RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Штербец Владимир Иванович  (38)

Gheorghița Victoria (35)

Рошко Олеся Сергеевна  (25)

Гуцан Евгений (36)

Kleimionova Irina (34)



Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
CARPET LUX
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
RPH Marketing Service
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 31 марта
Dispatch - Manager

з/п 12000-18000 LEI
Canadian Transportation Company

Who are we:
A team of 20 young and dedicated people bridging administrative tasks, handling sales, operations, and marketing for the Canadian sister company.

What do we offer:
• Cozy and conveniently located office
• Friendly team
• Opportunities for growth
• Motivating salary: from 9500 MDL guaranteed to go up to 12000 MDL in no more than 3 months of employment (depending on performance). Targeted salary within 6 months of employment is 18000 MDL

Our Requirements:
• Able to work evening-night shift
• Advanced English Language command
• Strong provable customer service and problem-solving skills
• Previous work experience in a similar role is an asset
• Previous work experience with USA, Canadian and/or European customers is an asset
• Commitment to long-term employment

Your Skills and Abilities:
• High moral character and integrity
• A high degree of emotional self-control
• Good communication skills
• Self-confidence
• Effective at multi-tasking

Eligible candidates will submit CV + Photo in English Language only to hr@glorificator.md with the subject line “Dispatch Manager”

Only selected candidates will be contacted.
Регион: Кишинёв
hr@glorificator.md
17-03-2020
Trade Manager

з/п Negociabil
Customagic

Compania Customagic anunta concurs pentru suplinirea postului vacant : Manager- trade-marketing la combinatul de carne de la Bulboaca.

Responsabilitati:
- Elaboreaza propuneri pentru cresterea si dezvoltarea in numar si calitate a vinzarilor.
- Planifica activitatile de trade-marketing pentru an,trimestru,luna.
- Analizează volumele de vânzări (clienti, categorii de produse).
- Soluția problemelor controversate și controlul calității produselor
- Îndeplinirea obiectivelor primite de la conducerea companiei

Cerinte:
- Daca ai finisat Faculatea de Economie sau specialitaea legata de vinzari te invitam in compania noastra.
- Sinceritate, dorinta de a lucra, gindire analitica, persoana energica si pozitiva.
- Rezistent la situatii de stres
- Permis de conducere categoria B, ar fi binevenit automobilul personal.

Oferim:
- Grafic stabil de L-V de la 8-18
- Lucru interesant intr-un colectiv placut si puternic
- Salariu motivant si platit la timp.

Daca tei regasit in oferta noastra te invitam sa depui un CV pe E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 068787733
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 068787733
17-03-2020
Agent Comercial

з/п Negociabil
Customagic

Cu ocazia extinderii Compania “Augur Perla” distribuitor a mărcilor comerciale “DeliCarne” și “ City”; unul din cei mai mari distribuitori excluzivi de produse alimentare în Moldova, angajează în echipa sa Agenți în vânzări/ Agenți Comerciali

Cerințe față de candidat:
- Studii medii de specialitate sau superioare (finalizate/ sau în curs cu frecvență redusă);
- Permis de conducere cat. B (pentru fete nu este nevoie de permis de conducere);
- Responsabilitate, ambiție, gândire analitică, optimism, poziție activă de viață, orientare spre rezultat;
- Abilitați de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni;
- Dorința de a învața.

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Concurență sănătoasă în muncă;
- Mașina de la companie;
- Acces la rețeaua corporativă de telefonie;
- O bază stabilă de clienți și salariu influențat de %-ul din vinzări;
- Prime banești în dependență de reușite;
- Dezvoltare profesională și creștere în carieră;

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com Tel. 068787733
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 068787733
17-03-2020
Recruiter

з/п Negociabil
Customagic

Customagic caută un recrutor care va fi responsabil în furnizarea de candidați exemplari. Dacă ai potențial, și dorință de a te dezvolta continuu, atunci ne-ar plăcea să faci parte din echipa noastră.

Despre tine:
Obții satisfacție din a găsi oamenii potriviți la locul potrivit. Ai orientare spre relații, dar și spre rezultate. Vrei să fii membru al unei echipe în care există sprijin reciproc și feedback.

