RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Кульчак Олег Михайлович (29)

Cristian cristina (27)

Гуцан Евгении (33)

Maxim Korolevski 




Разместить вакансию Разместить резюме

Вакансии ведущих компаний


DYNINNO
ANDY’S PIZZA
Indra
ArtGranit
ITN
зоофирма
EFES
Exfactor
StreamLine
Samani
Iuvas
Mezellini
Rogob
BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
Lear
Viknograd








[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:




Сегодня, 13 декабря
OFIȚER Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

OFIȚER

Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani

Departamentul Control Permanent

 

Misiune post: combaterea riscurilor aferente prevenirii spalarii banilor si finanțării terorismului.


Responsabilităţi de baza:

·         Participă la analiza activităţilor suspecte ale clienţilor şi verifică, corectează şi transmite formulare speciale organului abilitat (CNA/SPCSB) în termenul şi modul stabilit.

·         Participă la efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor de conformitate şi prevenire spălare bani în subdiviziuni.

·         Elaborează materialele suport pentru formări în domeniul conformitate şi prevenire spălare bani, precum şi ţine cursuri de instruire în aceste domenii.

·         Elaborează rapoartele periodice în domeniul conformităţii, produselor noi şi a serviciilor externalizate.

·         Participa la elaborare & actualizare a documentelor normative interne în domeniile prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi verifică respectarea normelor deontologice şi de prevenire a spălării de bani de către angajaţii Băncii.

 

Cerinţe fata de candidati:

-       Studii superioare cu profil economic sau juridic.

-       Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare.

-       Cunoaşterea procedurilor si produselor bancare.

-       Experiența de activitate in sistemul financiar-bancar minim 2 ani.

-       Cunoașterea limbii engleze nivel avansat.

-       Experiența profesionala: prevenirea spalarii banilor/ control intern / risc operațional / legalitate / metodologie / produse bancare.

-       Abilitați de analiza si cunoștințe generale cu privire la gestiunea riscului operațional si supraveghere permanenta.

 

Profilul candidatului:

-       Abilitați de comunicare

-       Spirit de echipa

-       Atenție la detalii

-       Orientare spre rezultat

-       Rezistenta la stres

-       Spirit inovativ si cognitiv


 Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, cu o scrisoare de intenţie la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a,  sau prin  e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md,  fax. 54-19-74. tel:  812 4 61.

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Vînzător-casier produse alimentare Chișinău


Rogob

Vînzător-casier produse alimentare Chișinău

Compania ROGOB te invită să faci parte dintr-o echipă de profesioniști în cadrul magazinelor din Chișinău. Dacă ești tînăr, ambițios, comunicabil și pozitiv te invităm să faci parte din familia noastră.
 
Responsabilităţi:
Deservirea si consultarea clientilor;
Ordonarea produselor în vitrine;
Receptionarea marfii din depozit;
 
Cerinţe:
- Vorbirea fluentă a limbilor romînă și rusă;
- Persoană pozitivă, flexibilă, cu spirit de echipă dezvoltat și rezistentă la stres;
- Cunoașterea calculatorului;
- Prudenţă, responsabilitate, integritate și atenție la detalii;
- Experiență în vânzarea produselor din carne reprezintă un avantaj.

Noi oferim:
- Salariu atractiv + bonusuri constante;
- Ambianță de lucru placută  într-o echipă tinara și prietenoasă;
- Traininguri la locul muncă;
- Posibilitatea creșterii profesionale;

Persoanele interesate să înceapă activitatea  sunt invitate sa trimită un CV pe adresa hr@rogob.md    cu specificarea postului:  "Vînzător-casier Chisinau" sau sa telefoneze 060685551
Регион: Кишинёв
hr@rogob.md
13-12-2017
Administrator baze de date


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Administrator baze de date

Secţia Centrul Exploatare

Departamentul Tehnologii Informationale

 

Misiune post: Evaluare cerinte, instalare, creare, intretinere, administrare performante baze de date.

