RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гуцан Евгений (35)

Николай Крылов (19)

Таралеш Иван Петрович (37)

Ursachii Natalia (27)

Belous Aliona 



Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
CARPET LUX
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
RPH Marketing Service
Decostar
Mezellini
SBC-HR
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 23 октября
Vânzător Consultant (tehnica de uz casnic)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Vânzător Consultant (tehnica de uz casnic)

Compania: internațională de produse electronice și telefoane mobile.

Responsabilități:
● Promovarea și vânzarea produselor companiei;
● Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă;
● Să fie informat referitor la produse și servicii și să fie la curent cu noile tehnologii, pentru a răspunde prompt și clar nevoilor clienților;

Cerințe de bază:
● Nivel de studii – facultate în curs sau studii universitare finalizate;
● Experiență de minimum 1 an în vânzări – reprezintă un avantaj;
● Interes pentru tehnologii noi;
● Fluență în limba română, rusă; engleza – reprezintă un avantaj;
● Utilizator avansat al PC-ului (pachet Microsoft Office);
● Relaționare și comunicare eficiente;

Oferta:
● Pachet salarial constând în salariu fix + comisioane și bonusuri, în funcție de realizări;
● Dezvoltarea unei cariere solide în vânzări;

Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PS2R

Telefon de contact: +373 22 20 29 86 ; + 373 62101257

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Сandidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Регион: Кишинёв
adresă de e-mail: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: PS2R

Telefon de contact: +373 22 20 29 86 ; + 373 62101257
22-10-2019
Trade Marketing Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Trade Marketing Manager

Compania:
Unul dintre liderii industriei viti-vinicole și unul dintre cei mai cunoscuți exportatori din Moldova.

OBIECTIVUL POSTULUI: Majorarea vânzărilor, îmbunătățirea bazei de date.

Responsabilități:

● Dezvoltarea strategiei în subcanalul Retail și Horeca, planului de activități cu clienții din aceste subcanale
● Identificarea si adresarea oportunităților de creștere a valorii categoriei în subcanal și coordonarea proiectelor agreate cu partenerii
● Îmbunătățirea condițiilor de vânzare (DPSM – Distribuție, Preț, Situare la raft, Merchandising);
● Sprijinirea echipelor de vânzări în coordonarea proceselor de marketing, POS-materiale și alte articole promoționale de marketing. Dezvoltarea și supervizarea programelor promoter.
● Realizarea managementului eficient al bugetului alocat
● Implementarea și monitorizarea campaniilor de marketing pe teren
● Monitorizarea pieții. Cunoașterea concurenței, inclusiv a politici de preț și comunicare.

Cerințe:
● Experiență în vânzări, trade marketing și/sau marketing 2 ani +
● Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză(mediu)
● Cunostințe de operare calculator (Word, Excel, Power Point) – nivel utilizator activ;
● Creativitate, inițiativă și responsabilitate
● Abilități de project management și lucru în echipă
● Abilități foarte bune de comunicare si self-management

Se oferă:
● Angajare oficială + pachet social deplin
● Salariu motivant stabil + bonusuri
● Grafic de muncă ( 9:00 – 17:30 ) Luni- Vineri
● Condiții foarte bune de muncă în oficiu modern și confortabil
● Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “TMtt”

Pentru mai multe posturi vacante, vizitați site-ul: search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “TMtt”

Pentru mai multe posturi vacante, vizitați site-ul: search4staff.com
22-10-2019
Trade Marketing Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Trade Marketing Manager

Compania:
Unul dintre liderii industriei viti-vinicole și unul dintre cei mai cunoscuți exportatori din Moldova.

OBIECTIVUL POSTULUI: Majorarea vânzărilor, îmbunătățirea bazei de date.

