RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Cumpătă Mihaela (20)

Savga Mihai (25)


Daniela Dimitriu (30)




Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
CARPET LUX
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
RPH Marketing Service
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 28 февраля
SEF DEPOZIT

з/п de la 8000 lei
Amber-Term SRL

Cerințe de bază:
Este necesară experiența într-o poziție similară , cunoașterea 1C și a bazelor contabilității, pentru asigurarea evidenței și a controlului strict al evidenței, stocurilor, intrărilor/ieșirilor de mărfuri.

Salariul de la 8000 MDL.

Cerințe suplimentare:
- studii superioare;
- cunoștințe avansate de operare în softul 1C;
- capacitatea de a însuși rapid informații noi;
- experiența de cel puțin 1 an în calitate de magaziner, depozitar.

Condiții:
- Telefon mobil cu abonament nelimitat;
- Echipă dinamică, companie în continua crestere în ultimii 20 ani;
- Uniforme de lucru, salopete;
- Program de lucru full time;
- Atmosferă prietenoasă și respect reciproc. În companie se promovează relația pe termen lung;
- Angajare în conformitate cu prevederile Codului muncii al Republicii Moldova.

Регион: Кишинёв
CV-urile sunt așteptate la e-mail: hr@amber.md sau puteti apela la numarul 061000296 .
26-02-2020
Продавец-консультант


"DIGITAL-TM"

Требуется продавец-консультант в магазин фотоаксессуаров
Условия:
- Официальное трудоустройство,
- полный соц. пакет
- мед.страховка
- график работы- пн-пт 09.00-18.00, сб 09.00-15.00 ( через одну)
Требования к кандидату:
- Ответственность
- Внимательный подход к клиентам
- Владение румынским и русским языками
Регион: Кишинёв
Телефон:022-223564
Контактное лицо:Сергей
E-mail:info@ufo.md
26-02-2020
Angajăm sudori calificați în Polonia!


Info Munca

O uzină poloneză în dezvoltare angajează personal nou.

Cerințele față de lucru sunt precum:
- Conectarea elementelor de conducte prin sudare;
- Întreținerea aparatelor în stare tehnică bună;
- Activarea echipamentelor și liniei de producție.

Angajatul trebuie:
- Să fie posesor de pașaport BIO;
- Să aibă o vârstă între 20-50 ani;
- Să cunoască limbile rusă și poloneză (va fi un avantaj)
- Să aibă experiență în domeniu până la un an;


Ce vă oferim noi:
- Contract de muncă GRATUIT;
- Salariu mediu 4000 PLN + BONUSURI pentru orele lucrate suplimentar.
- Asigurare medicală/socială;
- Cazare gratuită;
- Transport public achitat de către angajator;
- Posibilitatea de a primi avans după 14 zile de lucru.


Pentru a primi mai multe detalii la oferta dată contactați-ne la numărul de telefon: 067-43-22-39

sau accesați site-urile noastre:
www.infomunca.md
https://www.facebook.com/infomuncamd/
https://ok.ru/infomuncamd
https://www.youtube.com/channel/UC-ZQA8wMCsryPT28C612ooQ

SRL "INFOMUNCA" Seria A MMII Nr. 055258.

#legal, lucru prin agenție, pașaport biometric, Polonia, fabrica de suc, fabrică de carne, mezeluri, fabrică de pește, combinate, uzina de conserve, construcții, sudori, electricieni, montator schele, contract gratuit, producerea termopanelor, restaurarea buteliilor de gaz, , fasadă, meșteri, beton, șoferi, stivuitor, depozitar, instalator sanitar (сантехник), ambalare, împachetarea produselor alimentare, produse alimentare, depozit de produse cosmetice, depozit de haine, sortare haine, fabrică de cablaje, producerea profilului metalic, sortarea bijuteriilor, alimentație gratuită, cazare fără plată, cu/ fără experiență, salariu stabil, salariu oficial, transport gratis, lucrări interioare, personal necalificat, femei/bărbați/cupluri, lucru la uzine, lucru la fabrică, lucru peste hotare, fabrica de suc, pachet social inclus, lucru bine plătit, premii, bonus, condiții bune
Регион: Кишинёв
067-43-22-39
26-02-2020
Sortarea și depozitarea mărfurilor. Lucru în Germania (bărbați, femei)


Info Munca

Lucrul se va desfășura în depozite specializate.