Dacă te-ai regăsit în descrierea de mai sus, sunt șanse mari să ne potrivim! :)


Ce se așteaptă de la tine?

Găsirea candidaților, folosind diferite platforme de social media;
Pregătirea și plasarea anunțurilor pe diverse canale;
Selectarea cv-urilor și candidaților;
Desfașurarea interviurilor;

Experiența ta de muncă/ Cunoștințe și calificări necesare:

Experiență în domeniu (avantaj);
Studii universitare absolvite, în Psihologie, Resurse Umane, Sociologie sau alte specializări similare;
Deprinderi de utilizare a platformelor de recrutare (ex. Rabota, Facebook, LinkedIn);
Cunoștințe privind diverse tipuri de interviu și abilități de intervievare;
Gândire analitică, responsabilitate, devotament;

De ce să aplici, mai jos găsești răspunsul :)

Noi vă oferim:

Instruire și pregătire profesională;
Pachet social deplin;
Salariu motivant;
Dezvoltare și creștere în carieră;
Lucru într-o echipă profesionistă;
Condiții bune de muncă;
Grafic de muncă 09:00- 18:00;
Participarea la evenimente corporate;
Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Dacă te-am convins că putem face echipă bună împreună, așteptăm CV-ul tău la customagic-hr@mail.ru Ulterior te vom invita la o discuție la compania noastră pentru a ne cunoaște. :)
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
17-03-2020
Operator privind introducerea, validare de date

з/п Negociabil
Customagic

Sarcini de baza:
- Introducerea datelor în baza de date în baza documentelor;
- Verificarea datelor din baza de date cu cele din documente;
- Prelucrarea informației conform datelor introduse;
- Cooperarea cu agenții de vânzari;
- Realizarea raportului privind clienții debitori;

Cerințe:
- Studii medii;
- Responsabilitate, punctualitate;

Compania noastra vă oferă:
- Stabilitate;

- Grafic stabil de L-V de la 09:00-18:00
- Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
- Dezvoltare profesională.
- Colectiv prietenos si atmosfera placuta la locul de munca.

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
17-03-2020
Economist

з/п Negociabil
Customagic

Вам интересна новая работа? Вас привлекают эффективные и креативные методы при решении корпоративных задач? Для Вас важен профессиональный рост и Вы соответствуете нашим требованиям, значит Вы точно наш человек!

Требования:
- Высшее экономическое образование;
- Свободное владение румынским/русским языками;
- Готовность к ненормированному рабочему графику;
- Умение анализировать большой объем информации, аналитическое мышление;
- Высокая концентрация и скорость переключения внимания;
- Высокий уровень математических (счётных) способностей;
- Способность работать в условиях дефицита времени и информации;
- Способность длительное время заниматься однообразным видом деятельности (склонность к работе с документами, текстами и цифрами);
- Усидчивость, наличие терпения;
- Обязательность;
- Предприимчивость, деловая хватка;
- Коммуникабельность, уверенность в себе;
- Эмоционально-психическая устойчивость;
- Эрудированность;
- Исполнительность, ответственность;

Условия:
- стабильность;
- полный социальный пакет;
- достойная и своевременная оплата труда;
- бесплатное обучение;
- карьерный и профессиональный рост;
- работа в крепкой команде;
- лояльность компании к каждому сотруднику.

ДЕЙСТВИЯ:
Отправить на электронную почту customagic-hr@mail.ru ПОЛНОЕ резюме, с указанием вакансии. Резюме, не содержащие полную информацию, не рассматриваются.

Предварительный отбор осуществляется в 2 этапа:
1 этап. Отбор резюме с УКАЗАНИЕМ ВАКАНСИИ.
2 этап. Cобеседование с отобранными кандидатами, прошедшими конкурс резюме.
Регион: Кишинёв
Высылайте свое CV обязательно с указанием вакансии на e-mail: customagic-hr@mail.ru

17-03-2020
Analist financiar

з/п Negociabil
Customagic

Scopul postului: Formulează şi asigură implementarea efectivă a politicilor financiare.

