RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Кульчак Олег Михайлович (29)

Cristian cristina (27)

Гуцан Евгении (33)

Maxim Korolevski 




Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
Indra
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Samani
Iuvas
Mezellini
Rogob
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 13 декабря
Manager Vânzări Leasing


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
Anunţă concurs pentru postul de

Manager Vânzări Leasing
Secţia Finanţare Specializată şi Trade Finance
Direcţia Finanţare Specializată şi Internaţională
Departamentul Tranzacții Bancare Globale


Misiune post:
Acordarea suportului în promovarea și vânzarea produselor și serviciilor de leasing financiar

Responsabilități:
• Suport pentru front-office în identificarea oportunităților de leasing în portofoliul său de clienți.
• Consilierea filialelor privind corecta utilizare a produsului Leasing financiar, Leasing Partener si Credit Partener.
• Colaborarea activa și gestionarea relațiilor cu Furnizorii locali și externi în cadrul tranzacțiilor de Leasing sau Credit.
• Efectuarea vizitelor la clienți, coordonate cu personalul front-office.
• Verificarea și monitorizarea contractelor de Leasing pe parcursul derulării acestora.
• Pregătirea și organizarea campaniilor comerciale.
• Participarea la întocmirea rapoartelor interne și externe.

Cerinţe:
• Experienţă în domeniu financiar-bancar sau in domeniu conex cel puţin 3 ani.
• Cunoașterea produselor: leasing financiar și creditare
• Cunoaşterea sistemului financiar-bancar si a tehnicilor de realizare a produselor leasing financiar și creditare.
• Cunoaşterea legislaţiei in domeniul reglementarii activităţii de creditare și leasing financiar.
• Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă, engleză;
• Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc.
• Permis de conducere cat. B (și experiență)

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md , fax. 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md , fax. 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
13-12-2017
Specialist sisteme vânzări


IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:

Specialist sisteme vânzări

Responsabilităţi:

    Furnizarea datelor cantitative şi calitative. Completarea/elaborarea rapoartelor.
    Administrarea şi menţinerea sistemelor de vânzări.
    Evidenţa şi controlul proceselor de vânzări.

Cerinţe faţă de candidat:

    Studii superioare economice/tehnice.
    Experienţă de muncă în vânzări/marketing/contabilitate: 1 – 2 ani.
    Cunoaşterea limbilor română şi rusă. Limba engleză constituie un avantaj.
    Competenţe înalte de lucru cu MS Office.
    Cunoştinţe în SAP, 1C sau Oracle sunt binevenite.
    Abilităţi excelente de organizare şi îndeplinire a mai multor însărcinări în acelaşi timp.
    Posedarea abilităţilor de lucru în echipă.

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 885 219

Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Agent Comert (Orhei)


Rogob

Agent Comert (Orhei)


Responsabilitati:
- Asigurarea promovarii si vinzarii directe a produsului Rogob;
- Prospectarea pietii pentru identificarea potentialilor clienti;
- Organizarea vanzarilor pe teritoriul incredintat
- Indeplinirea planului de vinzari
- Controlul datoriei debitoare
- Negocierea contractelor si executarea corecta a acordurilor;
- Atragerea permanenta de noi clienti;
- Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii companiei;


Cerinte:
- Studii superioare.
- Cunoasterea regiunii;
- Posesor permis de conducere - categoria B.
- Cunostinte de operare PC;
- Cunoasterea l. romane, l. ruse.
- Rezistent la stres, capacitate de negociere, convingere, putere de organizare, orientare spre client;

- Domiciliu in raionul Orhei.


Noi oferim:
- Salariu competitiv;
- Transport de serviciu;
- Pachet social.


 hr@rogob.md 

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Agent Comert (Cahul)


Rogob

Agent Comert (Cahul)


Responsabilitati:
- Asigurarea promovarii si vinzarii directe a produsului Rogob;
- Prospectarea pietii pentru identificarea potentialilor clienti;
- Negocierea contractelor si executarea corecta a acordurilor;
- Atragerea permanenta de noi clienti;
- Realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;
- Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii companiei;


Cerinte:
- Studii superioare.
- Posesor permis de conducere – categoria B.
- Cunostinte de operare PC;
- Cunoasterea l. romane, l. ruse.
- Rezistent la stres, punctualitate, capacitate de negociere, convingere, putere de organizare, orientare spre client;
- Domiciliu in raionul Cahul.