 

Responsabilităţi principale:

·         Instalarea SGBD-ului, crearea bazei de date;

·         Definirea utilizatorilor si nivelelor de acces la baza de date;

·         Stabilirea strategiei de integritate a bazei de date;

·         Administrarea performantelor bazei de date;

·         Administrarea masurilor de securitate si confidentialitate a datelor;

·         Intretinerea bazei de date si a SGBD-ului.

 

Experienta profesionala:

·         Studii superioare in domeniul tehnologiilor informationale;

·         Experienţă în domeniul administrarii bazelor de date minimum 1 an;

·         Experienta SO din familia UNIX;

·         Experienta de lucru minim 2 ani in PL/SQL Developer si Oracle Forms/Reports Builder;

·         Cunoaşterea Java, C# va fi un avantaj;

·         Experienţă în domeniul bancar va fi un avantaj.

 

Profilul candidatului:

·         Gândire analitica;

·         Abilităţi de învăţare rapidă;

·         Abilităţi de sinteza şi prezentare a informaţiei;

·         Abilităţi de lucru in echipa si individual.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie,  la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 812-461


Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Бригадир / мастер хлебного цеха и теста


Andy's

Бригадир / мастер хлебного цеха и теста

Требования к кандидату:
- Опыт работы технологом в производстве кондитерских и/или хлебобулочных изделий от 1-го года;
- Знание технических требований, предъявляемых к сырью, материалам, готовой продукции.

Должностные обязанности:
- Формирует графики работ для рабочего персонала и следит за их выполнением;
- Организует оперативный контроль за работой производства, за обеспечением производства необходимым сырьём,вспомогательными материалами;
- Обеспечивает ежедневный учёт хода производства, выполнение заявок готовой продукции по количеству и номенклатуре;
- Осуществляет контроль за:
санитарным состоянием помещений, оборудования и инвентаря;
внешним видом персонала и трудовой дисциплиной;
оптимальным расходом моющих средств, расходных материалов и.пр.;
целесобразном использованием рабочего времени персонала;
соблюдением работниками правил эксплуатации оборудования и инвентаря.

Компания гарантирует:
- Высокий уровень заработной платы;
- Благоприятные условия труда;
- Возможность профессионального и карьерного роста;
- Полный социальный пакет.

Заинтересованных кандидатов просим присылать CV по адресу: hr@andys.md с указанием желаемой должности.
Регион: Кишинёв
hr@andys.md
13-12-2017
Tехнолог по кондитерским изделиям


Andy's

Tехнолог по кондитерским изделиям

Требования к кандидату:
- Опыт работы технологом на производстве кондитерских и/или хлебобулочных изделий от 1-го года;
- Знание технических требований, предъявляемых к сырью, материалам, готовой продукции.

Должностные обязанности:
- Изготовление и выпечка кондитерских и хлебобулочных изделий;
- Оформление десертов;
- Разработка и внедрение в производство новых рецептур на новые виды кондитерских изделий;
- Анализ рынка на предмет новинок;
- Исследование и применение новых технологий;
- Улучшение качества имеющейся продукции.

Компания гарантирует:
- Высокий уровень заработной платы;
- Благоприятные условия труда;
- Возможность профессионального и карьерного роста;
- Полный социальный пакет.

Заинтересованных кандидатов просим присылать CV по адресу: hr@andys.md с указанием желаемой должности.
Регион: Кишинёв
Заинтересованных кандидатов просим присылать CV по адресу: hr@andys.md с указанием желаемой должности.
13-12-2017
Агент по продажам Ciao Cacao


Ciao Cacao

Агент по продажам Ciao Cacao

Требования к кандидату:

- Опыт работы в сфере продаж;
- Знание русского и румынского языков;
- Приятная внешность,общительность,энергичность,ответственность,честность.

Должностные обязанности:
- Занимается поиском потенциальных клиентов;
- Ведет коммерческие переговоры с клиентами;
- Выясняет потребности клиентов в продукции, реализуемой компанией, и согласовывает заказы с клиентом в соответствии с его потребностями и наличием ассортимента;
- Ведет отчетность по продажам;
- Контролирует оплату покупателями продукции по заключенным договорам.