Responsabilități principale:
• Prelucrează, analizează, interpretează și gestionează informații economico-financiare;
• Asigură analiza financiară a indicatorilor de performanță;
• Raportarea financiară conform standardelor IFRS- naționale;
• Modelarea financiară și analiza eficacității managementului companiei și a unității în întregime;
• Raportează situația vânzărilor lunare în cadrul companiei;
• Modelarea financiară și analiza factorilor externi și interni;
• Organizează procesul de colectare a informațiilor/datelor financiare;
• Realizarea și prezentarea rapoartelor în format Excel, Power BI, etc.

Principalele cerințele față de candidați:
• Studii superioare în domeniul economic/ cibernetică și informatică economică;
• Cunoștințe și abilități de lucru în contabilitatea primară;
• Cunoașterea limbilor română, rusă;
• Abilități de operare a programelor Microsoft Office și 1C.

Activând în cadrul companiei veţi beneficia:
• de o atitudine respectuoasă şi pozitivă din partea echipei;
• stabilitate, loc de muncă într-un oficiu comod;
• salariu competitiv (pachet social deplin);
• mediu favorabil dezvoltării profesionale.

Detaliile cu privire la procesul de muncă, condiții salariale se comunică la interviu. Așteptăm CV-ul pretendenților la adresa electronică hrcustomagic@gmail.com
Регион: Кишинёв
E-mail:
hrcustomagic@gmail.com
17-03-2020
Director Financiar/ Финансовый директор

з/п Negociabil
Customagic

În cazul în care:
-Vă doriți să vă realizați ambiția dvs profesională la maximum;
- doriți să căpătați experiență profesională muncind într-un Holding care este axat pe producție, import, distribuție, comerț cu amănuntul, și activitate în sfera Restaurante (care de altfel sunt foarte puține în țara noastră);
- vă doriți o activitate interesantă unde să puteți pune în practică cunoștințele în domeniul economic și financiar și abilitățile de analiză;

vă oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Compensarea cheltuielilor pentru convorbiri telefonice;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporate;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;
dar și:
- Posibilitatea de a vă valorifica la maximum capacitatea de muncă, talentele și abilitățile;
- O experiență valoroasă garantată care vă va permite să deveniți un director financiar universal.

Responsabilități:
- analiza activității economico-financiare a întreprinderii;
- bugetare și planificare;
- optimizarea și minimizarea cheltuielilor;
- auditul intern;
- gestionarea relațiilor cu băncile și activitatea de creditare;
- elaborarea proiectelor de investiții și a planurilor de afaceri;
Cerințe:
- experiență de cel puțin 3 ani în poziția de expert în analiza financiară/manager;
- cunoștințe avansate de utilizare Excel și a principalelor programe de birou;
- cunoștințe în domeniul contabilității de gestiune, analizei economice, cunoașterea aplicației 1C (începînd cu versiunea 7.7 - 8.3), abilități de elaborare a modelelor financiare;
- experiență de cel puțin 2-3 ani în elaborarea proiectelor de investiții și analiza diverselor domenii de activitate a întreprinderii;
- cunoașterea și experiența în utilizarea practică a limbilor română și rusă (cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj);
- gîndire analitică, spirit de inițiativă, orientare către rezultate, abilități de lider, abilitatea de a negocia, abilitați de convingere, implicare puternică în activitatea companiei;
- responsabilitate, onestitate, potențial pentru dezvoltare personală, capacitatea de a face față situațiilor ieșite din comun, abilități de comunicare.
Expediați CV-ul la adresa electronică: hrcustomagic@gmail.com

---
В случае:
- Вы хотите достичь своих профессиональных амбиций по максимуму;
- вы хотите получить профессиональный опыт работы в холдинге, который сосредоточен на производстве, импорте, дистрибуции, розничной торговле и деятельности в сфере ресторанов (которых очень мало в нашей стране);
- вам нужна интересная деятельность, где вы можете применить на практике знания в области экономики и финансов и навыки анализа;

мы предлагаем вам:
- официальное трудоустройство;
- мотивирующая зарплата (размер которой будет зависеть от результатов собеседования);
- возмещение затрат на телефонные звонки;
- Интегральный социальный пакет;
- возможности профессионального развития;
- работа в стабильной компании на рынке;
- работа в профессиональной команде;
- хорошие условия труда;
- участие в корпоративных мероприятиях;
- Приятная рабочая обстановка и дружный коллектив;
но также:
- Возможность максимально использовать свою работоспособность, таланты и способности;
- Гарантированный ценный опыт, который позволит вам стать универсальным финансовым директором.

