RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Секретарь, офис-менеджер

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Operator contabil


Customagic

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament. Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Operator contabil
Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.2 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Experienţa nu este obligatorie.

Obligațiile postului:
• Evidența stocurilor de marfă;
• Mișcări interne a mărfii în market.

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
18-06-2018
«Super-Admin» într-un centru stomatologic «De cinci stele»!

з/п 6000
Premium stomatologie «Diplomat Med»

Suntem o clinică stomatologică de «Cinci stele» care își iubește pacienții, echipa, îi respectă părerea și și-a pus drept scop să ajungă №1 la nivel mondial!

Suntem mândri că, timp de 4 ani, am creat o echipă excelentă care își face lucrul la superlativ. :)


Înțelegem că cea mai bună deservire a clienților este posibilă doar dispunând de cel mai bun administrator de recepție și, deci, anunțăm un concurs pentru acest post!


De ce abilități trebuie să dispuneți?
- Să vă placă lucrul cu oamenii (service-ul).
- Să știți limbile rusă și română la nivel de comunicare.
- Limba engleză la nivel de conversație va constitui un atu față de alți candidați.
- Să fiți rezistent/ă la stres.
- Să fiți capabil/ă să vă adaptați conform noilor situații.

Ce va trebui să faceți?
1) Să programați pacienții la o consultație a medicului.
2) Să întâlniți pacienții în clinică și să aveți grijă de confortul acestora.
3) Să lucrați cu rapoartele, care este o statistică zilnică simplă.
4) Să vă iubiți lucrul. Doar așa veți reuși! :)

Ce vă oferim în schimb?
1. Compania va avea grijă de Dvs.: angajare oficială, pachet social.
2. Libertate financiară: Salariul Dvs. este până la 7.000 lei +
3. Influența asupra companiei: opinia Dvs. este importantă și se va lua în considerație.
4. Creștere profesională: achităm training-uri pentru Dvs.
5. Loc de muncă confortabil și plăcut în cadrul unei clinici moderne de clasa «Premium».
6. O ceașcă de cafea plăcut mirositoare în fiecare dimineață. În fiecare zi! :)

Vreau să mă înregistrez!
1. Expediați-ne CV-ul.
2. Așteptați un sunet în decursul a 3 zile lucrătoare.
3. Veniți la interviu.
4. Și gata, lucrăm împreună! :)
Регион: Кишинёв
Expediați CV-ul + Foto + mențiunea «Super-Admin» aici: paint1987@mail.ru.
Întrebări de genul «Se poate să vin deja?!» aici: 068 95 66 36.
Puteți vedea «Cine sunt și aceștia?» aici: Dent.md.
16-06-2018
«Super-Admin» într-un centru stomatologic «De cinci stele»!

з/п până la 7.000 lei
Premium stomatologie «Diplomat Med»

Suntem o clinică stomatologică de «Cinci stele» care își iubește pacienții, echipa, îi respectă părerea și și-a pus drept scop să ajungă №1 la nivel mondial!

Suntem mândri că, timp de 4 ani, am creat o echipă excelentă care își face lucrul la superlativ. :)

Înțelegem că cea mai bună deservire a clienților este posibilă doar dispunând de cel mai bun administrator de recepție și, deci, anunțăm un concurs pentru acest post!

De ce abilități trebuie să dispuneți?
Să vă placă lucrul cu oamenii (service-ul).
Să știți limbile rusă și română la nivel de comunicare.
Limba engleză la nivel de conversație va constitui un atu față de alți candidați.
Să fiți rezistent/ă la stres.
Să fiți capabil/ă să vă adaptați conform noilor situații.