Компания гарантирует:
- Высокий уровень заработной платы;
- Благоприятные условия труда;
- Возможность профессионального и карьерного роста;
- Полный социальный пакет.
 
Заинтересованных кандидатов просим присылать CV по адресу: hr@andys.md  с указанием желаемой должности.
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Требуются разнорабочие!


Viknograd

Требуются разнорабочие!

Требуются разнорабочие на производство

Контактные данные: 060201122 Кирилл, 060593377 Георгий.
Регион: Кишинёв

13-12-2017
AUDITOR


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs intern pentru postul de

 

AUDITOR

DEPARTAMENTUL AUDIT

 

Misiune post:  Executarea misiunilor de audit

 

Responsabilităţi:

·         Participarea la misiuni de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii

·         Identificarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de bancă;

·         Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în subdiviziunile / procesele verificate;

·         Obţinerea, analiza şi evaluarea informaţiilor pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor activităţilor verificate;

·         Monitorizarea permanentă a actelor normative de activitate bancară, sumarizarea şi prezentarea informaţiei actualizate.

 

Experienţă profesională:

  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de audit de minim 1 an poate reprezenta un avantaj;
  • Cunoaşterea actelor normative ale BNM, a sistemelor, metodologiei şi procedurilor de control intern din cadrul instituţiilor bancare;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Studii superioare cu profil economic, de preferinţă în audit sau contabilitate.

 

Profilul candidatului:

  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Iniţiativă, integritate şi obiectivitate;
  • Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului;
  • Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii financiare;
  • Responsabilitate, imparţialitate, confidentialitate.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md , fax: 54-19-74

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Consilier Clientela Multimedia


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Clientela Multimedia

Centrul de Contact Multimedia

Departamentul Multicanal

 

Misiune post: gestionarea si dezvoltarea relatiei cu clientela/non-clientela Bancii prin intermediul canalelor alternative de distributie (telefonie, fax, email, sms, IVR, etc.), atit prin oferirea unui suport informational/ consultativ cit si prin valorificarea oportunitatilor comerciale (atragere de noi clienti, cross&up selling pentru clientii existenti).

 

Principalele responsabilităţi:

·         Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);

·         Realizarea actiunilor de Suport Nivel 1 pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare si/sau utilizatori ai ATM-urilor;

·         Realizarea actiunilor de Suport Nivel 1 pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanta ale Bancii;

·         Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
·         Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Filială sau re-directionare la Secția Vânzări la Distanță;
·         Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;

 

Cerinţe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoaşterea limbii engleză şi rusă la nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC;

 

Profilul candidatului:

  • Abilități de comunicare verbală şi scrisă;
  • Orientare spre client şi rezultat,
  • Responsabilitate şi organizare eficientă a timpului;
  • Disponibilitate şi flexibilitate de lucru în ture;
  • Capacitate de relaţionare, rezistenţă la stres;
  • Simţ comercial şi capacitate de convingere;

 

Particularităţile postului:

  • Grafic glisant de lucru, munca în schimburi de 8 si/sau 12 ore, in ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Analist baze de date bancare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs intern pentru postul de

 

Analist baze de date bancare

 

Misiune post: Asigura realizarea proiectelor băncii, coerenta si eficienta soluţiilor bancare implementate 


Principalele responsabilităţi: 

- Definirea si intretinerea parametrilor functionali ai produselor elaborate in cadrul bancii 

- Procesarea si analiza datelor prin intermediul sistemului de raportare 
- Realizarea dezvoltarilor in sistemul de raportare (tabele, datamart-uri, rapoarte) 
- Elaborarea specificatiilor functional-tehnice aferente sistemului de raportare conform cerintelor business 
- Efectuarea testelor de integrare si acordarea suportului utilizatorilor bancii sau realizarea testelo functionale si de calificare 


Cerinţe:

- Studii superioare cu profil economic sau in domeniu IT 
- Cunostinte temeinice in baze de date 
- Experienta de activitate in sistemul financiar-bancar constituie un avantaj 
- Experienta in gestiunea proiectelor va fi un avantaj 
- Cunoştinţe medii/avansate ale limbii engleze 


Profilul candidatului: 

- Abilitati de analiza solide
- Abilitati de comunicare
- Atentie la detalii
- Orientare spre rezultat 
- Rezistenta la stres 
- Spirit inovativ si cognitiv

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa de email:resurse.umane@mobiasbanca.md sau in bir. 409, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, mun. Chişinău.