Responsabilități:

● Dezvoltarea strategiei în subcanalul Retail și Horeca, planului de activități cu clienții din aceste subcanale
● Identificarea si adresarea oportunităților de creștere a valorii categoriei în subcanal și coordonarea proiectelor agreate cu partenerii
● Îmbunătățirea condițiilor de vânzare (DPSM – Distribuție, Preț, Situare la raft, Merchandising);
● Sprijinirea echipelor de vânzări în coordonarea proceselor de marketing, POS-materiale și alte articole promoționale de marketing. Dezvoltarea și supervizarea programelor promoter.
● Realizarea managementului eficient al bugetului alocat
● Implementarea și monitorizarea campaniilor de marketing pe teren
● Monitorizarea pieții. Cunoașterea concurenței, inclusiv a politici de preț și comunicare.

Cerințe:
● Experiență în vânzări, trade marketing și/sau marketing 2 ani +
● Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză(mediu)
● Cunostințe de operare calculator (Word, Excel, Power Point) – nivel utilizator activ;
● Creativitate, inițiativă și responsabilitate
● Abilități de project management și lucru în echipă
● Abilități foarte bune de comunicare si self-management

Se oferă:
● Angajare oficială + pachet social deplin
● Salariu motivant stabil + bonusuri
● Grafic de muncă ( 9:00 – 17:30 ) Luni- Vineri
● Condiții foarte bune de muncă în oficiu modern și confortabil
● Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “TMtt”

Pentru mai multe posturi vacante, vizitați site-ul: search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “TMtt”

Pentru mai multe posturi vacante, vizitați site-ul: search4staff.com
22-10-2019
Marketing Manager (English or French or Spanish)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancies of:

Marketing Manager (English or French or Spanish)

We are looking for 3 candidates :
1. with good command of English
2. avec une bonne maîtrise du Français
3. con buena comunicación en Español

Responsabilities:
● Working with existing clients via mail and phone.
● Providing customer support - preparing offers, contracts and reports
● Educating potential clients about our range of services
● Organize events and presentations for international exhibitions.

Requirements:
● University degree
● Strong written and spoken English or French or Spanish (B2/C1)
● Computer fluency (fast typing skills, familiar with MS Office suite, browsers, etc)
● Willingness to learn new things and work in an international company
● Availability for Business Trips
● Administrative skills

The Company Offers:
● Competitive salary, bonuses for your performances + meal tickets !!!
● Full Social Package, Medical Assurance;
● Office established in Sculeanca district;
● Coffee, Tea & Snacks for Free;
● Schedule: Monday-Friday, 9.00-18.00;
● Young and friendly work environment
● Business trips World Wide

If you’re in good command of English/French/Spanish and a pro-active, interested in Marketing person, YOU should apply!

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MMtt in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MMtt in the subject line or CV.
22-10-2019
Social Media Manager/Content Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Social Media Manager/Content Manager

Responsabilities:
● Create clear and engaging content for mail campaigns and social network profiles
● Manage social network accounts (Facebook, Instagram, Youtube)
● Preparing and managing promotions online
● Design and prepare promotion materials (brochures, publications)

Requirements:
● Willingness to learn new things and work in an international company
● University degree
● Strong command of English language
● Knowledgeable in Photoshop or other design tools
● Ability to provide information clearly and shortly
● Proficient computer skills
● Familiarity with social media

The Company Offers:
● Competitive salary, bonuses for your performances + meal tickets !!!
● Full Social Package, Medical Assurance;
● Office established in Sculeanca district;
● Coffee, Tea & Snacks for Free;
● Schedule: Monday-Friday, 9.00-18.00;
● Young and friendly work environment
● Business trips

You must Love Writing !