Ce va trebui să faceți?
Să programați pacienții la o consultație a medicului.
Să întâlniți pacienții în clinică și să aveți grijă de confortul acestora.
Să lucrați cu rapoartele, care este o statistică zilnică simplă.
Să vă iubiți lucrul. Doar așa veți reuși! :)

Ce vă oferim în schimb?
Compania va avea grijă de Dvs.: angajare oficială, pachet social.
Libertate financiară: Salariul Dvs. este până la 7.000 lei +
Influența asupra companiei: opinia Dvs. este importantă și se va lua în considerație.
Creștere profesională: achităm training-uri pentru Dvs.
Loc de muncă confortabil și plăcut în cadrul unei clinici moderne de clasa «Premium».
O ceașcă de cafea plăcut mirositoare în fiecare dimineață. În fiecare zi! :)

Vreau să mă înregistrez!
1. Expediați-ne CV-ul.
2. Așteptați un sunet în decursul a 3 zile lucrătoare.
3. Veniți la interviu.
4. Și gata, lucrăm împreună! :)
Регион: Кишинёв

Expediați CV-ul + Foto + mențiunea «Super-Admin» aici: paint1987@mail.ru.
Întrebări de genul «Se poate să vin deja?!» aici: 068 95 66 36.
Puteți vedea «Cine sunt și aceștia?» aici: Dent.md.
15-06-2018
Operator (receptionista) Service Centru


"NeoMatrix" SRL

Operator Service Centru

Descrierea postului:
- Recepţionarea apelurilor telefonice;
- Preia solicitarile clientilor, partenerilor;
- Cunoaşterea procedurii de operare cu documentele interne;
- Participa activ la mentinerea unei bune imagini a firmei respectand standardele marcii.

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare finisate sau in proces (preferabil în domeniul tehnic);
- Bune abilitati de comunicare si de interrelationare;
- Cunoaşterea limbilor română, ruse, (cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj);
- Cunoștințe de operare a programei 1С, MS Office;
- Experiența de lucru în sfera corespunzătoare postului vacant (constituie avantaj).

Calităţi personale:
- Orientare către rezultate;
- Dorinţa de a câştiga şi de a influenţa asupra venitului;
- Orientare către client (capacitatea de a înţelege nevoile clientului şi dorinţa de a le satisface);
- Capacitatea de învăţare (viteză înaltă de asimilare de informaţii noi şi aplicarea acestora în practică).

Compania Ofera:
- Regim de lucru 5 zile in saptamina
- Pachet social complet;
- Lucru într-o echipă tînără şi ambiţioasă.

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Persoanele interesate rugam să expedieze CV-ul cu indicarea funcţiei, la adresa de e-mail: career@matrix.md
Регион: Кишинёв
career@matrix.md
15-06-2018
Operator clienți


Customagic

Dacă sunteți persoană sîrguincioasă, responsabila, atenta la detalii, predispusă la lucru cu cifrele, știți să comunicați în română și rusă;

Compania “Customagic” producatorul mărcilor comerciale “Mezellini” și “ Zi de Zi”, distribuitor oficial excluziv de produse alimentare în Moldova, angajează în bază de concurs:

Operator clienți
Sarcinile de baza:

Consultarea prin telefon a Agentilor Comerciali și a clienților cu privire la comenzi, tranzacții;
Lucru cu documentația: acte de verificare, lucru cu datoriile clienților;
Cerinte fata de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate (contabilitate)
Gindire analitica, matematica;
Fire indrazneata, comunicabila, dinamica, binevoitoare;
E de dorit cu simtul umorului;
Neconflictuala;
Oferim:

Lucru stabil cu pachet social deplin;
Colectiv vesel, prietenos;
Asteptam CV-ul la adresa electronica customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru

076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
15-06-2018
Business / Software Analyst


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Business / Software Analyst

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Main activities:
- Discuss and validate the requirements with the business process owners from different internal departments
- Translate these business requirements into a business process together with the different process owners
- Make gap analysis between the business process and the functionalities of the WMS
- Design a functional analysis based on the
requirements & the business processes
- You will be the project lead and manage budget, time and scope of different EDI, reporting & labeling projects
-Follow up the development process & communicate directly with the software developers
- Organize & coordinate testing with internal departments
- Weekly & monthly reporting regarding statuses, lead times, KPIs, resources, actual vs. estimated, …
- Analyze results and report or escalate to the management

Profile:
- University degree or equal by experience
- Experience in logistic systems is a plus
- Fluent in spoken and written English
- Willingness for short assignments abroad
- You are flexible and carry out the necessary maturity

Offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a no-nonsense corporate culture
- Competitive salary according to knowledge and experience

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +373 22 202986, +373 060422844.
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (BSA) in the subject line or CV.