обязанности:
- анализ финансовой экономической деятельности предприятия;
- бюджетирование и планирование;
- оптимизация и минимизация затрат;
- внутренний аудит;
- управление отношениями с банками и кредитная деятельность;
- разработка инвестиционных проектов и бизнес-планов;

требования:
- опыт работы не менее 3 лет в должности эксперта / менеджера по финансовому анализу;
- Расширенные знания по использованию Excel и программ основного офиса;
- знания в области управленческого учета, экономического анализа, знание приложения 1С (начиная с версии 7.7 - 8.3), навыки разработки финансовых моделей;
- опыт работы не менее 2-3 лет в разработке инвестиционных проектов и анализе различных сфер деятельности компании;
- знание и опыт практического использования румынского и русского языков (знание английского языка является преимуществом);
- аналитическое мышление, инициативность, ориентация на результат, лидерские качества, умение вести переговоры, навыки убеждения, активное участие в деятельности компании;
- ответственность, честность, потенциал для развития личности, умение справляться с необычными ситуациями, навыки общения.

Присылайте свое резюме на электронный адрес: hrcustomagic@gmail.com
Регион: Кишинёв
E-mail:
hrcustomagic@gmail.com
17-03-2020
vinzator produse alimentare

з/п 3500-4000
SA Trafic Bujor

Требуется продавец в киоск «Алиментара» с з/платой 9000- 10000 лей
(8.00-23.00 или с 08:00- 22:00) за месяц.
Желающим предоставляется бесплатное жилье (квартира) мун.Кишинэу.
Официальное трудоустройство! Соц.пакет!
Тел.068652141; 022 32-94-90

Angajăm vînzător în ghereta ”Alimentara” cu salariul 9000-1000 lei
(8.00-23.00 sau de la 08:22:00 ) pe lună.
Doritorilor li se oferă cazare gratuită (apartament) mun.Chișinău
Angajăm oficial! Pachet social!
Tel. 068652141; 022 32-94-90
Регион: Кишинёв
068652141

022-329490
17-03-2020
stikeratoare

з/п 3000-3500
SA Trafic Bujor

Требется стикировшица / сборшица заказов /помошница кладовшика на склад на Рышкановку. З/плата от 3000 – 4000 лей в месяц с (8.00-17.00) . Суббота короткий день.
Официальное трудоустройство! Соц.пакет!
Тел.068652141; 022 32-94-90

Angajam sticheratoare la depozit / complectator de marfuri/ ajutor de depozitar in sectorul Riscanovca cu salariul 3000 - 4000 lei (08:00 – 17:00)
Simbata zi scurta.
Angajăm oficial! Pachet social!
Tel. 068652141; 022 32-94-90

Регион: Кишинёв
022-329490

068652141
17-03-2020
Требуются водители кат. "В" на почту в Мюнхен (Германия) 1500-1700е !!!

з/п 1500-1700
DPD

*** Возможен заработок до 2500е : ( 1600е ставка + субботы (320е) + сортировка посылок (10е/час ))

*** Требуются водители с кат. "B" ( 3,5 тонны ) для развоза посылок (до 31 кг) на DPD в Мюнхене. Для работы ОБЯЗАТЕЛЬНО ТРЕБУЕТСЯ ПАСПОРТ ЛЮБОЙ СТРАНЫ ЕВРОСОЮЗА (например румынский, латвийский, болгарский или любой другой страны Евросоюза). Водительские права могут быть другой страны (не Евросоюза, например российские или молдавские), по ним можно ездить 6 месяцев в Германии, потом надо или на месте в Германии их подтверждать на русском. Мы не Посредники!!! Мы – фирма, которая работает с DPD с 2007 года. Работа постоянная. Условия нормальные. Зарплата ВОВРЕМЯ !!!