 hr@rogob.md 

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Agent comert (Singerei, Telenesti)


Rogob

Agent comert (Singerei, Telenesti)


Responsabilitati:
- Asigurarea promovarii si vinzarii directe a produsului Rogob;
- Prospectarea pietii pentru identificarea potentialilor clienti;
- Organizarea vanzarilor pe teritoriul incredintat
- Indeplinirea planului de vinzari
- Controlul datoriei debitoare
- Negocierea contractelor si executarea corecta a acordurilor;
- Atragerea permanenta de noi clienti;
- Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii companiei;


Cerinte:
- Studii superioare.
- Cunoasterea regiunilor;
- Posesor permis de conducere - categoria B.
- Cunostinte de operare PC;
- Cunoasterea l. romane, l. ruse.
- Rezistent la stres, capacitate de negociere, convingere, putere de organizare, orientare spre client;

- Domiciliu in raioanele mentionate in denumirea functiei.


Noi oferim:
- Salariu competitiv;
- Transport de serviciu;
- Pachet social.


 hr@rogob.md 
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Agent Comercial (Vulcanesti, Taraclia)


Rogob


Agent Comercial (Vulcanesti, Taraclia)


Responsabilitati:

- Asigurarea promovarii si vinzarii directe a produsului Rogob;
- Prospectarea pietii pentru identificarea potentialilor clienti;
- Negocierea contractelor si executarea corecta a acordurilor;
- Atragerea permanenta de noi clienti;
- Realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;
- Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii companiei;


Cerinte:
- Studii superioare.
- Posesor permis de conducere – categoria B.
- Cunostinte de operare PC;
- Cunoasterea l. romane, l. ruse.
- Rezistent la stres, punctualitate, capacitate de negociere, convingere, putere de organizare, orientare spre client;
- Domiciliu in raionul Vulcanesti, Taraclia sau Cahul.


Noi oferim:
- Salariu competitiv;
- Transport de serviciu;
- Pachet social.


 hr@rogob.md 
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Operator


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Operator

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Verificarea și validarea integrității și calității dosarelor clienților în corespundere cu Documentele Normative Interne ale Băncii.

 

Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.
  • Elaborarea, pregătirea, transmiterea și monitorizarea notificărilor (scrisoare, sms) către clienți.

  

Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse;
  • Permis auto categoria B (va constitui un avantaj).

 

Profilul candidatului:

  • Orientare spre rezultat și calitate;
  • Atenţie la detalii;
  • Cooperare;
  • Conștientizarea riscurilor.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intenție la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Consilier Clientela or. Briceni


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul

Consilier Clientela
or. Briceni

Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice. Promovarea si vânzarea produselor bancare.

Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor persoane fizice;
Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.
Experienţa profesională
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Studii superioare economice/financiare;
Cunoştinţe tehnico – comerciale specifice produselor bancare;
Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj ;
Permis de conducere categoria B.

Profilul candidatului:

Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
Capacitate de organizare şi planificare personală;
Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză;
Orientare spre client, rezultat si calitate;
Rezistenta la situatii de stres.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat insotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461
13-12-2017
ACCOUNTANT


Lear Corporation Ungheni

Lear Corporation Ungheni
is looking for an ACCOUNTANT


Lear Corporation is a leading global Tier 1 automotive supplier that serves all of the world’s major automakers with content on more than 300 vehicle nameplates worldwide. We are a global leader in the supply of automotive seating and electrical power control systems with over 156,000 employees working in 38 countries spanning across the globe.

The firm is looking for an Accountant who will be reporting to Finance Manager (Plant Controller) and will be responsible for company’s accounting management.

Candidate’s profile:
University degree in Economics, Finance or Accounting;
Knowledge of the Law on Accountancy of the Republic of Moldova;
Knowledge of accounting standards of the Republic of Moldova;
Knowledge of the Fiscal Code of the Republic of Moldova is considered to be an advantage;
Intermediary level in English is considered to be an advantage;
Computer skills: Excel and 1C is an advantage.

Benefits:
Working in a multinational corporation;
Be part of a highly motivated and professional team;
Attractive compensation and benefits package.