Tel.: +373 22 202986, +373 060422844.
14-06-2018
Marketing Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Marketing Manager

Company: Foreign company specialized in biotechnology that continuously create sustainable, innovative and health-friendly solutions in the field of food safety, nutrition and green chemistry.

Job Description:
● Working with existing clients via mail and phone.
● Providing customer support - preparing offers, contracts and reports
● Educating potential clients about our range of services
● Organizing events and presentations

The offer:
● Experience in a multinational company with European management
● Better communications skills
● Good knowledge of food industry products
● Good office conditions, serving fruits, coffee/ tea
● Young team
● Working in a multinational company with worldwide activities
● Schedule work: 9:00-18:00

Requirements:
● Strong written and spoken Spanish skills
● Good spoken and written English and/or French will be an advantage.
● Good PC skills
● University degree
● Good verbal and written presentation and communication skills
● Availability for travelling abroad

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (MILX) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (MILX) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
14-06-2018
Help Desk Application Support (English & Italian languages)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, is looking for candidates for the open vacancy of:

Help Desk Application Support (English & Italian languages)

The Company:
International IT Company

Responsibilities:
• Management of incoming calls
• Analysis and processing of demands
• Monitoring and documentation of problem solving activities
• Configuration and remote control of product/service
• Providing information about the customers status and technical support

Requirements:
• English and Italian - medium/advanced
• Microsoft Office (Word, Excel), Internet, E-mail
• Strong organizational and control skills, rapid problem solving, results orientation, effectiveness in interpersonal relationships and the ability to listen, attention to detail

The Offer:
• Competitive salary
• Official employment and full social package
• Pleasant working conditions
• Young and enthusiastic team
• Full training provided by the Company

If you’re interested, please send your CV in English to the HR-Consulting email address: tv70@search4staff.com ; and stipulate the vacancy code (HDAS) in the subject title.

See you at the interview!
Регион: Кишинёв
email address: tv70@search4staff.com ; and stipulate the vacancy code (HDAS) in the subject title.
14-06-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
14-06-2018
Content Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Content Manager

Company: Foreign company specialized in biotechnology that continuously create sustainable, innovative and health-friendly solutions in the field of food safety, nutrition and green chemistry.

Job description:
-Creating content for our mail campains and our social network profiles
-Manage our social network accounts
-Preparing and managing promotions
-Design and preparing promotion materials as brochures, images, publications

The Offer:
-Will have its own portofolio for an europeen company
-Experience in a multinational company with europeen management
-Good office conditions, serving fruits, coffee/ tea
-Young team
-Working in a multinational company with worldwide activities
-Schedule work: 9:00-18:00

Requirements:
● Photoshop skills
● Communication skills
● Design skills
● Software design knowledge
● What are desired background/qualifications:
● University degree in arts, communication, web design
● Strong written and spoken English and French skills

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CTM) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CTM) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
14-06-2018
Marketing Coordinator


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Marketing Coordinator

Company: international company, official representative in Republic of Moldova

Job description:
- Supports regional office operations by organizing office operations and procedures for the marketing and administrative activities that facilitate the smooth running of an office;
- Support for staff management;
- Coordination of external and internal office communications. Office supply;
- Organize appointments and meetings;
- Organize retention, protection, retrieval, transfer and removal of records;
- Ensure security of data and document archiving;
- Monitor and record hours worked, including vacation and sick leave.

Requirements:
- Education: high education;
- Languages: Romanian and Russian - fluent, English – upper intermediate
- Experience in marketing from 1 year.
- Experience in the production of POSM is desirable
- Good skills: Word, Excel (Vlookup, Pivot Table), Power Point
- Well-organized / systematic - with the opportunity to assume the functions of an office manager (workflow, primary reporting, etc ..)