*** Работа на Бусах Мерседес Спринтер Макси до 3.5 тонн. Почти все бусы новые (до 3-4 лет). Работа 5 дней в неделю с понедельника по пятницу или со вторника по субботу с 6:00 до 16:00-17:00 (приблизительно). Если есть желание, то можно заработать дополнительные 80€ выезжая в субботу (и работая на складе до работы 2-3часа по 10е/час) . Знание немецкого не обязательно. Со временем основные фразы запоминаются. В день приблизительно надо развозить 80-100 клиентов. Маршрут приблизительно 40-60 км в день в Мюнхене и пригороде. Маршрут один и тот же. Клиенты ежедневно повторяются на 60-80%. Зарплата вначале 1500€-1700€ Нетто (чистыми, т.е на руки) + соц. выплаты (мед. Страховка, налоги и т.д.). Со временем зарплату поднимаем. Всё официально! Если у вас есть опыт, то можно сразу говорить о зарплате выше.

*** Обучение (стажировка) длится примерно (максимум) 10 дней. За время практики платим 150€ (включаем их в первую зарплату). Учит водитель, который ездит тур. Вы ездите рядом, вам объясняют сканер и показывают тур. Как только вы начинаете ездить сами, с этого дня мы платим вам зарплату. С жильем помогаем на месте. Жилье не наше. Мы нашли гостиницу и несколько квартир. Проживание стоит 330-370€ в месяц. В комнате живут по 2-3 человека. Место проживания находится рядом с работой (примерно 1-2 км от склада DPD). Если у вас есть, где жить в другом месте, то нам только проще. Питание и другие личные расходы не оплачиваем! По приезду нужно иметь при себе деньги за жилье (примерно 100-150е) и на еду (примерно 100-150е) на первое время
Регион: Кишинёв
079-055-000
16-03-2020
Vînzător Consultant, în Showroom de draperii


DAD Human Capital

Cerinţe:
- Studii în domeniu de design interior sau vestimentar;
- Posedarea permisului de conducere cat.B;
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă;
- Empatie faţă de clienţi;
- Bun gust în arte/design.

Beneficii:
- Salariul: 6000mdl +% din vînzări (e real de ajuns şi la 20.000 mdl);
- Condiţii de muncă moderne şi confortabile;
- Echipă tînără şi prietenoasă.

Responsabilităţi:
- Oferiţi suport pentru client, în alegerea produsului;
- Consultaţi clientul la domiciliu, la necesitate;
- Efectuaţia tranzacţia de vînzare.

Condiţii de muncă:
- Showroom-ul se află în sec. Botanica (vizavi de Jumbo);
- Program de muncă: Luni-Sîmbătă 10.00-19.00.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa hr@dad.md
Регион: Кишинёв
olesea 069995545
16-03-2020
Expert în analiză financiară


DAD Human Capital

Oferim:
- Salariu DE LA – 25 000 MDL, achitat la timp;
- Regim de muncă Luni-Vineri, 9.00-18.00;
- Oficiu modern și echipă profesionstă;
- Posibilități de dezvoltare continuă;
- Apreciere și suport din partea managementului companiei.

Cerințe:
- Studii superioare cu profil economic;
- Experiență în domeniu, minim 4 ani;
- Experiența de muncă în companie de producere constituie un avantaj;
- Cunoașterea excelentă a PC;
- Atenție la detalii și gîndire analitică;
- Nivel înalt de profesionalism și responsabilitate.

Pentru a aplica la postul vacant, vă rugăm să ne expediați CV-ul Dvs la hr@dad.md sau să ne contactați la numărul de telefon 069995545.
Регион: Кишинёв
Olesea 069995545
16-03-2020
Agent de vînzări în domeniul agricol (zona sud)


DAD Human Capital

Cerințe:
- Studii în domeniul de agricultură;
- Cunoșterea producătorilor agricoli din sudul Moldovei;
- Abilități de vînzări și negociere ;
- Posedarea permisului de conducere;
- Posedarea automobilului constituie un avantaj.

Responsabilități:
- Promovarea produselor companiei;
- Comercializarea produselor chimice;
- Achiziționarea produselor cerialiere.

Oferim:
- Poți cîștiga cît vrei tu, noi te ajutăm;
- Libertate în luarea deciziilor;
- Muncă dinamică și interesantă;
- Dezvoltare profesională continuă.

