RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




гуцан евгений (34)


Дроздова Олеся Георгиевна (32)


Залевский Анатолий Викторович 



Разместить вакансию Разместить резюме


[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Coordonator Proiecte

Departamentul Proiecte si Organizare


Beneficiile pe care le oferim:

·       Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·       Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·       Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·       Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·       Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·       Salariu fix + alte avantaje financiare;

·       Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).


Principalele responsabilităţi:

·         Realizarea proiectelor băncii;

·         Asigurarea comunicării in cadrul proiectului;

·         Gestionarea riscurilor proiectului;

·         Executarea corectă a proiectului prin respectarea perimetrului, termenilor şi bugetului alocat;

·         Predarea produsului final conform cerinţelor business.


Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT;

·         Cunoaşterea procedurilor şi produselor bancare;

·         Experienţă de activitate în sistemul financiar-bancar de minim 2 ani;

·         Experienţa în gestiunea proiectelor va fi un avantaj;

·         Cunoașterea metodologiilor utilizate in proiectele de optimizare procese va reprezenta un avantaj;

·         Cunoştinţe avansate ale limbii engleze.


Profilul candidatului:

·         Abilităţi de comunicare, organizatorice şi de planificare;

·         Spirit de echipă, abilităţi sociale şi flexibilitate;

·         Orientare spre rezultate şi client;

·         Rezistenţă la stres;

·         Spirit inovativ si cognitiv.

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.

Регион: Кишинёв

19-12-2018
Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах


АВК

Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах


Обязанности:
- Продвижение продукции компании.
- Организация продаж на вверенной территории
- Поиск новых клиентов.

Требования:
- Коммуникабельность
- Желателен опыт работы в продажах
- Полный рабочий день
- Обязательное наличие личного легкового автомобиля.

Мы предлагаем:
- Достойную оплату труда, премии.
- Профессиональное развитие
- Полный соц. пакет
- Компенсацию транспортных расходов, амортизация.
- Корпоративную мобильную связь

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: fedor.cebanov@avk.com.ua 
Телефон: 068811718
Регион: Кишинёв

19-12-2018
Ofiter BCM (Business Continuity Management)


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Ofiter BCM (Business Continuity Management)
Secția Risc Operațional si Supraveghere Managerială

Misiune post: Activează in calitate de coordonator al continuității afacerii, contribuind la coordonarea, elaborarea şi asigurarea implementării de către toate subdiviziunile Băncii a planurilor de continuitate pentru activitățile critice și vitale precum şi cazurile de gestiune a situaţiilor de criza.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi de baza:
Realizarea obiectivelor stabilite în cadrul procesului de gestiune a situaţiilor de criză și asigurare a continuității afacerii;
Monitorizează evenimentele ce pot afecta continuitatea activităţii Băncii;
In contextul necesității asigurării continuității activității băncii, participă la gestiunea instrumentului de BCM inclusiv prin asigurarea disponibilității in regim de 24/7;
Asigură petrecerea periodică a exercițiului Business Impact Analysis cu scopul identificării activităților critice şi vitale desfășurate în bancă;
Organizează testarea planurilor de continuitate a activităţilor Băncii, centralizează rezultatele obţinute și propune măsuri de optimizare acolo unde este cazul;
Formează lucrătorii băncii în domeniul de continuitate a afacerii;
Asigură suportul și feedback-ul necesar personalului implicat în asigurarea continuităţii afacerii;
Elaborează rapoarte destinate Top Managementului Băncii, grupului SG precum și comitetelor specializate etc.
Responsabil de raportarea catre BNM a incidentelor la sistemele IT critice, in termenii prevazuti de reglementariele BNM.

Cerinţe fata de candidati:
Studii superioare cu profil IT/ telecomunicatii;
Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare, constituie avantaj;
Experienta de activitate pe specialitate minim 2 ani, în sistemul financiar-bancar va constitui un avantaj;
Cunoştinţe avansate de limbă engleză;
Abilitati de analiza si cunostinte generale cu privire la gestiunea riscului operational si control intern.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
19-12-2018
Manager comunicare Departamentul Comunicare şi Calitate


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
Anunţă concurs pentru postul de

Manager comunicare
Departamentul Comunicare şi Calitate

Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități:
Implementează campanii publicitare și de comunicare externă;
Participă la organizarea evenimentelor pentru clienți și participarea băncii la diverse evenimente și expoziții;
Acordă suport rețelei de sucursale în realizarea evenimentelor;
Asigură legătura cu prestatorii de servicii: agenţii de publicitate, tipografii, agenții de presă, etc.;
Coordonează elaborarea materialelor publicitare şi de suport vânzări.