Professional requirements:
- Coordinate text for recruiting advertisement;
- Provide induction for local Field Force. Make trainings and explain to newcomers how to use systems and how to report;
- Receive and share with suppliers technical requirements for POSM production in line with Brand book and quality standards;
- Prepare/translate and inform Field Force/Office Staff regarding new procedures/policies/structural changes, Brand book requirement;
- Process all incoming/outgoing correspondence and archiving;
- Organize and schedule meetings and appointments;
- Provides historical reference by defining procedures for retention, protection, retrieval, transfer, and disposal of records;
- Prepare materials describing procedures and standards.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

All resumes will be analyzed. Only short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
11-06-2018
Operator (receptionista) Service Centru


"NeoMatrix" SRL

Operator Service Centru
Descrierea postului:
- Recepţionarea apelurilor telefonice;
- Preia solicitarile clientilor, partenerilor;
- Cunoaşterea procedurii de operare cu documentele interne;
- Participa activ la mentinerea unei bune imagini a firmei respectand standardele marcii.

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare finisate sau in proces (preferabil în domeniul tehnic);
- Bune abilitati de comunicare si de interrelationare;
- Cunoaşterea limbilor română, ruse, (cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj);
- Cunoștințe de operare a programei 1С, MS Office;
- Experiența de lucru în sfera corespunzătoare postului vacant (constituie avantaj).

Calităţi personale:
- Orientare către rezultate;
- Dorinţa de a câştiga şi de a influenţa asupra venitului;
- Orientare către client (capacitatea de a înţelege nevoile clientului şi dorinţa de a le satisface);
- Capacitatea de învăţare (viteză înaltă de asimilare de informaţii noi şi aplicarea acestora în practică).

Compania Ofera:
- Regim de lucru 5 zile in saptamina
- Pachet social complet;
- Lucru într-o echipă tînără şi ambiţioasă.

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Persoanele interesate rugam să expedieze CV-ul cu indicarea funcţiei, la adresa de e-mail: career@matrix.md

Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
career@matrix.md
11-06-2018
Маркетинг Координатор (международная компания, официальный представитель в РМ)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Маркетинг Координатор (международная компания, официальный представитель в РМ)

Обязанности:
● Составление первичных отчётов;
● Организация документооборота в компании;
● Проверка перевода текстов;
● Мониторинг установки торгового оборудования;
● Мониторинг маркетинговой активности вендоров;
● Сообщение партнёрам о новой продукции.

Требования:
● Высшее образование;
● Знание языков: Русский, Румынский - в совершенстве; Английский – средний;
● Навыки ПК: PPT, Excel (высокий уровень) Word (средний уровень), Email;
● Личные качества: организованность, исполнительность.

Условия:
● Официальное трудоустройство;

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
Регион: Кишинёв
e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
11-06-2018
Marketing Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Marketing Manager

Company: Foreign company specialized in biotechnology that continuously create sustainable, innovative and health-friendly solutions in the field of food safety, nutrition and green chemistry.

Job Description:
● Working with existing clients via mail and phone.
● Providing customer support - preparing offers, contracts and reports
● Educating potential clients about our range of services
● Organizing events and presentations

The offer:
● Experience in a multinational company with European management
● Better communications skills
● Good knowledge of food industry products
● Good office conditions, serving fruits, coffee/ tea
● Young team
● Working in a multinational company with worldwide activities
● Schedule work: 9:00-18:00

Requirements:
● Strong written and spoken Spanish skills
● Good spoken and written English and/or French will be an advantage.
● Good PC skills
● University degree
● Good verbal and written presentation and communication skills
● Availability for travelling abroad

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (MILX) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (MILX) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
07-06-2018
Help Desk Application Support (English & Italian languages)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, is looking for candidates for the open vacancy of:

Help Desk Application Support (English & Italian languages)

