RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Виктор  (46)

Daniela Chetraru  


Danu Gheorghe (29)

Babitchi Dionisie 



Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Asistent Marketing Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Asistent Marketing Manager

Companie internațională ce activează în Republica Moldova în domeniul FMCG.

Descrierea postului:
● Ajută managerul pe marketing la creșterea pe termen lung a portofoliului de mărci în ceea ce privește KPI-urile de afaceri și dezvoltarea KPI-urilor;
● Dezvoltarea și implementarea strategiei media eficiente, gestionarea portofoliului și a sortimentului;
● Dezvoltarea și implementarea strategiilor de inovare.

Cerințe:
● Studii superioare în marketing, business și administrare, economie sau student în ultimul an al facultăților date;
● Limbi străine: română și rusă - fluent, engleza sau franceza - intermediar;
● Abilități analitice și logice, bune abilități de prezentare și orientare spre rezultat.

Compania oferă:
● Creștere profesională în cadrul companiei din domeniul FMCG;
● Angajare oficială;
● Grafic de lucru full-time: luni - vineri, 09:00 - 18:00.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AMM

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AMM

Telefon de contact : 060 102 909
20-06-2019
Operator Call - Center


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Operator Call - Center

Responsabilități:
● Preluarea cererilor de creditare de la clienți (prin telefon) și executarea operațiunilor aferente; înregistrare date clienți, evaluare, etc ( conform procedurilor companiei);
● Analiza cererilor de creditare și luarea deciziei aferente;
● Efectuarea apelurilor de suport post-vânzare și de vânzare repetată spre clienți activi;
● Prezentarea clienților a informației despre produsele și serviciile financiare oferite de companie;
● Procesarea și îndeplinirea eficientă a sarcinilor primite;

Cerințe:
● Experiență de lucru în funcție similară va fi un avantaj;
● Experiență în vânzări constituie un avantaj;
● Tehnici de comunicare și negociere / vânzare;
● Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
● Orientare către client (abilitatea de a asculta, înțelege ți a satisface nevoile clienților);
● Cunoașterea buna a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze va reprezenta un avantaj;
● Utilizator PC (Word, Excel).

Compania oferă:
● Loc de muncă în companie internaționala, dezvoltare personală într-un mediu multicultural;
● Pachetul social (asigurare sociala, asigurare medicală, prânzuri plătite de companie);
● Salariu fix + sistem de bonusuri;
● Grafic de muncă - full time.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OCC

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OCC

Telefon de contact : 060102909
20-06-2019
Information Systems Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

International company in Tobacco field is hiring:

Information Systems Analyst

Main responsibilities:
● Develop, implement and maintain sustainable work of computer-based information system;
● Install, test, troubleshoot, maintain and modify computer and network system software and hardware;
● Maintain standard desktop applications;
● Install and maintain all office digital equipment;
● Continuous user support for employees;
● Organize procurement of new hardware and software equipment;
● Organize, assist and support Lync conferences for employees;
● Registering mobile phones in the DTE database and creating new email addresses for DTE;
● Set up and deploy uTrack;
● SNOW inventory.

Requirements:
● University degree;
● 1+ year experience;
● Knowledge of Windows 10 (installation and administration);
● Knowledge of Microsoft's line of office products (installation and use);
● Excellent communication skills, drive for results, learning capability;
● Intermediate spoken and written English;

The company offer:
● You will work in truly international environment.
● You will get unique development opportunities.
● You will enjoy building your network among highly professional colleagues.
● You will get competitive level of compensation.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SA in the subject line or CV.

Phone: 060102909

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SA in the subject line or CV.

Phone: 060102909
20-06-2019
Consilier clienți – telefon


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Consilier clienți – telefon

RESPONSABILITĂȚI:
● Sună si dezvoltă portofoliul de clienti ;
● Oferă asistență telefonică clienților companiei în ce privește serviciile de care aceștia beneficiază, modalitatea de colaborare, produsele şi soluțiile companiei;
● Consiliază clienții din portofoliul alocat pentru achiziția de noi produse;
● Menține bune relații cu clienții companiei;
● Informează clienții despre condiții contractuale, stadiul comenzilor acestora, proiecte și oferte în derulare,etc;
● Oferă suport clienților, prin telefon, în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu societatea;
● Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții; dacă este cazul, direcționează apelurile către departamentele interesate;
● Realizează obiectivele de performanță, inclusiv cele pe proiecte;
● Fidelizează clienții prin acțiuni specifice stabilite de șefii ierarhici;
● Întocmește, completează și arhivează documente specifice colaborării cu clienții firmei;
● Completează, în soft-urile/aplicațiile companiei și bazele de date puse la dispoziție de aceasta, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
● Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.

