RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  

Jalba Aliona (39)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Торговля, продажи

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Управление продажами


Transport Union

Компания предоставляет бесплатное обучение, все необходимые ресурсы для работы и возможность стабильного, высокого дохода.
Если вы хотите работать и развиваться в успешной компании, высылайте резюме (CV)+ фото с указанием должности на наш электронный адрес: realriatec@mail.ru.
Регион: Кишинёв
+37360003745
30-05-2018
Продажи по телефону


Transport Union

Экспедиторская компания, в связи с расширением, набирает в команду профессионалов менеджера по продажам и работе с клиентами.

Обязанности:
Продажа транспортной услуги;
Активный обзвон потенциальных клиентов;
Оформление заявок;
Развитие клиентской базы.

Требования:
Знание русского языка;
Уверенный пользователь ПК;
Образование: среднее специальное/высшее;
Коммуникабельность;
Опыт работы в продажах будет являться преимуществом.

Условия:
Своевременная выплата заработной платы;
Тренинги за счет компании;
Возможность карьерного и финансового роста;
График работы: Пн-Пт, с 9:00 до 18:00 (перерыв на обед - 1 час)

Заинтересованных соискателей просим высылать свое резюме + фото на адрес электронной почты: realriatec@mail.ru
Регион: Кишинёв
+37360003745
30-05-2018
SOMELIER


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

SOMELIER

Moldova este o ţară cu istorie milenară în domeniul vinificaţiei. În ultimele decenii, industria vinicolă din Republica Moldova s-a bucurat de prosperitate şi se află în ascensiunea dezvoltării sale.

Amplasându-se în centrul vechi al oraşului Chişinău, COMPANIA reprezintă atât un club de cunoscători veritabili ai vinului, cât şi o atracţie turistică. Scopul vizat este să propună oamenilor posibilitatea de a descoperi nişte laturi inedite ale universului vinului, favorizând astfel savurarea procesului de selectare şi consumare a vinului.

În lumea somelierilor, se spune că cel mai bun vin este «vin la tine», iar cel mai prost vin este «vin de pomană». Fiecare băutură are personalitatea ei, cel mai gustos vin este cel care îţi place.

ATRIBUȚII DE SERVICIU:
• Consultanța clienților din sală (ajutor la alegerea unui vin)
• Coordonarea și conducerea degustărilor
• Acceptarea / afișarea mărfurilor în sală
• Controlul întreținerii sortimentului în sală
• Înregistrările primare de numerar

CANDIDATUL CĂUTAT:
• Cunoaște bazele vinificației
• Poate prezenta o diplomă de educație de profil
• Cunoaște limba română și rusă la nivelul discuțiilor coerente
• Cunoașterea limbilor de circulație internațională (engleza sau franceza) este binevenită
• Are abilități de comunicare și persuasiune
• Este responsabil și proactiv
• Experiența în vânzările cu amănuntul va fi considerate un avantaj, dar nu este obligatorie

Așteptăm candidații dornici să degusteze vin și să propună vinul ideal timpului , ocaziei și anturajului necesar, la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: SML
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: SML
30-05-2018
Sales Trainer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Sales Trainer

Despre Companie:
Companie internațională care schimbă lumea prin frumusețe.

Compania propune:
• Salariu fix și achitat la timp
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
• Posibilități de creștere și dezvoltare
• Automobil de serviciu
• Lucru într-o echipă dinamică
• Regim de muncă adaptat, interesant și divers :)

Atribuții de serviciu:
● Îmbunățățirea actualelor programe de formare și elaborarea noilor programe, în vederea instruirii forței de vînzări (prezentări PowerPoint)
● Colectarea informației privind fluxul de persoane prezente la instruiri (tabele excel)
● Instruirea forței de vînzări din toate regiunile partenere (public speaking)
● Acoperirea planurilor lunare de training-uri livrate (deadline-uri respectate)