The Company:
International IT Company

Responsibilities:
• Management of incoming calls
• Analysis and processing of demands
• Monitoring and documentation of problem solving activities
• Configuration and remote control of product/service
• Providing information about the customers status and technical support

Requirements:
• English and Italian - medium/advanced
• Microsoft Office (Word, Excel), Internet, E-mail
• Strong organizational and control skills, rapid problem solving, results orientation, effectiveness in interpersonal relationships and the ability to listen, attention to detail

The Offer:
• Competitive salary
• Official employment and full social package
• Pleasant working conditions
• Young and enthusiastic team
• Full training provided by the Company

If you’re interested, please send your CV in English to the HR-Consulting email address: tv70@search4staff.com ; and stipulate the vacancy code (HDAS) in the subject title.

See you at the interview!
Регион: Кишинёв
email address: tv70@search4staff.com ; and stipulate the vacancy code (HDAS) in the subject title.
07-06-2018
«Super-Admin» într-un centru stomatologic «De cinci stele»!

з/п până la 7.000 lei +
Premium stomatologie «Diplomat Med»

Suntem o clinică stomatologică de «Cinci stele» care își iubește pacienții, echipa, îi respectă părerea și și-a pus drept scop să ajungă №1 la nivel mondial!

Suntem mândri că, timp de 4 ani, am creat o echipă excelentă care își face lucrul la superlativ. :)


Înțelegem că cea mai bună deservire a clienților este posibilă doar dispunând de cel mai bun administrator de recepție și, deci, anunțăm un concurs pentru acest post!

De ce abilități trebuie să dispuneți?
Să vă placă lucrul cu oamenii (service-ul).
Să știți limbile rusă și română la nivel de comunicare.
Limba engleză la nivel de conversație va constitui un atu față de alți candidați.
Să fiți rezistent/ă la stres.
Să fiți capabil/ă să vă adaptați conform noilor situații.

Ce va trebui să faceți?
Să programați pacienții la o consultație a medicului.
Să întâlniți pacienții în clinică și să aveți grijă de confortul acestora.
Să lucrați cu rapoartele, care este o statistică zilnică simplă.
Să vă iubiți lucrul. Doar așa veți reuși! :)

Ce vă oferim în schimb?
Compania va avea grijă de Dvs.: angajare oficială, pachet social.
Libertate financiară: Salariul Dvs. este până la 7.000 lei +
Influența asupra companiei: opinia Dvs. este importantă și se va lua în considerație.
Creștere profesională: achităm training-uri pentru Dvs.
Loc de muncă confortabil și plăcut în cadrul unei clinici moderne de clasa «Premium».
O ceașcă de cafea plăcut mirositoare în fiecare dimineață. În fiecare zi! :)

Vreau să mă înregistrez!
1. Expediați-ne CV-ul.
2. Așteptați un sunet în decursul a 3 zile lucrătoare.
3. Veniți la interviu.
4. Și gata, lucrăm împreună! :)
Регион: Кишинёв

Expediați CV-ul + Foto + mențiunea «Super-Admin» aici: paint1987@mail.ru.
Întrebări de genul «Se poate să vin deja?!» aici: 068 95 66 36.
Puteți vedea «Cine sunt și aceștia?» aici: Dent.md.
07-06-2018
Junior Accountant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Junior Accountant

Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Main requirements:
● University degree in Economics (preferably Accounting background);
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in English; French is a benefit;
● Attention to detail, logical approach, accurate worker;
● Ability to work with deadlines, without losing the global overview;
● Practice in working with databases;
● Advanced computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue;
● Problem solver capable of using own initiative, but nevertheless being a team player.

Main responsibilities:
● Accurate and timely data input into company’s accounting system;
● Process of purchase invoices, bank statements is one of your daily task;
● Solve issues related to Accounts Payable;
● Communication with suppliers (written and/or by phone) in English;
● Creating required financial reports.

The company offer:
● Excellent working conditions in the comfortable office;
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Very good salary level;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, etc.

