RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




IORDAN Octavian (20)

Баланюк Виталий 



Кульчак Олег Михайлович (30)



Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Casier superior al casei de schimb-valutar mun. Chișinău

з/п 7000 lei
schimb-valutar

Casier superior al casei de schimb-valutar mun. Chișinău

Cerinţe:
- Studii superioare economice, financiare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul bancar/schimb valutar;
- Cunoașterea limblilor romîna și rusa;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, vînzare-cumpărare valută;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă;
-Elaborarea situațiilor de vînzări
-Încasări zilnice și raportarea acestora

Compania oferă:
- Orar de lucru (luni-vineri);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Angajarea oficială;
- Pachet social compplet;
- Remunerarea lunară, stabilă, oficială de la 7000 lei in sus.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutismaria@gmail.com sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.
Регион: Кишинёв
iutismaria@gmail.com
18-01-2018
Consultant Vînzări


ACCEMOB GRUP SRL

Compania “ACCEMOB GRUP”, lider recunoscut in Moldova in vînzarea accesoriilor pentru mobilă, este in căutarea unui nou coleg pentru funcţia de Consultant Vânzări.
Ce căutăm:
- cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă;
- cunoaşterea calculatorului (MS Office, Internet)
- cunoașterea programului 1C ar constitui un avantaj
- abilităţi de comunicare
- abilităţi de prezentare;
- experienţă de lucru în vânzări (1-2 ani) ar constitui un avantaj

Ce îţi oferim:

- salariu motivant
- o experienţă unică de învăţare şi de dezvoltare profesională
echipa profesionista, dinamică și colegiala
- posibilităţi de creştere în carieră
Dacă te-ai regasit printre rîndurile de mai sus, expediază CV-ul şi/sau scrisoarea de intenţie la adresa: sebas.hrm@yahoo.com
Te aşteptăm cu drag în echipa noastră!
Регион: Кишинёв
sebas.hrm@yahoo.com
18-01-2018
Manager Import


ACCEMOB GRUP SRL

Compania “ACCEMOB GRUP”, lider recunoscut in Moldova in vînzarea accesoriilor pentru mobiliă, este in căutarea unei persoane pentru funcţia de Manager Import
Responsabilități:
• Promovarea imaginii companiei și a produselor comercializate de aceasta pe piață;
• Stabilirea și gestionarea relațiilor de parteneriat cu furnizorii companiei;
• Extinderea continuă a numărului de furnizori permanenți;
• Monitorizarea realizării planului de achiziții și creșterea vânzărilor.
Candidatul ideal:
- studii superioare (preferabil in economie)
- experienta în crearea şi mentinerea relatiilor pe termen lung cu clientii
- abilităţi de prezentare şi negociere
- cunoaște limbile română, engleza și rusă;
- cunoaște PC-ul la nivel avansat - MS Office, Internet
- experiență relevantă pe o poziție similară (reprezintă un avantaj).
Beneficii:
- salariu motivant
- traininguri de specialitate
- o experienţă unică de învăţare şi de dezvoltare profesională
echipa profesionista, dinamică și colegiala
- posibilităţi de promovare
Pentru persoanele interesate recomandăm să expedieze CV-ul şi/sau scrisoarea de intenţie la adresa: sebas.hrm@yahoo.com
Persoalele selectate pentru interviu vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
www.sebas.md
sebas.hrm@yahoo.com
18-01-2018
VÎNZĂTOR

з/п 4400Lei
SRL "DECOSTAR"

Magazin de electrocasnice
“Gefest”angajează

VÎNZĂTOR

Cerinţe:
-cunoaştere la nivel înalt limbilor: romȃnă, rusă;
-responsabilitate, comunicabilitate, rezistentă la situaţii de stres.

Condiţii de muncă:
-magazin situat în sectorul Botanica;
-program de lucru magazinului: L-S: 09.00-19.00; D:10.00-18.00;
-5 zile lucrătoare, 2 zile libere dupa grafic flexibil;
-salariu de la 4 400 lei.

Vă rugăm să trimiteţi CV
la e-mail: locvacant@gmail.com
GSM: 068304304
Tel./fax: (022) 85-33-85
Регион: Кишинёв
GSM: 068304304
Tel./fax: (022) 85-33-85
e-mail:locvacant@gmail.com
18-01-2018
Customer Service Operator


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

What will you do:
As a part of a team, you will be responsible for providing correct and important logistic information towards these clients, in order to process the daily logistic flows all over the world.