Criterii eligibile participării la concursul de angajare:
• Studii superioare în unul din domeniile: marketing, logistică, PR, psihologie
• Experiență în conducerea training-urilor/ workshop-urilor de minim 3 ani
• Utilizator independent MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Vorbește fluent limba română și rusă
• Orientare spre client
• Persuasiune și curiozitate
• Capacitatea de a lucra rapid
• Spirit de echipă și responsabilitate
• Flexibilitate și rezistență la stres
• Permis de conducere, categoria B

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: ST

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: ST

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
30-05-2018
REPREZENTANT MEDICAL (CHIȘINĂU)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

REPREZENTANT MEDICAL (CHIȘINĂU)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Anunțul este pentru tine dacă:
● Ești proaspăt absolvent USMF, nu ai experiență, dar vreai s-o obții
● Ai lucrat în medicină, dar salariul mic te inspiră să cauți alte domenii de activitate
● Îți este cunoscut domeniul Reprezentantului Medical, dar ai vrea o carieră cu perspectivă într-o companie internațională

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Automobil de serviciu
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Cunoaștere a produselor companiei și a celor concurente
● Vizite de studiu și discuții cu lucrătorii medicali (pediatri, neonatologi, medici de familie, infecționiști, surori medicale)
● Prezentare în limba de stat și în limba rusă a produselor companiei
● Reprezentare a companiei la diferite conferințe și mese rotunde
● Vizite la farmacii în vederea lucrului cu consultanții farmaceutici – descrierea produselor și verificarea îndeplinirii acordului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: medicină generală, medicină preventivă (sănătate publică), farmaceutică sau industrie alimentară
● Vorbește fluent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Îi place să lucreze în echipă, dar și individual
● Axat pe rezultat și proactiv
● Creativ și ambițios
● Adaptabil și învață rapid
● Deține permis de conducere (categoria B)

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MEDC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MEDC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
30-05-2018
MARKETING COORDINATOR (CULINARY)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

MARKETING COORDINATOR (CULINARY)

Despre Companie:
Companie internațională cu un renume de mai bine de 140 ani. Lider mondial în nutriție, sănătate și vitalitate. Are în prezent peste 283 mii de angajați și fabrici aproape în fiecare țară din lume.

Compania propune:
● Salariu fix + bonus
● Pauza de masă asigurată
● Training-uri corporative (inclusiv peste hotare)
● Angajare oficială cu pachet social inclus
● Perspective de creștere profesională

Program de lucru:
Luni-vineri: 9.00 – 18.00

Atribuții de serviciu:
● Monitorizarea și analiza vînzărilor
● Dezvoltarea și implementarea strategiei de brand
● Dezvoltarea planului de brand
● Înțelegerea impactului de afaceri al investițiilor PFME și TTS ale brandului

Candidatul pe care-l căutăm:
● Are studii superioare în unul din domeniile: marketing sau logistică
● Vorbește fuent și înțelege atît limba de stat, cît și limba rusă
● Are cunoștințe intermediare de limbă engleză
● Poate întocmi prezentări în PowerPoint
● Are experiență (3 ani) în marketing și comerț
● Îi place să lucreze în echipă, să partajeze experiență și cunoștințe
● Axat pe rezultat și proactiv
● Este curios și învață repede
● Are capacitatea de adaptare în diverse medii de afaceri/ flexibilitate
● Îl motivează volumele mari de muncă

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: MCC

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
30-05-2018
Specialist licitatii


"NeoMatrix" SRL

Specialist licitatii
Cerințe

Studii superioare finalizate; juridice, economice, administrative;
Cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniu;
Cunoștințe în utilizarea: MS Windows, MS Office;
Cunoașterea Limbilor: Română, Rusă și Engleză;
Abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice.
Responsabilități

Pregatirea dosarului pentru participarea la licitatii;
Completarea formularelor aferente licitatiei;
Organizarea si arhivarea documentelor activitatii desfasurate.
Ce propunem

Salariu competitive;
Oportunități de dezvoltare profesională;
Experiența unica de colaborare într-o echipă dinamică de profesioniști.