În atribuțiile de serviciu intră:
- Sortarea mărfurilor;
- Depozitarea mărfurilor;
- Scanarea produselor.

Cerințele față de angajat:
- Pașaport UE;
- Vârsta între 20-45 ani;
- Cunoașterea limbilor rusă și română.

Venind cu noi la muncă ve-ți beneficia de:
- Salariu mediu 1000 € + BONUSURI pentru orice ore lucrate suplimentar;
- Asigurare medicală/socială;
- Contract de muncă GRATUIT fără nici un comision;
- Cazare asigurată;
- Transport gratuit de la locul de trai spre locul de muncă;
- Posibilitatea de a primi avans după 14 zile de lucru.


Pentru a primi mai multe detalii la oferta dată contactați-ne la numărul de telefon: 067-43-22-39

sau accesați site-urile noastre:
www.infomunca.md
https://www.facebook.com/infomuncamd/
https://ok.ru/infomuncamd
https://www.youtube.com/channel/UC-ZQA8wMCsryPT28C612ooQ

SRL "INFOMUNCA" Seria A MMII Nr. 055258.

#legal, lucru prin agenție, pașaport roman, Germania, fabrica , fabrică de mobilă, curat, servitoare, curățenie restaurante, agricultura, uzina de zincare, construcții, sudori, electricieni, lacatus, contract gratuit, producerea pieselor pentru masini, sortarea coletelor , fasadă, meșteri, beton, șoferi, stivuitor, depozitar, instalator sanitar (сантехник), ambalare, împachetarea hainelor, cultivarea florilor, depozit de haine, montarea anvelopelor, sortare haine, sortarea metalului, plantarea florilor, alimentație gratuită, cazare fără plată, cu/ fără experiență, salariu stabil, salariu oficial, transport gratis, lucrări interioare, personal necalificat, femei/bărbați/cupluri, lucru la uzine, lucru la fabrică, lucru peste hotare, industria automobilelor, pachet social inclus, lucru bine plătit, premii, bonus, condiții bune
Регион: Кишинёв
067-43-22-39
26-02-2020
Lucru legal și sigur.


Agenția Muncii

Căutăm femei pentru lucru în Germania în domeniul curățeniei,și anume serviciu de menaj și curățenie în incinta restaurantelor și benzinăriilor.

Cerințe:
-Se acceptă doar femei;
-Necesar să dețină pașaport Ro;
-Seriozitate și dorința de a munci.

Beneficiile:
-Angajare oficială;
-Contract de muncă și pachet social;
-Grafic stabil de lucru de 8-10 ore;
-Cazare și transport asigurat de către angajator;
-Salariu mediu de 1200 euro.

Detalii și programări la numărul de tel 0-676-04-160.
Vă rugăm să ne lăsați un mesaj în formularul de mai jos și vom reveni cu un apel în cel mai apropiat timp!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdm3ycBNHj1ie6pljMQrP8ip5iifGMU2Nx_adVxBQ1G8sxgRg/viewform