To apply, please send your CV in English to the HR-Consulting email: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the vacancy code JA1 in the subject line or CV headline.
Регион: Кишинёв
email: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the vacancy code JA1 in the subject line or CV headline.
07-06-2018
Административный секретарь


Винодельческая компания

Условия труда:
- деловая переписка на русском, государственном языке,
- организация рабочего дня руководителя,
- отправка факсов, ксерокопирование,
- исполнение служебных поручений,
- покупка канцтоваров для офиса и хоз.товаров.

Требования:
- образование высшее,
- опыт работы - от 1 года,
- свободное и грамотное знание русского и государственного языка,
- владение английским языком приветствуется.
- знание ПК и оргтехники, приветствуется быстрый набор текста,
- исполнительность, внимательность, оперативность, приятная внешность, деловой этикет.
Регион: Кишинёв
ok@dionis.md
07-06-2018
Consultant


Centrul Tehnologii Informaționale și Comunicaționale în Educație

Centrul Tehnologii Informaționale și Comunicaționale în Educație anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de consultant în Direcția Sisteme Informaționale.

Cerințe:
- Studii superioare
- Posedarea limbilor română, rusă, engleza constituie un avantaj
- Abilități de lucru cu calculatorul
- Comportament profesionist la telefon
- Abilități de comunicare, cooperare și lucru în echipă;
- Punctualitate;
- Capacitatea de a învăță;
- Responsabilitate sporită pentru lucrul cu documentele cu caracter personal
- Spirit de inițiativă
- Preferabil doamnă cu vârsta cuprinsă între 30 – 35 ani.

Beneficii:
- Lucru stabil
- Instruire
- Pachet social complet
- Program de lucru: 8 ore/zi (Luni- Vineri)
- Lucru într-un colectiv tânăr și prietenos.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul pe adresa de e-mail: ctice.edu@gmail.com.
Регион: Кишинёв
ctice.edu@gmail.com
07-06-2018
«Супер-Админ» в «Пятизвёздочную» стоматологию!

з/п +7.000 лей
Премиум стоматология «Дипломат Мед».

«Пятизвёздочная» стоматологическая клиника, которая обожает своих пациентов, любит свою команду, уважает её мнение, поставила себе цель стать №1 в мире!

Мы гордимся, что за 4 года мы создали супер-команду, которая делает свою работу чертовски классно! :)

Понимая, что лучший клиентский сервис возможен только с лучшим администратором рецепции, мы объявляем конкурс на эту вакансию!

Что Вам нужно уметь?
Любить «работу с людьми» (сервис).
Знать рус + рум языки на уровне общения.
Разговорный англ.яз - Ваш главный козырь перед другими соискателями.
Устойчивость к стрессовым ситуациям.
Уметь «перестраиваться».

Что Вам нужно делать?
Записывать пациентов на консультацию с доктором.
Встречать пациентов в клинике, заботиться об их комфорте.
Работать с отчётами - простая статистика за день.
Любить свою работу. Тогда всё получится! :)

Что Вы получаете?
Заботу компании о Вас: официальное трудоустройство, соц.пакет.
Финансовая свобода: Ваша зарплата +7.000 лей.
Влияние на компанию: Ваше мнение важно и всегда учитывается.
Профессиональный рост: мы оплачиваем тренинги для Вас.
Удобное, уютное место работы: современная клиника сегмента «Премиум».
Чашку ароматного, натурального кофе каждое утро. Каждый день! :)

Хочу к вам записаться!
1. Отправляете резюме.
2. В течении 3-х рабочих дней ждёте наш звонок.
3. Проходите собеседование.
4. «Вжих!» - и мы уже работаем вместе! :)

Регион: Кишинёв
Резюме + Фото + пометка «Супер-Админ» сюда: paint1987@mail.ru.
Вопросы «Можно я уже приду?!» сюда: 068 95 66 36.
Посмотреть «Кто они такие?» тут: Dent.md
05-06-2018

1  [2]  3 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)