PUT YOUR SKILLS TO BETTER USE:
If you desire a challenging work environment and want an opportunity to grow, please submit your CV to ICS “Lear Corporation “ S.R.L. via e-mail: vnichita@lear.com
or send it to: Ungheni, Zona Economică Liberă, str. G.Crestiuc, nr.3, Lear Corporation
Tel. (+373) 236 80 706, Mob. 060200706, Fax: 0236 30 799
Регион: Кишинёв
vnichita@lear.com
or send it to: Ungheni, Zona Economică Liberă, str. G.Crestiuc, nr.3, Lear Corporation
Tel. (+373) 236 80 706, Mob. 060200706, Fax: 0236 30 799
13-12-2017
Менеджер по продажам


Viknograd

Менеджер по продажам

Требования:
- Опыт работы в продажах или знание оконного бизнеса;
- Наличие личного авто обязательно;

- Гарантируем официальное трудоустройство и стабильную заработную плату.

Обращаться по тел.: 060201117 – Владислав
E-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв
060201117 – Владислав
E-mail: info@viknograd.md
13-12-2017
Менеджер по продажам


Viknograd

Менеджер по продажам

Требования:
- Опыт работы в продажах или знание оконного бизнеса;
- Наличие личного авто обязательно;

- Гарантируем официальное трудоустройство и стабильную заработную плату.

Обращаться по тел.: 060201117 – Владислав
E-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв
060201117 – Владислав
E-mail: info@viknograd.md
13-12-2017
Бухгалтер в Румынию,Бухарест


Viknograd

Бухгалтер в Румынию, Бухарест

На Работу в Румынию требуется бухгалтер

Гарантируем:
- Достойный уровень оплаты;
-Жилье.

Просим высылать СV с фото на E-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв
info@viknograd.md
13-12-2017
Бухгалтер в Румынию,Бухарест


Viknograd

Бухгалтер в Румынию, Бухарест

На Работу в Румынию требуется бухгалтер

Гарантируем:
- Достойный уровень оплаты;
-Жилье.

Просим высылать СV с фото на E-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв
info@viknograd.md
13-12-2017
Contabil salarizare


EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:

Contabil salarizare

Responsabilităţi:
Organizarea, evidenţa contabilă în domeniul salarizării;
Efectuarea calculelor salariale și eliberarea salariului;
Calculul impozitelor aferente salarizării;
Efectuarea operaţiunilor bancare;
Întocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
Completarea raportărilor lunare, trimestriale şi anuale;
Îndeplinirea altor obligațiuni conform fișei postului.

Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare economice/contabilitate;
Experienţă de lucru în calitate de contabil nu mai puţin de 2 ani;
Cunoaşterea Standartelor Internaţionale de Raportare Financiară;
Cunoaşterea legislaţiei muncii şi legislaţiei fiscale în vigoare;
Capacitate de analiză şi control;
Lucru în echipă;
Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză - obligatorie;
Operare PC (Windows, MS Office, Programe de contabilitate).

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 403 219
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 403 219
13-12-2017
Hamali


IUVAS

Fabrica de tricotaje „IUVAS”SRL
angajează  :

Hamali cu salariu de la 4500 lei

Cerinte:

- Virsta 23-35 ani.

Tel. 022-47-80-29
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Manager Vânzări Leasing


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Anunţă concurs pentru postul de


Manager Vânzări Leasing

Secţia Finanţare Specializată şi Trade Finance

Direcţia Finanţare Specializată şi Internaţională

Departamentul Tranzacții Bancare Globale


Misiune post: Acordarea suportului în promovarea și vânzarea produselor și serviciilor de leasing financiar


Responsabilități:

- Suport pentru front-office în identificarea oportunităților de leasing în portofoliul său de clienți.
- Consilierea filialelor privind corecta utilizare a produsului Leasing financiar, Leasing Partener si Credit Partener.
- Colaborarea activa și gestionarea relațiilor cu Furnizorii locali și externi în cadrul tranzacțiilor de Leasing sau Credit.
- Efectuarea vizitelor la clienți, coordonate cu personalul front-office.
- Verificarea și monitorizarea contractelor de Leasing pe parcursul derulării acestora.
- Pregătirea și organizarea campaniilor comerciale.
- Participarea la întocmirea rapoartelor interne și externe.


Cerinţe:

- Experienţă în domeniu financiar-bancar sau in domeniu conex cel puţin 3 ani.
- Cunoașterea produselor: leasing financiar și creditare
- Cunoaşterea sistemului financiar-bancar si a tehnicilor de realizare a produselor leasing financiar și creditare.
- Cunoaşterea legislaţiei in domeniul reglementarii activităţii de creditare și leasing financiar.
- Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă, engleză;
- Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc.
- Permis de conducere cat. B (și experiență)

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md , fax. 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Corporate Middle Officer


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de


Corporate Middle Officer

Directia Clienti Multinationali

Departamentul Large Corporate


Misiune post: Suport în gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.


