne un e-mail cu

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru cu subiectul mesajului “Operator Clienți“.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Ps. Da te rog un SHARE. Poate ai un prieten/prietenă care să fie în căutarea unui loc de muncă atractiv. :)
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
11-02-2020
Merchandiser/Мерчендайзер

з/п Negociabil
Customagic

Cerințe față de candidat:

Cunoasterea bună a limbii române (limba rusă este un avantaj);

Responsabilitate, sârguință, devotament;
Dorință de a învăța
Persoană activă și pozitivă.
Obligații:
Viitorul coleg(ă) va merge împreună cu agentul comercial și se ocupă de:

Aranjarea produselor la raft;
Desfasurarea degustarilor de produse a companiei;
Verificarea prețurilor și termenilor de valabilitate.
Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire (seminare, traininguri, instruire în teren);
Colectiv tânăr și prietenos;
Posibilități de creștere și dezvoltare în cadrul companiei;
Salariu motivant.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica: hrcustomagic@gmail.com

---
Мерчендайзер

Требования к кандидату:
-Хорошее знание румынского языка (русский является преимуществом);
-Ответственность, усердие, преданность;
-Желание учиться
-Активный и позитивный человек.

обязательства:
Будущий коллега будет работать с коммерческим агентом и заниматься:
-Расстановка продуктов на полке;
-Проведение дегустаций продукции компании;
-Проверка цен и сроков хранения;

Мы предлагаем:
-Полный социальный пакет;
-Тренинги (семинары, тренинги);
- Молодой и дружелюбный коллектив;
-Возможности роста и развития внутри компании;
-Мотивирующая зарплата.

Oтправьте нам свое резюме по адресу электронной почты hrcustomagic@gmail.com
Только кандидаты, выбранные по резюме, будут приглашены на собеседование
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com

Telefon: 076059018
11-02-2020

1  [2]  3  4  5  6 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)