#Germania,Depozite de împachetare ,montarea cauciucurilor ,depozite de cauciuc,depozite de sortare, sortarea coletelor, urgent,acte europene, scanarea mărfurilor,lucru în Germania,personal calificat , reparator strungar,personal necalificat, muncă în deposit,fabrica de mobile,muncește legal,sortarea hainelor, industriea de automobile,sortarea accesorilor, diverse domenii,electrician,angajan în Germania, sudori , fabrica de carne, uzina de zincare, lucru la depozite,cultivarea florilor,fabrica de mezeluri,prelucrarea hainelor,muncitori la deposit,dezmembrarea frigidelor, lucru la demolări,selectarea metalelor,lucru legal,produse cosmetic,ofertă nouă,servicii de menaj, ofertă fierbinte,plecare rapidă ofertă de muncă,salariu motivant,lucru bun,dezmembrarea electrocasnicilor,sortarea metalelor, pasaport European,specialiști reparație,lucru la curățenie,sere cu flori,contract de muncă,depozite, lucru legal.
Регион: Кишинёв
067604160
26-02-2020
Super ofertă de muncă în Germania


Firma Nr 1 SRL

Angajăm personal necalificat la uzina specializată în zincarea (galvanizarea) pieselor pentru industria de automobile , inginerie mecanică și inginerie electrică. Atribuțiile de serviciu presupun :

- suspendarea pieselor pe anumite dispozitive speciale pentru zincare ;
- îndepărtarea pieselor după zincare ;
- ambalarea în recipiente speciale .

Salariu : de la 1000 euro + Bonusuri pentru Productivitate ;
Tip pașaport : RO ;
Vârsta : 28-45 ani ;
Program : 8-10 ore /zi ;
Cazare : asigurată ;
Transport : asigurat de angajator de la locul de trai spre locul de muncă.

Detalii și programări la nr.de tel. 067-17-91-03
https://www.facebook.com/nr1.moldova/
https://ok.ru/nr.1moldova

Vă rugăm să ne lăsați un mesaj în formularul de mai jos și vom reveni cu un apel în cel mai apropiat timp!
https://forms.gle/3MC5TYXPyJbJeear5
Регион: Кишинёв
067-17-91-03
26-02-2020
Analist financiar

з/п Negociabil
Customagic

Scopul postului: Formulează şi asigură implementarea efectivă a politicilor financiare.

Responsabilități principale:
• Prelucrează, analizează, interpretează și gestionează informații economico-financiare;
• Asigură analiza financiară a indicatorilor de performanță;
• Raportarea financiară conform standardelor IFRS- naționale;
• Modelarea financiară și analiza eficacității managementului companiei și a unității în întregime;
• Raportează situația vânzărilor lunare în cadrul companiei;
• Modelarea financiară și analiza factorilor externi și interni;
• Organizează procesul de colectare a informațiilor/datelor financiare;
• Realizarea și prezentarea rapoartelor în format Excel, Power BI, etc.

Principalele cerințele față de candidați:
• Studii superioare în domeniul economic/ cibernetică și informatică economică;
• Cunoștințe și abilități de lucru în contabilitatea primară;
• Cunoașterea limbilor română, rusă;
• Abilități de operare a programelor Microsoft Office și 1C.

Activând în cadrul companiei veţi beneficia:
• de o atitudine respectuoasă şi pozitivă din partea echipei;
• stabilitate, loc de muncă într-un oficiu comod;
• salariu competitiv (pachet social deplin);
• mediu favorabil dezvoltării profesionale.

Detaliile cu privire la procesul de muncă, condiții salariale se comunică la interviu
Регион: Кишинёв
E-mail:
hrcustomagic@gmail.com
26-02-2020
Director Financiar/ Финансовый директор

з/п Negociabil
Customagic

În cazul în care:
-Vă doriți să vă realizați ambiția dvs profesională la maximum;
- doriți să căpătați experiență profesională muncind într-un Holding care este axat pe producție, import, distribuție, comerț cu amănuntul, și activitate în sfera Restaurante (care de altfel sunt foarte puține în țara noastră);
- vă doriți o activitate interesantă unde să puteți pune în practică cunoștințele în domeniul economic și financiar și abilitățile de analiză;

vă oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Compensarea cheltuielilor pentru convorbiri telefonice;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporate;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;
dar și:
- Posibilitatea de a vă valorifica la maximum capacitatea de muncă, talentele și abilitățile;
- O experiență valoroasă garantată care vă va permite să deveniți un director financiar universal.