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SMM in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SMM in the subject line or CV.
22-10-2019
Operations Specialist


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, a well knowncompany in creditation, is looking for candidates to fill the position of:

Operations Specialist

Responsible for:
• Optimizing business operations;
• Develop Improvement Plan(This plan can include things like updating computer software, implementing a new Web presence and adjusting customer service protocol.);
• Assisting in everyday problem solving with all CRM users;
• Updating all internal procedures according to the approved changes;
• Create, develop and maintain new projects and procedures needed for the business;
• Training and mentor lower level employees in business operations;
• Processing metrics and feedback from process users;

Qualifications and experience required:
• English (speaking and writing) – upper intermediate;
• Relevant technical education;
• Skill in the analysis and re-engineering of systems, processes, and procedures;
• Capability to work effectively and efficiently with minimal supervision;
• Good communication, writing skills and teamwork;
• Experience in high tech/IT customer support – advantage;

Advantages of the job:
• Working in an interesting environment and diverse groups of people;
• Competitive salary, attractive benefits;
• Professional development and career opportunities;
• Modern office and equipment;
• Friendly team;

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (OSI) in the subject line or CV.

Phone: +373 69638007
Регион: Кишинёв
e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (OSI) in the subject line or CV.

Phone: +373 69638007
22-10-2019
Social Media Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la solicitarea clientului său, companie internațională, este în căutarea unui candidat pentru a suplini poziția de:

Social Media Manager

Responsabilități:
• Crearea conținutului pentru grupurile țintă de clienți și canale de comunicare ( LinkedIn, Facebook, Instagram);
• Administrarea conturilor pe rețele sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn);
• Participarea la crearea, implementarea și gestionarea campaniilor publicitare pe diferite canale de comunicare ;
• Crearea, redactarea conținutului vizual (texte doar în română și rusă);
• Elaborarea rapoartelor, privind impactul campaniilor promoționale;
• Monitorizarea imaginii brandului;

Cerințe:
• Dorința de a activa într-o companie internațională;
• Studii superioare;
• Abilități de creare a unui content ingenious, clar și concis ( în Ro, Rus);
• Cunoștințe de lucru cu Photoshop sau Corel Draw;
• Abilități de copywriting;
• Buna înțelegere a platformelor de socializare;

Compania oferă:
• Salariu competitiv, bonusuri/premii de performanță + tichete de masă !!!
• Angajare oficială + Pachet social;
• Condiții moderne de lucru în oficiu;
• Program de lucru: Luni-Vineri, 8.00-17.00;
• Transport spre oficiu;

Dacă iubești să scrii, al nostru ești !

Dacă ești interesat te rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Rog să specificati codul postului vacant SMMtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Rog să specificati codul postului vacant SMMtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
22-10-2019
Ofițer recuperare creanțe(Colector)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, companie renumită în creditare, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Ofițer recuperare creanțe(Colector)

Responsabilităţi principale:
• Contactarea telefonică a debitorilor cu intarzieri față de termenele de plata stabilite in contract;
• Negocierea planului / programului de recuperare a creantelor;
• Monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu debitorii;
• Raportarea stadiului colectarii / recuperarii creantelor din portofoliu;
• Consilierea clientilor si informarea acestora in legatura cu aspectele specifice platilor;
• Sesizarea / Investigarea suspiciunilor de frauda identificate in activitatea zilnica;
• Colaboreaza cu toate departamentele companiei in scopul atingerii obiectivului individual, precum si a solutionarii spetelor intalnite in activitatea de colectare;
• Utilizarea tuturor istrumentelor de colectare (telefon, SMS, email) in vederea realizarii target-ului;

Aptitudini si competente necesare:
• Studii superioare (diploma licenta) de preferat economice sau juridice;
• Experienta în sectorul financiar-bancar ( preferabil);
• Experiența în colectarea creanțelor (preferabil);
• Rezistența la stres;
• Simt analitic si inițiative;
• Foarte bune abilitați de comunicare si negociere;
• Orientare către client;
• Cunostinte in operare P.C. – MS Office (Excel, Word, Internet);

Compania oferă:
• Pachetul social (asigurare sociala, asigurare medicală);
• Tichete de masă;
• Salariu fix + bonusuri lunare si anuale;
• Grafic flexibil de muncă;
• Un colectiv prietenos și tânăr;
• Traininguri specializate; Calatorii internationale asigurate din contul companiei;

Dacă sunteți interesat vă rugăm să ne transmiteți CV la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Vă rog să specificati codul postului vacant Ctt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Vă rog să specificati codul postului vacant Ctt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
22-10-2019
Expert Creditare