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Младший бухгалтер


Viknograd

Младший бухгалтер

Требования к кандидату:
-отличное знание компьютера и MS Office (Excel, Outlook и др.)
-желательно наличие высшего образования
-знание русского обязательно
-стрессоустойчивость и исполнительность

В основные обязанности входит обработка и ввод первичной документации.

Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией на e-mail:
info@viknograd.md
Регион: Кишинёв
info@viknograd.md
13-12-2017
Работа в Румынии – Бухарест


Viknograd

Работа в Румынии – Бухарест

Компании требуются сотрудники для работы в Румынии(Бухарест) на следующие должности:

-водитель категории В, С ;
-кладовщик ;
-разнорабочие
.

Компания гарантирует достойный уровень  оплаты труда, обеспечивает жильем и первое время оказывает финансовую поддержку.
Наличие румынского паспорта приветствуется.

Просьба высылать резюме с фотографией на e-mail:
info@viknograd.md
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Ofiţer Recuperare


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul

 

Ofiţer Recuperare

Secţia Recuperare Amiabilă

Departamentul MultiCanal

 

Misiune post: Recuperarea sumelor datorate de clienţii Băncii în scopul reîntoarcerii acestora în stare „sănătoasă” (fără datorii).


Responsabilităţi principale:

  • Aplică politica, acţiunile, instrumentele şi canalele de recuperare amiabilă, precum şi urmăreşte recuperarea integrală a sumelor datorate de clienţii Băncii;
  • Identifică şi aplică toate mijloacele de recuperare şi negociere corespunzătoare fiecărui dosar în parte, cu contactarea continuă a clientului, în vederea maximizării rezultatului final;
  • Asigură transmiterea oportună şi calitativă a documentelor/dosarelor de credit către subdivizunile specializate ale Băncii pentru recuperare contencioasă, urmărind continuu micşorarea numărului şi sumei acestora;
  • Urmăreşte şi asigură îmbunătăţirea continuă a performanţelor sale în vederea atingerii/respectării indicatorilor de eficienţă stabiliţi. 

 

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Studii superioare cu profil economic sau juridic;
  • Experienţă în sistemul bancar (preferabil în domeniul creditării) – minimum 1 an de activitate;
  • Experienţă în poziţii de negociere cu debitorii constituie un avantaj;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă;
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel avansat.

 

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de comunicare cu impact, analiză şi sinteză;
  • Disciplină şi profesionalism;
  • Orientare spre rezultat;
  • Rezistență la stres;
  • Spirit de echipă.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.

Регион: Кишинёв

13-12-2017
ЭКОНОМИСТ


Viknograd

ЭКОНОМИСТ

Требования к кандидату:

-отличное знание компьютера и MS Office (Excel, Outlook и др.)
 -наличие высшего образования  
-знание русского обязательно, знание английского и румынского - дополнительное преимущество.
-стрессоустойчивость и исполнительность

Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией на e-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв

13-12-2017
КЛАДОВЩИК на склад стройматериалов


Viknograd

КЛАДОВЩИК на склад стройматериалов

Требования к кандидату:
- образование - среднее техническое, высшее;
- опыт работы кладовщиком от 1 года ;
- знание складской логистики и умение планировать работу;
- стрессоустойчивость и ответственность.

Просьба высылать резюме на русском языке с фотографией на e-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Operator ghiseu universal or. Chisinau, Briceni, Edinet, Rezina


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

Operator ghiseu universal  or. Chisinau, Briceni, Edinet, Rezina

Misiune post: Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (in numerar si prin virament) pentru persoane fizice si juridice.
Promovarea si vânzarea produselor şi serviciilor bancare.
Responsabilităţi:

  • Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu in numerar si prin virament cu clienţii băncii;
  • Atragerea clienţilor noi;
  • Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.

Profilul candidatului:

  • Studii superioare in domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
  • Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
  • Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
  • Atenţie la detalii.