Responsabilități:
- analiza activității economico-financiare a întreprinderii;
- bugetare și planificare;
- optimizarea și minimizarea cheltuielilor;
- auditul intern;
- gestionarea relațiilor cu băncile și activitatea de creditare;
- elaborarea proiectelor de investiții și a planurilor de afaceri;
Cerințe:
- experiență de cel puțin 3 ani în poziția de expert în analiza financiară/manager;
- cunoștințe avansate de utilizare Excel și a principalelor programe de birou;
- cunoștințe în domeniul contabilității de gestiune, analizei economice, cunoașterea aplicației 1C (începînd cu versiunea 7.7 - 8.3), abilități de elaborare a modelelor financiare;
- experiență de cel puțin 2-3 ani în elaborarea proiectelor de investiții și analiza diverselor domenii de activitate a întreprinderii;
- cunoașterea și experiența în utilizarea practică a limbilor română și rusă (cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj);
- gîndire analitică, spirit de inițiativă, orientare către rezultate, abilități de lider, abilitatea de a negocia, abilitați de convingere, implicare puternică în activitatea companiei;
- responsabilitate, onestitate, potențial pentru dezvoltare personală, capacitatea de a face față situațiilor ieșite din comun, abilități de comunicare.
Expediați CV-ul la adresa electronică: hrcustomagic@gmail.com

---
В случае:
- Вы хотите достичь своих профессиональных амбиций по максимуму;
- вы хотите получить профессиональный опыт работы в холдинге, который сосредоточен на производстве, импорте, дистрибуции, розничной торговле и деятельности в сфере ресторанов (которых очень мало в нашей стране);
- вам нужна интересная деятельность, где вы можете применить на практике знания в области экономики и финансов и навыки анализа;

мы предлагаем вам:
- официальное трудоустройство;
- мотивирующая зарплата (размер которой будет зависеть от результатов собеседования);
- возмещение затрат на телефонные звонки;
- Интегральный социальный пакет;
- возможности профессионального развития;
- работа в стабильной компании на рынке;
- работа в профессиональной команде;
- хорошие условия труда;
- участие в корпоративных мероприятиях;
- Приятная рабочая обстановка и дружный коллектив;
но также:
- Возможность максимально использовать свою работоспособность, таланты и способности;
- Гарантированный ценный опыт, который позволит вам стать универсальным финансовым директором.

обязанности:
- анализ финансовой экономической деятельности предприятия;
- бюджетирование и планирование;
- оптимизация и минимизация затрат;
- внутренний аудит;
- управление отношениями с банками и кредитная деятельность;
- разработка инвестиционных проектов и бизнес-планов;

требования:
- опыт работы не менее 3 лет в должности эксперта / менеджера по финансовому анализу;
- Расширенные знания по использованию Excel и программ основного офиса;
- знания в области управленческого учета, экономического анализа, знание приложения 1С (начиная с версии 7.7 - 8.3), навыки разработки финансовых моделей;
- опыт работы не менее 2-3 лет в разработке инвестиционных проектов и анализе различных сфер деятельности компании;
- знание и опыт практического использования румынского и русского языков (знание английского языка является преимуществом);
- аналитическое мышление, инициативность, ориентация на результат, лидерские качества, умение вести переговоры, навыки убеждения, активное участие в деятельности компании;
- ответственность, честность, потенциал для развития личности, умение справляться с необычными ситуациями, навыки общения.

Присылайте свое резюме на электронный адрес: hrcustomagic@gmail.com
Регион: Кишинёв
E-mail:
hrcustomagic@gmail.com
26-02-2020
Operator clienți

з/п Negociabil
Customagic

Cerințe candidat:
1. Să fie responsabil.
2. Să fie amabil.
3. Să fie punctual.
4. Facultatea prezintă un avantaj, dar acceptăm și candidați cu studii medii.
5. Să cunoască Programul MS Office, 1C este un avantaj.
6. Să comunice eficient, verbal și în scris în limba romană, dacă știe rusa e la fel un avantaj.
7. Abilitatea de a lucra în echipă.