Cerinte:
● Experiența în activitate de relaționare cu clienții, call center sau vânzări prin telefon (constituie un avantaj);
● Cunoasterea MS Office;
● Abilități de comunicare și de relaționare;
● Capacitate și dorință de a învăța lucruri noi;
● Capacitate bună de planificare și organizare a timpului și a sarcinilor de muncă:
● Orientare spre rezultat;
● Atitudine pozitivă;
● Responsabilitate, corectitudine, implicare si seriozitate;

Ce oferim:
● Mediul de lucru dinamic și plăcut în companie internațională;
● Salariu motivant;
● Grafic stabil de lucru de luni până vineri;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CCT

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: CCT

Telefon de contact : 060102909
20-06-2019
Operator Gestiune Deconectări


HR-Consulting (search4staff.com)

Întreprinderea privată de distribuție a energiei electrice este în căutare de:

Operator Gestiune Deconectări

Responsabilități:
● Să realizeze activitatea operativă ce ține de gestionarea deconectărilor planificate prevăzute
● Sa determine consumatorii afectați de deconectările planificate
● Sa informeze consumatorii afectați, conform criteriilor stabilite
● Sa pregătească informația și rapoartele necesare pentru efectuarea lucrărilor planificate.
● Să pregătească și să verifice informația cu privire la lucrările planificate a consumatorii casnici
● Să aplice și sa respecte normele și procedurile în vigoare ce țin de activitatea sa.
● Să colaboreze la actualizarea bazei de date a consumatorilor.
● Să efectueze(îndeplinească) diferite rapoarte totalizatoare pentru o gestionare mai eficace a serviciului dat.
● Să respecte normele, procesele, procedurile și toate documentele ce țin de Sistemul de Management integrat pentru calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă.

Cerințe:
● Studii medii de specialitate/Studii superioare
● Cunoașterea fluentă a limbilor rusă/română
● Word, Excel, Outlook la nivel de baza
● Spirit de echipă
● Lucru în echipă
● Orientare către client;

Compania oferă:
● Instruire gratuită;
● Grafic de lucru full-time:
○ 08:00 - 17:00 luni - joi;
○ 08:00 - 14:00 vineri;
● Posibilitate de creștere profesională;
● Echipă prietenoasă.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OGD

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OGD

Telefon de contact : 060 102 909
20-06-2019
Operator Gestiune Deconectări


HR-Consulting (search4staff.com)

Întreprinderea privată de distribuție a energiei electrice este în căutare de:

Operator Gestiune Deconectări

Responsabilități:
● Să realizeze activitatea operativă ce ține de gestionarea deconectărilor planificate prevăzute
● Sa determine consumatorii afectați de deconectările planificate
● Sa informeze consumatorii afectați, conform criteriilor stabilite
● Sa pregătească informația și rapoartele necesare pentru efectuarea lucrărilor planificate.
● Să pregătească și să verifice informația cu privire la lucrările planificate a consumatorii casnici
● Să aplice și sa respecte normele și procedurile în vigoare ce țin de activitatea sa.
● Să colaboreze la actualizarea bazei de date a consumatorilor.
● Să efectueze(îndeplinească) diferite rapoarte totalizatoare pentru o gestionare mai eficace a serviciului dat.
● Să respecte normele, procesele, procedurile și toate documentele ce țin de Sistemul de Management integrat pentru calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă.

Cerințe:
● Studii medii de specialitate/Studii superioare
● Cunoașterea fluentă a limbilor rusă/română
● Word, Excel, Outlook la nivel de baza
● Spirit de echipă
● Lucru în echipă
● Orientare către client;

Compania oferă:
● Instruire gratuită;
● Grafic de lucru full-time:
○ 08:00 - 17:00 luni - joi;
○ 08:00 - 14:00 vineri;
● Posibilitate de creștere profesională;
● Echipă prietenoasă.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OGD

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OGD

Telefon de contact : 060 102 909
20-06-2019
Customer Care Executive


HR-Consulting (search4staff.com)

Customer Care Executive

International company in Tobacco field is looking for a person to manage and implement Customer Care programs and ensure that the customer services delivered meet consumer expectations and correspond to our strategy and internal standards, as RRP Customer Care Executive.