Oferta:

  • Se asigura stagierea persoanelor selectate;
  • Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate în domeniul bancar;
  • Posibilitatea de a se alătura unei echipe de profesionişti.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md  , fax. 54-19-74.Informaţii suplimentare la tel.: 812 332.

Регион: Кишинёв

13-12-2017
Manager Produse de deservire la distanță


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de



Manager Produse de deservire la distanță
Secţia Piaţa Persoane Fizice
Departamentul Strategie şi Marketing



Misiune post: Elaborarea, dezvoltarea şi promovarea produselor de deservire la distanță (Internet Banking, SMS-Banking etc.) destinate pieţei persoanelor fizice în vederea creşterii competitivităţii Băncii pe piaţa produselor bancare respective.

Responsabilităţi:
•    Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse de deservire la distanță ale băncii raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii: elaborarea conceptului de produs, structura de preț, îmbunătațirea produselor existente.
•    Elaborarea documentelor normative interne și ghidurilor privind produsele de deservire la distanță.
•    Segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi, care vor fi trataţi în cadrul acţiunilor de marketing şi campaniilor promoţionale legate de produsele de deservire la distanță, planificate spre lansare
•    Elaborarea şi implementarea măsurilor de majorare a gradului de echipare si utilizare a produselor de deservire la distanță destinate persoanelor fizice, precum şi de creştere a fidelităţii clientului faţă de produsele Băncii
•    Crearea planurilor de lansare şi promovare pentru produsele de deservire la distanță ale băncii din segmentul pieţei persoanelor fizice şi urmărirea executării lor
•    Crearea şi dezvoltarea ofertelor de promovare aproduselor de deservire la distanță cu propuneri de modificări de preţuri aferente

Experienţă profesională:

•    Experienţa de muncă în sistemul bancar sau în companii de tehnologii financiare (Fintech). Experiența într-o poziție similară va prezenta un mare avantaj.
•    Cunoaşterea produselor de deservire la distanță
•    Cunoaşterea legislaţiei în domeniul produselor de deservire la distanță
•    Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
•    Cunoaşterea limbii română, engleză şi rusă
•    Studii superioare cu profil economic prezintă un avantaj


Profilul candidatului:

•    Pasiune pentru noile tehnologii financiare
•    Inovație si creativitate
•    Capacitate de analiză şi sinteză
•    Iniţiativă
•    Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
•    Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
•    Orientare spre client şi rezultat
•    Lucru în echipă
•    Responsabilitate, imparţialitate

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Менеджер по работе с клиентами в наружной рекламе

з/п 6500
Streamline

Компании по производству наружной рекламы требуется менеджер по работе с клиентами.

ТРЕБОВАНИЯ:
- Опыт работы менеджером, приветствуется!!!
- Уверенный пользователь ПК (Word, Excel, Internet);
- Умение работать в графических программах приветствуется!!!;
- Ответственность, честность, способность обучаться, работать в команде;
- Желание ЗАРАБАТЫВАТЬ, а не получать.

ОБЯЗАННОСТИ:
- Работа с входящими заявками и входящими звонками.
- Поиск новых заказов, расширение клиентской базы.
- Работа с существующими клиентами компании.
- Контроль своевременной и качественной сдачи проектной работы (заказа), фото отчет по каждому заказу.

УСЛОВИЯ:
- График работы : пн. - пт. с 9-00 до 18-00 ;
- Заработная плата, Ставка + процент от заказа, с возможностью роста.
Регион: Кишинёв
email
streamline.md@mail.ru

Контактный номер
+373 79 505229
13-12-2017
Менеджер по работе с клиентами


StreamLine

Компании по производству наружной рекламы требуется менеджер по работе с клиентами.

ТРЕБОВАНИЯ:
- Опыт работы менеджером, приветствуется!!!
- Уверенный пользователь ПК (Word, Excel, Internet);
- Умение работать в графических программах приветствуется!!!;
- Ответственность, честность, способность обучаться, работать в команде;
- Желание ЗАРАБАТЫВАТЬ, а не получать.