Ce vei face?
1.Vei apela clienții privind verificarea soldurilor, datoriilor.
2.Vei colabora cu agenții de vânzări privind situația clienților, datorii, vânzari etc.
3.Vei pregăti rapoarte privind vânzările efectuate.
4. Vei comunica cu colegii :)

Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix + bonusuri, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Grafic de muncă 08:00- 17:15;
5. Șef bun și înțelegător;
6. Participarea la evenimente corporate
7. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
8. Program corect de lucru de luni până vineri.
9. Instruire și pregătire profesională.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Departamentul HR își dorește să se întâlnească cu candidații și să aibă interviuri chiar pentru săptămâna asta.
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din cele 7 puncte, trimite-ne un e-mail cu

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru cu subiectul mesajului “Operator Clienți“.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Ps. Da te rog un SHARE. Poate ai un prieten/prietenă care să fie în căutarea unui loc de muncă atractiv. :)
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059018
26-02-2020
Operator privind introducerea, validare de date

з/п Negociabil
Customagic

Sarcini de baza:
- Introducerea datelor în baza de date în baza documentelor;
- Verificarea datelor din baza de date cu cele din documente;
- Prelucrarea informației conform datelor introduse;
- Cooperarea cu agenții de vânzari;
- Realizarea raportului privind clienții debitori;

Cerințe:
- Studii medii;
- Responsabilitate, punctualitate;

Compania noastra vă oferă:
- Stabilitate;
- Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
- Dezvoltare profesională.

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
26-02-2020
Manager depozit

з/п Negociabil
Customagic

DESPRE LOCUL DE MUNCĂ

În calitate de membru al echipei Logistică, contribui la procesul de administrare a depozitului. Trebuie să fii capabil să gândești şi să acţionezi eficient şi sigur, pentru a asigura o funcţionare constantă a fluxului de marfă.

Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Experiență de muncă la depozit de 2-3 ani, experiență în domeniu transport, logistică constituie avantaj;
- Abilitate în lucru cu cifrele;
- Cunostințe de operare MS Office;
- Cunoașterea fluentă a limbilor rusă/română, engleza avantaj;
- Capacitate de analiză și sinteză a datelor;
- Abilitate de a lua decizii rapid;
- Capabil de a prioritiza şi organiza munca;
- Disciplină personală, capacitatea de a prelua iniţiativă;
- Atenție la detalii;

Sarcini de muncă:
- Gestionarea fluxului de mărfuri între punctul de origine și punctul de destinație;
- Coordonarea activității depozitului;
- Participarea la procesele de inventariere;
- Verificarea activității de livrare;
- Coordonarea bazei de date cu privire la toate activitățile de la depozit pentru a se putea urmări în orice moment situația livrărilor și de aprovizionare a depozitului;
- Oferirea consultanței și suport celorlalte departamente ale companiei cu privire la aspecte de logistică, management al stocurilor, transport produse;
- Răspunderea de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează informațiile din domeniul său de activitate;

Beneficii:
- Salariu motivant;
- Mediu de lucru profesional într-o companie de top;
- Dezvoltare personală și profesională;

Despre Companie:

Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Așteptăm CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeți la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com
Pre-selecția se desfășoară în două etape:

Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Регион: Кишинёв
E-mail:
hrcustomagic@gmail.com
26-02-2020
Personal pentru aranjat marfa

з/п Negociabil
Customagic

Cerințe față de candidat:

Cunoasterea bună a limbii române (limba rusă este un avantaj);
Responsabilitate, sârguință, devotament;
Dorință de a învăța
Persoană activă și pozitivă.
Obligații:

Viitorul coleg(ă) va merge împreună cu agentul comercial și se ocupă de:
Aranjarea produselor la raft;
Desfasurarea degustarilor de produse a companiei;
Verificarea prețurilor și termenilor de valabilitate.
Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire (seminare, traininguri, instruire în teren);
Colectiv tânăr și prietenos;
Posibilități de creștere și dezvoltare în cadrul companiei;
Salariu motivant.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica: hrcustomagic@gmail.com

---

Мерчендайзер

Требования к кандидату:
- Хорошее знание румынского языка (русский является преимуществом);
- Ответственность, усердие, преданность;
- Желание учиться
- Активный и позитивный человек.