Reduced-Risk Products ("RRP") is the term we use to refer to products with the potential to reduce individual risk and population harm in comparison to smoking cigarettes such as IQOS.

MAIN ACCOUNTABILITIES:
● Preparation and implementation of Customer Care programs;
● Daily tracking of Customer Care programs implementation with further solving of appeared issues;
● Weekly & monthly reporting of Customer Care key indicators and activities;
● Localization of global Customer Care activities;
● Budget tracking of commercial activities;
● Project timelines tracking for commercial activities;
● Providing administrative assistance in commercial activities deployment.

REQUIREMENTS:
● Higher education (university degree in marketing, management or economics is a plus);
● Experience with FMCG industry with expertise in promo force and brand marketing;
● Language Skills: Russian/Romanian – fluent, English – upper intermediate and higher;
● Proficient user of Microsoft Office products.

WHAT WE OFFER:
● You will get unique development opportunities;
● You will enjoy building your network among highly professional colleagues;
● You will get competitive level of compensation & social package.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CCE in the subject line or CV.

Phone: 060102909

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code CCE in the subject line or CV.

Phone: 060102909
20-06-2019
Digital Marketing Executive


HR-Consulting (search4staff.com)

Digital Marketing Executive

International company in Tobacco field if looking for a person to execute a complete and comprehensive digital marketing strategy, as RRP Digital Marketing Executive.

Reduced-Risk Products ("RRP") is the term we use to refer to products with the potential to reduce individual risk and population harm in comparison to smoking cigarettes such as IQOS.

MAIN ACCOUNTABILITIES:
● Assist with development of powerful digital engagement strategies and infrastructure that will contribute to business strategies and portfolio objectives based on thorough market dynamics understanding, customer needs and identified opportunities;
● Assist in developing interactive and engaging digital communication tools that will strongly convey brand messages, while at the same time collect the sphere of interests of consumers with relevant and functional set of information;
● Help deploy mechanisms to make our databases more dynamic with the objective of delivering a more personalized message to relevant group of adult smokers;
● Prepare framework and guidelines for implementation, provide needed support and constantly assess deployment of consumer engagement programs are in-line with defined strategies and objectives;
● Ensure all content is in line with legal and internal compliance, corporate responsibility and the company’s image and values;
● Perform other tasks and accountabilities implied in or related to the position purpose;

REQUIREMENTS:
● Higher education (university degree in marketing, management or economics is a plus);
● Experience with FMCG industry with expertise in promo force and brand marketing;
● Language Skills: Russian/Romanian – fluent, English – upper intermediate and higher;
● Fluency in digital analytics (Google Data Studio, Gemius).

WHAT WE OFFER:
● You will get unique development opportunities;
● You will enjoy building your network among highly professional colleagues;
● You will get competitive level of compensation.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code DME in the subject line or CV.

Phone: 060102909

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code DME in the subject line or CV.

Phone: 060102909
20-06-2019
Social Media Executive


HR-Consulting (search4staff.com)

Social Media Executive

International company in Tobacco field is looking for a person to manage various online marketing activities and social media campaigns, as RRP Social Media Executive.

Reduced-Risk Products ("RRP") is the term we use to refer to products with the potential to reduce individual risk and population harm in comparison to smoking cigarettes such as IQOS.

MAIN ACCOUNTABILITIES:
● Monitor and engage social media operations on a day-to-day basis through social listening of trends & news, and community engagement, when appropriate, to enhance brand credibility and product visibility;
● Stay on top of social platform developments and best practices in an effort to push innovative concepts and test & learn campaigns;
● Work with internal partners (Customer Care, Marketing, External Affairs, etc.) to identify engagement opportunities and inflows strategy in order to ensure community growth;
● Proactively inform global internal stakeholders of potential issues on social media;
● Provide feedback to our product and business teams about the needs and successes on social media in the market;
● Liaise with internal product, marketing, brand, customer care and legal teams, as well as agency & platform partners, to identify and develop content opportunities and ensure integration with communications strategies & plans;
● Demonstrate sound judgment in handling customer care and, if needed, respond in a timely manner to information requests or complaints;
● Manage recurring social media reporting;
● Create and maintain social content calendar, write, edit, and manage written and visual compelling content for social publishing and community management activities.

REQUIREMENTS:
● Higher education (university degree in marketing, management or economics is a plus);
● Experience with FMCG industry with expertise in promo force and brand marketing;
● Language Skills: Russian/Romanian – fluent, English – upper intermediate and higher;
● Fluency in Social Media Tools and Trends.