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic, marketing, comunicare, sociologie;
Experiență minimă de 2 ani cu responsabilități similare acestui post;
Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office;
Cunoașterea avansată a limbilor română, engleză, rusă;
Abilități de comunicare scrisă şi orală;
Spirit creativ și inovativ.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
19-12-2018
Consilier Clientela or. Foresti


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul

Consilier Clientela
or. Foresti

Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00-17:00).

Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor persoane fizice;
Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.

Experienţa profesională:
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Studii superioare economice/financiare;
Cunoşterea produselor bancare;
Cunoştinţe de aplicare a MS Office;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
Permis de conducere categoria B (cu experienta de sofat).

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
19-12-2018
Analist Sectia Business Intelligence si Data Mining


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Analist
Sectia Business Intelligence si Data Mining

Misiune post: Extragerea datelor, analiza informației obținute, perfectarea rapoartelor zilnice, săptămânale, lunare, trimestriale si anuale.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

Responsabilităţi:
Selectarea şi prelucrarea datelor primare pentru perfectarea rapoartelor;
Perfectarea calitativă a rapoartelor periodice;
Pregătirea și prezentarea dashboard-urilor periodice privind performanțele înregistrate de către bancă, unificînd metodele și definițiile aplicate pentru indicatorii comerciali, financiari și de risk;
Consolidarea surselelor și metodelor de extragere, transformare și procesare a datelor;
Procesarea informațiilor importante prin aplicarea tehnicilor de data mining, pentru obținerea de informații utile în activitatea băncii;
Asigurarea suportului în pregătirea Campaniilor de Marketing și evaluarea rezultatelor generate în cadrul acestora.

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic sau matematic.
Experiența minimă de activitate bancară 1 an, preferabil în domeniul analitic.
cunoasterea Microsoft Office la nivel avansat,
experienta in intocmirea rapoartelor financiare.
cunoașterea limbii Engleze la un nivel avansat


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
19-12-2018
Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)


АВК

Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)

Обязанности:
- Продвижение продукции компании.
- Организация продаж на вверенной территории
- Поиск новых клиентов.
- Проведение маркетинговых мероприятий.


Требования:
- Знание русского, румынского языков
- Коммуникабельность
- Полный рабочий день
- Обязательное наличие личного легкового автомобиля.


Мы предлагаем:
- Достойную оплату труда, премии.
- Профессиональное развитие
- Полный соц. пакет
- Компенсацию транспортных расходов, амортизация.
- Корпоративную мобильную связь


Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу:  valeriu.rusu@avk.com.ua   
Телефон: 068447784
Регион: Кишинёв

19-12-2018
Торговый представитель Ниспорены


АВК

Торговый представитель Ниспорены,
с местом проживания г. Кишинёв, либо в близлежащих населённых пунктах

Обязанности: 

- Продвижение продукции компании. 
- Организация продаж на вверенной территории
- Поиск новых клиентов.
- Проведение маркетинговых мероприятий.

Требования:
- Знание русского, румынского языков 
- Коммуникабельность 
- Желателен опыт работы в продажах 
- Полный рабочий день 
- Обязательное наличие личного легкового автомобиля.