Your main tasks will be:
- Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
- Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
- Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
- Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
- There are 3 shifts available - 16:00 - 01:00; 09:00 - 18:00; 22:00 - 06:00/06:00-15:00 (weekly rotation)

What we offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a friendly corporate culture,
- Competitive salary according to knowledge and experience.
- Tickets for the taxi
- Trainings for te job

What is required:
- University Degree (preferably Economic background) Students are welcomed to apply too,
- Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
- Experience in customer service is a benefit,
- Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO3) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556 , +373 69 104 433.
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO3) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556 , +373 69 104 433.
18-01-2018
Customer Service Operator


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

What will you do:
As a part of a team, you will be responsible for providing correct and important logistic information towards these clients, in order to process the daily logistic flows all over the world.

Your main tasks will be:
- Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
- Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
- Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
- Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
- There are 3 shifts available - 16:00 - 01:00; 09:00 - 18:00; 22:00 - 06:00/06:00-15:00 (weekly rotation)

What we offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a friendly corporate culture,
- Competitive salary according to knowledge and experience.
- Tickets for the taxi
- Trainings for te job

What is required:
- University Degree (preferably Economic background) Students are welcomed to apply too,
- Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
- Experience in customer service is a benefit,
- Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO3) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556 , +373 69 104 433.
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO3) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556 , +373 69 104 433.
18-01-2018
Customer Service Operator


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

What will you do:
As a part of a team, you will be responsible for providing correct and important logistic information towards these clients, in order to process the daily logistic flows all over the world.

Your main tasks will be:
- Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
- Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
- Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
- Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
- There are 3 shifts available - 16:00 - 01:00; 09:00 - 18:00; 22:00 - 06:00/06:00-15:00 (weekly rotation)

What we offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a friendly corporate culture,
- Competitive salary according to knowledge and experience.
- Tickets for the taxi
- Trainings for te job

What is required:
- University Degree (preferably Economic background) Students are welcomed to apply too,
- Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
- Experience in customer service is a benefit,
- Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO3) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556 , +373 69 104 433.
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO3) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556 , +373 69 104 433.
18-01-2018
Customer Service Operator


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

What will you do:
As a part of a team, you will be responsible for providing correct and important logistic information towards these clients, in order to process the daily logistic flows all over the world.

Your main tasks will be:
- Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
- Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
- Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
- Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
- There are 3 shifts available - 16:00 - 01:00; 09:00 - 18:00; 22:00 - 06:00/06:00-15:00 (weekly rotation)

What we offer:
- Challenging job with a lot of variety and future in a fast-growing dynamic company with a friendly corporate culture,
- Competitive salary according to knowledge and experience.
- Tickets for the taxi
- Trainings for te job

What is required:
- University Degree (preferably Economic background) Students are welcomed to apply too,
- Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
- Experience in customer service is a benefit,
- Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO3) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556 , +373 69 104 433.
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO3) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876556 , +373 69 104 433.
18-01-2018
Frontend Developer / Slicer


CreativSoft SRL

Cerințe:
- Cunoștințe HTML5, CSS3, XHTML;
- Cunoștințe Bootstrap si responsive design
- Constituie un avantaj cunoștințe Javascript, jQuery (sau alte frameworkuri);

Responsabilități:
- Transformarea din PSD layouts in pagini web (HTML/CSS/JS) responsive;
- Testare cross-browser
- Optimizarea pentru Page Speed Insights
- Validarea codului HTML dupa standartul W3C

Calități personale:
- Atenție la detalii
- Creativitate, organizare, responsabilitate;
- Dorință și capacitatea de a învăța lucruri noi;
- Capacitatea de a lucra în echipă sau individual;

Condiții de lucru:
- Salariu competitiv si beneficii;
- Posibilitatea de creștere profesională și dezvoltarea carierei;
- Posibilitatea de a fi un membru de valoare al unei echipe tinere, dinamice și motivate;
- Mediu de lucru profesionist si prietenos;
- Proiecte interesante.

