RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Господинова Татьяна (23)

Stafie Diana (30)

Шумский Игорь (37)

Chiriac(Sciastlivaia)Victoria Victor (30)

Шумский Игорь 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Банки, страхование, лизинг, инвестиции

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)

Responsabilități

• Analizează structura bilanțului din punct de vedere al maturității, valutelor, tipurilor și a comportamentului ratelor de dobânda;
• Prezintă rezultatele analizelor derulate și propune recomandări, cu scopul de a menține structura optimă pentru activele și pasivele Băncii, precum și pentru a menține la un nivel adecvat riscul ratei de dobânda.
• Stabilește prețuri de transfer interne pentru produsele Băncii și analizează politica de preț la nivelul activelor si pasivelor Băncii.
• Asigură managementul lichidității pe termen scurt, mediu si lung pentru leu si valută.
• Gestionează conturile de rezervă minimă obligatorie (în lei și valută) pentru a atinge nivelurile adecvate și a asigura îndeplinirea cerințelor rezervelor minime obligatorii.
• Administrează portofoliul banking book de titluri de stat și alte titluri specifice.
• Coordonează activitățile privind programele speciale de finanțare în colaborare cu alte entități funcționale

Cerințe față de candidați
• Studii superioare economice/financiare
• Experiență de specialitate minim 5 ani dintre care bancară minim 2 ani
• Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
• Cunoștințe aprofundate în domeniul analizei economice si financiare
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

Profilul candidatului
• Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
• Abilitati de negociere și comunicare
• Capacitate de organizare și control
• Responsabilitate și implicare
• Tenacitate și perseverență

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicați postul vacant: “MAAPR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MAAPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
10-09-2018
Consultant Creditare (METRO-2)


ÎCSM Easy Credit SRL

Dacă dorești să obții o experiență de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum ai această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.

Oferim:
• Pachet social 100% conform CM RM
• Salariu atractiv și prime
• Marți-Sîmbătă, 10:00-19:00
• Alte facilități

Locația:
• Chișinău, bd. Dacia, 61, METRO-2

Scopul postului: Acordarea consultanței clienților

Cerințe de calificare:
• Fără experiență de muncă, se acceptă
• Cunoașterea limbii române, limbii ruse
• Cunoașterea Microsoft Office
• Abilităţi excelente de comunicare, scriere
• Abilităţi de rezolvare eficientă a problemelor și orentarea spre rezultat
• Exprimare coerentă și corectă
• Onestitate și loialitate
• Capacitate bună de învățare
• Abordare creativă și capacitatea de a găsi rapid soluții în situații dificile
• Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă
• Disciplină

Responsabilități:
• Prelucrarea cererilor de creditare
• Colectarea informației necesare de la clienți și introducererea în baza de date
• Verificarea documentelor prezentate de clienți
• Analiza cererilor de creditare și luarea deciziei finale
• Oferirea clienților informației despre serviciile și produsele companiei

Mai multe detalii cu privire la activitatea companiei le găsiți pe pagina web: http://ecredit.md
Регион: Кишинёв
Dacă ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul la: hr@easycredit.md cu specificarea ”Consultant Creditare METRO-2” sau apelați: 0-7845-1111
10-09-2018
Expert coordonator în Secția Recuperări (CallCentru)


ÎCSM Easy Credit SRL

Dacă dorești să obții o experiență de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum aveți această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.

Oferim:

Pachet social 100% conform CM RM
Salariu atractiv și prime
Loc de muncă în oficiu modern din centrul capitalei
Regim de lucru 6 zile / 7 zile
Alte facilități

Scopul postului: Acordarea asistenței clienților prin intermediul apelurilor telefonice

Cerințe de calificare:

Fără experiență de muncă
Cunoașterea limbii române, limbii ruse
Cunoașterea Microsoft Office
Abilităţi excelente de comunicare, scriere
Abilităţi de rezolvare eficientă a problemelor și orentarea spre rezultat
Exprimare coerentă și corectă
Onestitate și loialitate
Capacitate bună de învățare
Abordare creativă și capacitatea de a găsi rapid soluții în situații dificile
Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă
Disciplină
Domenii de activitate:

Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei cu oferirea unei consultanțe calificate
Evidența și monitorizarea clienților companiei care se află în întîrziere

Mai multe detalii cu privire la activitatea companiei le găsiți pe pagina web: http://ecredit.md
Регион: Кишинёв
Dacă ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu poză la: hr@easycredit.md cu specificarea ”Expert coordonator în Secția Recuperări” sau apelează 0-7845-1111.
10-09-2018
Expert Risk Management


PETROM Moldova

Petrom-Moldova S.R.L is looking for a full time position of Expert Risk Management.