Мы предлагаем:
- Достойную оплату труда, премии. 
- Профессиональное развитие 
- Полный соц. пакет 
- Компенсацию транспортных расходов, амортизация. 
- Корпоративную мобильную связь


Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua 
Тел. 068960666
Регион: Кишинёв

19-12-2018
Reprezentant medical


Compania Farmaceutica

Reprezentant medical

Compania farmaceutică europeană are nevoie de reprezentant medicale

Cerințe:
- Studii superioare in medicina /farmaceutică
- Cunoașterea fluentă a limbilor română/rusă
- Experiența în domeniu constituie un avantaj

Oferta:
- Salariu motivant, stabil
-Concediu anual plătit
- Oportunitate de creștere profesională

CV se va expedia la adresa: victoria.leca01@gmail.com , specificînd postul dorit .

euro.lifecare.ltd@gmail.com
Регион: Кишинёв
victoria.leca01@gmail.com
19-12-2018
Product manager


Compania Farmaceutica

Product manager
Compania farmaceutică europeană are nevoie de product manager

Cerințe:
- Studii superioare in medicina
- Cunoașterea calculatorului :MS Office
- Cunoașterea fluentă a limbilor română/rusă
- Experiența în domeniu

Oferta:
- Salariu motivant, stabil
-Concediu anual plătit
- Oportunitate de creștere profesională

CV se va expedia la adresa: victoria.leca01@gmail.com , specificînd postul dorit .
Регион: Кишинёв
victoria.leca01@gmail.com
19-12-2018
Agent comerţ or. Chişinău


IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:


Agent comerţ or. Chişinău


Cerinţe faţă de candidaţi:
  • Studii superioare;

  • Experienţă în domeniul Vânzări.

  • Locul de trai - or. Chişinău;

  • Cunoaşterea limbilor română şi rusă;

  • Comunicabilitate;

  • Permis de conducere cat. B;


Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:

E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel.: 022 885 219

Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Регион: Кишинёв

19-12-2018
Agent comerţ or. Chişinău


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:

Agent comerţ or. Chişinău


Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii superioare;
Experienţă în domeniul Vânzări.
Locul de trai - or. Chişinău;
Cunoaşterea limbilor română şi rusă;
Comunicabilitate;
Permis de conducere cat. B;

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel.: 022 885 219
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Tel.: 022 885 219
19-12-2018
Кладовщик


зоофирма

Компания, специализирующаяся на производстве и продаже зоотоваров (корма для домашних животных, аксессуары, ветеринарные препараты, кошачий наполнитель и др), в поиске кладовщика

Кладовщик

Мы предлагаем:

  • Оплата труда достойная, без опозданий
  • Официальное трудоустройство

Обязанности:

  • Организация оперативных погрузочно-разгрузочных работ на складе
  • Контроль остатков и прием-выдача товара
  • Участие в инвентаризации и контроле
  • Оформление, перемещение, отчетность в программе 1С
  • Решение возникающих проблем

Требования к кандидатам:

  • Образование желательно – среднее техническое, высшее
  • Желательно – умение управлять подгузчиком
  • Опыт работы кладовщиком от 1 года
  • Знание языков – румынский, русский
  • Знание программы 1С
  • Честность, внимательность, ответственность, дисциплина

Высылайте нам Ваше резюме на эл. адрес
lexxus73@mail.ru
По возникшим вопросам, звоните на номер 069010687.
Регион: Кишинёв

19-12-2018
Operator introducere date


Efes

8IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:

Operator introducere date


Responsabilități:
Introducerea datelor în format Excel sau alt program;
Evidența și analiza datelor.

Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii medii sau superioare;
Cunoaşterea limbilor română și rusă (engleza este un avantaj);
Cunoștințe de bază pentru operare Excel; baze de date;
Capacitatea de a lucra în echipă;
Atenție sporita la detalii.

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com

Tel: 022 885 219
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 885 219
19-12-2018
Merchandiser regiune/or. Bălți


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:

Merchandiser regiune/or. Bălți

Cerinţe faţă de candidaţi:
• Cunoaşterea limbilor română şi rusă
• Permis de conducere cat. B
• Comunicabilitate
• Experienţa în domeniul Vânzări constituie un avantaj
Locul de trai - or. Bălți sau regiuni apropiate
Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 403 219
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 403 219
19-12-2018
Медицинский представитель


Compania farmaceutica

Медицинский представитель

Требования:

- Высшее медицинское/фармацевтическое образование;
- Свободное владение румынским и русским языками;
- Опыт работы в аналогичной должности рассматривается как преимущество.