WHAT WE OFFER:
● You will get unique development opportunities;
● You will enjoy building your network among highly professional colleagues;
● You will get competitive level of compensation.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SME in the subject line or CV.

Phone: 060102909

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SME in the subject line or CV.

Phone: 060102909
20-06-2019
LOGISTICS ASSISTANT


HR-Consulting (search4staff.com)

LOGISTICS ASSISTANT

International company in Tobacco field is looking for a person to execute a complete support of logistics & administrative issues, as Logistics Assistant.

MAIN ACCOUNTABILITIES:
● Managing the document flow: contracts with partners, fiscal invoices, other documentation; maintenance of documents’ registries;
● Primary accounting: creations of fiscal invoices, material write off, basic reporting;
● Material movement and vendor creation in SAP;
● Coordinate and control Logistics & Warehousing Services Providers' (LWSP) performance;
● General administrative & logistics support to organization.

REQUIREMENTS:
● University degree (Logistics, Accounting, Finance, Economics);
● Experience in international supply chain/logistics (preferably in multinational company) will be a plus;
● Language skills: Romanian/Russian – fluent; English – good command;
● Proficient user of Microsoft Office products, especially Excel;
● SAP software knowledge is a significant advantage;
● Strong analytical skills;
● Quick learner;
● Strong communication skills and ability to prioritize tasks.

WHAT WE OFFER:
● You will get unique development opportunities;
● You will enjoy building your network among highly professional colleagues;
● You will get competitive level of compensation.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code LA in the subject line or CV.

Phone: 060102909

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code LA in the subject line or CV.

Phone: 060102909
20-06-2019
Оператор в Центре обработки вызовов


HR-Consulting (search4staff.com)

Компания HR-Consulting (www.search4staff.com) по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на вакансию:

Оператор в Центре обработки вызовов

Международная компания, лидер на мировом рынке. Сектор FMCG.

ОСНОВНЫЕ ОБЯЗАННОСТИ:
● Консультации с клиентов по телефону и через Интернет;
● Клиентоориентированность (способность понимать и удовлетворять потребности клиентов);
● Усвоение новой информации и их практическое применения;
● Нацеленность на результат, желание влиять на уровень оплаты труда;

ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТАМ:
● Образование среднее / высшее;
● Опыт работы в аналогичной должности является плюсом;
● Владение румынского и русского (чтение, письмо - Базовые знания английского языка является преимуществом);
● Детальное знание Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress) интернет-браузера;
● Навыки коммуникации и убеждения.
● Динамическая, ответственная, организованная, аналитическая личность;
● Лояльность и конфиденциальность;

У НАC ВЫ ПОЛУЧИТЕ:
● Привлекательная заработная плата (фиксированная заработная плата + бонусы эффективности);
● Профессиональные возможности для развития и продвижения по службе;
● Приятная и профессиональная рабочая среда;
● Работа в офисе с характерным оборудованием и материалами;
● График фиксированный.

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: sv70@SEARCH4STAFF.COM ; Укажите код вакансии: CCO

Телефон для дополнительной информации: +373 60 102 909

Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут проконтактированы.
Регион: Кишинёв
e-mail: sv70@SEARCH4STAFF.COM ; Укажите код вакансии: CCO

Телефон для дополнительной информации: +373 60 102 909
20-06-2019
Специалист по маркетинговым коммуникациям


HR-Consulting (search4staff.com)

Международная компания, занимающаяся производством и продажей косметики в поиске:

Специалист по маркетинговым коммуникациям

Обязанности:
● Написание и переводы с английского и румынского на русский язык маркетинговых статей, рекламных слоганов и промо-текстов с целью продвижения стратегии и продукции Компании;
● Разработка печатных материалов Компании – брошюры, каталоги, флаеры, и т.д;
● Размещение информации на сайте Компании и на страницах социальных сетей;
● Редактирование текстов на русском языке;

Требования:
● Высшее образование в области филологии, журналистики;
● Абсолютная грамотность русского языка (уровень редактора); Знание румынского языка желательно;
● Опыт работы с текстом (редактирование, перевод) и написания статей;
● Опыт работы с размещением информации в социальных сетях и на сайте компании (желателен);
● Хорошее знание английского языка (письменный – обязательно, разговорный – желательно);
● Умение работать в программе Photoshop.