Pentru a aplica trimiteți CV-ul dvs. pe email-ul: hr@creativsoft.md
Indicați in titlu denumirea postului pentru care aplicați.
Регион: Кишинёв
hr@creativsoft.md
18-01-2018
Programator PHP/MYSQL


CreativSoft SRL

Cerințe pentru candidat:
- Cunoștințe PHP (OOP/MVC), MySQL;
- Cunoștințe HTML, XHTML, XML, AJAX;
- Cunoștințe Javascript, jQuery și CSS;

Vei fi responsabil pentru:
- Dezvoltare proiecte noi;
- Mentenanță și dezvoltare proiecte existente.

Calități personale:
- Gândirea analitică;
- Dorință și capacitatea de a învăța;
- Creativitate, organizare, responsabilitate, atenție la detalii;
- Capacitatea de a lucra în echipă sau individual;

Condiții de lucru:
- Salariu competitiv si beneficii;
- Posibilitatea de creștere profesională și dezvoltarea carierei;
- Posibilitatea de a fi un membru de valoare al unei echipe tinere, dinamice și motivate;
- Mediu de lucru profesionist si prietenos;
- Proiecte interesante.

Deasemenea pot aplica studenți si programatori fără experiență.
Orarul de lucru poate fi part time / full time

Pentru a aplica trimiteți CV-ul dvs. pe email-ul: hr@creativsoft.md
Indicați in titlu denumirea postului pentru care aplicați.
Регион: Кишинёв
hr@creativsoft.md
18-01-2018
Copywriter (full time)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), în numele clientului său, o companie locală, este în căutarea candidaților pentru a suplini următoarea poziție:

Copywriter (full time)

Compania: Companie internațională specializată în comercializarea produselor cosmetice

Responsabilități
• Traducerea și editarea literară a cataloagelor, pliantelor și a altor materiale tipografice din limba rusă în limba română;
• Editarea literară a tuturor celorlalte materiale tipografice ale companiei;
• Traducerea și editarea literară a site-ului companiei;
• Pregătirea articolelor și textelor tematice;
• Coordonarea aspectului materialelor tipărite.

Cerințe
• Diplomă în filologie sau jurnalism;
• Cunoștințe profesionale ale limbii române (de preferință native) și rusă, limba engleză se consideră avantaj
• Abilități de copiere (pregătire de articole și texte tematice);
• 1 an ca experiență scriitor / copywriter;

Beneficii
• Salariu atractiv;
• Creștere profesională, instruiri.

Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876556, +373 69 104433.

Candidații aleși vor fi contactați și invitați la un interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876556, +373 69 104433
18-01-2018
CASIER la bancă


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), în numele clientului său, o companie locală, este în căutarea candidaților pentru a suplini următoarea poziție:

CASIER la bancă

Compania:
Bancă localizată în orașul Chișinău.

Sarcini și responsabilități:
● Executarea tranzacțiilor bancare (plata cecurilor, constituirea depozitelor bancare, retragerea depozitelor, eliberare numerar)
● Încasarea plăților de la clienți
● Verificarea datelor de identitate ale clientului care încasează numerar
● Eliberarea documentelor ca urmare a tranzacţiilor realizate

Cerințe:
● Studii superioare sau medii profesionale finisate
● Experiență la un post similar
● Excelente abilități de comunicare și scriere în limba Română și Rusă
● Orientare spre client
● Operare PC la nivel avansat
● Responsabilitate și onestitate

Beneficii:
● Salariu fix motivant + premii
● Program de lucru din 2 în 2 zile
● Pachet social complet
● Oportunități de creștere în carieră

Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69 104433.

Candidații aleși vor fi contactați și invitați la un interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69 104433.
18-01-2018
BRAND MANAGER


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR- Consulting (www.search4staff.com), în numele clientului său, o companie locală, este în căutarea candidaților pentru a suplini următoarea poziție:

BRAND MANAGER

Companie: Companie de producere a vinurilor, lider pe piața locală

Responsabilități

• Elaborare si realizare strategii de promovare a produselor pe piata locala si cele externe
• Organizare si petrecere de evenimente pe piata locala si internationala, cu scopul promovarii produselor existente si celor noi
• Organizare si coordonare activitati de lansare a produselor noi pe piata
• Participare la expozitii, tirguri si alte evenimente
• Comunicarea cu consumatorii finali
• Conlucrarea constructiva cu furnizori, agentii si alti parteneri in vederea realizarii obiectivelor postului