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, companie renumită în creditare, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Expert Creditare

Cerințe către candidat:
• Să dețină țehnici de comunicare și negociere;
• Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
• Să fie orientat către client (înțelege și satisface nevoile clienților);
• Să vorbească fluent limba română, limba rusă;
• Să cunoască engleza ( mediu);

Responsabilități principale:
• Preluarea cererilor de creditare de la clienți atât prin telefon cât și în Front Office;
• Analiza cererilor de creditare și luarea deciziilor necesare;
• Verificarea documentelor prezentate de clienți și executarea operațiunilor aferente de înregistrare date clienți, conform procedurilor interne ale companiei;
• Prezentarea clienților a informației despre produsele și serviciile financiare oferite de companie;
• Procesarea și îndeplinirea cât mai eficientă a sarcinilor primate;

Compania oferă:
• Posibilitatea de dezvoltare personală și profesională alături de cei mai buni specialiști;
• Un grafic de muncă full time - 40 ore pe săptămână;
• Grafic în 2 ture ( 8-17 / 11-20);
• Pachet social + asigurare medicală + tichete de masă + traininguri;
• Un colectiv prietenos și tânăr;
• Salariu FIX + sistem de BONUSARE.

Dacă sunteți interesat vă rugăm să ne transmiteți CV la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Vă rog să specificati codul postului vacant ECtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Vă rog să specificati codul postului vacant ECtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
22-10-2019
Manager Logistică


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, companie internationala, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager Logistică

Responsabilități:
- Rezolvarea problemelor operative de logistica (comenzi, distribuție, transport)
- Programarea și transportarea produselor către clienții companiei
- Optimizarea procesului transport al marfii
- Asigurarea eficientă a îndeplinirii comenzilor clientului
- Planificarea și gestionarea depozitului, transportului și serviciilor pentru clienți
- Organizarea și monitorizarea stocării și distribuției de bunuri;
- Negocierea celor mai bune rate și / sau servicii de transport;

Cerințe:
- Cunostinte de baza in logistica
- Studii superioare
- Experiența la post similar
- Româna, Franceza (B2, C1), Engleza va constitui un avantaj
- Utilizator independent de calculator

Calitați personale:
- Abilitați de comunicare
- Atitudine pozitivă față de clienți
- Rezistența la efort si stres
- Spirit de ordine și disciplina

Beneficii:
- Angajare oficiala
- Experienta de lucru intr-o companie internationala
- Salariu motivant + bonusuri + tichete de masa
- Deplasari de serviciu
- Condiții perfecte intr-o echipa tanara si energica
- Cafea, ceai, fructe proaspete gratis

Grafic: full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Dacă sunteți interesat vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Va rog sa specificati codul postului vacant MLtt in tema emailului.

Telefon: +373 69638007.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Va rog sa specificati codul postului vacant MLtt in tema emailului.

Telefon: +373 69638007.
22-10-2019
Manager Logistică


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, companie internationala, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager Logistică

Responsabilități:
- Rezolvarea problemelor operative de logistica (comenzi, distribuție, transport)
- Programarea și transportarea produselor către clienții companiei
- Optimizarea procesului transport al marfii
- Asigurarea eficientă a îndeplinirii comenzilor clientului
- Planificarea și gestionarea depozitului, transportului și serviciilor pentru clienți
- Organizarea și monitorizarea stocării și distribuției de bunuri;
- Negocierea celor mai bune rate și / sau servicii de transport;

Cerințe:
- Cunostinte de baza in logistica
- Studii superioare
- Experiența la post similar
- Româna, Franceza (B2, C1), Engleza va constitui un avantaj
- Utilizator independent de calculator

Calitați personale:
- Abilitați de comunicare
- Atitudine pozitivă față de clienți
- Rezistența la efort si stres
- Spirit de ordine și disciplina

Beneficii:
- Angajare oficiala
- Experienta de lucru intr-o companie internationala
- Salariu motivant + bonusuri + tichete de masa
- Deplasari de serviciu
- Condiții perfecte intr-o echipa tanara si energica
- Cafea, ceai, fructe proaspete gratis

Grafic: full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Dacă sunteți interesat vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Va rog sa specificati codul postului vacant MLtt in tema emailului.