Компания предоставляет:
● Комфортные условия работы: офис в центре Кишинева;
● Возможности профессионального развития и роста в международной Компании;
● Официальное трудоустройство согласно трудовому законодательству;
● Достойную заработную плату.

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: sv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: SCM

Для дополнительной информации: 060102909
Регион: Кишинёв
e-mail: sv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: SCM

Для дополнительной информации: 060102909
20-06-2019
Специалист по маркетинговым коммуникациям


HR-Consulting (search4staff.com)

Международная компания, занимающаяся производством и продажей косметики в поиске:

Специалист по маркетинговым коммуникациям

Обязанности:
● Написание и переводы с английского и румынского на русский язык маркетинговых статей, рекламных слоганов и промо-текстов с целью продвижения стратегии и продукции Компании;
● Разработка печатных материалов Компании – брошюры, каталоги, флаеры, и т.д;
● Размещение информации на сайте Компании и на страницах социальных сетей;
● Редактирование текстов на русском языке;

Требования:
● Высшее образование в области филологии, журналистики;
● Абсолютная грамотность русского языка (уровень редактора); Знание румынского языка желательно;
● Опыт работы с текстом (редактирование, перевод) и написания статей;
● Опыт работы с размещением информации в социальных сетях и на сайте компании (желателен);
● Хорошее знание английского языка (письменный – обязательно, разговорный – желательно);
● Умение работать в программе Photoshop.

Компания предоставляет:
● Комфортные условия работы: офис в центре Кишинева;
● Возможности профессионального развития и роста в международной Компании;
● Официальное трудоустройство согласно трудовому законодательству;
● Достойную заработную плату.

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: sv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: SCM

Для дополнительной информации: 060102909
Регион: Кишинёв
e-mail: sv70@search4staff.com ; Укажите код вакансии: SCM

Для дополнительной информации: 060102909
20-06-2019
Tehnician


HR-Consulting (search4staff.com)

Companie internațională de producere a tutunului este în căutare de:

Tehnician

Responsabilități:
● Mentenanța preventivă a utilajului;
● Reparația utilajului la cerere;
● Montarea și demontarea utilajului;
● Confecționarea utilajului;
● Recepționarea și eliberarea materialelor de marketing;
● Evidența și controlul stocului de materiale de marketing și utilaje;
● Menținerea ordinii în depozit.

Cerințe:
● Experienta într-o poziție similara reprezinta un avantaj;
● Studii medii; studiile superioare reprezinta un atu;
● Testat (calificare) de electrician - obligatorie;
● Atentie la detalii;
● Bune abilități de comunicare și relaționare;
● Permis de conducere (categoria B).

Compania oferă:
● Pachet salarial motivant;
● Intreg pachet social;
● Mediu de lucru profesionist.

Cei interesati pot transmite CV-ul la urmatoare adresa de e-mail: sv70@search4staff.com ; Va rugam sa indicati codul postului vacant in titlul scrisorii: THN

Telefon de contact: +373 22 87 65 56; +373 60 102 909

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidatii care intrunesc cerintele postului vor fi contactati in vederea unui interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: sv70@search4staff.com ; Va rugam sa indicati codul postului vacant in titlul scrisorii: THN

Telefon de contact: +373 22 87 65 56; +373 60 102 909
20-06-2019
Pаботник склада


дистрибьютор

Дистрибьютору продуктов питания требуется работник склада.
Регион: Кишинёв
тел. 060002542
20-06-2019
МЕРЧЕНДАЙЗЕР


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

МЕРЧЕНДАЙЗЕР

Требования к кандидатам
• Наличие водительского удостоверения,
стаж вождения не менее 1 года
• Наличие автомобиля
• Знание русского и румынского языков

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
20-06-2019
Срочно! Уборщики на круизных лайнерах!