Main Responsibilities:
• Responsible for advising on the credit worthiness of customers and assessment of the limits, and for archiving the limits in SAP and excel file for MD customers;
• Responsible for the management and administration of securities, storing the originals;
• Responsible for the management and administration of credit insurances and claims for MD customers: registering the insurances in the Risk Management Tool SAP and in an excel file, keeping track of the insured credit customers and monitors the changes of the insured amount for customers, calculation of the insurance premium;
• Responsible for preparing risk reports related to open items, securities, limits, exposure, and reporting to the collection agency the new cases given for collection, follow-up the collected amounts for the old cases and provide all the info regarding the new cases;
• Advise on unblocking customers and/or orders in exceptional cases for MD customers;
• Takes active part in developing new business processes and actions related to credit management and optimizing the interfaces with other business units;
• Cooperation with the internal departments for daily open issues related to credit risk;
• Intermediate between the Filling Stations and Insurance Broker or Insurance Company ensuring a smooth process in reporting and document collection for insurances about incidents occurred in the Filling Stations.

The ideal candidate should have the following profile:
• Educational requirements: university degree in Economy/Finance;
• Work experience in Economic/Finance field: preferably in Credit Risk Management or Corporate Finance;
• Good communication skills and intercultural awareness;
• Languages: Fluency in English, Romanian, Russian;
• Computer literate – Excel, MS Word, Power Point, SAP;
• Attention to details and work with information delivered in due time.

If you think you are a proper candidate, please send your CV and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com , specifying the position for which you are applying.

Please include “Expert Risk Management” in the subject of your Email.

Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.
Регион: Кишинёв
hr.md@petrom.com
10-09-2018
Digital Technology Assistant


Business & Finance Consulting (BFC)

Business & Finance Consulting (BFC) (www.bfconsulting.com), a leading development finance consulting boutique based in Switzerland, is welcoming applications for the position of Digital Technology Assistant. This position will support BFC initiatives to expand its FinTech activities in its more than 50 countries of operation, including the internal use of digital technologies.
Input: Fulltime
Duty station: Chisinau (Moldova)

Job responsibilities:
• Perform routine maintenance of BFC’s CRM system (checking data conformity, sending updates on functionalities and usage policies, managing the internal CRM help desk, etc.)
• Support the BFC team in using digital tools such as BI tools, survey systems and Slack
• Provide insight into the functional requirements for internal technology projects (e.g. an internal data portal, an internal reporting system)
• Support FinTech market analyses by gathering and synthesizing appropriate data
• Develop conclusions and recommendations based on data analyses and research findings
• Perform supply- and demand-side research, including feasibility assessments
• Assist senior staff in writing reports and developing presentations
• Support consultants with data collection and analysis activities
• Be actively engages in the delivery of BFC FinTech-related projects (as necessary)
Requirements:
• University degree in engineering, computer science, finance, banking, economics, business administration, mathematics and/or physics
• Strong communication, writing and analytical skills
• A high level of interest in and understanding of new technologies and computer science
• A good command of English (knowledge of Russian is an advantage)
• An ability to work both independently and as part of a team
• Able to meet deadlines
• Able to multitask and work on different projects at the same time
• Experience with CRM systems and web development is an advantage

Регион: Кишинёв
BFC values highly-motivated, proactive and result-oriented professionals. We offer a dynamic team, a positive work environment and opportunities to grow both professionally and personally. Interested candidates are invited to submit their CVs and a cover letter online at http://bfconsulting.com/about/vacancies/. Please, indicate an available starting date in the cover letter.

We look forward to connecting with you!

Only shortlisted candidates will be contacted. Thank you for your application!
07-09-2018
OPERATOR

з/п 4000-6000 LEI
ASIG PRIM

Cerinte:
- persoana responsabila, pozitiva si punctuala;
- abilitati de comunicare in lucrul cu clientii;
- studii medii finisate;
- lucrul cu aparatul de casa;
- cunoasterea limbilor romana si rusa;
- cunoasterea utilizării sistemelor informatice, de calcul(Excel, Word, e-mail) ;
- Capacitatea de a lucra in echipa;

Responsabilitati:
- anuntarea clientilor firmei despre faptul reinnoirii asigurarilor;
- introducerea in Sistemul Rca Data a asigurarilor si eliberarea lor clientilor;
- procesarea si inregistrarea corecta a documentelor;
- efectuarea rapoartelor lunare.

Despre noi:
- avem oficiu in centrul or.Chisinau
- program de lucru de la 8.30 pina la 18.00
- pachet social garantat;
- salariu atractiv chiar pentru incepatorii in domeniul Asigurarilor.