Компания предлагает:
- Мотивирующую и стабильную заработную плату;
- Ежегодный оплачиваемый отпуск;
- Возможность профессионального роста;

Отправляйте резюме по адресу: victoria.leca01@gmail.com с указанием желаемой должности.
Регион: Кишинёв
victoria.leca01@gmail.com
19-12-2018
Менеджер по продукту


Compania farmaceutica

Менеджер по продукту

Требования:

- Высшее фармацевтическое образование;
- Владение ПК: MS Office
- Свободное владение румынским и русским языками;
- Опыт работы в аналогичной должности.

Компания предлагает:
- Мотивирующую и стабильную заработную плату;
- Ежегодный оплачиваемый отпуск;
- Возможность профессионального роста.

Высылайте резюме по адресу: victoria.leca01@gmail.com с указанием желаемой должности.
Регион: Кишинёв
victoria.leca01@gmail.com
19-12-2018
Merchandiser or. Chișinău


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:

Merchandiser or. Chișinău

Cerinţe faţă de candidaţi:
• Cunoaşterea limbilor română şi rusă
• Permis de conducere cat. B
• Comunicabilitate
• Experienţa în domeniul Vânzări constituie un avantaj

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menţionarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 885 219
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 885 219
19-12-2018
Șofer


Claxon Taxi

CLAXON TAXI invita pentru colaborare:

1. Soferi cu sau fara experienta in domeniu (academia pentru taximetristi – GRATIS), cistigurile salta peste 10000 lei

2. Soferi-proprietari cu masini personale, GRATIS tot pachetul necesar pentru activitatea legala, cistigurile ajung la 20000 lei

3. Soferi – doritori de a procura un automobile si nu Va ajung resurse suficiente? Noi Va procuram un autoturizm.

4. Soferi – doritori de a primi la rascumparare automobile cu INTRETINEREA NOASTRA.

CLAXON TAXI – gandire noua, cu noi soferii cistiga.

or.Chisinau, str.Albisoara, 15, tel. 079121721



CLAXON TAXI приглашает к сотрудничеству:

1. Водителей с опытом и без опыта работы (школа водителей такси - бесплатно) , заработок более 10000 леев.

2. Водителей с личным автомобилем, БЕСПЛАТНО полный пакет легализованных документов для официальной работы, заработок до 20000 леев.

3. Водителей желающих работать в такси и нет собственного автомобиля, мы КУПИМ Вам автомобиль.

4. Водителей желающих взять на выкуп автомобиль с НАШИМ СОДЕРЖАНИЕМ.

CLAXON TAXI – новое мышление в работе, с нами водители зарабатывают!!!!

Кишинев, ул.Албишоара, 15 тел. 079121721
Регион: Кишинёв
+37379121721
18-12-2018
Водитель


Claxon Taxi

CLAXON TAXI приглашает к сотрудничеству:

1. Водителей с опытом и без опыта работы (школа водителей такси - бесплатно) , заработок более 10000 леев.

2. Водителей с личным автомобилем, БЕСПЛАТНО полный пакет легализованных документов для официальной работы, заработок до 20000 леев.

3. Водителей желающих работать в такси и нет собственного автомобиля, мы КУПИМ Вам автомобиль.

4. Водителей желающих взять на выкуп автомобиль с НАШИМ СОДЕРЖАНИЕМ.

CLAXON TAXI – новое мышление в работе, с нами водители зарабатывают!!!!

Кишинев, ул.Албишоара, 15 тел. 079121721

CLAXON TAXI invita pentru colaborare:

1. Soferi cu sau fara experienta in domeniu (academia pentru taximetristi – GRATIS), cistigurile salta peste 10000 lei

2. Soferi-proprietari cu masini personale, GRATIS tot pachetul necesar pentru activitatea legala, cistigurile ajung la 20000 lei

3. Soferi – doritori de a procura un automobile si nu Va ajung resurse suficiente? Noi Va procuram un autoturizm.

4. Soferi – doritori de a primi la rascumparare automobile cu INTRETINEREA NOASTRA.

CLAXON TAXI – gandire noua, cu noi soferii cistiga.

or.Chisinau, str.Albisoara, 15, tel. 079121721

Регион: Кишинёв
+3737121721
18-12-2018

1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

Est-computer

- QA Specialists
- Software Developers in Test
- Java Developer

подробнее...
Please,
Send your resume to resume@estcomputer.com with copy to resume@edifecs.com

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)