з/п 1000$
"Volan Sea" SRL

Круизной компании "Princess Cruises" (США) требуются молодые люди в департамент уборки:
---
HOUSEKEEPING ATTENDANT
(уборка пассажирских помещений общего пользования)
.
Зарплата: 816$ + commis. (от 1000$ в месяц).
Продолжительность контрактов: 6 месяцев.
---
UTILITY CLEANER
(уборка технических помещений корабля).
.
Зарплата: 608$ + commis. (от 800$ в месяц)
Продолжительность контрактов: 6 месяцев.
---
GALLEY STEWARD
(уборка кухни).
.
Зарплата: 767$ в месяц.
Продолжительность контрактов: 6 месяцев.
---
ТРЕБОВАНИЯ:
.
- разговорный английский язык;
- молдавский биометрический загранпаспорт;
- опыт работы в сфере уборки будет преимуществом.
---
РАБОТА В "Princess Cruises" - ЭТО:
.
- Легальное трудоустройство и возможность карьерного роста.
- Стабильное рабочее место на неограниченный срок.
- Гарантированная заработная плата, не облагаемая налогами.
- Посещение разнообразных городов, стран и континентов.
- Работа в интернациональном экипаже крупнейшего круизного холдинга в мире.
- Проживание, питание, медицинская страховка, дорога на борт судна и обратно – за счет работодателя.
---
Тренинги и интервью с работодателем (на английском языке) будут проходить В ОДЕССЕ В ТЕЧЕНИЕ 3 ДНЕЙ.
---
ЗНАНИЕ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА ОБЯЗАТЕЛЬНО
Регион: Кишинёв
volansea.info@gmail.com
(+373) 78 606201 / (+373) 22 881645
Кишинёв, ул. Марии Чеботарь 37, офис 202
20-06-2019
ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ

Требования к кандидатам
• Знание русского и румынского языков
• Опыт в данной сфере приветствуется

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие
Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
20-06-2019
Operator Servicii Clienți


HR-Consulting (search4staff.com)

Întreprinderea privată de distribuție a energiei electrice este în căutare de:

Operator Servicii Clienți

Responsabilități:
● Să realizeze activităţi de deservire a clienţilor, aplicînd politicile şi criteriile comerciale stabilite.
● Să efectueze operațiuni cu numerarul (primirea si eliberarea mijloacelor banesti de la/catre client)
● Să efectueze lichidări - evidenta si perfectarea documentelor primare si a rapoartelor din casierie .
● Să efectueze evidenta și verificarea mijloacelor banesti in numerar
● Să efectueze determinarea/verificarea autenticității bancnotelor
● Să răspunde de păstrarea bunurilor materiale sau de alta natura care să fue în gestiune.
● Să deservească şi să direcționeze, după necesitate, consultările oferite clienţilor din aria sa de activitate.
● Să-i consulte pe clienți cu privire la serviciile oferite.
● Să actualizeze, completeze şi verifice exactitatea informaţiei parvenite de la clienţi.

Cerințe:
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat;
● Rezistență la situații de confilct;
● Persoană responsabilă și capabilă să învețe lucruri noi;

Compania oferă:
• Instruire gratuită;
• Grafic de lucru part - time:
o 09.00 - 13.00 luni - vineri
o 11.00 - 15.00 luni - joi
o 12.00 - 16.00 luni - joi
• Posibilitate de creștere profesională;
• Echipă prietenoasă.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OSC

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OSC

Telefon de contact : 060 102 909
20-06-2019
Marketing Employee


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Marketing Employee

Responsibilities:
● Assist Marketing Coordinator when organizing company’s fairs, seminars, tradeshows including logistical aspects, partnerships, suppliers;
● Coordinates with the printing agency(s), external designer(s) appointed to design Galactic Group marketing materials, ensuring the tasks entrusted are done in time and proper manner;
● Assists in brainstorming ideas;
● Provide support for website administration;
● Provide support for social media management;
● Deliver high quality custom Power Point presentations for sales teams and events;
● Coordinates with other departments on regularly scheduled events ensuring availability of appropriate support.

Core Competences:
● Constructive spirit in approaching tasks;
● Ability to work without errors, in an efficient and structured way, paying attention to details;
● Ability to consider and respect deadlines, be in line with the forecast, set priorities;
● Flexible and able to work in various fields and circumstances.

Qualifications:
● Good spoken and written English is “a must”. Knowledge of other languages will be an asset;
● Minimum 1 year of marketing experience, even as student worker or graduate assistant in marketing department; Responsibility should have included coordinating or assisting events organization;
● Proficient with Microsoft Office suite, (Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Prezi);
● Ability to maintain relationships through effective interpersonal skills;
● Highly self-motivated and able to operate autonomously when necessary;
● International mindset and understanding of the cultural specifics of various regions;
● Enjoy working in a dynamic, fast-moving, diverse and international working environment;
● Do the work with enthusiasm and energy.

Offer:
● Good salary;
● Full social package;
● A diverse and interesting work.
● Attractive working conditions within an international team;
● Lunch tickets and delicious coffee;
● Comfortable office in modern building.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
20-06-2019

1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  >>
Горячие вакансии

Est-computer

- QA Specialists
- Software Developers in Test
- Java Developer

подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)