Compania oferă:
• Posibilitati de instruire si dezvoltare profesionala
• Mediu de lucru dinamic
• Motivare competitiva
• Oficiu modern cu toate cele necesare

Cerinte:
• Experienta in pozitie similara minim 2 ani
• Abilitati de comunicare bine dezvoltate
• Deschis pentru provocari
• Abilitati de analiza gestionare bugete
• Fluenta in limbile romana si rusa (scris si verbal), Engleza
• Responsabilitate, dedicatie si pasiune
• Studii superioare in marketing

Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant BM la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69 104433.

Candidații aleși vor fi contactați și invitați la un interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant BM la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69 104433.
18-01-2018
Bucatar/Ajutor de Bucatar


Star Kebab gustul - visului

Beneficii:
- Lucru într-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune;
- Avansare în carieră și pe scară ierarhică;
- Asigurarea cu transport și o masă gratuită în timpul programului de lucru;
- Traininguri de pregătire și perfecționare profesională;
- Cafea și ceai la un preț de vis :)

Cerințe:
- Cunoașterea limbii române și ruse;
- Studii sau experiență în domeniul ar constitui un avantaj;
- Pasionat de bucătarie, plin de creativitate și pregătit pentru noi provocări;
- Persoană energică, harnică și pozitivă.

Responsabilități:
- Pregătirea semifabricatelor;
- Respectarea tehnologiei preparării bucatelor;
- Menținerea igienei și a standartelor de siguranță.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică hr@starkebab.md cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numărul de telefon 060669769.
Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică hr@starkebab.md cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numărul de telefon 060669769.
Vom fi bucuroși să colaborăm!
18-01-2018
BRAND MANAGER


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR- Consulting (www.search4staff.com), în numele clientului său, o companie locală, este în căutarea candidaților pentru a suplini următoarea poziție:

BRAND MANAGER

Companie: Companie de producere a vinurilor, lider pe piața locală

Responsabilități

• Elaborare si realizare strategii de promovare a produselor pe piata locala si cele externe
• Organizare si petrecere de evenimente pe piata locala si internationala, cu scopul promovarii produselor existente si celor noi
• Organizare si coordonare activitati de lansare a produselor noi pe piata
• Participare la expozitii, tirguri si alte evenimente
• Comunicarea cu consumatorii finali
• Conlucrarea constructiva cu furnizori, agentii si alti parteneri in vederea realizarii obiectivelor postului

Compania oferă:
• Posibilitati de instruire si dezvoltare profesionala
• Mediu de lucru dinamic
• Motivare competitiva
• Oficiu modern cu toate cele necesare

Cerinte:
• Experienta in pozitie similara minim 2 ani
• Abilitati de comunicare bine dezvoltate
• Deschis pentru provocari
• Abilitati de analiza gestionare bugete
• Fluenta in limbile romana si rusa (scris si verbal), Engleza
• Responsabilitate, dedicatie si pasiune
• Studii superioare in marketing

Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant BM la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69 104433.

Candidații aleși vor fi contactați și invitați la un interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant BM la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69 104433.
18-01-2018
Bucatar Service Line


Star Kebab gustul - visului

Beneficii:
- Lucru într-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune;
- Avansare în carieră și pe scară ierarhică;
- Asigurarea cu transport și o masă gratuită în timpul programului de lucru;
- Traininguri de pregătire și perfecționare profesională;
- Cafea și ceai la un preț de vis :)

Cerințe:
- Cunoașterea limbii romane și ruse;
- Studii sau experiență în domeniul ar constitui un avantaj;
- Pasionat de bucătarie, plin de creativitate și pregătit pentru noi provocări;
- Persoană energică, harnică și pozitivă.