Telefon: +373 69638007.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Va rog sa specificati codul postului vacant MLtt in tema emailului.

Telefon: +373 69638007.
22-10-2019
Store Manager ( Moldova Mall DeFacto )


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Store Manager ( Moldova Mall DeFacto )

Qualifications:
• At least bachelor’s degree
• Min. 4 years of retail store management experience
• Prone to teamwork, cheery and dynamic
• Good level of English
• Improved communication, leadership skills and high persuasive skills
• Achievement and result oriented, openness for development
• Planning and organization, problem solving and analysis
• Commercial point of view

Job Description:
• Achievement of weekly and monthly sales target
• Hold store team and self-accountable to all DeFacto standards of performance and behavior
• Efficient work force scheduling
• Maximizes store productivity and efficiency
• Establish excellent customer service and satisfaction
• Establish and maintain high standards of store layout and visual merchandising in line with the corporate standards
• Achievement of the given sales targets, productivity/m2 and bottom line profit objectives
• Achievement of the agreed/given Internal Audit Performance
• Control the shrinkage rates and all expenses and improve the conversion rates
• Ability for rotations over all Moldova regions

The company offers:
• Competitive salary, bonuses for your performances
• Full Social Package, Medical Assurance
• Working in day shifts
• Young team, modern conditions
• Professional growth possibilities in an international company

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SMtt in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SMtt in the subject line or CV.
22-10-2019
Office Manager (French)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidate to fill the vacancy of:

Office Manager (French)

Responsabilities:
● To contact debtors and track the payout situation
● To buy airline tickets and reserve accommodation for business trips
● Other administrative, office tasks

Requirements:
● Strong written and spoken French (B2/C1)
● English (B1)
● Computer fluency (fast typing skills, familiar with MS Office suite, browsers, etc)
● Willingness to learn new things and work in an international company
● Administrative skills

The Company Offers:
● Competitive salary, bonuses for your performances + meal tickets !!!
● Full Social Package, Medical Assurance;
● Office established in Sculeanca district;
● Coffee, Tea & Snacks for Free;
● Schedule: Monday-Friday, 9.00-18.00;
● Young and friendly work environment

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code OMtt in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code OMtt in the subject line or CV.
22-10-2019
Junior Contabil


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, companie ce oferă Servicii de Asistență Fiscală și Contabilitate, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Junior Contabil

Responsabilități:
• Formarea/Prelucrarea documentelor primare;
• Lucrul cu facturile fiscale;
• Asistență Contabilului;

Cerințe:
• Studii superioare Contabile/Economice finisate sau în curs;
• Fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
• Dorință de studiere a programului 1:C (7 sau 8);
• Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel, PowerPoint);
• Capacități foarte bune de organizare;
• Responsabilitate;
• Seriozitate, punctualitate, onestitate, receptivitate;

Beneficii:
• Angajare oficială;
• Posibilitatea de a învăța de la cei mai buni specialiști!!!
• Experiență de lucru într-o companie internațională;
• Salariu motivant și oportunitatea unui bun start în cariera de Contabil;
• Condiții perfecte într-o echipă tânără și energică;

Grafic: Full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Cei interesați rugăm să ne transmiteți CV la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant CJtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant CJtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
22-10-2019
Marketing Manager (Spanish)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidate to fill the vacancy of:

Marketing Manager (Spanish)

Responsabilities:
• Working with existing clients via mail and phone;
• Providing customer support - preparing offers, contracts and reports ;
• Educating potential clients about our range of services;
• Organize events and presentations for international exhibitions.