Responsabilităţi:

- Suport în atragerea clienţilor în Bancă, precum şi de menţinere a clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
- Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
- Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
- Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.


Experienţă profesională:

- Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani
- Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare
- Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
- Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze
- Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj
- Studii superioare cu profil economic.


Profilul candidatului:

- Capacitate de analiză şi sinteză
- Iniţiativă, integritate şi obiectivitate
- Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
- Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
- Orientare spre rezultat
- Orientare spre client
- Lucru în echipă
- Responsabilitate, imparţialitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Vînzători pentru punctele comerciale IUVAS


IUVAS

Fabrica de tricotaje „IUVAS" SRL   angajează: 


Vînzători pentru punctele comerciale IUVAS.


Cerinte :

- Experienţă in domeniu nu mai puţin de 1 an

- Cunoaşterea limbilor română şi rusa


Tel. 022 47 80 29    sau     079001501
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Financial Analyst


IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.

Financial Analyst

Responsibilities:

• Analyse company’s loans, debts and receivables;
• Prepare weekly cash and loans report to management;
• Analyse expenses and provide assistance on cost calculation;
• Assist in preparation of monthly management reporting;
• Insurance coverage and contract analysis;
• Conduct analysis of investments programs.

Requirements:
• Higher education in Economics, Accounting or Management;
• 2+ years of experience in a similar position;
• Knowledge of Moldovan accounting standards and preferably understanding of IFRS;
• Strong analytical skills, able to deal with ambiguous/complex situations;
• Fluent in English, Romanian and Russian;
• Computer skills: MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
• Good interpersonal, communication and presentation skills.

Please send your CV with a cover letter on e-mail:

E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 885 219
Only selected candidates will be contacted.
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Specialist decontări (part-time)


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Specialist decontări (part-time)

Direcţia Transferuri, Centrul Procesare Servicii Clienţi

 

Misiune post: Asigurarea procesării ordinelor de plată emise / primite de clienții băncii

 

Responsabilităţi principale:

·         Procesarea documentelor de plată în monedă naţională şi valută străină în aplicaţiile informatice ale băncii;

·         Conlucrarea cu subdiviziunile băncii în privința aspectelor legate de ordinele de plată (erori de completare a documentelor primare, insuficienţă de fonduri, blocaj cont, etc).


Cerinţe:

·         Disponibilitatea de a lucra conform unui program part-time (14:00-18:00).

·         Studii superioare sau medii de specialitate cu profil economic (se acceptă şi studenţi).

·         Cunoaşterea limbii române, ruse.

·         Cunoştinţe informatice: MS Office.

 

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de lucru în echipă şi individual
  • Abilităţi de comunicare
  • Orientare spre rezultat

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a,  sau prin  e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md,  tel: 022 812 332, 022 812 461
Регион: Кишинёв

13-12-2017

1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  >>
Горячие вакансии

Anteco


- Inginer proiectant constructii in departamentul de vinzari.
- Инженер проектант- конструктор в отдел продаж

подробнее...
Вы умеете спровоцировать себя на новое, тогда Вы наш человек.
Ждем Ваше резюме по электронному адресу

support@anteco.md


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Manager Vânzări Leasing
- Corporate Middle Officer
- Manager Produse de deservire la distanță
- Manager Produse Credite de Consum
- Consilier Clientela  or. Briceni
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Sef sectie
- Manager Vânzări Leasing
- Consilier Clientela or. Drochia
- Manager Produse de deservire la distanță
- Manager Relaţii cu Clienţii
- ANALIST FINANCIAR
- Operator ghiseu universal, Filiala din or. Chisinau, Briceni, Edinet, Rezina
- OFIȚER Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani
- AUDITOR DEPARTAMENTUL AUDIT
- Administrator baze de date
- Consilier Clientela Multimedia
- Consilier Clientela  or. Singerei
- Analist baze de date bancare
- Corporate Middle Officer
- MANAGER RELATII CLIENTI CLA

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Indra


- Junior Software Developer
- Software Developer



подробнее...
We thank all applicants and inform that only short-listed candidates will be contacted.
Please send your CV to jobmd@indracompany.com with the subject

P.A.A.

- Asistent Contabil
подробнее...

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica:  office@paa.md,  dchirilov@paa.md.  Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)