Responsabilități:
- Prepararea produselor alimentare din meniul localului;
- Deservirea oaspetelui în cele mai bune condiții;
- Respectarea tehnologiei preparării bucatelor;
- Menținerea igienei și a standartelor de siguranță.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică hr@starkebab.md cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numerele de telefon 060669769.
Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la următoarea adresa electronică hr@starkebab.md cu menționarea postului dorit în subiectul scrisorii sau să ne contacteze la numerele de telefon 060669769.
Vom fi bucuroși să colaborăm!
18-01-2018
Operator Call-Center


JustConsult

Ne mărim echipa, suntem o echipă fericită, unde punem accent pe dezvoltarea profesională a fiecărui angajat! Vă invităm să fiți parte a echipei noastre:

OFERIM:
- Salariu motivant ;
- Orar de muncă flexibil;
- Atitudine pozitivă și zîmbete.
- Instruire și traininguri în domeniu.
- Veți avea parte de experiență reușită.
- Pachet social.

Responsabilitățile postului:
- Oferirea informației necesare despre serviciile companiei;
- Conversaţia cu clienţii la telefon, prin poşta electronică și rețele de socializare;
- Rezolvarea imediată a solicitărilor primite de la clienți.

Cerințe față de candidat:
- Persoană comunicabilă ;
- Responsabilitate și inițiativă;
- Cunoaşterea avansată a calculatorului (Microsoft Office ,Word, Excel );
- Cunoaşterea limbiilor române şi ruse;
- Să fiți onești în relația cu șefii și colegii.

Expediați CV-ul Dvs. la adresă de e-mail : justconsult.hr@gmail.com ( indicați poziția la care candidați). Să aveți parte de o zi plină de bucurii !!!
Регион: Кишинёв
justconsult.hr@gmail.com
18-01-2018
Vânzător consultant produse alimentare


Nivalli

(str. Ginta Latină 12, Complexul Eldorado Terra)
Compania NIVALLI te invită să faci parte dintr-o echipă de profesioniști în cadrul magazinului specializat din Chișinău.
Dacă ești tînăr/ă, ambițios/ă, comunicabil/ă și pozitiv/ă te invităm să faci parte din echipa noastră.
Responsabilităţi:
- Deservirea și consultarea clienților
- Ordonarea produselor în vitrine
- Gestionarea numerarului aferent operațiunilor de caserie
- Efectuarea operațiunilor cu aparatul de casă
Cerinţe:
- Vorbirea fluentă a limbilor română și rusă
- Persoană pozitivă, flexibilă, cu spirit de echipă dezvoltat și rezistentă la stres
- Prudenţă, responsabilitate, integritate și atenție la detalii
- Experiență în vânzarea produselor din carne reprezintă un avantaj
Noi oferim:
- Salariu atractiv: de la 7000 lei… și mai mult + bonusuri proporțional rezultatelor obținute
- Ambianță de lucru placută într-o echipă tînără și prietenoasă
- Traininguri la locul muncă
- Posibilitatea creșterii profesionale
Program de lucru:
Pe ture, 08:00-21:00.
Регион: Кишинёв
Candidații cointeresați rugăm sa expedieze CV-ul și o poză la: HR@nivalli.md cu menționarea: Vînzător consultant produse alimentare. Numai persoanele care corespund tuturor cerințelor vor fi invitate la interviu.
Telefon de contact 068686535.
18-01-2018
Merceolog (produse alimentare)


Nivalli

Scopul funcției:
- Menținerea continuă a activității magazinelor cu produse alimentare
- Aprovizionarea cu mărfuri a magazinelor firmei
- Majorarea continuă a vânzărilor
- Mărirea numărului de clienți
- Administrarea echipei de vânzători consultanți

Cerințe de calificare:
- O bună experiență de management în vânzări minimum 3 ani, obligatoriu
- Cunoașterea normelor de păstrare a bunurilor pe care le are în gestiune
- Experiență în instruirea vânzătorilor consultanți
- Cunoașterea limbii române și limbii ruse
- Creativitatea și capacitatea de a găsi în termeni restrânși soluții optimale
- Cunoașterea și aplicarea principiilor și circulației documentare în vânzări
- Studii superioare
- Experiență relevantă în funcție de management
- Word, Excell, 1C 8.3 la nivel de utilizator
- Permis de conducere, cat. B
- Propriul automobil constituie un avanaj
- Capacitate de sinteză și analiză
- Abilități de planificare, coordonare a lucrului echipei din subordine
- Stabilirea priorităților în activitate
- Abordare sistemică