ОБЯЗАННОСТИ:
- Работа с входящими заявками и входящими звонками.
- Поиск новых заказов, расширение клиентской базы.
- Работа с существующими клиентами компании.
- Контроль своевременной и качественной сдачи проектной работы (заказа), фото отчет по каждому заказу.

УСЛОВИЯ:
- График работы : пн. - пт. с 9-00 до 18-00 ;
- Заработная плата, Ставка + процент от заказа, с возможностью роста.

e-mail: streamline.md@mail.ru
0-79505229
Регион: Кишинёв

13-12-2017
Brand Manager


ROGOB

Brand Manager


Rol:  Responsabil de asigurarea implementării politicilor de marketing prin promovarea brandurilor companiei

 
Responsabilități:

  • Asigură implementarea planului de marketing stabilit la nivelul companiei;
  • Stabilește împreună cu Directorul de Marketing politica de marketing pentru brandurile pentru care este responsabil;
  • Construiește, planifică și monitorizează bugetele pentru brandurile alocate;
  • Coordoneaza toate activitățile de promovare a brandurilor desemnate;
  • Analizează informațiile obținute din surse interne și externe legate de consumator, piață, tendințe, produse și comunicare pentru identificarea oportunităților de creștere;
  • Identifică oportunități de creare de noi branduri și / sau îmbunătățire a celor existente;
  • Organizează, urmărește și evaluează campaniile de promovare a noilor branduri;
  • Cercetează în piață nevoile și dorințele consumatorilor propune și este responsabil de lansarea de noi sortimente (inovații de produs);
  • Generează si implementează activităţile de marketing necesare  pentru atingerea obiectivelor, inclusiv proiectele de re-branding;
  • Coordonarea planurilor de dezvoltare pentru produsele noi împreună cu echipa R&D;
  • Raportarea activității realizate.


Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Experiență într-o poziție similară, preferabil în companii FMCG;
  • Cunoașterea limbilor romănă, rusă și engleză;
  • Cunostințe avansate operare PC;
  • Calități personale: integritate, transparență, responsabilitate, creativitate, flexibilitate, orientare către soluții și rezultate, perseverență;
  • Spirit de echipă și relaționare;
  • Organizare și planificare;
  • Capacitate de analiză;
  • Inițiativă;
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.


Noi oferim:

- Salariu atractiv;   
- Ambianță de lucru placută  într-o echipă tinara și prietenoasă;
- Traininguri la locul muncă;
- Posibilitatea creșterii profesionale.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: hr@rogob.md

Регион: Кишинёв

13-12-2017

1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  >>
Горячие вакансии

Anteco


- Inginer proiectant constructii in departamentul de vinzari.
- Инженер проектант- конструктор в отдел продаж

подробнее...
Вы умеете спровоцировать себя на новое, тогда Вы наш человек.
Ждем Ваше резюме по электронному адресу

support@anteco.md


Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Manager Vânzări Leasing
- Corporate Middle Officer
- Manager Produse de deservire la distanță
- Manager Produse Credite de Consum
- Consilier Clientela  or. Briceni
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Sef sectie
- Manager Vânzări Leasing
- Consilier Clientela or. Drochia
- Manager Produse de deservire la distanță
- Manager Relaţii cu Clienţii
- ANALIST FINANCIAR
- Operator ghiseu universal, Filiala din or. Chisinau, Briceni, Edinet, Rezina
- OFIȚER Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani
- AUDITOR DEPARTAMENTUL AUDIT
- Administrator baze de date
- Consilier Clientela Multimedia
- Consilier Clientela  or. Singerei
- Analist baze de date bancare
- Corporate Middle Officer
- MANAGER RELATII CLIENTI CLA

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Indra


- Junior Software Developer
- Software Developer



подробнее...
We thank all applicants and inform that only short-listed candidates will be contacted.
Please send your CV to jobmd@indracompany.com with the subject

P.A.A.

- Asistent Contabil
подробнее...

Persoanele interesate pot expedia CV cu poză la adresa electronica:  office@paa.md,  dchirilov@paa.md.  Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
N.B: CV-urile fără fotografii nu vor fi luate în calcul.


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)