Обязательства:
- Будущий коллега будет работать с коммерческим агентом и заниматься:
- Расстановка продуктов на полке;
- Проведение дегустаций продукции компании;
- Проверка цен и сроков хранения;

Мы предлагаем:
- Полный социальный пакет;
-Тренинги (семинары, тренинги);
- Молодой и дружелюбный коллектив;
- Возможности роста и развития внутри компании;
- Мотивирующая зарплата.

Oтправьте нам свое резюме по адресу электронной почты hrcustomagic@gmail.com

Только кандидаты, выбранные по резюме, будут приглашены на собеседование
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
26-02-2020
Recruiter

з/п Negociabil
Customagic

Customagic caută un recrutor care va fi responsabil în furnizarea de candidați exemplari. Dacă ai potențial, și dorință de a te dezvolta continuu, atunci ne-ar plăcea să faci parte din echipa noastră.

Despre tine:
Obții satisfacție din a găsi oamenii potriviți la locul potrivit. Ai orientare spre relații, dar și spre rezultate. Vrei să fii membru al unei echipe în care există sprijin reciproc și feedback.

Dacă te-ai regăsit în descrierea de mai sus, sunt șanse mari să ne potrivim! :)


Ce se așteaptă de la tine?

Găsirea candidaților, folosind diferite platforme de social media;
Pregătirea și plasarea anunțurilor pe diverse canale;
Selectarea cv-urilor și candidaților;
Desfașurarea interviurilor;

Experiența ta de muncă/ Cunoștințe și calificări necesare:

Experiență în domeniu (avantaj);
Studii universitare absolvite, în Psihologie, Resurse Umane, Sociologie sau alte specializări similare;
Deprinderi de utilizare a platformelor de recrutare (ex. Rabota, Facebook, LinkedIn);
Cunoștințe privind diverse tipuri de interviu și abilități de intervievare;
Gândire analitică, responsabilitate, devotament;

De ce să aplici, mai jos găsești răspunsul :)

Noi vă oferim:

Instruire și pregătire profesională;
Pachet social deplin;
Salariu motivant;
Dezvoltare și creștere în carieră;
Lucru într-o echipă profesionistă;
Condiții bune de muncă;
Grafic de muncă 09:00- 18:00;
Participarea la evenimente corporate;
Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Dacă te-am convins că putem face echipă bună împreună, așteptăm CV-ul tău la customagic-hr@mail.ru Ulterior te vom invita la o discuție la compania noastră pentru a ne cunoaște. :)
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
26-02-2020
Economist

з/п Negociabil
Customagic

Вам интересна новая работа? Вас привлекают эффективные и креативные методы при решении корпоративных задач? Для Вас важен профессиональный рост и Вы соответствуете нашим требованиям, значит Вы точно наш человек!

Требования:
- Высшее экономическое образование;
- Свободное владение румынским/русским языками;
- Готовность к ненормированному рабочему графику;
- Умение анализировать большой объем информации, аналитическое мышление;
- Высокая концентрация и скорость переключения внимания;
- Высокий уровень математических (счётных) способностей;
- Способность работать в условиях дефицита времени и информации;
- Способность длительное время заниматься однообразным видом деятельности (склонность к работе с документами, текстами и цифрами);
- Усидчивость, наличие терпения;
- Обязательность;
- Предприимчивость, деловая хватка;
- Коммуникабельность, уверенность в себе;
- Эмоционально-психическая устойчивость;
- Эрудированность;
- Исполнительность, ответственность;

Условия:
- стабильность;
- полный социальный пакет;
- достойная и своевременная оплата труда;
- бесплатное обучение;
- карьерный и профессиональный рост;
- работа в крепкой команде;
- лояльность компании к каждому сотруднику.