Requirements:
• University degree;
• Strong written and spoken Spanish (B2/C1), English (B1/B2);
• Computer fluency (fast typing skills, familiar with MS Office suite, browsers, etc) ;
• Willingness to learn new things and work in an international company;
• Availability for Business Trips;
• Administrative skills;

The Company Offers:
• Competitive salary, bonuses for your performances + meal tickets !!!
• Full Social Package, Medical Assurance;
• Office established in Sculeanca district;
• Coffee, Tea & Snacks for Free;
• Schedule: Monday-Friday, 9.00-18.00;
• Young and friendly work environment;
• Business trips World Wide;

If you’re in good command of English and Spanish and a pro-active, interested in Marketing person, YOU should apply!

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MMtt in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MMtt in the subject line or CV.
22-10-2019
Specialist Calitate ( ISO 22000 )


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, companie internatională, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Specialist Calitate ( ISO 22000 )

Responsabilități:
• Responsabil de respectarea cerințelor sistemului calității în zonele de producție;
• Gestionează și actualizează documentația de la posturile de lucru în conformitate cu controlul documentelor ;
• Întocmește si actualizează cataloagele de acceptanță;
• Participă la analiza reclamatiilor de la client si a celor adresate furnizorilor;
• Întocmeste rapoarte periodice (saptamanale/lunare/anuale) a indicatorilor calitatii în sectorul de producție ;
• Participă în cadrul echipei la introducerea în fabricație a noilor produse ;
• Raportează Manager Calitate.

Cerințe:
• Studii superioare relevante postului vacant;
• Experiența la post similar ar fi un avantaj;
• Buna cunoaștere a cerințelor standardelor ISO (22000);
• Franceza (B2, C1), Engleza va constitui un avantaj;
• Utilizator independent de calculator;
• Disponibilitatea pentru deplasări în afara țării;

Beneficii:
- Angajare oficială;
- Experiență de lucru într-o companie internațională;
- Salariu motivant + bonusuri + tichete de masă
- Deplasari de serviciu;
- Condiții perfecte într-o echipă tânără și energică;
- Cafea, ceai, fructe proaspete gratis;

Grafic: Full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Cei interesați rugăm să ne transmiteți CV la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant SCtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant SCtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
22-10-2019
Contabil


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, companie ce oferă Servicii de Asistență Fiscală și Contabilitate, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil

Responsabilități:
• Formarea/Prelucrarea documentelor primare;
• Lucrul cu facturile fiscale;
• Evidența operațiunilor bancare;
• Operațiuni de import;
• Verificarea decontărilor cu contragenții;
• Alte sarcini specificate de contabilul-șef;

Cerințe:
• Studii superioare Contabile/Economice finisate;
• Experiență într-un post similar;
• Fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
• Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1:C (7 sau 8))
• Capacități foarte bune de organizare;
• Responsabilitate;
• Seriozitate, punctualitate, onestitate, receptivitate;
• Bune abilități de comunicare.

Beneficii:
• Angajare oficială;
• Experiență de lucru într-o companie internațională;
• Salariu motivant ;
• Condiții perfecte într-o echipă tânără și energică;

Grafic: Full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Cei interesați rugăm să ne transmiteți CV la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant Ctt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant Ctt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
22-10-2019
Manager de birou


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, companie ce oferă Servicii de Asistență Fiscală și Contabilitate, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager de birou

Responsabilități:
● Preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice,
● Întâmpinarea și orientarea vizitatorilor (clienți, parteneri de afaceri);
● Administrarea oficiului: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică;
● Structurarea și organizarea documentației interne;
● Executarea altor sarcini administrative;

Cerințe:
● Experiența de lucru într-o poziție similară este binevenită;
● Abilități de operare la PC: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
● Vorbirea fluentă a limbilor rusă, română si engleza ( B2/C1)
● Rezistență la situații de stres;
● Grad înalt de autoorganizare, inițiativă, proactivitate, pozitivism, spirit de echipă, responsabilitate, punctualitate, seriozitate, onestitate, receptivitate;
● Bune abilități de comunicare.