Responsabilități:
- Verificarea proprietăţilor produselor, pentru a fi conform cerinţelor
- Analizarea ofertelor primite de la furnizori şi să aleagă oferta optimă ȋn raport cu atributele de calitate impuse de instituţia angajatoare
- Analiza vânzărilor, inclusiv raportarea stabilită
- Realizarea documentaţiei necesare şi ȋntreţinerea relaţiilor cu furnizorii şi clienţii
- Negocierea clauzelor contractuale şi stabilirea celor mai bune preţuri şi termene
de livrare pentru produsele solicitate
- Monitorizarea recepţiei produselor comandate şi asigurarea respectării cantităţii şi a
standardelor de calitate
- Inventarierea produselor deja existente ȋn magazine
- Stabilirea necesarului de achiziţii ȋn raport cu nevoia magazinelor firmei şi cerinţelor pieţei
- Menţinerea unui contact permanent cu actualii şi potenţialii furnizori pentru a obţine cele mai bune oferte de produse şi materiale
- Depozitarea mărfurilor ȋn conformitate cu normele specifice fiecărui produs şi ţine
evidenţa lor primară
- Menţinerea relaţiilor de bună colaborare cu celelalte departamente ale firmei
- Monitorizarea completării şi ţinerii evidenţei documentației de vânzare şi
avize ȋnsoţire a mărfii
- Verificarea întreţinerii şi utilizării corespunzătoare a mijloacele din dotare

Condiții:
- Salariu fix + bonus
- Pachet social
- Instruire gratuită
- Compensarea combustibilului
- Compensarea uzurii automobilului
Регион: Кишинёв
Ești interesat? Expediază CV-ul și o poză la adresa:

HR@nivalli.md cu menționarea: “Merceolog“.
Telefon de contact 068686535
18-01-2018
Manager vânzări produse din carne


Nivalli

Scopul funcției:
- Majorarea continuă a vânzărilor
- Mărirea numărului de clienți
- Administrarea echipei de vânzători consultanți
Cerințe de calificare:
- O bună experiență de management în vânzări minimum 3 ani, obligatoriu
- Experiență în instruirea vânzătorilor consultanți
- Cunoașterea limbii române și limbii ruse
- Creativitatea și capacitatea de a găsi în termeni restrânși soluții optimale
- Inițiativă și capacitate de lucru de sine stătător
- Cunoașterea principiilor și circulației documentare în vânzări
- Studii superioare în domeniul economiei (cu frecvență la zi)
- Experiență relevantă în funcție de conducere
- Word, Excell, 1C 8.3 la nivel de utilizator
- Capacitate de sinteză și analiză
- Abilități de planificare, coordonare a lucrului echipei din subordine
- Stabilirea priorităților în activitate
- Abordare sistemică.
Condiții:
- Salariu fix + bonus
- Pachet social
- Instruire gratuită
Регион: Кишинёв
Ești interesat? Expediază CV-ul și o poză la adresa:
HR@nivalli.md cu menționarea: “Manager vânzări“.
Telefon de contact 068686535
18-01-2018

1  2  3  4  5  6  7  8  9  [10]  >>
Горячие вакансии

Anteco


- Inginer proiectant constructii in departamentul de vinzari.
- Инженер проектант- конструктор в отдел продаж

подробнее...
Вы умеете спровоцировать себя на новое, тогда Вы наш человек.
Ждем Ваше резюме по электронному адресу

support@anteco.md


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Operator Ghişeu Universal Filiala din or. Anenii Noi
-
Jurist senior
- Operator Ghişeu Universal Filiala din or. Chisinau si Edinet
- Consilier Clientela or. Drochia
- Analist programator
- Coordonator Proiecte
- Manager Vânzări Leasing
- Corporate Middle Officer
- Manager Produse de deservire la distanță
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Sef sectie
- Operator ghiseu universal  or. Chisinau, Briceni, Edinet, Rezina
- Administrator baze de date
- Consilier Clientela Multimedia
- Analist baze de date bancare

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
BAFIMOB


-
Специалист по рекламе
-
Сборщик мебели
-
Дизайнер-мобилизатор, технический директор


подробнее...
Телефон: 069105054, 022-501411 
E-mail: bafimob@mail.ru
Веб-сайт: www.bafimob.md

P.A.A.

- Asistent Contabil
подробнее...

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica:  office@paa.md,  dchirilov@paa.md.  Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)