Persoanele interesante sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa hr@dad.md

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
olesea-069995545
16-03-2020
Asistent Auditor


DAD Human Capital

Candidatul Ideal:
• Studii superioare finisate, cu profil economic;
• Experiență de muncă în domeniu de analiză și cercetare;
• Abilități excelente de operare PC (MS Word, Excel, PowerPoint);
• Conoașterea cum funcționează software de tip ERP sau CRM (constituie un avantaj);
• Cunoașterea fluentă a limbilor romană, rusă și engleză;
• Abilități excelente de exprimare, coerență și asertivitate;
• Interes, inițiativă și pro-activitate în realizarea sarcinilor;
• Persoana încrezută, amabilă și prietenoasă;
• Dorința de a interacționa cu persoane diferite;
• Abilități de organizare și gestionare a timpului în mod eficient;
• Disponibilitate pentu deplasări.

Beneficii:
• Salariu competitiv, influenţat de rezultat, începînd de la 10000 MDL - NET;
• Mediu de lucru profesionist şi mega-dinamic ;
• Proiecte interesante, pline de provocări și satisfacții;
• Echipă prietenoasă și pro-activă;
• Instruire continuă oferită de către companie;
• Participare la training-uri și team-building-uri;
• Călătorii şi schimb de experienţă internaţională;
• Program de munca Luni-Vineri, 9.00-18.00.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la hr@dad.md sau să ne contacteze la numărul de telefon 069995545.
Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
Olesea- 069995545
16-03-2020
Broker Vamal


DAD Human Capital

Profilul candidatului:
- Studii superioare finisate (preferabil economice sau juridice);
- Cunoașterea limbilor: română, rusă - fluent, engleză – intermediar;
- Experiența în domeniul perfectării actelor constituie un avanataj;
- Cunoștințe avansate de operare PC;
- Responsabilitate, punctualitate și organizare;
- Competențe de lucru în echipă și comunicare eficientă.

Oferta companiei:
- Instruire gratuită și suport din partea managementului companiei;
- Certificare în domeniul Brokerajului Vamal;
- Training-uri și seminare periodice;
- Salariu motivant, bazat pe performanță;
- Echipă tînără, prietenoasă și ambițioasă;
- Oficiu modern și confortabil, situat în sec. Buiucani.

Persoanele intereasate sunt rugate să expedieze CV-ul la hr@dad.md indicînd denumirea postului în subiectul scrisorii.

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
Olesea- 069995545
16-03-2020
Manager Achiziții (zona de sud a Moldovei)


DAD Human Capital

Recrutăm Manager Achiziții de produse cerialiere, pe zona de sud a Moldovei (Comrat, Cimișlia, Vulcănești, Basarabeasca, Ciadîr Lunga, Cantemir, Leova).

Responsabilități:
• Achiziționarea de CERIALE, ținând cont de cantitatea necesară și calitatea cerută de companie;
• Gestionarea comenzilor şi stocurilor existente;
• Negocierea și încheierea contractelor;
• Monitorizarea livrărilor și evidența recepționării mărfurilor.

Cerințe:
• Cunoașterea limbilor română și rusă;
• Cunoștințe de operare PC și Microsoft Office;
• Abilități de comunicare și negociere:
• Cunoașterea producătorilor agricoli din zona de sud a Moldovei.

Beneficii:
• Venit motivant, bazat pe rezultate;
• Un mediu de lucru prietenos;
• Instruire Gratuită.

Dacă ești interesat de acest job, trimite CV tău pe emailul hr@dad.md

Vom fi bucuroși să colaborăm !
Регион: Кишинёв
olesea-069995545
16-03-2020
Contabil (Mijloace Fixe)


DAD Human Capital

Compania oferă:
* Motivare financiară - 10000 MDL - NET;
* Creştere salarială în funcție de performanță;
* Suport din partea colegilor şi al managementului companiei ;
* Program de muncă: Luni-Vineri, 9.00-18.00.

Profilul candidatului:
* Studii superioare finisate cu profil economic;
* Experiența de muncă minim 3 ani;
* Cunoașterea limbii române, ruse;
* Cunoşterea soft-ului contabil 1C;
* Responsabilitate, organizare, pro-activitate, orientare spre îndeplinirea obiectivelor corect, complet și la termenele stabilite.