Beneficii:
● Angajare oficială;
● Experiență de lucru într-o companie internațională;
● Salariu motivant ;
● Condiții perfecte într-o echipă tânără și energică;

Grafic: Full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Cei interesați rugăm să ne transmiteți CV la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant OMtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Specificati codul postului vacant OMtt în tema emailului.

Telefon: +373 69638007
22-10-2019
Marketing Director


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Marketing Director

Compania:
Companie de distribuție în domeniul IT și Gaming Accessories, cu o experiență de peste 10 ani pe piața Moldovei.

OBIECTIVUL POSTULUI: Majorarea vânzărilor creșterea recunoașterii brandurilor și a companiei pe piața internațională.

Responsabilități:

• Dezvoltarea și crearea departamentului de marketing, atât crearea echipei interne cât și analiza colaborării cu alte companii de marketring pentru outsource;
• Analiza pietei și crearea planurilor de marketing pentru categoria B2B (Online + Offline);
• Organizarea de evenimente, expoziții ce au scop promovarea companiei;
• Întreținerea relațiilor cu clienții din portofoliu;
• Crearea de oferte , promoții sau lichidări de stockuri.;
• Menținerea relațiilor cu partenerii externi;
• Crearea bugetelor de marketing;
• Creare de KPI-uri pentru department.

Cerințe:
• Experiență în Marketing ( min. 3 ani);
• Capacitatea de coordonare și creare a unei echipe;
• Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză-Conversațional;
• Cunostințe de operare calculator (Word, Excel) – nivel utilizator activ;
• Ambiție, inițiativă și responsabilitate;
• Abilități foarte bune de comunicare si self-management;

Se oferă:
• Angajare oficială + pachet social deplin;
• Salariu motivant;
• Oportunitatea de a dezvolta proiecte individuale cu ajutorul companiei;
• Posibilitatea de a călători și a descoperi noi piețe/companii în domeniu;
• Grafic de muncă ( 9:00 – 18:00) Luni- Vineri;

Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “DMtt”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “DMtt”
22-10-2019
Marketing Director


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Marketing Director

Compania:
Companie de distribuție în domeniul IT și Gaming Accessories, cu o experiență de peste 10 ani pe piața Moldovei.

OBIECTIVUL POSTULUI: Majorarea vânzărilor creșterea recunoașterii brandurilor și a companiei pe piața internațională.

Responsabilități:

• Dezvoltarea și crearea departamentului de marketing, atât crearea echipei interne cât și analiza colaborării cu alte companii de marketring pentru outsource;
• Analiza pietei și crearea planurilor de marketing pentru categoria B2B (Online + Offline);
• Organizarea de evenimente, expoziții ce au scop promovarea companiei;
• Întreținerea relațiilor cu clienții din portofoliu;
• Crearea de oferte , promoții sau lichidări de stockuri.;
• Menținerea relațiilor cu partenerii externi;
• Crearea bugetelor de marketing;
• Creare de KPI-uri pentru department.

Cerințe:
• Experiență în Marketing ( min. 3 ani);
• Capacitatea de coordonare și creare a unei echipe;
• Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză-Conversațional;
• Cunostințe de operare calculator (Word, Excel) – nivel utilizator activ;
• Ambiție, inițiativă și responsabilitate;
• Abilități foarte bune de comunicare si self-management;

Se oferă:
• Angajare oficială + pachet social deplin;
• Salariu motivant;
• Oportunitatea de a dezvolta proiecte individuale cu ajutorul companiei;
• Posibilitatea de a călători și a descoperi noi piețe/companii în domeniu;
• Grafic de muncă ( 9:00 – 18:00) Luni- Vineri;

Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “DMtt”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “DMtt”
22-10-2019

1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

CARPET LUX

- Продавец-консультант в магазин ковров CARPET LUX
- Vânzător-consultant în magazinul de covoare CARPET LUX

подробнее...

тел.069117555

carpetlux@mail.ru


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)