ДЕЙСТВИЯ:
Отправить на электронную почту customagic-hr@mail.ru ПОЛНОЕ резюме, с указанием вакансии. Резюме, не содержащие полную информацию, не рассматриваются.

Предварительный отбор осуществляется в 2 этапа:
1 этап. Отбор резюме с УКАЗАНИЕМ ВАКАНСИИ.
2 этап. Cобеседование с отобранными кандидатами, прошедшими конкурс резюме.
Регион: Кишинёв
Высылайте свое CV обязательно с указанием вакансии на e-mail: customagic-hr@mail.ru

26-02-2020
vinzator produse alimentare

з/п 9000 lei
SA Trafic Bujor

Требуется продавец в киоск «Алиментара» с з/платой 9000 лей
(8.00-23.00) за месяц.
Желающим предоставляется бесплатное жилье (квартира) мун.Кишинэу.
Официальное трудоустройство! Соц.пакет!
Тел.068652141; 022 32-94-90

Angajăm vînzător în ghereta ”Alimentara” cu salariul 9000 lei
(8.00-23.00) pe lună.
Doritorilor li se oferă cazare gratuită (apartament) mun.Chișinău
Angajăm oficial! Pachet social!
Tel. 068652141; 022 32-94-90
Регион: Кишинёв
068652141

022-329490
26-02-2020
Contabil

з/п Negociabil
Customagic

Sarcini de bază:
- Contabilizarea facturilor fiscale privind serviciile și materialele procurate;
- Contabilizarea mijloace fixe, materialelor;
- Contabilizarea produselor petroliere;
- Calculul foilor de parcurs;

Cerințe:
- Studii superioare-Contabilitate;
- Cunoașterea programului 1C 8.3, excel, word;
- Gândire analitică;
- Cunoașterea limbii romane și ruse;

Grafic de muncă L-V - 09:00 -18:00
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
26-02-2020
Ajutor de depozitar

з/п 9000 lei
SA Trafic Bujor

Требется стикировшица / сборшица заказов на склад на Рышкановку. З/плата от 3000 лей в месяц с (8.00-17.00) . Суббота короткий день.
Официальное трудоустройство! Соц.пакет!
Тел.068652141; 022 32-94-90
Регион: Кишинёв
068652141

022-329490
26-02-2020
Contabil Sef/ Главный бухгалтер Combinatul de carne din Bulboaca

з/п Negociabil
Customagic

Responsabilități:
1. Organizarea, verificarea și îndeplinirea corectă a rapoartelor contabile;
2. Evidența și verificarea documentației contabile;
3. Elaborarea și prezentarea rapoartelor;
4. Organizarea și asigurarea menținerii continuă a contabilității;
5. Controlul înregistrării operațiunilor economico-financiare ale întreprinderii;

Cerințe:
- Studii superioare în domeniul contabilității;
- Abilității bune în utilizarea PC și cunoștințe avansate a softului specializat (1Cv 7,8 Excel, etc);

Calități:
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate în relațiile interpersonale de serviciu;
- Spirit analitic, atenție la detalii, acuratețe și transparență;
- Responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă;
vă oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Transport din partea companiei;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporate;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
26-02-2020
Manager Vinzari

з/п Negociabil la interviu
UNU.MD

CERINȚE:

- Studii superioare (ar fi un avantaj)

- Experiența de munca în calitate de Manager a unui internet magazin sau administrator magazin va deveni un avantaj

- Cunoașterea a limbei române și ruse (+ limba engleza ar fi un avantaj)

- Cunoasterea tehnicilor in vinzari

- Cunostinte in marketing online

- Cunostinte in Photoshop (ar fi un avantaj) - Cunoasterea produselor Apple, lucrul cu Mac OS, iOS (ar fi un avantaj)