Responsabilități:
* Efectuarea întregii activități de evidență contabilă a mijloacelor fixe, conform legislației în vigoare;

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa hr@dad.md sau să ne contacteze la 069995545.

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
Olesea- 069995545
16-03-2020
Agent de vînzări (în domeniul ecologiei)


DAD Human Capital

Rolul postului: Comercializarea stațiilor de epurare a apei uzate menajere și industriale urbane și rurale.

Responsabilități:
- Preluarea apelurilor telefonice de la clienți;
- Menținerea relațiilor comerciale pe rețele de socializare;
- Consultarea clientului și negocierea condițiilor contractuale;
- Monitorizarea proceselor de producție și a achitărilor;
- Utilizarea și completarea informațiilor referitoare la Mașina de Casă și Control;
- Raportarea către administrația companiei.

Cerințe:
- Studii superioare finisate;
- Experiența în domeniul vînzărilor;
- Cunoașterea limbii române și ruse;
- Abilități excelente de comunicare și negociere;
- Responsabilitate, corectitudine și automotivare;
- Posedarea automobilului constitue un avantaj.

Oferim:
- Salariu + bonusuri bazate pe performanță;
- Traininguri de vînzări achitate de către companie;
- Compensarea cheltuelilor de transport (combustibil + amortizare);
- Libertate În luarea deciziilor;
- Stabilitatea și siguranță în muncă;
- Posibilitatea de a contribui la îmbunătățirea mediului.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la hr@dad.md

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
Olesea- 069995545
16-03-2020
Manager Magazin Online


DAD Human Capital

Administrarea unui magazin online având ca specific domeniul alimentației publice, efectuarea planurilor de marketing on-line și operațiunlor specifice în vederea stimulării traficului de pe site, precum și pentru a genera vânzări.

Beneficii:
• Mediul de lucru profesionist, competitiv, dinamic;
• Perspectiva dezvoltării profesionale;
• Libertate în gestionarea timpului/activităților și în luarea deciziilor;
• Pachet salarial motivant, de la 15000 MDL – NET;
• Majorări salariale periodice pe măsura îndeplinirii obiectivelor propuse;
• Experiență într-o companie mare și cu perspective de dezvoltare continuă.

Responsabilități:
• Operare în platforma de administrare a magazinului online, adăugare/modificare descrieri produse, adăugare poze, creare bannere, urmarirea creșterii ratei de conversie, verificare prețuri; menținerea corectitudinii informațiilor afișate pe site-ul magazinului online;
• Crearea și implementarea în magazin de promoții, reduceri de prețuri, bannere, alte elemente comerciale/marketing specifice;
• Preluarea comenzilor de pe e-mail sau telefonic, procesarea comenzilor, consiliere clienți,
• Monitorizarea livrării mărfii la destinatar, asistență post vânzare;
• Verificarea și coordonarea actualizării permanente a stocurilor.
• Urmărirea și actualizarea termenilor și condițiilor de comandă/livrare/utilizare, în conformitate cu politică internă.

Candidatul ideal:
• Cunoștințe de marketing și marketing on-line;
• Cunoștințe de bază SEO, Google Adwords, Facebook Ads;
• Cunoașterea regulilor de administrare și menținere a conturilor de social media (Facebook, Instagram,Youtube, etc);
• Experiență de minim 2-3 ani pe o poziție care să presupună coordonarea activității de marketing;
• Cunoașterea regulilor scrierii diverselor tipuri de materiale (invitație, articole, flyere etc.);
• Excelente abilități de comunicare (limbaj adecvat comunicării telefonice,/customer service), interes pentru calitate, capacitate rapidă de decizie;
• Abilități de a genera idei și soluții, având inițiativă și dorință de implicare permanentă.

Persoanele intereasate sunt rugate să expedieze CV-ul la hr@dad.md , indicînd denumirea postului în subiectul scrisorii.

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Регион: Кишинёв
Olesea-069995545
16-03-2020

1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  >>
Горячие вакансии

CARPET LUX


- Грузчик
- Продавец-консультант в магазин ковров CARPET LUX
- Vânzător-consultant în magazinul de covoare CARPET LUX

подробнее...

тел.069117555

carpetlux@mail.ru


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)