Persoanele interesate rugam să expedieze CV-ul cu indicarea funcţiei la adresa de e-mail: career@matrix.md
Регион: Кишинёв
career@matrix.md
30-05-2018
CONSULTANT SERVICII EDUCAȚIONALE


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

CONSULTANT SERVICII EDUCAȚIONALE

Despre Companie:
Companie internațională cu o experiență de peste 20 ani în prestarea serviciilor educaționale la distanță și certificare internațională în domeniul tehnologiilor informaționale și al business-ului contemporan, reunind persoane interesate din peste 120 țări. Filialele Companiei pot fi găsite în Serbia, Bosnia și Herzegovina, România, Ucraina, America și Moldova.

Dacă optezi pentru postul dat înseamnă că:
1. Ești o persoană curioasă
2. Vrei să-ți îmbogățești cunoștințele despre programele de studiu din ariile de Business și IT
3. Vrei să lucrezi într-un mediu relaxat, unde sunt colegi puțini, dar simpatici

Propunem:
• Salariu fix + bonus în baza contractelor încheiate
• Training Profesionist condus de profesori de talie mondială
• Angajare oficială
• Pachet social inclus
! Salariul se discută nemijlocit la interviu (dar e competitiv pe piață)

Program de lucru:
Pe schimburi luni-vineri:
săptămînă impară: de la 08.00 pînă la 16:00

săptămînă pară: de la 13.00 pînă la 20.00
! sîmbătă: de la 9.00 pînă la 13.00

Atribuții de serviciu:
● Preluarea apelurilor telefonice în vederea informării viitorilor cursanți despre oportunitățile de studiu
● Răspunderea prin e-mail la solicitările primite din partea viitorilor cursanți
● Managementul cererilor de înscriere: oferirea consultanței aplicanților cu privire la care dintre programele de studiu (business, IT sau mixte) sunt cele mai potrivite pentru nevoile individuale de formare
● Negocierea condițiilor de înregistrare
● Întocmirea contractelor de studii și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție al clienților

Candidatul pe care-l căutăm:
● e sociabil, are abilități foarte bune de comunicare
● poate negocia și oferi explicații
● comunică (verbal și în scris) corect și frumos în limba română
● poate întreține conversații elementare în limba engleză
● este interesat de industria educației
! experiența anterioară nu este obligatorie

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: CSE

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: an70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: CSE

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 069638007
30-05-2018
manager vanzari in domeniul IT

з/п de la 8000 pana la 15 000
ITShopOnline

Suntem ITShopOnline si vrem să creștem împreună.
De cel puțin 3 ani comercializam echipamente de calcul Refurbished. Nu știi ce sunt produsele Refurbished?
Vezi aici:
https://itshoponline.org/refurbished/
Iar cum lucrurile mari se fac cu echipe mari, intenționăm să ne facem cu colegi noi.
Suntem interesați de persoane tinere cu ambiții și planuri mari, persoane care își pot stabili singuri scopuri și obiective și fac totul pentru realizarea lor.
Noii membri ai echipei vor fi antrenați în vânzări. Aici sunt câteva din responsabilități:
• Analiza pieței
• Identificarea potențialilor clienți
• Identificarea oportunităților de dezvoltare pe termen lung
• Menținerea bunelor relații cu portofoliul de clienți
• Respectarea termenilor limită pentru obiectivele propuse
Dacă ai experiență în vânzări e Ok, daca nu, hai să creștem și să învățăm împreună.
CV-le pot fi expediate la vânzări@itshoponline.org
www.itshoponline.org
Регион: Кишинёв
tel: 686 77 118
email: vanzari@itshoponline.org
30-05-2018
Reprezentant Telesales


PETROM Moldova

Petrom–Moldova S.R.L. anunță recrutarea pentru poziția de Reprezentant Telesales.