- Seriozitate si punctualitate

- Fire energica si pozitiva

- Sa fii gata sa inveti si sa cresti impreuna cu noi

OBLIGAȚIUNI:

- Vinzarea produselor companiei

-Crearea si indeplinirea planului de vînzări

- Cautarea noilor clienti

- Realizarea Marketing Planului

- Comunicarea cu clientii (telefon, site, chat, viber, facebook, instagram, etc)

- Evidenta stocurilor

- Crearea si Monitorizarea campaniilor publicitare (facebook, google, etc)

CONDIȚII DE lUCRU:

- Loc de muncă în oficiu (iMac)

- Grafic de lucru: Luni – vineri de la 09:00 pînă la 18:00, sîmbăta de la 09:00 pînă la 14:00

- Pachet mobil corporativ

- Salariu motivant (discutabil la interviu)

- Pachet social deplin

- Conducere adecvată

- Ceai, cafea
Регион: Кишинёв
069103655 Alexandru
email pentru CV - unu.md.999@gmail.com
25-02-2020
Specialist principal


Agenţia Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă

Scopul general al funcţiei:
Planificarea și monitorizarea activității Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă ce ține de măsurile de ocupare a forței de muncă la nivel național și teritorial.

Sarcinile de bază:
1) Elaborarea Planului anual de măsuri de ocupare a forței de muncă al Agentiei Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă, inclusiv planificarea indicatorilor ce țin de măsurile de ocupare a forței de muncă la nivel național și teritorial și monitorizarea realizării.
2) Monitorizarea informației statistice cu privire la persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă și șomerii care se înregistrează la subdiviziunile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă și locurile de muncă vacante;
3) Monitorizarea informației statistice cu privire la realizarea indicatorilor ce țin de măsurile de ocupare a forței de muncă la nivel național și teritorial.
4) Elaborarea rapoartelor, notelor informative, buletinelor informative privind activitatea Agentei Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă ce ține de măsurile de ocupare a forței de muncă.
5) Coordonarea și oferirea suportului subdiviziunilor teritoriale pentru ocuparea forței de muncă în planificare, monitorizare a informației statistice cu privire la persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, șomeri, locurile de muncă vacante și indicatorii ce țin de măsurile de ocupare a forței de muncă
6) Coordonarea activităților ce țin de dezvoltarea parteneriatului social pe piața muncii prin intermediul Consiliului tripartit pe lângă Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă și consiliile tripartite pe lângă fiecare subdiviziune teritorială pentru ocuparea forței de muncă.

Studii: Superioare, cu diplomă de licență sau echivalente în domeniul statistic, economic, econometrie.
Experienţă profesională: 1 an de experienţă profesională în domeniu.
Abilităţi:
Lucru cu informația statistică și bazele de date, analiză și sinteză, monitorizare, elaborarea documentelor de argumentare, comunicare eficientă, lucru în echipă, autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite.
Atitudini/comportamente:
Responsabilitate, disciplină, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, creativitate şi spirit de iniţiativă, flexibilitate.
Documentele necesare pentru aplicare (dosarul de concurs):

Dosarul de concurs va conţine:
a) formularul de participare (pe site-ul instituţiei anofm.md);
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă ;
e) documentele care atestă prestarea voluntariatului, în cazul în care candidatul consideră necesar;
f) cazierul judiciar .
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate urmează să depună dosarul de concurs pînă la data de 29 februarie 2020, la adresa: MD - 2009, mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 1, et. VI, bir.605 sau la adresa electronică: doina.noroc@anofm.md

Persoana de contact în Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forței de Muncă - Noroc Doina, tel. 022 28 67 65.
25-02-2020

1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  >>
Горячие вакансии

CARPET LUX


- Грузчик
- Продавец-консультант в магазин ковров CARPET LUX
- Vânzător-consultant în magazinul de covoare CARPET LUX

подробнее...

тел.069117555

carpetlux@mail.ru


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)