Asteptam CV-urile D-stra la posta electronica: asig_prim@mail.md
Регион: Кишинёв
asig_prim@mail.md
06-09-2018
Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)

Responsabilități:
• Analizează structura bilanțului din punct de vedere al maturității, valutelor, tipurilor și a comportamentului ratelor de dobânda;
• Prezintă rezultatele analizelor derulate și propune recomandări, cu scopul de a menține structura optimă pentru activele și pasivele Băncii, precum și pentru a menține la un nivel adecvat riscul ratei de dobânda.
• Stabilește prețuri de transfer interne pentru produsele Băncii și analizează politica de preț la nivelul activelor si pasivelor Băncii.
• Asigură managementul lichidității pe termen scurt, mediu si lung pentru leu si valută.
• Gestionează conturile de rezervă minimă obligatorie (în lei și valută) pentru a atinge nivelurile adecvate și a asigura îndeplinirea cerințelor rezervelor minime obligatorii.
• Administrează portofoliul banking book de titluri de stat și alte titluri specifice.
• Coordonează activitățile privind programele speciale de finanțare în colaborare cu alte entități funcționale

Cerințe față de candidați:
• Studii superioare economice/financiare
• Experiență de specialitate minim 5 ani dintre care bancară minim 2 ani
• Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
• Cunoștințe aprofundate în domeniul analizei economice si financiare
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

Profilul candidatului:
• Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
• Abilitati de negociere și comunicare
• Capacitate de organizare și control
• Responsabilitate și implicare
• Tenacitate și perseverență

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicați postul vacant: “MAAPR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MAAPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
06-09-2018
Expert Risk Management


PETROM Moldova

Petrom-Moldova S.R.L is looking for a full time position of Expert Risk Management.

Main Responsibilities:
• Responsible for advising on the credit worthiness of customers and assessment of the limits, and for archiving the limits in SAP and excel file for MD customers;
• Responsible for the management and administration of securities, storing the originals;
• Responsible for the management and administration of credit insurances and claims for MD customers: registering the insurances in the Risk Management Tool SAP and in an excel file, keeping track of the insured credit customers and monitors the changes of the insured amount for customers, calculation of the insurance premium;
• Responsible for preparing risk reports related to open items, securities, limits, exposure, and reporting to the collection agency the new cases given for collection, follow-up the collected amounts for the old cases and provide all the info regarding the new cases;
• Advise on unblocking customers and/or orders in exceptional cases for MD customers;
• Takes active part in developing new business processes and actions related to credit management and optimizing the interfaces with other business units;
• Cooperation with the internal departments for daily open issues related to credit risk;
• Intermediate between the Filling Stations and Insurance Broker or Insurance Company ensuring a smooth process in reporting and document collection for insurances about incidents occurred in the Filling Stations.

The ideal candidate should have the following profile:
• Educational requirements: university degree in Economy/Finance;
• Work experience in Economic/Finance field: preferably in Credit Risk Management or Corporate Finance;
• Good communication skills and intercultural awareness;
• Languages: Fluency in English, Romanian, Russian;
• Computer literate – Excel, MS Word, Power Point, SAP;
• Attention to details and work with information delivered in due time.

If you think you are a proper candidate, please send your CV and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com , specifying the position for which you are applying.

Please include “Expert Risk Management” in the subject of your Email.

Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.
Регион: Кишинёв
hr.md@petrom.com
06-09-2018
Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)

Responsabilități

• Analizează structura bilanțului din punct de vedere al maturității, valutelor, tipurilor și a comportamentului ratelor de dobânda;
• Prezintă rezultatele analizelor derulate și propune recomandări, cu scopul de a menține structura optimă pentru activele și pasivele Băncii, precum și pentru a menține la un nivel adecvat riscul ratei de dobânda.
• Stabilește prețuri de transfer interne pentru produsele Băncii și analizează politica de preț la nivelul activelor si pasivelor Băncii.
• Asigură managementul lichidității pe termen scurt, mediu si lung pentru leu si valută.
• Gestionează conturile de rezervă minimă obligatorie (în lei și valută) pentru a atinge nivelurile adecvate și a asigura îndeplinirea cerințelor rezervelor minime obligatorii.
• Administrează portofoliul banking book de titluri de stat și alte titluri specifice.
• Coordonează activitățile privind programele speciale de finanțare în colaborare cu alte entități funcționale

Cerințe față de candidați
• Studii superioare economice/financiare
• Experiență de specialitate minim 5 ani dintre care bancară minim 2 ani
• Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
• Cunoștințe aprofundate în domeniul analizei economice si financiare
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

Profilul candidatului
• Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
• Abilitati de negociere și comunicare
• Capacitate de organizare și control
• Responsabilitate și implicare
• Tenacitate și perseverență

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicați postul vacant: “MAAPR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MAAPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
03-09-2018

1  [2] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)