Responsabilități principale:

Contactează și informează potențialii clienți cu privire la produsele și serviciile Petrom Moldova;
Răspunde la întrebări despre produse și/sau companie;
Adresează întrebări pentru a înțelege cerințele clientului și pregătește oferta în corespundere;
Interacționează direct cu echipa de vânzări din teritoriu, după necesitate;
Introduce și actualizează baza de date a clienților;
Procesează comenzile cu acuratețe;
Păstrează evidența apelurilor și a vânzărilor, și notează informația utilă;
Etc.
Studii și abilități personale:

Studii superioare finisate;
Cunoștințe înalte de operare PC, a programelor relevante (de ex. CRM software) și a sistemelor telefonice;
Abilitatea de a studia produse și servicii și de a descrie/explica acestea potențialilor clienți;
Cunoștințe la nivel avansat a limbilor: Română, Rusă și Engleză;
Excelente abilități de comunicare și relaționare;
Temperament echilibrat, capabil să gestioneze refuzul;
Excelente abilități de negociere, de soluționare a problemelor și de adresare a reclamațiilor;
Dacă sunteți interesat de acest post și corespundeți cerințelor de mai sus, expediați scrisoarea de intenție și CV-ul Dvs la adresa de email: hr.md@petrom.com, indicând denumirea poziției ”Reprezentant Telesales” în subiectul mesajului.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerințelor înaintate.
Регион: Кишинёв
hr.md@petrom.com
30-05-2018
Vînzători şi Casieri Chișinău


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament.

Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru posturile:

Vînzători şi Casieri Chișinău
Family Market este marketul familiei tale!
Unde colectivul este şi el ca o familie mare, iar cumpărătorii ne sunt oaspeţi dragi. Îţi doreşti să înveţi cum se atrag cumpărătorii într-un market ? Să înţelegi importanţa unui vînzător bun ?
Eşti persoană amabilă, comunicabilă şi sîrguincioasă ?Atunci te invităm în echipa Family Market!

Obligaţii:

Deservirea cumpărătorilor la nivel înalt ;
Scanarea mărfii , primirea banilor de la cumpărator, eliberarea restului şi a bonului ;
Menţinerea ordinii si curăţeniei la locul de lucru;
Aranjarea produselor pe raft.
Cerinţe faţă de candidat:

Cunoaşterea limbii române şi ruse;
Abilităţi de comunicare bine dezvoltate;
Punctualitate,responsabilitate, flexibilitate.
Experienţa în domeniu: Nu este obligatorie!
Garantăm angajaţilor:

Angajare oficială;
Salariul după merite cu creştere care depinde doar de dumneavoastră;
Uniformă;
Instruire gratuită;
Creştere profesională.
Aşteptăm CV-ul Dumneavoastră complet cu indicarea postului la adresa angajare-hr@mail.ru , Telefon: 076059034-Victoria.

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
30-05-2018
Agenti in vinzari


Customagic

Esti ambitios/a si iti plac vinzarile? Esti un bun orator si usor faci oamenii sa te asculte? Vrei un lucru unde sa fii permanent in miscare, cu un salariu bun pe care sa-l influentezi singur? Atunci te asteptam in echipa noastra !

Agenti in vinzari
Cu ocazia extinderii Compania “Customagic” producatorul marcilor comerciale “Mezellini” si “ Zi de Zi”, unul din cei mai mari distribuitori excluzivi de produse alimentare in Moldova, invita in echipa sa Agenti in vinzari/ Agenti Comerciali.

Cerinte fata de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare (finisate sau in curs cu frecventa redusa);
- Permis de conducere cat. B (pentru domnisoare nu este nevoie de permis de conducere);
- Responsabilitate, ambitie, gindire analitica, optimism, pozitie activa de viata, orientare spre rezultat;
- Abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni ;
- Dorinta de a invata .

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurenta sanatoasa in munca;
- Masina de la companie;
- Acces la retea corporativa de telefonie;
- O baza stabila de clienti si salariu influentat de %-ul din vinzari ;
- Prime banesti in dependenta de reusite;
- Dezvoltare profesionala si crestere in cariera;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica
customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
30-05-2018
Mercendaizer


Customagic

Esti o persoana energica, responsabila si interesata de vinzari ?

Atunci oportunitatea perfecta de a incepe o cariera este postul de Merchandiser in compania noastra.

Merchandiser
Cerinte fata de candidat:

Cunoastere buna a limbii romane (limba rusa este un avantaj) ;
Responsabilitate, sirguinta, devotement;
Dorinta de a invata;
Persoana activa si pozitiva.

Obligatii:

Persoana data merge impreuna cu agentul comercial si se ocupa de:
Aranjarea produselor la raft;
Desfasurarea degustarilor de produse a companiei;
Rotatia marfii;
Verificarea preturilor si termenilor de valabilitate.

Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire (seminare, traininguri, instruire in teren);
Colectiv tinar si prietenos;
Posibilitati de crestere si dezvoltare in cadrul companiei;
Salariu motivant.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica: customagic-hr@mail.ru, tel. 076059018

E-mail: customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059018
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
30-05-2018
Casieri si Vinzatori


Customagic

Cu ocazia extinderii compania “Alimer Comert” ce include o retea de magazine si marketuri, angajeaza:

Casieri si Vinzatori
Invitam persoane active si responsabile pentru a face parte din echipa noastra.

Daca vreti sa lucrati intr-un colectiv unit, si credeti ca faceti fata cerintelor descrise mai jos, atunci acest lucru este pentru Dumneavoastra!

Responsabilitatile unui vinzator consultant:
- consultarea si deservirea clientilor;
- lucru la casa;
- primirea si aranjarea produselor pe raft;
- participarea la inventariere;
- controlul termenelor de realizare a marfii;
- mentinerea curateniei in magazin;

Cerinte:
- vorbire libera in limbile romana si rusa;
- experienta nu este obligatorie;
- abilitati de a calcula rapid;
- memorie si atentia bine dezvoltate;
- comunicabilitate (capacitatea de a gasi usor limba comuna cu oamenii)
- sinceritate;

Conditii de munca:
- noi garantam stabilitate fiecarui angajat;
- pachet social deplin;
- salariu demn si la timp;

Tel. 76059018, Victoria

Telefon:
076059018
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
30-05-2018
Полевой тренер по мерчендайзингу и продажам


Customagic

Холдинг "Сustomagic,, занимающийся производством, импортом и дистрибуцией продуктов питания, набирает в свою дружную команду активного, амбициозного и коммуникабельного специалиста :

Полелевым тренером по мерчендайзингу и продажам.

Полевой тренер по мерчендайзингу и продажам
Требования к кандидату
• Проведение дегустаций;
• Проведение обучения для персонала торговых точек;
• Изучение ассортиментных планнограм;
• Заполнение отчетности;

• Системное мышление, мобильность.

УСЛОВИЯ
• Полный социальный пакет;
• Профессиональное развитие;
• Дружный и сплоченный коллектив.

ДЕЙСТВИЯ:
Отправить на электронную почту customagic-hr@mail.ru полное резюме, с указанием вакансии или звоните по номеру: 076059034 Виктория.
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Телефон: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
30-05-2018
Agent servicii client


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Agent servicii client

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Asigură consiliere și asistență post vânzare clienților companiei și comercianților, în colaborare cu alte departamente abilitate din cadrul companiei;
● Promovează produsele și serviciile companiei;
● Participă la campaniile outbound stabilite de managementul companiei și al departamentului;
● Asigură procesarea și livrarea comenzilor către clienți;
● Gestionează datele clienților și comercianților în sistemele informatice ale companiei: introduce contracte, comenzi, anexe, operează modificări ale datelor clienților și comercianților, precum și modificări contractuale;
● Promovează modalitățile de comandă electronică și contribuie la mărirea numărului de clienți care efectuează comenzi online;
● Întocmește și transmite facturile către clienți și comercianți;
● Gestionează corespondența cu clienții/comercianții.

Cerințe:
● Studii medii;
● Preferabil experiență minim de 1 an în serviciul suport clienţi;
● Preferabil experiență legată de promovarea și dezvoltarea produsului/ serviciului;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Cunoașterea calculatorului (MS Office);
● Abilități de negociere.

Beneficii:
- Graficul de lucru 08:30 - 17:30;
- Angajare oficială;
- Pachet social;
- Tichete de masă;
- Salariu fix + premii (la îndeplinirea/depășirea planului);
- Participarea la traininguri de dezvoltare profesională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AC1

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: AC1

Telefon de contact : 022-202986
29-05-2018
Logist (transport containerizat)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Logist (transport containerizat)

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Managementul vânzărilor serviciilor transportului containerizat;
● Dezvoltarea și atragerea noilor clienți;
● Evidența corespondenţei comerciale;
● Negocierea tarifelor și contractelor cu clienții;
● Evidența actelor (facturare, întocmirea documentelor de însoțire pentru transport; coordonarea contractelor și încasărilor);
● Coordonarea procesului de expediere a mărfurilor.

Cerințe:
● Experiență în domeniul logistic/vânzări servicii (transport containerizat)
● Cunoașterea pieţei transporturilor (forwarding);
● Abilități de comunicare de negociere;
● Capacitatea de planificare și organizare a procesului de lucru;
● Cunoașterea Limbii engleza la nivel avansat;
● Utilizator experimentat PC;
● Personalitate dinamică cu inițiativă.

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu fix + premii de performanță;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Perspective de dezvoltare în carieră într-o companie internațională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC

Telefon de contact : 022-202986
29-05-2018
Key Account Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com)– la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Key Account Manager

Companie în domeniul businessului electronic în Republica Moldova.

Responsabilități:
- Promovarea produsului;
- Negocierea cu persoanele decizionale ale companiilor din RM;
- Semnarea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
- Negocierea și semnarea contractelor;
- Atragerea noilor parteneri.

Cerințe:
- Studii superioare economice, tehnice, umanitare;
- Preferabil experiență de la 1 ani în vânzări, FMCG, servicii bancare;
- Experiență legată de promovarea și dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
- Cunoașterea calculatorului (MS Office);
- Abilități de negociere;
- Permis de conducere cat B.

Beneficii:
- Graficul 9:00 - 18:00;
- Angajare oficială;
- Pachet social;
- Salariu fix + premii (la îndeplinirea planului);
- Participarea la traininguri.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: K1N

Telefon de contact: 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: K1N

Telefon de contact: 022-202986
29-05-2018
ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ


дистрибьютор

Официальный дистрибьютор
компаний Mondelēz International и JDE в Республике Молдова
(шоколад «Корона», «Milka», кофе «Jacobs», чипсы «Люкс»,
жевательная резинка «Dirol», бисквиты «Барни»)
объявляет о вакантной должности

ТОРГОВЫЙ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ

Требования к кандидатам
• Наличие водительского удостоверения,
стаж вождения не менее 1 года
• Наличие автомобиля
• Знание русского и румынского языков

Дополнительные требования
• Энергичность
• Коммуникабельность
• Самостоятельность
• Инициативность

Компания обеспечивает
• Стабильную заработную плату
• Профессиональное развитие

Регион: Кишинёв
Резюме принимаются по е- mail: chocolux.srl@gmail.com
29-05-2018
Casier/Operator


Bemol

Responsabilităţi:
- Deservirea clienţilor;
- Informarea clientilor despre promoţiile companiei;

Program:
- Munca este organizata in schimburi (de zi si de noapte) a cite 12 ore schimb;

Cerinţe fata de candidat:
- Disponibilitatea de a lucra in schimbul de noapte;
- Studii gimnaziale sau medii de cultură generală;
- Persoană disciplinată, cu grad înalt de responsabilitate;
- Posedarea limbilor română şi rusă;

Companie ofera: incadrare in munca conform legislatiei in vigoare cu pachetul social complet!
Sunati : 79702094.

Регион: Кишинёв
Companie ofera: incadrare in munca conform legislatiei in vigoare cu pachetul social complet!
Sunati : 79702094.
29-05-2018

1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)